Martin Paulissen 20-12-2011

Cameratas met enkele muisklikken gevonden en besteld. Na 2 dagen keurig in de bus. Ik zou niet weten hoe het anders moet.

corina1234 20-12-2011

De prijs kwam als beste uit en de bestelling was binnen 1 dag in huis.

bolderM4n 20-12-2011

Website is mijns inziens duidelijk/afdoende (misschien tijd voor een nieuwe look?).

Artikel was op voorraad dus snel in huis.

Lekkere kleine 5 in 1 reflector. Eenmaal ingevouwen is het makkelijk om het in je jas of fototas weg te stoppen.

nonnenkamp 20-12-2011

super snel geleverd de volgende dag erg fijn

J. Rensema 20-12-2011

De winkel communiceert prima, levert snel de juiste produkten en verpakt ze veilig voor transport. Alles uitstekend! - een aanrader!

Happiness01 20-12-2011

Personeel is kundig en vriendelijk. Werkwijze in de winkel is handig. Goed adres.

MMBBNH 20-12-2011

CameraNU.nl doen wat ze beloven dus een prima service!
Nikkor lens werkt naar tevredenheid.

lies1993 20-12-2011

Perfecte en snelle levering, ook in de drukke decmebermaand.
Hartstikke bedankt hiervoor.

Marcelvana 20-12-2011

Mooie duidelijke site, telefonisch een vraag gesteld over het product en kreeg hier keurig en snel een e-mail over. Bestelling snel verzonden, keurig verpakt kortom een aanrader om hier te kopen.

L. Vlieks 20-12-2011

Het hele bestel- en leveringsproces verloopt heel vlot.

F. Kers 20-12-2011

De klantvriendelijkheid, de verstrekte informatie,de betrouwbaarheid van de verstrekte informatie, de snelheid van leveren en het volgen van de status van mijn bestelling was prima verzorgt door CameraNU

GuusL52 20-12-2011

Goed prijs, snelle levering, goede nazorg. Kortom prima webshop.

P.Jansen1943 20-12-2011

Na mijn bestelling geplaatst en betaald te hebben is de verdere afhandeling heel snel en perfect gegaan en ben ik zeer tevreden .

Marty1983 19-12-2011

Snelle service en zeer netjes bezorgd

SWJH 19-12-2011

Nadat ik de keus had gemaakt had ik nog een toevoeging op de mogelijke opties. Dit werdt snel en goed afgehandeld.

Andre de Bruijn 19-12-2011

Een prima webshop via google earth kijk ik altijd even of ik evt. met woonhuis verkoop te maken heb. Dat is bij CameraNU.nl niet het geval er staat een "gelikt" pand in Urk en de snelheid van leveren laat niets te wensen over.Dus de eerste indruk is goed.

William0202 19-12-2011

Deze camera tegen een concurrende prijs gekocht met uitstekende Service om 22.00 besteld en voila volgende dag werd het afgeleverd.

eerder ook als spulen gekocht en zeergoede service gehad.

Aanrader!

mariposa 19-12-2011

Cameranu.nl is een overzichtelijke website met goede uitleg over de producten. Natuurlijk ligt Urk niet om de hoek maar telefonisch zijn zij goed bereikbaar. Meestal als ik iets besteld heb is het binnen een paar dagen al in huis. De producten zijn heel solide verpakt. Als je niet tevreden bent met het product is retourneren ook absoluut geen probleem. Alles samengevat, ik koop nu een aantal jaren mijn foto producten bij Cameranu en ben hoogst tevreden.

Dominique88 19-12-2011

Ik kom makkelijk het artikel vinden op de site en werd netjes via de mail op de hoogte gebracht van alle ontwikkelingen. Alles verliep overzichtelijk en snel.

Paul H. 19-12-2011

Snelle afwikkeling van de bestelling; pas om 22.15 uur besteld en betaald (via Ideal) en toch de volgende dag geleverd op het gewenste adres!! Sneller kan niet! Ook bij vorige bestellingen verliep alles probleemloos.

Umi 19-12-2011

Ik heb een Canon Ixus 220 HS bij CameraNu.nl gekocht.
Een scherpe prijs en goede service.
Reageren netjes en snel per e-mail.Snelle bezorging( echt binnen 1 dag).
Groot compliment! Een dikke 10.

Fred Evers 19-12-2011

Simpele manier van het plaatsen van de bestelling. Levering en product komen overeen met wat beloofd is. Het hele proces van kopen maakt een betrouwbare indruk. Alles functioneert naar behoren, zodat ik niet kan beoordelen of de service bij problemen voldoet.

196200000000000000000000000 19-12-2011

had de camera via internet besteld en had het de volgende dag al in huis. Het is een hele goeie camera makkelijk in gebruik, en goede hd film kwaliteit. kortom heel veel camera voor weinig geld

groetjes en tot koops

Roba1964 19-12-2011

Een hele klantvriendelijke site waar zoeken heel eenvoudig is en prima informatie over het betreffende artikel te vinden is. Dit is niet de eerste keer dat ik iets bij CameraNU koop en zeer waarschijnlijk ook niet de laatste keer...

