Deze score is berekend op basis van 2401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

mohe 15-11-2011

goede ontvangst in de websshop, efficient nummertjes trek systeem en goede behandeling (vragen aan meer deskundige collega ipv met kluitje in het riet sturen wat ze NIET deden bij CameraNU.nl.

Herman

Wouter Lelystad 15-11-2011

Na telefonisch overleg een goed voorstel gehad van de klantenservice, top!

WillemCl 15-11-2011

Prima service.
Vooraf informatie opgevraagt welk product ik exact nodig had. Zéér snel reactie gekregen en na een aantal mails besloten het product bij hen te bestellen. Dit alles in de avonduren. Volgende dag werd het pakketje al bezorgt. Uitstekende service dus! 's Avonds bestellen, volgende dag toch al binnen. Dit heb ik tot nu toe alleen nog bij CameraNu mogen ervaren.

dilsha 15-11-2011

Zoals gevraagd is het statief inderdaad in cadeaupapier verpakt en goed op de hoogte gehouden mbt de status van het pakket.

J.G. Nuijten 15-11-2011

Ik heb mijn bestelling binnen 24 uur ontvangen, helemaal compleet en in uitstekende staat.
Over de camera kan ik nog niet in detail oordelen, daarvoor heb ik hem te kort. De eerste indrukken zijn echter prima.

Hetty Bastiaansen 15-11-2011

bestellen gin erg gemakkelij, alleen jammer dat je bij de betaling niet meteen doorgelinked werd naar de mogelijkheid om met i deal te betalen. Dat zou nog gemakkelijker zijn.

henk van dorp 15-11-2011

binnen 24 uur werd mijn camera geleverd( terwijl de belofte is ongeveer 3 dagen) en ook nog eens voor de laagste prijs van heel Nederland op dat moment.
Je wordt via mail keurig op de hoogte gehouden van de status.
prima verpakt
website niet helemaal foutloos ( mijn aankoop heeft 16 magapixel in werkelijkheid in en ook staat dit in de details van de website, terwijl de lijst 14 megapixel aangeeft.Ook kan deze website lijst ( opsomming met allerlei camera's in mijn beleving iets minder druk, door wat meer ruimte te creëren.

Joh.Veenstra 15-11-2011

Andere dag bestelling al in huis. Makkelijk bestellen en snel thuis en niet duur. Ideaal kga als ik spullen moet hebben hier zeker als eerst weer kijken.

Jake1234 15-11-2011

's Avonds nog net voor 21.00 uur besteld, de volgende dag al geleverd, keurig verpakt, goeie prijsstelling.
Top!

nvdoever 15-11-2011

goedkoper dan elders en ongelooflijk snel in huis. perfect

Henksp 15-11-2011

Goede website, scherpe prijzen en een supersnelle levering.

JohnB32 15-11-2011

Perfecte web winkel, 100% betrouwbaar en super snelle levering!!

martin v. te l. 15-11-2011

Camera besteld en de volgende dag in huis, wat wil je nog meer?

ReindeRover 15-11-2011

's avonds laat besteld, de volgende middag al in huis, in prima conditie. Scherpe prijs ook, wat wil je nog meer?

Mark-83 15-11-2011

Na bestelling kreeg ik de gekochte artikelen op tijd en netjes thuis bezorgd.
Goede duidelijke mails met korte duidelijk informatie. De keren dat ik contact heb gehad met Cameranu.nl waren ze duidelijk en snel met informatie.

Drina 15-11-2011

Vlotte levering en voldoende informatie op de website. Ruime sortering. Positief is ook de verschillende betalingsmogeljkheden.

Bart Van Leuven 15-11-2011

Ik had een bestelling gedaan maar kreeg na enkele maanden problemen met de flits.
Ik stuurde hem terug naar CameraNu, moest wel enkele weken wachten maar ik kreeg regelmatig een mail om me op de hoogte te houden hoe het er mee stond.
Toen kreeg ik de mededeling dat er een nieuwe flits zou opgestuurd worden.
De volgende dag werd die geleverd. Top !

Jan Jensema 15-11-2011

Snel, direkt; bestelling goed te volgen. Voorraad van producten, die bij anderen (nog) niet te verkrijgen zijn. Echt waar: vandaag besteld, morgen kun je ermee aan het werk!

wppp 15-11-2011

Zeer snelle levering en correcte afhandeling van facturen

A.Vos 15-11-2011

Vriendelijk en deskundig personeel.
Bij cameranu wordt zelden nee verkocht.
Bestelde artikelen worden keurig verpakt en nieuw in doos vlot geleverd.

