Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

foto2011 27-12-2011

Duidelijke site en snelle service en afhandeling.
Volgende dag al binnen.
En de goedkoopste en geen verzendkosten.
Helemaal goed en ik beveel het anderen aan.

LuucA 27-12-2011

De bestelling was zoals op de website aangegeven de volgende dag geleverd. Echter was de bestelling niet naar mijn zin en heb deze zonder problemen terug kunnen sturen.
Al zeer snel een reactie gekregen dat de retour ontvangen is en mijn geld weer terug gekregen. In de tussentijd had ik al een nieuwe bestelling geplaatst die geheel naar mijn zin is.

Marcel norbie 27-12-2011

Werkelijk een topservice! Geweldige informatie gedurende het logistieke proces en een super complete en tijdige levering. Promesses do still come true @camera.nu

christina03 27-12-2011

Ik heb via de website informatie aangevraagd en binnen 24 uur bericht terug gekregen maar ook welke artikel het beste zou zijn. Helaas voor diegene waarvoor het bedoeld was wil graag toch een andere dus gaat hij zelf naar Urk om te kijken welke het beste bij hem past. Maar het artikel die mij is voorgesteld was wel waar ik om vroeg en ik kan de vraag niet beantwoorden van after sales omdat dit nog moet gebeuren. Maar ik weet dat dit bedrijf altijd behulpzaam is wat betreft de klantvriendelijkheid mijn man komt hier altijd al jaren en met veel plezier.

Jannie Rijkers 27-12-2011

Het was een kerstcadeautje, ben er heel erg blij mee.
Een camara met heel veel mogelijkheden, dus moet me er nog goed in verdiepen. Ik ben een Canon EOS gewend, maar hier zit zeker zoveel mogelijkheden in.
De bestelling en en verzending is perfect verlopen.
Internet wordt hierdoor steeds toegankelijker.

Bob1961-09 27-12-2011

Zeer snel afgehandeld en bij per ongeluk 2 dezelfde bestellingen 1 automastisch geannuleerd

Dick Crouse 27-12-2011

Bestelling is netjes verlopen.
Alles netjes verpakt.
Camera voldeed aan alle wensen.
Bedankt

Wiel Olischlager 27-12-2011

levering perfect aangekomen

Joooooo 27-12-2011

de camera is prima alleen de after sale is erg slecht wilde graag een bon om geld terug te vragen ik heb helaas geen printer. moet het volgens hun maar ff aan een ander vragen om uit te printen gaat een ander toch niet aan wat jij koopt en betaald !! een pakbon kunnen ze je wel sturen in het pakje maar een normale bon dat kan dan niet heel VREEMD !!!!

Erwin.Go 27-12-2011

Ben zeer tevreden, al een aantal keer iets besteld en elke keer stipt met de verzending

guus janssen 27-12-2011

Snelle levering, dag na bestelling
Nadat het balhoofd niet goed werkte weer gerepareerd terug binnen een week.
Aanrader om fotoapparatuur te bestellen, goedkoop en snelle levering

Nijboer 27-12-2011

Snelle levering van het produkt.

Roger1975 27-12-2011

Alle afspraken netjes nagekomen en de bestelling op tijd voor kerstmis binnen.

Guus Janssen 27-12-2011

Snelle, correcte levering en toen display defect was, snelle reparatie

Guus Janssen 27-12-2011

Snelle, correcte levering en toen display defect was, snelle reparatie

2825st 27-12-2011

Zeer snelle levering en goed verpakt

Putje65 27-12-2011

Website is duidelijk. Je hebt naast het product ook nog kies uit z.g.n. voordeelpackages. Je wordt tijdens bestelling proces goed begeleid. Na de bestelling word je ook goed op de hoogte gehouden wat de status je bestelling is. Het product is netjes afgeleverd op afgesproken adres.

Mr.E. 27-12-2011

Alles liep soepel en snel.

