Deze score is berekend op basis van 2396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

bertdemoor 27-12-2011

Goede en snelle levering

Nova1402 26-12-2011

Perfecte levering, super snel, prima afhandeling.

Hofje 26-12-2011

Uitstekende service naderhand mbt ruilen van het produkt.

T.Elbers 26-12-2011

Site is goed en duidelijk van opzet.
Goederen zijn makkelijk te vinden middels zoekmachine.
De levering verliep zeer vlot (binnen 24 uur)

HenkWG 26-12-2011

Extra accessoires besteld voor mijn Canon EOS 7D.
Snel en correct afgewerkt door CameraNU.

tonkr1 26-12-2011

Zeer snelle levering, goed verpakt

hhout 26-12-2011

Duidelijke website, interessante prijzen.
Met de auto naar Urk gereden; camera.nu ligt aan de snelweg. Probleemloos te bereiken
Veel op voorraad te leveren
Aftersales nog niet nodig gehad

mr.devries1 26-12-2011

Snelle levering via de webshop. Fantastische service in de zaak.
Kom zeker terug en bestellingen gaan via de webshop.
Meer dan tevreden.

Edrie 26-12-2011

Vlotte levering, goed verpakt en scherpe prijs. De mensen van CameraNu maken volledig waar wat ze op hun website beloven.

P.C. Bos 26-12-2011

CameraNU behoort zonder meer tot de top 3 van bedrijven waar ik zaken mee heb gedaan. Met meer dan 20 jaar professionele ervaring op het Internet achter de rug, durf ik hier zonder aarzeling te beweren dat men een klasse-service als bij CameraNU slechts zeer zelden ziet - en dan eigenlijk toch wel uitsluitend bij een enkel Amerikaans of Duits bedrijf. Een DOA bijvoorbeeld werd voorbeeldig, vriendelijk en kundig afgewikkeld, en een vervanging was zowaar binnen 40 uur in huis.
De klantenservice mag met recht *service* genoemd worden, de prijzen zijn uiterst concurrerend, op het leveringspakket heeft zelfs de meest verwende professional weinig aan te merken... Wat kan ik nog meer zeggen?
CameraNU is klasse, en als ze zo door blijven gaan kunnen ze op mij blijven rekenen. Can't say any fairer than that!

wiebe64 26-12-2011

De informatieverstrekking was goed, de prijs scherp, en de levering binnen 1 werkdag werd waargemaakt. Prima voor elkaar dus!

Peerke63 26-12-2011

Goed produkt en goede communicatie en snelle levering tegen een leuke prijs

JohnR1001 26-12-2011

Very good website and excellent delivery service.
Alsomgood value for money

anoniem57 26-12-2011

website goed bereikbaar en een goede afhandeling en levering van het product zoals het belooft wordt.

Ellie Schmitz-Crijns 26-12-2011

Zondagavond bestelling geplaatst,
zondagavond via internetbankieren betaald,
maandag bevestiging ontvangst betaling,
dinsdag ontvangst bestelling.

Prima service, correct en zeer snel afgeleverd.

Speertje 26-12-2011

Zoals ik van cameranu gewend ben, een super aanbod, alles wat ik nodig heb. Snel en correct geleverd. Top!

Gerard Appelman 26-12-2011

3 Keer goede ervaring met website en winkel. Een van de beste en snelste websites.
Website: Snelle en overzichtelijke website pagina's. Zowel specifieke objecten als even lekker rondneuzen gaat soepel en snel. Een hele verademing vergeleken met andere websites. Bestellen en betalen gaat duidelijk en gemakkelijk. Snelle levering, goede verpakking. Bestelling wordt op tijd afgeleverd. Geen aftersales nodig(gehad).
Winkel: Mooie, gezellige en overzichtelijke uitstalling van de producten. Professionele uitleg over de producten. Prettig en (veel) beleefd personeel. Heel goede service. Snel iets ophalen of lekker lang rondneuzen met een bak koffie, het kan. In het kort: Het is lekker shoppen op de website en in de winkel. Nette prijzen.
Alle aangekochte producten werken nog steeds zonder problemen.

Reentje 1960 26-12-2011

zeer toegankelijke site.
Makkelijk bestellen en afrekenen.
Goede communicatie over status bestelling.
Correcte levering.
Getoonde interesse in tevredenheid na levering.

