Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Harry Slegh 12-12-2011

Heldere informatie, snelle levering.

Basisschoolgebruiker 12-12-2011

Goed contact, ook telefonisch.
Snelle levering.
Prettige afhandeling t.a.v. facturering (basisschool)

Charles van Heukelom 12-12-2011

goeg geholpen snelle levering en ook nog een goed product!

Carla282 12-12-2011

Zeer vlotte levering, alles compleet en correct afgehandeld. Helaas heb ik vergeten er een cameratas bij te bestellen. Die wordt dan bij nazending 6,50 euro duurder.

Jolijn2303 12-12-2011

genoeg specificaties op de site, erg duidelijk en snelle levering

marce1965 12-12-2011

overzichtelijke website.
had het product ivm verjaardag snel nodig,
zeer snelle levering zoals beloofd

A. Provily 12-12-2011

Heel duidelijk omschreven. Duidelijke prijs (echt de laagste van ieder !), geen kleine letters. Andere dag, keurig verpakt bezorgd door de koerier. Prijstechnisch was camera los erg interessant. De bundelkorting was niet zo voordelig. Los gekocht (extra accu en 8 gb kaartje) op 2 andere adressen leverde mij dit ong. 25 euro voordeel op. Dat is misschien goed om nog eens naar te kijken.

Paulien1985 12-12-2011

Om te beginnen hoefde ik geen account aan te maken om te kunnen bestellen, geweldig! Verder ging het bestellen makkelijk en snel, ik werd via email keurig op de hoogte gehouden van de bestelstatus en binnen enkele dagen (er zat een weekend tussen) was de camera geleverd. Aanrader, deze winkel.

Susan60 11-12-2011

Duidelijke website.
Als het product op voorraad is en je vóór 22.30 uur (op werkdagen) een bestelling geplaatst hebt, krijg je de volgende dag een mail, dat je artikel verzonden wordt.
Ik ben zeer tevreden over deze firma.

RS12345 11-12-2011

Op zondag besteld en op dinsdag in huis. Plus duidelijke informatie over de status van de bestelling en de levering.Heel fijn!

suzdan 11-12-2011

Zondag besteld en dinsdag in huis. Bij installatie bleek aan/uit knopje niet te werken. Ben met printer naar Urk gereden en kreeg zonder problemen een nieuwe printer, prima service bij CameraNU.nl!!

pbr056 11-12-2011

Voor, tijdens en na het bestelproces: niets op aan te merken. Top!

Sam Ahmad 11-12-2011

Duidelijke website, zeer snelle levering en de laagst prijs op het internet. Beter kun je eigenlijk niet wensen.

pietervos 11-12-2011

duidelijke site,
goede communicatie via mail.
super snelle levering
prijs laag
deze punten maken mij zeer teverden over dit bedrijf

Andre van Sloten 11-12-2011

Ze zijn over het algemeen zeer correct in de afhandeling, wanneer product op voorraad is, dan is de levering ook snel. Bij langere wachtijden krijg je zelfs een mail dat het wat langer duurt, of dan de bestelling door moet blijven gaan....
Dus al met al een positief gevoel bij deze fotozaak

Harras 11-12-2011

Goede garantie, toen het tweede gps-stysteem niet goed werkte werd het verzoek tot teruggave van het aankoopbedrag ingewilligd, een goede oplossing en uiteindelijk toch een tevreden klant.
Bedankt

rga 11-12-2011

Correcte levering van de bestelling. V.w.b. after sales nog geen ervaring vandaar de beoordeling n.v.t.
Prima afhandeling.

Leen de Koning 11-12-2011

Bestelling en levering liep zeer vlot en alles was binnen de gestelde termijn afgeleverd.

yvonnetje 11-12-2011

Snelle reacties via de mail. Meedenkend personeel. Helaas heb ik de lens teruggestuurd omdat ik er voor mijn gevoel niet helemaal tevreden over was, maar dat doet aan cameranu niets af.

Pierik07 11-12-2011

Super goede service,
Ik had voor 2 maanden terug een nikon lens gekocht, maar nog nooit gebruikt.
Zat nog nieuw in de verpakking, maar wel 2 mnd oud.
Ik kon de lens inruilen op mijn nieuwe aankoop en kreeg het volle bedrag terug.
Tevens een vriendelijke bediening en goede uitleg.

