Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

knollenees 30-12-2011

bestelling was op 2 dagen afgeleverd, netjes en degelijk verpakt
De webshop is makkelijk te vinden en ook het juiste objectief is makkelijk te vinden.

Laurine24 30-12-2011

Ben zeer tevreden. Vooral de snelle levering was erg fijn. Het pakje werd om 9 uur 's morgens al bezorgd!

WillemA330 30-12-2011

We wisten wat wij hebben wilde maar desondanks toch nog goede en deskundige info meegekregen. Er werd duidelijk meegedacht over de aankoop.Is dit de juiste keus voor waar je de lenzen voor wil gebruiken etc. Dit geeft een goed vertrouwen. En niet onbelangrijk..... DE PRIJS IS OK !!!

Jan steendam 30-12-2011

Was in augustes voor inlichtingen.Besloot 23 december 2011 een camera te gaan kopen. Bleek helaas niet in voorraad. Misschien ook dit jaar niet meer te krijgen. Kreeg 28 december een mail dat er toch één was. Was 29 december bij u om af te halen. De ontvangst was zeer correct en vriendelijk.
Met dank voor de snelle service.
Hartelijke groeten en een goede jaarwisseling.

Leon2500000 30-12-2011

Een supersnelle levering zelfs voor de kerstdagen met een kerststol als bonus. Helemaal top!

Bedankt!

tvrdnklnt 30-12-2011

M.b.t. product werd veel informatie verstrekt en kon gemakkelijk worden door gelinkt naar website fabrikant. Bestellen ging soepel en afhandeling en verzending zonder problemen. De camera was binnen 2 dagen geleverd.
Paar puntjes van aandacht:
1. Na doorklikken optionele accessoires in de accessoires lijst/overzicht bij geselecteerde product en je wilt terug naar lijst accessoires dan kom je op product pagina weer uit i.p.v. accessoires lijst/overzicht. Niet echt handig als je meerdere accessoires wilt bekijken.
2. Aangezien er gratis verzending gold voor het product krijg je bij aangeven verzendmethode een optie gratis aangetekend versturen binnen NL naast Vooruitbetalen en aangetekend versturen (twv 6,50). De gratis optie wordt niet in de help aangegeven. Navraag bij klantenservice leerde dat ivm de actie de verzend optie Vooruitbetalen .... (twv 6,50) helaas dan niet verwijderd kan worden maar eigenlijk dan overbodig is. Het is maar dat je het weet.
PS. Klantenservice is overigens zeer goed bereikbaar en vriendelijk.

J-P001 30-12-2011

Prima camera met veel mogelijkheden. Het afhalen in Urk ging snel en prettig. Prima webshop.

Rehan1964 30-12-2011

Geen enkele problemen met het bestellen, de site is duidelijk en overzichtelijk.
De bestelling was echt supersnel: 's avonds laat besteld en de volgende dag voor 2 uur was het er al. Heel erg fijn, want het was een kerstcadeau en kwam dus nog op tijd.

Geroos 30-12-2011

vrijdagavond 22:15 besteld, zaterdagmorgen 14:30 uur geleverd. Supersnel en tegen een voordelige prijs.

MdH1 30-12-2011

Ik heb een ouder model fototoestel van Panasonic Lumix, de accessoires voor dit toestel was bijna nergens meer te vinden. Gelukkkig had Camera.nu, deze nog wel in hun assortiment! en betaalbaar!
Bestelling is tevens prima gedaan, snel geleverd!

Frans Jansen Frisco 30-12-2011

Goede prijs, snelle levering kortom prima winkel

Kinv 30-12-2011

Prima service, in de loop van avond besteld, de volgende dag binnen. Dat is "afspraak is afspraak".

gerrie docter 30-12-2011

eerste keer een bestelling gedaan savonds om 8 uur en de volgende dag om 10 uur in huis geweldige afwikkeling. bedankt

Ronaldo.1968 30-12-2011

Vrijdagavond laat besteld 22:25 en Zatermiddag was hij binnen. Zeer goede en snelle afhandeling.

