Deze score is berekend op basis van 2400 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Srebbul 22-12-2011

prima bedrijf snelle levering redelijke prijs

ikke25 22-12-2011

Snelle service, goede informatie per telefoon

a musters 22-12-2011

alles keurig bezorgd conform afspraak

Frank Schut 22-12-2011

Goede en duidelijke internet site welk ook zijn beloften volkomen nakomt.

Bianca Stoel 22-12-2011

Ik was af gegaan op eerdere beoordelingen en die blijken volkomen waar te zijn. Een camera koop je niet iedere dag en dan is het heel prettig als alles wat er beloofd wordt ook wordt nagekomen.

Wicky29 22-12-2011

Duidelijke website, makkelijk te bestellen en super snel in huis. Mijn complimenten. Ik ben ook een paar keer in de winkel geweest en daar is de service ook altijd heel goed.

Mr.J. Spoelman 22-12-2011

Heb mijn product niet gekocht via de webwinkel, maar gewoon in de vesteging in Urk.
Wel het voorbereidende werk gedaan op de website.
Verder is het voor mij flink oefenen met die nieuwe lens, mede omdat ie heel gevoelig is voor licht/donker.

Jurij 22-12-2011

Goede prijs! Snelle en goede service! ZEEEER tevreden!!!

Salwiczek 22-12-2011

's middags besteld en de volgende dag in huis met alle communicatie precies zoals vermeld op de website.
Complimenten voor deze service, waarvan we eigenlijk zouden moeten uitgaan als de enige service die standaard in de industrie zou moeten zijn.

June2064 22-12-2011

Ik ben zeer tevreden in alle opzichten. In eerste instantie schrok ik even omdat na de eerste bevestiging per mail van mijn bestelling er na 10 minuten nog een bevestiging van mijn bestelling kwam, maar dan met een ander ordernummer. Ik heb direct per mail gemeld dat er iets niet goed was gegaan en dat ik maar 1 bestelling heb gedaan. De volgende ochtend had ik al een keurig antwoord per mail dat ze de fout hersteld hadden en mijn bestelling ontving ik vervolgen keurig de volgende dag. Helemaal top!

Ron6419 22-12-2011

Artikel was niet op voorraad maar perfecte service om het toch voor de kerst te leveren. Klasse!!!!

tevreden klan 22-12-2011

Zeer snelle en goede service,
Ga zo door.

Coen Heveling Fotografie 22-12-2011

Een website die duidelijk is en de informatie biedt die je wenst.
Nooit gemerkt dat de CameraNu site langzaam was, of onbereikbaar.
Goede info over de ordervoortgang, en als beloofd de volgende dag geleverd.
Aftersales heb ik nog nooit 'gebruikt' bij CameraNu. Nooit nodig gehad. (en dit is echt niet mijn eerste aankoop bij CameraNu)

Carol Bastings 22-12-2011

6,7
tel. bereikbaarheid is in bepaalde uren niet voldoende. Ik denk dat je daar vandaag de dag iets aan moet doen. Verder prima service en prijs. Zeker een aanrader

Chicken1960 21-12-2011

Goed product dat ook nog op voorraad was!! Levering binnen 2 dagen. Prima geregeld

Hao Wang 21-12-2011

Everything is good so far. The price is probably the lowest in Holland, the delivery is lightning quick and there various payment method to choose from. I'll probably recommending your shop to people that I know.

R. van Boxtel 21-12-2011

ben sinds een paar dagen bekend bij cameranu en ben heel goed tevreden netjes geleverd de volgende dag in huis pas om 22.00 uur besteld heel tevreden

Marjon G 21-12-2011

Een hele goede en snelle levering

KieskeurigeKlant85 21-12-2011

Na verschillende goede beoordelingen te hebben gelezen, de webshop maar eens banaderd per mail om de voorraadindicatie te controleren.

Tot mijn verbazing kreeg ik binnen twee minuten al een nette reactie terug. Dat (samen met de andere beoordelingen) was voor mij genoeg om over te gaan tot het bestellen van een (vrij prijzige, met iDeal te betalen) GlideCam.

Rond 22.00u. `s avonds kreeg ik de verzendbevestiging met track&trace code en de volgende dag kreeg ik het pakketje ook echt binnen.

Ik heb tussentijds nog gemaild met de mensen van CameraNu en ze stonden mij iedere keer netjes te woord.

Dit heeft ze een extra vaste klant opgeleverd!

JoyceFr 21-12-2011

Supersnelle levering en de goedkoopste!

Arjan M 21-12-2011

Voorafgaand aan bestelling telefonisch contact gehad. Zeer goede bereikbaarheid en net contact. Goede service.
Zeer snelle levering. 's morgens besteld. s'Avonds via ideal betaald volgende ochtend al thuis.
After sales nog niet nodig gehad.

annel1978 21-12-2011

Hele goede service, en de verkopers denken met je mee

Rob Lenssen 21-12-2011

Scherpe prijs, uitgebreide en precies kloppende informatie; heldere website; groot bestelgemak, snelle levering, goed verpakt, uitstekend produkt. After sales was - anders dan deze enquete - niet nodig.

AnsZ 21-12-2011

Vlekkeloos afgehandelde bestelling, zorgvuldige communicatie, nagekomen toezeggingen. Prima.

Niels33 21-12-2011

Tas besteld.
Verkeerde (Duurdere) tas gekregen.
Netjes aangegeven. Ook aangeboden deze t ehouden, maar dan hadden ze eerst een foto nodig.
Verder werd mijn eerste mail niet correct gelezen en wordt er slecht geluisterd aan de telefoon.
Uiteindelijk wel goed opgelost.

