Deze score is berekend op basis van 2380 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

ben7712 22-12-2011

goede afhandeling van het product
goed advies

Stef59 22-12-2011

De webwinkel bij uitstek om tegen een zeer concurerende prijs fotoartikelen te kopen.
De levering is geweldig: gratis verzendingen en nog wel aangetekend.
Heb al meerdere artikelen besteld, en alles is altijd naar wens verlopen. Een aanrader voor iedereen die via internet bestellingen wil doen

miekskepiekske 22-12-2011

Bestelling werd dag erna al bezorgd in zeer goede staat! Boek is prachtig en precies wat ik ervan verwacht had.

arko500 22-12-2011

Gisteren besteld en vandaag al afgeleverd. Nog een contact met aftersales nodig gehad. Alle beloften zijn wederom waargemaakt.

RudigerO 22-12-2011

Over de lens kan ik momenteel nog niets zeggen, wat de levering aangaat...dit lijkt me nog moeilijk te overtreffen. Via het trakingsysteem bleek de lens donderdagmorgend in Brussel te zijn toegekomen...een algemene stakingsdag hier in België. Ik hoopte dus nog op vrijdag. Donderdag om 17.00u was het objectief geleverd. Puik werk. Verzendkosten inbegrepen toch nog 50€ beter koop dan bij de goedkoopste in mijn omgeving (tot 50km) Waar ik de volgende lens koop weet ik nu al. Als een D7 dan nog 200€ beter koop is weet ik ook waar ik mijn volgende toestel koop. Als extra slag in het gezicht wordt in Nederland bij Canon nog een cashback gedaan ook en in België niet. Niet zeuren over een teruglopende economie, gemiste kansen zou ik denken.

Johan01 22-12-2011

Supersnelle levering, duidelijke communicatie, goede prijs (gezocht via Tweakers Pricewatch). CameraNu.nl is een prima webshop!

baldwinh 22-12-2011

Door drukte met de canvas-actie was er enige vertraging opgetreden. Dat is heel netjes gemeld en vervolgens kwam de bestelling toch nog vlot binnen. Het komt helder, snel en goed over wat camera.nu doet.

Ingritt 22-12-2011

Mijn ervaring met Cameranu is uitstekend! Producten worden altijd correct en snel geleverd conform toezegging. Producten zijn makkelijk vindbaar op de website, veel producten zijn op voorraad en je wordt correct en professioneel te woord gestaan aan de telefoon. In geval van een aankopen op fotografiegebied is Cameranu mijn eerste keus. Ik ben een zeer tevreden klant.

flower0105 22-12-2011

Ik kon het product makkelijk vinden, werd goed aan de telefoon geholpen en had de camera de volgende dag na mijn bestelling al in huis. Al met al heel tevreden.

JBteH 22-12-2011

Geweldige service en snelle levering.

Willem Merks 22-12-2011

Groot gemak t.a.v. bestellen en een uitermate snelle levering.

Ad Boer 22-12-2011

Bij betaling met creditkaart duurt de levering langer omdat het bestelde pas de volgende dag wordt verzonden, hier voldoet men dus niet aan de 24 uurslevering. Dit staat niet (helemaal) op de site.

Jo Lennhaarts 22-12-2011

Goede Website Bestelling en levering binnen 24 uur.
Heb betaald met ideal ook geen probleem.
Heb deze site gevonden op www.beslist.nl
Deze camera bestelt voor mijn vrouw had eerst een kodak maar daar kon ze geen mooi foto,s van mijn klein kinderen maken, maar nu geweldig mooi camera eenvoudige bediening.Dus een dikke10.

Adri V. 22-12-2011

Groot pluspunt is de keuzemogelijkheid op de website; overzichtelijk, duidelijk en compleet. De verzending is zoals wordt beloofd binnen de gestelde termijn en redelijk trackable. Kortom....tevreden met de verleende service.

R. de Langen 22-12-2011

levering keurig op tijd. Alles verloopt vlot.

Anne Kootstra 22-12-2011

alles is perfect gegaan, goede informatie en aftersales!!!

