Deze score is berekend op basis van 2397 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Aartje1963 31-12-2011

Duidelijke website, hele snelle levering, goed verpakt, kortom ben tot nu toe zeer tevreden. Ik hoop,mocht er ooit wat mee zijn op een goede service, de tijd zal het leren.
Prettig weekend.

Rien van Do. 31-12-2011

Camera eerst besteld via de webshop op advies van de klantenservice. Een aantal dagen later opgehaald in Urk. Koffie stond inderdaad klaar. Het wachten duurde nogal wat tijd, maar het was ook enorm druk. Goed rond kunnen kijken in de winkel. Afleveren bestelling was ook uitstekend. Gelukkig nog geen gebruik hoeven maken van aftersales.

Barrel 88 31-12-2011

S'avonds half 10 besteld en de volgende morgen om 10 uur in huis. Keurig verpakt! Doen wat er wordt beloofd kan dus echt! Super ervaring. Camera nu aan t ontdekken maar is nu al een genot.

louis65 31-12-2011

Zonder bezorgkosten ,snelle levering , goed gevoel
bij bestelling .

Laserbean 31-12-2011

Uitermate snelle levering! 's avonds 21:00 op de vrijdag voor kerst besteld, de volgende dag in huis. Fantastisch!

padmvanoostrum 31-12-2011

Heldere overzichtelijke website
Prima winkel met overzichtelijk gepresenteerde toestellen.
Super volgnummer systeem en vakbekwame uitleg en advisering

mevr.Lammers 30-12-2011

De website is duidelijk en gemakkelijk te bedienen.

Ik heb de bestelling 'savonds geplaats en de andere dag werdt hij al geleverd,dat is natuurlijk supersnel.

Petertrb 30-12-2011

Zeer snelle levering. Binnen 24 uur en geen verzendkosten. Super. Ben zeer tevreden.

E. Broeks 30-12-2011

Zeer tevreden over de snelle leveringen en de goede After Sales.
's Avonds voor 22:30 besteld is echt de volgende dag in huis. Op Vrijdagavond besteld en Zaterdagmiddag ontvangen. De After Sales is meer dan goed een probleem wordt serieus genomen en ook zo behandeld.

willemvisser1 30-12-2011

een super team, vooral de afhandeling van het gekochte product.
op internet gezocht en kwam uit bij cameranu.
het is voor mij zo klaar als een klontje.
Er is maar 1 winkel wwar je terecht kan/kunt voor alles wat met fotografie en meer te maken heeft.
Ik wens cameranu het hele team daarom een heel zakelijk en voorspoedig 2012.

bart263 30-12-2011

super snelle levering dit is de tweede camera die ik hier gekocht heb en het is super!!!!!!!!!!!

FZ2011 30-12-2011

's avonds om 21:30 uur besteld en de volgende dag (dag voor kerst) de bestelling al in huis. Zeer tevreden over de snelle bezorging en de scherpe prijs.

Ruud de Leeuw 30-12-2011

via de website op eevoudige wijze kunnen bestellen en betalen. Kort daarna bericht dat de betaling was ontvangen en de bestelling was aangemeld bij TPG post. Echter toen bleef het stil en bleek na een aantal telefoontjes naar en van CameraNu.nl dat de volgcode niet juist was weergegeven. Kortom het pakket was niet de volgende dag bij ons thuis doch een aantal dagen later. Een dag na de bezorging werd dit nog even telefonisch bij ons gecheckt door CameraNu. Keurig. Van de camera hebben wij overigens veel plezier en prachtige foto's. Een aanrader. Wij blijven CameraNu.nl aanbevelen.

LidWienNel 30-12-2011

Snelle levering, scherpe prijs en vlotte reactie bij een vraag.

Jan uit Hoogeveen 30-12-2011

Directe levering van het juiste artikel na betaling via iDeal, inderdaad de volgend dag en dat was op zaterdag. De doos had weliswaar een deuk en het handvat was iets uitgescheurd, maar het product was intact.

