j.j.langerak 11-11-2011

Product binnen 24 uur na bestelling in huis.

PatrickS71 11-11-2011

Overzichtelijke site
Groot assortiment
Scherpe prijzen

Canon 7D 11-11-2011

Snelle levering, goede website.

223Leonie 11-11-2011

Super aankoop gedaan, ik vond toevallig dat cameranu.nl de camera die ik zocht voor €70 goedkoper aanbood dan bol.com

Ik had nog geen ervaringen met cameranu.nl, maar heb de gok gewaagd. Binnen 15 uur (besteld op vrijdag om 20:30 en zaterdag om 11:00 uur bezorgd!) had ik alles goed verpakt in huis! Een geweldig duidelijke communicatie per mail, maakte het helemaal compleet; een fijne ervaring met internetwinkelen!

De website is duidelijk, en de combinatieaanbiedingen en overzicht van assesoires zijn helder. En de prijzen zijn aantrekkelijk!

Al met al ben ik reuze positief!!

Jaap Koster 11-11-2011

Bereikbaarheid snel en goed.
Bestelling zeer snel thuis erg goed

Bram1966 11-11-2011

Zeer goed product, mijn D700 ligt nu veel beter in de hand. Bovendien kan ik nu 8 bps schieten en dat is handig bij sportwedstrijden. Ben zeer tevreden over de snelle levering bij CameraNu.

Piendra 11-11-2011

Snelle levering, in goede orde ontvangen en prijs is goed!

Starlet96 11-11-2011

de 24 uurs levering van de site had ik niet verwacht, maar niets is minder waar, de volgende dag had ik mijn camera in huis en kon er gelijk mee aan de slag, mooi verpakt en precies volgens de beschrijving van de site! Absolute aanrader!

Volberg 11-11-2011

Snelle service,op vrijdagmiddag besteld, zaterdagmiddag in huis.goede instructies om de aankoop te volgen
Duidelijke website en duidelijke vermelding over een lopende kortings-aktie. Zeer tevreden koper.

Canalman 11-11-2011

Goede prijs en goede levering. Prima!

eisezaal 11-11-2011

Zeer goede website, goede bestelafhandeling en betaalproces. Erg snelle en correcte levering. Product is OK, netjes verpakt en conform omschrijving website

Mcamera 11-11-2011

I am very impressed with the English version of the site, which is very helpful for a foreigner like myself. The package was secured well and arrived quickly. I will definitely continue to shop at this site for camera equipment.

L. Vroegop 11-11-2011

Zeer goed geinformeerd personeel, zeer ter zake kundig. Klantvriendelijkheid is erg goed !

Gerdine80 11-11-2011

Hele snelle levering van de producten. 's Avonds half 11 besteld, volgende middag in huis!

Theo Olsthoorn 11-11-2011

Door internetstoring was het niet mogelijk iets te bestellen, CameraNu heeft alle mogelijke moeite gedaan om de bestelling toch binnen 1 dag af te leveren, dat is pas service.

B. williams 11-11-2011

Bedankt voor de snelle levering.
De lens was goed verpakt en werkt tot tevredenheid.
After sales kan ik nog niet beoordelen,maar de ervaring met Canon producten is uitstekend dus ik hoop van deze service weinig gebruik te maken.

Loetleen 11-11-2011

Vlotte levering zonder enig probleem.

John19480 11-11-2011

Prima prijs en makelijk te bestellen.
Alles op voorraad

Mamalicious 11-11-2011

Ik ben zeer tevreden met de service van webshop Cameranu.nl. Ze hebben niet alleen scherpe prijzen maar ook zeer bekwaam personeel die je altijd goed te woord staat over de telefoon. Het personeel over de telefoon is altijd zeer behulpzaam en beleefd. Ze hebben ook echt verstand van zaken, vaak veel meer dan andere zaken die ik heb bezocht. Dat geeft een vertrouwd gevoel.

Deze webshop onderscheid zich echt van anderen door hun goede service en aftersales. Wellicht kan je na lang zoeken je camera en/of accessoires goedkoper vinden, maar dat tientje verschil op zo'n grote aankoop kies ik liever voor een zaak waar je er zeker van bent dat je bij eventuele problemen goed wordt geholpen in de after sales.

Ik heb nu meerdere producenten gekocht via cameranu.nl en hun levering is altijd super snel. Sterker nog, bij mijn laatste aankoop, de Canon 7d met accessoires, had ik 21:02 uur online besteld en kreeg 'm ondanks de deadline van voor 21:00 uur besteld, toch de volgende dag al in huis! Super!
Ooit heb ik een keer mee gemaakt dat een bestelde batterij het net deed, echter kwam ik hier pas een paar weken later mee ivm vakantie van mijn zijde. Hier maakte ze geen enkel probleem van. Ik kon de batterij gewoon terug sturen en kreeg direct een nieuwe.

Kortom, ga je voor een scherpe prijs en een uitstekende service en after sales dan kies je voor cameranu.

Oja, wat ook fijn is, mocht je toch liever niet online bestellen, ze hebben ook een 'echte' winkel die je kan bezoeken!

Brenno 11-11-2011

Uitstekende service en after-sales. Door een foute verwijzing in kieskeurig.nl kocht ik per abuis een canonversie, ipv een Nikon. Een vergissing van mijn zijde, maar daar werd niet moeilijk over gedaan. Met een emailtje en later nog een telefoontje is het binnen enkele dagen verwisseld.

Marc Uijtendaal 11-11-2011

Ook bij vragen van over een product krijg je snel en vakkundig antwoord.
Levering volgens afspraak.
Wanner je hierover navraag doet krijg je ook hier een net antwoord.

