Deze score is berekend op basis van 2253 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

tos 21-12-2018

Ruim assortiment, waardoor je zelf in de hand hebt voor welke prijs en kwaliteit je kiest. Prijs/kwaliteit loopt goed op voor mijn gevoel. Levering is snel en komt zijn afspraken na.

R. Gelderman 20-12-2018

Goede en duidelijke webshop. Vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon bij het vragen om advies.

L alma 20-12-2018

Snelle service
Na bestelling de volgende dag al ontvangen
Netjes verpakt
Kortom prima

elise 20-12-2018

Besteld en ondanks de drukke december maand toch nog de volgende dag in huis.
Netjes en correct verpakt.

Anne Koree 20-12-2018

Zeer goede shop makkelijk in gebruik artikelen zijn snel te vinden ook via zoekmachine
Klantvriendelijke omgeving snel en betrouwbaar afrekenen zeer snelle afhandeling alles goed vermeld via de mail snel thuis en zeer goed verpakt problemen worden direct opgelost

Chris Zweers 20-12-2018

Ik heb in eerste instantie voor deze winkel gekozen omdat hij redelijk bij mij in de buurt zit.
Maar ik heb er geen spijt van gekregen.
Ik heb daar een statief gekocht, die Goedkoper was dan diegene waar ik voor kwam , dit gebeurde op aanraden van de verkoper, dat geeft mij een vertrouwd gevoel, als ik weer wat nodig heb kom ik zeer zeker hier weer terug Camera tools is een perfecte zaak.

Wim van der Vlis 20-12-2018

Mijn reserve camera accu bleek niet goed op te laden. Afgeleverd bij de klantenservice en zonder gedoe met nieuwe accu naar huis. Prima service.

FrancoisCKX 20-12-2018

Ik heb bij CameraNu een grote bestelling gedaan voor een professionele uitrusting. Ik werd voortreffelijk geholpen, kreeg alle kans om de spullen waar ik belangstelling voor had, uit te testen, ook met mijn eigen spullen te combineren en proefopnamen te maken, kreeg zelfs het geheugenkaartje mee naar huis. Deskundig personeel, ze hebben me steeds op de hoogte gehouden van mijn bestelling en toen het er was, ging dat ook met alle egards en vlot. Bovendien zijn ze erg scherp qua prijs en geven ze vijf jaar garantie ipv de twee die de fabrikant geeft, voor mij redenen genoeg om naar Urk te komen.

Jerens 20-12-2018

De bestelling werd erg snel geleverd en gied ingepakt. Ook het bestellen via de website verliep snel en duidelijk.

Blom 20-12-2018

Mijn favoriete shop! Niet alleen omdat ze alles hebben wat er op mijn wenslijst staat maar ook omdat ze klantvriendelijk zijn, een snelle service hebben, een uitgebreid assortiment en een duidelijke site.

Petra van der Linden 20-12-2018

Snelle levering en alles zeer goed verpakt. Bij het bestellen ook de keuze wel of niet bij de buren bezorgen. Echt top

Hans Stephanus 20-12-2018

Goede service, veel kennis in huis, goed advies, groot asortiment, vriendelijke medewerkers die je helpen om een keuze te maken

Maarten 20-12-2018

Top winkel, ik bestel hier al 7 jaar. Snel in huis, goed bereikbare klantenservice, en over retourneren doen ze niet moeilijk. Artikel besteld wat paar dagen later in de aanbieding kwam, en gelijk verschil terug gekregen.

Jolanda 20-12-2018

Goede informatie vooraf, snelle levering, goede prijs, prima telefonisch geholpen achteraf. Zeer tevreden!

Magus tv 20-12-2018

Kopen, als lokale omroep, bijna alles bij cameranu.
Goede site er wordt telefonisch terug gekoppeld als iets in de bestelling niet helemaal duidelijk is. Kortom goede ervaringen.

Jeroen 20-12-2018

Cameranu.nl staat bij mijn bookmarks helemaal bovenaan. Mijn go-to winkel voor zowat al mijn fotomateriaal, zeker als ik iets snel nodig heb: veel in voorraad en altijd snel geleverd.

