Deze score is berekend op basis van 2398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

LydiaR 20-01-2012

Super camera! Netjes verpakt.Paste alleen niet in de cameratas, maar deze kon zonder problemen retour. Kreeg netjes een mail dat ze de tas ontvangen hadden en daarna was het geld ook zo weer retour op mijn rekening.

John171b 20-01-2012

Telefonisch contact was effectief, speciale notities betreffende de aankoop, inclusief wijzigingen t.o.v. de website, was geen enkel probleem.
Levering de volgende dag al !

Theo Nobel 20-01-2012

De site wordt goed bij gehouden ( up to date qua leverbaarheid ).
Site is makkelijk toegankelijk.
Zeer snelle levering, ( zelfs op het waddeneiland Ameland)dag na bestelling via internet.
Correcte afhandeling van het hele proces van bestellen tot levering.

Anjou 20-01-2012

prompt delivery, product in good state.
easy to find the product and order from the website; very good prices compared to other shops. Also, for the printer it was a good option to buy a bundle, including the cartridges, which otherwise I should have bought separately.

P. van Zundert 20-01-2012

Blij verrast over de prima verpakking en snelle toezending van de bestelling. De communicatie via de mail is optimaal. Het camera maakt prima foto's en is voor de aangeboden prijs een aanrader.

HJ Tolsma 20-01-2012

De snelle levering is echt super! Daarnaast is het ook zeer prettig dat je direct op de hoogte wordt gebracht als je betaling is verwerkt. Het pakket is netjes verpakt. Een echte aanrader!

Martijn Kramer 20-01-2012

CameraNU heeft vaker bijzondere artikelen in het assortiment, zoals ook deze lens. Razendsnel geleverd, voordelig geprijsd.

CJBICT 20-01-2012

Zeer snelle levering. Vrijdagavond bestelt en zaterdagmiddag thuis bezorgt.

Marc Telkamp 20-01-2012

Niks op aan te merken. Website doet het, bestelling wordt de volgende dag afgeleverd.
Voor de aftersales toch maar een 8, omdat ze me gaan vragen hun shop te promoten via KiesKeurig. Bij deze dus.

Anton Kuiper 20-01-2012

Goedenavond.,
De aankoop van de lens is allemaal geregeld via mail, die werden allen zeer correct uitgevoerd.
Daarna is de volgende dag de lens bij mij afgeleverd door hun eigen koerier, welke helemaal vanuit Urk naar Winschoten is gekomen zegge en schrijve 146 km.
Ben zeer tevreden, nu maar mooie opnamen maken met mijn nieuwe aankoop.

hunter58 20-01-2012

Specialistische zaken als een regenhoes voor een camera, zijn niet breed verkrijgbaar. Gelukkig hebben we cameraNU die dit soort producten op voorraad heeft. Ik had al snel gevonden wat ik precies moest hebben. Bestellen en betalen gaat eenvoudig en ik kon zelfs kiezen voor verzending als brievenpost. Vlot geleverd met aanvullend ook nog een kopie van de factuur in de mail.

G.H.M. Smits 20-01-2012

Vrijdagavond besteld en zatermiddag geleverd!!
Belofte dus 100% nagekomen. Hulde!
Bovendien ligt het prijsniveau lager dan bij concurrenten.

D5nnis 20-01-2012

Goede en duidelijke webside...

O. Weijsenfeld 20-01-2012

Uitstekende service, snel telefonisch contact en bijzonder prettig en deskundig aan de balie in Urk

Nico te Heerenveen 20-01-2012

Verschillende aankopen gedaan. Snel en probleemloos geleverd. Daarbij eenmaal storing van digitale camera kort na ingebruikname gehad. Kon worden geretourneerd en werd keurig onder garantie hersteld en teruggezonden. Goede terugkoppleing en bereikbaarheid van de klantenservice.

willem koops 20-01-2012

Goede informatie over gewenst product.

hummer3 20-01-2012

Het enige negatieve puntje is dat er een paar dagen na de aankoop een mailtje komt met deze enquetevraag. Jammer, want de persoon voor wie de kadobon was zag dat mailtje en wist toen meteen welk kado naar hem onderweg was. De andere mail en de bon had ik snel weggewerkt, zodat het een verrassing zou zijn. Maar deze mail zag ik natuurlijk niet aankomen... :-)

Kleinigheidje natuurlijk, maar ach... verder alles ok!

