Deze score is berekend op basis van 2399 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Fred16755 02-12-2011

Op de levering is niets aan te merken. Product volledig in overeenstemming met de infoop de website. Levering goed te volgen via internet.

Ralph van der Linden 02-12-2011

In eerste instantie ben ik naar de winkel in Urk gereden om een Canon 7d aan te schaffen. Nadat de verkoper er achter kwam dat ik het toestel vooral ga gebruiken om te filmen, raadde hij mij aan om ook eens te kijken naar de nieuwe Sony a77. Deze valt in dezelfde prijscategorie maar is uitgebreider wanneer het gaat om het opnemen van video. Daarnaast een goed advies gehad over de toebehoren.

Bij thuiskomst bleek dat de camera niet goed werkte, er was een probleem met de microfoon. Na enig gegoogle kwam ik er achter dat er meer mensen waren met dit zelfde probleem. Direct een e-mail gestuurd naar CameraNU.nl. Deze belde mij dezelfde ochtend nog terug met de melding dat de camera omgeruild zou worden. Binnen 40 uur na verzending had ik een nieuwe camera.

Hetgeen mij aanspreekt aan CameraNU is dat zij een fysieke winkel hebben en daar de prijzen hanteren van een webwinkel. Daarnaast werken er mensen met verstand van zaken.

Meer dan tevreden dus!

rami223 02-12-2011

The shipping was fast, the camera pictures is just wow. great camera for looking for compact camera with DSLR options

JV E 02-12-2011

Niet goedkoop maar wel goede ne snelle levering

H. van Duinen 02-12-2011

Erg laat besteld, maar toch de volgende dag al geleverd. Perfect.

kees8756 02-12-2011

Duidelijke afspraken. vriendelijke email ter bevestiging waardoor je weet wat je kan verwachten.

Annette1973 02-12-2011

Heel erg prettige web shop. Reeds meerdere aankopen bij jullie gedaan naar volle tevredenheid!

Ton Harkink 02-12-2011

Prima service en zeer vlot geleverd voor een lage prijs en geen verzendkosten ondanks aangetekent.

cz2607 02-12-2011

- website is duidelijk en gebruiksvriendelijk
- bezorging de volgende dag uitstekend
- bereikbaarheid via internet uitstekend, per telefoon geen ervaring
- after sales is goed

Carolien1976 02-12-2011

makkelijke site, goede prijs, snelle service, idd voor 21.00 besteld, volgende dag bezorgd, goed verpakt.

Bakker40 02-12-2011

Website is goed en overzichtelijk. Je kan makkelijk de bijbehorende accessiores vinden bij het fototoestel. Ook de bestellingsprocedure is klantvriendelijk.

Remko2011 02-12-2011

Alleen voor flitser gold aktie "geen verzendkosten" maar dit werd ook voor het andere artikel in de bestelling toegepast zodat gehele bestelling zonder verzendkosten geleverd werd. Levering volgens afspraak snel en goed verpakt ontvangen. Uitstekende communicatie over orderstatus en verzending. Overzichtelijke website met cuncurerende prijzen. Aangeboden combinatie kortingen met passende accesoires zijn handig en interessant. Nog geen beroep op after sales hoeven doen. Ik heb vaker iets bij CameraNu besteld en ben nog nooit teleurgesteld.

WijnandvanHaarlem 02-12-2011

Gezien de overige reviews en beoordelingen voor CameraNU gekozen.
Levering snel en goed verpakt.
Zeer tevreden.

anny 02-12-2011

Exact volgens de gegevens op de site werd de lens keurig een dag later bezorgd.

RikCan 02-12-2011

Garantietermijn was verlopen, onduidelijk wat defect was, communicatie verliep snel en duidelijk.
Verloop proces werd duidelijk steeds gecommuniceerd en binnen korte termijn had ik objectief weer thuis.
Kortom, prima service en grote klantvriendelijkheid!!

michael putman 02-12-2011

Mijn mp3 stopte er mee toen ik hem net had,maar de geweldige service dieCameraNU leverde was geweldig binnen een week had ik een nieuw apparaatje.
Wil ze nogmaals bedanken voor de goede service,en vind CameraNU.nl zeker een aanrader!!grtz michael.

