Deze score is berekend op basis van 2399 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

marinus95 02-01-2012

overzichtelijke site
razendsnelle bezorging!

Bert en Alie 02-01-2012

Ik heb al meerdere artikelen gekocht bij Camera nu.nl. Ben ook al een paar keer in dee winkel geweest.
Prima uuitleg en service. Heb al een aantal keren Camera nu.nl geadviseerd bij familie en kennissen.

Anoniem123456 02-01-2012

Super snelle levering, de volgende werkdag was de bestelling er. Perfect!

patjew570 02-01-2012

ruim in keuze en voorraad en super snel bezorgd zelfs tijdens de feestdagen, perfect!

Hansxyz 02-01-2012

Prima service, snelle bevestiging en keurig op tijd geleverd.

peterentoos 02-01-2012

ik had een paar vragen over de tas maar die kon men per telefoon niet beantwoorden .
verder had ik een fout gemaakt met de betaling van de order maar dat was zo geregeld.

Jos Keijsper 02-01-2012

De bestelling werd snel correct afgewikkeld en conform afspraak binnen enkele dagen afgeleverd. De camera's waren netjes en stootvrij verpakt. Zeer tevreden.

Jumpie2 02-01-2012

Uitermate overzichtelijke en prettig werkende website met meer dan voldoende informatie over de producten en duidelijke informatie over Cameranu.nl.
Zeer concurrerende prijzen.
De bestelde artikelen waren in no-time binnen.
Kortom een zeer tevreden klant!

Marloes groen 02-01-2012

Ondanks dat de bestelling tussen kerst en oud&nieuw plaatsvond kwam er direct na de bestelling n bevestiging en vervolgens had ik de lens nog voor t eind van t jaar in huis!
Website is overzichtelijk, duidelijk en compleet.

Johan van Dongen 02-01-2012

Zeer snelle afhandeling van de order.
Bestelling vlak voor de jaarwisseling geplaatst,als extraatje zat er een kerststol in het pakket!
De bestelling bestond uit een camerakit, een paar filters, een cameratas,etc. Dat was allemaal bij elkaar in 1 dunne kartonnen doos verpakt die tijdens het transport was opengegaan, dat kon beter. Ook had ik een lenskap besteld die echter ook al bij de lens zelf zat ingesloten - nu zit ik met een overbodige lenskap. Ik had iets meer meedenken verwacht.

Sunny 1971 02-01-2012

De doos was zonder omverpakking verstuurd. Hierdoor was het voor de vervoerder zichtbaar dat het om een scanner ging. Aflevering was verder netjes. het zelfde geldt voor de wijze waarop de bestelling verwerkt wordt

Saah1234 02-01-2012

Zoals het hoort te zijn, nette prijzen, nette communicatie en levering volgens afspraak.

anhemico 02-01-2012

Super snel afgehandelde bestelling, zelfs vlak voor de feestdagen ! Geweldig !!!

arrewald 02-01-2012

Keurige web winkel al heel wat bestellingen gedaan en zeer snel ontvangen.
De laatste keer dacht ik een niet goed werkende lens te hebben gekregen en er werd meteen netjes actie ondernomen.
Achteraf was het een fout van mijzelf.
Kortom een zeer goede winkel met uitstekende service.

Ralf88 02-01-2012

Duidelijke site, prettig geholpen bij het vragen naar informatie via de klantenservice. Zeker een winkel om te onthouden!

coolpat 02-01-2012

Een overzichtelijke site. De levering is vlekkeloos verlopen en ging snel.
Via de mail goede informatie ontvangen over de bestelling en de status

Mieke Lakeman 02-01-2012

Na dagen lang zoeken naar een geschikte camera kwam ik eindelijk uit bij cameraNU.nl. Een onwijs overzichtelijke site met veel informatie en ook zeer goede prijzen. De prijs scheelde bijna €200 ten opzichte van een andere winkel waar ik de Sony NEX-C3K heb bekeken. Mijn camera werd netjes binnen één dag geleverd en bevalt uitstekend!

morkie69 02-01-2012

overzichtelijke website. Zeer scherpe prijs en snelle, acurate levering.

