Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

lofrabeth 01-12-2011

wij zijn erg blij met onze nieuwe printer,we waren eerst overal aan het zoeken totdat we dachten he camera nu heb je ook nog,even google en we hadden het. we zijn erg tevreden over de snelheid en de afhandeling van onze bestelling echt super ,ja we zullen jullie echt aanraden.

robert kramer 01-12-2011

De website is overzichtelijk. Er is een breed aanbod van artikelen. De levering kan vrijwel niet sneller.

Willy Wonka 01-12-2011

Duidelijke site met veel informatie en scherpe prijzen

Joanna 46 01-12-2011

Snel en correct. Had zelf nog n fout gemaakt, die werd meteen herstelt door camaraNu.

Rademaker P. 01-12-2011

Alles prima, ik heb een klacht gestuurd ivm de levering en de afbeelding deze suggereerd dat een opslagmedium bij de koop was inbegrepen.
Voelde me dus toch nog bekocht en misleidt.

Micle69 01-12-2011

Uiterst vriendelijke en correcte behandeling en heel strak de afspraken nakomen, daar hou ik van. Na verzending Tracking info ontvangen en keurig op afgesproken tijd geleverd!! CameraNU bedankt, ik kom terug!

Arnold Beug 01-12-2011

Goede verhouding prijs/kwaliteit.
De lens voelt bij het inzoomen een beetje stug aan maar niet hinderlijk.Na telefonisch contact met mijn vraag over bovenstaande opmerking werd ik uitstekend te woord gestaan en werd duidelijk (na uitproberen van overige dezelfde lenzen) dat dit bij deze lens hoorde.Inmiddels veel foto's gemaakt met goede technische en beeldresultaten.

Wouter abc 01-12-2011

Al eerder de nodige zaken besteld via Cameranu, waarvan alle keren vlekkeloos verlopen van bestelling tot levering. Ook deze keer weer het geval. Bellen naar Cameranu is ook buitengewoon plezierig, mensen weten waar ze het over hebben. Meeste zaken hebben ze in hun mooie professionele winkel op voorraad en worden zeer snel geleverd. Verpakking ook heel duigdelijk, dus een en al tevredenheid.

Joyce79 01-12-2011

Snelle levering, degelijke verpakking en een zeer duidelijke website!

HHaarlem 01-12-2011

op laatste moment nog een lens besteld, die prima op tijd bezorgd werd. Mijn dochter was erg happy

pieter14679258 01-12-2011

Zowel telefonisch als in de winkel word je geholpen door mensen met kennis van zaken.
Ze nemen de tijd voor je ook om dingen uit te leggen.
Benadering is vriendelijk. Levering is super snel keurig verpakt. Ik heb zeker geen geen klacht.
Ben een tevreden klant en heb er inmiddels al drie camerea's en diverse toebehoren gekocht.

hansvanm 01-12-2011

De bestelling was binnen de afgesproken tijd in huis en keurig verpakt.

edwin hoppentocht 01-12-2011

erg snel en goede servies goede kenis van zaken van de mensen in de winkel.

Olorin 30-11-2011

Snelle levering (helaas zat ik bij de 6% die niet binnen een dag hun produkt binnen hebben, maar dat lag niet aan CamaraNU.nl). Ook de bereikbaarheid van de winkel is prima: door een storing bij het internetbankieren had ik drie bestellingen staan, waarvan één betaald. Na een mail aan de klantenservice was dit zo opgelost: de twee loze bestellingen werden verwijderd en de betaalde bestelling was al verder in behandeling genomen.

hors 30-11-2011

zeer snelle en correcte levering, goede berichtgeving m.b.t. betaling en verzending

Jan Leek 30-11-2011

printer gekocht via de webshop
Volgende dag al in huis perfect grote klasse
en 38 euro goedkoper dan de media markt.

88shopper88 30-11-2011

ook naar aanleiding van vorige aankopen waar de garantie goed verzorgd werd.

