Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Anne50 29-10-2011

De website van CameraNU biedt veel informatie over de producten. Ook prettig dat je naast de Powerpacks ook de accessoires nog los kan bekijken per product. Wel jammer dat je niet makkelijk door de lijst met accessoires heen kan klikken om de foto van het product te bekijken. Met pagina terug kom je niet terug op de lijst met accessoires, maar op het hoofdproduct. Heel veel klikken om toch de accessoires door te lopen en te bekijken. Daardoor heb ik nu eigenlijk het verkeerde fototasje gekozen bij mijn camera. Tasje is erg groot. Gisteren alsnog een nieuw extra compacter cameratasje gekocht. Dat is dan weer jammer.

Marcin Gramza 29-10-2011

CameraNu.nl levert onveranderd uitstekende kwaliteit van hun service (ik ben al jaren een klant van deze webwinkel). Bestellen, betalen, zending traceren - alles gaat zo makkelijk en snel.

bertie256 29-10-2011

super service. super snel in huis en zeker een goede prijs!!! heel erg tevreden!!

Jack Bk. 29-10-2011

De website van CameraNU werkt - simpel gezegd, maar waar! Nooit problemen gehad met bestellingen, en leveringen zijn altijd goed en snel verlopen. Levertijden kloppen, en als klant wordt je prima op de hoogte gehouden.

TheMusketeer 29-10-2011

Bestelproces is super met goede voortgangsmelding. Voorraad klopte en niet iedereen had een rode camera op voorraad, maar zij wel. Prijs was zeer concurrerend. Camera gecontroleerd en functioneert goed. Als de camera het goed blijft doen zijn we zeer tevreden en komen hier zeker een keer terug.

Cor van Reeuwijk 29-10-2011

Superblij met deze geweldige camera.
makkelijk en snel, kwaliteit is ook perfect.
precies wat ik zocht.

RobertoMpel 29-10-2011

Om 20:45 besteld. Om 14:00 in huis. Alles correct geleverd. Prima! Spullen werken naar verwachting.

Beltnico 29-10-2011

Niet mijn eerste bestelling bij CameraNu
Net als bij de vorige bestellingen verliep alles vlot
Ook als er een probleem is wordt die altijd snel
en correct opgelost.
In een woord Klasse!

Michiel Praal- Pia Media BV 29-10-2011

CameraNu houdt zich aan zijn woord. De bestelservice is uitzonderlijk goed. Echt de volgende dag in huis. Alles klopt. Twee jaar garantie. En ze waren nog de goedkoopste ook!

Anouk Hoebink 29-10-2011

Reflector besteld en keurig volgende werkdag in huis. CameraNu doet wat het belooft; betrouwbare levering.

Yvo0000 29-10-2011

Makkelijke site, ook voor eventuele accessoires. Ook levering was precies zoals gezegd was. Super.

brz67 29-10-2011

Lightroomlicentie gekocht en een boek over dit programma. Producten goed en snel geleverd. Klein minpuntje was dat het boek (kaft en enkele paginas) dubbelgevouwen uit de verpakking kwam. Ik vond het overigens niet de moeite om dit terug te sturen, vandaar het zesje...

Ruben_J 28-10-2011

Om ca. 22.15u 's avonds besteld, de volgende dag om 13u in huis, tot mijn verbazing. Erg netjes.

R. ter Heide 28-10-2011

Hele snelle levering van de spullen en duidelijke website die ook nog eens erg gebruiksvriendelijk is.

