gbeekie 05-12-2011

Zeer snelle levering en status opdates van het bestelproces zijn prima in orde.

troela70 04-12-2011

Ik kon duidelijk de weg vinden naar mijn product en de levering is keurig en snel afgehandeld.

Audiovisual facilities 04-12-2011

Ouderwets aandacht voor de klant waar informatie verstrekken hoofdzaak heeft en daardoor vindt er een aankoop plaats, betrouwbaar voordelig en vriendelijk

zolika14 04-12-2011

Ging perfect, beste prijs en snelle levering!

Olga Hoff 04-12-2011

CameraNU.nl is zeer betrouwbaar als leverancier. Ze hebben een ruim aanbod en het gekochte product is in mijn geval altijd voorradig. En dus heb je het product binnen een paar dagen thuis. Ik heb nu al een aantal keren via de webshop gekocht en ik ben nog nooit teleurgesteld.
Prima dus!!!

Chrin 04-12-2011

Duidelijk overzicht op de site. Competitieve prijzen en snelle levering.

Arje 04-12-2011

Na wat zoeken viel de dsc-hx9v op als goed getest. Bij cameranu was de prijs goed, ook icm een tas en geheugen. Bestellen ging prima, en de site heeft een goed voorraad indicatie. Binnen twee dagen hadden we het toestel in huis. Toestel bevalt goed, heeft veel opties en een mooie lens.

Ellas Canon 04-12-2011

- Prima en zeer snelle behandeling door CameraNu.
- Product geheel in orde, compleet en goed verpakt gestuurd.
- Binnen anderhalve dag was de bestelling al ontvangen.
- Ook is het feit dat er niet (extra) portokosten in rekening werden gebracht zeer te waarderen.

Suggestie voor CameraNU.nl:
- meer flexibele combi-deals te geven, vooral door voor meer bestelde producten per bestelling korting te bieden (bijv. oplopende korting, bijv. 10%, 20%, enz korting per elk aanvullend product).
- Ook zou verwijzing naar Kieskeurig of andere beoordelingssites, met meer informatie over producten (incl. reviews) nuttig zijn.

elsstra 04-12-2011

Snelle levering, goede verpakking en uitgevoerd zoals beloofd werd op de site; prima!

Hhh3 04-12-2011

Duidelijke site. Goede uitleg over de aan te kopen spullen. Snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding een aanrader dus!

Edwin van Leeuwen 04-12-2011

Ik bne bij CameraNu terecht gekomen omdat ze mijn vorige Sony toestel een keer onder garantie hadden hersteld. Dit was toen allemaal netjes verlopen, dus heb ik daar nu weer een camera besteld. Duidelijke info op de website en een snelle leveringg van de camera. Al-met-al tevreden.

Ieda 04-12-2011

Onze bestelling bij CameraNU van een Nikon Coolpix S3100 met cameratas en SD-geheugenkaart werd binnen 2 dagen thuis afgeleverd. Wij zijn zeer tevreden over CameraNU, ook bij eerdere bestellingen. Duidelijke website, heldere leveringsvoorwaarden die ook volledig worden nagekomen, correcte terugkoppeling van de bestelling en de status van de aflevering, heldere factuur en garantievoorwaarden. Een voorbeeld van hoe een webleverancier moet zijn georganiseerd !

mario4friends 04-12-2011

duidelijke website met betrouwbare financiele afhandeling

leo van tuijl 04-12-2011

Site zeer overzichtelijk alles eenvoudig te bestellen en goed te volgen via post.nl
Al met al geen negatieve puntjes.Ga zo door!

h.m.j.grooten 04-12-2011

de bestelling werd heel vlot afgehandeld.
het product lag - ondanks de drukke sinterklaastijd - de volgende dag al in de bus! prima dus.

