Pieter Wesdorp 24-12-2011

Jullie maken waar wat je op de website zegt.
Op tijd en het gehele leverringsproces is te volgen.

WvdVrande 24-12-2011

Super snelle levering, zeer lage prijzen! Ik kan iedereen Cameranu.nl aanbevelen!

Frederik 2011 24-12-2011

Ben regelmatige bezoeker van de website; vind deze helder en overzichtelijk.
De bestelling verliep ook vlot; de camera + tas werden snel en goed verpakt afgeleverd. Helemaal prima dus.
De after sales heb ik nog niet nodig gehad.

wpbm 24-12-2011

Zowel telefonisch als persoonlijk contact uitstekend. Bestellen eenvoudig en met de print van de shop is ophalen snel geregeld. Mooie winkel om nog meer inspiratie op te doen!

Henk Boelens 24-12-2011

Behandeling in shop zeer goed. Tijd genoeg om te bekijken terwijl je dan niet lang op behandeling hoeft te wachten door nummer. Perfect en klantvriendelijk

Jodriess 24-12-2011

Deze winkel heeft een snelle levering met goede aanbiedingen met gratis verzending Daar het nu toch drukke tijden zijn KIES EN KEURIG ben tevreden.

Reigermanneke 24-12-2011

De website is:
- makelijk toegankelijk.
- duidelijk.
- betaling gaat eenvoudig.
- snelle levering
- snelle reactie van cameranu.nl
- prettige website.
- leuk om in de webwinkel te kijken.

Fuji X10 24-12-2011

Zoals altijd een duidelijke website met duidelijke zoekfuncties en een keurig betalingsysteem.

Snelle levering met een extra waardebon deze keer. Zulke acties vallen natuurlijk altijd in de smaak.

Tot op heden, en ik koop al zo'n 2 jaar via de webshop en fysieke winkel, niets dan lof voor deze winkel.

Matti1976 24-12-2011

Naar aanleiding van een mailing met een kerstaanbieding van cameranu heb ik twee foto's op canvas besteld. Direct na mijn bestelling ontving ik de bevestiging waarin een levertijd van 5 werkdagen werd genoemd. Enkele dagen later ontving ik een mail dat ivm drukte de bestelling later bezorgd zou worden. Toen ik verder niets meer hoorde, heb ik contact opgenomen met cameranu. Zij konden helemaal niets doen. Het was niet mogelijk om te zien of mijn bestelling al klaar was, wanneer deze verstuurd zou worden en of deze nog wel voor kerst (het is tenslotte een door hen zelf aangeboden KERST aanbieding) bezorgd zou worden. Annuleren kon ik de bestelling ook niet meer. Het enige wat mij werd aangeraden was om af te wachten (!!!!) of de bestelling op tijd zou komen. Inmiddels is de bestelling voor mij te laat, ik ben naar mijn vakantieadres afgereisd zonder mijn bestelling. Waardeloze service!!!

Photo Vinnie 24-12-2011

De website was uo to date qua voorraad, vind ik belangrijk.
Zowel de website als de telefonische helpdesk was uitstekend.
Levering was op tijd en op gewenste datum, alleen enige onduidelijkheid in het bestelproces over de manier van verzending, maar dit werd keurig door telefonische helpdesk verduidelijkt. Geen ervaring met de After Sales.

Metchel 24-12-2011

Ik koop al jaren bij Cameranu. De status van de voorraad op de website klopt altijd. De werknemers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Is er een probleem of een klacht dan word het netjes afgehandeld.

toomen 24-12-2011

Snelle levering.
Hetgeen je besteld wordt keurig de andere dag bezorgt.
Prima

Peter Bottelier 24-12-2011

Er valt niet veel te beschrijven als alles vlekkeloos verloopt. Telefoontje of het pruduct echt op vaarraad is ging vlot. Ja is op voorraad. Vrijdan aan het begin van de avond order geplaatst en zaterdagochtend in huis.

nico van Walstijn 24-12-2011

Genoemd produkt kon niet op de Nikon body 5000 worden gemonteerd, terwijl ik toch duidelijk een body D5000 heb gesproken.
De Nikon SB-4000 besteld en de ontvangen flitder teruggestuurd.
Daar deden jullie niet moeilijk over.
In de verwachting dat het allemaal goed komt, wens ik een paar prettige feestdagen,

