Deze score is berekend op basis van 2390 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Louis van Norel 16-11-2011

Website van CameraNU.nl presenteert wat gepresenteerd moet worden. Verder wordt geleverd wat beloofd is, en binnen een korte tijd.

Anja2567 16-11-2011

De bezorging van de printer verleip zeer snel. Ik heb hem om 16 uur besteld en had hem de volgende dag om 14 uur in huis.

J Poot 16-11-2011

Webshop ziet er goed uit. Bij vragen over extra info direct telefonisch contact en naar tevredenheid te woord gestaan. Zelf antwoord op de vragen direct beantwoord.
Verzending comform vermelding op website binnen 24 uur. After sales nu moeilijk te beoordelen daar er geen klacht is. Wel garantietermijn van 2 jaar gemeld bij de levering.
Gewoon goede ervaring en prijstechnisch zeer scherp.

Winger1973 16-11-2011

Levering goed verpakt en binnen de gestelde termijn afgeleverd, gedurende doorlooptijd van de order keurig per mail op de hoogte gehouden, betrouwbaar & snel.

Jan van Someren 16-11-2011

Keuze gemaakt op ded website, telefonisch aanvullende infiormatie gevraagd en gekregen, daarna besteld en de dag erop afgeleverd.
Gewoon perefect geregeld.

Erik Bartels 16-11-2011

Via de website van kieskeurig heb je een goede overall overzicht met de prijsbewuste websites van aanbieders oplopend naar minder prijsbewuste aanbieders. De website vermeld heel keurig de betrouwbaarjheid van de deelnemende aanbieders. Alles is goed overzichtelijk en zeer snel ingebruik. Idem voor de aanbieder cameranu.nl. Je wordt dirtekt goed doorgelinked naar het betreffende artikel dat je zoekt. Eenmaal op de site heb je binnen enkele seconden alles ingevuld om je bestelling te valideren. Deze ontvang je goed verpakt per post op je opgegeven adres waarbij de factuur per e-mail afgeleverd wordt. Zeer teverden over de service van cameranu.nl

Jos Farm 16-11-2011

Goede en snelle afhandeling van de bestelde producten.
Prima website,waar de spullen makkelijk zijn te bestellen.

leonbaas 16-11-2011

De bestelling verliep eenvoudig, ik heb betaald middels Ideal en zo goed als direct kreeg ik de melding dat de betaling ontvangen was en het product verzonden was. Dit heb ik nog nimmer meegemaakt (meestal gaat er wel een paar uur overheen).
Product werd de volgende dag thuisbezorgd in een doos met voldoende anti stoot middel.

Tevens was de prijs zeer interessant. Maarliefst 90 euro goedkoper dan in de winkel (Saturn).

Ferry Jakobs 16-11-2011

Ik was opzoek naar een specifieke camera, vond deze eenvoudig op een prima bereikbare website. Na de bestelling was de camera binnen 3 dagen in huis.

Ilse55 16-11-2011

Het is allemaal exact volgens afspraak verlopen en het apparaat doet het prima. Wat wil ik nog meer? Zowel in jullie winkel als in de webwinkel is het goed toeven.

Liesbeth Karsten 15-11-2011

Ik ben een fotostudio begonnen en heb bij Camera Nu alle benodigdheden aangeschaft. Van lenzen voor de camera, flitssets, achtergronden, computer etc. De uitleg en het advies vond ik goed en professioneel. Prijzen zijn scherp, levering goed. Alles prima.

Reinhardt 15-11-2011

Alles was goed geregeld. Alleen de informatie over verzending op de site kan duidelijker zijn. Er staat overal (ook als je al voor een verzendoptie gekozen hebt) dat het product de volgende dag in huis zal zijn. Dit komt ook tevoorschijn als je een optie hebt gekozen waarbij dit niet het geval is.

Roxanne200 15-11-2011

Onzettend snelle levering, lens goed verpakt in doos. Gebruiksvriendelijke website, eenvoudig bestel en betaalproces. Honderd procent tevreden!

ziegfeld 15-11-2011

6,7
Prima service, maar ik had gebeld om te vragen of het aangetekend verstuurd zou worden, omdat ik de dag van levreing niet aanwezig was. Mij werdt verzekerd dat ik er persoonlijk voor moest tekenen en dat in het gevak ik niet thuis was, het pakket opnieuw zou worden aangeboden.

Vreemd als ik het 's avonds bij de overburen moest ophalen???