Nnnn-nnnn 19-12-2011

Prima levering, website overzichtelijk. Geen klantenservice nodig gehad.

Peter Trimbos 19-12-2011

Probleemloos en snel, een prettige ervaring

WillemR1972 19-12-2011

De website is overzichtelijk ingedeeld. De zoekfunctie is goed, waarbij je diverse criteria mee kan geven (zoals prijs indicatie e.d.)
De levering was sneller dan verwacht waarbij ik nog vragen had over het bezorgadres. Deze vragen werden netjes en snel beantwoord.

Al met al weer een uiterst positieve ervaring bij CameraNu.

Nsam 2012 19-12-2011

Ik ben content met de site, de levering en de betaling. Prima gegaan.

robdelang 19-12-2011

was al een tijdje aan het kijken naar nieuwe spullen. Deze site was duidelijk en overzichtelijk. De bestelling was vlot en gemakkelijk en uiteindelijk in de winkel werd ik vlot en vakkundig geholpen. Uiteindelijk ook nog met goede en goedkopere inktpatronen thuis gekomen. TOP

rcosan12 19-12-2011

helemaal geweldig top service updated mail en product snel in huis voor herhaling vatbaar

berry2000 19-12-2011

's avonds om half tien besteld, de volgende ochtend om 10 uur al afgeleverd, supersnel

videofreak2 19-12-2011

een van de weinige webwinkels die dit product op voorraad had, bovendien tegen een redelijke prijs. Zoals beloofd de volgende dag geleverd.

Raoul48 19-12-2011

Snelle levering en bij telefonisch contact erg vriendelijk geholpen.

ferdivdb 19-12-2011

is goed winekl aleen ptt post moet goed lees wat er op staad had brief je verkeer bezorgen gelukg heb goed buurman

Sinke 19-12-2011

Aan te raden ff bellen of het op voorraad is zodat je geen teleurstelling heb.
Heb dit meegemaakt met 4launch.

ruudmasselink 19-12-2011

levering was 1 dag sneller dan ik verwacht. dus ze hebben de interne processen goed op een rijtje aangezien ik een handmatige betaling heb gedaan

klaaseva 19-12-2011

op de website uitgezocht, toen even naar urk voor de winkel. en meteen meegenomen

Erik Bartels 19-12-2011

Goede leverancier met correcte afhandeling van zaken.Overzichtelijke, en goede site. Het is prettig met CameraNu.nl zaken te doen.

Jack van den Burg 19-12-2011

CameraNu heeft een ruime sortering in camera's en fotobenodigdheden. De website is zeer duidelijk, de prijzen zijn concurrerend en de bestelling wordt zeer snel geleverd. Met de after sales heb ik geen ervaring, omdat ik nog nooit problemen met een aldaar gekochte camera heb gehad.

M Sutlab 19-12-2011

Perfect. Niets aan te merken op website, levering, afhandeling. Een tien dus!

W.Telkamp 19-12-2011

Goede site duidelijk, en doen wat er beloofd word. Vlotte reactie en levering.
Ga zo door
Wim Telkamp

O. ZOer 19-12-2011

De website is eenvoudig in gebruik. Je bent snel bij de specifieke afdeling, zonder veel zoeken. De site zit logisch in elkaar.
Na de betaling via Ideal werd de levering direct in gang gezet. Binnen één werkdag was het product al binnen. En dat zonder extra kosten.

Rene Video 19-12-2011

Scherpe prijs en snelle levering.

Nils28 19-12-2011

Ondanks de opkomende drukte wegens de feestdagen, is de camera voor mijn vriendin keurig op tijd geleverd. Ook werd ik netjes op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. De hele bestelling verliep zoals het hoort en daarnaast is CameraNU.nl, volgens mij, ook de voordeligste. Het enige wat ik vond, is dat de zoekfunctie op de website mij niet in een keer deed vinden wat ik zocht. Maar, al met al fijn om zaken mee te doen, waarvoor mijn dank!

Reijnen1976 18-12-2011

Ik heb CameraNU.nl na gedegen onderzoek op kieskeurig.nl geselecteerd als leverancier voor mijn semi professionele camera op basis van de volgende criteria:

- Zeer scherpe prijzen
- Zeer goede recensies
- Alle denkbare betalingsmethoden
- Zeer flexibel en goed bereikbaar
- Snelle en volgbare levering

Ik ben zeer tevreden over CameraNU.nl. Mijn hoge verwachtingen zijn op alle aspecten behaald of zelfs overtroffen. Bij mijn volgende aankoop kijk ik eerst op CameraNU.nl!

ajm623 18-12-2011

Duidelijke website met veel informatie. Correcte afwerking van de bestelling, ben zeer tevreden.

Jolande Gosman 18-12-2011

Al eerder bestellingen gedaan en altijd een snelle levering en goede service. Duidelijke website.

Wilma19601 18-12-2011

Duidelijke site, gemakkelijk zoeken en goede service

User99 18-12-2011

Zoals beloofd snel geleverd. Internetshoppen zoals het bedoeld is.
Dank.

DEP. 18-12-2011

gezocht op internet, vergeleken en bij cameranu terecht gekomen.
besteld en twee dagen later ontvangen, perfect.