Robin van der Made 20-12-2018

Ik vind Cameranu.nl de beste website als het gaat om cameraspullen. De site is erg gebruiksvriendelijk en alles is makkelijk te vinden, ook staat er altijd veel informatie over het product bij.
Producten worden bij mij altijd op tijd en goed verpakt geleverd.
Echt een topsite!

Douwe 19-12-2018

Geweldige shop, binnen 1 dag alles in huis.
De omschrijving klopte precies, ze kwamen alles na wat ze beloofd hadden.

emile67 19-12-2018

Gewoon goed advies, goede prijs en snelle levering. Ook op de website is makkelijk alles te vinden en weet je zeker dat je ook goede spullen koopt en geen meuk.

Ten Brinke 19-12-2018

Hier bij heb ik accessoires besteld voor mijn Gopro Hero 7.
Goede en fijne zaak om te kijken en te bestellen. Snelle levering top

H de Kruijff 19-12-2018

Ik vind het een hele fijne winkel om camera aankopen te doen. Alle merken en producten die ik zoek hebben ze in het assortiment! Ik heb laatst een nieuwe DSLR camera bij ze besteld en kreeg allerlei korting waardoor hier bestellen extra aantrekkelijk was. Naast Canon cashback kreeg ik namelijk nog 50 euro shoptegoed, waarvan ik mooie accesoires heb kunnen kopen. Ik vind de service goed, e-mail klantenservice is goed bereid te helpen en reageert snel. Ook zijn je producten snel in huis én aangetekend verzonden voor extra zekerheid. Al met al hele goede service! Het enige wat ik miste bij het kopen van mijn nieuwe camera was een indicatie van het niveau fotograaf dat past bij een camera, wat ze bij andere webshops soms dan wel geven.

Camerafan 19-12-2018

Ik koos voor camera.nl omdat de webshop heel duidelijk is, goede prijzen biedt, leuke aanbiedingen heeft en zelfs dezelfde dag levert!

Paul 19-12-2018

Prima sortering. Bij een telefonisch gestelde vraag rustig, vriendelijk en adequaat te woord gestaan.
Ook een groot voordeel vind ik dat cadeaubonnen kosteloos worden verzonden, ook beneden € 50,-.
Daardoor makkelijk aan anderen te vragen. De site is zeer overzichtelijk. Het is makkelijk om via deze site te vergelijken met andere merken.

JW van Eijk 19-12-2018

Omdat ik 7 camera's voor een school ging bestellen heb ik eerst telefonisch contact opgenomen. Met goed advies heb ik daarna mijn keuze gemaakt en de bestelling geplaatst. Omdat niet alles op voorraad was (4 stuks waren op voorraad) kon het 'wat langer duren'. Dat was maar 2 dagen langer en heb zelf aangegeven dat de zending in 1x mocht. 4 camera's de volgende dag kon ook. Alles is keurig geleverd en alles was compleet. Ik ben vriendelijk aan de telefoon geholpen en kon een goede keuze maken. Bedankt mensen van CameraNu!

Ruud 19-12-2018

Duidelijke website, snelle levering, goede service en goede prijs/kwaliteit verhouding

Koos Hensing 18-12-2018

Het is voor mij een overzichtelijke site. Ik wist wat ik wilde en de keus was snel bepaald. Een Epson printer Workforce WF-7720, door de consumentenbond als nr 1 genoteerd. De aankoop leverde wat problemen op en ik besloot te bellen. Dus telefonisch besteld. Bij de 1e aflevering was de printer niet meegeleverd. Gebeld. Bij de 2e aflevering 2 printers geleverd. Iets teveel van het goede dus weer 1 geretourneerd. Zekerheidshalve was de 2e printer opgestuurd. Oog voor de klant. Goed afgehandeld cameranu.nl !!!

Cas 18-12-2018

Welnu, ik kan heel veel schrijven over CameraNu, maar ik ben vooral zeer en zeer tevreden. Op tijd leveren en een goede website zijn we tegenwoordig wel van meer webshops gewend. Waar CameraNu in uitblinkt is wat mij betreft als eerste in het adviserende gedeelte ( ze gaan all the way als je vragen hebt) maar bovenal als het om aftersales en service aankomt!! Dus als je achteraf vragen hebt, of gewoonweg niet tevreden bent dan zijn daar mogelijkheden die je dus niet overal tegenkomt. Ik voel me als klant serieus genomen en er is altijd een weg naar tevredenheid! Simpelweg een topbedrijf.

