Deze score is berekend op basis van 2401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gerrit L. Honkoop 18-01-2012

Systeem compleet op voorraad, snel en correct geleverd etc. Product voldoet uitstekend in combinatie met Nikon D7000. De Pad zou overigens wat groter mogen zijn wat mij betreft maar deze opmerking voor de fabrikant! Geweldige aankoop.

Ton Hagedoorn 18-01-2012

Duidelijke Website,Goede Prijs,Snelle levering.
Keurige telefonische Hulp,en deskundig.
Hier kom ik zeker terug,en beveel hem mijn vrienden aan.
Ga zo door SUPER!!!!.

freulnraint 18-01-2012

Net zoals bij een vorige aankoop snelle en correcte aflevering van het gekochte product de Panasonic HDC-SD900 tegen een concurrerende prijs. Alleen de bijgekochte Sandisk Extreme HD Video SHDC UHS-I 30MB/s
16 GB kaart was aan de prijzige kant.

Jowan Richie 18-01-2012

Prima product, wordt helaas geleverd met beschermhoes van dubieuze kwaliteit (ligt aan fabrikant) dit is een ernstig minpunt. De hoes had bij levering al een scheur en bij uitpakken ging de rist finaal kapot.
Cameranu is supersnel met afhandelen van de bestelling, jammer dat post.nl minder snel is. Ik heb onnodig een hele dag extra moeten wachten door de koerier maar dat heeft dus niks te maken met de webshop.

nn2012 18-01-2012

Perfect toestel, eenvoudig te bedienen en uitstekende beeldkwaliteit Snelle levering; goed en snel emailcontact.

Daniel Liven 18-01-2012

Easy website, Good price, quick delivery. Thank you!

AHB47 18-01-2012

Super snelle levering en alles was ook goed verpakt. Camera nog niet uitgepakt in verband met een cadeau.

Zelf vorig jaar een spiegelreflex gekocht. Helaas naar een paar maanden een kleine technische storing, maar dit is prima opgelost door Cameranu.nl. Nadat mijn camera gerepareerd is, is deze kosteloos aangetekend verstuurd. Tussentijds ben ik steeds via de e-mail door Cameranu.nl op de hoogte gehouden. Super service!!!

van wijngeeren 18-01-2012

goed advies en eerlijke beoordeling

lisette prins 18-01-2012

CameraNU is een super betrouwbare en efficiente website. De levertijden zijn onmeetbaar snel en het assortiment erg breed. Echt een aanrader!

AHasselm 18-01-2012

's-avonds besteld om 22.00 uur en de volgende dag werden de handschoenen keurig bezorgd.

JFWW 18-01-2012

Prima ministudio. Camera kan goed vast op standaard gemonteerd worden. Makkelijk mee te nemen en ziet er allemaal prima uit. Perfecte prijs-kwaliteit verhouding. Verder is CameraNU is zeer betrouwbaar als het gaat om uw aankopen. Maakt beslissen laagdrempelig.

Hewassi 18-01-2012

Bestelling snel geleverd zoals op de site beloofd.
Zeer goed verpakt om schade te voorkomen.
Ben hierover dan ook zeer te spreken.

wiha 18-01-2012

Website heeft veel op voorraad wat ik bij andere wel eens mis, zeer laat besteld via ideal. De volgende dag in huis. Zeer aan te raden.

neeBOB123 18-01-2012

Bestellen is niet moeilijk, bevestiging keurig ontvangen, bestelling keurig binnen de gestelde termijn gerealiseerd, product onbeschadigd en voldoet aan verwachtingen

Ruudns 18-01-2012

Goede snelle levering, binnen één werkdag. Goed verpakt. Geen verzendkosten, goedkoop.

johnaudio 18-01-2012

Cameranu snelle levering, goede prijsstelling, en voor filmmakkers of creatieve fotograven, test de Samyang lenzen!

bo_utrecht 17-01-2012

Snel mijn keuze kunnen vinden, goede prijs en snelle levering!

Marinda2012 17-01-2012

Voor mij is de keuze hierop gevallen, omdat de site overzichtelijk was en omdat CameraNu zogenaamde combodeals had, en daar was ik naar op zoek. Niet iedereen had dit, en als ze het hadden was CameraNu de goedkoopste.

