Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Varsha 03-10-2018 Via de website gekocht

Rechttoe rechtaan geen gezeur!top!

Via de mail een aanbieding ontvangen, kon het gelijk bestellen en nog geen 48 uur later was het pakketje in huis. Via een track en trace code alles netjes in de gaten kunnen houden. Het product zelf was geen woord aan gelogen.

Corne 03-10-2018 Via de website gekocht

Goud met een zwart randje

Recentelijk heb ik een gimbal aangeschaft via cameraNU.nl. Ik heb het product op andere webshops voor een lagere prijs te koop zien staan, maar mijn eerdere ervaringen met cameraNU hebben ervoor gezorgd dat ik bereid ben wat extra te betalen voor de snelle levering, deskundigheid en uitstekende service. Dit werd wederom bevestigd: op dinsdagavond, 21:00 wilde ik de bestelling plaatsen. Ik zag dat bestellingen via internet de volgende werkdag in de winkel op te halen zijn, toevallig zou ik die woensdag in de buurt van de vestiging in Eindhoven zijn.
Voor de zekerheid heb ik gebeld, de medewerker gaf aan dat het product alleen op Urk op voorraad was maar dat dat geen probleem was: de bestelling werd direct afgerond, ik ontving het betaalverzoek en diezelfde avond werd het product nog verzonden waardoor ik het de volgende dag in Eindhoven kon ophalen. Super! Ik had nog wat kleine vragen en wilde er direct een mini statief en wat andere accessoires bij kopen, dus dit kwam perfect uit.
Echter bleek bij aankomst mijn bestelling niet binnen te zijn. Samen met de redelijk frustrerende rit door de drukke straten van Eindhoven was dit een ontzettende domper, ik had juist gebeld om ervan verzekerd te zijn dat de bestelling op tijd binnen zou zijn. Natuurlijk kan dit ook een fout bij de post geweest zijn en het werd direct weer netjes opgelost, men zou de bestelling de volgende dag kosteloos naar mij doorsturen waardoor het vrijdag bij mij binnen zou komen. Wederom goed service, maar vrijdagochtend vertrok ik naar Duitsland en ik had de gimbal graag meegenomen. Dat ging helaas niet door. Als ik dat vooraf had geweten, had ik de bestelling thuis laten bezorgen en was ik op een later moment langs gegaan om de accessoires erbij te kopen en mijn vragen te stellen. Kortom: top service maar met een bittere nasmaak.

Krone 03-10-2018 Via de website gekocht

Clear, clean, great.

Kijk je hebt maar weinig plekken die niet ergens een addertje onder het gras verstoppen. Maar Cameranu.nl is een heerlijke uitzondering. Ze zijn snel (ZEEER) en zijn ook coulant. Afspraak is afspraak en contact is behulpzaam kundig en vriendelijk.
Dit is een goede plek.

Tiny 03-10-2018 In de winkel gekocht
Urk

Zeer goede uitleg en uitproberen van nieuw objectief

Mijn wens was een macrolens voor mijn eos 80d. In de winkel kon ik verschillende merken objectieven uitproberen om te kijken welke mijn persoonlijke voorkeur zou hebben. Ook gelet op prijs/ kwaliteitsverhouding. De rust, tijd en advies die men voor je neemt is geweldig om een overwogen keuze te maken voor je aankoop. Super!

Imara 02-10-2018 Via de website gekocht

Super snel, netjes verpakt

Betaling ging verkeerd, klantenservice ging er meteen uit zichzelf achteraan en was super duidelijk over vervolgstappen. Pakketje was goed verpakt, goed geprijsd en de volgende dag al aangekomen!

Martin 02-10-2018 Via de website gekocht

Professionele service

Prima website, breed assortiment, goede verzendinformatie, snelle levering, en verzending met postnl

C. V. 02-10-2018 Via de website gekocht

Goede services, netjes behandeling.

Na een chat sessie vervolgd door een e-mail van sales service, kon ik de beste passende product.
Nadat ik het heb besteld, de dag daarna thuis en conform verwachtingen.

Philip Friskorn 02-10-2018 In de winkel gekocht

Deskundig en snel

Kom al heel lang bij CameraNu, geweldige service, kundig personeel, correcte afhandeling. Perfect advies voor de aanschaf van bijvoorbeeld geheugenkaarten.

annechien 02-10-2018 Via de website gekocht

Zelfs de nazorg is meer dan prima!

Wat een snelle levering en deskundig advies wat aan te kopen, zelfs werd een product aangeraden beneden de prijs van mijn eerste keuze! Daarna werd ik, totaal ondeskundig én lichtelijk in paniek, met veel geduld door de gebruiksaanwijzing mee aan de hand genomen, dank.

