Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Maarten Teunissen 17-01-2012

Een prettige internetsite met duidelijke informatie.
Prijzen van de aangeboden producten zijn zeer scherp in relatie tot concurrent.
Het bestelproces is duidelijk en de informatievoorziening per e-mail voortreffelijk

Volgende X weer!

Kuppenssoep 17-01-2012

Cameranu.nl heeft een erg overzichtelijke website waar alles duidelijk onder verschillende kopjes te zien is. Ook is het prettig om direct de mogelijk te hebben om te kiezen voor een pakket waarbij ook een extra accu, geheugenkaart en tas inbegrepen zit voor een gereduceerde prijs. Tot slot was de levering van het product echt geweldig snel. 'S avonds om 18:30 besteld, volgende dag om 16:00 uur in huis.

Cameranu.nl is een echte aanrader!

chappi1954 17-01-2012

Fantastisch dat het product de volgende dag al geleverd wordt.
Alles erbij, zeer goed verpakt en het apparaat zelf is zeer gemakkelijk te installeren en te bedienen.
Prima webshop, prima aankoop!

michiellie1981 17-01-2012

Ik heb voor de 2de keer iets besteld bij cameranu.nl. Eerst een canon powershot en nu een objectief voor mijn spiegelreflex. Beide keren had ik het de volgende dag al in goede orde ontvangen en ik werd keurig op de hoogte gehouden van de vooruitgang en aan de telefoon was mijn ook erg klantvriendelijk en behulpzaam. Ik blijf hier zeker bestellen!

Kerst Opa 17-01-2012

alles bij elkaar: duidelijk en snel dus gewoon goed!

jac p 17-01-2012

website is duidelijk
levering is prima gegaan
bereikbaarheid en aftersales niet nodig gehad

jgawel 17-01-2012

Goede service, en je bestelling word super snel geleverd!

martinew 17-01-2012

Vlot mailcontact, snelle levering én degelijk verzonden.

Foto Fan 17-01-2012

De website is overzichtelijk en de producten zijn goed op voorraad. Bij vragen is men goed bereikbaar.

Wat jammer is, is dat men niet openstaat voor andere combinatiedeals dan op de website vermeld, zeker niet wanneer het om een grotere bestelling gaat. De communicatie daarover verloopt per mail ook vrij bot. Dit heeft mij even doen twijfelen of ik daar wel mijn camera wilde bestellen. Het feit dat men toch goedkoper is dan anderen heeft mij alsnog over de streep getrokken. Ik hoop dat men bij eventuele defecten vriendelijker is.

De levering zelf gaat bijzonder snel. Ik heb rond 22.15 uur mijn bestelling geplaatst. De volgende dag werd aan het begin van de middag de camera al geleverd.

xray79 17-01-2012

Website is duidelijk vormgegeven.
De bestellign werd via mail bevestigd en levering was snel en te volgen via tracker code. Netjes verpakt in bruine doos om de echte doos met plactic luchtzakjes tegen schuiven.
After sales is super.
We hebben per ongeluk de sony cashback actie naar de shop verstuurd ipv naar Sony.
Kregen een mail van het serviceteam dat ze de gegevens hebben doorgestuurd. Erg netjes van ze! Nu nog wachten op Sony ;-)

A van Kreuningen 17-01-2012

Het objectief had ik binnen 20 uur keurig verpakt
in huis. Ook de bestelling verliep vlot.

P.Karduks 17-01-2012

Goede info en snelle bezorging.

phsj 17-01-2012

In eerste instantie had ik een combipak (printer + cartridges) besteld. Later zag ik dat er een actie van Epson gaande is, waarbij je als je de printer en een multipak cartridges koopt je 2 vliegtickets kunt krijgen. Toen ik mailde naar CameraNu of ze mijn bestelling konden wijzigen, was dit geen enkel probleem.

Cadeautje 17-01-2012

gekozen voor aangetekend verzenden op mijn eigen naam.
Het aflever adres was mijn werkadres.
Na 2 dagen was de levering niet bij mij aangekomen.
Gebeld met CameraNu : het is geleverd en er is getekend met de naam van jullie bedrijf.
Zoektocht geweest om binnen ons bedrijf de zending te traceren.
Waarom wordt bij aangetekend verzenden niet minimaal naam en ID van degene die aanneemt gevraagd en genoteerd?

