Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

D700 16-11-2011

Prima overzichtelijke site en een snelle en correcte levering van bestellingen!

FSwhiskey 16-11-2011

Snelle levering en de laagste prijs

Oet Grunn 16-11-2011

Duidelijke website, makkelijk bestellen en een correcte en snelle levering met de eigen koerier die ook nog eens alles samen met je doorneemt of alles er is en neemt hier ook nog de tijd voor!

Klasse! Ga zo door!

j.povel 16-11-2011

zeer snelle service. Na bestelling 1 minuut voor negen 's avonds de bestelling de volgende ochtend bezorgd.

Hans van Loenhoud 16-11-2011

Zoals ik gewend ben van CameraNU: prima product tegen een scherpe prijs snel, veilig, netjes en punctueel bezorgd.
Trekpod II is een monopod statief, dat ook als driepoot te gebruiken is (hoewel natuurlijk niet zo stevig als een echte driepoot). Makkelijk mee te nemen als een soort wandelstok dus prima bruikbaar om natuurfoto's te maken. Magnetische sluiting is erg handig in het veld. Enig minpuntje: niet al te klein op te vouwen dus beetje lastiger meenemen op een vliegvakantie. Verder perfect voor mijn beoogde gebruik.

Pake Paul 16-11-2011

Koop meer producten bij CN. Zowel per e-mail als per telefoon worden uitstekende adviezen gegeven.
Aangekochte product is geweldig! Zo veelzijdig met de verschillende programma's en handmatige instelling. Maar vooral het telebereik. Wat knap om zoiets te kunnen maken en toch een compacte camera. Een heel groot verschil in beeldkwaliteit met mijn IXUS camera die ook al goed was.

DriverTheo 16-11-2011

'savonds de laser besteld en de volgende dag reeds in bezit. Dat is echt super snelle levering.
Komt ook nog eens bij de zeer scherpe prijs. CameraNU.nl mijn compliment. Super.

J.Voncken 16-11-2011

A)Ik ben heel tevreden over de bereikbaarheid van de leverancier,toen ik belde kreeg ik heel snel een medewerkster aan de lijn die al mijn vragen die ik had met betrekking tot de aan te schaffen camcorder naar mijn idee heel correct en duidelijk beantwoorde.
B)Op de website van de leverancier was het heel eenvoudig om een bestelling te plaatsen.
C)Nadat ik mijn bestelling heb geplaatst kreeg ik na enkele minuten al een bevestigings mail van de leverancier met daarop vermelding dat mijn order de volgende dag geleverd zou worden, met daarbij het tracking nummer vermeld om de zending te volgen.
D)En inderdaad 24 uur na plaatsing van mijn bestelling werd de camcorder in perfecte staat geleverd in een neutrale verpakking zodat geen verwijzing was naar de inhoud van het pakket.
Al met al ben ik heel tevreden met de afhandeling van mijn bestelling.

H.M.Steenbakker 16-11-2011

Geen problemen ,de bestelling werd binnen 2 dagen thuisbezorgd.We zijn erg tevreden.

AKU 16-11-2011

supersnelle levering, 's avonds besteld volgende dag in huis. TOP

nicojor 16-11-2011

In de avond besteld en de volgende dag al geleverd!
Supersnel dus en ook tegen een goeie prijs.

Ditje Datje 16-11-2011

Snelle levering en snelle reactie na het bestellen.
Erg prettig dat je de levering kan volgen,dan zit je nooit voor niks te wacheten.
Ben erg tevreden, en zal hier zeker nog meer bestellen

J. Dragt 16-11-2011

Product was op voorraad, en na vergelijking met een iets goedkoper alternatief, gekozen voor een origineel Nikon exemplaar.

rpb006 16-11-2011

Goed te vinden op de website. Snel geleverd. After Sales: niet van toepassing (zover)

freddyvp 16-11-2011

Uitmuntende website, zeer duidelijk en overzichtelijk opgesteld.Zeer snelle levering die zeer doordacht en goed beveiligd verpakt was.De bereikbaarheid en after sales kan ik niet beoordelen maar ik twijfel er niet aan dat dit van hetzelfde niveau is.Kortom een aanrader.

Louis van Norel 16-11-2011

Website van CameraNU.nl presenteert wat gepresenteerd moet worden. Verder wordt geleverd wat beloofd is, en binnen een korte tijd.

Anja2567 16-11-2011

De bezorging van de printer verleip zeer snel. Ik heb hem om 16 uur besteld en had hem de volgende dag om 14 uur in huis.