Djim 02-10-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Makkelijk te gebruiken shop met een groot assortiment aan producten, snelle levering en goede service.

John 01-10-2018 Via de website gekocht

Top, een degelijke zaak.

Vragen worden snel en deskundig beantwoord en de bestelde spullen worden correct geleverd. Prima dienstverlening.

Meryem K. 01-10-2018 Via de website gekocht

Top site!

Super snelle bezorging en altijd duidelijke omschrijvingen. De producten zijn ook goed en je hebt een ruime keuze.

Dick Ruijsenberg 01-10-2018 Via de website gekocht

Geweldigee service en een top prijs

De site is enorm klantvriendelijk, het aanbod groot en de prijzen absoluut top. Snelle levering en top service.

Gina 01-10-2018 Via de website gekocht

Bestelling lens 50 mm

Website is duidelijk en overzichtelijk.
Bestelling van mijn lens werd keurig de volgende dag afgeleverd in een degelijke verpakking.

Annemarie 01-10-2018 Via de website gekocht

fijne winkel, goede service!

Goede webwinkel, gebruiksvriendelijke site en snelle levering. Groot assortiment. Gewoon helemaal top!

TokBrummen 01-10-2018 Via de website gekocht

Afgeleverd de volgende dag

Moest alleen even bellen of het die dag werkelijk gebeurde want ze waren vergeten een email over het tijdstip van levering te sturen. Werd wel correct en netjes aan de telefoon te woord gestaan.

Jasper 30-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering met scherpe prijzen!!!

Ik bestelde bij CameraNu.nl een mooie Canon fotoprinter met diverse accessoires. Met de meest scherpe prijs op het internet werd alles ook geheel conform afspraak geleverd!

Kortom: Top bedrijf met top prijzen & service!

Elice 29-09-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd en keurig verzord!

Prima winkel en overzichtelijk ingedeeld. Snel en keurig bezorgd. Je kunt er alles vinden wat je nodig hebt voor je camera.

Pieter van Oers 29-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige webshop!

Toen ik mijn camera wilde bestellen was die bij vele anderen aanbieders niet meer verkrijgbaar, behalve bij CameraNu.
En ook nog eens voor de laagste prijs!
De webshop zelf is ook heel gemakkelijk te gebruiken, een bestelling is zo geplaatst!
Het enige jammere vind ik dat ik de camera niet meteen de dag erna in huis had (vrijdag besteld en dinsdag pas in huis). Desalniettemin doet dit niet onder voor de kwaliteit die ze bieden.
Ik ben erg tevreden!

Matthijs 28-09-2018 Via de website gekocht

Prima!

Netjes op tijd verstuurd, goed verpakt met veel bescherming. Kwam met vertraging aan, maar dat is volledig aan PostNL te wijten en niet aan CameraNu.

Vincent 28-09-2018 Via de website gekocht

RAM mount

Sommige hebben een communicatietraining nodig!
Voor de rest prima shop. Veel aanbod en zendingen zijn netjes verpakt.

Wiljan van Dalen 28-09-2018 Via de website gekocht

Erg fijne webshop!

Cameranu.nl heeft een erg fijne webshop waarop alles duidelijk te vinden is. Daarbij was de bestelprocedure ook erg duidelijk. Lekker kort en simpel. Daarbij was het product ook goed geleverd. In totaal was het dus een erg fijne ervaring!

afra 28-09-2018 Via de website gekocht

vlotte levering,

Vlotte levering, klantenservice kon vraag over de camera beantwoorden en was goed bereikbaar, scherpa prijs.

Remco 28-09-2018 Via de website gekocht

Prima Service. Op tijd binnen.

Na de bestelling was het produkt binnen op de van te voren aangegeven dag en tijd. Het produkt was netjes verpakt. Zelfs dubbel. Ze hebben een erg breed assortiment. Een duidelijke en erg overzichtelijke website. Ben erg tevreden.

Jeffrey 27-09-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Laatst mijn Lumix gh5 op een vrijdag gekocht. Voor 2,50 extra dezelfde avond nog in huis. Daarna contact gehad via de app om te bevestigen dat ik hem diezelfde avond nog binnen zou krijgen en ben erg tevreden over de klantvriendelijkheid.
Snelle levering, goede service en erg klantvriendelijk. Zeker een aanrader!

