Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Dorland 06-09-2018 Via de website gekocht

Al jaren zeer tevreden!

Al jaren koop ik diverse foto- en film apparatuur bij CameraNu.nl tegen concurrerende prijzen. Het grote assortiment biedt ruime keuze op een overzichtelijke website. Vlotte levering, meestal de volgende dag. En uitstekend advies indien nodig. Deze winkel kan ik iedereen aanbevelen, zonder meer.

lisenka 06-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Onlangs de de Caruba Portable Fotostudio Halogeen 60x60x60cm via Cameranu.nl gekocht. Studio werd de volgende dag al keurig geleverd. Helaas bleek na 1 week al 1 van de lampjes kapot te zijn, Na contact met de klantenservice werd er gelijk de volgende dag een nieuw lampje kosteloos toegestuurd. Heel tevreden over de communicatie en service!

Roland 06-09-2018 Via de website gekocht

Fijn contact, prima service

Snelle reacties en bovendien prima meegedacht over een prettige oplossing. Daarnaast de goedkoopste voor de camera die ik aangeschaft heb.

FreekFlamee 06-09-2018 Via de website gekocht

Uitstekende dienstverlening en zeer competitieve prijzen

Ik had m'n oog laten vallen op een camera, waarvan de levertijd onbekend was.
Service desk gecontacteerd. Kreeg meteen antwoord.

Camera besteld, maar kreeg opnieuw de melding dat camera niet op voorraad was.
Service Desk gecontacteerd. Ze zijn er meteen achteraan gegaan en diezelfde dag nog werd de camera verzonden.

Zeer scherpe prijs bovendien.

Uitstekende online shop-ervaring dus.

M. van As 06-09-2018 Via de website gekocht

Zorgeloos het juiste besteld

Wat heerlijk wanneer je voor iemand anders een kado wil kopen, jezelf niets van camera's weet en je voor het eerst moet inlezen in de materie, dat cameranu.nl alle informatie overzichtelijk op hun site aanbied. Wanneer je dan je keuze in camera gemaakt hebt krijg je een aantal nuttige aanbevelingen behorende bij het product die je optioneel kun bij bestellen. Zelf bundels worden aangeboden waardoor je een compleet startpakket aanschaft en net iets voordeliger uit bent. Reuze handig. En ik heb al even verder gekeken voor de toekomstige kado's. Ook specialistische producten zijn er volop te vinden met nuttige uitleg over de toepassing.

Maarten 06-09-2018 Via de website gekocht

Prima winkel

Cameranu heeft een grote collectie apparatuur. Wanneer ik als cameraman iets zoek via google, dan kom ik meestal bij deze winkel uit. Ze leveren snel uit en hebben eerlijke voorraadtellers.

Hugo 06-09-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd

Aanbevolen door collega's. Terecht! Zeer snel geleverd bij PostNl pakketpunt; makkelijk op te halen.

Nico Strik 05-09-2018 Via de website gekocht

Perfecte winkel!

Online een GH5 camera besteld en het werd snel geleverd zonder geen enkel probleem. Ze hebben veel stock.

Roald 05-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en prima service zoals belooft.

Zowel levering als service zijn naar verwachting.
Het product voldoet aan de beloofde criteria.
De volgende dag in huis.

Hans Saaman 05-09-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd

Goede voorlichting on line over het desbetreffende artikel in dit geval een 12V drone accu lader.
In de avond besteld de volgende dag had ik de lader al in huis.
Netjes verpakt niet in een al 100 keer gebruikte kartonnen doos maar een keurige verpakking met bedrijfslogo

Ruud 05-09-2018 Via de website gekocht

Altijd leuke aanbiedingen

Hier kanik in principe kort over zijn, altijd leuke aanbiedingen, goede service (je kunt nog een echt persoon aan de telefoon krijgen) en ook een leuke (overzichtelijke) Internet site.

