Deze score is berekend op basis van 2662 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Leon 18-07-2019

Deze keer niet via de webshop maar in de winkel in Urk mijn aankoop gedaan. Prima advies gekregen van een zeer deskundige verkoper. Voors en tegens werden goed uitgelegd. Ik ben blij met mijn aankoop.

Jan Bensliman 18-07-2019

Uiterst professioneel bedrijf. Aan de balie krijgt elke klant, uitgebreid aankoop advies. De website is, snel, intuïtief en overzichtelijk. De levering is accuraat en super snel. Daarnaast behoord het bedrijf tot een van de scherpst geprijsde leveranciers.
Echt alle aspecten van goed en correct zaken doen met dit bedrijf kloppen. Een negen omdat er altijd een uitdaging moet zijn.

Eagle1 18-07-2019

Na eerst een paar keer telefonisch contact te hebben gehad, waarbij ik snel en vakkundig geholpen ben, ben ik naar Urk getogen. Ik werd daar snel en goed geholpen. De betreffende medewerker had verstand van zaken en kon mij voorzien van goed advies. Mijn vragen werden goed beantwoord. Mede daardoor kwam ik tot een weloverwogen keus. Ik ben zeer blij en tevreden met mijn aankoop en ik kom zeker terug! Mensen bedankt voor jullie goede advies..👍😄

John Bogers 18-07-2019

De site was duidelijk met juiste en duidelijke informatie over de producten. De levering verliep geheel volgens hetgeen werd aangegeven en zeer correct

Helma 17-07-2019

Onlangs heb ik een fototoestel gekocht bij Cameranu.nl. Het was prima verpakt en ik kreeg in tegenstelling tot andere aanbieders 5 jaar garantie. Het toestel was uitstekend verpakt en de communicatie over de levering en het e-mailverkeer verliep uitstekend. Omdat ik niet goed gekeken had op de rekening heb ik nog contact opgenomen met de winkel Via whatsapp en ik kreeg meteen antwoord.

Alejandro Fernandez 17-07-2019

I purchased a Lacie 4TB hard disk. The ordering process took just a couple of clicks, and the item arrived before 24 hours. No complaint at all.

Pepijn 17-07-2019

Echt een top site. Had een stabilizor besteld deze kwam de volgende dag goed verpakt binnen en was helemaal gloed nieuw. Service was ook top. De stabilizer was eerst namelijk niet op vooraad, toen had ik een mailtje gestuurd om te vragen waneer die weer op vooraad was. Hier werd dezelfde dag nog op gereageerd en 3dagen later was die weer op vooraad. Echt een top webwinkel dus.

Tom TMAV 17-07-2019

Ik bestel regelmatig videomaterialen bij Cameranu.nl. Wat ik zoek is eigenlijk altijd op voorraad, de levering is snel en de prijs is scherp. Naast de snelle zending is deze netjes ingepakt. Ik kan geen verbeterpunten verzinnen. Zo moet het! Bedankt en tot de volgende bestelling.

Kees1960 17-07-2019

Ik ben, wederom, zeer tevreden over mijn aankoop bij en afhandeling van de aankoop van mijn objectief door cameraNU.nl. De hele aankoop is zeer klantvriendelijk en klantgericht afgehandeld. Dit vangt aan bij het eerste bezoek aan de site. Het zoeken op de site is eenvoudig en de informatie over artikelen voldoet volledig aan mijn wens: snel, duidelijk en eenvoudig. Ik wil korte, bondige en vakbekwame informatie. En die heb ik gekregen. De service is uitstekend. Eenvoudig afrekenen en de bestelling was binnen 24 uur thuis. Ook de beantwoording van vragen over het artikel is snel, eenvoudig uitgelegd en vakkundig toegelicht. Kortom: een grote pluim!!

Shu 16-07-2019

Alles is goed te vinden op de site. Levering was prima en heel fijn dat pakket bij gewenste locatie opgehaald kon worden.