PricelessMemories 11-12-2011

Een betere en snellere levering had ik me niet kunnen wensen. Het product dat ik gekocht had (de Lowepro Photo Sport 200 AW) werd een dag na de bestelling aangetekend bezorgd en was netjes verpakt om eventuele beschadigingen te voorkomen. Ook de tas zelf bleek van goede kwaliteit en voldeed aan alle op de website genoemde kenmerken. Ik ben erg blij met mijn aankoop en met de uitstekende levering van CameraNU.nl

Andries24 11-12-2011

Altijd uitstekende ervaring met deze webshop; gister besteld en vandaag in huis.

Ideaal: de goedkoopste prijs op internet en zonder verzendkosten.

Jim Parras 11-12-2011

Ik heb vaak fotoapparatuur bij CameraNU.nl besteld en de levering is altijd snel en in orde.
Ik vind de overzichtelijkheid van de site en het zeer ruime assortiment een pre. Voor mij is CameraNu de beste internetwinkel op fotogebied.

naam12000 11-12-2011

Goede prijs, snelle levering,via e-mail goed op de hoogte gehouden.Ben zeer tevreden over dit internet-
bedrijf!

Herwin-Zandvoort 11-12-2011

Bestellen ging eenvoudig en de levering was zeer snel. Ook track/trace via post.nl is handig.

flitsfoto 11-12-2011

Betaling met creditcard lukte niet, vervolgens via de mail contact over betaling en levering - dat alles verliep verder voorspoedig en was voor mij duidelijk.

m.Lievers 11-12-2011

Goede website en snelle levering...een vooral een scherpe prijs!!

Rene van Leuken 11-12-2011

na de bestelling meteen bevestigingsmail en daarna makkelijk en snel betalen. Volgende dag al geleverd. netjes verpakt en onbeschadigd.

Maarten Meerman 10-12-2011

Een zeer mooi product, aangeboden voor een scherpe prijs.
Erg fijn dat je met iDeal kunt betalen en dat CameraNu je op de hoogte houdt van de bezorgstatus.
De website ziet er goed uit, het heeft een strak design en een accurate zoekfunctie ingebouwd.
Al met al een goede aankoop bij een mooie webwinkel voor al wat een fotograaf nodig heeft!

hb100 10-12-2011

Prima website, super snelle en goed verpakte levering. Uiterst tevreden over cameranu.nl

van der hoorn 10-12-2011

Makkelijk kunnen vinden op de site. Goederen keurig binnen de afgesproken dagen afgeleverd. Prima zaak.

Karel de Krijger uit Spijkenisse 10-12-2011

3 december 2011 2 accu's (4,5 x 3.5 cm en 4 mm dik)besteld voor mijn Olympus D 720 en gelijk betaald. Maandag 5 december een mailtje uw bestelling is opgestuurd. Dinsdag de 6e en zeker woensdag de 7e steeds maar kijken voor een brief met inhoud of kaartje met, u was er niet enz. Donderdag 8 december toch maar rond het middaguur gebeld en er bleek inderdaad door een menselijke fout niets gebeurd te zijn met mijn bestelling.Mijn vraag dan hoe kan het dan dat ik een email krijg met uw bestelling is vandaag opgestuurd zei de dame, dat is een automatisch bericht.Ook vertelde de dame aan de lijn, dat zij geregeld had dat de bestelling aangetekend, op kosten van CameraNU, diezelfde middag de deur uitgaat en ik morgen (vrijdag 9 december) de accu's kan verwachten.Tot 15.00 uur niets gehoord en gezien toen kwam PostNL met de gewone post en daar zat een anvelop bij met, jawel, de twee accu's en dus niet aangetekend. Ik wil de dame toch vreselijk bedanken dat ik in ieder geval de accu's voor het weekend binnen heb gekregen want ik moet véél foto's en filmpjes maken. Toch mensen bij twijfel, bel even want een menselijk foutje is zo gebeurd.