Boris13011976 02-01-2012

Uitstekende en overzichtelijke website.
Zeer snelle levering.

NvdB 02-01-2012

overzichtelijke website en snelle levering

totopim 02-01-2012

Geweldige service. De eerste bestelling kwam niet aan. Waarschijnlijk door de feestdagen en omdat ik niet om aangetekend versturen had gevraagd.
Na een telefoontje werd mij direct een nieuwe zending gestuurd en wel aangetekend op kosten van Camera Nu. Binnen 2 dagen had ik de zending in huis. De eerste zending kwam van de week ook binnen toen ik met vakantie was. Die laat ik nu terug sturen door het post filiaal.
Al met al: Camera Nu een aanrader om bij te kopen.

Ladyduna 02-01-2012

Alleen een beetje jammer dat er geen Nederlandse Handleiding bij zit. Alleen maar Duits, Portugees en Spaans... Hier over wordt nog gebeld.

MartinusLouise 02-01-2012

Snelle en complete levering. Uitstekend!

JohnYfke 02-01-2012

Binnen enkele dagen persoonlijk afgeleverd.
Vooraf een belletje/mail of geplande tijdstip akkoord was.
Mogelijkheid tot inzien van het geleverde product.

deJong81 02-01-2012

Zeer nette service van Cameranu.NL, heb mijn camera omgewisseld voor eentje met een ander objectief zonder problemen.

nnsnent 01-01-2012

Website is overzichtelijk, de bestelling duurde wat langer dan verwacht maar dat zal ook te maken hebben gehad met de feestdagen

bosje38 01-01-2012

prima geholpen, en snelle levering, en kundig personeel.
niets op aan te merken!

Kelster 01-01-2012

Fijne webshop, snelle levering, goed verpakt. Kortom, top!!!

19paul59 01-01-2012

het kopen en afhandelen van het proces verliep uitstekend. levering iets later dan verwacht echter de feestdagen (Kerst) hebben hier waarschijnlijk een rol gespeeld.
Al meerdere bestellingen gedaan tot volle tevredenheid.

R. Schellevis 01-01-2012

De Canon EF 100-400mm f4.5-5.6L IS USM besteld tijdens de kerstdagen. Er werd keurig vermeld dat deze na de kerstdagen meteen word verzonden. Dit is ook gebeurt. De dag na de kerst verzonden en de volgende dag in huis in prima kwaliteit.

Snelle levering en je krijgt wat je verwacht.

Clements 01-01-2012

Ben woonachtig in Portugal.
Tweemaal iets besteld bij CameraNu. Tweemaal op dag A besteld en op dag D in de namiddag afgeleverd. Perfect.
De website is een echte winkel. Veel aanbod en toelichting, zodat je rustig kunt vergelijken en beslissen.
De keren dat ik gemaild heb werd ik prompt geantwoord.
Complimenten de hele ketting van aanbod, bestelling en aflevering klopt gewoon. Warm aanbevolen.

Jomar spanjaard 01-01-2012

Tijdens de drukke dagen mijn bestelling geplaatst, direct feedback via mail, na de gesloten kerst periode werd gelijk de track & trace gemaild, volgende dag in huis, product prima zoals omschreven, en gebruik naar alle tevredenheid de battery grip.
Site is duidelijk en helder, zeker niet mijn laatste aankoop via de site.

Bart Roossink 01-01-2012

Wat een prettige online shop/ winkel.
Omdat ik dichtbij Urk woon reserveer ik op de website en haal dit op in de winkel. wat mij opvalt is de deskundigheid maar ook de eerlijkheid van de verkopers. Mijn hobby is fotografie en zodoende kom ik vaker bij Cameranu. Ik vraag altijd de mening van de verkopers en in sommige gevallen valt dan toch iets af van wat ik besteld had. Ze hadden ook gewoon af kunnen rekenen en de kassa kunnen vullen. Cameranu...een echte aanrader!