Marc34sd 22-12-2011

Zeer tevreden over de goede servies en bezorging. De kosten voor mijn bezorgingen waren dan wel 20euro. Maar ik kreeg een telefoontje hoela ik het kon verwachten en kon goed aangeven wanneer ik thuis zou zijn om de bestelling die al snel bezorgt kon worden binnen was.

Srebbul 22-12-2011

prima bedrijf snelle levering redelijke prijs

ikke25 22-12-2011

Snelle service, goede informatie per telefoon

a musters 22-12-2011

alles keurig bezorgd conform afspraak

Frank Schut 22-12-2011

Goede en duidelijke internet site welk ook zijn beloften volkomen nakomt.

Bianca Stoel 22-12-2011

Ik was af gegaan op eerdere beoordelingen en die blijken volkomen waar te zijn. Een camera koop je niet iedere dag en dan is het heel prettig als alles wat er beloofd wordt ook wordt nagekomen.

Wicky29 22-12-2011

Duidelijke website, makkelijk te bestellen en super snel in huis. Mijn complimenten. Ik ben ook een paar keer in de winkel geweest en daar is de service ook altijd heel goed.

Mr.J. Spoelman 22-12-2011

Heb mijn product niet gekocht via de webwinkel, maar gewoon in de vesteging in Urk.
Wel het voorbereidende werk gedaan op de website.
Verder is het voor mij flink oefenen met die nieuwe lens, mede omdat ie heel gevoelig is voor licht/donker.

Jurij 22-12-2011

Goede prijs! Snelle en goede service! ZEEEER tevreden!!!

Salwiczek 22-12-2011

's middags besteld en de volgende dag in huis met alle communicatie precies zoals vermeld op de website.
Complimenten voor deze service, waarvan we eigenlijk zouden moeten uitgaan als de enige service die standaard in de industrie zou moeten zijn.

June2064 22-12-2011

Ik ben zeer tevreden in alle opzichten. In eerste instantie schrok ik even omdat na de eerste bevestiging per mail van mijn bestelling er na 10 minuten nog een bevestiging van mijn bestelling kwam, maar dan met een ander ordernummer. Ik heb direct per mail gemeld dat er iets niet goed was gegaan en dat ik maar 1 bestelling heb gedaan. De volgende ochtend had ik al een keurig antwoord per mail dat ze de fout hersteld hadden en mijn bestelling ontving ik vervolgen keurig de volgende dag. Helemaal top!

Ron6419 22-12-2011

Artikel was niet op voorraad maar perfecte service om het toch voor de kerst te leveren. Klasse!!!!

tevreden klan 22-12-2011

Zeer snelle en goede service,
Ga zo door.

Coen Heveling Fotografie 22-12-2011

Een website die duidelijk is en de informatie biedt die je wenst.
Nooit gemerkt dat de CameraNu site langzaam was, of onbereikbaar.
Goede info over de ordervoortgang, en als beloofd de volgende dag geleverd.
Aftersales heb ik nog nooit 'gebruikt' bij CameraNu. Nooit nodig gehad. (en dit is echt niet mijn eerste aankoop bij CameraNu)

Carol Bastings 22-12-2011

6,7
tel. bereikbaarheid is in bepaalde uren niet voldoende. Ik denk dat je daar vandaag de dag iets aan moet doen. Verder prima service en prijs. Zeker een aanrader

Chicken1960 21-12-2011

Goed product dat ook nog op voorraad was!! Levering binnen 2 dagen. Prima geregeld

Hao Wang 21-12-2011

Everything is good so far. The price is probably the lowest in Holland, the delivery is lightning quick and there various payment method to choose from. I'll probably recommending your shop to people that I know.

R. van Boxtel 21-12-2011

ben sinds een paar dagen bekend bij cameranu en ben heel goed tevreden netjes geleverd de volgende dag in huis pas om 22.00 uur besteld heel tevreden

Marjon G 21-12-2011

Een hele goede en snelle levering

KieskeurigeKlant85 21-12-2011

Na verschillende goede beoordelingen te hebben gelezen, de webshop maar eens banaderd per mail om de voorraadindicatie te controleren.