Caroline meijs 04-12-2011

Super goede site, goede informatie, makkelijk om producten te bestellen en een snelle levering!!! echt een aanrader.

judy135 04-12-2011

Snelle levering en toegankelijke website.
Heb helaas de filters nog niet uitgeprobeerd vanwege het belabberde weer.

Jet1966 04-12-2011

Snelle afhandeling van de bestelling, in goede staat ontvangen, goed verzorgd. Prima!

Josr70 04-12-2011

In het verleden al vaker spullen gekocht bij CameraNu. Werkelijk alles op fotografie gebied is hier verkrijgbaar. En vrijwel alles hebben ze ook nog op voorraad. De uitgebreide info per item en de concurerrende prijzen maakt het een aangename winkel.

A.J. Derks 04-12-2011

Het is kinderlijk eenvoudig om een bestelling te plaatsen op de site en je krijgt als klant een mail met daarin de bevestiging van de bestelling en het verzenden van het pakketje.

Wim den Adel 04-12-2011

Met de webshop goede ervaring, bereikbaarheid en after sales niet nodig gehad.
Camera met toebehopen werkt goed.

AnneFotografie 04-12-2011

Overzichtelijke website. Je kunt handig doorklikken naar bijpassende accessoires. Er staat goede productinformatie bij. Snelle, nette levering. Telefonisch goed bereikbaar voor vragen.

Berlien 04-12-2011

De bestelling was razend snel in huis, netjes verpakt.
Zeer goede service van Camera.Nu.nl
In het verleden ook al eens een camera besteld, ook dat was super.
Zeker een aanrader.

Henk en Corrie 04-12-2011

Bestelling keurig op tijd geleverd. Prima op de hoogte gehouden van de status van de levering. Ga zeker meer bestellen bij cameraNu.nl.

Rene0711 04-12-2011

Heb al veel bij CameraNu gekocht; ben daar zeer tevreden over. Ook in een lastige 'garantie- situatie' heeft CameraNu zich onlangs uitstekend opgesteld. Aanrader!

conifeer9999 04-12-2011

meegeleverde software niet compatible met mac OS X 10.7, voorgestelde oplossing een lachertje

miffychick 04-12-2011

Very quick delivery - two of the bags I ordered were out of stock when first delivery was sent but I received them only a day later. Super service!

Benji28 04-12-2011

Ik zat eigenlijk te wachten op de Canon Powershot G13, die zou in september uitkomen, helaas... Heb nog even gewacht tot eind november en toen maar besloten om de nieuwe Nikon P7100 te kopen. Uiterlijk vond ik de P7100 eigenlijk niet zo mooi, maar heb toch besloten om het te aan te schaffen. De G12 & P7100 zijn wat fotokwaliteit aan elkaar gewaagd.
Ik heb enkele weken de camera in mijn bezit, ben redelijk tevreden. Ik zie wel tot mijn teleurstelling dat de prijs vd P7100 toch weer is gezakt. Ik dacht namelijk dat i.v.m. de overstromingen in Thailand (2 fabrieken van Nikon zijn ondergelopen), zullen de prijzen wel flink stijgen (bij de harde-schijven van PC's is dit wel het geval), niet dus .... Had ik dit geweten, heb ik gewacht om dit toestel te kopen. Of toch misschien op de Canon G13 moeten wachten ....?

T.Zervaas 04-12-2011

De webstite is duidelijk en ik kon het product snel vinden. De levertijd was zoals afgesproken en daarmee snel. Fijne winkel!

Grete49 04-12-2011

Bijzonder aangenaam verrast over de snelheid van levering na bestelling:
op vrijdagavond ca 21.30 u besteld en volgende dag (zaterdag) om 15.30 u in huis.

corenidavanderwal 04-12-2011

Werd op een uiterst prettige manier geholpen en ik vond de afwikkeling heel keurig. Uiteindelijk bleek het aangeschafte produkt niet aan de verwachtingen te voldoen en werd dit met deze "herlevering" keurig opgelost! Hoed af voor CameraNu!

an53 04-12-2011

Vriendelijk en zeer deskundig personeel.
Stonden ons met de nodige humor te woord, prettige sfeer, zeer groot aanbod!
Het geeft een goed gevoel hier iets te kopen.
Er wordt je niets opgedrongen, advies is heel verhelderend.