001Martin 17-01-2012

CameraNu.nl heeft een website die prettig is in het gebruik met een groot en breed assortiment. De prijzen liggen laag en de snelle levertijden worden nageleefd.
Bij mijn aankoop werden geen verzendingskosten in rekening gebracht en met after sales heb ik niet van doen gehad.

Skwiet 17-01-2012

Snelle levering, vond het prettig dat er samenstelling was van accessoires die bij het product horen.

Heb de camera te kort om hierover te beoordelen, eerste indruk was goed.

sijtse 16-01-2012

na aankoop van een camera eerder di jaar wat goed bevallen is weer gekozen voor camera nu.
goede service.
snelle levering.
goede adviezen voor de keuze voor een spiegel reflex camera en welk objektief

Rotjedam 16-01-2012

Camera bestelling zoals op de site wordt aangegeven de ene dag besteld en de volgende dag geleverd !
Overzichtelijke website.

Jan uit Steenwijk 16-01-2012

Prima website met veel informatie. Bestelling geplaatst en die dezelfde dag nog opgehaald in Urk (was in de buurt). Hier nog wat advies gekregen om uiteindelijk met een betere (keuze) camera de winkel uit te lopen. Compleet assortiment tegen zeer scherpe prijzen. Heb nog geen ervaring met de after Sales maar die denk ik de komende weken ook niet nodig te hebben.

ufo60 16-01-2012

Uitstekende winkel, goede service en goede beantwoording van vragen ook als je belt.

A.L. Weil Fischer diPalotta 16-01-2012

Beste winkel op 't net
Dit geld voor de prijzen en ook voor de service wat CameraNu bied.

SilviaW 16-01-2012

Prima! 's Avonds rond 20.00 uur besteld en de volgende dag werd de camara al bezorgd.
De website kende ik niet, ik vond het daaronm wel spannend om het op deze manier te doen. Maar alles verliep prima. Inclusief extra accu, tas en 4 GB SDHC nog 40 euro goedkoper als dat de camara zonder toebehoren bij de winkel in de buurt zou worden aangeschaft.

Rob Lebert 16-01-2012

Ik bestel al heel lang mijn foto appartuur bij CameraNu.nl en ben nog nooit teleurgesteld in de bezorging, afhandeling en de kwaliteit van het geleverde produkt. Mocht ik eventuele vragen hebben over het produkt dan werden deze altijd perfect beantwoord.

TheFrenchConnection 16-01-2012

Geen 10, omdat ik als lid van NCN (Nikon Club Nederland)alleen in aanmerking kom voor 5% korting, wanneer ik in de winkel mijn lidmaatschapspas laat zien. Ik zou het een 10 waard vinden, wanneer je lidmaatschap ook voor online zaken doen zou gelden.

Huissen TV 16-01-2012

Goede voorlichting en service

Zomaareengebruiker55040 16-01-2012

Nette website, duidelijk, goed geprijsd. Werkelijk s avonds om 21:00 besteld en de volgende dag bezorgd.

Hansje47 16-01-2012

Deskundige voorlichting en betaalbare prijs

ftj. nolden 16-01-2012

heldere website; prima bereikbaarheid
scherpe prijs en snelle levering
top dus

m klein langenhorst 16-01-2012

perfecte service , 2 jaar garantie ruime keus in accesoires en supersnelle levering woensdag om 20.30 besteld donderdag 1 uur levering aan huis

Thieme Wels 16-01-2012

Afgelopen week heb ik de Nikon flitser SB-700 besteld bij CameraNU. Wat op hun website staat, is gewoon volledig waar! Maandag om 19.00 uur besteld, volgende dag in huis! Super snel dus!

H. v. Raalte 16-01-2012

Prima website met erg goede informatie.
Erg gemakkelijk om een item te vinden door goede selectiestappen op de website. Levering wordt prima begeleid met informatie over leverdatum van CameraNu. Netjes en degelijk verpakt geleverd met afleverbon met serienummers er zelfs op.
Heel erg tevreden over CameraNu.
Koop je camera nu bij CameraNu.

andrewb47 16-01-2012

Zoeken op de website gaat goed. Voorstellen van bijbehorende accessoires zijn nuttig. Betalen haperde door fouten in de koppeling met iDeal, maar na wat email verkeer met de orderdesk was het opgelost.

serge finder 16-01-2012

snelle levering, duidelijke site

jeffjaspar 16-01-2012

's Avonds besteld, de volgende ochtend geleverd. Levering van de bestelling kon gevolgd worden via de site van PostNL. Informatievoorziening van CameraNU was top!

klinki 16-01-2012

Het was allemaal snel en keurig geregeld.

