Veen2 20-12-2011

De camera was zeer zorgvuldig verpakt. Geen verzendkosten! Ondanks dat we zelf een fout hadden gemaakt in de adres gegevens werd de camera keurig op tijd bezorgd

Pimp my Pie 20-12-2011

Jammergenoeg was mijn artikel heel kort in het bezit. Had een Canon printer aangeschaft via deze site. Echter na een paar printjes deed deze het al niet meer. Door middel van een DOA formulier is alles netjes afgehandeld. Omdat mijn gekozen object niet voorradig was op dat moment, heb ik er voor gekozen om mijn geld terug te krijgen. Binnen een paar dagen is alles afgehandeld en het geld is teruggestort op mijn rekening. Super service!

Oebele15 20-12-2011

Netjes en snel geleverd en tegen een scherpe prijs. Prima!@

greatgriffin 20-12-2011

Ruime keus, duidelijke website en aantrekkelijke prijzen.
Dat, samen met een perfecte en snelle levering kan alleen met een dikke 9 beoordeeld worden! Geweldig!

Jogchum Reitsma 20-12-2011

Helaas was de verkeerde maat van de ring geleverd. Verder prima en ook is de fout goed hersteld

nienkevijver 20-12-2011

Snelle service, duidelijke communicatie over eventueel verlate levering, netjes afgeleverd, prima product, verhouding prijs-kwaliteit super (aanbieding)

frisod 20-12-2011

De website is overzichtelijk maar er is te veel informatie die niet klopt/overeenkomt met de foto's. De bestelling en omwisselen voor een product zonder defect verliep vlekkeloos.

SanneC 20-12-2011

Uitgebreid online aanbod, geen verzendkosten voor het versturen van de Canon 17-40L USM, snelle levering - blij met alle bestellingen tot nog toe.

freddybeethoven 20-12-2011

overzichtelijke website, actuele status en prima bezorgservice. Maar, ook de winkel is een bezoek waard.
Zeer klantvriendelijke service en een goed, persoonlijk advies.
200% aanrader.

a2bos 20-12-2011

- Duidelijk
- Gemakkelijk
- Prima feed-back
- Levering uit voorraad

tester33 20-12-2011

snelle service, volgende dag in huis.

Chantal.1978 20-12-2011

Na een zeer snelle reactie op mijn vragen ben ik over gegaan tot aankoop. Op zaterdag besteld en op maandag al netjes geleverd. Keurig! En wat een superaankoop. Het voldoet meer dan aan mijn verwachtingen. Zeer scherpe beelden zelfs met hoge ISO. Nu veel het apparaat verkennen maar ik weet zeker dat dat helemaal goed gaat komen. Afgelopen weekend foto's gemaakt met zeer weinig licht en de beelden zijn prachtig geworden. Kortom ik ben na een week enthousiast en weet zeker dat ik nog veel enthousiaster ga worden. Bedankt voor de zeer snelle en goede service

A. Ruiter 20-12-2011

Het zijn kerstcadeaus voor de kinderen en dus nog niet opengemaakt. Maar voor mezelf heb ik ook een Pan.SD90 videocamera bij CameraNu gekocht, bijna een jaar geleden en die voldoet prima.
In de winkel word je professioneel geholpen en ook contact via email is vlot.

Martinvanlangen 20-12-2011

Netjes verpakt, binnen één dag binnen.

Erik Nagel 20-12-2011

Actuele voorraad klopt op de website. Besteld voor 22:30 de volgende dag in huis als je hebt betaald en het product op voorraad is. Goedkoop!

wtjuwel 20-12-2011

Alles goed en 100% verzorgd, van de bestelling 's middags rond half zes, tot de levering, de volgende ochtend om 1/2 elf! Alles netjes verpakt en volgens afspraak. Goede prijs kan dus wel samengaan met goede levering!

