Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bart van Gerwen 08-12-2011

de betaling via de ING verliep niet.
Ing zelf wist niet te handelen maar Camera nu had meteen een paar goede ideeen waarvan er één werkte.
de Camera was zoi precies voor het grote St Klaas feest binnen.
supertop!

iklijkweleenkoemetdatnummerachtermijnnaam 08-12-2011

Ik heb nog nooit zo'n snelle levering meegemaakt. 's avonds rond 10.00 uur besteld, de dag erop 's morgens rond 11.00 uur al in huis.

Op de website wel duidelijk per camera en objectief de assecoires vermeld, maar de assecoires afzonderlijk wat moeilijker te vinden.

Polke59 08-12-2011

Nergens in Nederland was dit item op voorraad, behalve bij Cameranu.nl. Ze hanteren een webwinkel-sluiting, m.b.t. het "de-volgende-dag-leveren", van 22.30 uur !! En dat dit geen loze flauwekul is, heb ik zelf ondervonden, toen bij het afronden van mijn bestelling, de klok 22:29 uur aangaf, en de bestelling inderdaad de volgende ochtend met de post meekwam.
Als er iets is, waar andere webshop-houders een voorbeeld aan mogen nemen, is het deze service wel !

Ingriddew 08-12-2011

Duidelijke site waar bijbehorende producten makkelijk te vinden zijn en ook de voorraadstatus erg overzichtelijk wordt weergegeven. Bestelling om 20.30 geplaatst en de volgende dag netjes bezorgd. Erg tevreden dus.

V.van Caulil 08-12-2011

Mooie website, die in combinatie met de vele goede reviews, vertrouwen uitstraald en uitnodigd tot een koop over te gaan. Bedrijf werkt accuraat en zorgt voor een snelle levering, die te volgen is via 'Track en trace'. Dit alles maakt mij tot een tevreden klant,die niet na zal laten eventueel benodigde accecoires ook via dit bedrijf aan te schaffen.
Ook voor dit bedrijf geld: 'Kwaliteit wint de strijd ten alle tijd'

EdKo66 08-12-2011

Super snelle levering. Was de volgende dag al in huis. Website is zeer overzichtelijk. Echt een aanrader

Glencoe 08-12-2011

Al meer gekocht bij CameraNu.nl.
Informatie klopt precies met de gegevens op de site (productinfo - prijs - levering).
Betrouwbaar adres................

M1965M 08-12-2011

Ik heb eeb scanner besteld voor een goede prijs en kreeg hem snel toegezonden en kon volgen wanneer hij bezorgd zou worden. Prima!

Rein 62 08-12-2011

Website zeer overzichtelijk en erg handig met geadviseerde assocaire advies bij aangekocht product.
Bestelling geleverd 2e dag netjes en veilig verpakt.

Bereikbaarheid en aftersales niet nodig gehad dus niet van toepassing.

Dus ik ben zeer tevreden met eerste bestelling bij cameraNU.nl

Meelo 08-12-2011

Bestelling via de site verliep goed en snel en de levering werd volgende dag bezorgd. Wij waren echter niet thuis om het in ontvangt te nemen, dus via de postNL site gaf ik aan om het af te leveren bij een postkantoor. De TNT zou het eigenlijk de volgende dag leveren (vrijdag), maar heeft dit pas laat in de middag op zaterdag geleverd. CameraNu heeft hier geen schuld aan, maar TNT heeft verzuimd zich aan de afspraken te houden!

Willemvulpes 08-12-2011

Camera.nu heeft m.i. uitstekende kennis en ervaring van de apparatuur, kennis over vergelijkbare camera's was paraat en ik werd goed geadviseerd. Heldere communicatie en sneller levering. Ook in het verleden al eens een probleempje gehad met een Canon camera waarvan de sluiter dicht bleef zitten - dit werd heel professioneel en snel opgelost en alles binnen garantie, iets waar sommige brick en mortar winkels nog van zouden kunnen leren.

vandelaak 08-12-2011

Tijdens de bestelling,aangegeven dat ik via ideaal wilde betalen.Dit ging om wat voor reden ook fout. Omdat het cadeau voor sinterklaas bedoeld was,teefonisch contact opgenomen met camaraNu.nl.
Telefoniste was erg behulpzaam,heeft een mail met de link om alsnog meteen via ideaal te betalen gestuurd.
Volgende dag was mijn bestellling al binnen
Pluspunt was ook dat je het kosteloos aangetekend kon laten bezorgen.

twangyo 08-12-2011

Ik beoordeel niet naar aanleiding van de aankoop van dit ene product, maar heb reeds vaker bij cameraNU aangekocht, en kan daardoor ook over de after sales oordelen.

meter23 08-12-2011

Wat een geweldige service! Had om 22:20 uur besteld en volgende dag om 12:00 uur binnen! Dat is service waar ik van hou! Verder bevalt de camera erg goed en hij is precies waar ik naar zocht! Mooie foto's ook bij weinig licht. CameraNU.nl is echt een aanrader voor mensen die van snelle en goede service houden! TOP!

