Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jannie1505 06-12-2011

Goede duidelijke website. De volgende dag mijn bestelling al in huis. Perfect geregeld.

Mario-gekeurd 06-12-2011

Even een beetje verwarring doordat ik per abuis koos voor de mogelijkheid vooruit betalen en niet rechtstreeks via Ideal. Mijn bestelling was hierdoor dus niet de volgende dag maar 2 dagen later in huis. (voor mij nog snel genoeg) Heb hierna de helpdesk gebeld en daar werd ik persoonlijk en direct te woord gestaan, iets wat tegenwoordig heel prettig is i.p.v. een 0900 nummer en een eindeloos keuzemenu te doorlopen. Dank daarvoor.

Rossi1970 06-12-2011

Op 29-11-2011 besteld op 30-11-2011 al binnen.
Goede en (zeer) snelle levering.
Ik heb hier al eens eerder wat besteld, ook toen werd er de volgende dag geleverd.

J.P. Sol 06-12-2011

lens is gewoon de lens, de kwaliteit van de levering is top: goede info over de aflevering, direct email met bevestiging.

Twan Gevers 06-12-2011

Ik heb nu al meerdere producten hier besteld en met volle tevredenheid.
Snelle levering en goedkoop voor topproducten.

edsim1 06-12-2011

Goede duidelijk info op de website en prijs en levertijd o.k.

ivovan 06-12-2011

prijs ok.
het duurde iets langer dan verwacht.
ik verkeerde in de veronderstelling dat er een
bewaarkoker voor de lens bij zou zitten.
dat viel dus tegen.

H van den Bor 06-12-2011

Buitengewoon goed en snel. Corecte afhandelink en vriendelijk personeel.

In 1 woord, perfect.

Marcel103 06-12-2011

Bestelling zeer snel in huis. Lens werk prima.
In eerste instantie de verkeerde besteld, zonder problemen kon deze retour, netjes snel afgehandeld.

RaymondMarike 06-12-2011

heb niet zo heel veel verstand van objectieven, dus heb eerst een mail gestuurd om te vragen of ik het goede objectief had geselecteerd. Ik kreeg snel een antwoord en heb toen het objectief besteld in de webshop. had de lens de volgende dag al in huis.

Super bedrijf.

meldering 06-12-2011

Snelle levering,keurig bezorgd (zonder beschadigingen ed) Goed op de hoodte gehouden over bestelling via de mail.

Patrick Cromberge 06-12-2011

Dit was mijn eerste bestelling bij CameraNu.nl Maar zal zeker niet de lastste zijn. Waren alle web winkels maar zo. Ik kon snel vinden wat ik zocht en het werd binnen de beloofde tijdsbestek afgeleverd. Dat geeft wel een goed gevoel.

Gerard de Brabander 06-12-2011

Ben al langer klant bij CameraNu en ben zeer tevreden over deze zaak. Ik heb nimmer ook maar enig probleem ervaren met een levering en ben altijd goed en met kennis van zaken geholpen. Ben kort geleden 2x vanuit Zoetermeer naar de winkel in Urk gereden, iets wat ik nooit zou hebben gedaan als ik andere ervaringen zou hebben gehad met CameraNu.

Visieonair 06-12-2011

Al meerdere keren heb ik een camera of accessoires gekocht via cameranu.nl. Iedere keer weer is een vlekkeloze service, bereikbaarheid en snelheid de reden dat ik koop via cameranu.nl. Vele andere webshops kunnen een voorbeeld nemen aan cameranu.nl.
Ik kan iedereen cameranu.nl van harte aanbevelen!

Andor010 06-12-2011

Snelle en nette levering.
Zou graag een keus zien tussen verschillende verzendopties. Nu standaard aangetekend. Pakketje kon in dit geval ook met de gewone post. Scheelt al snel weer een paar euro.