D Bartling 15-11-2011

Erg snelle levering, om 20:45 betaald, de volgende dag in huis. De laagste prijs die ik op internet kon vinden. De camera doet het goed, maar dat is meer te danken aan Canon natuurlijk.

necfan 15-11-2011

duidelijke site en informatie, order na 21.00 uur geplaatst en toch nog de volgende dag in huis en er staat toch echt voor 21.00 besteld de volgende dag in huis maar dus ook na 21.00 de volgende dag in huis super dus.

E.S.J. Groenenboom 15-11-2011

Bestellen meer dan één van hetzelfde artikel is onduidelijk.
Sorteermogelijkheden artikelen b.v. op prijs zijn niet of zeer beperkt mogelijk.
Levering is razend snel! Chapeau!!

Marike Jansen 15-11-2011

De duidelijkheid, de service, het nakomen van toezeggingen, het is allemaal dik in orde. Om 20.30 besteld en betaald en de volgende dag daadwerkelijk in huis. Prima.

Berkhout007 15-11-2011

Overzichtelijke site die je direct brengt waar je heen wil. Objectief tegen een wel zeer lage prijs gekocht bij CameraNu.nl. De laagste in Nederland. En zonder kosten verzonden. Binnen de getselde termijn van levering. Wat ze vermelden maken ze waar.

jvs1975 15-11-2011

prima site,
snelle levering,
prima camera, goed verpakt.

mohe 15-11-2011

goede ontvangst in de websshop, efficient nummertjes trek systeem en goede behandeling (vragen aan meer deskundige collega ipv met kluitje in het riet sturen wat ze NIET deden bij CameraNU.nl.

Herman

Wouter Lelystad 15-11-2011

Na telefonisch overleg een goed voorstel gehad van de klantenservice, top!

WillemCl 15-11-2011

Prima service.
Vooraf informatie opgevraagt welk product ik exact nodig had. Zéér snel reactie gekregen en na een aantal mails besloten het product bij hen te bestellen. Dit alles in de avonduren. Volgende dag werd het pakketje al bezorgt. Uitstekende service dus! 's Avonds bestellen, volgende dag toch al binnen. Dit heb ik tot nu toe alleen nog bij CameraNu mogen ervaren.

dilsha 15-11-2011

Zoals gevraagd is het statief inderdaad in cadeaupapier verpakt en goed op de hoogte gehouden mbt de status van het pakket.

J.G. Nuijten 15-11-2011

Ik heb mijn bestelling binnen 24 uur ontvangen, helemaal compleet en in uitstekende staat.
Over de camera kan ik nog niet in detail oordelen, daarvoor heb ik hem te kort. De eerste indrukken zijn echter prima.

Hetty Bastiaansen 15-11-2011

bestellen gin erg gemakkelij, alleen jammer dat je bij de betaling niet meteen doorgelinked werd naar de mogelijkheid om met i deal te betalen. Dat zou nog gemakkelijker zijn.

henk van dorp 15-11-2011

binnen 24 uur werd mijn camera geleverd( terwijl de belofte is ongeveer 3 dagen) en ook nog eens voor de laagste prijs van heel Nederland op dat moment.
Je wordt via mail keurig op de hoogte gehouden van de status.
prima verpakt
website niet helemaal foutloos ( mijn aankoop heeft 16 magapixel in werkelijkheid in en ook staat dit in de details van de website, terwijl de lijst 14 megapixel aangeeft.Ook kan deze website lijst ( opsomming met allerlei camera's in mijn beleving iets minder druk, door wat meer ruimte te creëren.

Joh.Veenstra 15-11-2011

Andere dag bestelling al in huis. Makkelijk bestellen en snel thuis en niet duur. Ideaal kga als ik spullen moet hebben hier zeker als eerst weer kijken.

Jake1234 15-11-2011

's Avonds nog net voor 21.00 uur besteld, de volgende dag al geleverd, keurig verpakt, goeie prijsstelling.
Top!

nvdoever 15-11-2011

goedkoper dan elders en ongelooflijk snel in huis. perfect

Henksp 15-11-2011

Goede website, scherpe prijzen en een supersnelle levering.

JohnB32 15-11-2011

Perfecte web winkel, 100% betrouwbaar en super snelle levering!!

martin v. te l. 15-11-2011

Camera besteld en de volgende dag in huis, wat wil je nog meer?