DOKA48 10-11-2011

Bestelling en levering van de printer zijn vlekkeloos verlopen. Ik werd geen enkel moment in onzekerheid gelaten over de voortgang. Van eerdere bestellingen weet ik dat jullie ook telefonisch goed bereikbaar zijn en de zaak goed oppakken wanneer het net iets anders gaat dan normaal.

Peter U 10-11-2011

no problems
om 17 uur besteld, volgende morgen afgeleverd

D. Wolff 10-11-2011

Product werd aangeboden voor een ongekend scherpe prijs. En hoewel ik erg laat bestelde had ik het apparaat de volgende dag in huis.

Hubrecht 10-11-2011

Website goed toegankelijk. Bestelling keurig verzorgd en binnen afgesproken tijd geleverd

keeskra 10-11-2011

snelle levering binnen 1 dag en goed verpakt

Royal Swan 10-11-2011

CameraNu doet wat ze beloven:
Voor 21:00 h besteld, volgende dag geleverd.

H55po 10-11-2011

Webshop prima, levering zeer snel en correct. Aftersales prima, ik had nog wat vragen over het programma en werd volgens afspraak snel teruggebeld en aan een oplossing geholpen.

JitzevdV 10-11-2011

Een zeer overzichtelijke website en een vlotte levering.

Hans van den Broek 10-11-2011

voor 21.00 besteld de volgende dag in huis .... Perfect !!!
het kan dus WEL

skivlugt 10-11-2011

Snelle en uitstekende levering.
Product was netjes en veilig verpakt.
Dit was niet de eerste keer dat ik bij cameranu heb besteld en dat wordt ook zeker niet de laatste keer.

D.G. Visser 10-11-2011

Op de site snel gevonden, vond de benodigde info voor het maken van de juiste keuze.
Na het bestellen was de service, digitaal en ook telefonisch uitstekend.
Levering op tweede adres ook prima, met dank,

Jacques Tuijn 10-11-2011

Heldere overzichtelijke site. Duidelijke uitleg over producten, makkelijk zoeken en vinden. Eerlijke prijzen, zonder kosten achteraf.
Zeer vlotte levering in degelijke verpakking.

Tom ... 10-11-2011

De website mist een aantal praktische filter-opties om tot de juiste keuze te komen, maar de rest van het proces ging uitermate soepel.

dicky pronk 10-11-2011

zeer tevreden over de snelheid van de bezorging
zoals word vermeld 1 dag service.
flitsbeugel erg handig en mooi als je veel foto achter elkaar moet maken en geen gelegenheid voor statief hebt die ik ook gebruik

O. de Zwart 10-11-2011

Zeer overzichtelijke en gebruiksvriendelijke webshop.
Wat ook opviel dat het geheel zorvuldig was ingepakt.
Tevens een correcte levering binnen 15 uur al in huis!

r.corba 10-11-2011

Via kieskeurig bij deze camera gekomen en ook daardoor bij cameraNU.nl gekomen.
Gewoonweg alles tot in de puntjes geregeld.
Makkelijke site,
Zelfs om 21:30 uur besteld en de volgende dag al in huis.
Camera nu een week in bezit maar niets dan lof voor de camera. Wij gebruiken de camera om foto's te nemen van onze kinderen.Huis tuin en keuken gebruik dus.Wij hebben weinig verstand van fotograveren maar zelfs wij krijgen er mooie foto's van. en de bediening spreekt bijna voor zichzelf als je een beetje overweg kunt met een digitale camera.

nazdrave 10-11-2011

1 minpuntje is dat er een dag later geleverd werd dan via mail was beloofd. Voor de rest een uitstekende service

hjonker 10-11-2011

Supersnelle levering 1600 uur besteld en 1200 uur volgende dag afgeleverd door TNT, en dat voor de laagste prijs mogelijk zonder verzendkosten, super!

Walter Prins 10-11-2011

Prima site, levering is prima geregeld! Super snel klasse

19Jantje55 10-11-2011

Goede afhandeling, vriendelijk aan de telefoon en zeer correct.

chevy77 10-11-2011

Ben erg tevreden over de service en afhandeling van cameranu.nl en durf er altijd met een gerust hart te kopen.

Albertie 10-11-2011

Goede ervaringen, correcte levering

Jetjteketet 10-11-2011

Goed en snel geleverd tegen een goede prijs.

Roy M. 10-11-2011

Helemaal super. In Den Haag was deze Macbook Air nergens op voorraad. Ook de Apple Store kon niet beloven dat ze hem snel konden leveren. Teleurgesteld weer naar huis gegaan en even op internet gezocht.
CameraNU had hem op voorraad. Gisteren om 20.00 uur besteld en hij is net afgeleverd (16 uur later). Superservice! Dank je wel daar in Urk!

Bert9999 10-11-2011

Normaal werk ik niet mee aan dit soort zaken, maar.... Het moet gezegd worden: Camaeranu.nl was voor dit toestel de goedkoopste, en de belofte van vóór 21:00uur besteld is de volgende dag geleverd, heeft in mijn geval gewerkt!

pepesz 10-11-2011

Excellent customer service. Fast response.

willemkeller 10-11-2011

Ik ben zeer tevreden over de informatievoorziening op de website. Cameranu.nl geeft net dat extra beetje informatie dat ik nodig had om dit product bij cameranu.nl aan te schaffen. Ik merk dat daar nog een groot verschil in zit bij andere webshop die daar minder aandacht aan besteden. Daarnaast is de levering helemaal top verlopen. Binnen 24 uur had ik me bestelling binnen!

lomeus 10-11-2011

Snelle service goede prijzen en vanuit het verleden altijd goede info als je belt.

minowest 10-11-2011

Overzichtelijke website en correcte afhandeling van de geleverde producten zoals op deze website beloofd.