Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rob Goedvolk 29-08-2018 Via de website gekocht

Moeizame service

Wat simpel leek (Klachten over zwakke konstruktie falcon eyes led lampen) moest van maart tm eind augustus duren. Gaandeweg werd dit steeds ingewikkelder; iets wat kennelijk moeilijk is om te beheersen. Ongeveer 90 klantkontakten waaronder meer dan 20 telefoontjes verder lijkt er nu een moeizaam einde in zicht. De servicemedewerkers/sters bleven altijd heel vriendelijk, evenals onder getekende. Na ongeveer 70 keer werd het (eindelijk) door 1 persoon behandeld, die dat voortvarend heeft aangepakt. Maar je zal maar een produktiebedrijf zijn en zo lang hierop moeten wachten en zoveel uren erin moeten steken als ondergetekende. En dat dan keer 2 want ook CameraNu heeft dit akkefietje heel veel tijd gekost; waarbij het in wezen om een reparatie van 120 euro ging... Wel heb ik tot 3x toe uit coulance korting en materiaal gekregen...
Kortom een dure investering geweest, die CameraNu toch ook moet terug verdienen.
Officiele reactie van CameraNU.nl 31-08-2018

Beste Rob,

Het hele proces is inderdaad moeizaam verlopen, waarvoor onze excuses. We hopen dat vooral het eindresultaat telt, en dat je tevreden bent over de oplossing die we uiteindelijk hebben geboden.
We zien je graag snel weer terug.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Sonja 29-08-2018 Via de website gekocht

Vlot en goeie service

Het was de goodkoopste van allemaal en duidelijke omschrijving hoe hij zou worden verzonden. Dat was voor mij de belangrijkste .Ik kon de lens al wel dus wist wel hoe product was

J.M.M. Tesselaar 29-08-2018 Via de website gekocht

Een voorbeeld voor andere internetsites

Na een heel vervelende ervaring met een andere site, was ik verrast over de begeleiding van cameranu.
Na de bestelling kreeg ik direct een bevestiging per email. Ook daarna werd ik perfect op de hoogte gehouden van hoe het verdere verloop zal zijn. Binnen 12 uur na het bestellen had ik mijn artikelen al binnen. Precies volgens de doorgegeven tijd en plaats. Daar kunnen anderen een voorbeeld aan nemen.
Waar ik ook content mee was, was de prijs. Dus voor goed, snel en voordelig, ga naar cameranu.

Joop Bloot 29-08-2018 Via de website gekocht

Goede service en betrouwbaar adres

Cameranu.nl is een betrouwbaar adres en komt na wat ze beloven. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Na de aanschaf van een verrekijker heb ik nu een compactcamera gekocht, de volgende dag in huis.
Geen probleem met de camera of de levering, je wordt goed op de hoogte gehouden.

A 29-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Duidelijk overzicht van de producten. Maar mocht je vragen hebben is het makkelijk deze met de chat te stellen waarna een snelle levering volgt!

Lei 29-08-2018 Via de website gekocht

Gewoonweg een prima webwinkel

Al verschillende producten gekocht bij Cameranu. Het assortiment is uitgebreid, de service is prima en de levering was altijd correct en altijd op tijd.

haiducul 29-08-2018 Via de website gekocht

It was fast

I have chosen the shop because I had experience with it before. I got some equipment some time ago and now i needed some equipment fast. I ordered late in the evening and it came by the next day, around 15:00

Videograafbonne 28-08-2018 Via de website gekocht

Goede, betrouwbare en snelle levering

Koop 90% van mijn videobenodigdheden bij Camera.nu omdat de prijs goed is, website overzichtelijk, vele items aanwezig(op voorraad), dus daardoor snelle levering.

Omar Bastemeijer 28-08-2018 Via de website gekocht

Goeie service en snelle levering

Ik volg CameraNu al een langere tijd, ze hebben altijd interessante dingen, waaronder mijn aankoop, kwam goed verpakt en snel aan en ben meer dan tevreden over mijn aankoop !

G.J.Klumper 28-08-2018 Via de website gekocht

Prima service

Al een aantal jaren kom ik af en toe bij Cameranu en ook op de site. Dit keer heb ik een Pentax K70 via internet besteld. De betaling ging niet helemaal soepel, mijn schuld, dus ik om ong. 20.30u de klantenservice gebeld. Ik werd uiterst vriendelijk te woord gestaan, en samen met Antoinette heb ik de betaling goed kunnen krijgen. De volgende dag had ik de camera in huis, en kon het genieten beginnen. Prima zaak!

