Deze score is berekend op basis van 2398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

yokado 04-01-2012

voor het eerst via jullie een betselling geplaats maar zeer tevreden goede service goed email contact en perfecte levering voor mij zeker een aanrader voor anderen toppie

jeandarque 04-01-2012

snelle levering per post , goed verpakt

ritaber 04-01-2012

Snelle levering en goede afhandeling.

wimgottmers 04-01-2012

Heel Heel goed!Bij mijn zat geen EOS Cashback kaart bij even gebeld en de andere dag in mijn brievenbus nog bedankt.

Monique F. 04-01-2012

Zeer snelle levering: donderdagmiddag besteld en vrijdag al in huis in degelijke verpakking.
Prijzen goedkoper dan elders.
Ik ben zeer tevreden over deze webshop.

marcopaula 04-01-2012

IK heb de tas op 2e kerstdag besteld en kreeg de dag er na 's morgens al een mail dat hij op de post was. De volgende dag is hij al aangekomen. Tevens kreeg ik een mail waar op een trackentrace nr stond vermeld. IK ben ook zeer te vreden over de website. Via de site kon ik een formulier in vullen over wat ik allemaal in de tas wilden hebben. En hier kwamen dan aanbevelingen uit. Verder klopt wat er op de site over de tast staat precies met het product wat ik heb ontvangen. Dus ik ben zeer tevreden. Ik zal zeker vaker iets bestellen.

Henkbt60 04-01-2012

goede prijs, service en aflevering

post46 04-01-2012

Wat CameraNu belooft, wordt ook nagekomen: Keurig en supersnelle levering van een macro-objectief tegen een aantrekkelijke (laagste prijs). Ik heb al eerder een camera besteld bij CameraNU en die bevalt me nog steeds prima! Als ik weer foto-accessoires nodig heb, neem ik eerst een kijkje op hun website.

Zora1983 04-01-2012

's avonds om 20.30 uur besteld en de volgende dag al bezorgd. Netjes op tijd dus. Er was een voucher die neit bij mijn camera zat en na gemaild te hebben kreeg ik heel snel een mail terug en 2 dagen later alsnog de voucher in de bus. Dus ik kan niets anders zeggen dan superservice en ben erg blij met mijn 600D!!

TheoP56 04-01-2012

Levering ondanks de feestdagen razendsnel!

Rudi Middel 04-01-2012

Uitstekende en snelle service. Website helder en overzichtelijk.

mirjelle 04-01-2012

de bestelling en aflevering is goed en betrouwbaar, en verpakking netjes en veilig

margreet01 04-01-2012

keurige prijs, snelle levering

fotolex62 03-01-2012

Cameranu doen wat ze beloven en bovendien niet te duur

nhvg 03-01-2012

Weinig aan te merken, koop al heel lang bij cameranu.nl.
Bij deze zending viel me wel de hoeveelheid verpakkingsmateriaal op. Allemaal wel papier, geen plastic, maar toch. De doos was wel erg veel groter dan de inhoud.
Verder zeer tevreden.

HaLemmer 03-01-2012

Lekker simpel zoeken, snelle levering. Top!

Ron Haarlem 03-01-2012

Product bij Camera.nu de beste prijs. Order snel en gemakkelijk, betaling zonder probleem en aflevering lekker snel. Had al een goede ervaring met Camera.nu en dat is wederom bevestigd.

Richard brands 03-01-2012

Erg fijn toestel, gekocht in een fijne winkel. Heb beperkt verstand van fotografie, maar de medewerker wist aan de hand van een aantal vragen de juiste camera voor mij te vinden ( voor een zeer mooie prijs )

Ruud van Gijssel 03-01-2012

Super hoe jullie mijn wensen hebben vervuld en hebben afgehandeld. Bekijken, beoordelen, bestellen en ontvangen.

De beste wensen en succes met jullie succesvolle werkwijze!

Tevredenklant09 03-01-2012

Snelle levering, goede afwerking, keurig verpakt. Nog geen after sales contact gehad.

