Deze score is berekend op basis van 2396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

kornhoogendijk 14-11-2011

Inderdaad voor 21.00 uur besteld en betaald, de volgende dag om 14.30 uur in huis. Alles wat besteld was kreeg ik in goede conditie. De website was duidelijk, maar moest toch nog zoeken naar de juiste accessoires. De winkel is goed maar ook de webshop. Klasse

Jos savenije 14-11-2011

Laat in de middag besteld en de volgende dag op een verantwoorde manier verpakt en afgeleverd.
Superservice.

canon20dverdronken 14-11-2011

prima service, doorvragen op wens en uiteindelijk met een iets ander product thuis gekomen. daardoor op de langere termijn meer plezier van de aankoop. conclusie is bedenk goed wat je wilt en dank voor de niet direct op verkoop gerichte benadering van het personeel, advisering en exploratie van de wens en daardoor tevredenheid is het credo. chapeau!

ieter61 14-11-2011

correcte afhandeling van hele aankoop en reparatie-traject

kramer1 14-11-2011

Scherpe prijs, snelle levering, goede service (garantie end. regels helder).

Richard Wortel 14-11-2011

6,3
Ik had spullen - camera, objectieven flitsset - echt de volgende ochtend nodig. 11.30 uur 's morgens telefonisch geïnformeerd of ik mijn bestelling online door kon geven, zodat ik ter plekke niet onnodig tijd zou verliezen. Was wel mogelijk, maar ik kreeg niet de garantie dat het eerder dan 17.30 uur gereed zou zijn. Klanten in de winkel gaan voor. Dan maar zo snel als mogelijk in de auto naar Urk. 14.00 uur daar. Vriendelijk geholpen door Gertjan en de mannen van de pro. Sta ik vervolgens bijna anderhalf uur! te wachten - zonder info waarom - tot de bestelling compleet was. Maar niet als gevraagd, flitsset was alleen beschikbaar met travelpack. Kon niet uit de doos worden gehaald. Dan maar met. Het was inmiddels 16.45 uur toen ik het pand verliet. Laat klanten niet onnodig wachten als ze de moeite nemen om naar Urk te rijden! Communiceer en regel het. Het ging hier niet om een orderbedrag van een paar tientjes.

B. Bierdop 14-11-2011

Wist al wat ik moest hebben, dus heb niet erg lang gezocht en gekeken op de site. Rest kan ik tot nu toe niets anders zeggen dan; perfect!

Zwartwitbal 14-11-2011

overzichtelijke website en snelle levering

hugoevifinn 14-11-2011

De website is duideant als ze erg vroeg zijn liggen de mensen nog in bed met zulk weer.lijk te lezen,vooral de mogelijkheden.De bereikbaarheid is uniek als je het doet via de computer,alleen zouden ze even een belletje kunnen geven als ze er aan komen w

fotograaf 65 plus 14-11-2011

Zoals gewoonlijk uitstekende informatie en prompte levering

PrinsSje 14-11-2011

'S avonds besteld. Volgende ochtend in huis.
Ik had eerst een andere camera gekocht maar die vond ik toch iets te klein.
Ik had hem teruggestuurd en meteen de volgende dag kreeg ik een bevestiging van ontvangst en dat ze het geld dezelfde dag nog op mijn rekening zouden storten.
Dat vond ik keurig en daarom heb ik de andere camera ook meteen via hun besteld. Ook die was de volgende dag al bij mij in huis.
Ik hou ervan!

van Staa 14-11-2011

Duidelijke website, goede bereikbaarheid klantenservice en duidelijke antwoorden.

Swinden 14-11-2011

Gewoon prima. Scanner besteld, betaald met ideal, meteen een bevestigingsmail en twee werkdagen later al in huis. En ook nog eens voor de allerlaagste prijs.

Kris333 14-11-2011

Ik heb bij cameranu.nl een iPad 2 besteld.

De website is erg overzichtelijk en duidelijk en de levering was netjes verpakt en op tijd ('s avonds rond 8 uur besteld en werd de volgende dag geleverd).

De iPad werkt uitstekend en al met al ben ik dus erg tevreden.

Wat voor mij een groot pluspunt is is de levering en het assortiment maar nog meer het feit dat cameranu.nl netjes (zoals het in nederland hoort) 2 jaar of meer garantie geeft!

Al met al ben ik dus erg tevreden met cameranu.nl

GHBOOM 14-11-2011

Goede duidelijke informatie op de website.
Bestelling goed volgbaar.
Vlotte levering.
Goede contact mogelijkheden.

Wim 1111 14-11-2011

Op zondag besteld, zonder problemen op dinsdag keurig verzorgd in huis !

Fotonaam 14-11-2011

Iedere keer dat ik iets bestel bij cameranu wordt de bestelling de volgende dag zonder fouten en goed beschermd verpakt geleverd. Ben zeer tevreden over de dienstverlening!

schtrab 13-11-2011

Goede prijs, netjes op tijd geleverd

LisetZ 13-11-2011

Leuke camera, besteld voor verjaardag dochter.
Camera binnen 2 dagen in huis. Super!

Isabella89 13-11-2011

Duidelijke communicatie over bestelstatus. Snel en correct geleverd.

hetty vermeulen 13-11-2011

Voor mij was een snelle levering belangrijk. En het pakje kwam op de beloofde dag binnen.

MikeyWan 13-11-2011

Clear and easy to use website. Fast delivery

Uit Assen 13-11-2011

Zeer overzichtelijke site. Betrouwbaar en snelle service
Goede internet winkel

AE van Dort 13-11-2011

was niet geheel zeker of de camera wel nog aanwezig was, maar de volgende dag een belletje en na wat getel in de weekendbestellingen door de telefoniste bleek ik met zekerheid nog net de laatste camera te hebben bemachtigd. Dat stelde me gerust

sjakie54 13-11-2011

DE snelheid en de service is buiten kijf zo doorgaan zal nog veel klanten opleveren. Ik geef het in ieder geval wel door aan vrienden en kennissen.

