hellyfax 05-12-2011

Website en bestelling overzichtelijk en makkelijk. Duidelijk overzicht wat er in je winkelwagen zit. Ik kreeg mijn bestelling 2 dagen later binnen. Netjes en zorgvuldig verpakt.

Math Vestjens 05-12-2011

Ben uiterst tevreden over de gang van zaken bij CameraNU.nl alleen heb ik een minpuntje over de bezorging waarbij ik gelijk wil opmerken dat datgene wat CameraNU.nl beloofd ook voor 100% uitgevoerd is.
Het probleem ligt echter bij Postnl, zij zeggen dat in 97,6% binnen 24 uur door hun bezorgd wordt en dat was in mijn geval 48 uur.

L van Slooten 05-12-2011

service is prima, vakkundig geholpen,fantastische zaak

VincentCameraNU 05-12-2011

De website kan bijna niet beter en overzichtelijker, plus zuperscherpe prijzen de camera die ik heb gekocht was de goedkoopste bij cameraNU.nl volgens de pricewatch op tweakers.net. Ik heb de webshop één keer moeten bellen, en kreeg meteen iemand aan de lijn, en werd goed geholpen. Alleen de levering was iets later als verwacht maar dat had meer te maken met problemen bij tntpost geloof ik. kortom een echte aanrader!

Cynthia238 05-12-2011

6,7
Via Kampioen bij jullie uitgekomen. Kon het heel makkelijk en snel bestellen. Voor meer informatie en foto's heb ik wel verder gekeken voordat ik de keuze maakte.
Levering via PostNL vind ik wat traag. Ik had hem na 48 uur in huis. Bij een andere pakketdienst was dit 24 uur geweest. De camera zat goed verpakt en dat is weer een pluspunt.

Matthijs Smilde 05-12-2011

Alles prima, het verpakkings materiaal voor het reflectiescherm had van mij wat beter gemogen.

Herman Caarls 05-12-2011

via de website was ANWB aanbieding niet te krijgen, wel telefonisch.
Enorm plus zelfs betaling gewoon internetbankieren nog die zelfde dag ontvangstbevestiging. en zending te volgen

Mevr. Johanna 05-12-2011

Het is een duidelijke website en een snelle levering, Ik ben zeer tevreden.

iMarcus 05-12-2011

Besteld, daarna door Cameranu gebeld dat er 1 dag vertraging zou zijn door een fout van hun zijde. 1 dag... Er zijn bedrijven die je weken laten wachten, en Cameranu belt als er 1 dag vertraging is. Waar maak je dit soort goede service nog mee, super!

De camera bevalt prima, mooie foto's, ongelofelijk voor zo'n kleine sensor.

Bolt 1962 05-12-2011

Wij zijn getipt om op de site van cameranu.nl te kijken voor de aankoop van een fototoestel.

De site was zeer duidelijk. Wij konden makkelijk de informatie vinden, die nodig was om een keuze te maken. Wij hebben een Canon EOS 1100 D en fototas gekocht op basis van de kwaliteit en de goede prijs.
De levering was binnen twee dagen.

internetontdekker 05-12-2011

Site is mooi maar, voor mij, niet op alle punten even duidelijk.
Toen mijn betaling niet lukte heb ik het opnieuw geprobeerd en toen bleek ik 2 camera`s besteld te hebben. (1 betaald en nog niet betaald) echter voor dat ik kon reageren kreeg ik al een berichtje dat de niet betaalde bestelling geannuleerd was. Super snel en duidelijk. 1 dag later dan dat ik had gedacht werd hij keurig verpakt geleverd. Ik zou zo weer zaken doen met deze aanbieder.

Rikk 05-12-2011

Snelle levering,goed beschermd verpakt,alle nota's bijgeleverd,kort om niks op aan te merken.

Limburg-haelen 05-12-2011

Duidelijke website, bestelling netjes ingepakt en goed functionerend binnen de afgegeven levertijd geleverd

A. van Zimmeren 05-12-2011

De overzichtelijkheid van uw website Cameranu.nl, en daarbij de correcte en snelle levering c.q afhandeling van mijn bestelling, was aanleiding tot bovenstaande beoordeling.