Rian Vinckx 16-07-2019

Snelle levering van het product dat ik besteld had.
In andere winkels was het product niet voorradig en bij cameranu.nl wel. 👍

Quintin van der Blonk 16-07-2019

Fijne optie dat er een melding komt wanneer het nieuwe product op voorraad is en snelle levering.

gijs 16-07-2019

CameraNU biedt altijd een supersnelle levering, lage prijs mét topservice. Die combi zie je niet vaak. Vaak gaat het ene ten koste van het andere. Maar ik kan 's avonds laat nog met de klantenservice chatten om mijn bestelling aan te passen voor de volgende dag. Geweldig!

Slikkie 16-07-2019

Alles top geregeld! Vragen netjes beantwoord, verzending netjes en super snel!
Toppie! In 1 woord

cjk-fotografie 16-07-2019

Cameranu is voor mij de zaak voor mijn fotospulletjes. Dit keer tussenringen gekocht voor macro fotografie. Ik wist niet precies welke ik zou nemen. Op de website gebruik gemaakt van de chatfunctie. Zelfs 's avonds direkt contact en goed advies en de volgende dag in huis. Super gewoon!!!

Arjan 16-07-2019

Duidelijk en overzichtelijk product kiezen. Prima betalingsmogelijkheden, snelle en correct levering. Niets op aan te merken

Max 16-07-2019

Zoals gewoonlijk een snelle levertijd. Vol aan het genieten van de Fuji X-E3 bedankt Cameranu!

René 15-07-2019

Ik vind Cameranu.nl een prettiige en deskundige winkel. Personeel is vriendelijk en attent, Er wordt gedaan wat er beloofd wordt. Heb je wat nodig voor fotografie ga dan naar deze winkel. Met Paypal en creditcard worden ook geen kosten meer in rekening gebracht.

Clemence 15-07-2019

Geweldig blij! Op aangegeven dag is mijn lens bezorgd voor mijn canon. Op cameranu.nl heel veel gehad aan de filmpjes en recensies om de beste lens te vinden om mee te nemen naar Zuid-Afrika. Direct aan het oefenen geslagen en wat een mooie plaatjes :-). Blij met het resultaat.

Mervin 15-07-2019

Ik ben al een tijdje vaste klant bij cameranu, en ze hebben me nog nooit teleurgesteld! De levering is tot nu toe altijd de volgende dag in huis geweest met 0 beschadiging en 0 problemen. Bij heel veel producten heeft cameranu ook nog filmpjes gemaakt, waardoor je het product beter leert kennen. Helemaal top!

Helio 15-07-2019

Easy online purchase. Delivery was fast and everything went very smooth. They were one of the only shops only that accepted all kinds of credit cards, including American Express.

Michelle 14-07-2019

iK heb voor deze shop gekozen omdat ik hier een mooie flitser vod voor mijn Canon camera. De bezorging was super snel en ik ben zeer tevreden over de bezorging en mijn flitser.

Han 14-07-2019

Prima winkel voor een eerlijk advies. Oplossingsgericht. Bereid om een scherpe aanbieding van de concurrent te evenaren.
Nalevering wordt snel en goed geregeld. Klant wordt daarbij goed op de hoogte gehouden.

Peter 14-07-2019

De service is prima zeker als je contact op neemt via de telefoon en ze hebben altijd een oplossing voor problemen, persoonlijk heb ik er een goede leverancier aan.

Duinster 13-07-2019

Duidelijke website, goede prijs-kwaliteitsverhouding. Vriendelijk personeel.

Derk 13-07-2019

Na drie winkels te hebben vergeleken gekozen voor Cameranu.nl Als enige snelle beantwoording van de mail. Waarbij ook de inruilprijs boven verwachting was. Ook is de keuze ruim en zeer goede prijs. Maar bovenal zeer vriendelijke en vakkundug geholpen in de winkel. Niets dan lof.

Mark 13-07-2019

Zeer goede website en een prima service. Ze doen wat ze zeggen en leveren erg snel. Via email heb je altijd binnen 24 uur een reactie. Ik koop hier over het algemeen altijd mijn fotografie spullen en ben een zeer tevreden klant.

Jasper 12-07-2019

Klantgerichte webshop, goede service ! Iets besteld en het was zeer snel binnen!

Pedro Moreira 12-07-2019

Good price/value relation. Really handy KIT and easy to transport. Instructions could be a bit better, but if you are experienced it's quite intuitive.