Thalassa 20-01-2012

De website was goed in orde: overzichtelijk en met goede zoekfuncties. Het bestellen ging ook heel makkelijk en was zo geregeld. Ik bestelde 's avonds om 22.00uur. De volgende dag zag ik meteen op track&trace dat de volledige bestelling aangemeld was bij TNT. Een deel van het pakket kwam diezelfde middag binnen. Over een ander deel was wat onduidelijk. De fout lag bij TNT, want het was te zien dat alles op tijd daar was aangemeld, maar toch heeft CameraNU.nl na een mailtje van mij direct uitgezocht hoe het zat en mij binnen een paar uur gemaild dat het de volgende dag zou aankomen. Heel netjes en de volgende dag had ik inderdaad alles in huis.

imkeb 20-01-2012

Zeer snelle levering. Het enige minpunt was de veel te grote doos waarin de zending werd aangeboden. Dat gaf wat problemen bij het ophalen van de bestelling.

Herry Vos 20-01-2012

Alles liep prima, zelfs het ruilen omdat ik aanvankelijk iets anders bestelde

Michiel02 20-01-2012

Uitzonderlijk goede aftersales, snelle levering, actuele voorraadindicatie en zeer sterke prijzen. En niet geheel onbelangrijk; levering per TNT !

JOUKJE VEENSTRA 20-01-2012

Vriendelijk en kundig personeel
Mooie winkel en deze licht vlakbij de snelweg.
Via de webshop heb ik geen ervaring met jullie en kan daar dan ook geen mening over geven.

Robin Schrijnemeeckers 20-01-2012

In november de nieuwe Panasonic FZ150 aangeschaft. Het was niet de eerste keer dat ik bij CameraNu mijn foto apparatuur kocht. Ook deze keer was de voorraad status correct en werd het toestel direct verstuurd. Een dag later lag het apparaat al op mijn bureau. Het bestelproces is gewoon goed, totaal geen klachten over.

Na een mooie vakantie in Zuid Afrika en Botswana kwam ik er thuis achter dat er stof op de sensor was gekomen en dat er blauwe randen in de groothoekstand zichtbaar waren. Het toestel was met zorg behandeld, niet gevallen dus was er sprake van een defect.

CameraNu gemaild en vervolgens werd het retourproces in gang gezet. Dat ging heel spoedig en kreeg snel bericht dat het toestel naar de reparateur e-Care was gestuurd. Een week later kreeg ik het toestel ongerepareerd terug en had er zelfs nog een 3de probleem bij, namelijk het niet meer focussen in groothoekstand. e-Care heeft dus meer kapot gemaakt dan gerepareerd.

CameraNu hierover gebeld en kon het toestel gratis opnieuw opsturen, begeleid met duidelijke probleem omschrijvingen. Na 3 weken (of meer) kreeg ik van CameraNu bericht dat het toestel bij hen was binnengekomen. CameraNu besloot het toestel eerst zelf te controleren alvorens ze het naar mij op zouden sturen. De problemen waren wederom niet opgelost door e-Care. Schandelig dat daar geen kwaliteitscontrole blijkt te zijn!! CameraNu heeft aangegeven een nieuwe camera op te sturen en dat hebben ze dan ook direct gedaan.

Kortom ik ben enorm tevreden over de after sales van CameraNu. Ze begrepen mijn frustraties en hebben correct en zeer klantvriendelijk gehandeld. Mijn lokale foto'boer' (Graus in Maastricht) heeft me tot 4x toe in de kou laten staan met een cameraatje van 150 euro dat nieuw maar kapot was. CameraNu nogmaals bedankt en chapeau voor jullie bereikbaarheid, stiptheid en overall service!