TonvdB 20-12-2011

Vooraf aan de aankoop van een printer heb ik advies gevraagd aan CameraNu.NL waarop vrijwel direct is gereageerd met een voor mij gedegen advies en tips. Aan de hand hiervan heb ik deze Epson Stylus Foto PX820FWD gekocht die de volgende dag al door TNT is afgeleverd. Na installatie van het geheel conform de handleiding ondervond ik een probleem met een van de cartridges die o.a. ten dele door deze printer werd herkend. Na weer contact te hebben opgenomen met Camera.NU is wederom nagenoeg direct gereageerd (binnen 30 minuten) en is het probleem stap voor stap doorgenomen en mijn inziens goed opgelost. Kortom, echte service gezien de reactiesnelheid, de deskundige aanpak en goede ondersteuning hierin.
AvdB.

koobnobbe 20-12-2011

Ik heb onlangs een Tamron AF 18-270mm f/3.5-6.3 Di II VC PZD Canon lens gekocht bij CameraNu.nl, service en afhandeling is zoals beloofd en je wordt regelmatig op de hoogte gehouden.

Qua lens: dit is een ideale allround lens voor diegenen die vaak in de 40-150mm range fotograferen. Op die manier hef je niet steeds de lens te wisselen.
De kwaliteit van de foto's is niet anders dan foto's van de 18-55 en 70-300mm standaard lenzen van canon. P

L.J. Jonkers 20-12-2011

Uitstekende service, er ging wat mis met een pouch van Markins, maar dat werd heel goed opgelost. Er wordt echt moeite gedaan je als klant te helpen, zowel telefonisch als per mail. Fijne zaak, met service hoog in het vaandel.

Martin Paulissen 20-12-2011

Cameratas met enkele muisklikken gevonden en besteld. Na 2 dagen keurig in de bus. Ik zou niet weten hoe het anders moet.

corina1234 20-12-2011

De prijs kwam als beste uit en de bestelling was binnen 1 dag in huis.

bolderM4n 20-12-2011

Website is mijns inziens duidelijk/afdoende (misschien tijd voor een nieuwe look?).

Artikel was op voorraad dus snel in huis.

Lekkere kleine 5 in 1 reflector. Eenmaal ingevouwen is het makkelijk om het in je jas of fototas weg te stoppen.

nonnenkamp 20-12-2011

super snel geleverd de volgende dag erg fijn

J. Rensema 20-12-2011

De winkel communiceert prima, levert snel de juiste produkten en verpakt ze veilig voor transport. Alles uitstekend! - een aanrader!

Happiness01 20-12-2011

Personeel is kundig en vriendelijk. Werkwijze in de winkel is handig. Goed adres.

MMBBNH 20-12-2011

CameraNU.nl doen wat ze beloven dus een prima service!
Nikkor lens werkt naar tevredenheid.

lies1993 20-12-2011

Perfecte en snelle levering, ook in de drukke decmebermaand.
Hartstikke bedankt hiervoor.

Marcelvana 20-12-2011

Mooie duidelijke site, telefonisch een vraag gesteld over het product en kreeg hier keurig en snel een e-mail over. Bestelling snel verzonden, keurig verpakt kortom een aanrader om hier te kopen.

L. Vlieks 20-12-2011

Het hele bestel- en leveringsproces verloopt heel vlot.

F. Kers 20-12-2011

De klantvriendelijkheid, de verstrekte informatie,de betrouwbaarheid van de verstrekte informatie, de snelheid van leveren en het volgen van de status van mijn bestelling was prima verzorgt door CameraNU

GuusL52 20-12-2011

Goed prijs, snelle levering, goede nazorg. Kortom prima webshop.

P.Jansen1943 20-12-2011

Na mijn bestelling geplaatst en betaald te hebben is de verdere afhandeling heel snel en perfect gegaan en ben ik zeer tevreden .

Marty1983 19-12-2011

Snelle service en zeer netjes bezorgd

SWJH 19-12-2011

Nadat ik de keus had gemaakt had ik nog een toevoeging op de mogelijke opties. Dit werdt snel en goed afgehandeld.