GJM Dumaij 03-01-2012

Mijn hoge waardering is gebaseerd op de keurige afwikkeling van de aankoop; gemakkelijk en snelle bestelling, zeer snelle levering. Al meerdere malen heb ik bij CameraNu iets besteld, telkens waren mijn ervaringen onveranderd positief.

Martin Koch 03-01-2012

Ik heb meerdere malen via de website van CameraNU besteld, en telkens kreeg ik het product snel en correct geleverd. De scanner was er zelfs de volgende dag al, terwijl ik die pas rond 21:00 had besteld.

De keer dat ik naar Urk ben afgereisd voor een hele grote aankoop, werd ik prettig en deskundig geholpen. Het personeel vond het fijn dat iemand de moeite nam om het product eerst zelf te komen bekijken alvorens het aan te schaffen. Deze ervaring was wel in hun vorige vestiging, zo'n 6 jaar geleden, maar heeft gemaakt dat ik hier graag mijn fotospullen blijf kopen.

BobKL 03-01-2012

Cameranu.nl os een goede webshop met dito beoordeling. Service is goed als je ook een goed verhaal hebt. Kundige medewerkers met voldoende kennis.

Joost Kolsteren 03-01-2012

Heldere site met ruime groeperingen en selectiemogelijkheden, ruime keuze en dito voorraad. Gunstige prijsstelling.
Maakt wat bestelling en verzending betreft zijn belofte waar.
Chapeau kom zeker terug

PK te Haarlem 03-01-2012

Hallo,mensen van CameraNU jullie website is heel overzichtelijk alles is makkelijk op te zoeken.
Bereikbaarheid is goed voor mensen met een auto zo'n beetje in het midden van het land.
Bestelling en levering is meestal de volgende dag binnen als het op voorraad is,op wat voor manier je het ook besteld,en een leuke dame die in het CameraNU busje rijdt.
En tot slot de after sales is ook goed.
Met de vorige bestelling ben ik ook zeer tevreden maar dat mag ook wel dat was de EF 70-200mm f2.8 IS II usm.
Zelf heb ik de EOS-1D M4 en dat voor een uit de hand gelopen hobby.

John 71 03-01-2012

positief gemotiveerd personeel in de winkel
snelle mailbeantwoording en snelle levering

Reukers 03-01-2012

Camera nu is een zeer goede webshop. De zoomlens hebben wij besteld via een adres in Tilburg en was er binnen een dag. Zelfs in Frankrijk waar wij onze camera hadden besteld kwam het pakje binnen 3 Dagen aan. Er werd door de firma ook nog gebeld of alles goed was aangekomen prima firma.

F. Elders 03-01-2012

Duidelijke website, artikelen zijn goed te vinden via zoekfunctie, voorraad informatie is duidelijk en voor zover ik weet up-tp-date. Snelle levering, goed verpakt.

Dennis Tax 03-01-2012

Bij cameranu.nl Vorige week een jjc drijvend camera koort gekocht werd goed op de hoogde gehouden door track en trace.

toch was ik de eerste leverdag niet aanwezig dus voor een andere lever dag gekozen. op de aangegeven dag zijn ze 4 uur te vroeg gekomen en dus moest ik jammer genoeg het pakketje zelf ophalen.

gelukkig heb ik het product en kan niet wachten om hem te gebruiken tijdens mijn backpack tour

Dutchchow 03-01-2012

Helder en duidelijk van website tot afhandeling en bestelling/aflevering

Remco van de Sanden Fotografie 03-01-2012

Een superwinkel. Tussen kerst en oud/nieuw besteld in de avond om 20.00, de volgende morgen om 09.00 in huis. Snel, goedkoop en geen verzendkosten :)

Loes1985 03-01-2012

Inmiddels heb ik contact gehad met CameraNu i.v.m. de klacht van een niet werkende Nikon Coolpix S3100. Erg netjes te woord gestaan en ik verwacht dat het nu goed opgelost gaat worden.

Ben ik blij om!

