Deze score is berekend op basis van 2394 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

P. Lens 28-12-2011

De website geeft alle relavante informatie.
Ruime parkeergelegenheid voor de deur, wel was ik er op een niet druk moment. Reservering keurig vastgelegd via e-mail. Na koop nog een telefonische vraag gesteld die keurig werd beantwoord/

Rene van den Biggelaar 28-12-2011

Een paar dagen voor de kerst nog op zoek naar een kerstkado, de canon speedlite 430ex. Overal gezocht maar overal uitverkocht en niet voorradig, behalve bij Cameranu. Ik was bang hem niet voor de kerst binnen te hebben, maar de site beloofde dat dit geen probleem was. En inderdaad, bestelling geplaatst om 20:30 en binnen een uur kreeg ik al een mail met een track and trace nummer en de vermelding dat mijn bestelling verzonden was. De volgende dag had ik hem in huis.

Alles netjes verpakt en snelle levering.

Invent 28-12-2011

Binnen 12 uur bestelde camera in huis, en dat in de drukke Kersttijd.
Uitstekende ervaring!

Henk Langwerden 28-12-2011

Het feit dat ik op deze link klik wil al zeggen dat ik tevreden ben anders deed ik dat niet. Waarom tevreden allereerst dat ik u telf kan bereiken en ook telf een goed advies krijg bij 1product was ik niet tevreden na telf overleg retour gestuurt en ook dat werd perfect verzorgd met vriendelijke groeten

OzzieRia 28-12-2011

Supersnelle levering en keurig mail contact.....echt een aanrader!

Haggis 55 27-12-2011

Op een avond voor 22.30 uur de bestelling gedaan.
De zending vervolgens prima volgbaar op de website.
De dag na de bestelling inderdaad het bestelde in huis.
Dit was niet de eerste keer dat het super verliep.

Hulde

mellon001 27-12-2011

Na 20:00 besteld en de volgende dag geleverd. Precies zoals toegezegd. Een betrouwbare winkel met scherpe prijzen.

joshooft88 27-12-2011

Alles is goed verlopen. Product voldoet aan de verwachtingen en het is snel bezorgd zoals beloofd.

den Oudsten. 27-12-2011

Het gekochte produkt voldeed aan de verwachting.

Snel en correct aangeleverd.
Na een tlf gestelde vraag over het produkt volgende
dag per mail antwoord.

Kort om prima!

Hans Kwaspen 27-12-2011

Prima communicatie t.a.v. de bestelling en voortgang, supersnelle levering!
Beste wensen voor 2012!

rood002 27-12-2011

Probleemloze en snelle levering, binnen 24 uur.
Het oorspronkelijk bestelde product voldeed niet aan de verwachtingen, de retourzending werd net zo snel en zonder gedoe afgehandeld.

VBC Doorn 27-12-2011

Vlotte verzending, snelle aflevering, degelijke verpakking. Geen enkele aanmerking op het geheel!

lukas13 27-12-2011

Dit is niet mijn eerste aankoop bij Cameranu.nl Ze denken mee en zijn zeer pro actief. Ik had namelijk mijn postcode verkeerd ingevuld en zij belden direct op. Aangezien ik de telefoon niet had gehoord, heb ik ze een half uur later terug gebeld en alsnog mijn juiste postcode doorgegeven. Ondertussen hadden ze ook al een mail gestuurd. Ze komen ook de levertijd goed na. Kortom, ik ben zeer tevreden.

A. Kwadraat 27-12-2011

Snelle en goede levering. Alles komt zeer betrouwbaar over.

Chrissyja 27-12-2011

Super leuk toestel, met (zoals op het scherm te zien) haarscherpe foto's. Heel gemakkelijk te bedienen en geeft tal van mogelijheden. Klein en fijn toestel. Camera.nu biedt dit toestel voor de laagste prijs aan.
Snelle levering.