John MM 16-01-2012

Camera Nu is een hele goede ervaring gebleken over de afgelopen jaren.
Wij zijn aangenaam verrast echte service te ontvangen!
Chapeau!

HansjeH 16-01-2012

Website is erg overzichtelijk, met goede uitleg. Snelle levering.

Luus86 16-01-2012

Echt enorm blij met de snelle service! 's Avonds rond 8 uur besteld en de volgende dag gewoon al in huis! Super fijn omdat ik dit product een paar dagen naderhand al nodig had voor een shoot. Ook nog eens betaalbaar.

jdidden 16-01-2012

Snelle levering van het bestelde. Nalevering van een verloopring is adequaat aangepakt en afgeleverd.

trafficman 16-01-2012

imac 21,5inch gekocht. Na 13 maanden crasht de HD. Apparaat is goed door ons verpakt en opgehaald door door camera nu. Ruime maand later krijgen we m terug met fikse beschadigingen op de linker en rechter bovenkant van het scherm. Waarschijnlijk is de imac in de auto gekwakt door de chauffeur. Ook sloeg de mac nu spontaan af en deed geen backup meer naar een externe HD.De mac is opnieuw opgehaald maar zou vandaag weer bij ons bezorgd worden. Vandaag kregen we een belletje dat ze de imac vergeten hebben in te pakken dus nu wordt de imac twee dagen later bezorgd. Conclusie camera nu uitstekende snelle levering, After sales zeer twijfelachtig.

s kemp 16-01-2012

Is de tweede camera die we via deze website gekocht hebben, de eerste was een sony spiegelreflex en we zijn uitermate tevreden over het geheel.

Katje46 16-01-2012

De site is erg overzichtelijk op de homepage zodat je makkelijk uitkomt waar je heen wil op de site.
Zodra je iets besteld hebt wordt er snel en duidelijk mail-contact met je gezocht. Je krijgt de track en trace code en een link waar je op kan klikken zodat je direct op de site van post.nl bij track en trace uitkomt. Verder doen ze wat ze beloven, het pakketje was voor 22.30 uur besteld, en werd de volgende ochtend al bezorgd. Je bon zit bij een eerder mailtje en die kan je zelf uitprinten.Ik zou hier beslist nog een keer wat bestellen indien nodig!

Marlike 15-01-2012

Ik ben zeer tevreden met de camera en de service van cameranu.nl. De camera bevalt tot nu toe heel erg goed en is zeer prettig in het gebruik.

Echter het enige min puntje zit bij de tnt. De postbode had de camera in de carport op de grond achtergelaten ipv afgegeven bij de deur. Als het donker was geweest op het moment dat ik thuis kwam had ik er zo met de auto overheen kunnen rijden. Ik begrijp dat jullie hier niks aan konden doen.

Tedje65 15-01-2012

Duidelijke website en snelle levering. Bijgeleverde cameratas als onderdeel van combodeal bleek te klein maar werd zonder gedoe en verzendkosten vervangen door een grotere. Prima service en een winkel waar je nog een keer naar terug gaat.

An3na 15-01-2012

Super levering. Binnen 12 uur in huis. Prima geregeld.

fimke dijkstra 14-01-2012

Makkelijk online bestellen, duidelijk of het in voorraad is en snel in huis, ook het bestellen online en bij de winkel afhalen was heel prettig,

Perusesc 14-01-2012

Ik heb goede ervaringen met de winkel cameraNu.nl, producten worden netjes op tijd afgeleverd en heel vaak kun je leuke aanbiedingen op hun site vinden. Het is een top winkel dus een aanrader.

Escha 13-01-2012

Mooie ruim aanbod van alles wat de foto liefhebber of prof maar nodig kan hebben.
Duidelijke presentatie van de artikelen in duidelijke categorieën. Snelle levering, goede betaalmogelijkheid en een nette klantenservice. Zeker voor herhaling!

jb snoek 13-01-2012

ik wist wat ik zocht, vond het bij CamaeraNu.nl als zeer goed geprijds. De toezegging over de levertijd wordt nagekomen, wordt perfect afgeleverd. Ik had en heb niets te klagen, alleen maar lof voor de afhandeling van de bestelling.
Voor herhaling vatbaar. 100%

Nick1955 13-01-2012

Levering zoals beloofd voor 22.30 uur besteld de dag erna geleverd.

Er ontbrak een formulier. Via mail cntact opgenomen. Is direct opgelost.

Zeer tevreden, top service