Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Naam Janny 21-11-2011

Vandaag besteld en (over)morgen geleverd.

saskia 15 21-11-2011

Snelle levering, snel aan de beurt bij Camera nu.
Kortom super!

rikkert81 21-11-2011

CameraNU.nl heeft scherpe prijzen. De complete bestelling was op voorraad en is de volgende werkdag afgeleverd. Alles was goed verpakt. Helemaal goed dus!

Kaat1604 21-11-2011

ik ben erg tevreden over de snelle levering, de prima prijs, geen afleveringskosten en ook nog eens een actie met vijf jaar garantie. Voor mij een duidelijke keus.

Ekelschot 21-11-2011

Snelle levering na betaling.
Ook contact over de manier van levering ging snel en duidelijk, een goede service en ook nog een scherpe prijzen.

wandel 21-11-2011

Website was via Google snel gevonden en de bestelling keurig afgehandeld.

Canon sx40 21-11-2011

Na het retour sturen van mijn defecte fuji camera een goede afhandeling voor mijn nieuwe canon camera. Top!

mkennis 21-11-2011

Goed overzichtelijke website met genoeg informatie. Het is ook handig dat dit een Sony dealer is, waardoor je zeker bent van een Nederlands product.
Tevens combinatie deals te krijgen, al zou ik deze wel wat meer uitbreiden.
Zeker een site wat ik zou aanbevelen.

Ingebreda 21-11-2011

Duidelijke website, supersnelle levering!

Foto_Rene 21-11-2011

Direct de volgende dag geleverd, apparaat werkt naar behoren en gezien de kleurwijziging van mijn IPS beeldscherm was callibratie met de Spyder 3 Pro toch echt wel nodig.

Sander Buijs 21-11-2011

Fantastische snelle en correcte levering. prima verpakt zonder irritante kunsstof snipper oid. Uitstekende communicatie over verzenden. Helemaal goed.

AlbertPL 21-11-2011

Ik ben erg tevreden over de service van CameraNU.nl
De site is overzichtelijk en ziet er goed uit. De communicatie rond de bestelling is goed en de levertijd was snel. Prima!

Sjef van 1948 21-11-2011

vanaf moment van bestelling tot aan zeer snelle bezorging helemaal niets aan te merken. Niets dan lof

GJ55 21-11-2011

Supersnelle levering door Camera.nu volgens bestelling.
De groothoeklens (als losse accessoire) is niet op het cameralensje te plakken; het montageringetje dat je op het lensje moet plakken blijft niet zitten.
Misschien maar eens met secondelijm proberen? na ontvetten met alcohol?

Harm-Jan 21-11-2011

Geweldige camera, de informatie en adviezen die CameraNu geeft zijn hoogwaardig, ook voor reeds in bezit zijnde apparatuur!

Woerkie 21-11-2011

Eenvoudig te bereiken en gemakkelijke, overzichtelijke internetsite.
Bestellingsprocedure gemakkelijk te doorlopen.
Snelle en accurate levering.

L..... 21-11-2011

Gewoon alles uitstekend en vlot voor elkaar, mijn complimenten voor CameraNU .nl ...ik had zelfs een vraag over vlinders fotograferen kreeg ik netjes antwoord over terug

rvdzande 21-11-2011

De service is snel en netjes. Vandaag bestelt, morgen in huis!

Foto van de Biezen 21-11-2011

Snelle email respons op vragen en verder prima afhandeling en levering.

Ed646464 21-11-2011

Goede snelle levering. Lekker via PostNL, dat is de beste pakjesbezorgdienst wat mij betreft.

Dhr Snel 21-11-2011

Uitstekende begeleiding, geen onduidelijkheden. de aangeboden opties en extras zijn prijstechnisch niet aantrekkelijk.

S.Howells 21-11-2011

Bestelling in het weekend geplaatst. Dinsdagochtend thuis bezorgd.

Thomas Haseke 21-11-2011

Producten werden snel geleverd, goede nazorg tot op heden.
heb 1 product wat beschadigd was bij levering, maar dat wordt nieuw nagezonden als weer leverbaar is.

Sylvia777 21-11-2011

Alles was prima in orde, goed verpakt, helemaal tevreden over het product.
Ik had mijn bestelling op zondag ruim voor 21 uur geplaatst, maar werd pas afgeleverd op woensdag of donderdag. In elk geval zeker niet de volgende dag.

W.van Nistelrooy 21-11-2011

Ben super tevreden over het toestel, maar het bij behorende tasje ( Lowepro Apex 20 AW Black ) wat ik er bij heb besteld is echt helemaal flut, zelfs te klein voor het toestel.

D Staverman 21-11-2011

Goede en snelle levering ook zeergoed met afspraken maken ivm retour zending, klasse zeker niet de laaste keer met bestellen.

R. Koorndijk 21-11-2011

Ik heb voor de eerste keer besteld bij cameranu.nl.
Ik moest voor het bedrijf waar ik werkzaam bent de bestelling doen voor 2 foto camera´s. De betaling is altijd achteraf middels een factuur. Het was helemaal geen probleem de dames van de webwinkel hebben me gebeld en begeleid hoe ik mijn bestelling moest doorgeven.
Ik vond het tof voor de eerste keer zo´n bestelling plaatsen, ik werd geholpen als een dagelijkse klant die bij een andere winkel misschien eerst bekend zou moeten staan.

Ga zo door jullie doen het fantastisch.

Robbedoes1967 21-11-2011

Werkt voortreffelijk: bestellen en dag later in huis.

