Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

GHBOOM 14-11-2011

Goede duidelijke informatie op de website.
Bestelling goed volgbaar.
Vlotte levering.
Goede contact mogelijkheden.

Wim 1111 14-11-2011

Op zondag besteld, zonder problemen op dinsdag keurig verzorgd in huis !

Fotonaam 14-11-2011

Iedere keer dat ik iets bestel bij cameranu wordt de bestelling de volgende dag zonder fouten en goed beschermd verpakt geleverd. Ben zeer tevreden over de dienstverlening!

schtrab 13-11-2011

Goede prijs, netjes op tijd geleverd

LisetZ 13-11-2011

Leuke camera, besteld voor verjaardag dochter.
Camera binnen 2 dagen in huis. Super!

Isabella89 13-11-2011

Duidelijke communicatie over bestelstatus. Snel en correct geleverd.

hetty vermeulen 13-11-2011

Voor mij was een snelle levering belangrijk. En het pakje kwam op de beloofde dag binnen.

MikeyWan 13-11-2011

Clear and easy to use website. Fast delivery

Uit Assen 13-11-2011

Zeer overzichtelijke site. Betrouwbaar en snelle service
Goede internet winkel

AE van Dort 13-11-2011

was niet geheel zeker of de camera wel nog aanwezig was, maar de volgende dag een belletje en na wat getel in de weekendbestellingen door de telefoniste bleek ik met zekerheid nog net de laatste camera te hebben bemachtigd. Dat stelde me gerust

sjakie54 13-11-2011

DE snelheid en de service is buiten kijf zo doorgaan zal nog veel klanten opleveren. Ik geef het in ieder geval wel door aan vrienden en kennissen.

Lidewij1975 13-11-2011

Duidelijke website, snelle levering. Ook bij vragen achteraf direct reactie en goede en vriendelijke service!

Dhr. R uit U. 13-11-2011

Uitstekende en snelle levering. In de kale prijsvergelijking niet de voordeligste optie, maar inclusief de cash-back actie van de fabrikant wel.
Het apparaat zelf is fantastisch, hoewel ik enige 'weerbestendigheid' (zoals bij D-SLR fotocamera's) enigszins mis. Verder nog nauwelijks ervaring met filmen, maar dat komt vast. Overigens wordt er bizar veel documentatie in allerlei talen geleverd, waar je niets aan hebt. Dit moet efficienter kunnen.
Nogmaals, op de winkel valt in mijn ervaring niets aan te merken. Aftersales en service bij reclame / beroep op garantie heb ik nog geen ervaring mee. Hopelijk blijft dat zo.

havik44 13-11-2011

Duidelijke site, bestelling snel en goed verpakt verstuurd.

Jan Heijboer 13-11-2011

EF objectief besteld en kon bij gebleken ongeschiktheid voor doel fotografie omruilen en ander kiezen.
Vriendelijk en deskundig bijgestaan bij klantenservice en winkel.

Marcel Stark 13-11-2011

Snelle levering en zeer heldere website

APPY B 13-11-2011

Geweldig snelle levering ,op vrijdag rond 21.45 besteld en echt waar de volgende dag in huis !! Bij een andere webshop maanden gewacht omdat artikel besteld moest worden (en pas in maart 2012) geleverd kon worden .
Dus cameranu.nl een dikke10

Lemmens77 13-11-2011

Per ongeluk de verkeerde converter besteld. Afhandeling hiervan prima. Bij het bestellen van de goede converter kon de prijs verrekend worden en hoefde ik alleen de verzendkosten te betalen. Ook het afleveradres veranderen ging makkelijk. Telefonisch gaat sneller dan via mail.

Wousjee 13-11-2011

Website mag van mij wat overzichtelijker. verder ging alles erg soepel, geen klachten

richardm1964 12-11-2011

website overzichtelijk,de bestelling was binnen 2 dagen in huis goed verpakt.

Elschot 12-11-2011

Geacht Bestuur Webshop,
Uitstekende service.Zelfs de mededeling op dag van verzending was voor mij een grote verrassing.
Prima gedaan.

Luutn 12-11-2011

Vrijdag 's avonds rond half 7 besteld en de volgende ochtend werd de camera al bezorgd. Overzichtelijke website met zeer ruim aanbod

dekikker 12-11-2011

Vandaag besteld en morgen in huis.
Alles volgens afspraak en heel eenvoudig en betrouwbaar.

RScr 12-11-2011

CameraNU.nl biedt goede service voor een goede prijs. De bestelde camera werd snel en netjes verpakt bezorgd. Bezorgen via TNT is ook makkelijk want hierdoor kan gekozen worden voor zelf ophalen bij een ophaalpunt in de buurt.

Verder is het assortiment groot, ook alle toebehoren zijn voor een eerlijke prijs te bestellen.

camerasjonnie 12-11-2011

Voor deze aankoop besloot ik het product te reserveren en zelf op te halen in Urk. Het pand van CameraNU.nl is goed bereikbaar en er is voldoende parkeer plek. De afhandeling in de winkel verliep vlot en prettig. Dit heeft men goed voor elkaar.

madnav000 12-11-2011

Adapter bleek niet te passen, uiteindelijk terug ingeleverd en geld retour ontvangen. Zeer vriendelijk geholpen.

m.strookman 12-11-2011

Snelle levering, attendering op korting van Sony, Heldere wbsite

ren22 12-11-2011

super snelle levering eenvoudig bestellen en de aankoopbon +garantie via de mail.
prima service

FrosteR 12-11-2011

Snelle service, goed bezorgd, perfect gewoon!

