Mstr 25-11-2011

Nadat ik telefonisch contact heb gehad is het e.e.a. keurig en snel geregeld. m.a.w. een perfecte en snelle service

JB1980 25-11-2011

Ik had vrijdag om 20:58 via de website besteld. Ik had verwacht dat de levering op maandag of dinsdag zou plaatsvinden, maar tot mijn verbazing stond de volgende dag al een postbode voor de deur met een pakketje.

Supersnelle levering en keurig verpakt!

McMullies 25-11-2011

Alle gegevens makkelijk te vinden en bij telefonisch contact wordt alles duidelijk uitgelegd. Levering is hellemaal correct, precies zoals vermeld op website en telefoon.Daarnaast een prima prijs.
Prima de luxe en voor mij een goede reden om dit iedereen te adviseren en verder hier nog meerdere producten te kopen.

Dick19685 25-11-2011

Volledig, duidelijk en snel.

mile-stone 25-11-2011

een hele goede winkel waar je spullen kunt kopen en dan heb je het ook meteen in huis. super tevreden over de onlineshop CameraNU

Jaap van den Broek 25-11-2011

Prima te bereiken, voor ons niet echt dicht bij maar goed te doen.
Website is duidelijk
Bestelling ga ik liever ophalen, als ik advies nodig heb

Affaire765 25-11-2011

vrijdag besteld en zaterdag in huis, dus helemaal goed. Maandagochtend toch een paar vragen over de camera: maandagochtend!!!! Maar toch heel snel contact en een gemotiveerde medewerker aan de lijn die alles over de camera wel uiteen wilde zetten. En goed ook! Neem ook nog even de prijsstelling in ogenschouw en ja, waar kun je dan beter uitkomen dan bij CameraNu!! Wij hebben in elk geval een geweldig gevoel overgehouden aan deze firma en onze aankoop! Dus... tot gauw!

lucas23 25-11-2011

Het bestellen via de web shop is erg makkelijk. De site is erg overzichtelijk en je kunt alles makkelijk zoeken en vinden.
Ik heb nu een bestelling aan huis gehad en 1 bestelling gehaald maar de mensen in de winkel zijn erg vriendelijk. De winkel is makkelijk bereikbaar en je kunt goed parkeren. Alles is overzichtelijk en je krijgt goed advies. De mensen controleren het artikel en laten het je zien. Ik vind het een super zaak en de moeite om een stukje voor te rijden.

Jordy Scholtens 25-11-2011

Een goeie site, mooi overzichtelijk.
Leuke aanbiedingen en prijzen.

Erik Voorma 25-11-2011

Altijd goede ervaring met Cameranu. Alles is tot in de puntjes verzorgd, klantenservice, website, ontvangen mailtjes over de status en afhandeling van de bestelling. Kortom, top.
En de Cactus set werkt prima, plug and flash!

Hans van den Berg0018 25-11-2011

Goed product. Maar dat geldt voor alles waar Nikon op staat. Ik heb o.a. diverse camera's van Nikon in een paar jaar tijd angeschaft. Degelijk en betrouwbaar.

igsp 25-11-2011

Prima site en dienstverlening. Duidelijk overzicht om vergelijkingen te maken tussen producten en zoals beloofd de volgende dag het product in huis.

canon koper 24-11-2011

vakkundig, accuraat, service en goed product.
duidelijk en eerlijk geïnformeerd door verkoper.

joop leusink 24-11-2011

het product is vooral goed en degelijk verpakt, en met tnt post snel geleverd.

de website is goed bereikbaar en de lens was ook snel gevonden.

jos480 24-11-2011

dit was de 2e keer dat ik een bestelling plaatste bij CameraNu.nl. En precies als de vorige keer is de verwerking weer perfekt. Snelle reacties op vragen en snelle levering. Duidelijk is ook wat er precies geleverd gaat worden. Duidelijke verwijzing op de siet naar; in de doos. Zo wordt je niet verrast door bijvoorbeeld een zgn., Europees model, waarbij zaken die er normaal gesproken standaard bijhoren, dan niet meegeleverd worden.
Warm aanbevolen.

GvdB77 24-11-2011

Zeker snelle service en ondanks pas (laat) besteld, de volgende dag al in huis. Super !

god 24-11-2011

Hartelijk dank voor de snelle levering en vriendelijke, vlugge reacties op email ! Een aanrader.