Harry Timmermans 27-12-2011

Het aangekochte product beantwoorde niet aan de daaraan te stellen eisen. Hierover overlegd met de medewerkers van Cameranu.nl. Zij constateerden naar aanleiding van mijn telefoontje dat dit inderdaad het geval was en vroegen het product terug te sturen. Daar zij niet tijdig konden beschikken over een ander exemplaar boden ze me aan het betaalde geld terug te betalen.
Dit heb ik geaccepteerd en het terugontvangen bedrag is binnen 5 werkdagen wederom op mijn rekening overgemaakt. De communicatie over de gehele transactie verliep uitermate correct wat mij een heel prettig vertrouwd gevoel gaf. Zeker voor mij een zaak om terug een bestelling te plaatsen.

Jeanette57 27-12-2011

Snelle levering, werd goed op de hoogte gehouden van de status.

JPB 27-12-2011

Prima website en service slechts 1 opmerking, waarschijnlijk te wijten aan mijn haast, is dat bij het in ontvangst nemen v/d camera er geen geheugen kaart bij zat en ik alsnog naar een winkel moest. Tip om dit duidelijker te vermelden en niet enkel en alleen onder het tabblad specificaties hierdoor verkoop je automatisch meer!

lhendrix 27-12-2011

Vlotte afhandeling, snelle levering.

dutchdoubles 27-12-2011

Groot assortiment, goede prijzen en hele snelle levering

Janine12345 27-12-2011

Snel gevonden, besteld en de volgende dag vlak voor Kerst geleverd.

Ruud 2610 27-12-2011

In het verleden al wat spullen gekocht en een zeer goeie ervaring. wilde nu een klein handzaam toestel kopen en zag via de reclame de Canon IXUS 220HS.
Even kijken bij Camera Nu. De bestelling om 21.30 uur gedaan en de volgende dag lekker in huis dat is nog eens snel en goed geleverd. Altijd zeer positief als men ook nakomt wat men beloofd. Een reden te meer om de volgende aankoop weer bij Camera nu te plaatsen.

C.Lemaire 27-12-2011

Vlak voor de Kerst bestelde ik deze camera, waar ik zeer tevreden over ben. In verband met de kerstdrukte bij zowel de winkel als de post dacht ik dat het wel een paar dagen langer kon duren voordat het thuisbezorgd werd, maar 's avonds om half acht, de dag na de bestelling, is het pakketje al bezorgd. Dat is super!

sonja2007 27-12-2011

S'Avonds om 9.00 uur besteld. De volgende morgen om 10.00 in huis. Keurig en degelijk verpakt.

wicky29 27-12-2011

De website is overzichtelijk en het product wat ik zocht was snel te vinden. Op dinsdag avond om een uur of 9 besteld en de volgende middag al in huis. Ook in de winkel is de service trouwens heel goed. Ze nemen alle tijd voor je, heb ik inmiddels meerdere keren ervaren.

keesvanhonk 27-12-2011

keurig op tijd net voor de kerstdagen

naam05-05-1961 27-12-2011

Ik heb goede ervaringen opdgedaan met de camera .
Ze geeft een goede beeld kwalitijd ook de filmopnamens voldoen aan de verwachtingen.
het is prettig op deze manier zaken met u te doen .

12Martin1981 27-12-2011

Bestelling netjes en compleet volgens afspraak geleverd. Nergens problemen mee ervaren.

tevreden bezoeker 2011 27-12-2011

Overzichtelijke site, handige package deals, goede prijzen en vlotte levering

joop west 27-12-2011

Ben in de winkel op een nette en correcte manier geholpen en de vragen over de nieuwe camera zijn allen keurig beantwoord,dus tot zover geen klachten en de camera bevalt prima en maakt prachtige foto,s

robert5502 27-12-2011

Al vaker besteld, goede ervaringen. Prettige website, met een logische opbouw en een interessant assortiment.
Verpakking goed, wel wat grote doos [maar keurig bijgevuld met papierproppen]. Snelle levering als post.nl pakje.