DeKatte 26-12-2011

Uitgebreid assortiment, overzichtelijke site en gewoon niet duur. Daarnaast zijn er in de winkel voldoende mensen die uitgebreid de tijd nemen om je voor te lichten over een product.

ALHartevelt 25-12-2011

- Overzichtelijke webpage
- Up to date webwinkel, op voorraad is dus ook echt op voorraad
- Gemakkelijk te bestellen
- Goede prijs
- Makkelijke betalingsmogelijkheden
- Goede en snelle levering
- Mogelijkheid om feedback te kunnen geven
Al met al een een goede en betrouwbare keus.

Eave 25-12-2011

Prima website, makkelijk te bestellen. Moment van levering komt echter niet overeen met wat vermeldt staat, kans is dat dit door PostNL komt ivm kerst...

J.Westra 25-12-2011

Uitstekende uitleg en beschrijving artikelen
Goed te bereiken
Bestelling en levering snel en goed verzorgd
Betaling gemakkelijk met pin aan de koerier
Tot nu toe zeer tevreden met NU.

RobD12 25-12-2011

Goedverzorgde website met duidelijke product omschrijving. Gemakkelijke bestelprocedure en super snelle levering. Had al goede ervaringen met deze webshop en zal er zeker nogmaals iets kopen in de toekomst.

RobWal54 25-12-2011

Door foutieve adresinvoer het product alsnog voor 2e maal binnen 1 week verzonden zonder extra kosten. Hulde!

Adri Geers 25-12-2011

Ik had een lens besteld, deze werkte niet goed en daarom terug gestuurd.
Er is toen een andere opgestuurd en ondanks de kerst drukte is dit allemaal in een week afgehandeld.

Niels Hintzen 25-12-2011

Snelle afronding van bestelling. En levertijd was korter dan ze zelf opgaven!

R. Wijnands 25-12-2011

Bestelling was zoals vermeld op de website de volgende dag in huis.
Helaas bleek er een defect aan de flitser.
Telefonisch contact opgenomen, te woord gestaan door een vriendelijk dame.
Antwoordnummer ontvangen om flitser naar retour te sturen.
Flitser zelfde dag gestuurd, de dag erna via mail vernomen dat de flitser was aangekomen bij CameraNu en dat een nieuwe verstuurd werd.
De dag daarna de nieuwe flitser ontvangen.
Heel mooi/ goed voorbeeld van correcte after sales!!!

wito 25-12-2011

Product besteld en snel geleverd
Goed verpakt met zelfs een tweede accu pack
plus hoesje voor digitale camera helemaal top.
Digitale fotocamera maakt mooi foto"s.
Camera beelden en software zijn we nog
aan het uitdokteren .

J Cobben 25-12-2011

Ik heb de falcon eyes opnametafel vna 60x150 cm gekocht vlak voor de kerst als kerstcadeau. cameranu.nl was met 2 dagen na de bestelling via de webshop erg snel met leveren. nu kan ik na de kerst mooie opnames maken van de produkten voor mijn klanten.

Ik kan cameranu.nl van harte aanbevelen voor iedereen die snel en accuraat camera op studio apparatuur nodig heeft. Goede service en zeer snelle levering.

M. Teeuwen 25-12-2011

Mijn eerste online aankoop bij cameraNu.nl. Website is overzichtelijk. Op zaterdag besteld, meteen bevestigd en op dinsdag geleverd. Hierdoor bereikbaar nvt en nog geen ervaring met After sales.

Tot zover zeer tevreden.

S van Oort 25-12-2011

Snelle afhandeling en product de volgende dag ontvangen. Zeer tevreden over de gang van zaken.

H. Nooijen 25-12-2011

Duidelijke website. Na het plaatsen van je bestelling wordt je via e-mail goed geinformeerd. Mits op voorraad worden de bestelde spullen snel bezorgd. Prima voor elkaar.

MSM Maurice 25-12-2011

Snelle afhandeling van bestelling. Ondanks dat de camera volgens de site niet op voorraad was, is 2 dagen later de hele bestelling toch al verstuurd. Website is erg duidelijk en overzichtelijk opgebouwd.