Duckman2 28-10-2011

Vrijdag besteld en de volgende dag bezorgd, precies zoals ze toezeggen. Goed verpakt. Niets op aan te merken. Volgende keer bestel ik er weer.

r.sonders 28-10-2011

vrijdagavond 20.45 uur besteld
zaterdagochtend 10.30 uur afgeleverd
geen bezorgkosten

Malissa 28-10-2011

Keurig netjes en op tijd geleverd. Top.

jan leendert 28-10-2011

Gewoon opzoeken, bestellen en klaar, lekker snel.
Een uitgebreid assortiment waar bijna alles te vinden is, niet alleen de hardlopende items.

enthousiaste amateurfotograaf 28-10-2011

Heel eenvoudig om alles te vinden op de website, mis alleen 'de waarschuwing'/hint dat aankoop niet compleet is, zelfs onbruikbaar is, zonder bijbehorende onderdeel. Dit is ons inmiddels 2 keer overkomen (Nikon D3100 body, in eerste instantie zonder lens en tripod zonder bovenste gedeelte).
Maar CameraNU heeft dit perfect opgelost na een telefoontje van ons.

Jeroen3105 28-10-2011

Ik ben zeer tevreden over de levering, vond het heel netjes dat ik het vrijdag om kwart over acht 's avonds bestelde en de volgende dag al in huis had. De website ziet er ook prima uit met een goede beschrijving bij het product.

lecoboomgaard 28-10-2011

's avonds om 20.00 uur besteld de andere dag thuis, snelle levering.

Fotograaf1234 28-10-2011

Superhandige website, duidelijke statusupdates per mail, levering binnen 24 uur. Wat wil je nog meer?

m hagens 28-10-2011

Levering zoals beloofd voor 21.00 uur besteld (paar minuten voor). Volgende ochtend TNT aan de deur.

jlphoto 28-10-2011

Harde schijf lacie ging stuks bij connector. al mijn backups stonden erop dus paniek.
opgestuurd naar camera nu en die stuurde hem door naar lacie. Lacie moest alle data wissen zeiden ze. Camera nu heeft mijn harde schijf teruggehaald en in een mijn schijfje eruit gehaald en overgezet op een nieuwe harde schijf. Dat noem ik meedenken met de klant en vind ik fantastisch als service!!!

JMH Last 28-10-2011

Omdat ik nog een enkele vraag had over de accessoires, nam ik telefonisch kontakt op. Werd teruggebeld en zeer goed en duidelijk te woord gestaan.
Ook was er een supersnelle en heel correcte terugkoppeliong via E-mail.
Het is ook fijn niet aangesproken te worden als "beste J" of "beste Jan", maar met "geachte heer L........".

Camera.Nu wordt door mij warm bij familie, vrienden en kennissen aanbevolen.

Hendriksen48 28-10-2011

Overzichtelijke website en zeer snelle levering

antoinette veenhuis 28-10-2011

Al eerder kocht ik camera's bij jullie bedrijf en ik ben uiterst tevreden over levering, maar ook de garantie die gegeven wordt.
Door een vriend ben ik op het spoor van jullie bedrijf gezet.
Onlangs was ik voor het eerst in de winkel in Urk en mijn complimenten voor de smaakvolle inrichting, de efficiency en de uiterst klantvriendelijke bejegening door de verkoper.
Wens jullie veel succes.

Bram van der Sar 28-10-2011

Ongelofelijk! Gisterenavond na 21:00 uur besteld. Vanmorgen voor 12:00 uur in huis!

Johan Laagland 28-10-2011

Vandaag besteld en morgen geleverd wordt waar gemaakt.

Stef Molenaar 28-10-2011

Duidelijke website, scherpe prijs en een snelle levering.

A No Name 28-10-2011

Supermakkelijke website, perfect bereikbaar je hoeft niet te zoeken. Heerlijk eenvoudig, geen gezoek. Wat wil een mens nog meer?!

adrianus44 28-10-2011

Op de website kun je op een duidelijke manier je bestelling bij elkaar zoeken.
Afronden is daarna ook geen enkel probleem.
En de levering gebeurt ook zoals aangegeven.

Keesie60 28-10-2011

's avonds tegen 10 uur via internet doorgegeven en de volgende dag was hij al binnen.

jellyM 28-10-2011

Zowel de winkel als de webwinkel is zeer plezant om te shoppen. Bij de webwinkel is er een snelle levering. Voor 21.00 uur besteld is de volgende dag al in huis en dat is toch ook wel heel leuk.

mjolnir007 28-10-2011

Zoals altijd weer een goede ervaring om te kopen bij CameraNU.nl.