Claire 05-09-2018 Via de website gekocht

Sympathiek en vakkundig

Meerdere keren sympathiek en vakkundig telefonisch te woord gestaan, hetgeen me heeft doen besluiten mijn bestelling bij Cameranu te plaatsen. Er werd vooraf flink met me mee gedacht over mijn vragen betreffende de cameratas miggo Agua 35 en deze werden vlot en adequaat beantwoord. Met een soortgelijke camera en soortgelijke lens waarover ik beschik werd de grootte van de cameratas mij duidelijk gemaakt, middels een aantal foto’s via de mail en hun advies hierbij. Dit geeft mij als klant een fijn en vertrouwd gevoel, zeker als er enige twijfel is over het product. Mijn complimenten aan de medewerkers van cameranu! Inmiddels heb ik de cameratas keurig ontvangen, de camera past perfect! Dank!

Erik vd Heuvel 05-09-2018 Via de website gekocht

Helemaal top!

Super snel, zelfde dag nog in huis.
Een occasion objectief besteld, zoals aangegeven helemaal in orde en echt in nieuwstaat!

Pieter Driessen 05-09-2018 Via de website gekocht

Toppunt van klantgerichtheid

Op de bestelling van de Velbon Ultra Stick Super 8 bij de webwinkel van CameraNU.nl kreeg ik onmiddellijk een bevestiging van de koop. Dat ik kon kiezen uit de bezorgdag en de locatie van de bezorging vond ik klasse. De e-mails over de voortgang van de bezorging waren voor mij het toppunt van klantgerichtheid.

NJ 05-09-2018 Via de website gekocht

Verpakking wekt argwaan of het wel van het bestelde merk is.

In eerste instantie leek alles prima, het artikel dat ik wilde bestellen wat hier het meest voordelig dus koos ik er voor het hier te bestellen. Bij levering bleek echter niet het bestelde artikel in de verpakking te zitten. Daarnaast zag de verpakking eruit als of hij niet echt van het bestelde merk was. Het zag eruit of erg gewoon losse plastic verpakkingen waren gekocht waar een sticker met de merknaam op was geplakt. Dit wekt bij mij als klant nogal argwaan op of ik hier niet bedonderd wordt. Ik weet natuurlijk niet of mijn argwaan terecht is. Maar deze manier van leveren wekt geen vertrouwen in deze winkel voor mij. Ook vond ik het erg raar dat er een verkeerd artikel in de verpakking zat.

Officiele reactie van CameraNU.nl 06-09-2018

Hoi Natasja,

Jammer dat we je hebben teleurgesteld. De kabel die je bestelde is een reserve-artikel, en deze worden soms inderdaad in een plastic zakje geleverd. Dat er niet de juiste kabel in bleek te zitten is vreemd natuurlijk, en dat zoeken we uit. Inmiddels hebben we het toch netjes opgelost door je deze zonder kosten te laten terugsturen, en je binnen enkele dagen het aankoopbedrag terug te storten?

Als er toch iets aan onze service heeft ontbroken horen we het natuurlijk graag.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

NJ 06-09-2018

Beste CameraNU.nl

Fijn dat uitgezocht wordt hoe het kan dat het verkeerde kabeltje in de verpakking zat. Graag hoor ik het resultaat hiervan.

Het klopt inderdaad dat het terugsturen en retourneren van het aankoop bedrag door jullie netjes geregeld is, daarom gaf ik aan dat ik jullie service voldoende vond.

De informatie dat het gestuurde product argwaan opwekt leek mij voor jullie zeer relevant om te weten, aangezien dat natuurlijk absoluut niet is wat jullie willen bereiken als winkel. Vandaar dat ik dit in mijn review heb geschreven.

Ik zie dat jullie hier openbaar een naam gebruiken die niet in mijn gebruikersnaam staat. Hoewel ik dit niet fijn vind ga ik hier niets mee doen, maar gezien de nieuwe privacy wet zou ik willen aanraden dit in het vervolg niet meer te doen aangezien jullie daar misschien problemen mee kunnen krijgen, wanneer iemand dit zou melden als privacy lek. En dat is natuurlijk niet jullie bedoeling.

Met vriendelijke groeten,
NJ

Wendy 05-09-2018 Via de website gekocht

Prima tekentablet

Prima, snelle service. Tekentablet werkt super. Helemaal tevreden. :)
Volgende keer kijken we eerst bij Cameranu.nl. Je hebt gelijk wat je nodig hebt.

