Deze score is berekend op basis van 2349 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rene Nelemans 09-03-2019

Met 'n besteld fototoestel van cameranu. nl, maak ik de mooiste foto's zeer snel, dus mijn advies aan u, ga naar cameranu.

Peter Homan 09-03-2019

Ik wilde graag gebruik maken van de aanbieding van de Manfrotto Tripod om mee te nemen op reis. Twijfelde of die mijn toestel met 150 - 600 lens kon dragen. Gebeld en uiterst vriendelijk te woord gestaan. Ik kon hem bestellen en mocht hij niet voldoen dan retourneren. Heb ok gedaan. Prachtig statief maar net te instabiel. Even gebeld over het retourneren en wederom uiterst vriendelijk geholpen. Ik kreeg tijdens het gesprek al een mail met het retour etiket. Dezelfde dag teruggestuurd en daags daarna al en bevestiging dat alles in orde was en het geld werd teruggestort. Eergisteren een mail gehad dat het geld binnen 7 dagen op mijn rekening zou staan. Alle vertrouwen dat het goed komt, super klantvriendelijk. CameraNU.nl, een aanrader.

Jaap Wiegmans 09-03-2019

Hallo ik ben Jaap en had weer eens problemen met natuur foto's maken ik heb er advies voor nodig dus via de link kontakt hulp gevraagd , met 'n paar regels wisten ze wat ik bedoelde , meestal ben ik ,n gaoot op de PC maar echte professionele hulp verhielp zorgde ervoor dat ik de juiste remote-controle bestelde !!!! Bedankt voor alle hulp !!

Robert B 08-03-2019

Efficiente website, goede prijs, snelle levering binnen 24 uur, meteen aan de gang met de nieuwe scanner nadat een oude het zonder waarschuwing had opgegeven. Wat zou ik meer willen?

Advofoto 08-03-2019

Met de zeer uitgebreide variëteit aan foto-apparatuur in combinatie met een prima verzorgde website is Cameranu.nl de voor mij beste plek om mijn spullen te kopen. Veel in voorraad en tot nu toe altijd binnen de gestelde termijn bezorgd. Ook mijn laatste Canon-lens kwam op tijd, uitstekend verpakt en helemaal naar mijn zin voor een altijd concurrerende prijs....

Roel Benjamins 08-03-2019

De winkel is betrouwbaar en goed te begrijpen, levering was snel en de stappen naar het betaal proces was uiters gebruiks vriendelijk. Ben blij met mijn product, wacom tablet m.

Jorik 08-03-2019

Zeer goede website, ruime keuze in verschillende categorieën voor zowel de beginnende amateur tot de professionele fotograaf.
Daadwerkelijk goedkoper dan meeste andere websites die 24 uur leveringen doen.
Zeer duidelijke en volledige informatie, een vlot vergelijkingssysteem en een zeer snelle en vriendelijke vragencontact.
Leveringen snel en onbeschadigd afgeleverd.
Enige huidige minpunt is dat de betaalmethode nog niet compatibel is met alle banking-apps.
Voor de rest zeer tevreden!

Iet M.C. Timmermans 08-03-2019

Goede service en goede prijs. Contact met de helpdesk meer dan fantastisch. Voor een niet online besteller, die niet anders kon een eye opener.

Mart 08-03-2019

Door de snelle levering, maar vooral de professionaliteit waarmee deze winkel mij bijstaat in mijn aankopen, keer ik telkens weer "terug naar Urk".

Carlos 08-03-2019

Mijn product kwam binnen 24 uur aan huis. het kwam in goede conditie extra verpakking om product doos te beschermen.
overall goede winkel ik heb 2 keer besteld en alles ging volgens afspraak.

Bob 08-03-2019

Alles top! Snelle bezorging en perfect op de hoogte gehouden. Product is netjes geleverd en keurig op tijd. Aanrader!

Stefan 07-03-2019

Duidelijke webshop. Een van de betere ten aanzien van assortiment en prijzen en product informatie.

St1300abs 07-03-2019

Ik bestelde op eigen initiatief een Gimbal. 1 letter over het hoofd gezien Past het net niet. Bellen met cameranu.nl terwijl ik aan d lijn was contact met de distributeur. "Past echt niet" , was het antwoord. Cameranu nam zonder kosten zelfs niet voor transport heen en weer de Gimbal terug. 3 dagen later geld op mijn rekening. Ongekend voor mij. Chapeau

Mars 07-03-2019

Cameranu.nl heeft een ruime keus en is scherp geprijsd. Zijn vlot in de bezorging en geven indien nodig goede voorlichting.

Hans Veenhuis 07-03-2019

Al sinds zo lang ze op Urk bestaan een geweldige zaak met een gigantisch assortiment en een uitstekende service!!