Website is goed bereikbaar en tot nog toe alles wat ik heb besteld is binnen de gestelde tijd geleverd.

Enige opmerking is dat de website niet altijd alle informatie bevat die ik graag zou zien. Maar google helpt uiteindelijk wel om alle specs van het product te vinden.

Zeker een aanrader

Coudert 28-10-2011

De JJC afstandsbediening voor de Canon camera werkt goed. De stekker past erg strikt in de camera. De verzending gaat erg vlot. Tevreden dus.

.Sander. 28-10-2011

De site is lekker overzichtelijk en wijst zichzelf in gebruik. Verder ontzettend rappe afhandeling van zaken, je wordt netjes op de hoogte gehouden van de status van je aankoop en ook betaling en levering verlopen soepel en volgens de afspraken die je maakt. Helemaal goed!

xaibevers 28-10-2011

Het bestellen van deze camera ging snel en makkelijk
ik had het s'middags besteld en de volgen de dag nog voor de middag in huis keurig netjes verpakt.
Ik ben zeer tevreden !

H.M.J 27-10-2011

Zeer snelle levering via bestelling op internet,en met een zeer goede prijs aanbod.

naam_jos 27-10-2011

Levering was snel, compleet en alles in goede orde ontvangen

strefi 27-10-2011

Super snelle levering, de volgende dag in huis zelfs nadat ik na negenen de bestelling had geplaatst! SUPER!!!!

Menba 27-10-2011

De lens zelf opgehaald.
Ondanks het feit dat de straat opengebroken was, konde winkel goed bereikt worden. De service in de winkel was vlot en accuraat met goed advies.

fotogek in het veld 27-10-2011

Snelle reactie, dubbele bevestiging van order inclusief nummer. Link om te tracen waar de zending rondslingerd. Kortom gewoon fatsoenlijke terug koppeling naar een klant die ook maar moet afwachten of het vermelde in de webpagina waar is.

Martin Tevreden 27-10-2011

Uitstekende prijs en binnen 24 uur in huis!

epoisses 27-10-2011

Website is goed, mails worden zeer snel beantwoord en de levering is krankzinnig snel. Gisteravond laat vanuit Frankrijk een overboeking gedaan, vandaag werd betaling ontvangen en objectief onmiddellijk verstuurd. Ervaring net zo positief als mijn vorige bestelling (Nikkor telezoom 55-200).

fotocoureur 27-10-2011

Overzichtelijke website snel zoeken is mogelijk door middel van filterinstellingen. Scherpe, prijzen en een zeer snelle levering.

nummer 72 27-10-2011

Diverse betaalmogelijkheden, actuele voorraadstatus, gratis verzending, vandaag voor 21.00 uur besteld is morgen geleverd, één van de laagste prijzen, goede referenties, uitgebreid assortiment, uitgebreide vermelding van de specificaties met doorlinking naar de site van de fabrikant.

Jelgerhuis 27-10-2011

mooie overzichtelijke site, snelle zoek machine en wanneer je iets niet kunt vinden of je wilt weten of bepaalde producten bij elkaar passen, gewoon even bellen! Je wordt keurig te woord gestaan en hebt binnen enkele momenten je antwoord terug. Ook de levering van producten wordt netjes beschermd verpakt en afgeleverd.

Kortom Camera.nu heeft aan mij een tevreden klant

willemvanelmpt 27-10-2011

Op de hele behandeling was niets aan te merken. Wat me wel opviel: op de site staat dat als je voor 's avonds 21 uur besteld, dan heb je het artikel al de volgende dag. Ik bestelde pas om 22.15 uur 's avonds en ...... ook ik had hem al de volgende dag! Wat een snelle service.

ruud1982 27-10-2011

website overzichtelijk en voldoende aanvullende informatie, na bestelling werd er gebeld wanneer bezorging mogelijk was en definitief afgesproken koerier was keurig op tijd