Cornee 11-07-2019

De reden waarom ik deze shop heb gekozen is omdat de website heel overzichtelijk is. Ook het aanbod is heel groot en variërend in de shop.

Verder zijn de medewerkers heel klantvriendelijk en proberen ze je altijd te helpen in jouw voordeel.

Cecile 11-07-2019

Ik heb voor cameranu gekozen omdat deze online shop een duidelijke website heeft met de volledige specificatie van het camera toestel o.a. gewicht, juiste afmetingen. De belangrijkste specificaties daar waar je ze verwacht, goede afbeeldingen. Meer specificaties dan op andere websites. De levering was helemaal correct. Ook voor de bijbestelling. Alleen jammer dat er geen persoonlijk contact was met de verkoper, die had mij er dan kunnen op wijzen dat voor ik voor enkele tientjes meer de kitlens erbij had kunnen kopen. (Wat ik dan zou gedaan hebben). Die zat nu niet in de doos. Ik had gekozen voor een duurdere zoomlens bij de body. De cashback van Nikon op de body eiste veel pc werk met accounts en invullen e.d., foto’s maken van je aankoop, scannen van de barcodes enz. Tot hier toe nog geen cashback ontvangen. Maar dat is Nikon en niet Cameranu. Met een persoonlijke follow up ivm kitlens had ik een 10 gegeven.

Elwin 11-07-2019

Ik heb gekozen voor camarenu omdat het een zeer groot aanbod heeft, goede voorraad en de mensen die heb gesproken veel inhoudelijke technische product kennis hebben. ook de communicatie, ik koos bijvoorbeeld via whatsapp, verloop steen vast super vlot en met een bevredigend resultaat. Na het plaatsen van de order is de bestelling goed te volgens via postnl tacking en krijg je voldoende updates. ik blijf hier zeker vaker kopen

Henri 10-07-2019

Cameranu.nl springt boven de andere webshops uit in het gebied van fotografie en film. Dit blijkt uit de diverse aankopen die ik bij verschillende webshops heb gedaan. De omschrijving is over het algemeen duidelijk en compleet, daardoor heb je een duidelijk beeld van wat je koopt. Zo ook in mijn geval. De zending met spoed kwam zoals vermeld de volgende dag binnen de vermelde tijden. Het product was goed en degelijk verpakt en voldoet volledig aan mijn verwachtingen.
Ik kan Cameranu.nl zeker aanraden en ik ga daar zeker opnieuw bestellen. Keep up the good work!

Patrick Martens 10-07-2019

Zowel de webshop en de winkel is goed georganiseerd. We komen er graag en keuze in de winkel is prima. Het grote aanbod van artikelen op de webshop maakt het geheel een complete leverancier van video- en fotoartikelen. Snelle levering, zelfs tegen een kleine meerprijs op de dag zelf. Defecte artikelen worden snel gerepareerd of omgeruild voor een nieuwe. De werknemers bij cameranu proberen de klant over de reparatie of levering continue te informeren. Uit ervaring weet ik dat dit ook betekend dat soms negatief nieuws terug gekoppeld wordt.

sandra 10-07-2019

Voorheen bestelde ik altijd bij Fotobooms, maar nu dus voor het eerst bij cameranu.nl aangezien deze shops samengevoegd zijn. De bestelling kwam zoals van tevoren gecommuniceerd. Helemaal prima dus. Net zoals het product ook al moet ik daar nu nog mee aan de slag gaan.

Neil Kampherbeek 09-07-2019

Omdat ik een onderdeel van mijn statief stuk had en al bij de lokale camerashop heb geïnformeerd, die het niet kon leveren en mij verwees te zoeken op internet, heb ik contact via WhatsApp gezocht met cameranu.nl
Ideale manier van communiceren!
Ik had snel antwoord op de vraag over het betreffende onderdeel. Deze stond niet op de site maar ze gaven aan deze wel op voorraad te hebben.
Ze hebben mij een betaallink gestuurd en een dag later lag het onderdeel al op de mat!

Natalie 09-07-2019

Zeer tevreden met mijn nieuwe cameralens, precies zoals omschreven, goede en Snelle levering.

