Deze score is berekend op basis van 2397 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Esdoornhof 17-12-2011

ruime keuze voor een scherpe prijs!

jan klein47 17-12-2011

nog niet ontvangen, maar daar keurig bericht van gekregen

eugenie1 17-12-2011

Mooie combiset aanbeiding via Kampioen.
Snelle levering.

slimpie72 17-12-2011

Meerdere malen wat aangeschaft via cameranu.nl. Altijd een snelle afhandeling. Snel antwoord op mails, als je vragen hebt en als iets niet op voorraad is en lang duurt kun je altijd zonder enig probleem annuleren. Echt een goede winkel voor de fotografie liefhebbers.

fravash 17-12-2011

Ik moet zeggen dat ik tot nu toe erg tevreden ben over de camera zelf,helaas heb ik eerder wel een slechte ervaring met de eerder gekochte camera ivm de garantie mijn camara is eerder gevallen deze werd door verzonden voor reparatie en vervolgens krijg ik een prijs opgave van een hoger bedrag dan de camera een half jaar geleden had gekocht. beetje jammer.
Toch weer een nieuwe aankoop op cameranu ivm de laagste prijs als box.

kimberly11 17-12-2011

Nog geen tijd gehad om na de camara om te kijken. Maar zoals ik nu beoordelen kan is hij prima. Vond de levering snel. Wel was het juiste afleveringsadres niet bij de koerier bekend maar ze is meteen na telefonisch contact met mij naar het goede adres gekomen.

Liefste 17-12-2011

Cameranu.nl is ook in de winkel uitermate klantvriendelijk en gericht op service en klantbeleving. Je wordt vriendelijk en snel te woord gestaan. Ook is geen enkele vraag overbodig of te veel. Alles wat ze voor je kunnen doen doen ze met veel verve.

Ook de klantvriendelijkheid is uitermate hoog. Ik bestelde altijd online, maar nu ook een keer in de winkel geweest omdat ik een prijs had gewonnen. Ook in de winkel zijn ze net zo snel en aardig als je online besteld. Ik weet zeker dat ik voortaan alles mbt mijn fotografie zal gaan bestellen bij Cameranu.nl in de toekomst. In vergelijking met de concurrentie is Cameranu.nl nog goedkoper ook.

Medewerkers van Cameranu.nl, bedankt voor de goede en fijne service en voor prettige manier van klantenservice en beleving.

krym49 17-12-2011

Ik heb deze camera telefonisch besteld. Mevrouw van de klantenservice heel duidelijk aalle mijn vragen beantwoordde en meteen reservering gemaakt. Zaterdag winkel van Cameranu is tot 15 uur geopend, dus ik heb besloten om camera zelf op te halen. Geen enkele probleem. Hoeveel in de winkel was vrij druk, wachttijd was niet meer dan 5 minuten. Klantenvriendelijke personeel, ik kon zelfs de camera uitproberen. Zeer tevreden over service van Cameranu.nl

Leo.Dijkstra 17-12-2011

Keurig en snel afgeleverd.En een perfect toestel voor een zeer scherpe prijs!!!!

Van Balen Amsterdam 17-12-2011

Perfecte uitleg en zeer goede service toen er teveel speling op de adapter zat.
Communicatie via mail ook snel en adequaat.

hilcoklinkert 17-12-2011

Snel en goed ontvangen. Levering en product prima in orde, dus geen klachten of ervaring met after sales service.

ad1357 17-12-2011

Zeer tevreden over de wijzen van de bestelling en de snelle levering.

buggle 17-12-2011

zoals beloofd was de camera er inderdaad de dag erna. ik had per ongeluk mijn factuur verwijderd uit mijn e-mail, maar die kreeg ik na een mailtje naar cameranu gewoon netjs nog een keer gestuurd

Marleen Schobben 17-12-2011

Was bij u als een van de enige direct leverbaar, besteld en de dag erna al in huis, super .

