Deze score is berekend op basis van 2400 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

MaartenT78 15-12-2011

Mijn derde bestelling bij deze webshop en net als de vorige twee bestellingen perfect afgeleverd. Alles conform afspraak en je wordt perfect op de hoogte gehouden van de het proces.
Alleen maar lof voor CameraNu.nl!

rien kors 14-12-2011

Prima service en een prettige onderhoud met medewerkers bij camera.nu in Urk.
Begin deze maand Canon 200mm lens gekocht.
Anderhalf jaar geleden Canon 7d gekocht,
deze ook in rep.gehad met een correcte afhandeling.
Hier kom ik zeker nog wel eens shoppen.

Henk277 14-12-2011

Via Internet terecht gekomen bij Cameranu.nl, heel gemakkelijke site om door te bladeren of artikelen te zoeken. Artikel is gemakkelijk te bestellen en te betalen en de levering een dag later was subliem. In het kort...... ik zou het zo weer doen en zal het in de toekomst zeker weer via Cameranu.nl doen.

luc1970 14-12-2011

Goede service en snel geleverd

Nijoa 14-12-2011

Ik kon 's avonds mijn bestelling makkelijk doen via internet en de volgende dag had ik mijn camera al in huis. En dan ook nog voor de laagste prijs.. wat wil een mens nog meer?!

Richard Coomans 14-12-2011

Prettige site

Kortom voor herhaling vatbaar

G. van Gorkum 14-12-2011

Ongelooflijk. De reclame blijkt waar te zijn. Voor 22.00 besteld: volgende dag netjes bezorgd, voorzien van bonnen voor eventueel retour.

Willem Ras 14-12-2011

website is helder en duidelijk, bereikbaarheid/afstand?
Welke afstand, vóór 22:30 besteld tot nu toe de volgende dag rond 10:00 uur thuisbezorgd. Ik had een fout gemaakt bij het bestellen, via de telefoon alles in een paar minuten vriendelijk en correct hersteld. Dit neigt niet naar perfectie, dit is perfect!!!

J. Dillen 14-12-2011

Het ging echt super om zo een camera te bestellen. De volgende dag al in huis! En met een extra pakket nog goedkoper dan bij de MAKRO!!Wij zijn HEEL tevreden.

CarinaDumais 14-12-2011

Snelle levering, goed verpakt, en natuurlijk een top product...Ben zeker van plan om er vaker te bestellen.

JeroenH31 14-12-2011

De camera heb ik aangekocht via de website van Camernu.nl. Na een aantal dagen online zoeken naar een geschikte camera heb ik contact opgenomen met Cameranu.nl. Ik kreeg Bea aan de lijn en stelde mijn vragen aan haar. Ik werd uitstekend geholpen met een zeer goed advies!

Uiteraard ben ik het product gaan opzoeken op internet en cameranu.nl bleek ook nog eens een van de voordeligste te zijn. Al twee pluspunten dus.. Gelijk die avond besteld voor 22.30 uur en de volgende dag om 14.00 uur kreeg ik het toestel binnen! Nog een pluspunt dus.. 1+1=3 bij cameranu.nl ..

De reden dat ik zeer positief ben over cameranu is dat ik veel via internet aanschaft, maar dat ik bijna niet heb meegemaakt dat een webshop op 3 punten goed scoort.

Qua aftersales heb ik een 7 gegeven. Dit komt doordat ik hier niet mee te maken heb gehad.

De canon 600d bevalt zeer goed. Duidelijke onscreen uitleg wat alles inhoud, wat voor een beginner als ik alles vergemakkelijkt.

Topproduct+topservice= waar men naar op zoek is!

ReneP17 14-12-2011

Woensdagmiddag besteld, donderdag afgeleverd. Jammer alleen dat ik niet thuis was. Ik had gevraagd om het vrijdag af te leveren. Ik kreeg een keurig excuus-mailtje dat het te laat was opgemerkt.
Toch netjes!

Miekepiek 14-12-2011

Ben zeer tevreden over de levering (duidelijk,via de email) en website van Cameranu.

turtle49 14-12-2011

Wat er verteld wordt op de site, dat is wat er ook werkelijk gebeurd.
Prima service en op tijd geleverd.

Zappie35 14-12-2011

Goede duidelijke website levering keurig op tijd en uit ervaring een geweldige service

bushviking 14-12-2011

Super snelle levering, alles correct en in orde, top!

RRJfoto 14-12-2011

Professionele bediening en adequate advisering

Calandra 14-12-2011

Website intuïtief opgezet. heel eenvoudig tot een bepaald product te komen, zoekveld werkt ook goed.
Het betaalproces werkt vlekkeloos.
De afhandeling (info via mail etc.) is helder en correct.
ALs laatste: een link naar de website van de bezorgdienst.
bottom line: tot in de puntjes verzorgd.

Frans van Gink 14-12-2011

Ik heb mijn bestelling 's avonds na 21 uur gedaan,
en 's morgens om 9 uur werd hij al afgeleverd.
heel goed!!

FotoFietsMargreet 14-12-2011

Duidelijke website en snelle levering.

Roely 14-12-2011

Voor mijn spiegelreflex heb ik een 32 Gb-kaartje gekocht. Prijstechnisch gezien was het een schitterende aankoop, omdat de grote concurrent maar liefst 176% van de prijs van Camera.nu vraagt!
Samen met een microkaartje voor mijn telefoon keurig in een dikke envelop door de brievenbus gegooid. Hoefde daar dus niet voor thuis te blijven.

mars8 14-12-2011

Goed advies en service. Enige dat jammer is zijn de extra kosten als er per creditcard betaald wordt.