Rob Tode 30-11-2011

Ondanks de "lange" reparatieduur (naar reparatiecentra gestuurd) keurig op de hoogte gehouden van de voortgang. Zelfs na opsturen naar een "oud" niet meer actueel verzendadres geen probleem, maar een net mailtje waar de camera dan naar toe moet.

mdh65 30-11-2011

Prima duidelijke voorwaarden en geleverd als beloofd.
spullen keurig verpakt.In goede orde ontvangen.
jammer dat er geen uitgebreidere handleiding bij zat, want voor mensen van 75 (was kado voor mijn vader) is alles opzoeken op internet of zelf maar wat puzzelen niet altijd de handigste oplossing. Dit geldt natuurlijk Tom Tom en niet cameranu.nl

71 30-11-2011

Lekker in de hand liggende recorder met gebruiksvriendelijke beschrijving en uiteraard daaruit voortvloeiende de gemakkelijke en eenvoudige bediening. Ook geschikt voor jeugdige aankomende filmers.
De levering met traject volgen binnen 24 uur.
De website duidelijk en goede indeling.
Snel en correcte reactie via e-mail.

Foto Joyce 30-11-2011

Overzichtelijke website, goede prijs kwaliteit verhouding. Telefoninsch goed en snel bereikbaar. Vlotte levering.

blonddionysius 30-11-2011

Prima service, snelle levering en fijne helpdesk.

Sonja 70 30-11-2011

Super snelle service, gebruik van camera nog nietsover te zeggen. We moeten nog even wachten op de Sint.

Faxbericht 30-11-2011

Zoals een webshop hoort te zijn: goede communicatie, zeer snelle levering en een goede prijs!

Scheffers4873 30-11-2011

Vlotte en snelle bezorging c.q afwikkeling van het aangeschafte product

Mars1972 30-11-2011

Fantastisch goede camera die mooie en scherpe foto's maakt.
De levering was ook perfect,dus besteld en de andere dag in huis.
Kortom cameraNU.nl een echte aanrader.

Erik uit de polder. 30-11-2011

Ik heb woensdagavond 23/11 een printer besteld en deze werd de volgende ochtend al bezorgd. Alles precies zoals het hoort en lang niet bij iedereen gebeurd. De juiste aansluitkabels bijgeleverd en alles voor een zeer scherpe prijs. Grote klasse!

Henk Buteijn 30-11-2011

Bijna alles op voorraad, overduidelijke website en bij persoonlijk afhalen uitstekend advies van het personeel.
Top (web)winkel !!!

Jaap Menses 30-11-2011

Geen klagen over Cameranu, snelle levering, ze beloven een levertijd zoals aangegeven op de website, voor 21.00 besteld volgende dag in huis.
Echter, dat Postnl het pakket vervolgens 24 op het sorteercentrum laat liggen, en het pak een dag later aankomt dan Cameranu belooft, dat is lullig.
Blijf je daar een dag voor thuis :-(
Houd rekening met de slechte service van Postnl!!

Freddy v P 30-11-2011

Omdat het product dat ik wilde niet op de site stond
heb ik hierover contact gehad.Men zou het gevraagde
bestellen,na enkele dagen stond het op de site,ze hadden het nog niet op voorraad.Ik heb het setje gewoon besteld en op de normale manier afgerekend,tot mijn verbazing werd het 2 dagen erna thuis afgeleverd.
Super goed gedaan en razendsnel ook nog,ik kan deze winkel aan iedereen aanbevelen.

Ger-di 30-11-2011

Vooral de gratis levering en snelle toezending is mij goed bevallen !

marja39 30-11-2011

Uitstekende service! Vriendelijk geholpen door klantenservice toen ik belde.

Steven Pruijn 30-11-2011

Alles goed te vinden, genoeg sorteer- en filtermogelijkheden. Communicatie over bestelling enlevering prima.

Pacheco 29-11-2011

Uitstekende service. De bestelde lens is binnen 3 ontvangen - waarbij de lens na bestelling direct verzonden is, alleen PostNL was minder snel. Bestelproces is mij prima bevallen.

Pacheco 29-11-2011

Uitstekende deal via een prima werkende website én bovendien zeer snelle levering!