Henk Beskers 17-12-2011

De website is zeer overzichtelijk, uitstekende zoekstructuur en goede re;levante links.
In de winkel korte wachttijden (eventueel met koffie) en zeer deskundig en plezierig personeel waarbij tevens alle door mij gekozen producten én accessoires op voorraad waren.

Idp-Robert 17-12-2011

Gewoon zoals het hoort.
Duidelijk, snel en van goede kwaliteit.
De aftersales email ivm de vertraging was voor ons niet van toepassing.
Wij hadden de doeken reeds ontvangen.

C. Rebel 17-12-2011

Snelle reactie, snelle levering en klantvriendelijk personeel.
Zo hoort het, prima, dit verdiend aanbeveling.

M v Boxmeer 17-12-2011

Goed geregeld, alleen kreeg ik een verkeerde factuur en daarna nog een goede. Da's vreemd, maar heb wel de goede bestelling ontvangen.

gheijmeriks 17-12-2011

goede serves en goede informatie
via de web/telefoon

lud64 17-12-2011

Produkt is goed ingepakt. Levering was op tijd en volgens opgave op website.

mv1961 16-12-2011

Verkeerd besteld, bleek alleen een body ipv een compleet toestel. Razendsnel geld retour na terugzenden van product. Echt top!

John04 16-12-2011

After sales heb ik maar niet ingevuld.

Reden van retour was:

Adapter valt niet in de vergrendeling van de camera.
De lens kan hierdoor niet goed vastgezet worden.
De adapter is hierdoor onbruikbaar.

Het blijft jammer dat ondanks een ondeugdelijk product de totale verzendkosten voor mijn rekening was.

RoRoo 16-12-2011

Heb bij cameranu.nl de Canon EOS 1100D besteld.

Het overzicht is duidelijk en helder vormgegeven. Je krijgt genoeg informatie om een goede keuze maken.

Na je bestelling word je via de mail goed op de hoogte gehouden en de camera was de volgende dag al bij ons binnen.
Dit is een kwaliteit die je niet vaak tegenkomt bij de webshops.

Ik zal deze site iedereen aanraden.

Harrie Timmermans 16-12-2011

Ik ga regelmatig een bezoek brengen op de site van Cameranu gewoon om me te orieteren op die manier ben k op de hoogte en ik vind het een een heel overzichtelijke site en duidelijk en alles heel goed gerangschikt

Irene de Jong 16-12-2011

Prijs: goed, levering: binnen 3 dagen had ik het produkt in huis. Kortom, helemaal tevreden

Fotografie Jos Zeebregts 16-12-2011

Vlotte levering in een goede verpakking voor de verzending. Voorzien van pakbon.
Aankoop tot volle tevredenheid.

leeuwenbrink 16-12-2011

Duidelijke site.
Levering prima, wat belooft wordt is komt men waar.
Goede prijs.

DMu1 16-12-2011

Snelle en keurige levering tegen een scherpe prijs!
Zie hier de link naar het gekochte product: http://xritephoto.com/ph_product_overview.aspx?ID=1257

Dit is echt een aanrader voor iedereen die zijn foto's beter van kleur en witbalans wil krijgen. (wel dan ook tevens je scherm kalibreren :) )

CorrinaV 16-12-2011

Zaterdag besteld en woensdag in huis. Perfect afgedrukt in een mooi formaat en goede kwaliteit! Het was de eerste keer dat ik een foto op canvas laat drukken, maar zeker niet de laatste keer en de volgende keer weer bij CameraNu.nl

catharina23 16-12-2011

Gisteravond om een uur of 10 besteld, vandaag in huis. Perfect! After sales kan ik natuurlijk nog niets over zeggen, maar qua bestelling en levering kan het niet beter.