Booge007 12-11-2011

Camera 's avonds om 19.45 uur besteld en volgende dag keuring ontvangen. Prijs zeer concurrerend. Prima webwinkel!

Willem Steen 12-11-2011

Ik heb een goed advies gekregen en goed de twee verschillende merken kunnen beoordelen. Ook het bepalen van de juiste maat van de handschoenen was geen probleem.
Prettige ontvangst in de winkel met koffie en tijsschriften.
Leuk om de winkel gezien te hebben

Krelis23 11-11-2011

Wij wonen op flinke afstand van bijv. grote fotozaken.
Bestellen via internet is een goede optie. De bestelling bij NU verliep voorbeelding. Ook in het verleden hadden wij deze ervaring

hedwigfotografie 11-11-2011

In de winkel werd er een prijs afgegeven, ook te zien op de site zelf in de winkel. Bij thuiskomst bleek ik de helft van het product niet te hebben meegekregen.
(backgroundreflector met kleurfilters)
Na hierover gebeld te hebben bleek de verkeerde prijs op internet te hebben gestaan.
Hier baalde ik behoorlijk van aangezien ik in totaal 2 uur heb gereden. Gelukkig is het opgelost door er alsnog 2 toe te sturen waarvoor ik maar 1 hoefde te betalen. heel klantvriendelijk opgelost naar mijn mening!!!

SnakeJake 11-11-2011

Ongelooflijk snelle levering. Heb nog niet eerder zulke snelle service meegemaakt.

j.j.langerak 11-11-2011

Product binnen 24 uur na bestelling in huis.

PatrickS71 11-11-2011

Overzichtelijke site
Groot assortiment
Scherpe prijzen

Canon 7D 11-11-2011

Snelle levering, goede website.

223Leonie 11-11-2011

Super aankoop gedaan, ik vond toevallig dat cameranu.nl de camera die ik zocht voor €70 goedkoper aanbood dan bol.com

Ik had nog geen ervaringen met cameranu.nl, maar heb de gok gewaagd. Binnen 15 uur (besteld op vrijdag om 20:30 en zaterdag om 11:00 uur bezorgd!) had ik alles goed verpakt in huis! Een geweldig duidelijke communicatie per mail, maakte het helemaal compleet; een fijne ervaring met internetwinkelen!

De website is duidelijk, en de combinatieaanbiedingen en overzicht van assesoires zijn helder. En de prijzen zijn aantrekkelijk!

Al met al ben ik reuze positief!!

Jaap Koster 11-11-2011

Bereikbaarheid snel en goed.
Bestelling zeer snel thuis erg goed

Bram1966 11-11-2011

Zeer goed product, mijn D700 ligt nu veel beter in de hand. Bovendien kan ik nu 8 bps schieten en dat is handig bij sportwedstrijden. Ben zeer tevreden over de snelle levering bij CameraNu.

Piendra 11-11-2011

Snelle levering, in goede orde ontvangen en prijs is goed!

Starlet96 11-11-2011

de 24 uurs levering van de site had ik niet verwacht, maar niets is minder waar, de volgende dag had ik mijn camera in huis en kon er gelijk mee aan de slag, mooi verpakt en precies volgens de beschrijving van de site! Absolute aanrader!

Volberg 11-11-2011

Snelle service,op vrijdagmiddag besteld, zaterdagmiddag in huis.goede instructies om de aankoop te volgen
Duidelijke website en duidelijke vermelding over een lopende kortings-aktie. Zeer tevreden koper.

Canalman 11-11-2011

Goede prijs en goede levering. Prima!

eisezaal 11-11-2011

Zeer goede website, goede bestelafhandeling en betaalproces. Erg snelle en correcte levering. Product is OK, netjes verpakt en conform omschrijving website

Mcamera 11-11-2011

I am very impressed with the English version of the site, which is very helpful for a foreigner like myself. The package was secured well and arrived quickly. I will definitely continue to shop at this site for camera equipment.

L. Vroegop 11-11-2011

Zeer goed geinformeerd personeel, zeer ter zake kundig. Klantvriendelijkheid is erg goed !

Gerdine80 11-11-2011

Hele snelle levering van de producten. 's Avonds half 11 besteld, volgende middag in huis!

Theo Olsthoorn 11-11-2011

Door internetstoring was het niet mogelijk iets te bestellen, CameraNu heeft alle mogelijke moeite gedaan om de bestelling toch binnen 1 dag af te leveren, dat is pas service.

B. williams 11-11-2011

Bedankt voor de snelle levering.
De lens was goed verpakt en werkt tot tevredenheid.
After sales kan ik nog niet beoordelen,maar de ervaring met Canon producten is uitstekend dus ik hoop van deze service weinig gebruik te maken.