Titus Nachbauer 06-12-2011

Levering gebeurde snel en volgens afspraak. Printer was netjes verpakt en werkte prima. Toen er een vraag was over de software werd deze vraag door de support van CameraNu direct vriendelijk opgepakt. Hoewel ik uiteindelijk de supportdesk van Epson moest bellen werd het probleem in ieder geval snel en goed opgelost en daarom krijgen zij voor after sales een 10.

cirrus777 06-12-2011

Dit is mijn tweede camera die ik koop bij cameranu en ik heb alleen maar positieve ervaringen. Toen ik via ideal wilde betalen werkte de server van ING niet die hadden problemen. Cameranu regelde onmiddellijk via een mail met link een nieuwe betalingsmogelijkheid wederom via Ideal. Hierdoor kon de betaling toen de server het weer deed snel plaats vinden en had ik de camera toch nog de volgende dag.

chris001 06-12-2011

Makkelijke overzichtelijke website en een snelle levering. Om 20.30 besteld en de volgende dag al om 10.00 in huis.

1DR 06-12-2011

Uistekende site voor als je weet wat je nodig hebt.Het ondersteunen van een keuze door algemene tips & tricks ontbreekt.

Wim Emans 06-12-2011

Het aangekochte product was niet goed maar de garantie was goed en het probleem was snel en goed opgelost

Marten F. de Vries 06-12-2011

Prima geholpen door de winkel bij het aanbieden van de reparatie van een canon lens. Goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Afhandeling ook zeer correct verlopen. Hulde.

Johan2106 06-12-2011

Gewoon alles keurig en op tijd afgeleverd.
Website is helder en duidelijk.

j-w woef 06-12-2011

Bestellen ging simpel en makkelijk evenals het betalen.
Binnen twee dagen had ik mijn, goed verpakte, bestelling al in huis. Top leverancier!

Viem Tummers 06-12-2011

ik vond de webshop gebruiksvriendelijk, dus vond mijn produkt snel, verder wees alles zich vanzelf en had ik het product redelijk snel in goed verpakt, onbeschadigd in huis

Saart 06-12-2011

CameraNU.nl is een bedrijf waar je van op aan kan. Zoek je een product, heb je een vraag over een product, je krijgt altijd antwoordt. Het enige wat jammer is, dat diegene op de telefonische service afdeling zit wat meer onderricht moet worden mbt de producten. Als ik een simpele vraag stel moet ze 9 van de 10 keer om hulp vragen. Verder ben ik zeer tevreden over cameraNU.nl.

Henk Leeuwis 06-12-2011

De hele bestelling en levering is prima verlopen.
Werd van alles via mail perfect op de hoogte gehouden.
Kan niet anders dan zeer tevreden zijn.

Jacob55 06-12-2011

Vriendelijke hulp en keurige afhandeling. Zeer snelle levering en prima service!

j van loon 06-12-2011

pagina is goed en duidelijk
bij de bestelling wordt het gehele trajekt doorlopen
als omschreven in de voorwaarden
afhandeling geheel volgens het boekje

JV63 06-12-2011

de website is duidelijk eenvoudig en overzichtelijk, de bestellingen keurig netjes verwekt en via de mail op de hoogte gehouden van de orderstatus, daarbij is het product degelijk verpakt om transportschade te voorkomen

Herman Zonderland 06-12-2011

De informatie omtrent mijn bestelde product was onvolledig, waardoor ik heet bestelde voorlopig niet kan gebruiken.
Het product dat ik bestelde blijkt alleen geschikt voor een FX camera en niet voor een DSLR camera. Dit stond niet op de site vermeld. Ik wacht echt nog steeds op een oplossing van CameraNu.

wtvnl 06-12-2011

Niet alleen functioneert de website zonder problemen, maar ook de contacten met de mensen achter de schermen zijn uitstekend. Tot nog toe heb ik van CameraNu.nl alleen maar antwoorden op mijn vragen gekregen die echt hout sneden. Daarom kon ik bijv. een objectief kopen wat ik heel graag wilde hebben :-) En af en toe werd een oneffenheidje, door m'n eigen onhandigheid veroorzaakt, in m'n bestellingen weggepoetst als ik daarover een mailtje had gestuurd.
Niets dan lof dus voor deze webshop en de mensen in de 'back-office'.