Hein2011 07-12-2011

redelijk snelle levering (2 werkdagen) Door toepassing van Ideal makelijke en veilige betaling
Stand van zending goed te volgen.
De site is overzichtelijk en helder voor mij was de prijs van het product en de beoordeling via kieskeurig de doorslag om de bestelling te plaatsen bij camera.nu

cornelis 1946 07-12-2011

Ik vind de website prima,goed en overzichtelijk.
En bestelling en levering is perfekt.
En als je naar de winkel beld,wordt je goed te woord gestaan.

Vectra 07-12-2011

Product voldoet aan mijn verwachtingen. Goede en snelle levering.

Anastatia 07-12-2011

Prijzen zijn zeer concurerend en levering vóór 22.30 besteld en betaald en i nderdaad volgende dag ontvangen super

Matilde65 07-12-2011

In deze drukke Sinterklaastijden de volgende dag keurig geleverd. Top. Ik ben blij net de Nikon!

Jan R. Smit 07-12-2011

Website is overzichtelijk, snel, bevat toch veel produkten. Enig klein minpuntje is het terugspringen van de categorielijst.
Bereikbaarheid is gewoon goed, ook voldoende parkeermogelijkheden.
Bestellen gaat eenvoudig, service bij aankoop helder en volledig en flexibel.
Aftersales, gelukkig zeldzaam, maar direct, vriendelijk en zonder verder gezeur.

P.v.T 07-12-2011

Ruim assortiment, Snelle levering, duidelijke informatie en uitgebreide specificaties. Dit voor wat betreft de website. Ik heb nu 3x de winkel bezocht en de winkel zag er verzorgd uit met een ruim assortiment. Een minpuntje was dat niet alle camera's goed functioneerde omdat diverse stroomverbindingen inmiddels gaar waren van het vele handelen. 1x door de weeks geweest op een rustig moment waarbij ik keurig ben geadviseerd en er ruim de tijd was voor testen. 2x op een zaterdag geweest waarbij het bijzonder druk was en je lang moest wachten eer je aan de beurt bent. Wel was het advies goed en het personeel vriendelijk en behulpzaam.

Peter Blankman 07-12-2011

Prettige bediening, terwijl ik even voor twaalf in de zaak kwam werd ik rustig en prettig geholpen, voor info over een canon WFT-E5 onderstel werd ik doorverwezen naar de vakafdeling, ik was prettig verrast over de mogelijkheden en het materiaal boven.
Ook hier was de info prettig en bekwaam, de aftersale is ook prima in orde, vanwege een inbraak had ik facturen nodig voor de verzekering welke binnen een kwartier na het telefoon gesprek per mail binnen kwamen. perfect, daar mag commercieel Nederland een voorbeeld aan nemen. Een kandidaat voor een warme douche.

JohanSn 07-12-2011

Prima site, duidelijk.
De levering vond zoals toegezegd stipt de volgende werkdag plaats.
Al met al heel positief al realiseer ik me ook wel dat echte kwaliteit pas blijkt wanneer mankementen aan het toestel zouden ontstaan. Gelukkig is er niets om dat te testen, al heb ik ook daarin alle vertrouwen.

H. Veen 07-12-2011

Het product was uitstekend te vinden op de website. En nadat ik de bestelling had geplaatst werd die heel snel afgeleverd; precies zoals voorspeld op de website.

Ellemieke75 07-12-2011

Alles goed voor elkaar en een snelle levering

Peer1949 07-12-2011

Snel en duidelijk antwoord n.a.v. een vraag over de bestelling en de zending welke inderdaad binnen 24uur na de bestelling is ontvangen.

Wilgenhoeve 07-12-2011

Ik ben heel goed geholpen in jullie webshop.
Er werd uitgebreid de tijd genomen voor voorlichting en advies op een heel sympathieke manier. Prima!!!

Martin v K 07-12-2011

Zeer goede service per ongeluk 2 camera`s besteld
direct een mail gestuurd dat er maar 1 stuks bedoeld was.
De andere morgen gebeld hier over.
Het was algeregeld en 1 stuks camera geleverd.
Een ding was jammer dat Post.nl zich niet aan de leverings voorwaarden hield door de zending op verkeerde route tr zetten daardoor een dag later leverde.
Levering CAMERA.NU met hoofdletters perfect.

A. de Weerdt 07-12-2011

Goede en snelle verzending. Site is goed overzichtelijk
en heel eenvoudig om producten te bestellen!
After sales is ook prima, je kunt altijd voor info of als een product niet naar wens is bij Cameranu terecht.

RickH86 07-12-2011

Laagste prijs voor deze printer - paar tientjes goedkoper dan concurrent.
Snelle levering. Had nog een vraagje en werd meteen telefonisch geholpen, geen wachttijd.

