Deze score is berekend op basis van 2854 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

karen 01-12-2019

de site van cameraNU.nl is heel overzichtelijk met een uitgebreid gamma aan producten aan eerlijke prijzen. de service die zij aanbieden is fantastisch; bij vragen heb je effectief binnen de 24:00u een duidelijk antwoord en is men heel bereidwillig. ik heb al een aantal zaken online besteld die correct geleverd werden op de vooropgestelde datum. CameraNU.nl is mijn uitverkoren site , ik kan geen enkele reden aanhalen waarom ik nog op een andere site zou gaan zoeken, enkel spijtig dat er in België geen fysieke winkel is! ik raad iedereen deze zaak/site aan!!!! een héél tevreden klant :)

Myla Labee 30-11-2019

Ik had de fujifilm x-t30 + 15-45mm camera besteld op vrijdag na 17:00 met credit card en had niet goed gezien dat dit na 17:00 (op werkdagen) niet geregistreerd kan worden en dus niet op zaterdag bezorgd ou worden , dus heb ik contact opgenomen via whatsapp (echt top dat dit mogelijk is btw) en er werd snel gereageerd met een oplossing dat ik hem wel de volgende dag zou kunnen krijgen. zo heeft degene met wie ik heb gesproken er voor georgd dat mijn credit card bestelling geannuleerd werd en ook meteen een mail verstuurd naar mij zodat ik hem met ideal kon betalen waardoor de camera de volgende dag werd geleverd, echt top service en erg vriendelijk. Product spreekt voor zich als je onderzoek hebt gedaan weet je wat je krijgt en wat je kan verwachten top dus.

Marc 30-11-2019

Veel aanbod. Gemakkelijk te bestellen en correcte prijs. Had nog leveringsadres aangepast en dit werd perfect opgevolgd.

Léon 30-11-2019

na bestellen van een lens kreeg ik netjes een mailtje dat ze binnen 1 tot 2 werkdagen weer op voorraad zouden zijn en dan tot verzending zou worden overgegaan. Daarna had ik de lens snel in huis.

Alex 29-11-2019

Goede en snelle levering. Betrouwbaar. Fijn product, goede beschrijving ervan

Stef Visser 29-11-2019

Wat heb ik intussen hier al niet gekocht? Via de webshop altijd prima in orde en volgens de levertijd en op Urk altijd meer dan goed advies. Nu voor de tweede maal een gebruikt objectief gekocht wat niet van nieuw is te onderscheiden.
Blij dat ik destijds CameraNU heb gevonden.

Hieke 29-11-2019

CameraNu.nl reageert snel en vakkundig op vragen. De medewerkers zijn superaardig en denken heel goed mee. Eindelijk 'n winkel waar je niet tig keer dezelfde vraag moet stellen en ze herhaaldelijk over vragen heen lezen. Nee - CameraNu heeft intelligente en vriendelijke mensen in dienst!

De levering is keurig netjes aangekomen, snel bezorgd. De bestelling via de site gaat heel eenvoudig.

Ik had er eerder al spullen gekocht, omdat het gewoon een ouderwets goede winkel is met de nieuwste spullen.

Marco 29-11-2019

De reden waarom ik altijd graag kom bij CameraNU.nl in Urk is omdat ze altijd de tijd voor je nemen en niet pushen om iets te kopen maar je genoeg informatie, adviezen en tips op je keuze te maken. Of in mijn eerste instantie genoeg dingen om over na te denken om in alle rust een keuze te maken en deze dan eventueel online te bestellen. Daarnaast is het enorm fijn dat bij de luxere camera's je deze ook een dagje kan huren om te kijken hoe deze je bevalt. Zelf bij het huren nemen ze genoeg tijd om je even de basis uit leggen.

Jopie 29-11-2019

Aardige mensen die verstand van zaken hebben en die goed en eerlijk advies geven en die niet de duurste opties proberen te verkopen.

Desiree 28-11-2019

Ik ging op weg naar Cameranu voor informatie over een nieuwe camcorder. Vanaf de Ketelbrug was er dikke mist. Deze loste volledig op door de uitgebreide en heldere informatie die ik van de medewerker kreeg op al mijn vragen. Zeer tevreden reed ik huiswaarts met mijn nieuweDesiree Sony camcorder.

Berry 28-11-2019

Goede duidelijke website . Ik kreeg precies binnen wat ik verwachtte en wat er op de site stond. Snelle levering dus niks dan lof.

Iris 28-11-2019

Supers snelle en makkelijke bezorging! Ook echt goede kwaliteit, zeker een aanrader. Duidelijk, makkelijk en snel!

Will 28-11-2019

Goede en vriendelijke hulp in de winkel van Camera NU in Urk er wordt goed naar je geluisterd 👍

Susanna 28-11-2019

CameraNU is heel persoonlijk. Ze nemen ruim de tijd voor je, om alles uit te leggen en je vragen te beantwoorden. Ze kijken niet alleen naar het verkopen van de duurste dingen, maar juist naar wat de klant zelf wil. Ze proberen je dus niet het akker duurste aan te smeren.
Zelf ben ik een beginner als het op fotografie aan komt. In de winkel werd ik fijn geholpen. Zeker de moeite waard om naar de winkel zelf ook te gaan, niet alleen online bestellen.