Greymen 28-08-2018 Via de website gekocht

Van alle aanbieders van mijn DJI osmo mobile 2 gimball is cameranu.nl de goedkoopste. Daarnaast wordt op de site een goede uitleg van het product gegeven.

Jurrie otter 28-08-2018 Via de website gekocht

Fantastisch

De service en de prijs is gewoon goed. Je hebt de bestelde attributen snel en goed thuis. Ze houden je op de hoogte wanneer deze verzonden is en wat de t&t code is.

Jos 28-08-2018 Via de website gekocht

Goede kwaliteit en snel in huis

De artikelen van cameranu.nl zijn van goede kwaliteit en komen optijd en goed inpakt aan. Prima service! Bedankt!

laurine 28-08-2018 Via de website gekocht

'S middags besteld, volgende dag in huis. Prima toch!

Als je iets nodig heb voor je camera vindt je het hier! En dan heb je ook nog keuze uit verschillende merken.

Jannie Snoek 28-08-2018 In de winkel gekocht

goede service

Heel toegankelijke en deskundige personen achter de balie. Goede en heldere adviezen. Alle producten zijn op voorraad.

Marc Verbeeck 28-08-2018 Via de website gekocht

Correcte service !

In het verleden al heel wat fotomateriaal gekocht bij Camera.nl en telkens wordt je correct geïnformeerd en verder geholpen. Bij de laatste bestelling een aantal spullen omgeruild. Dit verliep vlekkeloos. De nieuwe camera werd snel geleverd in Belgie.

Marinka 28-08-2018 Via de website gekocht

Ik heb een Foto insteekboek besteld, hele snelle levering, fijne website en een prachtig fotoboek ontvangen.
Betaling ook goed verlopen, cameranu.nl...een echte aanrader!

chris 28-08-2018 Via de website gekocht

De service is gewoon goed..

Ik koos voor cameranu.nl om dat ik in het verleden een goede service kreeg en deze keer weer.. Bij problemen met de bestelling ( laksheid van post.nl) werd meegeleefd! Alles in orde nu..

Eric 27-08-2018 Via de website gekocht

Goede (persoonlijke) contacten

Een product gekocht en een inruil gedaan, en dit alles op afstand. Een aantal keren telefonisch- en mailcontact hierover gehad. Ontzettend goed voorgelicht en de afspraken tot in de puntjes nagekomen en verzorgd

Jeroen de Giet 27-08-2018 Via de website gekocht

Top winkel

Een op en top photoshop; Vlijmscherp, gefocust en in een flits afgeleverd. Sow-ISO een goede winkel. Een echte aanrader!

Sharon 27-08-2018 Via de website gekocht

Super snelle en goede service

Al vaker iets bij cameranu.nl besteld en nog steeds tevreden over wat ik heb gekregen en de snelheid van de levering.

Peter 27-08-2018 Via de website gekocht

Snel en goed

Een glazen display beschermer besteld.
De eerste had een mankement. Binnen 24 uur een vervanger die wel in orde was. Zonder vragen of “terugsturen” etc.
Dat is SERVICE, ja met hoofdletters.

Dirk Colaert 27-08-2018 Via de website gekocht

snelle service en goedkoop

Ik ben beginnen aankopen doen bij cameranu.nl omdat ik las over de snelle service en de gratis verzending. Vaak gebeurt het dat ik enkele kleine spullen dringend nodig heb en als je dan telkens verzendkosten moet betalen dan maakt dit je (kleine) aankoop relatief duur. Daarnaast is het assortiment groot en de prijzen concurrentiëel met andere aanbieders.

Alisa 27-08-2018 Via de website gekocht

Super snel en top product!

Ik was opzoek naar een filter voor mijn lens. Op de site het model van mijn lens opgezocht en je ziet gelijk de extra accessoires voor je lens. De juiste besteld, en vervolgens snel in huis. Helemaal top!

Marga 27-08-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

De cameratas die ik heb gekocht werd gratis geleverd. Helaas was hij te groot zodat ik alsnog verzendkosten moest betalen om de tas terug te sturen maar dat was mijn eigen keuze,

Jildert 27-08-2018 Via de website gekocht

Snelle verzending, kwalitatief uitstekende producten!