Wllm2011 25-12-2011

Contacten met Cameranu prima. Bezorging ronduit slecht.
Doosje van een filter was kapot. (ik denk door ruwe aanpak van vervoersdienst)

BS123 24-12-2011

Heldere website en snelle levering conform de belofte op de website

Rijntjes1234 24-12-2011

Het bestellen ging allemaal makkelijk alleen vond ik het uitzoeken van een verzender niet helemaal overzichtelijk. Misschien had er per verzender een kleine uitleg bij gekund. Verder kon ik met mijn gegevens al aanloggen zonder dat ik de bevestigingslink had ontvangen per mail. Daarinstond dat ik mijn account moest activeren maar ik kon al wel aanloggen.

naam2144 24-12-2011

uiteraard een goed product, was er al bekend mee.
Donderdag- avond besteld, vrijdagmiddag in huis!
Wie doet dat na?
Prima!!

Dikarat 24-12-2011

Snel levering, gewedig product.

Klaas_kocht_een_fototoestel 24-12-2011

Groot assortiment, veel kennis van de produkten, sneller leveren na bestelling kan niet.

Kortom: ik heb geen idee hoe het beter zou kunnen.

Rudy41 24-12-2011

Bij de website zag ik geen vergelijkmogelijkheid van artikelen.

Bij de bestelling was me niet direct duidelijk dat je ook kan bestellen zonder in te moeten loggen.

Ik heb het produkt afgehaald in de winkel en ben daar prima geholpen met duidelijk en uitgebreid advies.

HSA1963 24-12-2011

Na evalueren en een slechte ervaring bij een andere leverancier toch weer terug bij CameraNU. Bestelling was snel en vlot gelverd geheel volgens voorspelling.

Website zou wat overzichtelijker kunnen maar daar heeft ieders zijn eigen mening over.

Pieter Wesdorp 24-12-2011

Jullie maken waar wat je op de website zegt.
Op tijd en het gehele leverringsproces is te volgen.

WvdVrande 24-12-2011

Super snelle levering, zeer lage prijzen! Ik kan iedereen Cameranu.nl aanbevelen!

Frederik 2011 24-12-2011

Ben regelmatige bezoeker van de website; vind deze helder en overzichtelijk.
De bestelling verliep ook vlot; de camera + tas werden snel en goed verpakt afgeleverd. Helemaal prima dus.
De after sales heb ik nog niet nodig gehad.

wpbm 24-12-2011

Zowel telefonisch als persoonlijk contact uitstekend. Bestellen eenvoudig en met de print van de shop is ophalen snel geregeld. Mooie winkel om nog meer inspiratie op te doen!

Henk Boelens 24-12-2011

Behandeling in shop zeer goed. Tijd genoeg om te bekijken terwijl je dan niet lang op behandeling hoeft te wachten door nummer. Perfect en klantvriendelijk

Jodriess 24-12-2011

Deze winkel heeft een snelle levering met goede aanbiedingen met gratis verzending Daar het nu toch drukke tijden zijn KIES EN KEURIG ben tevreden.

Reigermanneke 24-12-2011

De website is:
- makelijk toegankelijk.
- duidelijk.
- betaling gaat eenvoudig.
- snelle levering
- snelle reactie van cameranu.nl
- prettige website.
- leuk om in de webwinkel te kijken.

Fuji X10 24-12-2011

Zoals altijd een duidelijke website met duidelijke zoekfuncties en een keurig betalingsysteem.

Snelle levering met een extra waardebon deze keer. Zulke acties vallen natuurlijk altijd in de smaak.

Tot op heden, en ik koop al zo'n 2 jaar via de webshop en fysieke winkel, niets dan lof voor deze winkel.

Matti1976 24-12-2011

Naar aanleiding van een mailing met een kerstaanbieding van cameranu heb ik twee foto's op canvas besteld. Direct na mijn bestelling ontving ik de bevestiging waarin een levertijd van 5 werkdagen werd genoemd. Enkele dagen later ontving ik een mail dat ivm drukte de bestelling later bezorgd zou worden. Toen ik verder niets meer hoorde, heb ik contact opgenomen met cameranu. Zij konden helemaal niets doen. Het was niet mogelijk om te zien of mijn bestelling al klaar was, wanneer deze verstuurd zou worden en of deze nog wel voor kerst (het is tenslotte een door hen zelf aangeboden KERST aanbieding) bezorgd zou worden. Annuleren kon ik de bestelling ook niet meer. Het enige wat mij werd aangeraden was om af te wachten (!!!!) of de bestelling op tijd zou komen. Inmiddels is de bestelling voor mij te laat, ik ben naar mijn vakantieadres afgereisd zonder mijn bestelling. Waardeloze service!!!