Deze score is berekend op basis van 2394 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sjef van 1948 21-11-2011

vanaf moment van bestelling tot aan zeer snelle bezorging helemaal niets aan te merken. Niets dan lof

GJ55 21-11-2011

Supersnelle levering door Camera.nu volgens bestelling.
De groothoeklens (als losse accessoire) is niet op het cameralensje te plakken; het montageringetje dat je op het lensje moet plakken blijft niet zitten.
Misschien maar eens met secondelijm proberen? na ontvetten met alcohol?

Harm-Jan 21-11-2011

Geweldige camera, de informatie en adviezen die CameraNu geeft zijn hoogwaardig, ook voor reeds in bezit zijnde apparatuur!

Woerkie 21-11-2011

Eenvoudig te bereiken en gemakkelijke, overzichtelijke internetsite.
Bestellingsprocedure gemakkelijk te doorlopen.
Snelle en accurate levering.

L..... 21-11-2011

Gewoon alles uitstekend en vlot voor elkaar, mijn complimenten voor CameraNU .nl ...ik had zelfs een vraag over vlinders fotograferen kreeg ik netjes antwoord over terug

rvdzande 21-11-2011

De service is snel en netjes. Vandaag bestelt, morgen in huis!

Foto van de Biezen 21-11-2011

Snelle email respons op vragen en verder prima afhandeling en levering.

Ed646464 21-11-2011

Goede snelle levering. Lekker via PostNL, dat is de beste pakjesbezorgdienst wat mij betreft.

Dhr Snel 21-11-2011

Uitstekende begeleiding, geen onduidelijkheden. de aangeboden opties en extras zijn prijstechnisch niet aantrekkelijk.

S.Howells 21-11-2011

Bestelling in het weekend geplaatst. Dinsdagochtend thuis bezorgd.

Thomas Haseke 21-11-2011

Producten werden snel geleverd, goede nazorg tot op heden.
heb 1 product wat beschadigd was bij levering, maar dat wordt nieuw nagezonden als weer leverbaar is.

Sylvia777 21-11-2011

Alles was prima in orde, goed verpakt, helemaal tevreden over het product.
Ik had mijn bestelling op zondag ruim voor 21 uur geplaatst, maar werd pas afgeleverd op woensdag of donderdag. In elk geval zeker niet de volgende dag.

W.van Nistelrooy 21-11-2011

Ben super tevreden over het toestel, maar het bij behorende tasje ( Lowepro Apex 20 AW Black ) wat ik er bij heb besteld is echt helemaal flut, zelfs te klein voor het toestel.

D Staverman 21-11-2011

Goede en snelle levering ook zeergoed met afspraken maken ivm retour zending, klasse zeker niet de laaste keer met bestellen.

R. Koorndijk 21-11-2011

Ik heb voor de eerste keer besteld bij cameranu.nl.
Ik moest voor het bedrijf waar ik werkzaam bent de bestelling doen voor 2 foto camera´s. De betaling is altijd achteraf middels een factuur. Het was helemaal geen probleem de dames van de webwinkel hebben me gebeld en begeleid hoe ik mijn bestelling moest doorgeven.
Ik vond het tof voor de eerste keer zo´n bestelling plaatsen, ik werd geholpen als een dagelijkse klant die bij een andere winkel misschien eerst bekend zou moeten staan.

Ga zo door jullie doen het fantastisch.

Robbedoes1967 21-11-2011

Werkt voortreffelijk: bestellen en dag later in huis.

APJKlerx 20-11-2011

Ik kan niets anders zeggen dan, dat ik zeer tevreden ben met mijn bestelling en de verzendwijze en afhandeling.
Voor mij is Cameranu.nl mijn bestel adres als het om fotografie materiaal gaat.

JC Mulder 20-11-2011

Op tijd geleverd, volgens afspraak en bestelling was compleet en bestelling was netjes verpakt

GeBe7052 20-11-2011

bestelling via webshop zonder enig probleem, levering precies volgens bestelling.

Eric H 1968 20-11-2011

Duidelijke site en een snelle correcte levering

Q. Peters 20-11-2011

Prima winkel. Goede prijzen en prima afhandeling.