Joep0826 03-01-2012

Geweldig snelle levering

G. van Wesemael 03-01-2012

Duidelijke en uitgebreide informatie op de website. Goede info over de verzending. Snelle reactie op zowel vraag als klacht. Goede en effectieve reactie op laatstgenoemde aspect

Andre053 03-01-2012

Goede service, aktuele voorraad op de website, mooie winkel die goed bereikbaar is en een goede service. Kortom dik tevreden :-))

Stefan M 03-01-2012

De website is duidelijk en CameraNU is makkelijk en op diverse manieren bereikbaar. De bestelling is volgens afspraak geleverd. Wel een minpuntje is dat er vingerafdrukken op het LCD-schermpje zaten, welke natuurlijk vreemd is bij een nieuwe camera.

R_kj 03-01-2012

's avonds besteld, 's morgens om 10 uur geleverd. Prima voor elkaar. Contact met de klantenservice prima verlopen.

scomo 03-01-2012

Mis aan de camera een statief bevestiging en beeldstabilisatie kwalteit van de beelden is goed

JKC61 03-01-2012

Zoals altijd snelle levering en perfect verpakt.

Eric Bato 03-01-2012

Bestelling binnen 24 uur in huis , betreffende camera Nikon Coolpix L23 Zilver met de goedkoopste prijs die ik kon vinden op internet bij CameraNU.nl, werd keurig verpakt geleverd via de post. Camera werkt perfect en voldoet ruim aan mijn wensen. Instellingen zijn gemakkelijk te kiezen en in te stellen. Foto's zien er keurig uit en met het op cd-rom bijgeleverde programma ViewNX 2 te bekijken en naar wens bij te werken. Al met al een prima aankoop.

jt2 03-01-2012

Alleen maar lof over CameraNU.Super levering.
De scherpste prijs, dus ik hoef nooit lang te zoeken.
Goede informatie m.b.t. vragen over je eventuele aankoop.

Jan28946573 03-01-2012

Website kan iets strakker en duidelijker. Bezorging was perfect in orde.

EosLover 03-01-2012

Het product vinden op de website viel niet mee omdat ik niet wist hoe ik deze adapterring moest noemen.. Eenmaal gevonden ging het bestellen makkelijk. Ik heb het om 22u 's avonds besteld en betaald, de volgende dag al in m'n bezit! Superservice dus!

D. van Braam 03-01-2012

Zeer vlotte levering, alles compleet! een winkel zoals het hoort.

Mevr. van V. 03-01-2012

Alvorens tot bestellen over te gaan heb ik eerst gebeld voor meer informatie. Ik werd erg vriendelijk en geduldig te woord gestaan en besloot daarop te bestellen. De volgende morgen voor 12.00 uur was mijn camera met toebehoren in huis. Ongelooflijk, wat een goede en snelle service. Een dikke pluim!

kp6700 03-01-2012

Ik heb dit product eind van de dag besteld. Ik wist niet zeker of ik de juiste bestelwijze had gekozen om de levering dezelfde werkdag te laten verzenden en heb daarom per mail een reactie gestuurd op de orderbevestiging. Ik kreeg direct een mail terug dat alles in orde was en de scanner nog die dag zou worden verzonden. De levering heb ik de dag erop in de middag in perfecte staat ontvangen. Goedkoop, snel en prima service!

Rebecca26 03-01-2012

Al diverse malen zaken besteld bij Cameranu, website is erg overzichtelijk en bestellingen zijn enorm snel in huis.

Acvermaat 03-01-2012

De website werd voor de aanschaf van de huidige lens veelal gebruikt om de informatie over veel lenzen. De website is overzichtelijk, duidelijk en handig in gebruik. Daarnaast was de aangeschafte lens ook nog eens aantrekkelijk geprijsd. Dit heeft besloten om de lens bij cameranu.nl te kopen. Ook de levering van de lens ging zelfs boven verwachting! Binnen 24uur was de lens in huis!!

De volgende grote aanschaf zal zeker weer via cameranu.nl verlopen..

Willie van Leusden 03-01-2012

Overzichtelijk, inderdaad de goedkoopste, zeker met de actie gratis verzending!
Alles tip top in orde bij ontvangst, de volgende dag!

Eel63 03-01-2012

Duidelijke instructies, betrouwbare uitstraling website, vlotte levering, goede prijs