OlyFlitser 01-12-2011

Duidelijke website. Producten met goede prijs-kwaliteit verhouding. Flitser bestelde ik om 19.00 uur 's avond en had hem de volgende morgen om 09.00 uur afgeleverd. Perfect.

alice1964 01-12-2011

Prima behandeling, objectief was niet meer op voorraad, maar een week gewacht!!
Bedankt.

Martijnp79 01-12-2011

Prima levering, 's middags besteld, 's morgens al geleverd voordat ik de track en trace code kon volgen. Verpakking ook prima in orde. Kortom erg tevreden, kan er niks anders van maken.

Ramon P 01-12-2011

Alles prima. Alleen jammer dat een concurrent van jullie het aandurft om 5 jaar garantie te geven op dezelfde Panasonic GF2 met 14mm pancake i.p.v. de standaard 2 jaar die Cameranu.nl geeft. Aftersales wordt een 10 als Cameranu.nl hetzelfde kan doen.

Verder zijn jullie een prima webshop (heb al meer bij jullie besteld en diverse bekenden naar jullie gestuurd - maar dat terzijde).

Groet,

Ramon Pallares
Zaandijk

renevandekaart 01-12-2011

Scherpe prijzen, mooie website, snelle levering en beantwoording van mijn emails... wat kun je nog meer verlangen?

John.864 01-12-2011

De site heeft een goede zoekfunctie op trefwoord, maar het filteren binnen een categorie laat weinig criteria toe. In een getoonde subgroep kan niet worden gesorteerd of worden geschakeld van bijv lijstweergave naar thumbnails e.d.
Verzending is als beloofd.

angelique van eijk 01-12-2011

Mijn man besteld vaak spullen bij jullie, ik heb een eigen account aangemaakt omdat hij een kadobon van de sint krijgt van jullie en hem daarmee wil verrassen.
Ik had de kadobon erg snel en ik weet dat jullie een goede service hebben. Dus dit was zeker niet de laatste keer dat we bij jullie bestellen.

N. Hakkeling 01-12-2011

Mooie overzichtelijke en gemakkelijke website. Gemakkelijke bestelprocedure. Om 21.00 uur besteld en de dag erna al om 12.00 uur door TNT bezorgd. Prima informatie ook over de bestelling. Een aanrader wat mij betreft

nachtegaal3 01-12-2011

klantvriendelijk
vaker bestellingen gedaan ,service is erg goed

Smakers 01-12-2011

Snelle en accurate service, goede prijs.

E.A.J. Kleene 01-12-2011

Mooie winkel met minstens zo'n mooie en overzichtelijke website, vriendelijke mensen en scherp geprijsd!

Lya Lindeman 01-12-2011

Product in de avond besteld en de volgende middag al in huis, super!!!! Ook het product voldoet aan de verwachtingen.

BertusP 01-12-2011

Eigenlijk te laat besteld, toch de volgende ochtend (dus binnen 15 uur)bezorgd.
Prima verzorgd !

jape1952 01-12-2011

Goede info na koop, snelle levering, scherpe prijs

jobohu 01-12-2011

Prettige winkel, personeel is vriendelijk en behulpzaam. Soms wel even wachten als het erg druk is, maar dat is ook weer een goed teken!

adrianus johannes jozef 01-12-2011

donderdagavond besteld,
vrijdag gelijk bericht via de mail dat geld ontvangen was,en dat pakbon op pakket zou zitten
zaterdag werd hij bezorgd
kon hem via link naar track en trace volgen.
erg prettig dat er gelijk contact via mail gemaakt wordt.

lofrabeth 01-12-2011

wij zijn erg blij met onze nieuwe printer,we waren eerst overal aan het zoeken totdat we dachten he camera nu heb je ook nog,even google en we hadden het. we zijn erg tevreden over de snelheid en de afhandeling van onze bestelling echt super ,ja we zullen jullie echt aanraden.

robert kramer 01-12-2011

De website is overzichtelijk. Er is een breed aanbod van artikelen. De levering kan vrijwel niet sneller.