Jesseyge 27-12-2011

De website is duidelijk en overzichtelijk en de aflevering is altijd op tijd.telefonische ook goed te bereiken bijna geen wachttijd.Zelfs goede afhandeling van een te reparatie aangeboden lens (keurig op de hoogte gehouden.

D. van Schooneveld 27-12-2011

Ik heb me verbaasd over het feit dat mijn nieuwe lens zo snel afgeleverd werd, ondanks alle drukte van de kerst!
CameraNU.nl is een betrouwbare leverancier gebleken en met de overzichtelijke website is het nog eens prettig winkelen ook!
Leg mijn nieuwe flitser maar vast klaar CameraNU.nl!

marja9561 27-12-2011

Alles prima geregeld, echt niets op aan te merken, Top!

Dockyard 27-12-2011

Uitgaande van een vorige bestelling werd ook nu mijn verwachting gehonoreerd met een snelle levering zonder extra kosten. Chapeau Camera NU.

P.H.Bos 27-12-2011

Zeer snelle en correcte levering. Je word via de mail goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Bert Termijtelen 27-12-2011

Zeer concurerende prijs en prima voorlichting. Zeer tevreden over de camera. Met name het feit dat hij met zeer weinig licht kan werken. Ook de keuze en de voorlichting van een bijpassend tasje was zeer goed. Alle complimenten voor CameraNU.nl

Bart Heideman 27-12-2011

Bestelling, levering allemaal heel snel en interactie met mensen van CameraNu was erg goed. Vriendelijk en professioneel. Zou zeker nog een keer hier bestellen.

MFKDH 27-12-2011

Supersnelle en naadloze bestelling, betaling en levering. Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website.

cliopoes 27-12-2011

Alles naar wens verlopen met de bestelling,
en ook de wachttijd was niet lang.

Oscar1980 27-12-2011

Aangezien ik tegenwoordig nog maar weinig cd's brand, belanden vrijwel al mijn downloads op een USB stick, ideaal om films, muziek en foto's op te zetten.
Ik gebruik m om af te spelen om Playstation 3, en 8 GB is voldoende om 8 a 9 Div-x film bestanden af te spelen!
al met al is de Sandisk een fantastisch product!

Jaco1976 27-12-2011

Normaal gesproken win ik veel informatie in via internet maar koop de meeste electronica producten bij de Media. Maar het prijsverschil met de Canon G12 was 70 euro hiervoor kon ik dus nu bij CameraNU.nl nog een extra accu en geheugen kaart en tasje bestellen.
Nadat ik de bestelling had geplaatst ontving ik gelijk een mail waarin stond dat de mijn bestelling was geplaatst. Kort daarna kreeg ik mail waarin stind dat de betaling binnen was. En later keurig mailtje dat bestelling werd verzonden. Ik had de bestelling pas om 22.30 uur geplaatst e toch werd het pakket al keurig de volgende dag om 13 uur afgeleverd. Al met al ben ik super tevreden over cameraNU.nl
Helemaal TOP en ga volgende keer zeker weer bestellen.

tom1943 27-12-2011

Het door mij gezochte produkt was duidelijk te vinden met een goede omschrijving van het produkt. de levering was zeer snel en goed verzorgd.

PvdH1 27-12-2011

Snelle levering, gemakkelijke betaling.

Leonard U.S. 27-12-2011

De website is erg toegankelijk voor mensen die weten wat ze willen kopen en ook voor mensen die op zoek zijn naar een artikel is de filtering van de website goed.
De aangeboden produkten zijn zeer concurrent van prijs meestal goedkoper of gelijk dan de concurrentie. De voorraad en snelheid van levering is uitstekend. De produkten komen met originele Nederlandse garantie. Er is ook een goede verscheidenheid aan mogelijkheden tot betaling. De webshop CameraNu kan ik zeer aanbevelen!

