Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

japjaan 19-01-2012

Overzichtelijke webshop. Product 's avonds besteld en volgende dag in huis. Beter kan niet!

henknobel 19-01-2012

Bestelling ging vlekkeloos snel en juist

anoeskabw 19-01-2012

Supersnel geleverd waardoor ik prachtige foto's aan mijn portfolio heb kunnen toevoegen. CameraNU.nl is snel, scherp met prijzen en keurig op tijd qua levering. Ook het zoeken naar de juiste lens voor mijn camera-body was supereenvoudig.

Coert Winkel 19-01-2012

Had een groothoeklens waarover een auto gereden was. Geringe schade, maar er was twijfel over reparatie of een nieue aanschaffen (met wat verzekerings geld). Cameranu heeft me hier in ondersteund en de lens opgestuurd. Onderwijl moesten er onderdeel informatie uit Japan komen en duurde het een paar weken. In tussentijd werd ik heel netjes steeds schriftelijk op de hoogte gesteld en nop vragen werd dzelfde dag nog gereageerd met steeds met een vriendelijke, niet geautomatiseerde, tekst. Hierdoor had ik het gevoel dat ik als klant echt serieus werd geholpen, terwijl nog onduidelijk was of ik een nieuw product daar zou kopen. Ik zal Cameranu zeker aanbevelen bij mij (foto) vrienden. Thxs......

Petra Nijholt 19-01-2012

Er was bij de ptt iets fout gegaan met mijn zending. 1 mail naar camera nu en dezelfde dag had ik mijn pakket binnen. Plus nog een mail achteraf of het allemaal gelukt was. Heb hier eerder besteld en ben altijd tevreden

Solomon 19-01-2012

Een kabel werkt. Nog een te gaan.Kortom heel tevreden over CameraNU en TNT-post

Solomon 25-01-2012

Andere kabel werkte ook.

Jan van Schoonhoven 19-01-2012

1 's-avonds besteld, volgende middag al op de stoep!
2 scherpe prijs
3 correcte simpele financieele afhandeling
4 uitstekende stevige verpakking, apparaat puntgaaf
gearriveerd
5 apparaat is zoals was aangekondigd, een lust voor
de fotofiel, evenals de bijgeleverde programmatjes.

Cootje60 19-01-2012

Een goede website met een zeer vlotte afwikkeling per post.

Tom1992 19-01-2012

alles werd netjes op tijd afgeleverd de site is duidelijk. en toen mijn camera helaas kapot ging was eenvoudig te vinden waar ik hem naartoe moest sturen en alles werd netjes gemaakt en weer terug gestuurd.

de camera zelf bevalt goed, duidelijke foto's en werkt erg fijn

Alflin 19-01-2012

Supersnelle service! TOP

Namaisa 19-01-2012

Allereerst ben ik uiterst tevreden over de snelle en duidelijke service van CameraNU.nl
Communicatie met de winkel was uitstekend, de product verkeren in perfecte staat en zijn keurig netjes verpakt verzonden.
Ook ben ik erg te spreken over het feit dat de factuur elektronisch wordt verzonden, dit scheelt papier en spaart dus het milieu! Dit mag ook best gezegd worden.

Over de producten: De lampen geven geweldig licht, uitermate geschikt voor zowel fotografie als filmen, op welk moment van de dag dan ook!
In mijn geval worden de lampen gebruikt voor filmen, en het resultaat is verbluffend!
Het statief is van zeer degelijke kwaliteit, staat stevig op zijn poten en biedt veel mogelijkheden, zoals kantelen, draaien, omhoog of omlaag richten, en in hoogte verstellen. En dit voor een zeer lage prijs!

Al met al geef ik CameraNU.nl een dikke 10+ voor service, kwaliteit en snelheid.

Aati 19-01-2012

Ik heb eerst een camera gekocht, in augustus. Daar waren wat problemen mee. Ben uitstekend, snel en vriendelijk geholpen met het probleem. De dames, die ik aan de telefoon had, hebben ook verstand van zaken. En een belangstellend oor doet heel veel.
De cameratas heb ik pas aangeschaft. Ook daar snelle en vlotte levering.
Ik kan CameraNU van harte aanbevelen.

WD5 19-01-2012

Website: overzichtelijke indeling, uitgebeide specificatie van het product
Bestelling en levering: alles liep perfect, de scanner werd ruim voor de aangegeven tijd bij mij bezorgd.
After sales: de scanner bleek helaas defect. Op een mailtje daarover kreeg ik binnen een uur(!) een vriendelijk antwoord. Ik kon de scanner kostenloos terugsturen, kreeg toen hij bij de winkel was aangekomen direct een mailtje om te zeggen dat ze de nieuwe scanner hadden verzonden, en de volgende ochtend had ik hem thuis. Hulde!

Laaf77 19-01-2012

Bestellen en leveren verdient een pluim. Zoals aangegeven staat op de website betekent bestellen voor 22:30 een levering de volgende dag bij voldoende voorraad. Netjes afgeleverd met Pakjegemak (ook een goede service). Ik heb de website daarom ook direct aangeraden bij een kennis, maar toen was het product niet meer voorradig.

