Deze score is berekend op basis van 2395 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

lilian sofia 29-11-2011

Het krijgen van contact met de winkel was erg goed. De levering was razendsnel en de telefoniste was zeer deskundig betreffende informatie.

Pansje 29-11-2011

Verrekijker met een zeer helder en scherp beeld voor een leuke prijs

J.Schoonderwoerd 29-11-2011

's Avonds om 20.30 besteld, de volgende morgen om 10.00 al bezorgd !!

NicoPost 29-11-2011

Goede service! Ik had eerst de verkeerde camera besteld. (De SD900) Maar die kon zonder problemen terug en ik kreeg meteen de goede! Toppertje!

Flipse66 29-11-2011

Ik heb al meermaals artikelen bij CameraNu besteld, vooral omdat de prijs in de vergelijkingssites de scherpste bleek. Afhandeling van een defect ontvangen camera verliep zeer klantvriendelijk, snelle beantwoording van email en ik kreeg zonder gezeur mijn geld retour.

MarcPhoto 29-11-2011

Voor de tweede keer hier deze scanner besteld, ditmaal
voor mijn ouders. Wederom zeer tevreden. Duidelijke
site, snelle levering.

domela 29-11-2011

besteld op de avond en de volgende dag geleverd !

fotokolk 29-11-2011

Snelle levering zodra de bestelling compleet is. De softbox ging zoals gemeld op de site enige dagen duren, waarna de bestelling compleet op gestuurd wordt. Pakket goed ingepakt in oude doos (recycledoos ;) met voldoende vulling) Retourneren gaat ook altijd probleemloos.

moi10 29-11-2011

Ik had een uvfilter nodig en kreeg gelijk goed advies van de medewerkerse, to the point en snel, maar ook goed en informerend. Over het algemeen is cameranu vaak wel goedkoop of de goedkoopste, ik raad het iedereen aan.

Back Stage Kitty Hagen Events 29-11-2011

Zou fijn zijn als er voor technische vragen iemand aan de telefoon was die er verstand van heeft of iemand die je direct door schakeld. De dame dame die ik aan de lijn kreeg wilde de technische vragen eerst zelf proberen op te lossen maar moest mij steeds in de wacht zetten omdat ze mijn vragen niet kon beantwoorden en het steeds aan iemand anders moest vragen. Jammer want dat komt niet echt professioneel over. Ook was er vergeten de actiebon bij mijn bestelling te doen m.b.t. de digitale fotografie workshop. Wel snelle levering, perfect.

Marsje78 29-11-2011

De website is overzichtelijk. De opvolging van de bestelling is goed. Netjes een mailtje met de bestelling en weer een mail voor de order status en voor de faktuur met track en trace.

Door de mist een dagje later geleverd maar dat lag aan postnl. Verder geen problemen. After Sales kan ik niet beoordelen omdat ik dat niet nodig heb gehad.

Al met al fijne shop om mijn spulletjes te bestellen.

Ljibbe 29-11-2011

Correcte levering,gelijk retourinfo en order is goed te volgen

M.A.seuters 29-11-2011

Ik heb het artikel besteld, en met twee dagen in huis..topservice!

peter nadort 29-11-2011

Tja, na nu 3X een slechte winkelervaring (veroorzaakt door de ondeskundigheid van de verkoper) dacht ik "laat ik hem maar bestellen" en dit pakte goed uit alhoewel ik ook altijd graag naar de winkel ging. Daarna even op Urk bij Baarsen voor een visje.

Frans 51 29-11-2011

Als je all-in-one Canon Pixma MP620, waar ik zeer tevreden mee was, kapot gaat, heb je twee mogelijkheden: voor veel geld laten repareren of een nieuwe printer kopen en een losse scanner, zodat je niet nog een keer twee apparaten weg moet gooien, omdat één van de twee het begeeft.
Ik koos voor de Canon Pixma iP4950. De prijs bij CameraNu was de meest aantrekkelijke en bovendien had ik al eerder zeer goede ervaring met deze webshop.
Helaas was in dit verhaal PostNL een beetje de spelbreker. Je kunt het pakket volgen via tracktrace en daar zag ik dat hijn printer keurig op tijd afgeleverd was bij PostNL. Het sorteren in het sorteercentrum nam echter zoveel tijd in beslag dat mijn pakket pas een dag later dan gepland, bezorgd werd, Janner, maar geen ramp.
Printer uitgepakt, installeren (een makkie) en een eerste foto-proefdruk gemaakt. Het resultaat was verbluffend! Inmiddels heb ik al een flink aantal foto's en tekstbestanden uit mijn nieuwe printer getoverd en de resultaten zijn allemaal boven verwachting: haarscherp, prachtige kleuren en ook nog eens lekker snel geproduceerd. Foto's op fotolab-kwaliteit? Zo wordt er mee geadverteerd op de site. Maar de wereklijkheid is echt zo!
Ik ben dan ook zeer tevreden. Een aanrader!

tavgnido 29-11-2011

CameraNu is mijn shop. Alles wat ik nodig heb voor fotografie koop ik daar. Je hebt bijna direct een vakkundig antwoord op je vragen, is zeer goed in de prijs en op de levertijden kun je rekenen.Ook bestel ik daar voor familie en vrienden.

gu1 29-11-2011

6,8
Sommige producten zijn wat lastiger te vinden op de website dit heeft meer te maken met het enorme product aanbod dan dat het te maken heeft dat het niet goed in elkaar zit. de navigatie zou iets intuïtiever kunnen op basis van keyword bijvoorbeeld.