HenkOosten 27-12-2011

Ik heb voor mijn spiegelreflex camera een snuittas gekocht met filter en zonnekap .
dit alles was zeer uitgebreid te vinden op de webshop ( veel keuze ) en verder de afhandeling was perfect .
Dag later alles netjes in huis ( goed verpakt etc )

driesterren 27-12-2011

makkelijk zoeken, en winkel super deskundige hulp

bootsma9 27-12-2011

Gewoon een echt betrouwbaar en accuraat adres, een plezier om daar iets te bestellen.

Dorothe48 27-12-2011

Ik vind het geweldig dat je de tas op internet kunt indelen, dan koop je zeker de juiste maat!!!

Johnny2011 27-12-2011

Overzichtelijke website. 's Avonds besteld en de volgende dag in huis.

foto2011 27-12-2011

Duidelijke site en snelle service en afhandeling.
Volgende dag al binnen.
En de goedkoopste en geen verzendkosten.
Helemaal goed en ik beveel het anderen aan.

LuucA 27-12-2011

De bestelling was zoals op de website aangegeven de volgende dag geleverd. Echter was de bestelling niet naar mijn zin en heb deze zonder problemen terug kunnen sturen.
Al zeer snel een reactie gekregen dat de retour ontvangen is en mijn geld weer terug gekregen. In de tussentijd had ik al een nieuwe bestelling geplaatst die geheel naar mijn zin is.

Marcel norbie 27-12-2011

Werkelijk een topservice! Geweldige informatie gedurende het logistieke proces en een super complete en tijdige levering. Promesses do still come true @camera.nu

christina03 27-12-2011

Ik heb via de website informatie aangevraagd en binnen 24 uur bericht terug gekregen maar ook welke artikel het beste zou zijn. Helaas voor diegene waarvoor het bedoeld was wil graag toch een andere dus gaat hij zelf naar Urk om te kijken welke het beste bij hem past. Maar het artikel die mij is voorgesteld was wel waar ik om vroeg en ik kan de vraag niet beantwoorden van after sales omdat dit nog moet gebeuren. Maar ik weet dat dit bedrijf altijd behulpzaam is wat betreft de klantvriendelijkheid mijn man komt hier altijd al jaren en met veel plezier.

Jannie Rijkers 27-12-2011

Het was een kerstcadeautje, ben er heel erg blij mee.
Een camara met heel veel mogelijkheden, dus moet me er nog goed in verdiepen. Ik ben een Canon EOS gewend, maar hier zit zeker zoveel mogelijkheden in.
De bestelling en en verzending is perfect verlopen.
Internet wordt hierdoor steeds toegankelijker.

Bob1961-09 27-12-2011

Zeer snel afgehandeld en bij per ongeluk 2 dezelfde bestellingen 1 automastisch geannuleerd

Dick Crouse 27-12-2011

Bestelling is netjes verlopen.
Alles netjes verpakt.
Camera voldeed aan alle wensen.
Bedankt

Wiel Olischlager 27-12-2011

levering perfect aangekomen

Joooooo 27-12-2011

de camera is prima alleen de after sale is erg slecht wilde graag een bon om geld terug te vragen ik heb helaas geen printer. moet het volgens hun maar ff aan een ander vragen om uit te printen gaat een ander toch niet aan wat jij koopt en betaald !! een pakbon kunnen ze je wel sturen in het pakje maar een normale bon dat kan dan niet heel VREEMD !!!!

Erwin.Go 27-12-2011

Ben zeer tevreden, al een aantal keer iets besteld en elke keer stipt met de verzending

guus janssen 27-12-2011

Snelle levering, dag na bestelling
Nadat het balhoofd niet goed werkte weer gerepareerd terug binnen een week.
Aanrader om fotoapparatuur te bestellen, goedkoop en snelle levering

Nijboer 27-12-2011

Snelle levering van het produkt.

Roger1975 27-12-2011

Alle afspraken netjes nagekomen en de bestelling op tijd voor kerstmis binnen.

Guus Janssen 27-12-2011

Snelle, correcte levering en toen display defect was, snelle reparatie