Rents Eddy 27-09-2018 Via de website gekocht

Een tevreden klant

Na een paar bestellingen te hebben gedaan snelle levering en prima in orde ik ga er zeker nog doen dank u

Roseboom 27-09-2018 Via de website gekocht

Goede voorlichting via helpdesk, en een complete levering

Via de helpdesk een goede keuze gemaakt
Naast een zeer snelle levering , en die compleet was , konden we meteen aan de slag
Perfect

Raymond D 27-09-2018 Via de website gekocht

Overtreft de verwachtingen van een webwinkel

Twee lenzen en twee uv filters besteld. Het hele bestelproces (ik wist niet precies wat ik nodig had) verliep uitermate soepel door de keuzehulp en filtering van mogelijkheden. Vervolgens ontving ik de producten ook nog eens razendsnel met zeer fatsoenlijke track & trace informatie die gewoon beter is dan die van veel webwinkeld.

De producten waren keurig verpakt en voldoen aan alle verwachtingen. Kortom, de Webshop van Camera Nu is er eentje waar veel anderen een voorbeeld aan kunnen nemen en doet zeker niet onder qua service en kwaliteit voor de grote en gevestigde webleveranciers, waarbij de prijzen ook gewoon ronduit aantrekkelijk zijn.

Conclusie, Camera Nu weet de begrippen goed, snel en goedkoop te combineren tot een uitstekend geheel.

J Schaapman 27-09-2018 In de winkel gekocht
Urk

Voor mij "DE" winkel voor een goed advies

Deskundige mensen die graag de tijd voor je nemen, zowel in de winkel, per mail of whatsapp alles is mogelijk

Gary Jahman 26-09-2018 Via de website gekocht

Dé webshop voor al mijn professionele camera gear!

Cameranu.nl heeft één van de beste klantenservice ooit en ik bestel aardig wat online. Iets terugsturen? Geen probleem. Iets bestellen en volgende dag in huis? Geen probleem. Betalen op bijna elk manier? Geen probleem!

Naast de uitstekende service die ze bieden voor de gewone consument is Cameranu.nl ook goed gericht op de professionele fotograaf. Er bestaan lease opties, pro service opties en natuurlijk alles wat je maar nodig hebt als professionele fotograaf.

Is er een nadeel te noemen? Nou eentje maar, en dat is dat terugsturen niet gratis is. Maar voor de rest vertrouw ik Cameranu.nl voor 100%!

Ger 26-09-2018 Via de website gekocht

Goedkoop en snel

Ik zocht een camera voor mijn aanstaande vakantie, en cameranu.nl heeft een collega mij aangeraden. De camera die ik zocht heb ik bij jullie gekocht. De losse camera en ook de pakket aanbieding waren bij cameranu.nl het goedkoopst van alle andere site's die ik heb bezocht, ik heb de camera met het pakket dan ook bij cameranu.nl gekocht. De dag erna kon ik mijn camera bij een service punt ophalen. Prima service en super tevreden.

Martin 26-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en prachtig product!

Makkelijke bestelprocedure in webshop. Heldere productomschrijving. Spider Pro Duo is een top draagtien voor 2 camera's. 's Avonds besteld, een da later om 3 uur af halen bij winkel in Apeldoorn, top!

Ph 26-09-2018 Via de website gekocht

Als je je bestelling snel in huis wilt hebben kun je hier rustig bestellen. Website is goed en overzichtelijk. In het verleden wel eens meegemaakt dat er iets niet goed ging in de aflevering, maar dat lag aan de vervoerder. Cameranu lost het prima op en is ook telefonisch goed te bereiken.

Peter bitter 26-09-2018 Via de website gekocht

Goeie service

Goeie site kieskeurig selecteert waar die het goedkoopste is en bij cameranu.nl kon ik hem gelijk bestellen heel gemakkelijk en snelle levering super tevreden

Ivonne 25-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goedkoper dan elders, en je wordt goed op de hoogte gehouden mbt verzending van je bestelling!

Hans 25-09-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Snel gevonden wat ik zocht. De info maakte de keus erg makkelijk precies de lens die ik nodig had. 24 m lens en heel klein. Niet zwaar. Helemaal mijn ding

Musa Demirel 25-09-2018 Via de website gekocht

Prachtig

İk heb snel ontvangen,ben heel blij mee
goeie winkel .ik bestel hier wel vaker nu.
Bestelling is goed ingepakt top

Ivo 25-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Met de veldcamera die ik had besteld bij Cameranu nam ik ook een uitbreidingspakket met onder meer 4 oplaadbare batterijen. Er gaan er echter 8 in het toestel. Toen ik Cameranu daarop wees, zei men dat het toestel ook werkt op 4 batterijen, maar toch kreeg ik meteen en gratis 4 extra oplaadbare batterijen toegestuurd. Dat vind ik geweldige service

Ingrid 25-09-2018 Via de website gekocht

hele goede service

Ik heb voordat ik mijn printer besteld heb contact gehad met Cameranu. De uitleg die ik kreeg was zeer vakkundig. Het product besteld en het is tijdig en goed geleverd. De printer werkt uitstekend en voldoet aan alle eisen die ik gesteld heb.