Fotografie Pierre Pinkse 16-12-2011

De kwaliteit van de foto's op canvas van CameraNu is uitstekend. Ook als de levering door drukte wat langer duurt, krijg je keurig bericht, zodat je niet onnodig zit te wachten.

Henk van Wijk 16-12-2011

Ik word altijd prima geholpen en goed voorgelicht. Hetb is weliswaar ca 80 km rijden maar bereikbaarheid is goed. Geen prkeerproblemen.

Reemt Groeneveld 16-12-2011

heb vaker bij jullie gekocht, altijd op tijd en prima service, goed bezig!! Daarom koop ik altijd bij cameranu.nl in een woord geweldig. en de volgende komt er weer aan Camera canon D5 mark 11 of 111.

avano 16-12-2011

Keurige en snelle levering en informatie over status van bestelling.

TonvdB 16-12-2011

Voorafgaande aan een eventuele aankoop van een fotoprinter heb ik, mijn inziens, een uitgebreid en goed advies van Info-Camera.nu gekregen, uiteindelijk de Epson Stylus Foto PX820FWD besteld die de volgende dag al door TNT is afgeleverd. Na installatie, conform de handleiding, ondervond ik enige installatie probleempjes met een van de inkt-cartridges waarop na melding aan Info-Camera.nu bijna direct (binnen 30 minuten) is gereageerd met ondersteunende adviezen en daadwerkelijke oplossing hiervan. Gewoon top, echte service met nog hartelijk dank daarvoor.

waterhoen 16-12-2011

Service en kwaliteit uitstekend

martijn bunte 16-12-2011

kan er kort over zijn, altijd 100% tevredenheid..
zowel over het bestelde product en de zeer snelle afhandeling hiervan..
mijn vaste adres om bestellingen te doen via het internet

canon 580ex ii 16-12-2011

Goedkoopste en snel geleverd

blom12 16-12-2011

alles geheel volgens planning en keurig netjes verpakt afgeleverd.

Pieter458887 16-12-2011

Supersnelle afhandeling en service. Levering binnen 12 uur. Goed bereikbare klantenservice met vriendelijke en kundige service.

kitschmann 16-12-2011

-goede website; uitgebreide beschrijving producten.
-Urk is niet de meest centrale plaats in Nederland,
voor mij goed te bereiken. De plek op Urk is goed;
industrieterrein is goed te bereiken, altijd parkeer-
plek (gratis).
-tot nu toe bij elke bestelling, de volgende dag de
spullen in huis; prima te volgen via PostNL.
Tracktracecode via mail is goede service.

Rob 1963 16-12-2011

Mooi product. Ziet ee degelijk uit. Goed verpakt voor transport. Snel geleverd. Gewoon goed.

p.ijdema 16-12-2011

duidelijke website,alles is goed te vinden de bestelling en levering ging perfect 's avonds besteld volgende dag in huis,lens werkte niet geen probleem terug sturen en nieuwe weer ontvangen ,gewoon alles is top.

suzanne1984 16-12-2011

het was gemakkelijk de camera te bestellen.
Daarnaast was de camera heel snel geleverd.

pamsspace 16-12-2011

snelle levering :-)goede service, veel keuze

J.W. van den Broek 16-12-2011

Goede kwaliteit en prijs verhouding

H.v.Reijswoud 16-12-2011

Prima kwaliteit, goede dienstverlening en prettige communicatie

Lapauline 16-12-2011

probleemloze bestelling en levering!

Alhambra 16-12-2011

Breed en diep assortiment met zeer redelijke prijzen.
Snelle levering: de volgende dag al ontvangen.
Perfecte service: lens zonnekap teruggestuurd omdat de constructie niet naar wens was. Na een paar dagen het aankoopbedrag op mijn rekening gestort.
Conclusie: Cameranu.nl staat voor solide.

J.L van Bueren 16-12-2011

deze site is duidelijk,alles is makkelijk en snel te vinden.De bezorging was sneller dan verwacht en de artikelen goed verpakt.