Rettie Theunissen 10-12-2011

Was voor mij de eerste keer dat ik iets via internet bestelde, ik vind het heel goed bevallen. Dit ga ik vaker doen. Bedankt.!!!!!!!

pierre persoon 10-12-2011

Deze fantastische canon powershot sx 40 camera gekocht bij CameraNu.
geweldig die snelle levering! gisteren besteld en de volgende dag al in huis,goed verpakt en nog aangetekend ook, en dat zonder enige kosten ook geen verzendkosten.en tevens de goedkoopstevan de vele webwinkels.
voor mij zijn jullie Toppie!!
bedankt.

hansom18 10-12-2011

Op vrijdag besteld, op zaterdag geleverd. Alles was goed, dus geen gebruik gemaakt (hoeven maken) van after sales.

Jan van Essen 10-12-2011

Het produkt voldeed aan mijn verwachting.
Was voordeliger dan ergens anders.
Ik had het snel in huis.
En meer had ik niet te wensen
Hartelijke groet.

verwp01 10-12-2011

Prima site alles makkelijk te vinden en goede en duidelijke informatie.

Fredvana 10-12-2011

Heldere en prettige leesbare site, met veel informatie. Mijn bestelling was keurig verpakt, compleet en tijdig bezorgd.

molenvoort 10-12-2011

een klein onderdeeltje van het statief was afgebroken.Nadat ik dit per e-mail had gemeld werd ik reeds de volgende morgen door cameranu benaderd voor een oplossing van het probleem.Om het verhaal kort te maken, ik heb inmiddels een nieuwe statief, dus hulde aan Cameranu.Kan me best voorstellen dat ze zo hoog gewaardeerd worden

Visser10001 10-12-2011

Al eerder ervaring opgedaan met deze voortreffelijke winkel. Veel producten, veel kennis en prettige service.

Jan Hellevoet 09-12-2011

Web-site is gebruiksvriendelijk. Kreeg ook snel reaktie op mijn per e-mail gestelde vraag. Bestelling en betaling verliepen goed en vlot. Prima dus !

Johan 01 09-12-2011

Supersnelle levering. Op vrijdag avond 22:45 besteld de voldende dag op zaterdag morgen rond 11:00 geleverd

WB1967 09-12-2011

Prima snelle service, goed afgehandeld en een perfecte camera. Echt waar voor z'n geld.

Jack Minderaa 09-12-2011

Nieuwe producten zijn heel snel leverbaar.
Vragen hiernaar worden snel beantwoord.

ivovan 09-12-2011

prijs ok.
het duurde iets langer dan verwacht.
ik verkeerde in de veronderstelling dat er een
bewaarkoker voor de lens bij zou zitten.
dat viel dus tegen. ik heb hen daarover gemaild,
en uit coulance hebben ze me een lenspouch gestuurd.
de after sales is dus een sterk punt.

Cameradre 09-12-2011

Zeer goed overzicht op de webpagina's. concurrerende prijzen, snelle levering en correcte behandeling bij telefonisch contact en benadering per e-mail.

mg73 09-12-2011

Ik heb via cameranu.nl een sony nex-5 besteld.
De afhandeling ging super snel,je kunt best zeggen vandaag besteld en morgen in huis.
Het apparaat bevalt me ook prima,moet nog wel even weten hoe het precies werkt maar wat ik er zover mee gedaan heb is hij toppie.

Jay Loth 09-12-2011

De website is wat dat betreft goed en erg duidelijk. Enkel zou ik meer foto's per artikel op de advertenties plaatsen. Verders niets meer aan doen :)

SpiderNL 09-12-2011

De levertijd stond groot in beeld. (volgende dag geleverd.) nu bestelde ik net voor of in het weekend er kreeg ik de levering pas 4 dagen later. Op zich niet erg als ik t van te voren weet en als er niet "volgende dag geleverd" in beeld staat

Hollandkiter Sam 09-12-2011

Prima service hoor. Er was een onderdeel van mijn bestelling niet op voorraad en dat stond niet vermeld op de site. Gelijk was er mail en telefonisch contact. In overleg besloten te wachten met verzenden tot het artikel binnen was (paar dagen later) en ik kreeg de verzendkosten retour. Helemaal TOP.