J Poot 16-11-2011

Webshop ziet er goed uit. Bij vragen over extra info direct telefonisch contact en naar tevredenheid te woord gestaan. Zelf antwoord op de vragen direct beantwoord.
Verzending comform vermelding op website binnen 24 uur. After sales nu moeilijk te beoordelen daar er geen klacht is. Wel garantietermijn van 2 jaar gemeld bij de levering.
Gewoon goede ervaring en prijstechnisch zeer scherp.

Winger1973 16-11-2011

Levering goed verpakt en binnen de gestelde termijn afgeleverd, gedurende doorlooptijd van de order keurig per mail op de hoogte gehouden, betrouwbaar & snel.

Jan van Someren 16-11-2011

Keuze gemaakt op ded website, telefonisch aanvullende infiormatie gevraagd en gekregen, daarna besteld en de dag erop afgeleverd.
Gewoon perefect geregeld.

Erik Bartels 16-11-2011

Via de website van kieskeurig heb je een goede overall overzicht met de prijsbewuste websites van aanbieders oplopend naar minder prijsbewuste aanbieders. De website vermeld heel keurig de betrouwbaarjheid van de deelnemende aanbieders. Alles is goed overzichtelijk en zeer snel ingebruik. Idem voor de aanbieder cameranu.nl. Je wordt dirtekt goed doorgelinked naar het betreffende artikel dat je zoekt. Eenmaal op de site heb je binnen enkele seconden alles ingevuld om je bestelling te valideren. Deze ontvang je goed verpakt per post op je opgegeven adres waarbij de factuur per e-mail afgeleverd wordt. Zeer teverden over de service van cameranu.nl

Jos Farm 16-11-2011

Goede en snelle afhandeling van de bestelde producten.
Prima website,waar de spullen makkelijk zijn te bestellen.

leonbaas 16-11-2011

De bestelling verliep eenvoudig, ik heb betaald middels Ideal en zo goed als direct kreeg ik de melding dat de betaling ontvangen was en het product verzonden was. Dit heb ik nog nimmer meegemaakt (meestal gaat er wel een paar uur overheen).
Product werd de volgende dag thuisbezorgd in een doos met voldoende anti stoot middel.

Tevens was de prijs zeer interessant. Maarliefst 90 euro goedkoper dan in de winkel (Saturn).

Ferry Jakobs 16-11-2011

Ik was opzoek naar een specifieke camera, vond deze eenvoudig op een prima bereikbare website. Na de bestelling was de camera binnen 3 dagen in huis.

Ilse55 16-11-2011

Het is allemaal exact volgens afspraak verlopen en het apparaat doet het prima. Wat wil ik nog meer? Zowel in jullie winkel als in de webwinkel is het goed toeven.

Liesbeth Karsten 15-11-2011

Ik ben een fotostudio begonnen en heb bij Camera Nu alle benodigdheden aangeschaft. Van lenzen voor de camera, flitssets, achtergronden, computer etc. De uitleg en het advies vond ik goed en professioneel. Prijzen zijn scherp, levering goed. Alles prima.

Reinhardt 15-11-2011

Alles was goed geregeld. Alleen de informatie over verzending op de site kan duidelijker zijn. Er staat overal (ook als je al voor een verzendoptie gekozen hebt) dat het product de volgende dag in huis zal zijn. Dit komt ook tevoorschijn als je een optie hebt gekozen waarbij dit niet het geval is.

Roxanne200 15-11-2011

Onzettend snelle levering, lens goed verpakt in doos. Gebruiksvriendelijke website, eenvoudig bestel en betaalproces. Honderd procent tevreden!

ziegfeld 15-11-2011

6,7
Prima service, maar ik had gebeld om te vragen of het aangetekend verstuurd zou worden, omdat ik de dag van levreing niet aanwezig was. Mij werdt verzekerd dat ik er persoonlijk voor moest tekenen en dat in het gevak ik niet thuis was, het pakket opnieuw zou worden aangeboden.

Vreemd als ik het 's avonds bij de overburen moest ophalen???

D Bartling 15-11-2011

Erg snelle levering, om 20:45 betaald, de volgende dag in huis. De laagste prijs die ik op internet kon vinden. De camera doet het goed, maar dat is meer te danken aan Canon natuurlijk.

necfan 15-11-2011

duidelijke site en informatie, order na 21.00 uur geplaatst en toch nog de volgende dag in huis en er staat toch echt voor 21.00 besteld de volgende dag in huis maar dus ook na 21.00 de volgende dag in huis super dus.