De website heb ik iets lager beoordeeld, maar nog steeds voldoende hoog. Na plaatsen van mijn order wilde ik opnieuw aanmelden om te kijken hoe het ervoor stond met mijn order. Ik kwam niet meer aangemeld omdat opeens mijn account niet meer geactiveerd was. De webshop heeft na mail contact de dag erop werk ervan gemaakt. Ik had wel graag vernomen wat de oorzaak was.

Bereikbaarheid heb ik op een 9 gezet. Het bedrijf ligt in Urk en dat is niet om de hoek, maar ik laat toch alles bezorgen en heb via mail redelijk snel reactie mogen ontvangen. Voor mij dus prima.

After sales niet mee te maken gehad. Dusver geen problemen ondervonden met de ontvangen bestelling.

RogierJanssen 19-01-2012

Alles wat de website claimt, wordt ook nagekomen. Op de website stond vermeld dat de artikelen op voorraad waren. Zijn op dezelfde werkdag nog verzonden en was op de dag erna bij thuis afgeleverd. Top.

rokovobo 19-01-2012

Lectori salutem ,nadat ik -uiteraard- hier in drachten rond gekeken had maar erg afstandelijk behandeld wordt koos ik op nieuw om voor in urk boodschappen te doen .
maar daar kleeft ook een nadeel aan want je moet bij iedere web winkel maar afwachten of datje en welke spullen je krijgt ,wat KAN leiden tot retour moeten sturen en opnieuw afwachten ,koop je in het dorp hier dan spring je op de fiets en trekt iemand over de balie.
het oordeel blokkeert het begrijpen ,sterker nog het maakt luisteren overbodig ,andersom verdwijnen de morele oordelen als u meer kennis neemt van de werkelijkheid, ben dik tevreden .

Pam1989 18-01-2012

Op internet gezocht maar ook in diverse winkels gekeken naar deze bovengenoemde camera voor de verjaardag van mijn dochter.Cameranu.nl sprong er in positieve zin goed uit met de prijs en de service.
Ik had weinig ervaring met bestellen via internet,groot was de teleurstelling toen na de snelle levering er een rood rondje steeds in beeld kwam(Pixel stuk?)Complimenten voor de prima service,camera zonder kosten terug kunnen sturen en binnen 3 dagen de nieuwe camera al weer in huis.Perfect hoor en heel hartelijk bedankt .

Mark1600 18-01-2012

Alles snel en goed geregeld. 's avonds besteld, andere dag geleverd. Goede statusinfo per e-mail.
Helamaal goed!

marco9911 18-01-2012

Snelle levering. Om 22.25 besteld, volgende dag in huis. Keurig verpakt. Nederlandse versie.

begro 18-01-2012

Overzichtelijke website.
Gunstige prijs en geen verzendkosten berekend voor het aan mij geleverd artikel.
Bijzonder snelle levering.
Kortom , ben als nieuwe klant van deze webshop zeer tevreden.

P v.d. Laan 18-01-2012

Had een mooi goedkoop trigger set besteld voor mijn flitsset, de volgende dag erop keurig netjes in huis.
Op de site kon ik het goed vinden, andere sites plaatsen ze soms in de verkeerde catagorie. Maar met CameraNU.nl is alles héél overzichtelijk. En erg snel met bestellen en haar levertijden.

n.v.duyvenvoorde 18-01-2012

Mooie en overzichtelijke website.

W.Boermans 18-01-2012

Beste kopers,

Een van de beste sites en webshops op het net.
Besteld, betaald en geleverd in 2 dagen."
HET KAN NIET BETER.
Deze webshop is een predikaat "De beste webshop van het jaar, meer dan waard.
DOEN!!!!!!!!!

R. Verhoek 18-01-2012

Ik heb de camera besteld,betaald en had hem de volgende dag al in huis. Prima service. Omdat ik de verkeerde lens erbij bestelde heb ik telefonisch contact opgenomen. Ook toen prima behandeling,denkt met je mee,zeer klantgericht. Voldoende retourmogelijkheden. Al met al zeer tevreden!

dodo01 18-01-2012

Er wordt gedaan wat er is beloofd: tijdig besteld dan wordt de bestelling ook conform de belofte geleverd.

A.E 18-01-2012

betellen en leveren is prima
after sales heb ik nog geen ervaring mee

Bram1100 18-01-2012

Super snelle levering!!

Rupsje 18-01-2012

Goeie site! Heb de camera 's avonds besteld en de volgende werkdag had ik m in handen. Geen omkijken naar gehad, super!

ismofoto 18-01-2012

Kocht deze camera maar het viel tegen (ondanks een schitterend Vario-Summicorn object; dezelfde als in mijn Panasonic LX5). De lichtmeting was matig en kreeg continu overbelicht foto's met zonlicht. Camera teruggestuur en werd meteen geholpen om een andere camera te kopen.

wildfotograaf 18-01-2012

Zeer overzichtelijke website, telefonisch zeer goed te bereiken en netjes te woord gestaan met duidelijke uitleg/antwoorden op mijn vragen.
Cameranu.nl maakt het waar!! 's Avonds om 21:30h besteld en de volgende dag toen ik thuis kwam lag het pakketje al op me te wachten! Super service!