Het toestel verder is verbazingwekkend goed. Video opnames zijn echt HD, prachtig om die wildlife videos op mijn Loewe thuis te bekijken, alsof ik naar Animal Planet HD kijk! De ruis is drastisch verbeterd tov de FZ100. Ik heb op ISO 1600 mooie full res foto's van luipaarden kunnen maken die zelfs op canvas niet misstaan. Het toestel focust en zoomt supersnel en schrijft de RAW foto's in een knipoog naar de SD kaart. Ik kan zo wel even blijven doorgaan, maar wat ik wil zeggen is dat dit toestel naar mijn idee het beste overall non-DSLR toestel op dit moment is. Zowel het toestel als de foto's zijn plaatjes.

Fotomuzi 20-01-2012

's Avonds besteld en betaald via Ideal. De volgende dag al geleverd. Prima!

NJFotografie 20-01-2012

Voor de canon proprinter 9500 MKII zijn de cartridges niet overal even makkelijk te verkrijgen.
Bij cameranu besteld; op voorraad en de volgende dag al geleverd.
Super!

45678213 20-01-2012

product was compleet, enkel met handleiding in andere taal.
levering op tijd met goede track and trace.

I.19777 20-01-2012

Ik ben heel tevreden met mijn spiegelreflex en het advies van cameranu. Had stiekum de voorkeur om hem dichtbij huis te kopen i.v.m.advies en evt. vragen / problemen na aankoop. Maar winkel was niet erg klantviendelijke en de vitrine ging maar met moeite open, vandaar het plan gemaakt om naar het mij geadviseerde cameranu te gaan. Op oudjaarsdag wilde ik de tomtom in toetsen maar helaas, dicht! (was ik blij dat ik niet voor de deur stond in Urk) Niet getreurd, telefonisch advies bij cameranu was stukken beter dan de winkel hier, en bezorging gelijk de volgende werkdag!

droom verder 19-01-2012

mijn oude toestel was kapot en donderdag avond om 21:30 uur bestelde ik het nieuwe toestel en de volgende avond om 20:00 uur had ik hem in mijn bezit

Hans Euwe 19-01-2012

Tot nu toe drie maal iets besteld: 2 objectieven Tamron voor mij reflexcamera en een kleine Lumix camera. Altijd direct geleverd, de laatste lens maandagavond besteld, dinsdagochtend bezorgd. Hoe kan het beter?

Bram Luttmer 19-01-2012

Bestelling vlot afgehandeld, de volgende dag was de postbode aan de deur.

Twan31 19-01-2012

Heb de digitale camera binnen 1 dag binnen na bestelling via de site online.

Super netjes had ook direct mail terug voor eventuele verlenging garantie.

Luus2012 19-01-2012

Ik heb 1 Canon Speedlite 270EX II aangeschaft.
De super snelle levering doet de Canon Speedlite 270EX 11 eer aan.
Snelle levering en een snelle goede flitser.
Ik ben super blij met mijn aankoop. Kan het zeker mensen aan bevelen om bij CameraNU.nl een aankoop te doen.

Murdock1966 19-01-2012

Bestelde product bleek niet op voorraad, kwam niet overeen met status op website. Keurig een email ontvangen met bericht dat iets later zou worden geleverd...is ook gebeurd!

corrie2491 19-01-2012

Ondanks het feit dat het bestellen voor ons
vanwege de korte tijd die er nog was voor pakjes-
avond min of meer een haastklus werd zijn wij
bijzonder tevreden over de snelle en correcte
levering.Onze ervaring met camera nu was vorig
jaar zo goed,dat we ook deze keer voor jullie
hebben gekozen. Bedankt!

cameraD60 19-01-2012

Zeer snelle en correcte levering,zoals aangegeven s'avonds pas om 20.00uur besteld volgende dag geleverd

Ronald de Nooij 19-01-2012

Goed, snel en voordelig!

Tiny Theijssen 19-01-2012

Voor mij geen vraagtekens.

Bij CameraNU bestel je GEWOON spullen van topklasse.
Je betaald GEWOON lekker makkelijk via ideal.
Je krijgt GEWOON je spullen snel thuis.
Je bent GEWOON supertevreden.
Je hebt GEWOON geen gedonder.