De keuze voor cameranu.nl is gebaseerd op de betrouwbare uitstraling van de website, het ruime aanbod van de producten en de naamsbekendheid. De producten zijn overigens wel behoorlijk prijzig, maar de kwaliteit staat wat mij betreft buiten kijf!

Arnold 27-08-2018 In de winkel gekocht

Prima service

Uitstekende hulp bij Cameranu.nl in de persoon van Marc Brouwers. Vriendelijk, behulpzaam en zeer ter zake kundig

Eric 27-08-2018 In de winkel gekocht

Alles op voorraad

De winkel valt tegen: kleiner dan je vooraf verwacht en erg onlogisch ingedeeld. Het grote voordeel is dat wat er niet in de winkel hangt, wel op voorraad is in het magazijn. Ik heb een hele goede vergelijking kunnen maken van de cameratassen die ik overwoog. Ik heb ze allemaal kunnen uitproberen en ik weet nu dus ook zeker dat ik de goed keuze heb gemaakt.

mevr. Raar 26-08-2018 Via de website gekocht

rustige vriendelijke professionele hulp

ik had al vaker gehoord dat je bij Cameranu moet zijn voor advies als je iets wil weten op gebied van fotografie. Ik vroeg of mijn camera met een telelens eraanvast zou passen in een bepaald model Lowepro fototas in snuitmodel. Het werd onmiddellijk voor mij uitgezocht en ik kon hem gelijk bestellen en ook hoe ik het beste kon betalen als ik het snel wilde. Alles correct ontvangen. Mijn complimenten voor de geweldige service. DUS CIJFER 10

J.Westphal 26-08-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd!

Mijn eerste reportageflitser aangeschaft bij CameraNU.nl; deze is netjes aangekomen en snel geleverd! Duidelijke omschrijvingen zodat ik een goede keuze kon maken. Wel jammer dat ik er niet een bijpassende diffuser bij kon kopen. Kostte heel wat moeite om een geschikte diffuser voor dit type flitser elders op het internet te vinden.

C.C de Jong 26-08-2018 Via de website gekocht

Geweldig goed , hier bestel je met plezier

Van af het eerste moment van bestellen krijg je gelijk de gang van zaken door
via de mail en bevestiging van je bestelling
je wordt goed op de hoogte gehouden van de staat van verzending
en kun je gelijk zien wanneer, en hoe laat je je bestelling kunt verwachten .
ik zou zeggen niet verder zoeken maar gewoon bestellen met een vertrouwd gevoel
en zelfs als je op zaterdag besteld en je gaat akkoord met bezorging op maandag betaal je geen verzendkosten .
bezorgen op zondag is ook mogelijk dan wel tegen betaling van verzendkosten .
ik kom hier graag terug

willem59 26-08-2018 Via de website gekocht

de service is altijd geweldig geweest en nog steeds

de shop is duidelijk en makkelijk om te navigeren de volgende keer koop ik weer bij cameranu en raad deze graag aan bij familie en vrienden.
het is niet de eerste keer dat ik bij deze shop koop en ik ben zeer tevreden

Meijer 26-08-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering en een scherpe prijs

Ik wilde nog snel een Zeiss schoonmaaksetje voor mijn objectieven en filters hebben voor ik op vakantie ging. 'S avonds besteld tegen een scherpe prijs en de volgende dag rond 12 uur gratis bezorgd op een afhaalpunt in de buurt via pakjegemak om geen risico te lopen dat ik het pakje niet zou ontvangen. Super service en ook ongeëvenaard schoonmaaksetje trouwens.

bert.keuren. 26-08-2018 Via de website gekocht

nog nooit problemen gehad.

al vaker bij cameranu.nl besteld en altijd goed afgehandeld. (super service) laatste keer achtergrondrollen van 275 cm breed besteld. dag daarna al in huis.

Michiel 25-08-2018 Via de website gekocht

Super snelle afhandeling

Inmiddels heb ik al veel camera spullen gekocht bij CameraNU en altijd worden de bestelde dingen snel geleverd. Snelle en accurate service, ook bij een deffect aan m'n camera werd ik snel geholpen en kreeg ik uiteindelijk zelfs een vervangend toestel van Fuji, maar geregeld door CameraNU.

Ron 25-08-2018 Via de website gekocht

Goede keuzes, snelle levering

Na wat zoeken naar dashcams had deze winkel een ruime keuze en erg aantrekkelijke prijzen, ook de levering binnen twee dagen is uitstekend te noemen en de optie om eventueel zelf naar een winkel te rijden vind ik erg fijn.