Theo42 20-11-2011

Website bijna optimaal, maar 100% is nooit mogelijk.
Naar aanleiding van een probleem met de accu werd ik telefonisch snel en doeltreffend ingelicht. De ontbrekende info uit de website werd duidelijk ingevuld. Ik realiseerde mij later dat het probleem ook door de camera zou kunnen komen. Dit ga ik asap uitzoeken. (dit weet cameraNu nog niet . Het is dus niet dat zij het probleem doorschoven want zij boden aan de accu per ommegaande te vervangen.)

A14121945 20-11-2011

Bestelling en regels duidelijk. Levering netjes aangekondigd en op tijd.

A14121945 20-11-2011

Bestelling en regels duidelijk. Levering netjes aangekondigd en op tijd.

PT8 20-11-2011

CameraNu bleek deze nieuwe lens als een van de weinigen al uit voorraad te kunnen leveren.

Willem1955 20-11-2011

Duidelijke informatie over het produkt en een snelle levering.

GJ40A 20-11-2011

Een 32 GB SDHC card is niet zo spannend, daar kan niet veel mee mis. Mijn review is dan ook meer over cameranu in zijn algemeenheid. Altijd: scherpe prijs, supersnelle levertijd, veel op voorraad, correcte en snelle afhandeling, track-and-trace voor verzending. Dit is hoe een webshop hoort te zijn. Maar ook als winkel meer dan uitstekend: Ik heb meerdere DSLR's camera's en vele (semi)professionele lenzen bij hun gekocht. Altijd goede service en zij weten waarover ze het hebben. Een blijvertje.

R.J.K 20-11-2011

Snel en correct afgehandeld.
Ook bij bezoek winkel zeer prettig en deskundig geholpen

Willem 10 20-11-2011

Geweldige service. Kort daarvoor een spiegelreflex camera gekocht. Deze een aantal dagen gebruikt en daarna ingeruild tegen een andere (Panasonic) camera. Ondanks gebruik, kreeg ik mijn geld volledig terug. Van de lens was de verpakking kapot ook hiervoor probeert men een oplossing te vinden en krijg ik een deel van mijn geld terug. Snelle reactie en geen gezeur. Ik kan een ieder deze internetwinkel aanbevelen.

J. Verbraak 20-11-2011

Ik werd direct op de hoogte gesteld dat er een camera zoek was en men zo spoedig mogelijk ervoor zou zorgen om deze op korte termijn alsnog te leveren. Ik had al betaald dus vond het best spannend of alles goed zou gaan, maar nog geen drie dagen later werden beiden camera's geleverd, super!

Nikonfan73 20-11-2011

6,7
In eerste instantie werd aangegeven dat het de volgende dag bezorgd zou worden, mits voor een bepaalde tijd besteld. Uiteindelijk kwam het product 4 dagen na bestelling. Beetje jammer, maar verder geen reden om nooit meer bij deze webwinkel aankopen te doen in de toekomst.

Dhr. Alhadjri 20-11-2011

Over het algemeen ben ik we tevreden. De bereikbaarheid van de klantenservice was goed. Afspraken werden nagekomen (uitzoekwerk, advies, terugkoppeling, terugbelverzoeken etc.).

Waar ik minder over tevreden ben, is dat cameranu een passieve houding aannam en wachtte totdat alle producten binnen waren alvorens over te gaan tot verzenden naar de klant (mij in dit geval). Dit terwijl ik eerder heb aagegeven (telefonisch) om de camera en alle toebehoren die beschikbaar waren alvast te verzenden wegens camera activiteiten in het weekend. Hier is dus door onbekende oorzaak geen gehoor aan gegeven. Een telefoontje lostte dit op en daar was ik natuurlijk content mee.

Bij levering mistte ik een stroomkabel. Ook dit werd opgelost na een telefoontje.

Ben Haas 20-11-2011

Het is een fijne winkel om te komen. De verkoper nam alle tijd om ons te adviseren en stelde ook alternatieven voor. Liet ook de ruimte om na te denken en zelf een afweging te maken.