Ronaldo55 30-12-2011

Ik zal niet gauw een enquete invullen omdat ik daar niets mee heb , maar camerNU.nl mag vind ik wel genoemd worden als een nette goede webshop voor zowel voor als na de aanschaf. Inmiddels diverse artikelen bij hun gekocht. Van objectief tot wireless systeem van cactus en nu paraplu met swiffel. Ik zal zeker in de toekomst meer voor mijn hobby bij cameranu.nl kopen. een fijne jaarwisseling!

jebbenn 30-12-2011

het advies van de medewerken bij Cameranu heeft mij prima geholpen met het kopen van een wembely kop.

Prima service SAPO Cameranu.nl

Met vriendelijke, groet

knollenees 30-12-2011

bestelling was op 2 dagen afgeleverd, netjes en degelijk verpakt
De webshop is makkelijk te vinden en ook het juiste objectief is makkelijk te vinden.

Laurine24 30-12-2011

Ben zeer tevreden. Vooral de snelle levering was erg fijn. Het pakje werd om 9 uur 's morgens al bezorgd!

WillemA330 30-12-2011

We wisten wat wij hebben wilde maar desondanks toch nog goede en deskundige info meegekregen. Er werd duidelijk meegedacht over de aankoop.Is dit de juiste keus voor waar je de lenzen voor wil gebruiken etc. Dit geeft een goed vertrouwen. En niet onbelangrijk..... DE PRIJS IS OK !!!

Jan steendam 30-12-2011

Was in augustes voor inlichtingen.Besloot 23 december 2011 een camera te gaan kopen. Bleek helaas niet in voorraad. Misschien ook dit jaar niet meer te krijgen. Kreeg 28 december een mail dat er toch één was. Was 29 december bij u om af te halen. De ontvangst was zeer correct en vriendelijk.
Met dank voor de snelle service.
Hartelijke groeten en een goede jaarwisseling.

Leon2500000 30-12-2011

Een supersnelle levering zelfs voor de kerstdagen met een kerststol als bonus. Helemaal top!

Bedankt!

tvrdnklnt 30-12-2011

M.b.t. product werd veel informatie verstrekt en kon gemakkelijk worden door gelinkt naar website fabrikant. Bestellen ging soepel en afhandeling en verzending zonder problemen. De camera was binnen 2 dagen geleverd.
Paar puntjes van aandacht:
1. Na doorklikken optionele accessoires in de accessoires lijst/overzicht bij geselecteerde product en je wilt terug naar lijst accessoires dan kom je op product pagina weer uit i.p.v. accessoires lijst/overzicht. Niet echt handig als je meerdere accessoires wilt bekijken.
2. Aangezien er gratis verzending gold voor het product krijg je bij aangeven verzendmethode een optie gratis aangetekend versturen binnen NL naast Vooruitbetalen en aangetekend versturen (twv 6,50). De gratis optie wordt niet in de help aangegeven. Navraag bij klantenservice leerde dat ivm de actie de verzend optie Vooruitbetalen .... (twv 6,50) helaas dan niet verwijderd kan worden maar eigenlijk dan overbodig is. Het is maar dat je het weet.
PS. Klantenservice is overigens zeer goed bereikbaar en vriendelijk.

J-P001 30-12-2011

Prima camera met veel mogelijkheden. Het afhalen in Urk ging snel en prettig. Prima webshop.

Rehan1964 30-12-2011

Geen enkele problemen met het bestellen, de site is duidelijk en overzichtelijk.
De bestelling was echt supersnel: 's avonds laat besteld en de volgende dag voor 2 uur was het er al. Heel erg fijn, want het was een kerstcadeau en kwam dus nog op tijd.

Geroos 30-12-2011

vrijdagavond 22:15 besteld, zaterdagmorgen 14:30 uur geleverd. Supersnel en tegen een voordelige prijs.

MdH1 30-12-2011

Ik heb een ouder model fototoestel van Panasonic Lumix, de accessoires voor dit toestel was bijna nergens meer te vinden. Gelukkkig had Camera.nu, deze nog wel in hun assortiment! en betaalbaar!
Bestelling is tevens prima gedaan, snel geleverd!

Frans Jansen Frisco 30-12-2011

Goede prijs, snelle levering kortom prima winkel

Kinv 30-12-2011

Prima service, in de loop van avond besteld, de volgende dag binnen. Dat is "afspraak is afspraak".

gerrie docter 30-12-2011

eerste keer een bestelling gedaan savonds om 8 uur en de volgende dag om 10 uur in huis geweldige afwikkeling. bedankt

Ronaldo.1968 30-12-2011

Vrijdagavond laat besteld 22:25 en Zatermiddag was hij binnen. Zeer goede en snelle afhandeling.