Ik ga een volgende keer weer GEWOON naar CameraNU.nl

Stefan van Dockum 19-01-2012

Goede service, Snelle levering, goede voorraad informatie. De order en status emails perfect.

japjaan 19-01-2012

Overzichtelijke webshop. Product 's avonds besteld en volgende dag in huis. Beter kan niet!

henknobel 19-01-2012

Bestelling ging vlekkeloos snel en juist

anoeskabw 19-01-2012

Supersnel geleverd waardoor ik prachtige foto's aan mijn portfolio heb kunnen toevoegen. CameraNU.nl is snel, scherp met prijzen en keurig op tijd qua levering. Ook het zoeken naar de juiste lens voor mijn camera-body was supereenvoudig.

Coert Winkel 19-01-2012

Had een groothoeklens waarover een auto gereden was. Geringe schade, maar er was twijfel over reparatie of een nieue aanschaffen (met wat verzekerings geld). Cameranu heeft me hier in ondersteund en de lens opgestuurd. Onderwijl moesten er onderdeel informatie uit Japan komen en duurde het een paar weken. In tussentijd werd ik heel netjes steeds schriftelijk op de hoogte gesteld en nop vragen werd dzelfde dag nog gereageerd met steeds met een vriendelijke, niet geautomatiseerde, tekst. Hierdoor had ik het gevoel dat ik als klant echt serieus werd geholpen, terwijl nog onduidelijk was of ik een nieuw product daar zou kopen. Ik zal Cameranu zeker aanbevelen bij mij (foto) vrienden. Thxs......

Petra Nijholt 19-01-2012

Er was bij de ptt iets fout gegaan met mijn zending. 1 mail naar camera nu en dezelfde dag had ik mijn pakket binnen. Plus nog een mail achteraf of het allemaal gelukt was. Heb hier eerder besteld en ben altijd tevreden

Solomon 19-01-2012

Een kabel werkt. Nog een te gaan.Kortom heel tevreden over CameraNU en TNT-post

Solomon 25-01-2012

Andere kabel werkte ook.

Jan van Schoonhoven 19-01-2012

1 's-avonds besteld, volgende middag al op de stoep!
2 scherpe prijs
3 correcte simpele financieele afhandeling
4 uitstekende stevige verpakking, apparaat puntgaaf
gearriveerd
5 apparaat is zoals was aangekondigd, een lust voor
de fotofiel, evenals de bijgeleverde programmatjes.

Cootje60 19-01-2012

Een goede website met een zeer vlotte afwikkeling per post.

Tom1992 19-01-2012

alles werd netjes op tijd afgeleverd de site is duidelijk. en toen mijn camera helaas kapot ging was eenvoudig te vinden waar ik hem naartoe moest sturen en alles werd netjes gemaakt en weer terug gestuurd.

de camera zelf bevalt goed, duidelijke foto's en werkt erg fijn

Alflin 19-01-2012

Supersnelle service! TOP

Namaisa 19-01-2012

Allereerst ben ik uiterst tevreden over de snelle en duidelijke service van CameraNU.nl
Communicatie met de winkel was uitstekend, de product verkeren in perfecte staat en zijn keurig netjes verpakt verzonden.
Ook ben ik erg te spreken over het feit dat de factuur elektronisch wordt verzonden, dit scheelt papier en spaart dus het milieu! Dit mag ook best gezegd worden.

Over de producten: De lampen geven geweldig licht, uitermate geschikt voor zowel fotografie als filmen, op welk moment van de dag dan ook!
In mijn geval worden de lampen gebruikt voor filmen, en het resultaat is verbluffend!
Het statief is van zeer degelijke kwaliteit, staat stevig op zijn poten en biedt veel mogelijkheden, zoals kantelen, draaien, omhoog of omlaag richten, en in hoogte verstellen. En dit voor een zeer lage prijs!

Al met al geef ik CameraNU.nl een dikke 10+ voor service, kwaliteit en snelheid.

Aati 19-01-2012

Ik heb eerst een camera gekocht, in augustus. Daar waren wat problemen mee. Ben uitstekend, snel en vriendelijk geholpen met het probleem. De dames, die ik aan de telefoon had, hebben ook verstand van zaken. En een belangstellend oor doet heel veel.
De cameratas heb ik pas aangeschaft. Ook daar snelle en vlotte levering.
Ik kan CameraNU van harte aanbevelen.