J. de Lange 15-11-2011

De bestelling is binnen 2 werkdagen bij mij binnen, aangetekend en keurig verpakt.
Dit is zoals het hoort, geen verzendkosten & no nonsens.
Heb de website aanbevolen bij div. kennissen, ga zo door ;))

Nvd Gaag 15-11-2011

Goede afhandeling van de bestelling, snelle aflevering

JohanEddie 14-11-2011

makkelijk te vinden en te bestellen spullen

PCC 14-11-2011

Diverse shops vergeleken.Kwam er eer goed uit.
Al eerdere bestellingen waren prima verlopen.
Levering goed te volgen en op tijd in huis.
Camera meteen aan het `werk` gezet.
Heerlijk toestel erbij voor een van de kinderen.
Keuze voor Canon ivm goede ervaring.
Veel mogelijkheden,heerlijk helder beeldscherm.
Ook deze keer een prima prijs, toch gaf dast niet de doorslag, dat was het totaalbeeld!

Johnforever 14-11-2011

Bestelling en levering is vlekkeloos verlopen.

Tonnie123 14-11-2011

Ik ben super tevreden over cameraNu.nl
Duidelijke overzichtelijke website, alle informatie is helder. De vermelding van de adresgegevens op de siete komt betrouwbaar over.
De communicatie over de het ontvangst/afhandeling van de bestelling, het ontvangst van de betaling en het verzenden van het pakket verloopt super snel en correct.
Dit is het voorbeeld zoals een webwinkel hoort te werken, gewoon doen wat beloofd wordt.
Geweldig!!!

AntonL 14-11-2011

De bestelling is vlot verlopen, alleen vind ik het griezelig dat de printerdoos niet verpakt was.
Aangezien er nogal veel "zoek" raakt bij tnt lijkt mij een reclame wat er in de doos zit niet wenselijk.

tom weerts 14-11-2011

Cameranu serves is super, bestellen dag later in huis. Het product is netjes ingepakt verzonden. Ik heb goede ervaringen met de producten van Cameranu, nog nooit problemen gehad met hun producten.

Onduidelijkheden worden netjes telefonisch uitgelegd.

Eenvoudig te bestellen met een account,
De site is overzichtelijk en specificatie van het producten uitgebreid en duidelijk beschreven.

Kortweg, Super serves, Snelle levertijd, Eenvoudig bestellen en overzichtelijke site.

Marike Vergeer 14-11-2011

Zeer snelle levering. Na 21.00 besteld toch volgende avond al in huis. Prima verzorgd door post.nl.

HansAnnelies 14-11-2011

In vond op de website onmidellijk wat ik zocht, een Canon PowerShot Sx230, voor een zeer aantrekkelijke prijs. Ook het aangeboden accessoire pakket stond mij wel aan. Besteld en de volgdende dag, rond het middag uur, al in huis!. Keurig verpakt. Het kan niet beter.

fotoluc 14-11-2011

De korting voor het mecablitz 58 + mecabounce + baterijen en lader is verkeerd verwerkt. Dit scheelt bijna een euro. Niet de moeite om terug te gaan. Omdat de bestelling opgehaald is bij de winkel had dit al helemaal niet voor mogen komen gezien de verzendkosten niet in mindering gebracht worden. Ook de 2% voor creditcard betalingen vind ik maar raar. Accepteer ze dan gewoon niet.
Verder keurig geholpen. Nette winkel.
ook handig dat je kunt reserveren!

Sali S 14-11-2011

Bestelde een 1e keer om 21.50 i.p.v voor 21.00 uur het gevraagde artikel werd toch de volgende dag geleverd.
Bij een de 1e bestelling had ik een fout gemaakt, contact opgenomen met klantenservice en prima geholpen.
Duidelijke communicatie over hoe retour te sturen etc.
Nog bedankt,

jobri 14-11-2011

bijzonder snelle levering en prima info bij de levering

GH2011 14-11-2011

Het geleverde kon vlot worden opgehaald (voorraad)
Deskundige en nette bediening. Gelukkig nog geen gebruik gemaakt van service (geen problemen ondervonden)

wim wal design 14-11-2011

Zeer correcte informatie en behandeling. Direct een bevestiging van de bestelling gevolgd door factuur met ordernummer. Direct na de betaling een bevestiging van ontvangst betaling. Verder dat de opdracht in behandeling was en een verzendbevestiging met de site-gegevens om te controleren wanneer de producten worden afgeleverd.
Alles zeer overzichtelijk en correct. Proficiat!