ReindeRover 15-11-2011

's avonds laat besteld, de volgende middag al in huis, in prima conditie. Scherpe prijs ook, wat wil je nog meer?

Mark-83 15-11-2011

Na bestelling kreeg ik de gekochte artikelen op tijd en netjes thuis bezorgd.
Goede duidelijke mails met korte duidelijk informatie. De keren dat ik contact heb gehad met Cameranu.nl waren ze duidelijk en snel met informatie.

Drina 15-11-2011

Vlotte levering en voldoende informatie op de website. Ruime sortering. Positief is ook de verschillende betalingsmogeljkheden.

Bart Van Leuven 15-11-2011

Ik had een bestelling gedaan maar kreeg na enkele maanden problemen met de flits.
Ik stuurde hem terug naar CameraNu, moest wel enkele weken wachten maar ik kreeg regelmatig een mail om me op de hoogte te houden hoe het er mee stond.
Toen kreeg ik de mededeling dat er een nieuwe flits zou opgestuurd worden.
De volgende dag werd die geleverd. Top !

Jan Jensema 15-11-2011

Snel, direkt; bestelling goed te volgen. Voorraad van producten, die bij anderen (nog) niet te verkrijgen zijn. Echt waar: vandaag besteld, morgen kun je ermee aan het werk!

wppp 15-11-2011

Zeer snelle levering en correcte afhandeling van facturen

A.Vos 15-11-2011

Vriendelijk en deskundig personeel.
Bij cameranu wordt zelden nee verkocht.
Bestelde artikelen worden keurig verpakt en nieuw in doos vlot geleverd.

J. de Lange 15-11-2011

De bestelling is binnen 2 werkdagen bij mij binnen, aangetekend en keurig verpakt.
Dit is zoals het hoort, geen verzendkosten & no nonsens.
Heb de website aanbevolen bij div. kennissen, ga zo door ;))

Nvd Gaag 15-11-2011

Goede afhandeling van de bestelling, snelle aflevering

JohanEddie 14-11-2011

makkelijk te vinden en te bestellen spullen

PCC 14-11-2011

Diverse shops vergeleken.Kwam er eer goed uit.
Al eerdere bestellingen waren prima verlopen.
Levering goed te volgen en op tijd in huis.
Camera meteen aan het `werk` gezet.
Heerlijk toestel erbij voor een van de kinderen.
Keuze voor Canon ivm goede ervaring.
Veel mogelijkheden,heerlijk helder beeldscherm.
Ook deze keer een prima prijs, toch gaf dast niet de doorslag, dat was het totaalbeeld!

Johnforever 14-11-2011

Bestelling en levering is vlekkeloos verlopen.

Tonnie123 14-11-2011

Ik ben super tevreden over cameraNu.nl
Duidelijke overzichtelijke website, alle informatie is helder. De vermelding van de adresgegevens op de siete komt betrouwbaar over.
De communicatie over de het ontvangst/afhandeling van de bestelling, het ontvangst van de betaling en het verzenden van het pakket verloopt super snel en correct.
Dit is het voorbeeld zoals een webwinkel hoort te werken, gewoon doen wat beloofd wordt.
Geweldig!!!

AntonL 14-11-2011

De bestelling is vlot verlopen, alleen vind ik het griezelig dat de printerdoos niet verpakt was.
Aangezien er nogal veel "zoek" raakt bij tnt lijkt mij een reclame wat er in de doos zit niet wenselijk.

tom weerts 14-11-2011

Cameranu serves is super, bestellen dag later in huis. Het product is netjes ingepakt verzonden. Ik heb goede ervaringen met de producten van Cameranu, nog nooit problemen gehad met hun producten.

Onduidelijkheden worden netjes telefonisch uitgelegd.

Eenvoudig te bestellen met een account,
De site is overzichtelijk en specificatie van het producten uitgebreid en duidelijk beschreven.

Kortweg, Super serves, Snelle levertijd, Eenvoudig bestellen en overzichtelijke site.

Marike Vergeer 14-11-2011

Zeer snelle levering. Na 21.00 besteld toch volgende avond al in huis. Prima verzorgd door post.nl.

HansAnnelies 14-11-2011

In vond op de website onmidellijk wat ik zocht, een Canon PowerShot Sx230, voor een zeer aantrekkelijke prijs. Ook het aangeboden accessoire pakket stond mij wel aan. Besteld en de volgdende dag, rond het middag uur, al in huis!. Keurig verpakt. Het kan niet beter.