Jip 4 07-12-2011

Snel juiste product gevonden met de SP'ers.

Bert 99999 07-12-2011

Ik had hem 's middags besteld en de volgende dag in huis.TOP toch?

REP 07-12-2011

Had hier mijn vorige camera ook gekocht en merkte toen al dat het qua service en afhandeling dik in orde was.
Vandaar dat ik weer terug gekomen ben voor de aanschaf van mijn nieuwe camera.

Mario794 07-12-2011

Bestelling prompt volgende dag geleverd. Communicatie rondom betaling & levering netjes verzorgd.

Marietje de Winter 07-12-2011

De camera is direct verzonden en goed aangekomen. Prima geregeld.

J.F.Heintzbergen 07-12-2011

Ik had op internet al het een en ander uitgezocht .
Maar in de winkel werd mij eerst gevraagd wat ik er mee wilde gaan doen . Na goede uitleg van de verkoper
heb ik toch een betere kwaliteit gekocht als dat ik van plan was .Toen ik thuis kwam heb ik alles uit geprobeerd en ben zeer te vreden met het resultaat
van mijn aankopen in Urk .

Tidde F. 07-12-2011

Ik ben zeer tevreden over de webshop van cameranu.nl, alles is overzichtelijk en makkelijk te vinden. het bestellen van het product werkt prima en overzichtelijk en de levering van het product is perfect! super snel!

Johan20121 07-12-2011

Overzichtelijke website. Gunstige prijzen ook t.o.v. andere
soortgelijke webwinkels. Na bestelling snel via PostNL geleverd.
Als meerdere bestellingen gedaan en tot op heden geen problemen
ondervonden.

Herman Zonderland 07-12-2011

Inmiddels is de foutieve informatie op de site aangepast. Correcte afhandeling van mijn klacht.
Herman

Kickmansch 07-12-2011

Mooie prijs, Helder bestelproces, Duidelijke emails en supersnelle levering, ruim binnen de 24 uur m'n lens in mijn handen, thanks!

IAN WATSON 07-12-2011

dit is de eerste keer dat ik iets via c\CameraNU.nl heb gekocht en ik kan en wil hat aanraden aan mijn kennissen. Maakelijk te bestellen, maakelijk betaaling en snel en betrouwbare levering.

PPMG 07-12-2011

Perfecte shop. Zeker aan te bevelen.
Al meerdere artikelen gekocht altijd prima volgens afspraak geleverd.
Laatste keer gebeld om cameratas om te ruilen, direct contact, dat is wel eens anders bij webshops, perfect geregeld.

ire62 07-12-2011

ik heb het fotolijstje 's avonds besteld en de volgende ochtend alin huis. zeer snelle sevice en goed verpakt. ik heb het product nog niet helemaal uitgeprobeerd. maar ben zeer blij met deze snelle servive zeker omdat je vooraf moet betalen. het product was goedkoper als in de winkel ook al ben ik meer iemand die het liefst eerst iets ziet voordat ik het koop is dit mijn goed bevallen en wie weet koop ik hier mijn fototoestel ook.

Dirk Casteleyn 06-12-2011

Maandag middag besteld en dinsdagmiddag reeds geleverd !
Onvoorstelbare service !
Super lens en super service : ik ben een tevreden klant !

H.Houwers 06-12-2011

We hadden een probleem met onze cameradie laden niet meer op. Daar kwamen we achter op de laatste dag van de garantie. hij wordt nu onder een coulantse regeling gemaakt.
Ook na tel. overleg werd ik binnen 10min. terug gebeld.
Zeer goed.

Baken 06-12-2011

Zelfs in de drukke periode enkele dagen voor 5 december waren alle verschillende modellen camera's op voorraad en was de levering binnen een dag.

Alle informatie omtrent de levering was duidelijk. Zeer tevreden.

Jannie1505 06-12-2011

Goede duidelijke website. De volgende dag mijn bestelling al in huis. Perfect geregeld.

Mario-gekeurd 06-12-2011

Even een beetje verwarring doordat ik per abuis koos voor de mogelijkheid vooruit betalen en niet rechtstreeks via Ideal. Mijn bestelling was hierdoor dus niet de volgende dag maar 2 dagen later in huis. (voor mij nog snel genoeg) Heb hierna de helpdesk gebeld en daar werd ik persoonlijk en direct te woord gestaan, iets wat tegenwoordig heel prettig is i.p.v. een 0900 nummer en een eindeloos keuzemenu te doorlopen. Dank daarvoor.