GP batterijen 19-11-2011

Prettige en goede telefonische medewerking.

_Sebastiaan_ 19-11-2011

's-avonds besteld bij CameraNU.nl omdat die volgens tweakers pricewatch het goedkoopste was, de volgende dag keurig geleverd.

jantjeeen 19-11-2011

Ik heb hem in het weekend beststeld, betaald met IDEAL en de dinsdag daarop ontvangen

JWAMA1954 19-11-2011

Vlotte afhandeling in de winkel. Bekwam personeel. Een zeer goede website.
Alleen maar + punten !

E. Haverkamp 19-11-2011

Super, snel gevonden op internet, alle gegevens overzichtelijk en duidelijk op een rijtje. Heel duidelijk en nauwkeurig. De levering was snel en goed.

HBronk 19-11-2011

Zeer informatieve en gebruiksvriendelijke website. Zowel de beginner die nog thuis moet raken in wat er allemaal verkrijgbaar en mogelijk is, als de ervaren fotograaf vindt hier alles van zijn gading. Collega's vertelden over hun positieve ervaringen met cameranu.nl en de lage prijzen. Inmiddels kan ik dit uit eigen ervaring bevestigen. Echt een aanrader!

HBronk 19-11-2011

C. R 19-11-2011

Ik heb op deze site meerdere canvas doeken besteld. De doeken worden in perfecte staat bezorgd. Ze zijn zorgvuldig verpakt en worden vrij snel bezorgd. Minpuntje is de website, zo bestaat er bijvoorbeeld geen mogelijkheid tot het verplaatsen van het kader van de foto.

Ppaz 19-11-2011

• Overzichtelijke website.
• Supersnelle levering voor 21:00 besteld de dag er op in huis.
• Goede prijs/kwaliteit verhouding
• Goede Pre/After sales, staan altijd open voor Jou Probleem.

BY 19-11-2011

Je wordt in de winkel goed geholpen. Een bestelling via de website wordt snel en goed afgeleverd.

Heidi53 19-11-2011

Prima Winkel. Zowel via internet als op locatie in Urk. Snelle levering doordat ze veel op voorraad hebben.

ReinierTV 19-11-2011

Ik heb bij cameranu.nl inmiddels al een aantal produkten gekocht; verrekijkers en fotografie accessoires. Telkens viel het mij op dat de weergaves op de site, leveringscorrespondentie en telefonische support helemaal in orde zijn. Levertijden zijn uitstekend (mits op voorraad logischerwijs). Cameranu.nl heeft mij tot op heden niet teleurgesteld en geeft me het gevoel dat er mensen met je bezig zijn. Goed bezig!

MarcovanOverveld 19-11-2011

Snel bezorgd, 1 dag later, maar niet bij de buren bezorgd terwijl we een brief op de deur hadden gedaan dat dit kon. Ligt meer aan de bezorger dan CameraNu.nl

Ronald E. 19-11-2011

Ik heb deze Flitser bij CameraNU besteld omdat ze gewoon de goedkoopste zijn !! Bestelling op vrijdag avond gedaan, volgende ochtend om 8:30 stond de postbesteller al voor mijn deur, echt super !!

Pete63 18-11-2011

Duidelijke 'to the point' informatie op de website - plus evt. weblinks voor verdere info gemakkelijk beschikbaar...
Op internet besteld en betaald - geen wachtrij op doordeweekse dag..!

Een aanrader..!

Jan uit Enschede 18-11-2011

Vrijdagavond 19:00 besteld, zaterdag geleverd ...
Gewoon, werken zoals verwacht.
Zo hoor het: uitkiezen, betalen en direct leveren.

mirandadenhoudijker 18-11-2011

Zeer snelle levering,voor 21:00 besteld de andere dag al in huis.
Er zou een print studio van Harry Potter bij zitten,maar zat er niet bij.
De zelfde dag een mailtje gestuurd en binnen 24 uur al een zeer vriendelijke mailtje ontvangen dat ze het zouden uit zoeken.
Vandaag weer een mail ontvangen met een link van de leverancier waar ik de de printstudio kan aanvragen.
Super geregeld,medewerkers van Cameranu.nl