Patrick666 05-12-2011

Heb bij deze webshop een grip gekocht voor mijn Sony Alpha camera.
Deze is dezelfde dag nog verstuurd en ik kreeg daarbij netjes een Track & Trace nummer van PostNL

Get arktikel wad verpakt in een iets grote doos verpakt die was opgevuld met luchtzakken.

Zeer terverden met verloop en ik zal er vaker wat bestellen.

Rick van de Waerdt 05-12-2011

De batterij grip werd pas twee dagen later afgeleverd. Dat is het enigste wat ik vervelend vond

sleat 05-12-2011

fijne webside snelle levering mooi tot voor bepaalde tijd besteld volgende dsg in huis

WGK 05-12-2011

2e keer bij CameraNU gekocht. Snelle levering en mailantwoord op vragen.

Luusjeindelucht 05-12-2011

Ik was op zoek naar een Olympus Pen E PL 1 en heb lang op internet gezocht naar een webshop waar hij het goedkoopst werd verkocht. Uiteindelijk ben ik hier terecht gekomen. Ik had hiervoor nog nooit van de site gehoord.

Ik heb de camera besteld, dat ging heel makkelijk op de website. De informatie over de camera was duidelijk, ook de foto's zien er goed uit. Was vooral blij met de vergroot mogelijkheid.

De levering ging goed. Heb niet lang hoeven wachten en het was goed verpakt.

Zeer goede service!

Yvonne Koster 05-12-2011

Website is duidelijk, alles wat ik wilde weten (zoals levertijden) is goed te vinden. produktomschrijving is beknoopt maar is ruim voldoende. levertijd is zoals beloofd en produkten zijn goed verpakt.

TJP Colle 05-12-2011

Levering liep wel iets uit !
Waarschijnlijk door de Sinterklaasdrukte.
Vier dagen gewacht na bestelling !
Niet erg hoor !

Ruud76 05-12-2011

Reeds eerder bij CameraNu gekocht en zal dat zeker weer doen - deze winkel laat zien hoe het hoort: hier heb ik al sinds jaar en dag het gevoel dat de klant centraal staat. Bij deze bestelling voor het eerst kennis gemaakt met de after-sales van CameraNu en ook die is uitmuntend. Ik had een DOA aangemeld (USB stick), maar was er niet gelijk aan toe gekomen deze op te sturen (antwoordnummer). Na enkele dagen kreeg ik een mail of ik de DOA al had verstuurd. Klasse!! Uiteindelijk kreeg ik twee dagen na verzenden van de defecte USB stick een vervangende bezorgd. Wat mij betreft verdient deze zaak een 11 - en ze zien mij zeker terug.

koopster 05-12-2011

we hebben de camera 1 dag later dan verwacht ontvangen.
verder was alles prima.

Joop Visserr 05-12-2011

Een camerawinkel met een grote voorraad en een uitstekend assortiment. Scherp geprijsd en adequate voorlichting en vriendelijke behandeling. Niets op aan te merken.

twink 05-12-2011

Ik heb al vaker wat bij CameraNu gekocht en het loopt altijd zeer voorspoedig. De prijzen zijn gunstig! De website is helder. De levering gaat volgens afspraak.

jcvanderstaaij 05-12-2011

zoals gebruikelijk is het goed zaken doen met deze leverancier. Nooit een probleem !

HansD22 05-12-2011

Duidelijke en overzichtlijke website en een snelle levering. Dinsdag besteld en woensdag in huis.
After sales kan ik niet beoordelen omdat ik deze niet nodig heb gehad.
Ik ben erg tevreden met deze aankoop.

Sander 70 05-12-2011

Helder site, correcte afhandeling. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Productbeschrijving is correct.

Oskar23 05-12-2011

Overzichtelijke website. Snel bestellen en snelle levering.
Afhandeling defecte accessoire adequaat.

darklydreamingdexter 05-12-2011

Overzichtelijke site, duidelijke communicatie (emails) en snelle levering (op voorraad, dus volgende dag)

MHB2011 05-12-2011

Overzichtelijke website. Vlotte levering

gbeekie 05-12-2011

Zeer snelle levering en status opdates van het bestelproces zijn prima in orde.

troela70 04-12-2011

Ik kon duidelijk de weg vinden naar mijn product en de levering is keurig en snel afgehandeld.