GeertjeK 06-12-2011

Goede uitleg en veel voorraad.

westie35 06-12-2011

Ik ben zeertevredn over de zending het produkt was goed verpakt en in goede staat het werte prima ik ben zeer tevreden.

PCMone1972 06-12-2011

De levering vond ik deze keer minder goed dan ik gewend ben. Het zou per post komen maar werd zonder mij op de hoogte te stellen omgezet naar koerier waardoor de levering naar een dag later plaatsvond. Door de dag later moest ook het leveringsadres veranderd worden er werd mij verteld dat dit aangepast werd, toen ik gebeld werd over het leveringstijdstip was dit niet bekend. De koerier kwam 7 kwartier later dan het afgesproken tijdstip en het pakketje was te groot en zwaar voor haar en zij had geen karretje.

Phil Hyams 06-12-2011

goede prijs, snel geleverd, goed ingepakt. precies wat je verwacht van een goede internetleverancier

Carol22 06-12-2011

Het bestellen van de camera ging gemakkelijk via de website. Bovendien had cameraNU de goedkoopste aanbieding. Zoals beloofd, was de camera een dag later bezorgt. En de camera is echt een topper!

thijs visser 06-12-2011

Prima webshop en snelle levering!

Vinenmaj 06-12-2011

Snelle levering, goede prijs

Ans Poort 06-12-2011

Ben erg onder de indruk van de service en de welwillendheid bij mijn bestelling. Ook als iets niet op voorraad is zorgen ze ervoor dat het er komt. Geweldig. Cameranu.nl heeft er een klant bij.

Toezicht en handhaving 06-12-2011

Zeer snele en adequate service en bovenal jullie houden de klant per omgaande op de hoogte van wat er wel en niet mogelijk is. Dit is voor ons nu de vierde bestelling meen ik en het is tot nu toe altijd voortreffelijk verlopen. Mijn complimenten

mentinglinda 06-12-2011

Snelle afhandeling van de bestelling en zoals beloofd snel in huis.

NS_Joep_2 06-12-2011

Makkelijk bestellen, directe berichtgeving, prompte levering, PostNL is de traagste schakel in het geheel

bbood 05-12-2011

Ik ben heel prettig behandeld, heb op een gemakkelijke manier mijn bestelling kunnen doen. De bestelling was snel in huis. De volgende dag al.

H. Duyster 05-12-2011

Weer een prima service. Lekker kort. Goede info en traceerbaar.

Hogenboom 05-12-2011

Aankoop eenvoudige geregeld, betaald en bevestigd. Daarna is het verloop van de zending goed te volgen totdat plotseling de postbode toch al voor de deur staat.

Groene20 05-12-2011

de winkel is echt top snelen levering en goed kwaliteit spullen die ze hebben en leveren ik ben zeer tevreden

vandermo 05-12-2011

alles verloopt heel snel
prima info vooraf en indien nodig achteraf

noctubales1955 05-12-2011

Als regelmatig wederkerende klant ben ik zeer tevreden over over CameraNu...
Als een van de goedkoopste, en ook nog gratis verzending ben ik uitermate content. Echter de reclame slogan voor 21:00 uur besteld de volgende dag thuis is bij mij nog nooit gelukt. Ik zelf denk dat dit met de manier van versturen te maken heeft en wil ik CameraNu dan ook niet echt aanrekenen maar PostNL. Neemt niet weg dat als je hiermee adverteert dat je het ook moet kunnen waarmaken... dit is tot nu toe dan ook mijn enige minpuntje.

thp 05-12-2011

Goede website, goede productinformatie m.b.t. voorraad, levering etc.
Bezoek gebracht aan Urk i.v.m. de aankoop van een nieuw Nikon objectief. Zeer plezierig geholpen, alles lag al klaar. Een kijkje in de webshop.. zag er prima uit met een aaspreekbaar assortiment. De combinatie van webshop en de mogelijkheid persoonlijk de producten te kunnen afhalen is uitstekend. Ik blijf kopen in de toekomst en met een "objectieve blik "...!

Saskia Bakker 05-12-2011

ik had mijn e-mail adres fout ingevuld maar dit werd na een vraag van mij prima opgelost.

groeten,