Richard 18-12-2018

Uiteindelijk was cameranummer.nl na lang vergelijken de voordeligste. Bestellen verliep soepel en de levering was binnen een dag binnen. Spullen waren goed verpakt geen beschadigingen. Aanrader!

Coene Dominique 18-12-2018

Super tevreden over de service en levering van cameranu.nl. Er was een foutje opgetreden in het adres, direct een mailtje gestuurd met deze melding en een 5 min. later een mailtje terug gekregen met de melding dat ze het hadden rechtgezet. Dankjewel !!!

ad post 18-12-2018 Via de website gekocht

Breed assortiment, snelle levering en goed verzorgt. zeer tevreden over de vervangende camera toen de door mij bestelde niet op voorraad was.

andy 18-12-2018 Via de website gekocht

Vrijwel altijd de laagste prijs en met een groot assortiment één van mijn favoriete winkels voor professionele camera equipment. De online klantenservice is eersteklas en het enige wat ik zou kunnen aanmerken is dat er geen fysieke winkel nabij is, maar dat neem je voor lief als je de prijzen ziet.

Herbert 17-12-2018 Via de website gekocht

Ik vond wat ik zocht via goede en volledige informatie op de website, kreeg bij bestelling snel bevestigingsbericht en informatie over wijze waarop bestelling werd afgehandeld. Alles keurig op tijd en goed verpakt thuisbezorgd. Het product voldoet volledig aan de info op de website

Antoine 17-12-2018 Via de website gekocht

Op voorraad wat ik nodig had, messcherpe prijzen en geen verzendkosten. Levering was ondanks de problemen bij Postnl supersnel en de volgende dag reeds in huis, goed verpakt.

Jan.Punt 17-12-2018 Via de website gekocht

snel geleverd ondanks laat bestelt
Netjes verzorgd zorgvuldig en goed ingepakt.
Eenvoudig te bestellen

bergmans23 17-12-2018 Via de website gekocht

Ik ben geen dagelijkse klant, maar vanuit mijn perceptie als website bouwer levert de CamerNu site een prima user experience en is eenvoudig en overzichtelijk in gebruik. Het aanbod is goed, de prijzen scherp en de support snel, duidelijk en vriendelijk. Levering is zoals beloofd; snel!

Veronique 17-12-2018 Via de website gekocht

Vriendelijke en snelle hulp via chat/ mail.
Snelle correcte service.
Aanrader !!!!

Marc 17-12-2018 Via de website gekocht

Snelle verzending, ondanks dat het product niet op voorraad was. Prima service en communicatie.

Sandra Gordijn 17-12-2018 Via de website gekocht

Altijd een fijne ervaring in de winkel en met de klantenservice. Zowel in de winkel zelf, als telefonisch. Er wordt goed geluisterd naar je vragen en wensen. Eerlijk en duidelijk advies. En er wordt altijd de tijd voor je genomen. Voor mij een reden om mijn spullen standaard bij Camernanu te kopen.

Harm Edens 17-12-2018 Via de website gekocht

Cameranu.nl op Urk is een goed bereikbare winkel en parkeren is geen probleem. Bij binnenkomst een nummertje trekken. De hulp bij je aanschaf is helder en duidelijk en vragen worden vlot en deskundig beantwoord.
Mijn aankoop van een Canon 800D body en een Tamron lens 18-400 mm is voormij als mooie kiekjes makende niet professionele fotograaf meer dan voldoende evenals de uitleg en eventuele bijkomene materialen. Ondanks het verschaffen van een overzichtelijke schriftelijke nota werd deze nota ook per e-mail toegezonden voor de cash back van Canon. Personeel, dank voor de vriendelijke bediening.