Rachel de Haan 24-12-2011

De scanner is nog niet uitgeprobeerd. het bestellen en leveren werkte perfect. De mensen in Urk zijn heel deskundig en prettig in de omgang, weet ik van vorige aankopen

unvds 24-12-2011

Website is erg duidelijk. Telefonisch goed bereikbaar, al is de onderbreking 's middags niet erg handig. Snelle levering. Goede informatievoorziening via telefoon, e-mail en/of website.
Misschien is het wel handig op de website te vermelden wat de garantieperiode van een demomodel is, want dat heb ik niet kunnen terugvinden.

HansBrouwer 24-12-2011

een duidelijke website en goedkope prijzen en snelle levering

schoofs 23-12-2011

heel duidelijke website
snelle levering
probleem gehad met de verrekijker prisma afstelling was niet goed. binnen 2dagen alles geregeld

W D 23-12-2011

Camera lamp besteld, die ik de volgende dag nodig had.

Zeer snelle reaktie, en inderdaad de volgende dag geleverd. Geweldig toch...... W D

Familie Cool 23-12-2011

De website is overzichtelijk en goed toegankelijk. De winkel is erg klantvriendelijk en een reactie op vragen volgt snel! Wij zijn bijzonder tevreden en zullen hier waarschijnlijk vaker bestellen.

Frits1966 23-12-2011

Camera vlak na aankomst bij maken eerste foto's defect (lamellen bleven hangen); direct info omtrent gratis terugsturen en snel gemaakt en retour!

Rob Bolster 23-12-2011

Alle producten op voorraad, 's avonds om 21:30 uur besteld, en de volgende dag geleverd. Heel netjes!

comojb 23-12-2011

Wat moet ik veel schrijven, wederom een uitstekende prijs en supersnelle levering en zeer goed verpakt.
Voor mij absolute top!!

leem1939 23-12-2011

Donderdag voor Kerstmis 2011 's avonds tegen 21.15u. besteld en de vrijdag daarop volgend al om 11.30u. ontvangen. Hoe doen ze dat?

G. V. 23-12-2011

Al meerdere bestellingen gedaan via internet.
Ook na een fout van mij bij het invullen van de bestelling is de oplossing vlot afgehandeld.

T. Vink 23-12-2011

De site is duidelijk en helder en bestelling gaat als een speer!

Mieke van Loenen 23-12-2011

Nadat ik mijn Canon fototoestel had laten vallen en echt stuk was moest ik snel een ander toestel hebben voor de feestdagen.
Ben gaan kijken op allerlei types fototoestellen die niet al te moeilijk bedienbaar zijn maar wel met een goede kwaliteit.
N.a.v. reviews van verschillende merken kwam dit toestel er goed uit en ja hoor, deze is geweldig en binnen één dag had ik mijn toestel binnen via cameranu.nl.
Eerst de klantenservice gebeld wat voor accessoires ik er bij zou moeten bestellen en kreeg een deskundig advies.
Een aanrader dus en .... de klantenservice wist meteen alles over dit toestel te vertellen. Ik bestelde de camera op vrijdagavond en zaterdag vóór 12.00 u. zaterdag werd de camera bezorgd.

prusen32 23-12-2011

na aankoop van mijn filmcamera bleek CameraNu een uitgebreid assortiment accessoires voor deze camera te hebben, niet alleen in de catalogus, maar ook op voorraad !
dit heeft mij doen besluiten deze aanvullingen hier te bestellen en in de winkel te kopen;
VEEL SUCCES VERDER !!

WBlom 23-12-2011

Super snelle levering
Goed gecommuniceerd via mail.
Ik kan niets anders zeggen dan....fantastisch!!!!

Naam1970Ab 23-12-2011

Ik had de pech dat mijn aankoop snel stuk ging. Dit moest worden opgestuurd en dat duurde wel even. In die tijd heb ik goede service ervaren en ben ik perfect op dehoogte gehouden. Mijn volgende aankoop weer bij camera.nu

Marco74dh 23-12-2011

Besteld via de website en opgehaald.
Daardoor lag de camera klaar en ondanks dat ik hem al had gekocht kreeg ik alsnog een stukje advies en bevestiging van de goede koop!