APJKlerx 20-11-2011

Ik kan niets anders zeggen dan, dat ik zeer tevreden ben met mijn bestelling en de verzendwijze en afhandeling.
Voor mij is Cameranu.nl mijn bestel adres als het om fotografie materiaal gaat.

JC Mulder 20-11-2011

Op tijd geleverd, volgens afspraak en bestelling was compleet en bestelling was netjes verpakt

GeBe7052 20-11-2011

bestelling via webshop zonder enig probleem, levering precies volgens bestelling.

Eric H 1968 20-11-2011

Duidelijke site en een snelle correcte levering

Q. Peters 20-11-2011

Prima winkel. Goede prijzen en prima afhandeling.

Theo42 20-11-2011

Website bijna optimaal, maar 100% is nooit mogelijk.
Naar aanleiding van een probleem met de accu werd ik telefonisch snel en doeltreffend ingelicht. De ontbrekende info uit de website werd duidelijk ingevuld. Ik realiseerde mij later dat het probleem ook door de camera zou kunnen komen. Dit ga ik asap uitzoeken. (dit weet cameraNu nog niet . Het is dus niet dat zij het probleem doorschoven want zij boden aan de accu per ommegaande te vervangen.)

A14121945 20-11-2011

Bestelling en regels duidelijk. Levering netjes aangekondigd en op tijd.

A14121945 20-11-2011

Bestelling en regels duidelijk. Levering netjes aangekondigd en op tijd.

PT8 20-11-2011

CameraNu bleek deze nieuwe lens als een van de weinigen al uit voorraad te kunnen leveren.

Willem1955 20-11-2011

Duidelijke informatie over het produkt en een snelle levering.

GJ40A 20-11-2011

Een 32 GB SDHC card is niet zo spannend, daar kan niet veel mee mis. Mijn review is dan ook meer over cameranu in zijn algemeenheid. Altijd: scherpe prijs, supersnelle levertijd, veel op voorraad, correcte en snelle afhandeling, track-and-trace voor verzending. Dit is hoe een webshop hoort te zijn. Maar ook als winkel meer dan uitstekend: Ik heb meerdere DSLR's camera's en vele (semi)professionele lenzen bij hun gekocht. Altijd goede service en zij weten waarover ze het hebben. Een blijvertje.

R.J.K 20-11-2011

Snel en correct afgehandeld.
Ook bij bezoek winkel zeer prettig en deskundig geholpen

Willem 10 20-11-2011

Geweldige service. Kort daarvoor een spiegelreflex camera gekocht. Deze een aantal dagen gebruikt en daarna ingeruild tegen een andere (Panasonic) camera. Ondanks gebruik, kreeg ik mijn geld volledig terug. Van de lens was de verpakking kapot ook hiervoor probeert men een oplossing te vinden en krijg ik een deel van mijn geld terug. Snelle reactie en geen gezeur. Ik kan een ieder deze internetwinkel aanbevelen.

J. Verbraak 20-11-2011

Ik werd direct op de hoogte gesteld dat er een camera zoek was en men zo spoedig mogelijk ervoor zou zorgen om deze op korte termijn alsnog te leveren. Ik had al betaald dus vond het best spannend of alles goed zou gaan, maar nog geen drie dagen later werden beiden camera's geleverd, super!

Nikonfan73 20-11-2011

6,7
In eerste instantie werd aangegeven dat het de volgende dag bezorgd zou worden, mits voor een bepaalde tijd besteld. Uiteindelijk kwam het product 4 dagen na bestelling. Beetje jammer, maar verder geen reden om nooit meer bij deze webwinkel aankopen te doen in de toekomst.

Dhr. Alhadjri 20-11-2011

Over het algemeen ben ik we tevreden. De bereikbaarheid van de klantenservice was goed. Afspraken werden nagekomen (uitzoekwerk, advies, terugkoppeling, terugbelverzoeken etc.).

Waar ik minder over tevreden ben, is dat cameranu een passieve houding aannam en wachtte totdat alle producten binnen waren alvorens over te gaan tot verzenden naar de klant (mij in dit geval). Dit terwijl ik eerder heb aagegeven (telefonisch) om de camera en alle toebehoren die beschikbaar waren alvast te verzenden wegens camera activiteiten in het weekend. Hier is dus door onbekende oorzaak geen gehoor aan gegeven. Een telefoontje lostte dit op en daar was ik natuurlijk content mee.

Bij levering mistte ik een stroomkabel. Ook dit werd opgelost na een telefoontje.

Ben Haas 20-11-2011

Het is een fijne winkel om te komen. De verkoper nam alle tijd om ons te adviseren en stelde ook alternatieven voor. Liet ook de ruimte om na te denken en zelf een afweging te maken.

GP batterijen 19-11-2011

Prettige en goede telefonische medewerking.

_Sebastiaan_ 19-11-2011

's-avonds besteld bij CameraNU.nl omdat die volgens tweakers pricewatch het goedkoopste was, de volgende dag keurig geleverd.

jantjeeen 19-11-2011

Ik heb hem in het weekend beststeld, betaald met IDEAL en de dinsdag daarop ontvangen

JWAMA1954 19-11-2011

Vlotte afhandeling in de winkel. Bekwam personeel. Een zeer goede website.
Alleen maar + punten !

E. Haverkamp 19-11-2011

Super, snel gevonden op internet, alle gegevens overzichtelijk en duidelijk op een rijtje. Heel duidelijk en nauwkeurig. De levering was snel en goed.