JoopB 28-11-2019

Zeer grote keuze. Supersnelle levering. En ik had wat vragen en kreeg meteen een reactie met advies. Heel fijn.

Sylvia van Straalen 28-11-2019

Meer dan uitstekende service. De allereerste bestelling die ik deed (lens) bleek bij ontvangst defect te zijn. Hier kwam ik vrijdagavond om tien voor tien achter. Maar de klantenservice bleek nog te bereiken, en er werd voor gezorgd dat er de volgende dag (!) zonder kosten een nieuwe lens bij me was. Defecte lens mocht ik later terug sturen. Mooi staaltje klantenservice zoals het zou moeten zijn. Eerste, maar zeker niet laatste bestelling hier. Prijs van de lens lag trouwens ook ver onder de prijs van concurrerende winkels.

Peter 28-11-2019

Panasonic G9 aangeschaft in Amsterdam. Super aardig geholpen zoals altijd. Ben al ruim 55 jaar trouwe klant en dat zegt wel iets .
Personeel neemt rustig de tijd voor de klant, kreeg uitgebreide informatie. geen moeite te veel. Kortom helemaal tevreden.

Lucas 28-11-2019

Fijn om een shop te hebben die weet waar het over gaat en daardoor adviezen geeft waar je wt aan hebt.

Ry 28-11-2019

Uitstekende winkel, netjes geholpen met de levering van diverse producten. Ook bijzonder snel was de afhandeling van retourneren van een product wat niet aan mijn verwachting voldeed (niets met de winkel zelf te maken). Wat mij betreft nog genoeg te bestellen in de toekomst hier!

MPB 28-11-2019

Ik ontving geen bevestiging door een typfout bij mailadres, maar na een belletje werd dat snel verholpen. Vriendelijk en goede service. Levering ging snel ondanks de drukste periode van het jaar!

Mevr. de Vries 27-11-2019

Voor ons bedrijf op zoek gegaan naar een compacte fotocamera die stofvrij en tegen een stootje kan en voor een mooi prijsje. Cameranu.nl ken ik van mijn vorige werkgever en zodoende ook bij hun op de website gekeken. Heel makkelijk om je wensen te selecteren en nog goedkoper dan een concurrent! De volgende dag hadden we de camera al. Het lukte even niet met de betaling, maar dat was binnen een dag opgelost (was trouwens een fout van onze kant ;-)).

Yvonne Boeren 26-11-2019

Via Google kwam ik op deze site terecht. Ze verkochten het artikel wat ik zocht, ook nog in de gewenste kleur en voor een wel heel voordelige prijs. Aangezien het een kadootje is voor onze kleindochter voor sinterklaas komende zaterdag was ik superblij dat het zeer snel en goed verpakt aan kwam. Zeker aan te raden deze site 👌

Truus 25-11-2019

Goede prijs kwaliteit. Snelle levering goed verpakt. Zeer goede beschrijving van het product.

Bart 25-11-2019

Groot assortiment. Al heel lang betrouwbaar advies en uitstekende levering van div. artikelen

Rick Schepers 25-11-2019

Geleverde dia scanner werd afgeleverd zonder software voor IOS Catalina.
Via de site van de scanner software gevonden. Deze koste USD 99.95.
Camera NU weigert me er deels in tegemoet te komen.
Overigens de scanner werkt erg goed. Daarom nog een 4.

Hans 25-11-2019

Al heel veel jaren bestel ik fotospullen bij deze zaak. Uitstekend assortiment en bijna alles op voorraad. Snelle levering. Ook de fysieke winkel is goed uitgerust en heeft deskundig personeel. En, niet onbelangrijk, goede prijzen.

A.wolters 25-11-2019

Super snelle levering van mijn bestelde lens.binnen 18 uur,en netjes verpakt.

Cor Van Der W 24-11-2019

Ik heb een Epson Ecotank printer 2750 gekocht bij cameranu, alles is netjes geleverd, en de printer bevalt mij prima en veel goedkoper dan cartridges, een aanrader.

Lacour 24-11-2019

Geleverd product is prima. Echter heb ik extra betaald om de volgende dag op zondag geleverd te worden. Dit is niet gelukt en artikel is pas op dinsdag afgeleverd.

Marijke Wouters 23-11-2019

Elke keer weer blij verrast door deze webwinkel. Overzichtelijk, vaak de laagste prijs en als er iets niet helemaal goed verloopt in de bezorging, dan wordt het in een mum van tijd super opgelost. Ook als je wat meer informatie wilt, dan zoeken ze het super voor je uit.
Ik zou niet weten waarom ik nog ergens anders zou gaan kijken!
Dames jullie zijn top ( en de heren vast ook, maar die heb ik nog nooit aan de lijn gehad).!