Ronny28 27-12-2011

Via de website is alle informatie goed te vinden. M.b.t. de bereikbaarheid kan ik alleen zeggen dat ze telefonisch bereikbaar zijn en daarbij met goede antwoorden op eventuele vragen komen. Over de bestelling niks meer dan lof. s'avons rond 20:00 uur op internet besteld, dezelfde avond een keurige mail dat het pakket was ingepakt en verzonden. Volgende dag 12:00 uur werd het pakketje afgeleverd door Postnl. De materialen waren netjes ingepakt, zodat ze goed beschermd werden tijdens het transport.

vladdermuis 27-12-2011

Omdat ik andere mogelijkheden zocht voor het gebruik van mijn EOS 60D, na aanschaf van een Canon macro objectief, kan ik nu met dit statief alle opstellingen realiseren die ik wens. De stabiliteit en instellingsmogelijkheden zijn uitstekend voor deze prijs. Enige nadelen zijn: relatief zwaar en ingeschoven nogal lang door het vier segmenten systeem. De levering, met nog enige andere artikelen, was ondanks deze drukke maand gewoon volgens de leveringsvoorwaarden. Binnen twee dagen in huis. Een draadloze afstandbediening die een defect vertoonde kon na telefonisch overleg, na vier keer overgaan contact, retour gestuurd worden om vervangen te worden. Met de kerst ertussen ben ik nu in afwachting hiervan. CameraNU maakt haar beloftes in mijn geval tot op heden waar. Een aanrader dus.

r.weldink 27-12-2011

zeer snelle verzending

SasB1 27-12-2011

Na vriendelijk en deskundig telefonisch advies toch via de site voor de Ixus 230 gekozen. Product was er binnen 1 dag.

Annelies76 27-12-2011

De website is oke, maar soms een beetje omslachtig. Als je bepaalde accessoires wilt bekijken (zoals cameratassen)en vergelijken, ga je telkens helemaal terug naar het hoofdartikel (camera).
Bestellen is eenvoudig, en de levering uitstekend.

Jan van der Kant 27-12-2011

Snel, goed, vertrouwd, zeker voor herhaling vatbaar!!!

gezienus65 27-12-2011

't Is alsof ze op mijn bestelling zitten te wachten: Zo super snel gereageerd en een 100% tevreden klant.

Myrr72 27-12-2011

21.30 uur besteld, volgende dag in huis... TOP!

wilma70 27-12-2011

via de website besteld en de volgende dag in huis!

Dik23 27-12-2011

makkelijk bestellen en vlekkeloze levering

rene boots 27-12-2011

via mond op mond reklame bij cameranu terecht gekomen,
is de beste werd mij verteld. Dus zelf gekeken, qua prijs ook zeer voordelig, in de webshop is het zoeken
zeer eenvoudig. Na bestelling komt er keurig een bericht dat de bestelling is ontvangen en vervolgens
wanneer de betelling is verzonden.
Wat ik zeer goed vind is nu de vraag hoe ik cameranu heb ervaren. Dus niet alleen bezig met leveren en omzet maken maar ook kijken waar nog verbetering is te behalen.

Eugene te Wildt 27-12-2011

De camera is netjes op tijd geleverd, de informatie over de leveringsstatus was duidelijk en op tijd.

Annie N 27-12-2011

Na bestelling al de andere dag in huis.
Voor verdere uitbreiding van de accessoirs netjes geholpen in de winkel met uitgebreide keuze mogelijkheden.

gb1962 27-12-2011

na het bestellen krijg je snel alle belangrijke informatie toegestuurd.
levering de volgende dag zoals aangegeven.

Globye 27-12-2011

Zeer professionele staf, scherp geprijsd, absoluut de moeite waard om er speciaal voor naar toe te rijden

Freebaken 27-12-2011

Makkelijk te bestellen op de duidelijke website. Altijd een goede prijs en supersnelle bezorging.

bertdemoor 27-12-2011

Goede en snelle levering

Nova1402 26-12-2011

Perfecte levering, super snel, prima afhandeling.