H.G. de Wit 09-07-2019

de snelle en goede afhandeling van de producten en het vriendelijke personeel, daarom koop ik bij Camera nu

Hondenhobby Ermelo 09-07-2019

Eerst gebeld met urk om extra info over de sony e f4 18-105, vriendelijke dame die van de hoed en de rand wist. ook de uitleg over de cashback aktie vond ik een extra service! omdat het al redelijk laat was vroeg ik of ik de lens nog de volgende dag kon verwachten. wegens drukte bij de verzender kon het evt een dag langer duren. volgende ochtend voor 10 uur al in huis.......

Glenn 09-07-2019

Zowel de webshop als de fysieke winkel bieden alles wat je foto/video hart begeert. De vriendelijke correcte en snelle manier van handelen in de winkel maar ook de beantwoording van e-mails en niet te vergeten goede prijzen en aanbiedingen maken het mijn favoriete shop.

Ik heb de afgelopen 1,5 jaar diverse Canon producten gekocht en onlangs ingeruild voor een Sony A7 III set. Ik beveel CameraNu.nl echt van harte aan!

Aukje Bakker 09-07-2019

Fijne winkel. Deskundig personeel. Na informatie over de fototas kon ik rustig zelf alle tassen bekijken en tussendoor nog een vraag stellen. Uiteindelijk heb ik in de winkel een keuze gemaakt. Ben zeer tevreden.

Rik de Ruijter 09-07-2019

Winkelen begint tegenwoordig voor veel mensen op het internet. Wat is er te krijgen en wie verkoopt het voor welke prijs? Cameranu heeft naar mijn mening al vele jaren een goede website, een ruim assortiment, scherpe prijzen en een prima service. Zoeken, vergelijken, bestellen en betalen gaat eenvoudig en vlot. Veel nog in Nederland uit te komen producten zijn vooraf te reserveren. Vragen en opmerkingen worden vlot en vakkundig beantwoord en men denkt graag met je mee. Na de bestelling en betaling houdt Cameranu je keurig op de hoogte van de voortgang en producten worden indien op voorraad snel verstuurd. Mocht je niet tevreden zijn over je aankoop of nog vragen hebben, dan biedt Cameranu altijd prima service. Ik ben al vele jaren klant van Cameranu en ik ben nog nooit teleurgesteld, dat geeft aan hoe goed de kwaliteit van deze winkel is.

Richard 09-07-2019

Vlotte levering en goed verpakt. Ik heb Gopro Black 7 gekocht tezamen met ene Jupio batterypack. In tegenstelling tot andere website is de batterypack erg goed.

CR 09-07-2019

Ik heb een onderwaterhoes voor een fototoestel besteld nadat ik eerst gebeld had.
Vriendelijk te woord gestaan, goede uitleg gehad en keurig op tijd ontvangen.
Perfect.

Geert 08-07-2019

Alles volgens bestelling keurig geleverd. 5 jaar garantie zonder gezeur (staat vermeld op de factuur, je hoeft geen formulieren in te vullen).

jean 08-07-2019

Cameranu.nl leverde mijn bestelde spullen op tijd en netjes verpakt. Niks mis mee!

Lorena 08-07-2019

I have bought many times from this shop. The services is quick, I can have it delivered to a Post.NL location which is more convenient and the product description is always clear and detailed. Prices are similar to those of other big photo camera retailers but because of the good customer service I prefer to buy from them.

Cor Visser 08-07-2019

Bij de aanschaf van de Nikon D500 en nieuwe lens en toebehoren ben ik zeer vriendelijk en vakbekwaam geholpen en mocht ook enkele gebruikers tips ontvangen.
Deze winkel is echt een aanrader zeker als je ook nog technische informatie wil hebben.
Ga als ik nog uitbreiding op mijn set wil hebben zeker weer naar Camera NU in Urk.

Marion 08-07-2019

prima webshop! goede bereikbaarheid en goede service!
Wl jammer dat je bij retourneren zelf de portokosten moet betalen, zelfs als je wilt omruilen en dus een ander objectief wilt bestellen van rond de 400,-

Christel 07-07-2019

Ik had met spoed een XQD-geheugenkaart nodig en bij CameraNU.nl kon ik deze vinden tegen een goede prijs en werd deze de volgende dag al geleverd zodat ik meteen aan de slag kon.