Audiovisual facilities 04-12-2011

Ouderwets aandacht voor de klant waar informatie verstrekken hoofdzaak heeft en daardoor vindt er een aankoop plaats, betrouwbaar voordelig en vriendelijk

zolika14 04-12-2011

Ging perfect, beste prijs en snelle levering!

Olga Hoff 04-12-2011

CameraNU.nl is zeer betrouwbaar als leverancier. Ze hebben een ruim aanbod en het gekochte product is in mijn geval altijd voorradig. En dus heb je het product binnen een paar dagen thuis. Ik heb nu al een aantal keren via de webshop gekocht en ik ben nog nooit teleurgesteld.
Prima dus!!!

Chrin 04-12-2011

Duidelijk overzicht op de site. Competitieve prijzen en snelle levering.

Arje 04-12-2011

Na wat zoeken viel de dsc-hx9v op als goed getest. Bij cameranu was de prijs goed, ook icm een tas en geheugen. Bestellen ging prima, en de site heeft een goed voorraad indicatie. Binnen twee dagen hadden we het toestel in huis. Toestel bevalt goed, heeft veel opties en een mooie lens.

Ellas Canon 04-12-2011

- Prima en zeer snelle behandeling door CameraNu.
- Product geheel in orde, compleet en goed verpakt gestuurd.
- Binnen anderhalve dag was de bestelling al ontvangen.
- Ook is het feit dat er niet (extra) portokosten in rekening werden gebracht zeer te waarderen.

Suggestie voor CameraNU.nl:
- meer flexibele combi-deals te geven, vooral door voor meer bestelde producten per bestelling korting te bieden (bijv. oplopende korting, bijv. 10%, 20%, enz korting per elk aanvullend product).
- Ook zou verwijzing naar Kieskeurig of andere beoordelingssites, met meer informatie over producten (incl. reviews) nuttig zijn.

elsstra 04-12-2011

Snelle levering, goede verpakking en uitgevoerd zoals beloofd werd op de site; prima!

Hhh3 04-12-2011

Duidelijke site. Goede uitleg over de aan te kopen spullen. Snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding een aanrader dus!

Edwin van Leeuwen 04-12-2011

Ik bne bij CameraNu terecht gekomen omdat ze mijn vorige Sony toestel een keer onder garantie hadden hersteld. Dit was toen allemaal netjes verlopen, dus heb ik daar nu weer een camera besteld. Duidelijke info op de website en een snelle leveringg van de camera. Al-met-al tevreden.

Ieda 04-12-2011

Onze bestelling bij CameraNU van een Nikon Coolpix S3100 met cameratas en SD-geheugenkaart werd binnen 2 dagen thuis afgeleverd. Wij zijn zeer tevreden over CameraNU, ook bij eerdere bestellingen. Duidelijke website, heldere leveringsvoorwaarden die ook volledig worden nagekomen, correcte terugkoppeling van de bestelling en de status van de aflevering, heldere factuur en garantievoorwaarden. Een voorbeeld van hoe een webleverancier moet zijn georganiseerd !

mario4friends 04-12-2011

duidelijke website met betrouwbare financiele afhandeling

leo van tuijl 04-12-2011

Site zeer overzichtelijk alles eenvoudig te bestellen en goed te volgen via post.nl
Al met al geen negatieve puntjes.Ga zo door!

h.m.j.grooten 04-12-2011

de bestelling werd heel vlot afgehandeld.
het product lag - ondanks de drukke sinterklaastijd - de volgende dag al in de bus! prima dus.

Caroline meijs 04-12-2011

Super goede site, goede informatie, makkelijk om producten te bestellen en een snelle levering!!! echt een aanrader.

judy135 04-12-2011

Snelle levering en toegankelijke website.
Heb helaas de filters nog niet uitgeprobeerd vanwege het belabberde weer.

Jet1966 04-12-2011

Snelle afhandeling van de bestelling, in goede staat ontvangen, goed verzorgd. Prima!

Josr70 04-12-2011

In het verleden al vaker spullen gekocht bij CameraNu. Werkelijk alles op fotografie gebied is hier verkrijgbaar. En vrijwel alles hebben ze ook nog op voorraad. De uitgebreide info per item en de concurerrende prijzen maakt het een aangename winkel.