B. Bijker 05-09-2018 Via de website gekocht

Lekker ongecompliceerd en snel

Bestelling was snel rond, daarna per mail goed op de hoogte gehouden van de status.
Zeer vlotte levering.

Nikon P900, super toestel.

Guus 05-09-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede levering van de camera.

Ik heb al meer in de ze winkel wat gekocht en altijd goede en snelle levering van de producten waardoor je snel bij het zelfde bedrijf terecht komt omdat het een vertrouwd adres is.

Marianne Witte 05-09-2018 Via de website gekocht

Snel en uitstekend verpakt!

Mijn nieuwe Camera, een Panasonic Lumix TZ90, online besteld en de volgende werkdag is deze keurig bij mij thuis afgeleverd met post.nl. Ik ben tevreden met mijn aankoop en het is fijn dat ik ook nog eens 5 jaar garantie op de camera krijg bij Cameranu.nl
De volgende bestelling doe ik zeker weer bij Camernu.nl

Sophie 05-09-2018 Via de website gekocht

Super snelle service & geweldig product!

Ik heb een ringlight gekocht en ik ben er super blij mee!
Besteld en de volgende dag al in huis. Super goed verpakt (zodat niets zou breken)! Zeker een aanrader!

Sophie 05-09-2018 Via de website gekocht

Super snelle service & geweldig product!

Ik heb een ringlight gekocht en ik ben er super blij mee!

Marjan 05-09-2018 Via de website gekocht

Top

Op de prijsvergelijker kwam Cameranu.nl er uit als 1 van de goedkopere leveranciers van het beoogde objectief (Tamron 18-270). Het artikel was voorradig. De site is duidelijk en de levering verliep vlekkeloos. Vandaag besteld, morgen in huis en duidelijke track & trace aanduiding.

Jan van Donk 05-09-2018 Via de website gekocht

Snel en duidelijk.

Goede prijs, snelle bezorging en duidelijke manier om te bestellen. De volgende keer ga ik weer eerst kijken bij Cameranu.nl.

KP 05-09-2018 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk en correct!

overzichtelijke website; veel keuze; correcte en vriendelijke hulp van de klantendienst; levering gebeurt correct;

JWB 05-09-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Heldere website met concurrerende prijzen, goede communicatie, snelle levering, uitstekende service.

Indyxx 05-09-2018 Via de website gekocht

Supersnel !

Nog even snel een cadeau geregeld.....supersnel - zelfde dag nog geleverd, helemaal top !
Goed verpakt ook en netjes afgeleverd.......helemaal blij mee!

Esther 05-09-2018 Via de website gekocht

Prettig duidelijk en klantgericht!

Ik wist welke camera ik wilde aanschaffen. De prijs en omschrijving waren uitstekend en het bestellen erna ging als vanzelf via mijn mobiel.
Doordat ik op mijn mobiel niet kon zien wat de accessoire-suggesties waren had ik deze gemist (ik moest naar beneden scrollen maar in mijn haast niet goed gekeken, eigen schuld ;-))
Na een telefoontje naar de klantenservice de volgende dag kon ik evengoed nog de accessoires bestellen tegen de aantrekkelijke kortingen die er in eerste instantie bij aangeboden werden.
Zeer verguld hiermee zeker ook door de aardige en accurate medewerker!

Cynthia 05-09-2018 In de winkel gekocht

Fantastisch

Mijn dochter een instaxmini beloofd in Lelystad overal uitverkocht mediamarkt Almere geprobeerd maar die konden niet echt helpen
Camera nu gebeld hele vriendelijke mevrouw aan de telefoon die mij vertelde dat de camera op voorraad was ze heeft het apart gehouden en wij direct in de auto richting Urk.ook daar wederom vriendelijk ontvangen en ik ben met een hele blije dochter inclusief camera naar huis gegaan

Thoni Meijer 04-09-2018 Via de website gekocht

Een zeer tevreden klant

Al jaren klant bij Cameranu, waarschijnlijk bestonden ze net toen ik mijn eerste aankoop bij hun deed. Altijd correct, komen na wat ze beloven. En mocht je iets willen aanschaffen maar niet van een plaatje, dan kun je naar de winkel, waar je uit een enorm assortiment kunt kiezen, en met deskundige en eerlijke hulp (in mijn geval). Uiteraard zijn er ook andere goede (internet-)winkels die dit ook hebben, maar als het goed is en het blijft goed dan blijf ik klant. Cameranu, ga zo door.

vvzet1 04-09-2018 Via de website gekocht

Fabeltastisch!