Lidewij1975 13-11-2011

Duidelijke website, snelle levering. Ook bij vragen achteraf direct reactie en goede en vriendelijke service!

Dhr. R uit U. 13-11-2011

Uitstekende en snelle levering. In de kale prijsvergelijking niet de voordeligste optie, maar inclusief de cash-back actie van de fabrikant wel.
Het apparaat zelf is fantastisch, hoewel ik enige 'weerbestendigheid' (zoals bij D-SLR fotocamera's) enigszins mis. Verder nog nauwelijks ervaring met filmen, maar dat komt vast. Overigens wordt er bizar veel documentatie in allerlei talen geleverd, waar je niets aan hebt. Dit moet efficienter kunnen.
Nogmaals, op de winkel valt in mijn ervaring niets aan te merken. Aftersales en service bij reclame / beroep op garantie heb ik nog geen ervaring mee. Hopelijk blijft dat zo.

havik44 13-11-2011

Duidelijke site, bestelling snel en goed verpakt verstuurd.

Jan Heijboer 13-11-2011

EF objectief besteld en kon bij gebleken ongeschiktheid voor doel fotografie omruilen en ander kiezen.
Vriendelijk en deskundig bijgestaan bij klantenservice en winkel.

Marcel Stark 13-11-2011

Snelle levering en zeer heldere website

APPY B 13-11-2011

Geweldig snelle levering ,op vrijdag rond 21.45 besteld en echt waar de volgende dag in huis !! Bij een andere webshop maanden gewacht omdat artikel besteld moest worden (en pas in maart 2012) geleverd kon worden .
Dus cameranu.nl een dikke10

Lemmens77 13-11-2011

Per ongeluk de verkeerde converter besteld. Afhandeling hiervan prima. Bij het bestellen van de goede converter kon de prijs verrekend worden en hoefde ik alleen de verzendkosten te betalen. Ook het afleveradres veranderen ging makkelijk. Telefonisch gaat sneller dan via mail.

Wousjee 13-11-2011

Website mag van mij wat overzichtelijker. verder ging alles erg soepel, geen klachten

richardm1964 12-11-2011

website overzichtelijk,de bestelling was binnen 2 dagen in huis goed verpakt.

Elschot 12-11-2011

Geacht Bestuur Webshop,
Uitstekende service.Zelfs de mededeling op dag van verzending was voor mij een grote verrassing.
Prima gedaan.

Luutn 12-11-2011

Vrijdag 's avonds rond half 7 besteld en de volgende ochtend werd de camera al bezorgd. Overzichtelijke website met zeer ruim aanbod

dekikker 12-11-2011

Vandaag besteld en morgen in huis.
Alles volgens afspraak en heel eenvoudig en betrouwbaar.

RScr 12-11-2011

CameraNU.nl biedt goede service voor een goede prijs. De bestelde camera werd snel en netjes verpakt bezorgd. Bezorgen via TNT is ook makkelijk want hierdoor kan gekozen worden voor zelf ophalen bij een ophaalpunt in de buurt.

Verder is het assortiment groot, ook alle toebehoren zijn voor een eerlijke prijs te bestellen.

camerasjonnie 12-11-2011

Voor deze aankoop besloot ik het product te reserveren en zelf op te halen in Urk. Het pand van CameraNU.nl is goed bereikbaar en er is voldoende parkeer plek. De afhandeling in de winkel verliep vlot en prettig. Dit heeft men goed voor elkaar.

madnav000 12-11-2011

Adapter bleek niet te passen, uiteindelijk terug ingeleverd en geld retour ontvangen. Zeer vriendelijk geholpen.

m.strookman 12-11-2011

Snelle levering, attendering op korting van Sony, Heldere wbsite

ren22 12-11-2011

super snelle levering eenvoudig bestellen en de aankoopbon +garantie via de mail.
prima service

FrosteR 12-11-2011

Snelle service, goed bezorgd, perfect gewoon!

Booge007 12-11-2011

Camera 's avonds om 19.45 uur besteld en volgende dag keuring ontvangen. Prijs zeer concurrerend. Prima webwinkel!

Willem Steen 12-11-2011

Ik heb een goed advies gekregen en goed de twee verschillende merken kunnen beoordelen. Ook het bepalen van de juiste maat van de handschoenen was geen probleem.
Prettige ontvangst in de winkel met koffie en tijsschriften.
Leuk om de winkel gezien te hebben

Krelis23 11-11-2011

Wij wonen op flinke afstand van bijv. grote fotozaken.
Bestellen via internet is een goede optie. De bestelling bij NU verliep voorbeelding. Ook in het verleden hadden wij deze ervaring

hedwigfotografie 11-11-2011

In de winkel werd er een prijs afgegeven, ook te zien op de site zelf in de winkel. Bij thuiskomst bleek ik de helft van het product niet te hebben meegekregen.
(backgroundreflector met kleurfilters)
Na hierover gebeld te hebben bleek de verkeerde prijs op internet te hebben gestaan.
Hier baalde ik behoorlijk van aangezien ik in totaal 2 uur heb gereden. Gelukkig is het opgelost door er alsnog 2 toe te sturen waarvoor ik maar 1 hoefde te betalen. heel klantvriendelijk opgelost naar mijn mening!!!

SnakeJake 11-11-2011

Ongelooflijk snelle levering. Heb nog niet eerder zulke snelle service meegemaakt.

j.j.langerak 11-11-2011

Product binnen 24 uur na bestelling in huis.

PatrickS71 11-11-2011

Overzichtelijke site