Tot mijn verbazing kreeg ik binnen twee minuten al een nette reactie terug. Dat (samen met de andere beoordelingen) was voor mij genoeg om over te gaan tot het bestellen van een (vrij prijzige, met iDeal te betalen) GlideCam.

Rond 22.00u. `s avonds kreeg ik de verzendbevestiging met track&trace code en de volgende dag kreeg ik het pakketje ook echt binnen.

Ik heb tussentijds nog gemaild met de mensen van CameraNu en ze stonden mij iedere keer netjes te woord.

Dit heeft ze een extra vaste klant opgeleverd!

JoyceFr 21-12-2011

Supersnelle levering en de goedkoopste!

Arjan M 21-12-2011

Voorafgaand aan bestelling telefonisch contact gehad. Zeer goede bereikbaarheid en net contact. Goede service.
Zeer snelle levering. 's morgens besteld. s'Avonds via ideal betaald volgende ochtend al thuis.
After sales nog niet nodig gehad.

annel1978 21-12-2011

Hele goede service, en de verkopers denken met je mee

Rob Lenssen 21-12-2011

Scherpe prijs, uitgebreide en precies kloppende informatie; heldere website; groot bestelgemak, snelle levering, goed verpakt, uitstekend produkt. After sales was - anders dan deze enquete - niet nodig.

AnsZ 21-12-2011

Vlekkeloos afgehandelde bestelling, zorgvuldige communicatie, nagekomen toezeggingen. Prima.

Niels33 21-12-2011

Tas besteld.
Verkeerde (Duurdere) tas gekregen.
Netjes aangegeven. Ook aangeboden deze t ehouden, maar dan hadden ze eerst een foto nodig.
Verder werd mijn eerste mail niet correct gelezen en wordt er slecht geluisterd aan de telefoon.
Uiteindelijk wel goed opgelost.

BjornE 21-12-2011

Vorige week de scanner gekocht 's avonds rond 20.30 uur en direct betaald met iDeal. De volgende dag hadden we het product al in huis!

Scanner al gebruikt om verschillende foto's in te scannen en dit werkte direct goed.

Meeuwes Schulting 21-12-2011

De Epson voldoet ruimschoots aan onze verwachtingen en zeer gebruiksvriendelijk.
Het installeren van de software zowel voor Windows en/of Mac geen enkel probleem, alles werkte in een keer. Op de website uitgebreide specificatie. En de service, bestellen en bezorgen helemaal top, het gebeurde zoals op de site aangeven.

DroemBa 21-12-2011

Overzichtelijke website, met actuele stand van de magazijn voorraad. Om 22.18 uur besteld en nog diezelfde avond verzonden. Na amper 15 uur tijd werd de camera door TNT post thuis afgeleverd.

Klein puntje van verbetering, de vrachtbrief/verzendlijst zat onder in de doos onder een laagje papier. Normaal gooi je dit ineens weg.
Gelukkig dat ik dit op tijd zag.

Maar al met al zeer zeker aan te bevelen.

CM69180 21-12-2011

PRIMA SERVICE VAN CAMERANU. ENIGE HULP OP DE WEBSITE VOOR BESTELD TASJE (BLEEK NIET TE PASSEN) ZOU OP ZIJN PLAATS ZIJN.

Bopdewoert 21-12-2011

Duidelijke webshop, ook op de iPad waarin je goed kunt navigeren.

rogier1976 21-12-2011

Zoals omschreven op hun web site, voor 22:30 besteld volgende dag in huis. Dat vind ik goed.

Jasperdejong 21-12-2011

Snelle levering.
Avond om 22.00 uur besteld en volgende dag al om 11.00 in huis!
En laagste prijs

Rob_Hoofddorp 21-12-2011

Prima service en vlotte levering. Nadeel zijn de standaard verzendkosten voor paketpost, ook als het een artikel is dat in een envelop kan worden verstuurd. verdre prima service en correcte en vlotte afhandeling. Groot assortiment.