BjornE 21-12-2011

Vorige week de scanner gekocht 's avonds rond 20.30 uur en direct betaald met iDeal. De volgende dag hadden we het product al in huis!

Scanner al gebruikt om verschillende foto's in te scannen en dit werkte direct goed.

Meeuwes Schulting 21-12-2011

De Epson voldoet ruimschoots aan onze verwachtingen en zeer gebruiksvriendelijk.
Het installeren van de software zowel voor Windows en/of Mac geen enkel probleem, alles werkte in een keer. Op de website uitgebreide specificatie. En de service, bestellen en bezorgen helemaal top, het gebeurde zoals op de site aangeven.

DroemBa 21-12-2011

Overzichtelijke website, met actuele stand van de magazijn voorraad. Om 22.18 uur besteld en nog diezelfde avond verzonden. Na amper 15 uur tijd werd de camera door TNT post thuis afgeleverd.

Klein puntje van verbetering, de vrachtbrief/verzendlijst zat onder in de doos onder een laagje papier. Normaal gooi je dit ineens weg.
Gelukkig dat ik dit op tijd zag.

Maar al met al zeer zeker aan te bevelen.

CM69180 21-12-2011

PRIMA SERVICE VAN CAMERANU. ENIGE HULP OP DE WEBSITE VOOR BESTELD TASJE (BLEEK NIET TE PASSEN) ZOU OP ZIJN PLAATS ZIJN.

Bopdewoert 21-12-2011

Duidelijke webshop, ook op de iPad waarin je goed kunt navigeren.

rogier1976 21-12-2011

Zoals omschreven op hun web site, voor 22:30 besteld volgende dag in huis. Dat vind ik goed.

Jasperdejong 21-12-2011

Snelle levering.
Avond om 22.00 uur besteld en volgende dag al om 11.00 in huis!
En laagste prijs

Rob_Hoofddorp 21-12-2011

Prima service en vlotte levering. Nadeel zijn de standaard verzendkosten voor paketpost, ook als het een artikel is dat in een envelop kan worden verstuurd. verdre prima service en correcte en vlotte afhandeling. Groot assortiment.

Edzo 21-12-2011

Goede snelle bestelling en levering.

Dick deRonden 21-12-2011

Heb al meerdere keren bij CameraNu besteld in de loop der jaren. Altijd zeer snelle levering en de artikelen worden zeer goed verpakt.

dat doet er niet toe 21-12-2011

Uitstekende, snelle website, die het makkelijk maakt producten te vergelijken. Vlotte levering.

Signore Martino 21-12-2011

Website is qua stijl wat rommelig, maar navigeert in principe goed. Service (telefonische bereikbaarheid + after sales) uitstekend. In mijn bestelling was er 1 item niet direct op voorraad. Dit vertraagde de afhandeling (versturen) van de zending. 1 belletje voldoende om dat ene item op nalevering te krijgen en de spullen de volgende dag binnen.

Keurig! Zo hoort het.

JacquesZwik 21-12-2011

Ik koop al jaren m'n fotoapparatuur bij Cameranu.nl en tot volle tevredenheid. Deze coolpix is een kerstcadeau voor m'n schoondochter en dus nog niet uit de doos.
Heb hem 's avonds besteld en de volgende morgen al in huis.

OK 60 21-12-2011

Informatie vooraf via telefoon prima; Gebruik website soms lastig, om artikelen te vinden; bestellen en ontvangen van de bestelling ging vlot en zonder problemen.
Hartelijk dank!

jeanet vrisekoop 21-12-2011

De snelheid van de site - de overzichtelijkheid en de afhandeling van CameraNU scoren allemaal een 9. Aftersales d.m.v. deze beoordeling is minder, zeker als het 2 dagen achterelkaar wordt gestuurd.
Al met al TOP

Ad29 21-12-2011

Bestelling en levering zijn oké, maar er werd geen mail verstuurd met track and trace terwijl dit wel aangekondigd was. Verder alles prima.

P.V 21-12-2011

Ik kom ervoor vanuit Den Helder. Goede service en ter zake kundige mensen die je helpen.Klantenservice werkt resultaat gericht en dat vertaald zich in een goede winkelier/consument relatie.

Luc Dewaele 20-12-2011

De herstelling van de fuji x100 -mijn onmisbaar werkpaardje op Java verliep zeer persoonlijk en vlekkeloos. Bravo aan het team!

evilme 20-12-2011

Snelle nette afhandeling na lang zoeken bij deze winkel mijn product gevonden en op voorraad

en de ene dag besteld de andere dag in huis

GLTZ 20-12-2011

Aangevraagde koop is op de juiste gevraagde tijd geleverd.

fotoos.toon 20-12-2011

Los van de geweldig gunstige prijs is het een genot om op deze webwinkel te shoppen. de bestelling werd keurig de volgende dag afgeleverd, zoals ook aangegeven. Prima verpakt ook.

max 56 20-12-2011

correcte levering binnen no-time

Ray9999 20-12-2011

Gezochte product was makkelijk te vinden op de website. Bestelling was de volgende dag al binnen, geheel zoals op de website is aangegeven

rover10 20-12-2011

Perfecte afhandeling snelle levering

H.A.Akkermans 20-12-2011

Product goed te zien op de web site met voldoende informatie.Keurige afwikkeling van de bestelling en je wordt goed op de hoogte gehouden wat de status is.