Deze score is berekend op basis van 2600 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

L. Weeber 09-05-2019

Perfecte koop! Snelle bestelling en volgende dag bezorging, als beloofd. En ook nog de goedkoopste airpods 2. Ben erg blij en tevree! :-))

Anita 09-05-2019

Snelle levering had het volgende dag al in huis.
Werd geinformeerd via de mail super fijn

Kurt Claeys 09-05-2019

Zeer ruime keuze, scherpe prijzen, vlotte levering, prime service en tal van contactmogelijkheden met quasi onmiddellijk respons. Kortweg 100% betrouwbare online-shop met de service van een buurtwinkel om de hoek. Een aanrader dus!!!

Alex 09-05-2019

Groot assortiment, en hele duidelijke omschrijvingen.
Hierdoor is kiezen gemakkelijker. Behalve dat zijn de zendingen snel en compleet. Dus snel aan de slag!

Arnold de Gans 09-05-2019

Betrouwbare communicatie ..
Hoog kennisniveau van personeel..
Groot assortiment ...
En meedenken met de fotograaf ...
Al deze facetten maakt dit bedrijf ... mijn goto keuze!

Timo Willemsen 09-05-2019

Het is een mooie duidelijke website. soms een beetje te duurder dan andere webshops. maar ze hebben wel alles heel duidelijk. snelle levering en kwaliteit spullen.

Kevin 09-05-2019

Heb wederom besloten om een nieuwe Peli koffer te kopen bij CameraNu. Ondanks dat de koffer hier niet het goedkoopst was, wist ik wel zeker dat mijn bestelling snel en correct werd geleverd. Het artikel was op voorraad, en werd netjes de volgende dag bezorgd. Bestellen ging gemakkelijk en vlot. Voor de aankoop contact gezocht met de klantenservice, die dezelfde dag nog antwoordde.

g l kok 09-05-2019

Ik ben naar de winkel op Urk gegaan ;tijdens het wachten op je beurt kan je koffie krijgen en camera's in je hand nemen die voor klanten klaar staan.
Je wordt geholpen door zeer deskundige mensen. Je mag een nieuw objectief op je eigen camera plaatsen en het uitproberen. Het personeel is niet opdringerig, geven goed advies en laten je zelf kiezen welk objectief of camera bij je past.

filiep 09-05-2019

goede uitleg bij telefonisch contact ; goede raad en goede keuze ; deftig materiaal

Kevin 09-05-2019

Prima volgens de afspraken geleverd. In de avond besteld en de volgende dag zou het geleverd worden. Helaas door een fout van post nl een dag later in huis maar dat doet niet af dat cameraman.nl de snelle service dus wel nakomt. Top

Wiljo 09-05-2019

Zeer ruim aanbod van goede kwaliteit producten. Goed geprijsd en ongelofelijk snel geleverd.

Alphons 09-05-2019

Koop al jaren online bij cameranu. Paar keer in Urk geweest. Maar nu ook een filiaal in Amsterdam superblij mee. Eerste dag open meteen een groothoekzoom Nikonobjectief voor mn Z7 gekocht. Was op voorraad in Urk, de volgende dag opgehaald in Amsterdam. Cameranu was de enige die het nieuwe objectief kon leveren. Top!

Ralf 09-05-2019

Ik ben heel erg tevreden over het ordertraject bij Cameranu.nl. Ik was op zoek naar verschillende zonnekappen voor mijn spiegelreflexcamera. Bij concurrerende websites was mij niet meteen duidelijk welke zonnekap geschikt was voor het specifieke objectief. Bij Cameranu werd dit allemaal duidelijk omschreven. Daarnaast was de bestelling heel snel in huis. In de verpakking waren de verschillende producten goed verpakt met doosvulling zodat niets beschadigd kon worden. Ik geef niet snel een tien, maar een negen is ook heel erg mooi! Ik zal jullie zeker aanbevelen bij familie en/of vrienden!

dianne 09-05-2019

Snelle levering en goede prijzen. De camera functioneert goed, we gaan deze gebruiken om te vloggen.

Rene 08-05-2019

Uv-Filter en zonnekap voor mijn nieuwe objectief gekocht.
Camera.nu heeft een compleet assortiment, duidelijke uitleg en scherpe prijs.
Levering was snel en conform de afspraak.

Roeland Jean-Pierre 08-05-2019

Eenvoudig bestellen, hulp indien nodig en de levering is altijd zoals gepland en beloofd is .

Familie de Leeuw 08-05-2019

Online geshopt en bij jullie terecht gekomen i.v.m. de scherpste prijs in combinatie met de 5 jaar garantie die jullie op deze camera geven. Levering was super snel en ook zeer klantvriendelijke medewerker van jullie nog gesproken. Nu de camera uit gaan testen. Maar tot nu toe fijne ervaring met jullie.