Rossi1970 06-12-2011

Op 29-11-2011 besteld op 30-11-2011 al binnen.
Goede en (zeer) snelle levering.
Ik heb hier al eens eerder wat besteld, ook toen werd er de volgende dag geleverd.

J.P. Sol 06-12-2011

lens is gewoon de lens, de kwaliteit van de levering is top: goede info over de aflevering, direct email met bevestiging.

Twan Gevers 06-12-2011

Ik heb nu al meerdere producten hier besteld en met volle tevredenheid.
Snelle levering en goedkoop voor topproducten.

edsim1 06-12-2011

Goede duidelijk info op de website en prijs en levertijd o.k.

ivovan 06-12-2011

prijs ok.
het duurde iets langer dan verwacht.
ik verkeerde in de veronderstelling dat er een
bewaarkoker voor de lens bij zou zitten.
dat viel dus tegen.

H van den Bor 06-12-2011

Buitengewoon goed en snel. Corecte afhandelink en vriendelijk personeel.

In 1 woord, perfect.

Marcel103 06-12-2011

Bestelling zeer snel in huis. Lens werk prima.
In eerste instantie de verkeerde besteld, zonder problemen kon deze retour, netjes snel afgehandeld.

RaymondMarike 06-12-2011

heb niet zo heel veel verstand van objectieven, dus heb eerst een mail gestuurd om te vragen of ik het goede objectief had geselecteerd. Ik kreeg snel een antwoord en heb toen het objectief besteld in de webshop. had de lens de volgende dag al in huis.

Super bedrijf.

meldering 06-12-2011

Snelle levering,keurig bezorgd (zonder beschadigingen ed) Goed op de hoodte gehouden over bestelling via de mail.

Patrick Cromberge 06-12-2011

Dit was mijn eerste bestelling bij CameraNu.nl Maar zal zeker niet de lastste zijn. Waren alle web winkels maar zo. Ik kon snel vinden wat ik zocht en het werd binnen de beloofde tijdsbestek afgeleverd. Dat geeft wel een goed gevoel.

Gerard de Brabander 06-12-2011

Ben al langer klant bij CameraNu en ben zeer tevreden over deze zaak. Ik heb nimmer ook maar enig probleem ervaren met een levering en ben altijd goed en met kennis van zaken geholpen. Ben kort geleden 2x vanuit Zoetermeer naar de winkel in Urk gereden, iets wat ik nooit zou hebben gedaan als ik andere ervaringen zou hebben gehad met CameraNu.

Visieonair 06-12-2011

Al meerdere keren heb ik een camera of accessoires gekocht via cameranu.nl. Iedere keer weer is een vlekkeloze service, bereikbaarheid en snelheid de reden dat ik koop via cameranu.nl. Vele andere webshops kunnen een voorbeeld nemen aan cameranu.nl.
Ik kan iedereen cameranu.nl van harte aanbevelen!

Andor010 06-12-2011

Snelle en nette levering.
Zou graag een keus zien tussen verschillende verzendopties. Nu standaard aangetekend. Pakketje kon in dit geval ook met de gewone post. Scheelt al snel weer een paar euro.

Titus Nachbauer 06-12-2011

Levering gebeurde snel en volgens afspraak. Printer was netjes verpakt en werkte prima. Toen er een vraag was over de software werd deze vraag door de support van CameraNu direct vriendelijk opgepakt. Hoewel ik uiteindelijk de supportdesk van Epson moest bellen werd het probleem in ieder geval snel en goed opgelost en daarom krijgen zij voor after sales een 10.

cirrus777 06-12-2011

Dit is mijn tweede camera die ik koop bij cameranu en ik heb alleen maar positieve ervaringen. Toen ik via ideal wilde betalen werkte de server van ING niet die hadden problemen. Cameranu regelde onmiddellijk via een mail met link een nieuwe betalingsmogelijkheid wederom via Ideal. Hierdoor kon de betaling toen de server het weer deed snel plaats vinden en had ik de camera toch nog de volgende dag.

chris001 06-12-2011

Makkelijke overzichtelijke website en een snelle levering. Om 20.30 besteld en de volgende dag al om 10.00 in huis.