HL53 04-12-2011

Mooie en goed toegankelijke site. Goed gedocumenteerde produkten.
Bestellen gaat makkelijk en er wordt snel geleverd.
Tot nu toe alleen maar goede ervaringen met CameraNU.

Linda Smit 04-12-2011

De website is zeer overzichtelijk met goede uitleg, ook in de winkel keurig geholpen. Reden om naar de winkel te gaan was om camera's ook in het echt te kunnen vergelijken. Jammer dat dit niet ging doordat bij meeste camera's geen accu of stroom was aangesloten.

Rozenknop 04-12-2011

Heldere informatie op website en correcte en snelle afhandeling/bezorging. zeer tevreden.

Brugmantia2011 04-12-2011

Prima levering . Prima prijs.
Goed gevoel na de koop

Gerben85 04-12-2011

Alles was binnen en werkt. Waarschijnlijk hadden ze het druk bij de post ivm sinterklaas en kwam het pakketje na 2 dagen aan. Maar dat maakte mij niet uit. Ik wist ook welke camera ik wou dat scheelde maar ik hoor dat ze ook hele goede service hebben als je niet weet je wil kopen. Mijn moeder heeft bij de winkel gekocht en konden ze precies vertellen wat ze dan voor camera moest hebben.

Liesbeth 406 04-12-2011

Het is erg goed en overzichtlijk geweest goed om mensen er op te atenderen hier over Bedankt

Wilmelmina 04-12-2011

In een 'normale' winkel kun je niet beter geholpen worden!
De afspraken worden nagekomen, perfecte levering en gunstige prijs.

gerretsen 04-12-2011

ik kreeg snel iemand aan de telefoon die mij goed te woord stond; bestelling en levering uitstekend.
ik kan niets zeggen over klachtenbehandeling en/of retour zenden bij niet goed werken van het artikel omdat dit niet nodig is geweest.

alwine 04-12-2011

Snelle en nette levering. Camera voldoet geheel aan de verwachting. Bij de levering een keurig net formulier van Camera.nu over tips en mogelijke verlenging van de garantie (niet opdringerig), Al met al een prima webschop met daar achter een winkel met kundig personeel.

PaulvdLoo 04-12-2011

De website is overzichtelijk, de zoekfunctie werkt goed en er zijn veel producten op voorraad.
Levertijden zijn kort en klantenservice reageert erg snel en vriendelijk.

molovicus 04-12-2011

al 2 maal bestelling geplaatst en keurig verzorgd ontvangen

G.J.Pol 03-12-2011

De cijfers spreken voor zich lijkt me.
Als iets goed is gebruik je weinig worden, maar als het fout is, dan kom je woorden tekort!!

ricardo krul 03-12-2011

We hebben een uitstekende ervaring met Cameranu.nl We hadden een roze en blauwe camera besteld. We kregen twee blauwe geleverd. Na contact met cameranu.nl is het prima opgelost en kregen we de roze op tijd binnen. Nu moet alleen het geld nog teruggestort worden.

Frank 520 03-12-2011

Snelle levering en duidelijke website en goede info met mails.

Bgh 03-12-2011

Besteld , keurig op tijd geleverd

Meertensp 03-12-2011

Prima lens en snelle levering.

breetveld S 03-12-2011

vlotte levering, duidelijke indeling site, overzichtelijke gegevensindeling

Evert123456 03-12-2011

Zoekmogelijkheid op website wat lastig.

Reageerden zeer goed op mails (ook inhoudelijk!!).
Correcte en snelle levering, zoals besteld.