Michel 25-09-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Klantvriendelijk en duidelijk

Ik was op zoek naar een nieuwe fotocamera. Allereerst de testrapporten op de site v/d consumentenbond bekeken en vervolgens Cameranu.nl in Eindhoven bezocht.

Eerst gesproken over de keuze systeem- of spiegelreflexcamera. Daarbij mijn wensen meegenomen.
Prachtige Sony systeemcamera gekocht. Lens(FE 24-70 f/2.8 GM) op proef meegenomen en die een week later conform afspraak geretourneerd en geëvalueerd. Ook in dit gesprek goede en zeker ook eerlijke adviezen. Uiteindelijk gekozen voor 2 mooie lenzen(Zeiss) i.p.v. de prachtige maar verhoudingsgewijs dure G-Master lens die ik geleend had.

Ik ben blij met mijn aankoop en zeer tevreden over de manier waarop ik bij 2 bezoeken door de medewerkers van de winkel geholpen ben.

Kiezen met kijk ers 25-09-2018 In de winkel gekocht

Maakt kiezen makkelijker

Ik kende de reputatie van camera nu via de vogelwacht. Ik had de winkel wat groter gedacht, maar dat is geen probleem geweest. Omdat ik verschillende kijkers kon proberen was kiezen niet moeilijk. De beslissing was zonder aarzeling. Fijne zaak met oog voor de koper.......

AvHAudio 25-09-2018 Via de website gekocht

Zoals het hoort.

Zoals het hoort,
goeie site, uitleg produkt zoals het hoort.
En ook nog een snelle levering.

Nogmaals zoals het hoort

HC 24-09-2018 Via de website gekocht

Mijn online winkel voor film en fotografie.

Bestel al een aantal jaar camera spullen bij Cameranu.nl
Snelle levering.
Website is informatief en de foto's van de producten zijn realistisch.
Wat je ziet is wat je krijgt.

Had natuurlijk ook niet anders verwacht van een camera specialist.

Dars 24-09-2018 Via de website gekocht

Foute order werd professioneel opgelost.

Nadat ik een open-box item had besteld, bleek deze niet meer op voorraad te zijn. Meteen na de aankoop kreeg ik een e-mail van een medewerker dat er iets was fout gegaan. Ik werd keurig geholpen met de aankoop en had het item binnen 1 dag in huis. Zal er zeker nog een keer iets bestellen.

Leoapple 24-09-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Mooie duidelijke website en uitgebreide keus, s’avonds besteld en andere ochtend werd bestelde product geleverd

N. K. 24-09-2018 Via de website gekocht

Snelle service!

Een winkel met een breed assortiment waar je ook specifieke onderdelen voor bijvoorbeeld drones kunt vinden en bestellen. Daarbij zijn ze snel met het beantwoorden van vragen en leveren ze snel uit. Kortom een fijne webwinkel met een uitstekende en snelle service!

Jan 24-09-2018 Via de website gekocht

Snelle en betrouwbare levering

Door eerdere uitstekende ervaringen heb ik bij Cameranu een wildcamera besteld.
Snelle levering. Goed verpakt. Alleen de gebruiksaanwijzing wel erg mager. Waarschijnlijk ligt dit niet aan Cameranu.

Friedrich 23-09-2018 Via de website gekocht

Snel, goed en no nonsense

Voor oude camera mini DV bandjes besteld. Levering heel snel, goede bescherming, meerdere aflevermomenten en mogelijkheden en zeer concurrerende prijs.

Ilse 23-09-2018 Via de website gekocht

Fijne ‘open box’ deal en goede leveringl

Ik kocht een nieuwe camera waarvan de doos al open was geweest. Dit scheelde me aardig wat euro’s op het aanschafbedrag. Doordat de camera evengoed grondig is getest door Canon, en ik alle normale garanties krijg, vind ik dit een onwijs goede deal!
Levering was netjes aangetekend op de door mij aangegeven datum.

Jer Kaitjily 23-09-2018 Via de website gekocht

Heel goede service.

Deze shop heeft altijd de spullen die ik zoek. En altijd goede kwaliteit. Een snelle levering en altijd volgens opgegeven tijdsperiode.