Nelleke 07-03-2019

Scherpe prijs. Stelt je goed op de hoogte van de vorderingen van de bestelling. Keurige en snelle levering.

Ad de Kok 06-03-2019

Cameranu heeft een sukkel-vriendelijke site/en klantendienst.
Laatst had ik een stel omkeerringen nodig van Caruba.
Toen ik uiteindelijk klaar was, bleek dat ik de hele zwik dubbel besteld had en
kwam ik er achter dat ik toch nog wat vergeten was.
Ik dacht aanvankelijk: het was zo goedkoop; dus laat maar zitten, maar na een telefoontje met de
klantenservice na 6 uur was alles in no-time geregeld en werd het pakketje 's morgens bij mij afgeleverd!
Petje af Cameranu!!!!

Manon 06-03-2019

Ik heb laatst voor t eerst bij cameranu.nl besteld en dit is mij super goed bevallen. Ik heb mijn product vergeleken met andere aanbieders, maar deze website kwam toch naar voren met de snelle levertijd en de minimale tot gratis verzendkosten.

Ik werd goed op de hoogte gehouden via mail over mijn order, de bevestiging en de verzending

N 06-03-2019

Voor het eerst besteld in deze shop. Ging gemakkelijk en snel en dag erna geleverd. Top!

Laura 06-03-2019

De website is heel overzichtelijk. Bij vragen helpen ze je direct en je krijgt een duidelijk antwoord. Ook is de levering super snel! Met andere woorden, hier ga ik vaker bestellen!

Zwaan 06-03-2019

Snelle levering. Product ook in goede staat afgeleverd. Prijs was ook voordelig in vergelijking met andere webshops.

Mica Ben 06-03-2019

Een goede koopervaring. Ik had, voor vertrek naar het buitenland, de Eclipse Sensor reinigingsvloeistof hard nodig. De belofte van Cameranu.nl : voor 23.59u! besteld morgen in huis klopte als een bus. Product kwam op tijd aan en kon met een schone sensor en camera op vakantie. Top winkel!!

Samuel 06-03-2019

Cameranu.nl is always my safe bet when it comes to buying camera gear. Good prices, very fast delivery (I'm in Belgium) and great customer service.

Alberto 06-03-2019

The website is clear and has complete information, the price is competitive, the delivery time is quick, and I'm happy with the products!

Bianca 06-03-2019

Ik vind het een hele fijne webshop. Ze hebben een groot aanbod en snelle levering. Ik beveel het zeker aan!

Tim de Vries 05-03-2019

Altijd goede ervaringen met Cameranu.nl. Snelle levering en ook bij ophalen van producten verloopt alles soepel.

Peter cuyper 05-03-2019

Goeie vlotte levering ,en bij mijn weten de goedkoopste en vlotte service ,gebruiksvriendelijke site ook ,aanrader

Ronald Jansen 05-03-2019

Camera.nu was voor mij dé winkel om mijn camera te bestellen omdat zij simpelweg een mega-groot assortiment hebben, goed aangeschreven zijn én de goedkoopste webwinkel zijn. Daarbij is dit de enige webwinkel die naast de beste prijs ook nog eens een shop-tegoed van €50 cadeau deden! Voor mij dus de nr.1 online fotowinkel!

Maria 05-03-2019

Ik vind Cameranu.n;l een betrouwbare winkel. Je kuntook altijd met een vraag bellen, als je ergens over twijfelt . Hele fijne service en extra tips per mail, waarnaar je wanneer het je uitkomt rustig kunt kijken! (Zoals RAW versus of JPEG .bijvoorbeeld)
De bestellingen heb je heel snel in huis. Voor mij geen andere zaak.

Rodero 05-03-2019

Goede keuze. Goed overzicht. Helaas gaat er iets mis met de website: overzichten lopen in elkaar over, geen oplossing gevonden.

Arjan 05-03-2019

Cameranu is voor mij de webshop to go als het gaan om video en foto artikelen en toebehoren. Levertijd is altijd zoals beloofd de volgende dag en bij vragen of technische vragen is hun klantenservice vriendelijk en snel bereikbaar.

Website is overzichtelijk en je kan je artikel snel vinden. Tevens zijn er af en toe acties waar je altijd blij van wordt al zijn het kortingen of extra artikelen.

Eigenlijk heb ik verder geen klachten over Cameranu.
Mijn cijfer is 9/10

René L 05-03-2019

Uitstekende prijs / kwaliteit verhouding, snelle levering en goede informatie op website👍 Aanrader

Ed Twigt 05-03-2019

Mijn bestelling kwam de volgende dag al binnen. Prima kwaliteit en netjes verpakt. Op mijn vragen kreeg ik ook de volgende dag al uitgebreid antwoord. Dus heb ik nog een bestelling gedaan!