G. S. 23-11-2019

Nieuwe Nikon fotocamera gekocht bij Camerastools in Apeldoorn. Is inmiddels een vestiging van
CameraNu. Hele goede service !!! .... en erg klantvriendelijk !!!

jan 22-11-2019

ik kocht reeds meerdere keren een toestel of lens op deze website en elke keer opnieuw verrasten ze mij met hun correcte beschrijving van het objekt en met een snelle levering en prima service

NoProblem 22-11-2019

Prima info op de website over het product. Snel en betrouwbare levering. Goede prijs/kwaliteit.

Berry 22-11-2019

Ik had een omruilactie aangevraagd en er was snelle en duidelijke comminucatie waardoor ik goed wist waar ik aan toe was. Daarna in de winkel gehandeld naar wat er geschreven was, dus dat was een fijne actie.

S. Joosen 21-11-2019

Via vergelijkingen tot een van de goedkoperen
Duidelijke site en alles in goede staat en snel ontvangen.

Tom 21-11-2019

Cameranu verkoopt zonder schroom geopende en aantoonbaar gebruikte producten als nieuw. Dat is teleurstellend. Het is mij nu al 2x overkomen. De laatste keer bleek product ook beschadigd te zijn. Dat heeft mijn vertrouwen beschadigd in het team en de eigenaar.

Alphons 21-11-2019

snelle professionele afhandeling, 5 jaar garantie op mijn video, toppie, zal zeker weer naar hen toe gaan voor aanschaf

ian 21-11-2019

Product met 5 jaar garantie en no de goedkoopste die ik kon vinden. En snel geleverd!

Geertje 21-11-2019

Een fijne winkel en ben verschrikkelijk goed geholpen door de medewerkers om mijn cintiq in elkaar te zetten terwijl dit veel werk was en best een lastig karwei.
Dus ik ben heel tevreden en blij met Camera nu!!

Dejaegere 21-11-2019

Prima service bij CAMERANU! Reeds meerdere aankopen gedaan en telkens een levering volgens
afspraak.

Jeroen B 20-11-2019

Hebben regelmatig aanbiedingen en de site is zeer overzichtje met veel toelichtingen op het product wat je graag wil aanschaffen. Doen wat ze beloven en service is perfect.

Ck 20-11-2019

Vorige week een camera gekocht. We twijfelde tussen systeem camera of spiegel reflex. We hebben zelf nog weinig ervaring met deze twee fantastische camera’s. We kregen goed advies over beide camera’s zodat we zelf goed konden kiezen wat we wilde. Heel goed geholpen, zeker aanrader voor advies en aankoop. Bedankt

Michiel 20-11-2019

Prima prijzen, snelle levering. Adverteren wel met zelfde dag nog in huis, maar vermelden later pas dat hier €2,- extra verzendkosten voor in rekening worden gebracht.

Sanne 20-11-2019

CameraNU.nl is een fijne, overzichtelijke webshop: what you see is what you get. Goede foto's van de producten en deze worden ook duidelijk omschreven. Ik vond snel wat ik zocht. Daarnaast zijn de prijzen - in vergelijking met concurrenten - scherp. De levering was supersnel, zoals beloofd. Kortom: ik ben zeer tevreden.

Manon van Baarsen 20-11-2019

Op een zaterdag naar het testcentrum in Urk gereden voor de aanschaf van een goede verrekijker. Dat bleek zeker de moeite waard! Wij werden heel vriendelijk geholpen en kregen zeer deskundig advies. Er werd ruim de tijd genomen om de verschillende modellen uit te proberen en we kregen goede uitleg over de techniek.
Een aanrader voor iedereen die weloverwogen een keuze wil maken.

Linda Vriesen 20-11-2019

Als professioneel fotograaf ga ik alleen voor het allerbeste. En bij Cameranu heb ik al meerdere malen produkten aangeschaft. Ze hebben een ruim assortiment, goede service en advies, vriendelijke klantenservice, heldere omschrijving van de produkten met vaak ook reviews van gebruikers. Ik zou Cameranu zeker aanbevelen aan anderen.

SatoriStones 19-11-2019

Altijd een verbeterpuntje overlaten is mij geleerd, vandaar een 9. Supersnelle levering, zorgvuldige verpakking, product als aangegeven op de site, mvg Madelon

Bert 19-11-2019

Prima service, denken mee vanuit je vraag en niet (alleen) vanuit commercieel oogpunt.

Willem 19-11-2019

Klant zijn bij Cameranu betekend voor mij als amateurfotograaf dat ik met mijn vragen terecht kan bij een team die weet waar over ze praten en vragen snel en adequate behandelen. De product prijs, kwaliteit en eventuele garantie afhandeling is goed. Vanaf mijn eerste aanschaf tot nu toe ben ik zeer tevreden en beveel ik camaranu bij een ieder aan.

Mick van der Werff 19-11-2019

Ik ben zeer tevreden over cameranu, omdat ik prettig en vakkundig geholpen ben.
Er is alle tijd voor mij genomen, zodat ik alles rustig kon bekijken en beoordelen.