Mo L 14-12-2011

geweldige service; bestellen en een dag later in huis. De website is erg overzichtelijk, klantvriendelijk. Ook direct een reactie voor een eventuele verzekering. Ga zo door!

Jeffmann 14-12-2011

Website is zeer overzichtelijk, en de levertijd was zeer snel. (om 17:00 uur besteld, de andere dag om 12:00 uur geleverd)

RSoomer 14-12-2011

De gezochte lens snel gevonden.
Binnen de afgesproken levertermijn afgeleverd in goede staat.
Goede uitleg op de site over aansluitmogelijkheden e.d.
Zeker voor herhaling vatbaar.

van der Leek 14-12-2011

Vlotte levering en correcte behandeling aanvraag

Th. Haket 14-12-2011

Info bij keuze was uitstekend, er stonden 15 klanten in de winkel maar je wordt geholpen of je de enige klant bent. Uitleg aangaande het product is uitgesproken goed.
Ik ben een zeer te vrede klant zowel ten aanzien van mijn aankoop als ten aanzien van de manier waarop ik ben geholpen.

Fleur Sophie 14-12-2011

Hoi Camernu,

Een paar dagen geleden heb ik bij jullie een bestelling gedaan.
Dit ging heel gemakkelijk door de overzichtelijke site.
De bestelling werd heel snel geleverd en zag er goed uit. Jullie hebben
er zeker een tevreden klant bij!

Sanshine61 14-12-2011

Duidelijke website; CameraNu.nl doet wat ze zeggen; 'wat u vandaag voor 18.00u besteld wordt de volgende dag geleverd (mits op voorraad natuurlijk). Helemaal top!

reneguiaux 14-12-2011

Het bestellen via de website liep vlotjes. De bestelling was binne 2 werkdagen binnen. Netjes verpakt. Alleen de coupon met actiecode ontbrak. Deze verwacht ik vandaag alsnog over de post.

Pietro Usai 14-12-2011

Makkelijke website, alles goed te vinden, simpel systeem om te bestellen, alles wat een online winkel moet zijn.

M. van Birgelen 14-12-2011

Supersnelle levering, binnen 1 dag de camera in huis. Top!

Ron6311 14-12-2011

Goede ervaringen, alleen maar lof.
Snelle service en goed afgeleverd!
Toppie!

Dave... 14-12-2011

Great service, will definately use you again.

K. Lieben 14-12-2011

Website is functioneel, maar mooi is anders....
Afhandeling bestelling is goed.

K. Pengel 13-12-2011

het bestellings- en betalingsprocedere was makelijk en overzichtelijk; de levering was in der daad binnen 24 uur.

Lokkie_wezep 13-12-2011

Super snelle levering.
Volgende dag in huis.
Bij vragen binnen 2uur beantwoord.
Had de verkeerde camera besteld.
deze retour gedaanen binnen 2 dagen geld terug gestort.
De tweede camera was wel de juiste.
En ook weer de volgende dag in huis.

Dus van mij een dikke pluim.

Groet Robert.

Jan 19 13-12-2011

Ben zeer tevreden over de scanner.
Voor deze prijs,zeer goed product
alles ging zeer snel,en netjes verzorgd thuisgekregen.
Werkt uitstekend ,en is gemakkelijk in gebruik.

igdyer 13-12-2011

S'avonds iets voor 22:00 besteld volgende dag 14:00 in huis. Dat noem ik snel. En ze waren ook nog eens het goedkoopst.

dk11 13-12-2011

duidelijke en heldere website
grote keus
correcte levernig
after sales moet nog blijken, waarschijnlijk gaat camera retour (dochter wil waarschijnlijk toch iets anders)
maar: so far, so good !

A.P de Kock 13-12-2011

Prima verloop van bestelling tot en met levering met als enige opmerking dat de levering al plaats vond voordat de T.N.T volgsite bij gewerkt was.

Verjaardag cadeau 13-12-2011

Geweldig mooie en goedkope camera en binnen 20uur al aan huis geleverd echt een top service. Zeker een aanrader als we nog iets nodig hebben gaan we eerst naar cameranu.nl

Lammert melk. 13-12-2011

Zeer goede after sales,met vragen over flits aan sturing.Alle tijd en zeer goede uitleg (tips ).

R.van.Meel 13-12-2011

Jullie site via boekje ANWB moet zeggen geweldig goed geregeld prima bezorging niets als lof!!!!

Tjabele Heier 13-12-2011

Bereikbaarheid en aftersales heb ik (nog) niet ervaren. Kan ik dus geen oordeel over geven.
Website inzichtelijk en aantrekkelijk. Levering snel en perfect. Goede feestdagen gewenst aan uw medewerkers!

H.C Timmer 13-12-2011

Goede website en duidelijk dus gemakkelijk om iets te bestellen en inderdaad volgende dag keurig in huis, goed ingepakt.

prusen32 13-12-2011

genoemde lensset overal niet in voorraad; bij cameranu.nl in voorraad en de volgende dag reeds in huis;
inmiddels nieuwe order geplaatst en voornemens e.d.d. de zaak persoonlijk te bezoeken;
heel erg verrast door het grote assortiment !!

cameranu.nl heeel veel succes !!

Crumpler 13-12-2011

Makkelijke bestelprocedure. Duidelijke en overzichtelijke webshop. Perfecte afhandeling. Snelle levering. Goed verpakt. Product voldoet aan de verwachting. Laptop Macbook Pro 17" past er prima in en er is voldoende ruimte voor de accessoires.

elly hagens 13-12-2011

Bestelling werd snel uitgevoerd.Was keurig verpakt en voldeed helemaal aan de verwachting!

zeejanus 13-12-2011

vlotte en geinteresseerde respons