Wanda Adolfs 30-12-2011

Gebruikersvriendelijke site met bij elk onderdeel advies voor welke camera het meest geschikt. Snelle levering. Ik ben uiterst tevreden. Een aanrader!

mooiplaatje 30-12-2011

levering was zonder problemen tijdig in huis
camera terug gebracht omdat deze niet geheel voldeed aan de verwachtingen
in Urk een andere uitgezocht
medewerkster erg vriendelijk en behulpzaam
zonder problemen en adequaat werd camera omgeruild

A. T. de Jong 30-12-2011

ik ben naar de winkel toegegaan en werd daar snel en vriendelijk geholpen. ik wist al welke camera ik wou hebben, gelukkig was deze op vooraad, dus voor ik het wist kon ik al foto's nemen met mijn nieuwe camera.

A. T. de Jong 30-12-2011

ik ben naar de winkel gegaan, waar ik snel werd geholpen en goed werd geadviseerd. met 10 minuutjes stond ik weer buiten met mijn aankopen.

Paultje48 30-12-2011

flitser al na enkele dagen kapot. Na telefoontje en retourneren gewoon een nieuwe camera gekregen! Supersnelle service

chrissandre 30-12-2011

Hele goede, nette en snelle service zelfs voor de toch al zo drukke feestdagen! Top!! En daarbij een super camera waar ze geen woord te veel of te weinig over gezegd hebben!!

B. Valkering 30-12-2011

Vanaf de bestelling tot en met de levering is alles goed verlopen zoals het hoort, vandaar mijn goede beoordeling.

Jeff1136 30-12-2011

Levering was lekker snel en ik was op de hoogte van de bestelling, dit was fijn omdat de bestelde camera een kerstkado was en dat ik er zeker van was dat deze tijdig voor de kerst binnen was.

Berry 51 30-12-2011

Zeer goede afhandeling en begeleiding van mijn bestelling bij Cameranu.nl.
De website is duidelijk in de te bestellen artikelen zowel op merk als op alternatief.
Reactie op vragen worden direct en correct beantwoord.

puppiepower 30-12-2011

volgende dag hadden we de camera al thuis helemaal toppie

Leo Hitzert 30-12-2011

Bij de aankoop van mijn nieuwe videocamera wilde ik deze snel in huis hebben. In het telefonische gesprek gaf de medewerker van Cameranu.nl duidelijk aan wat de mogelijkheden waren. Ondanks de kerstdrukte is het toch gelukt de producten op tijd in huis te hebben, en zodoende de kerst vast te leggen met mijn nieuwe camera. Prima service, snelle levering, duidelijke site en bestelprocedure.

J.G.Zigterman 30-12-2011

In de winkel en per telefoon geeft men een zeer goede en deskundig advies.
Het personeel in de winkel neemt alle tijd om de vragen die je heb goed en begrijpelijk uit te leggen.

Clahsen 30-12-2011

Alles verliep volgens afspraak. Snelle levering, lage prijs.

M. Weeterings 30-12-2011

Dit is de tweede keer dat ik bij CameraNu.nl een lens heb besteld. Beide keren snelle levering, met de items netjes verpakt. Ze hebben goede prijzen en de website is overzichtelijk!

Pedrovanm 30-12-2011

Al een tijdje op zoek naar een lichtsterke lens voor mijn Sony a33. Via cameranu.nl de tamron 18-50 f2.8 gevonden voor een scherpe prijs. Na de bestelling geplaatst te hebben om 22:20 uur is de lens de volgende dag geleverd!!!! Geweldig cameranu.nl

19Jan53 30-12-2011

Correct afgehandeld geen problemen gehad.

jan_1959 30-12-2011

Snelle levering en overzichtelijke website

AnneM115 30-12-2011

Geen verzendkosten, makkelijke site, op werkdag besteld volgende dag in huis.
Alles ging prima, dus er was geen reden contact op te nemen.