Willy Wonka 01-12-2011

Duidelijke site met veel informatie en scherpe prijzen

Joanna 46 01-12-2011

Snel en correct. Had zelf nog n fout gemaakt, die werd meteen herstelt door camaraNu.

Rademaker P. 01-12-2011

Alles prima, ik heb een klacht gestuurd ivm de levering en de afbeelding deze suggereerd dat een opslagmedium bij de koop was inbegrepen.
Voelde me dus toch nog bekocht en misleidt.

Micle69 01-12-2011

Uiterst vriendelijke en correcte behandeling en heel strak de afspraken nakomen, daar hou ik van. Na verzending Tracking info ontvangen en keurig op afgesproken tijd geleverd!! CameraNU bedankt, ik kom terug!

Arnold Beug 01-12-2011

Goede verhouding prijs/kwaliteit.
De lens voelt bij het inzoomen een beetje stug aan maar niet hinderlijk.Na telefonisch contact met mijn vraag over bovenstaande opmerking werd ik uitstekend te woord gestaan en werd duidelijk (na uitproberen van overige dezelfde lenzen) dat dit bij deze lens hoorde.Inmiddels veel foto's gemaakt met goede technische en beeldresultaten.

Wouter abc 01-12-2011

Al eerder de nodige zaken besteld via Cameranu, waarvan alle keren vlekkeloos verlopen van bestelling tot levering. Ook deze keer weer het geval. Bellen naar Cameranu is ook buitengewoon plezierig, mensen weten waar ze het over hebben. Meeste zaken hebben ze in hun mooie professionele winkel op voorraad en worden zeer snel geleverd. Verpakking ook heel duigdelijk, dus een en al tevredenheid.

Joyce79 01-12-2011

Snelle levering, degelijke verpakking en een zeer duidelijke website!

HHaarlem 01-12-2011

op laatste moment nog een lens besteld, die prima op tijd bezorgd werd. Mijn dochter was erg happy

pieter14679258 01-12-2011

Zowel telefonisch als in de winkel word je geholpen door mensen met kennis van zaken.
Ze nemen de tijd voor je ook om dingen uit te leggen.
Benadering is vriendelijk. Levering is super snel keurig verpakt. Ik heb zeker geen geen klacht.
Ben een tevreden klant en heb er inmiddels al drie camerea's en diverse toebehoren gekocht.

hansvanm 01-12-2011

De bestelling was binnen de afgesproken tijd in huis en keurig verpakt.

edwin hoppentocht 01-12-2011

erg snel en goede servies goede kenis van zaken van de mensen in de winkel.

Olorin 30-11-2011

Snelle levering (helaas zat ik bij de 6% die niet binnen een dag hun produkt binnen hebben, maar dat lag niet aan CamaraNU.nl). Ook de bereikbaarheid van de winkel is prima: door een storing bij het internetbankieren had ik drie bestellingen staan, waarvan één betaald. Na een mail aan de klantenservice was dit zo opgelost: de twee loze bestellingen werden verwijderd en de betaalde bestelling was al verder in behandeling genomen.

hors 30-11-2011

zeer snelle en correcte levering, goede berichtgeving m.b.t. betaling en verzending

Jan Leek 30-11-2011

printer gekocht via de webshop
Volgende dag al in huis perfect grote klasse
en 38 euro goedkoper dan de media markt.

88shopper88 30-11-2011

ook naar aanleiding van vorige aankopen waar de garantie goed verzorgd werd.

Rob Tode 30-11-2011

Ondanks de "lange" reparatieduur (naar reparatiecentra gestuurd) keurig op de hoogte gehouden van de voortgang. Zelfs na opsturen naar een "oud" niet meer actueel verzendadres geen probleem, maar een net mailtje waar de camera dan naar toe moet.