Stef 08-05-2019

Ik was op zoek naar een zonnekap voor mijn Sony camera en kwam zo bij cameranu terecht. Ik heb daar mijn bestelling geplaatst en gebruik gemaakt van de mogelijkheid om achteraf via afterpay te betalen. Behalve de goede service en de snelle levering is achteraf betalen ook een topservice.

Ik kan niets anders zeggen dat ik zeer tevreden ben.

Rene 08-05-2019

Veel keus met goede kwaliteit spullen, Goede afhandeling, snelle levering en ook goede service in de fysieke winkel.

Bart Van Damme 08-05-2019

Ik ben zeer tevreden van de support, via whats app heb ik alle nodige info gekregen vooraleer ik mijn aankoop gedaan heb bij jullie. Top service, koning is klant bij jullie. Top job. Dank u

Mariëtte 08-05-2019

Cameranu heeft een prachtige site, Mooi opgebouwd en veel informatie. Ik heb vaker bij cameranu besteld en ze zijn altijd erg snel met bezorgen.Ik heb ook wel eens telefonisch contact gehad en ze zijn heel behulpzaam en klantvriendelijk.Dus van mij een 10 waard en kan ik echt aanbevelen.

Ingeborg 07-05-2019

Hier voelt de klant zich echt koning. De verkoopmedewerker is er helemaal voor jou. Hij neemt alle tijd om goed advies te geven. Beïnvloedt je keuze niet, maar helpt je wel tot het maken van de juiste keuze.
Alle lof en we komen zeker weer terug.

A.A. 07-05-2019

Prima webshop, niks mis mee snelle en correcte levering. in de winkel vaak lang wachten maar heb je er voor over je wordt vakkundig geholpen en hebben alle tijd voor je. kom je alleen wat halen is er een 'snel loket' (Urk) zeer tevreden over dit bedrijf!

Jos 07-05-2019

Goede website, goede condities, prima producten en prijzen en snelle levering!

Rinus 07-05-2019

Online een bestelling gedaan op 5 mei(gesloten) 7 mei de bestelling goed verpakt al ontvangen op 7 mei . Fantastisch

Guido Bosland 07-05-2019

Camera.nu heeft een breed assortiment camera's en in mijn geval accessories. ik was het oogstukje van mijn D800 kwijt en met gemak kon in een vervangend onderdeel bestellen wat de dag erna geleverd was waardoor ik direct weer door kon gaan met fotograferen

Martijn van Leeuwen 07-05-2019

Favoriete winkel! Sinds dat ik ben begonnen met fotograferen kocht ik m'n accessoires eigenlijk altijd bij CameraNU.nl, nu ik professioneler fotografeer nog steeds. Ze hebben werkelijk alles wat je nodig hebt en meestal voor dezelfde prijzen als de grote concurrent. Vooral als ik spullen snel nodig heb, is het een uitkomst. Want voor 23:59 besteld, is de volgende dag in huis!

Een paar keer gehad dat m'n producten stuk gingen, maar daar wordt niet moeilijk over gedaan. Dankzij de vriendelijke klantenservice waren de problemen zo weer opgelost. Erg fijn om snel contact te hebben, zeker met de chat op de website en via Facebook.

Lovende woorden, maar waarom dan geen 10? Iedereen is op zoek naar de laagste prijs, zo ook ik.
Af en toe kom ik toch producten tegen die ergens anders een stuk goedkoper zijn. Maar als het niet veel scheelt, bestel ik sowieso bij CameraNU.nl

Yori v. Kesteren 07-05-2019

Geweldige service, goede producten,
Nog nooit ontevreden geweest over de winkel!!

Arnoud 07-05-2019

Goeie service en de bezorging is snel, alleen hoop ik dat er meerdere winkels worden geopend.
Officiele reactie van CameraNU.nl 11-05-2019

Goedendag Arnoud,

Bedankt voor je leuke review. De vestiging in Amsterdam is de eerste volwaardige CameraNU.nl-winkel buiten Urk. Verder hebben wij een verregaande samenwerking met CameraTools (Apeldoorn) en City Foto (Eindhoven). Wij sluiten niet uit dat er op korte termijn meerdere nieuwe vestigingen volgen.

CameraNU.nl

Guus 07-05-2019

Chille winkel die levert zoals afgesproken en goede producten heeft, gespecialiseerd op het gebied van camera.

Fons Bitter 07-05-2019

Afstandsbediening voor camera gekocht.
Goede site indeling. Correct advies, Promte afhandeling en vooral; het werkt gewoon op mijn camera. TOP!

Johan 07-05-2019

snel, gebruikersvriendelijk, zeer scherpe prijzen, goede service en bereikbaarheid, uitgebreid assortiment, no-nonsense, geen dozenschuivers, klantvriendelijk, hoog kennisniveau, willen meedenken met de klant... kortom... perfecte zaak!

Monica 06-05-2019

Ze hebben me wel goed geholpen en snel mijn vragen beantwoord, het was ook een snelle verzending.