wesley pot 30-12-2011

super kwaliteit spullen, super prijzen, super advies, super service

alles wat je wil hebben!
ik blijf zeker klant in de toekomst

Ben367 30-12-2011

De Website geeft heldere informatie en de bestelprocedure is duidelijk. Er volgen netjes mailtjes tijdens de verschillende stappen van de orderverwerking. Het pakketje was netjes verpakt en de volgende wektdag geleverd. De camera zelf is overigens ook erg goed voor mijn Minolta lenzen :-)

JanFM 29-12-2011

Donderdagavond vóór Kerstmis om 2130u besteld, vrijdagochtend om 1045u bezorgd. Over snelle service gesproken.

amateurfotograaf_ams 29-12-2011

Ongelofelijk snel bezorgt, binnen enkele uren was de camera in huis en dat met de kerstdrukte. Erg tevreden.

J. van der Haven 29-12-2011

Op de website is snel te vinden wat je zoekt.
's Middags heb ik de bestelling geplaatsten de volgende dag om ca.12 uur hadf ik mijn camera in huis.
Dat noem ik voortreffelijk

donalddona 29-12-2011

Ik betaalde de laagste prijs, bestelde de harde schijf om 17.30 uur en de volgende dag om 17.00 uur al binnen.
Prima verpakt en afgeleverd. Chapeau!!

weehaa 29-12-2011

Op de website stond dat van Color Efex Pro versie 3.0 geleverd zou worden. Bij navraag bleek dit versie 4.0 te zijn.

F.Lenz 29-12-2011

begin van de avond besteld en zoals beloofd de volgende ochtend in huis; prima verzorgd

meand 29-12-2011

Duidelijke website, goede afhandeling, duidlijke ststusmelding per mail. Klein minpuntje: verzending ingesteld wachtwoord per mail.
Snelle bezorging, binnen 2 dagen, via PostNL.

henk.meijr 29-12-2011

Het wordt correct af gehandeld geen problemen met de levering van spullen.

WB32 29-12-2011

Zeer snelle levering en dat tegen een scherpe prijs.
En ook nog zonder verzendkosten.
Zal er zeker meer dingen bestellen.

Piet Wendrich 29-12-2011

De bestelling was op voorraad, de volgende dag in huis.
Daarnaast vaker bij CameraNU.nl spullen gekocht en een hele goede behandeling en service. Ook wanneer een product niet (meer) leverbaar is..
Helemaal top die shop!!

den Braasem 29-12-2011

Goed contact via de mail, en snelle bezorging.
Werd zeer goed op de hoogte gehouden. Buiten de goede prijs was ook de rest naar wens.

Anniek18 29-12-2011

's avonds besteld en om 12.00 de volgende dag al in huis

custerie 29-12-2011

Op de website is het goed zoeken, correcte informatie, duidelijke ook wb leverbaarheid. Bestellen verliep uiterst soepel, nette feedback en melding van verzending etc. Levering was supersnel zoals beloofd, in een goed pakje.

Alles i compleet en werkt dus aftersales heb ik niet nodig, maar wel keurig dat daar bij levering nog eens extra op gewezen wordt.

sleeuwenhoek 29-12-2011

Bestel of haal wel vaker spullen.
Worden altijd goed geholpen.
Als je iets besteld komt het snel.

nice31 29-12-2011

Super snelle levering, en netjes ingepakt.
Ook de prijs was de laagste op het internet.
De filmcamera die we nog nodig hebben gaan we zeker hier ook bestellen.

Tevreden Roland 29-12-2011

Op het laatste moment voor kerst mijn bestelling geplaatst. En dan toch de intentie van leversnelheid waarmaken! Heel erg knap en gaf ons een succesvol kerstavond gevoel met alle cadeautjes compleet. De camera was elders niet meer leverbaar of de doorlooptijd was erg lang. CameraNU kan ik zeker aanbevelen!