Cameranu.nl werd mijn keuze bij de aanschaf van een verrekijker. Na het lezen van vele reviews over het door mij gezochte product viel mijn keuze uiteindelijk op Cameranu.nl
Zowel de website zelf als ook de goede service=supersnelle levering zorgeden voor een buitengewoon prettige koopervaring. Plus het feit dat ik nu een geweldige kijker in m'n bezit heb zorgen ervoor, dat ik Cameranu.nl zéker aanraad bij iedereen die op zoek is.

Britt 04-09-2018 Via de website gekocht

Super snelle service

Ik heb een polaristaie filter besteld bij Cameranu.nl
Allereest was keuze geweldig goede uitleg bij de producten en vooral goede prijs/kwaliteit verhouding.
EN overdag besteld volgende dag in huis! keurig in bubbelplastic verpakt!

Mijn volgende product bestel ik zeker weer hier!

ron2all 04-09-2018 In de winkel gekocht

vertrouwde winkel

Kreeg snel bericht dat mijn reservering binnen was. Prettig geholpen en alles was naar wens verlopen.

K. Breijer 04-09-2018 Via de website gekocht

Super snel.

Via Kieskeurig kwam ik op cameranu.nl uit voor een goede E-reader. 's avonds besteld en de volgend dag in middag, zat ik al lekker te lezen.
De E-reader en het daarbij bestelde beschermhoes waren keurig en degelijk ingepakt.

Helemaal geweldig.

Ank 04-09-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Super snelle service. Alleen jammer dat niet duidelijk was dat levering op zondag tegen extra kosten zou plaatsvinden.

Jan C.D. Thiermann 04-09-2018 In de winkel gekocht

Wat een verrassing!

Het batterijklepje en het huis van mijn YongNuo Macro Ring Lite flitser was beschadigd en als gevolg daarvan konden de batterijen niet meer aangebracht worden. De garantieperiode was evenwel verstreken maar CameraNU gevraagd of dit reparabel was. Op verzoek van CameraNu de flitser opgestuurd en ik zou op de hoogte gehouden worden van de voortgang en reparatiekosten. Behalve dat de voortgang door de berichtgeving helemaal gevolgd kon worden werd er vandaag tot mijn grote verrassing en blijdschap een geheel nieuwe flitser bezorgd (de oude kon niet meer gerepareerd worden), zonder additionele kosten. Ik kan CameraNu en YongNuo alleen maar bedanken voor hun bijzonder attente service, geweldig!

Zebo 04-09-2018 Via de website gekocht

Zoals het hoort!

Recent mijn eerste ervaring met CameraNu gehad en ik ben erg tevreden.

De overzichtelijke website bracht mij snel naar het product waar ik naar opzoek was. Ook het bestellen ging vrij makkelijk omdat ook hier CameraNu ervoor zorgt dat het duidelijk is. Geen overbodige info maar een makkelijke manier van navigeren. Ik vind dat heel belangrijk.

Door een klein bedrag extra te betalen had ik mijn bestelling dezelfde dag nog in huis.

Kortom; niets op aan te merken. Ik zal zeker bij CameraNu terugkomen!

Esther 03-09-2018 Via de website gekocht

Snel en goed!

Als je iets moois gaat kopen is het natuurlijk fantastisch als je het ook snel in huis hebt. Niet lang in spanning hoeven zitten zeg maar want je wil ermee aan de slag. Ook deze keer weer gewoon zoals beloofd supersnel in huis, en kon ik aan de slag met een occasion top-lens! Het hoeft niet altijd nieuw te zijn om goed te werken, en bovendien: ik vertrouw volledig op de service van Cameranu.nl mocht het nodig zijn...