van der poel 14-11-2011

duidelijke webside, snelle levering

Anneke78 14-11-2011

deze webshop had de laagste prijs en een heel snelle levering. Bedankt daarvoor!

kornhoogendijk 14-11-2011

Inderdaad voor 21.00 uur besteld en betaald, de volgende dag om 14.30 uur in huis. Alles wat besteld was kreeg ik in goede conditie. De website was duidelijk, maar moest toch nog zoeken naar de juiste accessoires. De winkel is goed maar ook de webshop. Klasse

Jos savenije 14-11-2011

Laat in de middag besteld en de volgende dag op een verantwoorde manier verpakt en afgeleverd.
Superservice.

canon20dverdronken 14-11-2011

prima service, doorvragen op wens en uiteindelijk met een iets ander product thuis gekomen. daardoor op de langere termijn meer plezier van de aankoop. conclusie is bedenk goed wat je wilt en dank voor de niet direct op verkoop gerichte benadering van het personeel, advisering en exploratie van de wens en daardoor tevredenheid is het credo. chapeau!

ieter61 14-11-2011

correcte afhandeling van hele aankoop en reparatie-traject

kramer1 14-11-2011

Scherpe prijs, snelle levering, goede service (garantie end. regels helder).

Richard Wortel 14-11-2011

6,3
Ik had spullen - camera, objectieven flitsset - echt de volgende ochtend nodig. 11.30 uur 's morgens telefonisch geïnformeerd of ik mijn bestelling online door kon geven, zodat ik ter plekke niet onnodig tijd zou verliezen. Was wel mogelijk, maar ik kreeg niet de garantie dat het eerder dan 17.30 uur gereed zou zijn. Klanten in de winkel gaan voor. Dan maar zo snel als mogelijk in de auto naar Urk. 14.00 uur daar. Vriendelijk geholpen door Gertjan en de mannen van de pro. Sta ik vervolgens bijna anderhalf uur! te wachten - zonder info waarom - tot de bestelling compleet was. Maar niet als gevraagd, flitsset was alleen beschikbaar met travelpack. Kon niet uit de doos worden gehaald. Dan maar met. Het was inmiddels 16.45 uur toen ik het pand verliet. Laat klanten niet onnodig wachten als ze de moeite nemen om naar Urk te rijden! Communiceer en regel het. Het ging hier niet om een orderbedrag van een paar tientjes.

B. Bierdop 14-11-2011

Wist al wat ik moest hebben, dus heb niet erg lang gezocht en gekeken op de site. Rest kan ik tot nu toe niets anders zeggen dan; perfect!

Zwartwitbal 14-11-2011

overzichtelijke website en snelle levering

hugoevifinn 14-11-2011

De website is duideant als ze erg vroeg zijn liggen de mensen nog in bed met zulk weer.lijk te lezen,vooral de mogelijkheden.De bereikbaarheid is uniek als je het doet via de computer,alleen zouden ze even een belletje kunnen geven als ze er aan komen w

fotograaf 65 plus 14-11-2011

Zoals gewoonlijk uitstekende informatie en prompte levering

PrinsSje 14-11-2011

'S avonds besteld. Volgende ochtend in huis.
Ik had eerst een andere camera gekocht maar die vond ik toch iets te klein.
Ik had hem teruggestuurd en meteen de volgende dag kreeg ik een bevestiging van ontvangst en dat ze het geld dezelfde dag nog op mijn rekening zouden storten.
Dat vond ik keurig en daarom heb ik de andere camera ook meteen via hun besteld. Ook die was de volgende dag al bij mij in huis.
Ik hou ervan!

van Staa 14-11-2011

Duidelijke website, goede bereikbaarheid klantenservice en duidelijke antwoorden.

Swinden 14-11-2011

Gewoon prima. Scanner besteld, betaald met ideal, meteen een bevestigingsmail en twee werkdagen later al in huis. En ook nog eens voor de allerlaagste prijs.