De bestelling was goed en zo gedaan alleen de levering van PostNL was slecht. Op tijd besteld en op tijd geleverd aan PostNL ze hebben alleen niet op dezelfde dag het pakket gesorteerd met als resultaat dat de levering een dag later kwam en dat kwam niet uit. als ik PostNL zou kunnen beoordelen dan is dat een dikke onvoldoende. CameraNU zou dan een voldoende gehaald hebben.

Telefonisch zijn ze goed bereikbaar evenals de website en zijn goed meedenkend.

Dimo123 28-11-2011

Prima service en netjes bezorgd.

S.V. Groeneveld 28-11-2011

6,3
Website:
Geen sortering mogelijk, matige implementatie van filters/groepering.
Betaal-opties waren dubbelzinnig (één optie gratis, één kostte €6,75 - maar het verschil is geheel onduidelijk).

Levering:
Vóór 21:00 op een werkdag besteld, maar niet de volgende dag bezorgd; order wel netjes verstuurd maar waarschijnlijk bij PostNL iets misgegaan in de sortering... dit valt voor mij echter wel onder 'levering'.
Artikelen zelf waren keurig verpakt en in goede orde ontvangen.

Hans en Ria 28-11-2011

Mooie camera voor een hele goeie prijs.
Bestelling en levering via de website heel gebruikersvriendelijk.

beijder 28-11-2011

Keurige website, overzichtelijk snel en duidelijk.
Bestelprocedure prima, duidelijk en soepel.
Snelle correcte levering, goed begeleid met Track & Trace.
Camera in perfecte staat ontvangen en gebruiksklaar.
Netto prijs was op moment van bestellen de laagste in Nederland!

rikdicule 28-11-2011

Aankoop ging fantastisch.
Het toestel dat ik had gekocht was top.
Tot het toestel kapot ging.
Ik heb nu uiteindelijk een ander toestel, maar hier gingen tientallen emailtjes overheen. Het probleem was voornamelijk dat Cameranu dacht dat een mededeling voldoende om mij een alternatieve camera toe te kunnen sturen. Uiteindelijk (na veel geduld) hebben we samen een goed compromis gevonden. Dit had in mijn ogen vele malen soepeler gekund!

Albertus C 28-11-2011

Heb inmiddels vaker apparatuur hier gekocht. Eerste (grote) aankoop afgehaald. Goede indruk, dus daarna ook gewoon via de webshop. Scherpe prijzen. Fijne, overzichtelijke website. Aan het onderdeel gerelateerde producten kan nog gewerkt worden (zijn vaak wel erg veel bijpassende producten).

Odjur 28-11-2011

Goed product voor een goede prijs en erg snel geleverd. Top webshop!

Koning1960 28-11-2011

De website is goed bereikbaar en overzichtelijk.
Levering de dag na het plaatsen van de bestelling.
Produkt werkt prima, voldoet aan mijn verwachtingen, geen slagschaduw meer en warme belichting.

Anneliesk1978 28-11-2011

Super service, medewerkers denken en zoeken met je mee. Nog nooit zo'n service gehad bij een internet aankoop!

klaas25 28-11-2011

Omdat ik per ongeluk een dubbele bestelling had geplaatst was tijdig contact noodzakelijk. Dit bleek uitermate goed mogelijk. Zeer zeer vriendelijke benadering en zeer vlotte service om alles weer in orde te maken. De camera werd zelf sneller geleverd dan wordt aangegeven. Ernorm goede evaringen met CameraNu.nl

Carla van Oers 28-11-2011

De levering van de camera was snel en duidelijk, maar vooral wil ik een WARME douche geven aan de after sale. Wat een super service en vriendelijkheid. Mailtjes als reminder, links naar kant en klare webshop...echt TOP!

ironlady 28-11-2011

Nadat ik de order geplaatst kreeg ik binnen de kortste keren een bevestiging via email.
Levering vond plaats rwee dagen later.
Ik ben over de hele linie tevreden.

G. Scholten 28-11-2011

Simpel om bij de juise producten tekomen. Ik vind het geweldig dat ik 's avonds om 8 uur iets bestel en de volgende dag al in huis heb. Aftersale ben ik nog niet nodig geweest en dat zou ik graag zo houden . De prijzen zijn beslist concurerend.