HanZout 18-01-2012

De eerste keer dat ik bij CameraNu wat heb besteld.
's avonds om circa 22.00uur besteld en de volgende dag om 10.00uur is de bstelling op mijn werk afgeleverd. TOP. Website is duidelijk.

Diederik234 18-01-2012

Ik was op zoek naar de losse lampjes (helder wit/blauw licht) voor mijn Konig ministudio, en dacht ze gevonden te hebben.

Op de site stond dan ook: 'vervangingslampjes voor de Konig fotostudio'.

Toen ik ze binnen kreeg bleken het gewone gele halogeenlampjes te zijn. Het waren dus niet de vervangingslampen die ik zocht.

Van een gespecialiseerde site als cameranu.nl mag je verwachten dat er voor fotografie van productfoto's geen geel licht gebruikt mag worden. Natuurlijk mocht ik ze terugsturen, maar wel zonde van de verzendkosen.

Douwe Struiksma 18-01-2012

als steeds juiste informatie en adequate afhandeling

Freddy v P 18-01-2012

Zeer goede en snelle levering,duidelijke en goed overzichtelijke webshop.
ik vind dit een topwinkel

Niek R 18-01-2012

overzichtelijk, snel en afspraken worden nageleefd

hingmo 18-01-2012

afstandsbediening gekocht, die werkt prima.
snelle en correcte afhandeling order.

Gideon Kessler 18-01-2012

De goedkoopste en snelste webwinkel in fotografie, film en nog veel meer die ik ben tegengekomen. Vaste klant!

Takoean 18-01-2012

Snel gevonden op de website en de volgende dag in huis, uitstekend!

Gerrit L. Honkoop 18-01-2012

Systeem compleet op voorraad, snel en correct geleverd etc. Product voldoet uitstekend in combinatie met Nikon D7000. De Pad zou overigens wat groter mogen zijn wat mij betreft maar deze opmerking voor de fabrikant! Geweldige aankoop.

Ton Hagedoorn 18-01-2012

Duidelijke Website,Goede Prijs,Snelle levering.
Keurige telefonische Hulp,en deskundig.
Hier kom ik zeker terug,en beveel hem mijn vrienden aan.
Ga zo door SUPER!!!!.

freulnraint 18-01-2012

Net zoals bij een vorige aankoop snelle en correcte aflevering van het gekochte product de Panasonic HDC-SD900 tegen een concurrerende prijs. Alleen de bijgekochte Sandisk Extreme HD Video SHDC UHS-I 30MB/s
16 GB kaart was aan de prijzige kant.

Jowan Richie 18-01-2012

Prima product, wordt helaas geleverd met beschermhoes van dubieuze kwaliteit (ligt aan fabrikant) dit is een ernstig minpunt. De hoes had bij levering al een scheur en bij uitpakken ging de rist finaal kapot.
Cameranu is supersnel met afhandelen van de bestelling, jammer dat post.nl minder snel is. Ik heb onnodig een hele dag extra moeten wachten door de koerier maar dat heeft dus niks te maken met de webshop.

nn2012 18-01-2012

Perfect toestel, eenvoudig te bedienen en uitstekende beeldkwaliteit Snelle levering; goed en snel emailcontact.

Daniel Liven 18-01-2012

Easy website, Good price, quick delivery. Thank you!

AHB47 18-01-2012

Super snelle levering en alles was ook goed verpakt. Camera nog niet uitgepakt in verband met een cadeau.

Zelf vorig jaar een spiegelreflex gekocht. Helaas naar een paar maanden een kleine technische storing, maar dit is prima opgelost door Cameranu.nl. Nadat mijn camera gerepareerd is, is deze kosteloos aangetekend verstuurd. Tussentijds ben ik steeds via de e-mail door Cameranu.nl op de hoogte gehouden. Super service!!!

van wijngeeren 18-01-2012

goed advies en eerlijke beoordeling

lisette prins 18-01-2012

CameraNU is een super betrouwbare en efficiente website. De levertijden zijn onmeetbaar snel en het assortiment erg breed. Echt een aanrader!

AHasselm 18-01-2012

's-avonds besteld om 22.00 uur en de volgende dag werden de handschoenen keurig bezorgd.

JFWW 18-01-2012

Prima ministudio. Camera kan goed vast op standaard gemonteerd worden. Makkelijk mee te nemen en ziet er allemaal prima uit. Perfecte prijs-kwaliteit verhouding. Verder is CameraNU is zeer betrouwbaar als het gaat om uw aankopen. Maakt beslissen laagdrempelig.

Hewassi 18-01-2012

Bestelling snel geleverd zoals op de site beloofd.
Zeer goed verpakt om schade te voorkomen.
Ben hierover dan ook zeer te spreken.