Betrouwbare winkel.

Marlies 06-05-2019

Altijd kies ik voor Cameranu! De werknemers denken goed mee over wat je nodig hebt! Er gingen wel wat zaken mis bij deze bestelling... Maar alle problemen zijn keurig opgelost. Ik heb nu een mooie handzame set om op locatie te shooten. Veilig voor baby's en puppies en lichtgewicht en alle flitsers gaan tegelijk af! En wie weet kom ik ook nog wel een keer een leuke cursus volgen! Groetjes Marlies

Xian Wen 06-05-2019

Van deze shop kan je alles verwachten. De website ziet er overzichtelijk uit. Productbeschrijving is heel duidelijk. Zo weet je precies wat een product allemaal kan. Bestelling en betaling gaan ook soepel. De kosten van later betalen staan er duidelijk bij tijdens het kiezen. Het voorkomt zo willekeurig extra kosten door eerder aan te tonen. De levering is ook heel snel. Het is goed verpakt. Je kan het zeker binnen 1 dag thuis verwachten wanneer het systeem werkt zoals het moet werken. Ik heb zo een cadeau zeker op tijd ontvangen. Heb in gedachten dit 2 dagen van te voren besteld, omdat het zo is bij de meesten. Hier is het zelfs maar 1 dag. Altijd beter.

Netrooprev Wueel ed Yvad 06-05-2019

Cameranu.nl heeft goede informatie op de website staan. Ze leveren snel. De lens die ik besteld werd goed geleverd en was heel goed verpakt. Ik ben heel tevreden en zou zo weer een bestelling plaatsen via cameranu.nl

Henk 06-05-2019

Producten gemakkelijk te vinden via de website, goede omschrijvingen en de andere dag keurig thuis bezorgd, zoals beloofd.

Elvira 05-05-2019

Snelle en goede service. Op tijd geleverd, zoals ook de afspraak was. Zal er zeker nogmaals bestellen.

Henk Roosing 05-05-2019

Top bedrijf, snelle levering, alles duidelijk begelieid via de mail. Degelijke verpakking.
Uit het verleden ook duidelijke en goede service

RoelofZ 05-05-2019

Beetje rondgekeken op internet. Gekozen voor CameraNu vanwege duidelijke info op de site. Prima combi aanbiedingen.
Alles is naar tevredenheid en snel geleverd.

Lottie 05-05-2019

Ik heb voor deze shop gekozen om dat je 5 jaar garantie hebt op de camera en zelf op het hoesje zit 2 jaar garantie!!

Marry Timmer Fotografie 05-05-2019

Onlangs een bezoek gebracht aan CameraNu in Urk en ik werd verrast door het duidelijke, open overzicht in de zaak en het speciale hulp blok waar je jouw wensen/bestellingen eenvoudig door kunt geven. Goede hulp wordt geboden en het gewenste materiaal ligt/staat snel voor je klaar!
Een zeer prettige ervaring en aangevinkt voor een vervolg bezoek!

Roe 05-05-2019

Ik bestel al jaren bij Cameranu.nl en vind het een betrouwbare winkel met snelle levering en scherpe prijzen.

Jeroen S. 05-05-2019

Goede service, snelle levering en vriendelijke mensen! Je wordt altijd goed geholpen en 9 van de 10x heb je je spullen de volgende dag gewoon in huis! Ik bestel al mijn camera apparatuur hier.

BiancaR 05-05-2019

Camera Nu zit dicht in de buurt wat handig is maar ben ook zeer tevreden, groot assortiment en ze denken ook altijd goed mee. Ze denken niet in het duurste maar vooral in wat heb je nodig en wat is handig.

Paul Scheulderman 04-05-2019

Prachtig assortiment en vooral glasheldere adviezen. En dan, ik bestelde de nieuwe Leica D-Lux 7 die bijna nergens beschikbaar was. Als een van de eersten had Camera nu hem beschikbaar en wat zo aardig was, direct een berichtje dan hij er aan kwam. Lof voor deze attente manier van handelen.

Lorenzo 04-05-2019

Zelf een vergissing gemaakt bij het bestellen en contact opgenomen via whatsapp.
Zeer snel en constructief hulp gekregen. Bestelling was er al na 1 dag.
Topservice!

Ingrid 04-05-2019

Goede raad gehad na een vraag. Vriendelijk op de chat. Levering is ook goed verlopen.

Theo Versteeg 04-05-2019

Prima geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe Canon 10-22 mm lens. Goed uitleg gegeven en goed advies betreffende aanschaf UV en Grijsfilter. Ondanks drukte werd de tijd genomen om alles rustig uit te leggen en advies te geven. Vriendelijk personeel.

P.H. 04-05-2019

Veel keuze, goede uitleg. En met name de vele filtermogelijkheden om uit de vele mogelijkheden sneller naar een goede subset te komen die de keuze vergemakkelijken.
Prijs is gewoon acceptabel, niks mis mee.