Deze score is berekend op basis van 2397 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

WMA09 24-11-2011

De website van CameraNu.nl is zeer duidelijk en gemakkelijk als je een bestelling plaatst.
De levering was een dag later, maar dat lag aan het postsorteercentrum, en niet aan CameraNu.nl, ze hebben het pakket gewoon een dag langer op het sorteercentrum laten liggen volgens track&trace.
De printer was zoals de website beloofde heel gemakkelijk te installeren, ondanks dat wij geen techneuten zijn!
Vooralsnog werkt alles prima, dus voor ons een prima koop!!

B.Spies 24-11-2011

Als eerste in de winkel geweest in Urk om mij te laten informeren. Ik ben heel goed geholpen en het juiste advies gekregen om de juiste producten te kopen. Later via de website besteld wat heel makkelijk ging.

William Middendorp 24-11-2011

Ik heb 18 November een canvas print van 60x40 cm besteld, vandaag 24 November heb ik de print binnen gekregen en hij is werkelijk fantastisch! Haarscherp en precies de kleuren zoals ik ze bewerkt heb in Adobe Lightroom, ik was bang dat de kleuren (teveel) zouden afwijken maar daar is geen sprake van dus ik was blij verrast! Eerder heb ik de winkel bezocht en daar mijn oog laten vallen op de Nikon D90, ik had al wat rondgekeken op internet en ik was al zeer enthousiast over deze camera, het probleem was echter dat deze camera moeilijk te leveren was, bij CameraNu was het gelukkig geen probleem!

De website van CameraNu vindt ik erg overzichtelijk, echter heb ik wel wat kritische kantjes, zo verdwijnt de balk met "vindt uw product sneller" op het moment dat ik de specifieke keuze heb gemaakt binnen een merk. Deze optie mis ik omdat dit erg makkelijk is om je te beperken in bijvoorbeeld de prijs! Een kleine aanpassing maar voor mij is deze erg veel waard! Over het algemeen kun je dus stellen dat de site zeer goed is, een mooie 9 dus!

De bereikbaarheid van de winkel vindt ik goed, een mooi open terrein, voldoende (gratis) parkeergelegenheden en de locatie van de winkel is erg geschikt (i.v.m. meteen proberen van de gekochte producten!) Wat mij echter tegenvalt is de openingstijd op Zaterdag, ikzelf kom uit Eindhoven wat betekend dat ik nog al wat kilometers moet maken om bij de winkel terecht te komen, veel kilometers betekenen een lange reistijd. En aangezien ik graag "rondneus" vindt ik 15:00 vaak een beetje vroeg om weer te vertrekken, ik denk dat er genoeg mensen zijn die vele kilometers rijden om in Urk terecht te komen en dat zij graag wat meer tijd hebben, vooral op een Zaterdag!

De canvas print is in vier werkdagen geleverd wat dus binnen de verwachte levertijd valt, het is prettig om een idee te hebben van de levertijd, nog prettiger is als er in deze levertijd wordt voorzien!

Van after sales heb ik nog geen gebruik gemaakt, simpelweg omdat het nog niet nodig is geweest, echter kan ik hier wel een kleine verwachting over doen; de service ín de winkel was top dus daarmee verwacht ik dat ook de after sales top zullen zijn!

Chrisfoto 24-11-2011

Goede prijs, perfecte snelle levering, duidelijke site.

fotasch 24-11-2011

Geen bijzonderheden. Gewoon keurige afhandeling overeenkomstig de bestelling. Besteld en binnen 20 uur geleverd!

jan dirven 24-11-2011

na bestelling snel geleverd. is cadeau vor 5/12 dus gebruik nog niet bekend. leuk dat er af en toe aan klanten mening gevraagd wordt. succes verder en ik zal, denk ik, wel klant blijven.

Joan le Poole 24-11-2011

Deze statief is erg makkelijk in het gebruik en bovendien helemaal niet duur bij CameraNu.nl!
kortom, toppie!

John de Leeuw 24-11-2011

Camera binnen een dag ontvangen. Helaas was er een defect aan de camera. Door middel van een retour formulier via de website de andere dag een nieuwe camera ontvangen.

loekup 24-11-2011

Webshop is perfect te doorzoeken, prijzen zijn echt super scherp en de levering was super snel in huis! helemaal perfect

ccbaars 24-11-2011

website is goed overzichtelijk en makkelijk.
de dag na de bestelling werd het product al afgeleverd prima service en we zijn dik tevreden.

schad129 24-11-2011

Artikel (BENRO-statief) was niet in voorraad, maar na mijn bestelling in een paar dagen afgeleverd.