Jup Goffin 03-09-2018 Via de website gekocht

Goede en klantvriendelijke service en concurrerende prijzen

Ik zocht een voice recorder met goede kwaliteiten tegen een aantrekkelijke prijs. Niet alleen bleek het product, de Sony ICD-PX370, aan mijn eisen te voldoen, ook was de prijs bij CAMERANU.NL de laagste die ik in mijn zoektocht kon vinden. Een kennis van mij was zeer enthousiast en wilde dit apparaat ook graag. De service was van dien aard dat ik zeker vaker aankopen bij deze firma zal doen. Uiterst klantvriendelijk, snelle levering, goede producten en zeer scherpe prijzen, wat wil een consument nu nog meer.

willy de jong 03-09-2018 In de winkel gekocht
urk

top cervice 100%

ik heb deze shop gekozen om zijn vriedelijkheid en een luisterend oor vooral wat ik zelf heb megemaakt een sigma lens 8 jaar oud de stabelisatie werkte niet op mijn nikon d 7200 camera nu heeft de lens opgestuurt naar sigma naar plus minus 2 weken lag er een pakket in huis de lens op de body gedaan het werkte perfect en op de nota stont een bedrag van 0,0 euro super veel lof voor cameranu

Levine 03-09-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd

Duidelijke site, goede prijzen en snelle levering. Via e-mail werd ik netjes op de hoogte gehouden van waar mijn pakje zich bevond en wanneer het werd geleverd.

Frans Paalman 03-09-2018 Via de website gekocht

snelle levering

Prima winkel, goede snelle levering, perfecte afhandeling van vragen of problemen, en prima advies ook de retourservice is goed geregeld dus aanrader

Ronald 03-09-2018 Via de website gekocht

Wederom top service

Super service weer van cameranu
De volledige bestelling klopte en was binnen de verwachte bezorgtijd afgeleverd.
Daarnaast is de website overzichtelijk en is er een ruime keuze voor vrijwel elke categorie aan producten.

De prijs van de producten zijn ook vaak het laagst van wat er beschikbaar is, niet voor niets ook een hoge rating op Tweakers.net

Hinse 03-09-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering. Goede prijs.

Zeer goede webshop. Alles voor fotografie te vinden tegen goede prijs. Levering zeer snel en nooit te grote dozen!

René 03-09-2018 Via de website gekocht

Snel en netjes geleverd!

Bestelling geplaatst en volgende dag in huis.
Wat mij ook opviel, was dat de verpakkingen van de producten er zo netjes uitzagen, dat het net leek of ze echt letterlijk vanuit de fabriek afgeleverd waren!
Complimenten daarvoor.

W 03-09-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Duidelijke webshop, alle info over producten staan erbij. snelle levering door Post.nl, Netjes verpakt in doos.

Jan Saris 03-09-2018 Via de website gekocht

Hele snelle service

Mooi dat er een ZELFDE DAG service aangeboden wordt voor maar 1,99 euro meer…. heb je het gelijk in huis!!!
Ben tevreden over het product, DIASCANNER.

Paul 03-09-2018 Via de website gekocht

effectief en efficiënte afhandeling

Snel het juiste product gevonden, dmw vergelijking. Uitermate tevreden over het product, en over de snelheid van afhandeling.

Leo 03-09-2018 Via de website gekocht

Fijne website, goede prijs en nette levering

Via wat zoeken kwam ik bij deze site; net wat betere prijzen en een goed overzicht wat er bij de camera komt kijken. Fijn ook dat ze eigen reviews hebben.
De levering was netjes en snel; helaas was de cameratas uitverkocht dus die zie ik graag snel komen. De aangekondigde datum gaat nog komen, dus dat komt wel goed.

Gree 03-09-2018 Via de website gekocht

Super snel afgeleverd en perfecte service van cameranu

Cameranu geeft inzicht waar de bestelling is. Cameranu geeft je advies over het product en helpt je verder heel vriendelijk met eventuele vragen. Kortom je wordt als klant serieus genomen en gewaardeerd.

Jonathan Waterreus 03-09-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf!

Cameranu.nl heeft een goeie en zeer profesionele service. Ze beschikken over een groot en goed assortiment en als je online besteld zijn ze snel met leveren.