Cnurf 07-12-2011

Bestelling en levering prima.
Op de website staat niet duidelijk aangegeven, dat je voor dit artikel nog memorycards nodig hebt.
Later zag ik ook nog een pakket met tas en extra accu.
Zou fijn zijn als dat meteen in beeld kwam als je zoiets besteld. Nu moet ik er achteraf nog achteraan.

McW1 07-12-2011

Bestelproces simpel en alles makkelijk te vinden.
Jammer dat ik net om 22.32 de betaling rond had en dat daardoor de levering een extra dag kostte.

HV92 07-12-2011

Overzichtelijke site, netjes gesorteerd. Ik hem emailcontact gehad, er werd snel op mails teruggereageerd. Ik had een probleem met mijn camera, maar deze zijn top opgelost!

Hugo_K 07-12-2011

Website gevonden via een andere website. Na de bestelling werd het artikel binnen de beloofde termijn geleverd. Ik heb het nog niet uitgepakt, dus nog geen after sales nodig gehad (en hopelijk blijft dat zo).

Jip 4 07-12-2011

Snel juiste product gevonden met de SP'ers.

Bert 99999 07-12-2011

Ik had hem 's middags besteld en de volgende dag in huis.TOP toch?

REP 07-12-2011

Had hier mijn vorige camera ook gekocht en merkte toen al dat het qua service en afhandeling dik in orde was.
Vandaar dat ik weer terug gekomen ben voor de aanschaf van mijn nieuwe camera.

Mario794 07-12-2011

Bestelling prompt volgende dag geleverd. Communicatie rondom betaling & levering netjes verzorgd.

Marietje de Winter 07-12-2011

De camera is direct verzonden en goed aangekomen. Prima geregeld.

J.F.Heintzbergen 07-12-2011

Ik had op internet al het een en ander uitgezocht .
Maar in de winkel werd mij eerst gevraagd wat ik er mee wilde gaan doen . Na goede uitleg van de verkoper
heb ik toch een betere kwaliteit gekocht als dat ik van plan was .Toen ik thuis kwam heb ik alles uit geprobeerd en ben zeer te vreden met het resultaat
van mijn aankopen in Urk .

Tidde F. 07-12-2011

Ik ben zeer tevreden over de webshop van cameranu.nl, alles is overzichtelijk en makkelijk te vinden. het bestellen van het product werkt prima en overzichtelijk en de levering van het product is perfect! super snel!

Johan20121 07-12-2011

Overzichtelijke website. Gunstige prijzen ook t.o.v. andere
soortgelijke webwinkels. Na bestelling snel via PostNL geleverd.
Als meerdere bestellingen gedaan en tot op heden geen problemen
ondervonden.

Herman Zonderland 07-12-2011

Inmiddels is de foutieve informatie op de site aangepast. Correcte afhandeling van mijn klacht.
Herman

Kickmansch 07-12-2011

Mooie prijs, Helder bestelproces, Duidelijke emails en supersnelle levering, ruim binnen de 24 uur m'n lens in mijn handen, thanks!

IAN WATSON 07-12-2011

dit is de eerste keer dat ik iets via c\CameraNU.nl heb gekocht en ik kan en wil hat aanraden aan mijn kennissen. Maakelijk te bestellen, maakelijk betaaling en snel en betrouwbare levering.

PPMG 07-12-2011

Perfecte shop. Zeker aan te bevelen.
Al meerdere artikelen gekocht altijd prima volgens afspraak geleverd.
Laatste keer gebeld om cameratas om te ruilen, direct contact, dat is wel eens anders bij webshops, perfect geregeld.

ire62 07-12-2011

ik heb het fotolijstje 's avonds besteld en de volgende ochtend alin huis. zeer snelle sevice en goed verpakt. ik heb het product nog niet helemaal uitgeprobeerd. maar ben zeer blij met deze snelle servive zeker omdat je vooraf moet betalen. het product was goedkoper als in de winkel ook al ben ik meer iemand die het liefst eerst iets ziet voordat ik het koop is dit mijn goed bevallen en wie weet koop ik hier mijn fototoestel ook.

Dirk Casteleyn 06-12-2011

Maandag middag besteld en dinsdagmiddag reeds geleverd !
Onvoorstelbare service !
Super lens en super service : ik ben een tevreden klant !

H.Houwers 06-12-2011

We hadden een probleem met onze cameradie laden niet meer op. Daar kwamen we achter op de laatste dag van de garantie. hij wordt nu onder een coulantse regeling gemaakt.
Ook na tel. overleg werd ik binnen 10min. terug gebeld.
Zeer goed.

Baken 06-12-2011

Zelfs in de drukke periode enkele dagen voor 5 december waren alle verschillende modellen camera's op voorraad en was de levering binnen een dag.

Alle informatie omtrent de levering was duidelijk. Zeer tevreden.