Melle van der Werff 24-11-2011

Zoals altijd goede service, vriendelijke mensen.
Al een aantal jaren vaste klant en dat blijft ook zo.

Lowi 24-11-2011

Deskundig, vriendelijk; prima webshop!

frans creugers 24-11-2011

zeer snel antwoord op vragen via mail. uitmuntend!

naam 1071 24-11-2011

Een grote keuze en een snelle en betrouwbare levering.

R.H. Reiling 24-11-2011

Zowel bij de aankoop als bij mijn volgende bezoek, toen ik nog wat technische vragen had over mijn aankoop, werd ik uiterst vakkundig en heel vriendelijk geholpen.

Camerakoper 23-11-2011

Positief:
- Supersnelle levering (binnen 24uur)
- Berichtgeving omtrent kortingsactie van Tamron; netjes dat ze dit doorsturen.

Negatief:
- Zegel van de cameradoos was al gebroken; is iemand mij soms voor geweest? (geen zichtbare gebreken verder, dus ik geef het voordeel van de twijfel).

Ric19k 23-11-2011

Echt een geweldige winkel!
Via kieskeurig op de site gekomen van cameranu.nl aantal vragen gesteld. Binnen een aantal uur al antwoord op me vraag. Snelle service! En het bestelde product was binnen 24 uur thuis gestuurd. Echt geweldig

Boaz.. 23-11-2011

Alles verliep soepel, het product was op voorraad en werd bezorgd zoals van te voren werd aangegeven. Geen klachten! Prima webshop.

arno_vos 23-11-2011

Een bijzonder klantgerichte webshop, waarbij ook mijn specifieke verzoek om niet bij de buren af te geven werd bevestigd via een aparte e-mail. Verder ben ik dik tevreden over de kwaliteit van de camera en de aantrekkelijke prijs.

ThePictureCreator-nl 23-11-2011

Na het niet kunnen vinden van het artikel bij CameraNu terecht gekomen en zij hadden het wel op voorraad. Gezien het aantal advertenties in de vak-media zonder twijffel het artikel besteld en binnen 2 dagen in huis.

Chema 23-11-2011

Goede site geen gekke dingen erg snelle en verzekerde levering.Heb al vaker iets gekocht en ben zeer tevreden.

Jelle van der Hoek 23-11-2011

Uw site gevonden via een prijsvergelijker op tweakers.net, Uw site ziet er goed en overzichtelijk uit. De levering was heel snel, ik ben erg tevreden.

11FotoFeest 23-11-2011

Goeie, snelle levering. Bestel vaak bij camera nu. Betrouwbaar, snel en goeie service.

Keepsake 23-11-2011

's Avonds besteld, de volgende dag al in huis. Snelle levering, juiste product.

Boris4047 23-11-2011

bestelling, bezorging en informatie over de voorgang verliep vlekkeloos.
Prima!

Snuffel12aa 23-11-2011

Heel serieus mbt aflevering en nabestelling, keurige en overzichtelijke showrooms, ook voor Apple producten.

Jeroen van Esch 23-11-2011

Snel, overzichtelijk en geen verzendkosten. Een voorwaarde voor internethandel vind ik.

xv-chopper 23-11-2011

Ik heb de camera zelf opgehaald. Het advies wat ik kreeg hielp mij echt om de juiste camera te kiezen. Ben dus zeer tevreden.