Andre de Bruijn 19-12-2011

Een prima webshop via google earth kijk ik altijd even of ik evt. met woonhuis verkoop te maken heb. Dat is bij CameraNU.nl niet het geval er staat een "gelikt" pand in Urk en de snelheid van leveren laat niets te wensen over.Dus de eerste indruk is goed.

William0202 19-12-2011

Deze camera tegen een concurrende prijs gekocht met uitstekende Service om 22.00 besteld en voila volgende dag werd het afgeleverd.

eerder ook als spulen gekocht en zeergoede service gehad.

Aanrader!

mariposa 19-12-2011

Cameranu.nl is een overzichtelijke website met goede uitleg over de producten. Natuurlijk ligt Urk niet om de hoek maar telefonisch zijn zij goed bereikbaar. Meestal als ik iets besteld heb is het binnen een paar dagen al in huis. De producten zijn heel solide verpakt. Als je niet tevreden bent met het product is retourneren ook absoluut geen probleem. Alles samengevat, ik koop nu een aantal jaren mijn foto producten bij Cameranu en ben hoogst tevreden.

Dominique88 19-12-2011

Ik kom makkelijk het artikel vinden op de site en werd netjes via de mail op de hoogte gebracht van alle ontwikkelingen. Alles verliep overzichtelijk en snel.

Paul H. 19-12-2011

Snelle afwikkeling van de bestelling; pas om 22.15 uur besteld en betaald (via Ideal) en toch de volgende dag geleverd op het gewenste adres!! Sneller kan niet! Ook bij vorige bestellingen verliep alles probleemloos.

Umi 19-12-2011

Ik heb een Canon Ixus 220 HS bij CameraNu.nl gekocht.
Een scherpe prijs en goede service.
Reageren netjes en snel per e-mail.Snelle bezorging( echt binnen 1 dag).
Groot compliment! Een dikke 10.

Fred Evers 19-12-2011

Simpele manier van het plaatsen van de bestelling. Levering en product komen overeen met wat beloofd is. Het hele proces van kopen maakt een betrouwbare indruk. Alles functioneert naar behoren, zodat ik niet kan beoordelen of de service bij problemen voldoet.

196200000000000000000000000 19-12-2011

had de camera via internet besteld en had het de volgende dag al in huis. Het is een hele goeie camera makkelijk in gebruik, en goede hd film kwaliteit. kortom heel veel camera voor weinig geld

groetjes en tot koops

Roba1964 19-12-2011

Een hele klantvriendelijke site waar zoeken heel eenvoudig is en prima informatie over het betreffende artikel te vinden is. Dit is niet de eerste keer dat ik iets bij CameraNU koop en zeer waarschijnlijk ook niet de laatste keer...

Nnnn-nnnn 19-12-2011

Prima levering, website overzichtelijk. Geen klantenservice nodig gehad.

Peter Trimbos 19-12-2011

Probleemloos en snel, een prettige ervaring

WillemR1972 19-12-2011

De website is overzichtelijk ingedeeld. De zoekfunctie is goed, waarbij je diverse criteria mee kan geven (zoals prijs indicatie e.d.)
De levering was sneller dan verwacht waarbij ik nog vragen had over het bezorgadres. Deze vragen werden netjes en snel beantwoord.

Al met al weer een uiterst positieve ervaring bij CameraNu.

Nsam 2012 19-12-2011

Ik ben content met de site, de levering en de betaling. Prima gegaan.

robdelang 19-12-2011

was al een tijdje aan het kijken naar nieuwe spullen. Deze site was duidelijk en overzichtelijk. De bestelling was vlot en gemakkelijk en uiteindelijk in de winkel werd ik vlot en vakkundig geholpen. Uiteindelijk ook nog met goede en goedkopere inktpatronen thuis gekomen. TOP

rcosan12 19-12-2011

helemaal geweldig top service updated mail en product snel in huis voor herhaling vatbaar

berry2000 19-12-2011

's avonds om half tien besteld, de volgende ochtend om 10 uur al afgeleverd, supersnel