Florian 16-12-2018 Via de website gekocht

Bij Cameranu inmiddels al verschillende aankopen gedaan. Goede service en een enorm uitgebreid assortiment, met goede pagina's met advies over uiteenlopende producten. Ook zeer tevreden over de levering: tegen kleine bijbetaling zelfs op zondag mogelijk. Daarmee doen ze net iets onder voor andere webshops als Coolblue, maar het grotere assortiment en specialisatie wegen hier meer dan tegenop. Bijzonder tevreden!

Koning 16-12-2018 Via de website gekocht

Door het lezen van diverse reviews had ik besloten deze onderwater camera bij CameraNU te kopen.
En 1 dag later had ik hem al in huis. TOP! Prima verpakt en super snel.
Bedankt CameraNU.

Sannah 15-12-2018 Via de website gekocht

Cameranu.nl is een hele fijne website en is duidelijk in alle communicatie (zoals Instagram). De website is heel erg gebruiksvriendelijk en door de uitleg en reciews wist ik zeker voor welk product ik ging kiezen. De bestelling was heel erg snel binnen, ookal ging het vanaf mijn kant even verkeerd met het betalen kreeg ik het de volgende dag.

Gertjan 15-12-2018 Via de website gekocht

Direct uit voorraad, ondanks alle signalen van vertraging bij zendingen rondom Sinterklaas “gewoon” de volgende dag keurigbin huis.

Tomster 15-12-2018 Via de website gekocht

Bij de aanschaf enige twijfels en vragen. Via de chat uitgebreid te woord gestaan. Er werd zonder enig probleem, ook al voelde ik mijzelf een ietwat bezwaard, alle tijd genomen om mijn vraag uit te pluizen en te beantwoorden met als resultaat dat ik goed was ingelicht en er geen twijfel meer was over de aankoop. Om een puntje aan te zuigen :-)

Aart Van Maren 15-12-2018 Via de website gekocht

Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle bezorging. Website is overzichtelijk.

Eva Wertheimer 15-12-2018 Via de website gekocht

Waar het ik beginnen? Het aanbod is perfect, uitgebreid en gevarieerd, mooie producten worden er aangeboden bij Cameranu.nl. Ze hebben een fijne supportchat die de tijd neemt voor de klant en graag meedenkt. Cameranu is een van mijn favoriete webshops door zijn betrouwbaarheid, intuïtieve opbouw van de site en heeft eigenlijk alles wat je van een goede webshop verlangt!

leendert 15-12-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijs en snelle levering. Prima product, koste wel wat moeite om alles geïnstalleerd te krijgen.

Frans Sloot 14-12-2018 Via de website gekocht

De fysieke winkel heeft ruime voorraad, scherpe prijzen, personeel dat de tijd voor je neemt en terzake kundig is.
Mijn laatste aankoop in de webshop, een screenprotector voor een camera ging in eerste instantie mis: de handleiding bij de protector vertelde een andere bevestigingsmethode dan vereist was bij dit artikel waardoor je met je vingers de verkeerde zijde beetpakte en het onbruikbaar werd; na telefonisch overleg heb ik binnen 24 uur een nieuwe ontvangen, gratis !

Hans Lamal 14-12-2018 Via de website gekocht

Uitstekende en betrouwbare service, ook naar België toe!
Ik had een nieuwe lens nodig, en wou die absoluut op de kop tikken vóór ik een week later naar Indonesië zou vertrekken. Vermits ik in België woon, contacteerde ik logischerwijs cameranu.nl om me te laten verzekeren dat de betreffende lens zeker in voorraad was en nog tijdig kon geleverd worden. Ik werd uiterst vriendelijk te woord gestaan, en na de nodige info besloot ik ogenblikkelijk te bestellen en online te betalen. Bij het uitvoeren van de laatste stap was er een tijdelijke server error, maar na een nieuw telefoontje werd dit opgelost met een uitnodiging tot betaling via email.
Resultaat:
1. Betaling verliep zonder problemen.
2. Correcte bevestiging en opvolging via email.
3. De lens kwam zoals beloofd perfect op tijd aan.
Vlak na ontvangst, en zeer tevreden, besloot ik nog extra materiaal bij te bestellen, en dat is inmiddels ook vlot geleverd, nog voor mijn vertrek.
Intussen staat cameranu.nl bovenaan mijn favorieten!

Mireille 14-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website, snele service en heel blij met het gekochte product, een fotostudio!