Leo Basten 23-11-2011

Bij mijn eerste bestelling heb ik vermoedelijk wat fout gedaan.Nadat ik had betaald,werd ik de volgende dag al gebeld en kreeg een mail, dat er geen order van mij was aangekomen. Aan de telefoon werd ik keurig te woord gestaan en werd de order alsnog telefonisch opgenomen.De volgende dag had ik mijn bestelde printer al in mijn bezit.

j.ignatius 23-11-2011

Dit apparaat had ik binnen 2dagen in huis
Zodatik het gelijk kon gebruiken aan uw adres kwam ik
Via kameraexpress capelle aan den ijssel deze had het
op dat moment niet op voorraad maar stuurde mij via
een mail naar uw adres hetgeen ik zeer op prijs stelde
het is al reeds in gebruik geweest met macroopnamen op statief van de fauna en flora vooral de herfskleuren op de veluwe

radcombv 23-11-2011

Snel binnen
Goed verpakd
Zending goed na te gaan via internet
Niet duur

mike999 23-11-2011

hele snelle goede levering.
alles was zeer netjes verpakt.
alles werkt ook super.
prijs was ook zeer goed.
volgende keer als ik iets voor mijn camera nodig heb kom ik weer bij jullie terrug

hitzert44 23-11-2011

Besteld en de andere dag al in bezit. Mooi filter en hoop er veel plezier van te hebben tijdens mijn reis naar Australië.

hallo1967 23-11-2011

Snelle levering, precies zoals op de website stond aangegeven. Artikelen ook keurig verpakt.

Ingluuk 23-11-2011

Tot op heden altijd goede ervaringen gehad ook in de winkel met artikelen welke we in de loop van de tijd
hebben aangeschaft.
In de winkel tevens een prettige behandeling en advisering.

fanxx 23-11-2011

Goede site, goede prijzen en snelle levering, veel op voorraad!

Buijs5291 23-11-2011

Alles volgens afspraak; echter op de site staat voor 21.00 uur betaald hebbende dan wordt het product (indien in voorraad - en dat was zo! - de andere dag geleverd en dat heeft NIET gewerkt. Het werd de andere dag.

benben64 23-11-2011

Cameranu.nl kon niet alle producten van de order vinden,
dus de bestelling was blijven staan. Maar de volgendedag meteen contact gehad. De order was compleet en ze hebben het persoonlijk afgeleverd! Helemaal top !

Robdr 23-11-2011

Al jaren een meer dan uitstekende service: vriendelijk, geduldig, advies ook voor goedkopere alternatieven, eerlijk. Koop al jaren nergens anders iets als zij het ook in het assortiment hebben.

panther007 23-11-2011

Perfect!!!! Prima service vroeg of t wel op tijd binnen zou zijn ik had het nodig voor kado kwam gelijk de volgende dag helemaal ingepakt. Super

Goedbloed 23-11-2011

Snelle levering, duidelijke informatie op de webshop m.b.t. levering & garantie en een goede reputatie!

Naam3138 23-11-2011

Snelle bereikbaarheid en verzending.
Goede verpakking.

Hubert63 23-11-2011

Koop alle fotobenodigdheden hier al sinds jaar en dag.
Altijd perfecte service en snelle levering en goede en overzichtelijke website.

fotocople 22-11-2011

Na 21.00 uur (22.00) besteld en toch de volgende dag al in huis.

Jo1949 22-11-2011

Verschillende aanschaffingen gedaan bij Cameranu.nl
Altijd snel en perfekt geleverd.
Toen mijn dochter er een fototoestel kocht waar ze achteraf niet zo tevreden over was, kon geruild worden!! Geweldig.

Heinowitsj 22-11-2011

Ik wou een aantal producten kopen bij een webshop. Daartoe had ik eerst een model gekocht bij Camera.nu, geprobeerd en daarna de rest van de bestelling.
De bestelling was er steeds de volgende dag, zonder verzendkosten!
De telefonische hulplijn was prima bereikbaar en ben uitstekend, ook technisch, prima geholpen. Ook nog iets geretourneerd en geld is netjes teruggestort op mijn rekening. Klasse!

pf1234 22-11-2011

De aanbieding van de kijker was erg scherp. Daarnaast waren beoordeling van CameraNU.nl en de kijker erg positief. In beide ben ik niet teleurgesteld, integendeel een bevestiging van de positieve beoordeling.

IWpb 22-11-2011

De website is duidelijk met meer dan genoeg informatie. De levering is erg snel en goed. En vervolgens wil CameraNu.nl graag weten wat ik van ze vind zodat ze hun dienstverlening er eventueel op kunnen aanpassen. Helemaal goed dus!

Hansb02 22-11-2011

De Nikon 300mmf4 staaat nu veel steviger op het statief, ook licht de lens nu beter in de hand.
Ben zeer tevreden over deze aankoop, s,avonds besteld en de dag erna had ik hem in huis.