E.S.J. Groenenboom 15-11-2011

Bestellen meer dan één van hetzelfde artikel is onduidelijk.
Sorteermogelijkheden artikelen b.v. op prijs zijn niet of zeer beperkt mogelijk.
Levering is razend snel! Chapeau!!

Marike Jansen 15-11-2011

De duidelijkheid, de service, het nakomen van toezeggingen, het is allemaal dik in orde. Om 20.30 besteld en betaald en de volgende dag daadwerkelijk in huis. Prima.

Berkhout007 15-11-2011

Overzichtelijke site die je direct brengt waar je heen wil. Objectief tegen een wel zeer lage prijs gekocht bij CameraNu.nl. De laagste in Nederland. En zonder kosten verzonden. Binnen de getselde termijn van levering. Wat ze vermelden maken ze waar.

jvs1975 15-11-2011

prima site,
snelle levering,
prima camera, goed verpakt.

mohe 15-11-2011

goede ontvangst in de websshop, efficient nummertjes trek systeem en goede behandeling (vragen aan meer deskundige collega ipv met kluitje in het riet sturen wat ze NIET deden bij CameraNU.nl.

Herman

Wouter Lelystad 15-11-2011

Na telefonisch overleg een goed voorstel gehad van de klantenservice, top!

WillemCl 15-11-2011

Prima service.
Vooraf informatie opgevraagt welk product ik exact nodig had. Zéér snel reactie gekregen en na een aantal mails besloten het product bij hen te bestellen. Dit alles in de avonduren. Volgende dag werd het pakketje al bezorgt. Uitstekende service dus! 's Avonds bestellen, volgende dag toch al binnen. Dit heb ik tot nu toe alleen nog bij CameraNu mogen ervaren.

dilsha 15-11-2011

Zoals gevraagd is het statief inderdaad in cadeaupapier verpakt en goed op de hoogte gehouden mbt de status van het pakket.

J.G. Nuijten 15-11-2011

Ik heb mijn bestelling binnen 24 uur ontvangen, helemaal compleet en in uitstekende staat.
Over de camera kan ik nog niet in detail oordelen, daarvoor heb ik hem te kort. De eerste indrukken zijn echter prima.

Hetty Bastiaansen 15-11-2011

bestellen gin erg gemakkelij, alleen jammer dat je bij de betaling niet meteen doorgelinked werd naar de mogelijkheid om met i deal te betalen. Dat zou nog gemakkelijker zijn.

henk van dorp 15-11-2011

binnen 24 uur werd mijn camera geleverd( terwijl de belofte is ongeveer 3 dagen) en ook nog eens voor de laagste prijs van heel Nederland op dat moment.
Je wordt via mail keurig op de hoogte gehouden van de status.
prima verpakt
website niet helemaal foutloos ( mijn aankoop heeft 16 magapixel in werkelijkheid in en ook staat dit in de details van de website, terwijl de lijst 14 megapixel aangeeft.Ook kan deze website lijst ( opsomming met allerlei camera's in mijn beleving iets minder druk, door wat meer ruimte te creëren.

Joh.Veenstra 15-11-2011

Andere dag bestelling al in huis. Makkelijk bestellen en snel thuis en niet duur. Ideaal kga als ik spullen moet hebben hier zeker als eerst weer kijken.

Jake1234 15-11-2011

's Avonds nog net voor 21.00 uur besteld, de volgende dag al geleverd, keurig verpakt, goeie prijsstelling.
Top!

nvdoever 15-11-2011

goedkoper dan elders en ongelooflijk snel in huis. perfect

Henksp 15-11-2011

Goede website, scherpe prijzen en een supersnelle levering.

JohnB32 15-11-2011

Perfecte web winkel, 100% betrouwbaar en super snelle levering!!

martin v. te l. 15-11-2011

Camera besteld en de volgende dag in huis, wat wil je nog meer?

ReindeRover 15-11-2011

's avonds laat besteld, de volgende middag al in huis, in prima conditie. Scherpe prijs ook, wat wil je nog meer?

Mark-83 15-11-2011

Na bestelling kreeg ik de gekochte artikelen op tijd en netjes thuis bezorgd.
Goede duidelijke mails met korte duidelijk informatie. De keren dat ik contact heb gehad met Cameranu.nl waren ze duidelijk en snel met informatie.