Anne Mieke S 17-01-2012

Erg snelle levering. De camera had een defect en dit is supersnel en goed afgehandeld

Fetse 17-01-2012

Onze eerder geleverde camera werkte niet goed. De klachtafhandeling door CameraNu was uitstekend (die door de importeur niet). CameraNu heeft ons steeds goed op de hoogte gehouden en ons uiteindelijk een nieuwe camera gestuurd.

Frans mierlo 17-01-2012

Super snel geleverd en alles duidelijk en compleet. Super!

Maarten Teunissen 17-01-2012

Een prettige internetsite met duidelijke informatie.
Prijzen van de aangeboden producten zijn zeer scherp in relatie tot concurrent.
Het bestelproces is duidelijk en de informatievoorziening per e-mail voortreffelijk

Volgende X weer!

Kuppenssoep 17-01-2012

Cameranu.nl heeft een erg overzichtelijke website waar alles duidelijk onder verschillende kopjes te zien is. Ook is het prettig om direct de mogelijk te hebben om te kiezen voor een pakket waarbij ook een extra accu, geheugenkaart en tas inbegrepen zit voor een gereduceerde prijs. Tot slot was de levering van het product echt geweldig snel. 'S avonds om 18:30 besteld, volgende dag om 16:00 uur in huis.

Cameranu.nl is een echte aanrader!

chappi1954 17-01-2012

Fantastisch dat het product de volgende dag al geleverd wordt.
Alles erbij, zeer goed verpakt en het apparaat zelf is zeer gemakkelijk te installeren en te bedienen.
Prima webshop, prima aankoop!

michiellie1981 17-01-2012

Ik heb voor de 2de keer iets besteld bij cameranu.nl. Eerst een canon powershot en nu een objectief voor mijn spiegelreflex. Beide keren had ik het de volgende dag al in goede orde ontvangen en ik werd keurig op de hoogte gehouden van de vooruitgang en aan de telefoon was mijn ook erg klantvriendelijk en behulpzaam. Ik blijf hier zeker bestellen!

Kerst Opa 17-01-2012

alles bij elkaar: duidelijk en snel dus gewoon goed!

jac p 17-01-2012

website is duidelijk
levering is prima gegaan
bereikbaarheid en aftersales niet nodig gehad

jgawel 17-01-2012

Goede service, en je bestelling word super snel geleverd!

martinew 17-01-2012

Vlot mailcontact, snelle levering én degelijk verzonden.

Foto Fan 17-01-2012

De website is overzichtelijk en de producten zijn goed op voorraad. Bij vragen is men goed bereikbaar.

Wat jammer is, is dat men niet openstaat voor andere combinatiedeals dan op de website vermeld, zeker niet wanneer het om een grotere bestelling gaat. De communicatie daarover verloopt per mail ook vrij bot. Dit heeft mij even doen twijfelen of ik daar wel mijn camera wilde bestellen. Het feit dat men toch goedkoper is dan anderen heeft mij alsnog over de streep getrokken. Ik hoop dat men bij eventuele defecten vriendelijker is.

De levering zelf gaat bijzonder snel. Ik heb rond 22.15 uur mijn bestelling geplaatst. De volgende dag werd aan het begin van de middag de camera al geleverd.

xray79 17-01-2012

Website is duidelijk vormgegeven.
De bestellign werd via mail bevestigd en levering was snel en te volgen via tracker code. Netjes verpakt in bruine doos om de echte doos met plactic luchtzakjes tegen schuiven.
After sales is super.
We hebben per ongeluk de sony cashback actie naar de shop verstuurd ipv naar Sony.
Kregen een mail van het serviceteam dat ze de gegevens hebben doorgestuurd. Erg netjes van ze! Nu nog wachten op Sony ;-)

A van Kreuningen 17-01-2012

Het objectief had ik binnen 20 uur keurig verpakt
in huis. Ook de bestelling verliep vlot.