Wanda Adolfs 30-12-2011

Gebruikersvriendelijke site met bij elk onderdeel advies voor welke camera het meest geschikt. Snelle levering. Ik ben uiterst tevreden. Een aanrader!

mooiplaatje 30-12-2011

levering was zonder problemen tijdig in huis
camera terug gebracht omdat deze niet geheel voldeed aan de verwachtingen
in Urk een andere uitgezocht
medewerkster erg vriendelijk en behulpzaam
zonder problemen en adequaat werd camera omgeruild

A. T. de Jong 30-12-2011

ik ben naar de winkel toegegaan en werd daar snel en vriendelijk geholpen. ik wist al welke camera ik wou hebben, gelukkig was deze op vooraad, dus voor ik het wist kon ik al foto's nemen met mijn nieuwe camera.

A. T. de Jong 30-12-2011

ik ben naar de winkel gegaan, waar ik snel werd geholpen en goed werd geadviseerd. met 10 minuutjes stond ik weer buiten met mijn aankopen.

Paultje48 30-12-2011

flitser al na enkele dagen kapot. Na telefoontje en retourneren gewoon een nieuwe camera gekregen! Supersnelle service

chrissandre 30-12-2011

Hele goede, nette en snelle service zelfs voor de toch al zo drukke feestdagen! Top!! En daarbij een super camera waar ze geen woord te veel of te weinig over gezegd hebben!!

B. Valkering 30-12-2011

Vanaf de bestelling tot en met de levering is alles goed verlopen zoals het hoort, vandaar mijn goede beoordeling.

Jeff1136 30-12-2011

Levering was lekker snel en ik was op de hoogte van de bestelling, dit was fijn omdat de bestelde camera een kerstkado was en dat ik er zeker van was dat deze tijdig voor de kerst binnen was.

Berry 51 30-12-2011

Zeer goede afhandeling en begeleiding van mijn bestelling bij Cameranu.nl.
De website is duidelijk in de te bestellen artikelen zowel op merk als op alternatief.
Reactie op vragen worden direct en correct beantwoord.

puppiepower 30-12-2011

volgende dag hadden we de camera al thuis helemaal toppie

Leo Hitzert 30-12-2011

Bij de aankoop van mijn nieuwe videocamera wilde ik deze snel in huis hebben. In het telefonische gesprek gaf de medewerker van Cameranu.nl duidelijk aan wat de mogelijkheden waren. Ondanks de kerstdrukte is het toch gelukt de producten op tijd in huis te hebben, en zodoende de kerst vast te leggen met mijn nieuwe camera. Prima service, snelle levering, duidelijke site en bestelprocedure.

J.G.Zigterman 30-12-2011

In de winkel en per telefoon geeft men een zeer goede en deskundig advies.
Het personeel in de winkel neemt alle tijd om de vragen die je heb goed en begrijpelijk uit te leggen.

Clahsen 30-12-2011

Alles verliep volgens afspraak. Snelle levering, lage prijs.

M. Weeterings 30-12-2011

Dit is de tweede keer dat ik bij CameraNu.nl een lens heb besteld. Beide keren snelle levering, met de items netjes verpakt. Ze hebben goede prijzen en de website is overzichtelijk!

Pedrovanm 30-12-2011

Al een tijdje op zoek naar een lichtsterke lens voor mijn Sony a33. Via cameranu.nl de tamron 18-50 f2.8 gevonden voor een scherpe prijs. Na de bestelling geplaatst te hebben om 22:20 uur is de lens de volgende dag geleverd!!!! Geweldig cameranu.nl

19Jan53 30-12-2011

Correct afgehandeld geen problemen gehad.

jan_1959 30-12-2011

Snelle levering en overzichtelijke website

AnneM115 30-12-2011

Geen verzendkosten, makkelijke site, op werkdag besteld volgende dag in huis.
Alles ging prima, dus er was geen reden contact op te nemen.

wesley pot 30-12-2011

super kwaliteit spullen, super prijzen, super advies, super service

alles wat je wil hebben!
ik blijf zeker klant in de toekomst