Harm-Jan62 24-11-2011

snel geleverd, vragen worden vakkundig beantwoord

bos kamer 24-11-2011

Goede bediening, veel kennis van de producten, en een goed advies

syblam 24-11-2011

's avonds besteld, volgende dag in huis! Prima en snelle levering, ook telefonisch goed bereikbaar.

MS02 24-11-2011

Duidelijke website, makkelijk bestellen en de volgende dag in huis! Waren alle webwinkels maar zo.

TerpenTijn 24-11-2011

De website is duidelijk, ik miste echter de mogelijkheid om produkten te selekteren en naast elkaar te vergelijken.
Heb via de website besteld en in de goed bereikbare winkel, waar de bestelling dus al klaarlag, de goederen afgehaald

remark 24-11-2011

Camera.nu maakt waar wat zij zegt. Nu bestellen morgen leveren. Verpakking was ook perfect. Volgende keer koop ik weer daar.

HaroldN 24-11-2011

Super snelel service. hierdoor doe ik zowel prive als zakelijk al een aantal jaren zaken met cameranu.nl

Ga zo door!

Linkmiegel 24-11-2011

Snelle en correcte afhandeling en levering van het bestelde artikel. Overzichtelijk en adequaat beschreven.

roel mulder 24-11-2011

De flitser s'middags besteld in de webshop, betaald met IDEAL, waarna ik keurig een paar mailtjes kreeg waarin ik op de hoogte werd gehouden van de orderstatus. De laatste mail was al na een paar uur, daarin stond dat het pakket was verzonden.Factuur was bijgevoegd in .pdf.
De volgende dag werd het pakket door PostNL bezorgd, de flitser was verpakt in een stevige, neutrale doos.
kortom, ik ben zeer tevreden over deze webshop. Prima!

WMA09 24-11-2011

De website van CameraNu.nl is zeer duidelijk en gemakkelijk als je een bestelling plaatst.
De levering was een dag later, maar dat lag aan het postsorteercentrum, en niet aan CameraNu.nl, ze hebben het pakket gewoon een dag langer op het sorteercentrum laten liggen volgens track&trace.
De printer was zoals de website beloofde heel gemakkelijk te installeren, ondanks dat wij geen techneuten zijn!
Vooralsnog werkt alles prima, dus voor ons een prima koop!!

B.Spies 24-11-2011

Als eerste in de winkel geweest in Urk om mij te laten informeren. Ik ben heel goed geholpen en het juiste advies gekregen om de juiste producten te kopen. Later via de website besteld wat heel makkelijk ging.

William Middendorp 24-11-2011

Ik heb 18 November een canvas print van 60x40 cm besteld, vandaag 24 November heb ik de print binnen gekregen en hij is werkelijk fantastisch! Haarscherp en precies de kleuren zoals ik ze bewerkt heb in Adobe Lightroom, ik was bang dat de kleuren (teveel) zouden afwijken maar daar is geen sprake van dus ik was blij verrast! Eerder heb ik de winkel bezocht en daar mijn oog laten vallen op de Nikon D90, ik had al wat rondgekeken op internet en ik was al zeer enthousiast over deze camera, het probleem was echter dat deze camera moeilijk te leveren was, bij CameraNu was het gelukkig geen probleem!

De website van CameraNu vindt ik erg overzichtelijk, echter heb ik wel wat kritische kantjes, zo verdwijnt de balk met "vindt uw product sneller" op het moment dat ik de specifieke keuze heb gemaakt binnen een merk. Deze optie mis ik omdat dit erg makkelijk is om je te beperken in bijvoorbeeld de prijs! Een kleine aanpassing maar voor mij is deze erg veel waard! Over het algemeen kun je dus stellen dat de site zeer goed is, een mooie 9 dus!

De bereikbaarheid van de winkel vindt ik goed, een mooi open terrein, voldoende (gratis) parkeergelegenheden en de locatie van de winkel is erg geschikt (i.v.m. meteen proberen van de gekochte producten!) Wat mij echter tegenvalt is de openingstijd op Zaterdag, ikzelf kom uit Eindhoven wat betekend dat ik nog al wat kilometers moet maken om bij de winkel terecht te komen, veel kilometers betekenen een lange reistijd. En aangezien ik graag "rondneus" vindt ik 15:00 vaak een beetje vroeg om weer te vertrekken, ik denk dat er genoeg mensen zijn die vele kilometers rijden om in Urk terecht te komen en dat zij graag wat meer tijd hebben, vooral op een Zaterdag!