Roel 05-03-2019

Cameranu heeft geen artikelen uit het Really Right Stuff SOAR serie in hun assortiment opgenomen.
Desondanks hebben ze alle moeite genomen om deze artikelen op mijn verzoek te bestellen.
Ze hebben een realistische leverdatum afgeven die vrij nauwkeurig was.
Wat uiteindelijk deze goede service compleet maakte, was de periodieke status terugmelding over de bestelling. Veel bedrijven laten niets tot weinig horen over de bestelstatus tenzij je er expliciet om vraagt. In dit opzicht maakt Cameranu het onderscheid. Chapeau!!

TOP! 05-03-2019

Cameranu.nl in Urk is voor mij DE winkel als het gaat om vakkundig advies en altijd de beste apparatuur voor mijn hobby!
Scherp geprijsd en de mooiste acties!
Doen!

Hendrik 05-03-2019

Super service. Snel en correct ! Kennis van de medewerkers is ongeëvenaard in deze branche.

F. van den Hombergh 05-03-2019

Duidelijke wordt uitleg gegeven over product en inhoud van het te verwachten pakket. Fijne webwinkel. Product snel binnen zonder betalen portokosten.

Rob R. 05-03-2019

Prima zaak daar! Kom er al vele jaren naar volle tevredenheid.
Ruim assortiment op voorraad en zeer vriendelijk en kundig personeel. Mensen met hart voor de zaak!

Claudia 05-03-2019

Snelle levering, goed verpakt. Goede prijs en ondanks klein leveringsfoutje, zeer goede service en vriendelijk personeel. Aanrader en ik ga zeker vaker bestellen bij hen.

Jasper 05-03-2019

Ik vindt het makkelijk zoeken op de website en levering is vlot en netjes ingepakt. Voor de laatste bestelling nog even contact gehad met de klantenservice. Ik had snel iemand aan de lijn die goed op de hoogte was en concreet advies gaf.

marco 04-03-2019

Pech met een sd kaart eerst online geholpen. Toch maar even naar de winkel gereden daar super geholpen en probleem op gelost.

TwinvS 04-03-2019

Cameranu.nl is een heel fijne site voor camera's en accessoires! Niet alleen kan je goed vergelijken maar ook een verlanglijstje aanmaken. Lekker overzichtelijke site die ook redelijk snel is en goede informatie geeft. Verder is er na bestelling snelle actie en word je goed op de hoogte gehouden van de ordervoortgang.

Ron 04-03-2019

Heb hier een Nikon D5300 gekocht en die was snel geleverd alleen deze was wat slordig ingepakt. Dit heb ik in een review geschreven. En daarop werd ik snel terug gebeld door een medewerkster van CameraNu, nadat ik had verteld hoe of wat verontschuldigde deze zich en bevestigde dat dit niet hoorde en bood mij direct ter compensatie een cadeaubon aan.
Kijk dit vind ik dus direct, eerlijk en netjes afhandelen van een klacht mijn complimenten hiervoor. Ik had hier niet om gevraagd of een directe klacht aan hun adres gegeven. Dus een goede zaak om hier veilig te bestellen. Mijn ervaring is prima bevallen bij CameraNu

Arthur 04-03-2019

Gewoon kort maar krachtig een duidelijke website en product snel geleverd. Top.

Ron 04-03-2019

Goede kwaliteit/prijs
Snelle levering.
Bestel hier vaker zonder problemen
Super.

G.N. Hubregtse 04-03-2019

Hele snelle service, goede informatie over het artikel en veel keuzes van soortgelijke producten.

sarah 04-03-2019

Ging allemaal soepel! Ik had per ongelijk de bestelling twee keer geplaatst, maar ze zagen dat meteen en de dubbele bestelling was geannuleerd.

Melissa 04-03-2019

Erg overzichtelijke website, alles over u product wordt duidelijk omschreven en alle details erover zijn te vinden. Daarnaast heeft ze website een prettige vergelijking's knop om zo verschillende producten met elkaar te vergelijken. Prettige shop beleving en nette levering alles was keurig verpakt.

Rob 03-03-2019

Heerlijk overzichtelijke site. Cameranu heeft een betrouwbare levering! Top dus.

M. 03-03-2019

Ik heb eindfebruari meerdere artikelen besteld op de webshop van CameraNU.nl. Met al mijn vragen werd ik snel geholpen door de chat van de klantenservice.

Zelfs dezelfde dag bezorging werkt goed ! De bezorger kon het huis niet vinden, dus zette de bezorging stop en zou een andere dag terugkomen. Na contact op te nemen met de bezorgdienst, draaide de bestuurder meteen om en nam contact met mij op om het huis alsnog te vinden.