Loes1985 01-01-2012

Toestel laad niet op. Helaas meerdere dagen gesloten waardoor ik niet geholpen kan worden. Camera ligt nu ongebruikt in de hoek.

Peter FJ 01-01-2012

Nette site, product snel geleverd, digitale factuur. Je wordt goed op de hoogte ehouden van de levering via mail.

john98761234 01-01-2012

Duidelijke website, Alles wat ik wilde hebben in voorraad terwijl anderen dat niet hadden. Duidelijke informatie over de leveringen. Al met al een 10

R. van Helden 01-01-2012

Goeie webwinkel snelle service en je word er via e-mail erg goed op de hoogte gesteld van de status van de zending.
Het objectief wat we hebben aangeschaft heeft een prima prijs kwaliteit verhouding. Echt het aanschaffen waard!

Jan Klaassen1980 01-01-2012

Ik wist al wat ik graag wilde hebben. Op de site was dit gemakkelijk te vinden. Met de uitgebreide specificaties zodat een goed vergelijk mogelijk was. Bestelling, betaling en levering nam ook weinig tijd in beslag. Daardoor is het bestellen via deze winkel veel gemakkelijker dan naar een winkel toe te gaan.

LeiNiessen 31-12-2011

Bij cameraNU.nl
Ben ik altijd perfect geholpen en de bestellingen zijn altijd mooi optijd geleverd zonder ook maar een propleemje

Arjan Aanraad 31-12-2011

Valt bijna niks op aan te merken! Het zoeken op de site vond ik iets lastig vandaar een lagere score.

Crommie 31-12-2011

Zeer snelle service & levering van het product!
De communicatie over je aankoop, aankoopstatus en levering is snel, duidelijk, overzichtelijk en hierdoor zeer plezierig voor de koper, want deze weet hierdoor precies hoe het ervoor staat met zijn aankoop en de levering hiervan! Complimenten!!

beeldkracht 31-12-2011

Goed navigeerbare site en product was snel geleverd, goed verpakt. Niks te klagen alleen maar blij.

H. Zellenrath 31-12-2011

Besteld op 23 december en toch op 24 december al geleverd. Had dat met de kerstdagen in het verschiet en het feit dat de 24e op een zaterdag niet verwacht. Groot compliment dus, biedt vertrouwen voor de toekomst en voor herhaling vatbaar!

Kamperbox 31-12-2011

Hoewel vooraf de keuze van de teleskoop met toebehoren gemaakt was, werd er in de winkel uitgebreid de tijd genomen om een en ander door te nemen. Wat heel bijzonder was, is dat na een paar dagen opgebeld werd door de teleskoop specialist van Cameranu om de aankoop nog eens door te nemen en te kijken of alles naar verwachting was. Als resultaat werd besloten om één assessoire om te ruilen. Wat verder ook vlekkeloos verliep. Hulde !

Gooofy 31-12-2011

Tevreden over order afhandeling. S'avonds laat besteld, volgende dag in huis, zelfs tijdens de kerstdrukte, perfect.

Nico van der Lem 31-12-2011

Zeer snelle levering! ( Volgende dag! ) Zorgvuldig verpakt. Goede prijs.

Stephan1971 31-12-2011

De website is duidelijk, de prijs was de laagste op internet en de levering was snel. Geen minpunten voor zover ik kon zien.

Fireblade929 31-12-2011

Leuke camera voor een scherpe prijs. Geen verzendkosten, geen addertjes onder het gras. Simpel, duidelijk en correct.
Super. Een aanbeveling.

Han1967 31-12-2011

Goede snelle levering voorzien van alle relevante informatie dmv mail. Kon de levering goed volgen en was ruim op tijd, zoals geadverteerd. Vond wel dat de Nikon doos beter had kunnen worden ingepakt in de grotere doos.

Jean Paul 1969 31-12-2011

Lens besteld en 24 uur later al binnen. Zending was goed verpakt, en ik werd prima op de hoogte gehouden van de status van de verzending.