De canvas print is in vier werkdagen geleverd wat dus binnen de verwachte levertijd valt, het is prettig om een idee te hebben van de levertijd, nog prettiger is als er in deze levertijd wordt voorzien!

Van after sales heb ik nog geen gebruik gemaakt, simpelweg omdat het nog niet nodig is geweest, echter kan ik hier wel een kleine verwachting over doen; de service ín de winkel was top dus daarmee verwacht ik dat ook de after sales top zullen zijn!

Chrisfoto 24-11-2011

Goede prijs, perfecte snelle levering, duidelijke site.

fotasch 24-11-2011

Geen bijzonderheden. Gewoon keurige afhandeling overeenkomstig de bestelling. Besteld en binnen 20 uur geleverd!

jan dirven 24-11-2011

na bestelling snel geleverd. is cadeau vor 5/12 dus gebruik nog niet bekend. leuk dat er af en toe aan klanten mening gevraagd wordt. succes verder en ik zal, denk ik, wel klant blijven.

Joan le Poole 24-11-2011

Deze statief is erg makkelijk in het gebruik en bovendien helemaal niet duur bij CameraNu.nl!
kortom, toppie!

John de Leeuw 24-11-2011

Camera binnen een dag ontvangen. Helaas was er een defect aan de camera. Door middel van een retour formulier via de website de andere dag een nieuwe camera ontvangen.

loekup 24-11-2011

Webshop is perfect te doorzoeken, prijzen zijn echt super scherp en de levering was super snel in huis! helemaal perfect

ccbaars 24-11-2011

website is goed overzichtelijk en makkelijk.
de dag na de bestelling werd het product al afgeleverd prima service en we zijn dik tevreden.

schad129 24-11-2011

Artikel (BENRO-statief) was niet in voorraad, maar na mijn bestelling in een paar dagen afgeleverd.

Melle van der Werff 24-11-2011

Zoals altijd goede service, vriendelijke mensen.
Al een aantal jaren vaste klant en dat blijft ook zo.

Lowi 24-11-2011

Deskundig, vriendelijk; prima webshop!

frans creugers 24-11-2011

zeer snel antwoord op vragen via mail. uitmuntend!

naam 1071 24-11-2011

Een grote keuze en een snelle en betrouwbare levering.

R.H. Reiling 24-11-2011

Zowel bij de aankoop als bij mijn volgende bezoek, toen ik nog wat technische vragen had over mijn aankoop, werd ik uiterst vakkundig en heel vriendelijk geholpen.

Camerakoper 23-11-2011

Positief:
- Supersnelle levering (binnen 24uur)
- Berichtgeving omtrent kortingsactie van Tamron; netjes dat ze dit doorsturen.

Negatief:
- Zegel van de cameradoos was al gebroken; is iemand mij soms voor geweest? (geen zichtbare gebreken verder, dus ik geef het voordeel van de twijfel).

Ric19k 23-11-2011

Echt een geweldige winkel!
Via kieskeurig op de site gekomen van cameranu.nl aantal vragen gesteld. Binnen een aantal uur al antwoord op me vraag. Snelle service! En het bestelde product was binnen 24 uur thuis gestuurd. Echt geweldig

Boaz.. 23-11-2011

Alles verliep soepel, het product was op voorraad en werd bezorgd zoals van te voren werd aangegeven. Geen klachten! Prima webshop.

arno_vos 23-11-2011

Een bijzonder klantgerichte webshop, waarbij ook mijn specifieke verzoek om niet bij de buren af te geven werd bevestigd via een aparte e-mail. Verder ben ik dik tevreden over de kwaliteit van de camera en de aantrekkelijke prijs.

ThePictureCreator-nl 23-11-2011

Na het niet kunnen vinden van het artikel bij CameraNu terecht gekomen en zij hadden het wel op voorraad. Gezien het aantal advertenties in de vak-media zonder twijffel het artikel besteld en binnen 2 dagen in huis.

Chema 23-11-2011

Goede site geen gekke dingen erg snelle en verzekerde levering.Heb al vaker iets gekocht en ben zeer tevreden.

Jelle van der Hoek 23-11-2011

Uw site gevonden via een prijsvergelijker op tweakers.net, Uw site ziet er goed en overzichtelijk uit. De levering was heel snel, ik ben erg tevreden.

11FotoFeest 23-11-2011

Goeie, snelle levering. Bestel vaak bij camera nu. Betrouwbaar, snel en goeie service.