Canonlens2011 23-12-2011

Prima gelopen, ik was op korte termijn op zoek naar lens en batterijen en die waren zoals ook op de website stond voorradig. After sales geen mening of nvt want de producten die ik heb gekocht waren gewoon goed.

Anne-Marie40 23-12-2011

Ongelooflijk, net 2 dagen voor kerst besteld,
's avonds na half 10, de volgende dag om 12 uur
's middags in huis

marco ringeling 23-12-2011

echt een geweldige site die jullie hebben! duidelijk en overzichtelijk en heel ergscherp geprijsd, dit gaf voor mij de doorslag om via jullie site mijn bestelling te plaatsen. Nu ik de camera binnen heb ben ik helemaal erg enthousiast en zeer tevreden.
Ik ga hier zeker weten heel veel plezier aan beleven.
Nogmaals bedankt.

Verrassing 1956 23-12-2011

's avonds om 21.15 uur besteld en de volgende dag al keurig aan huis bezorgd. Goed verpakt en compleet.

Zeer aan te bevelen als webshop

Balt K. 23-12-2011

Bestelling, bezorging en betaling allen zonder
haperen verlopen.

axelw 23-12-2011

Bestelling cameratas en SD kaart 's avonds gedaan, volgende dag in huis.
De camera in kwestie was niet voorradig en heb ik bij een andere webshop moeten kopen.
De website van cameraNU geeft bij de camera duidelijk aan welke accesoires erbij passen.

Mady22 23-12-2011

Zowel bestelling als levering uiterst korrekt.
Ik ben meer dan tevreden!!

toxit 23-12-2011

Ik heb bij CameraNU.nl een harde schijf gekocht die helaas niet compatible was met mijn QNAP NAS. Ik heb meteen contact opgenomen met CameraNU.nl. Ze hebben de harde schijf zonder problemen teruggenomen en heel netjes het aankoopbedrag teruggestort op mijn rekening. Ik ben zeer tevreden over de afhandeling, ik heb het met andere webshops al vaker anders meegemaakt.

ConsumerX 23-12-2011

Vlotte levering, zoals beloofd de volgende dag bezorgd thuis.
Alleen jammer dat de prijs 2 dagen na mijn aankoop nog 2 euro goedkoper werd...

wilkra 23-12-2011

De bestelde camera retour gezonden en dat is uitstekend door CameraNu afgehandeld.

A.J. van Verseveld 23-12-2011

Snel, makkelijk en prijs is marktconfort

Paulien42 23-12-2011

De lens was op voorraad en binnen een dag bij mij thuis afgeleverd.

renjol 23-12-2011

Precies als afgesproken, goed verpakt en snel....beter kan niet!
Tot nu toe gelukkig geen gebruik hoeven maken van after-sales!

Sanne van Raaij 23-12-2011

De canvas is heel eenvoudig te bestellen, je kunt precies kiezen welk gedeelte van de foto je wil en evt inzoomen. Ik had hem 2 dagen na de bestelling al in huis, zeker op tijd voor de kerst zoals op de website staat, en hij ziet er heel mooi uit!

hans en emiel 23-12-2011

Supersnelle en correct uitgevoerde levering.

Door63 23-12-2011

Voor mij als fotograaf is de webshop van CameraNU.nl een echte snoepwinkel! Genoeg om uit te kiezen en snel geleverd!

Jan van Mourik 23-12-2011

Dwe website (ghoord van een collega) is perfect: alles wat je wilt weten, kun je eenvoudig zoeken. Vooral welke accesoires geschikt zijn voor de camera vond ik erg fijn.

De prijs bi Cameranu is de laagste vergeleken met andere sites.

Kortom, ik ben zeer tevreden!

Nanceto 22-12-2011

Duidelijke website. Het bestellen gaat makkelijk. De lens werd een dag na betaling geleverd, dus top!

Rooz32 22-12-2011

De Canon Ixus 220HS besteld op een vrijdag en werd de volgende ochtend om 9.00uur al thuis bezorgd! Kan nog niets over de werking van de camera zelf zeggen aangezien het een cadeau voor iemand anders is. Maar vwb cameraNU.nl; overzichtelijke site, goedkope prijzen en zeer snelle levering.