1DR 06-12-2011

Uistekende site voor als je weet wat je nodig hebt.Het ondersteunen van een keuze door algemene tips & tricks ontbreekt.

Wim Emans 06-12-2011

Het aangekochte product was niet goed maar de garantie was goed en het probleem was snel en goed opgelost

Marten F. de Vries 06-12-2011

Prima geholpen door de winkel bij het aanbieden van de reparatie van een canon lens. Goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Afhandeling ook zeer correct verlopen. Hulde.

Johan2106 06-12-2011

Gewoon alles keurig en op tijd afgeleverd.
Website is helder en duidelijk.

j-w woef 06-12-2011

Bestellen ging simpel en makkelijk evenals het betalen.
Binnen twee dagen had ik mijn, goed verpakte, bestelling al in huis. Top leverancier!

Viem Tummers 06-12-2011

ik vond de webshop gebruiksvriendelijk, dus vond mijn produkt snel, verder wees alles zich vanzelf en had ik het product redelijk snel in goed verpakt, onbeschadigd in huis

Saart 06-12-2011

CameraNU.nl is een bedrijf waar je van op aan kan. Zoek je een product, heb je een vraag over een product, je krijgt altijd antwoordt. Het enige wat jammer is, dat diegene op de telefonische service afdeling zit wat meer onderricht moet worden mbt de producten. Als ik een simpele vraag stel moet ze 9 van de 10 keer om hulp vragen. Verder ben ik zeer tevreden over cameraNU.nl.

Henk Leeuwis 06-12-2011

De hele bestelling en levering is prima verlopen.
Werd van alles via mail perfect op de hoogte gehouden.
Kan niet anders dan zeer tevreden zijn.

Jacob55 06-12-2011

Vriendelijke hulp en keurige afhandeling. Zeer snelle levering en prima service!

j van loon 06-12-2011

pagina is goed en duidelijk
bij de bestelling wordt het gehele trajekt doorlopen
als omschreven in de voorwaarden
afhandeling geheel volgens het boekje

JV63 06-12-2011

de website is duidelijk eenvoudig en overzichtelijk, de bestellingen keurig netjes verwekt en via de mail op de hoogte gehouden van de orderstatus, daarbij is het product degelijk verpakt om transportschade te voorkomen

Herman Zonderland 06-12-2011

De informatie omtrent mijn bestelde product was onvolledig, waardoor ik heet bestelde voorlopig niet kan gebruiken.
Het product dat ik bestelde blijkt alleen geschikt voor een FX camera en niet voor een DSLR camera. Dit stond niet op de site vermeld. Ik wacht echt nog steeds op een oplossing van CameraNu.

wtvnl 06-12-2011

Niet alleen functioneert de website zonder problemen, maar ook de contacten met de mensen achter de schermen zijn uitstekend. Tot nog toe heb ik van CameraNu.nl alleen maar antwoorden op mijn vragen gekregen die echt hout sneden. Daarom kon ik bijv. een objectief kopen wat ik heel graag wilde hebben :-) En af en toe werd een oneffenheidje, door m'n eigen onhandigheid veroorzaakt, in m'n bestellingen weggepoetst als ik daarover een mailtje had gestuurd.
Niets dan lof dus voor deze webshop en de mensen in de 'back-office'.

GeertjeK 06-12-2011

Goede uitleg en veel voorraad.

westie35 06-12-2011

Ik ben zeertevredn over de zending het produkt was goed verpakt en in goede staat het werte prima ik ben zeer tevreden.

PCMone1972 06-12-2011

De levering vond ik deze keer minder goed dan ik gewend ben. Het zou per post komen maar werd zonder mij op de hoogte te stellen omgezet naar koerier waardoor de levering naar een dag later plaatsvond. Door de dag later moest ook het leveringsadres veranderd worden er werd mij verteld dat dit aangepast werd, toen ik gebeld werd over het leveringstijdstip was dit niet bekend. De koerier kwam 7 kwartier later dan het afgesproken tijdstip en het pakketje was te groot en zwaar voor haar en zij had geen karretje.