Nico van Zijp 28-11-2011

Duidelijke web site en supersnelle en goede levering. Kortom.....zéér tevreden

heleen57 28-11-2011

levering ging prima, jammer dat je ook voor cadeaubonnen verzendkosten moet betalen.

foxan 28-11-2011

Na de bestelling kreeg ik de volgende dag al het bericht dat het onderweg was! En inderdaad, prachtig ingepakt kreeg ik de videocamera netjes thuis geleverd. Precies met alles wat er stond op de site. En nog voor de goedkoopste prijs ook! :-)

ameland1732 28-11-2011

De shop maakt waar wat men beweert in mijn beleving.
Rond 19.00 uur besteld vanaf Ameland en de volgende dag rond 13.00 uur al op het eiland bij mij thuis

Smiekert 28-11-2011

Na het bestellen, kreeg ik de lens de volgende dag in huis. De lens was netjes ingepakt en ik werd in de mail op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Erg prettig!

Gerben Groenhof 28-11-2011

Snelle levering, veel in voorraad, goede prijs

CM1970 28-11-2011

Supersnelle levering. 's Avonds om 21.30u besteld, de volgende ochtend werd de camera al geleverd! Alles netjes verpakt en heel aangekomen.

hodini25 28-11-2011

Volgens uw website is besteld vóór 21.00 uur besteld, de volgende dag geleverd. In mijn geval heb ik echter twee dagen thuis gezeten en gewacht op de camera. Vooral deze snelle levering heeft mij doen besluiten deze camera bij u te bestellen. Helaas klopt deze door u gedane uitspraak echter niet.

FotoKa 28-11-2011

Duidelijke en overzichtelijke website, product snel gevonden, product
op voorraad, makkelijk, snel en veilig betalen en binnen 2 dagen
product in huis. Betrouwbaar en snelle levering! Ik zal deze website va
harte aanbevelen aan anderen en kom zelf zeker nog terug!

Marcel Uding 28-11-2011

Ook de nazorg heb ik na een probleempje als zeer prettig en klantvriendelijk ervaren.Snel werd dit opgelost. Netjes Cameranu!!!!.

AHermans 28-11-2011

De Website is goed en overzichtelijk, allen bij het zoeken en het vergelijken van producten is het iets minder. Jammer genoeg is het niet gelukt om de Bestelling de volgende Werkdag te leveren, maar deze kwam 1 dag later dan verwacht netjes aan. Voor de rest waren er geen klachten.

ypke01 28-11-2011

Goede keus, goede prijs, goed product en goede levering.
Goede reden om bij Cameranu.nl te kopen

filmfreak1939 28-11-2011

Levering was conform afspraak snel.
Verpakking was heel goed.
Product getest en werkt uitstekend. Product ziet er perfect uit en de handleiding zoals bij alle Japanse producten is goed verzorgd.

C.A. van Ieperen 28-11-2011

Duidelijke website met voldoende specifieke informatie van de producten.
Snelle bereikbaarheid.
Correcte behandeling bij bestellen, en levering volgens afspraak.
Goede aftersales na levering.
Ik ben dik te vrede, en zal cameranu zeker aanbevelen.

Madagascar 28-11-2011

Website is duidelijk opgezet, de diverse categorieën spreken ook voor zich.
Over bestelling en levering niets dan lof, wij hadden 'haast' in verband met vakantie maar het product werd zoals beloofd de dag na bestelling keurig bezorgd.

hans hendrix 28-11-2011

Perfecte Service, zeer snelle verzending.

Aaanbevolen!

AnoniemZ 28-11-2011

Snelle levering ! Website werkt af en toe traag/haperend. Verder alles prima en super scherp geprijsd!!

digese 28-11-2011

Ik heb tot volle tevrdenheid een lens laten repareren. Kreeg netjes een prijsopgave voor Eur. 291,-- Dit werd door mij bevestigd en de lens werd gerepareerd. Na enkele dagen ontving ik een ander bedrag dat in rekening werd gebracht n.l. Eur. 311,-.
Dit nadat de lens was gerepareerd. Dus keuze had ik niet meer om dit te wijzigen. Als men nu EERST het volledige bedrag had genoemd was het in mijn optiek beter geweest. Nu was het even slikken......

Martin Timmermans 28-11-2011

Prima bedrijf. Mijn vorige camera heb ik ook bij hen besteld, maar die is helaas gestolen. Nu opnieuw bij CameraNU.nl terecht gekomen: scherpe prijzen, overzichtelijke site, prima leveringscondities,

Nikon-liefhebber 27-11-2011

Zeer snel opgestuurd, prima verpakking, nette factuur, goede informatie over verzending. Laagste prijs op dat moment.