Noortje 25-08-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende service

Zowel de winkel als de webshop bieden een uitstekende service. Ze nemen alle tijd om je te helpen en te informeren en als er onverhoopt toch iets is wat je wil ruilen dan doen ze hier absoluut niet moeilijk over. Onlangs in de winkel geweest waar ze een leuke aktie hadden die alleen in de winkel was en niet op de website stond. Na telefonisch kontakt was het geen enkel probleem om het alsnog te bestellen met de zelfde korting.
Fantastisch

Hans_074 24-08-2018 Via de website gekocht

Prima webwinkel, niets op aan te merken!

Smooth & easy; zoals het hoort en zoals je het verwacht. Eenvoudig, duidelijk, doen wat ze daarna beloven. Kortom, voorbeeld voor anderen.

Ingrid 24-08-2018 Via de website gekocht

Toppie

Altijd snel en goede service. Een aanrader, zowel online als in de winkel. Misschien niet de goedkoopste maar voor mij wel de beste.

Tom 24-08-2018 Via de website gekocht

Super snelgeleverd en een hele goedeservice

Duidelijke site met goede product informatie. De levering is erg snel en betrouwbaar. Retourneren (maar dat zal niet zo snel nodig zijn want je weet wat je koopt) is kinderspel.

leon 24-08-2018 Via de website gekocht

goede respons op klacht

snelle respons en afhandeling van klacht (scheur in camera strap); binnen twee weken had ik een vervangende (en verbeterde) versie gratis in huis. Cameranu.nl verzorgde de contacten met de leverancier.

John keurhorst 24-08-2018 Via de website gekocht

Super winkel/webshop

Ik was op zoek naar een ouder artikel.
Naar cameranu.nl gebeld en geduldig en vakkundig geholpen.
Dit artikel in webshop besteld en de volgende dag geleverd.

Lauravdb 24-08-2018 Via de website gekocht

Altijd hele goede service

Als altijd cameranu heeft prima service en hele snelle levering. Ik bestel hier vaak en nooit problemen gehad

Top zaak Top Service 24-08-2018 Via de website gekocht

Top Service

Mooie en duidelijke website en het belangrijkste de service is TOP en veel keuze en snelle levering geweldig !

Marianne L Buitelaar 23-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige behulpzame winkel!

Mijn Sony 100RXIII hier gekocht zeer tevreden over de voorlichting over het toestel ! er wordt alle tijd gebruikt en ook zeer tevreden over het toestel! Helaas in de vakantie bij een val mijn zonnekap verloren die was niet op voorraad....
speciaal voor mij besteld en vandaag binnen gekregen!
geweldig bedankt!

Hekkert 23-08-2018 Via de website gekocht

Levering zoals beloofd: prima product, op tijd en volledig

Helder keuzeproces door duidelijke specificaties en veel positieve reviews.
Bestelling erg eenvoudig en snel!
De camera binnen 10 minuten aan de praat gekregen. Kind kan de was doen.

Rob Dekker 23-08-2018 Via de website gekocht

Alles 100%

Prima webshop en een fantastische site met hele goede,breed bekeken informatie over het aan te willen schaffen product met zeer snelle levering via post.nl zonder gevaar van beschadiging.Ik heb al vaker iets gekocht en elke keer met 100% tevredenheid.

Nanon Boulanger 23-08-2018 Via de website gekocht

Prima service, klantgericht

Altijd snel antwoord, snelle levering, en persoonlijk advies. Ik heb regelmatig advies gekregen om een goedkopere keuze te maken als ik twijfelde over een aantal produkten. Dat is klantgericht zijn en langetermijndenken.

Mieke Uijttenboogaard 23-08-2018 Via de website gekocht

Prima service en heel betrouwbaar.

Al meerdere malen heb ik iets gekocht bij CameraNu, soms in de winkel en soms online.
Wat je online bestelt heb je de volgende dag in huis, mits op voorraad natuurlijk. Altijd netjes verpakt en over de status van je bestelling wordt je goed geïnformeerd.

Richard 23-08-2018 Via de website gekocht

Fijne nekband voor een scherpe prijs

De nekband werd bij meerdere websites aangeboden, hier een hele scherpe prijs. Nette en snelle verzending. En blij met de band