BierTjeu 29-11-2011

Ben super blij met m'n nieuwe Sony Cybershot DSC-HX7V. Hij maakt haarscherpe foto's en kan ook nog 's in HD filmen. En wat ook een leuke optie is. Is dat je ook foto's in 3D kunt maken (deze optie is alleen te bekijken op 3D tv's). En als je bij camera nu voor 21:00 besteld dan is het ook echt de volgende dag in huis. Hetzelfde met het tasje (hoesje) LCS-HF was na bestelling ook volgende dag in huis. Was aan een nieuw fototoestel toe omdat een vriend van mij m'n vorige camera per ongeluk (met z'n zatte kop) in een bak met chilisaus legde. Inplaats van dat hij hem op tafel wou zetten. Wat zijn bedoeling was.

dutchal 29-11-2011

Prima website. Snelle bezorging en omdat ik problemen had met mijn creditcard heb ik telefonisch comtact gehad met Camera Nu. Na oplossing van mijn creditcard probleem is mijn opdracht zeer snel en correct uitgevoerd.Ben zeer tevreden.

mich66 29-11-2011

snelle levering, goed op dehoogte gehouden van verzending

juju3478 29-11-2011

Super snelle levering. Produkt tot nu toe goed.

handigge harrry 29-11-2011

Na een goede speurtocht bij de MG5250 uitgekomen.Omdat we draadloos wilde printen en dan ook maar tegelijk scannen en kopieeren. Voldoet goed! CameraNu.nl hielp ons goed uit de brand nadat ik een stomme fout had gemaakt bij de bestelling. Had per ongeluk de MG5150 besteld en betaald, maar deze is NIET draadloos. 1 belletje en met bijbetaling van het verschil is het allemaal binnen 2 dagen goed gekomen. Zeer goede service dus.

I.S Ethembabaoglu 29-11-2011

Very fast delivery and excellent price,thanks

R.Duits 29-11-2011

Nadat bij het gebruik van dit onderwater toestel een lekkage werd geconstateerd is dit toestel teruggebracht naar de winkel van Camera.nu in Urk. Het toestel is vandaar opgestuurd naar de Firma Canon. Ik werd steeds op de hoogte gehouden van de status van de reparatie bij Canon. Nadat de reparatie verricht was kreeg ik een mail met de vraag hoe ik het toestel weer in mijn bezit wilde krijgen. Na telefonisch afgesproken te hebben het te laten opsturen werd het de volgende dag met de pakketdienst gratis thuis bezorgd. Perfecte afhandeling van een reparatie.

mw. kremers 29-11-2011

zeer duidelijke beschrijving van het produkt en daarna snlle en nette levering.top!

GSN 29-11-2011

Snel gevonden wat ik nodig was, bestelling was eenvoudig en de levering snel en in orde

ShSandra1987 29-11-2011

Goedkoopste en super snel in huis! Ben er heel blij mee! Heel overzichtelijk allemaal.

peter vellinga 29-11-2011

Prima service, s'avonds bestelt en de dag erna al bezorgt. chapeau.

Neno de Boer 29-11-2011

Een prima camera voor een prima prijs.
Het advies van het team van Cameranu.nl was zeer gedegen en professioneel.
Overzichtelijke website met handige tabbladen voor aanvullende accessoires die bij de camera gebruikt kunnen worden.
Een snelle levering van de bestelde producten en een heldere factuur.
Zeker het aanraden waard!

wil 03 29-11-2011

bestelling werd de volgende ochtend om 09.00 uur bezorgd.
UV filter was uitverkocht en ik kreeg een HD uv filter
aangeboden voor dezelfde prijs. Ben zeer tevreden.

wil 03 29-11-2011

bestelling werd de volgende ochtend om 09.00 uur bezorgd.
UV filter was uitverkocht en ik kreeg een HD uv filter
aangeboden voor dezelfde prijs. Ben zeer tevreden.

Winfried Povel 29-11-2011

Ik vroeg me af of er een standaardje aan deze recorder zit om hem op tafel gericht te kunnen neerzetten. Om 16.30 uur gebeld daarover. Telefoniste wist het niet, maar adviseerde even een mailtje te sturen met de precieze vraag, die ze dan kon doorsturen naar het magazijn. Kreeg om 17.45 uur (na kantoortijd dus !)antwoord uit het magazijn. Geen standaardje maar wel een goed persoonlijk advies om een goedkoop los camera-standaardje erbij te bestellen. Om 20.00 uur besteld, om 22.45 uur bevestiging van aangetekende verzending; volgende middag thuis afgeleverd door PostNL. Ik bedoel maar. Dat is pas een webwinkel !
Zeer tevreden over het apparaat ook trouwens. Is het goedkoopste bij hen. Fijne winkel, aardige mensen met hart voor de zaak !