P.Karduks 17-01-2012

Goede info en snelle bezorging.

phsj 17-01-2012

In eerste instantie had ik een combipak (printer + cartridges) besteld. Later zag ik dat er een actie van Epson gaande is, waarbij je als je de printer en een multipak cartridges koopt je 2 vliegtickets kunt krijgen. Toen ik mailde naar CameraNu of ze mijn bestelling konden wijzigen, was dit geen enkel probleem.

Cadeautje 17-01-2012

gekozen voor aangetekend verzenden op mijn eigen naam.
Het aflever adres was mijn werkadres.
Na 2 dagen was de levering niet bij mij aangekomen.
Gebeld met CameraNu : het is geleverd en er is getekend met de naam van jullie bedrijf.
Zoektocht geweest om binnen ons bedrijf de zending te traceren.
Waarom wordt bij aangetekend verzenden niet minimaal naam en ID van degene die aanneemt gevraagd en genoteerd?

001Martin 17-01-2012

CameraNu.nl heeft een website die prettig is in het gebruik met een groot en breed assortiment. De prijzen liggen laag en de snelle levertijden worden nageleefd.
Bij mijn aankoop werden geen verzendingskosten in rekening gebracht en met after sales heb ik niet van doen gehad.

Skwiet 17-01-2012

Snelle levering, vond het prettig dat er samenstelling was van accessoires die bij het product horen.

Heb de camera te kort om hierover te beoordelen, eerste indruk was goed.

sijtse 16-01-2012

na aankoop van een camera eerder di jaar wat goed bevallen is weer gekozen voor camera nu.
goede service.
snelle levering.
goede adviezen voor de keuze voor een spiegel reflex camera en welk objektief

Rotjedam 16-01-2012

Camera bestelling zoals op de site wordt aangegeven de ene dag besteld en de volgende dag geleverd !
Overzichtelijke website.

Jan uit Steenwijk 16-01-2012

Prima website met veel informatie. Bestelling geplaatst en die dezelfde dag nog opgehaald in Urk (was in de buurt). Hier nog wat advies gekregen om uiteindelijk met een betere (keuze) camera de winkel uit te lopen. Compleet assortiment tegen zeer scherpe prijzen. Heb nog geen ervaring met de after Sales maar die denk ik de komende weken ook niet nodig te hebben.

ufo60 16-01-2012

Uitstekende winkel, goede service en goede beantwoording van vragen ook als je belt.

A.L. Weil Fischer diPalotta 16-01-2012

Beste winkel op 't net
Dit geld voor de prijzen en ook voor de service wat CameraNu bied.

SilviaW 16-01-2012

Prima! 's Avonds rond 20.00 uur besteld en de volgende dag werd de camara al bezorgd.
De website kende ik niet, ik vond het daaronm wel spannend om het op deze manier te doen. Maar alles verliep prima. Inclusief extra accu, tas en 4 GB SDHC nog 40 euro goedkoper als dat de camara zonder toebehoren bij de winkel in de buurt zou worden aangeschaft.

Rob Lebert 16-01-2012

Ik bestel al heel lang mijn foto appartuur bij CameraNu.nl en ben nog nooit teleurgesteld in de bezorging, afhandeling en de kwaliteit van het geleverde produkt. Mocht ik eventuele vragen hebben over het produkt dan werden deze altijd perfect beantwoord.

TheFrenchConnection 16-01-2012

Geen 10, omdat ik als lid van NCN (Nikon Club Nederland)alleen in aanmerking kom voor 5% korting, wanneer ik in de winkel mijn lidmaatschapspas laat zien. Ik zou het een 10 waard vinden, wanneer je lidmaatschap ook voor online zaken doen zou gelden.

Huissen TV 16-01-2012

Goede voorlichting en service

Zomaareengebruiker55040 16-01-2012

Nette website, duidelijk, goed geprijsd. Werkelijk s avonds om 21:00 besteld en de volgende dag bezorgd.

Hansje47 16-01-2012

Deskundige voorlichting en betaalbare prijs

ftj. nolden 16-01-2012

heldere website; prima bereikbaarheid
scherpe prijs en snelle levering
top dus

m klein langenhorst 16-01-2012

perfecte service , 2 jaar garantie ruime keus in accesoires en supersnelle levering woensdag om 20.30 besteld donderdag 1 uur levering aan huis