Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

jaharoje 27-01-2012

Bestelling geplaatst vrijdagavond net voor 22.30 uur, Zaterdagmiddag was de bestelling al in huis. Perfect !

Hittepetitje 27-01-2012

Duidelijke webshop en na 1 dag geleverd. Top!

Franskuh56 27-01-2012

Zoals gewoonlijk weer gemakkelijk mijn items gekozen via de overzichtelijke website. Betaling gaat vlotjes via Ideal. Per email op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Deze kon ik ook via track&trace volgen. Bestelling werd keurig op tijd en geheel compleet bij me bezorgd.
Kortom...opnieuw voor 100% tevreden

Marijke051 27-01-2012

Ik moest voor eencollega een camera bestellen. Het bedrijf waar wij een mantelovereenkomst mee hebben stuurde tot 2x een andere camera dan moesten we diemaar nemen. Bij cameranu.nl was diezelfde camera wel voorradig alleen niet meer in het zwart en daar konden wij welmee leven.

Annetje3 27-01-2012

Qua prijs en klantenservice een heel goede webwinkel. Tot twee keer toe heb ik accessoires besteld voor mijn fotocamera die toch niet bleken te passen. Dat was dus niet de schuld van cameranu.nl. Het retour brengen/sturen van de bestellingen en terugbetaling van het geld bleek gelukkig geen enkel probleem.

marleejenrob 27-01-2012

prima verstuurd en verpakt, snel en keurig de volgende dag geleverd, materiaal prima in order, voldoet geheel naar verwachting

M. Sopers 27-01-2012

Besteld product was heel snel in mijn bezit, het product voldeed goed aan de beschrijving op de site.

m.tienstra 27-01-2012

Voor de eerste keer in uw zaak, maar we komen vaker. Er zijn nog zaken bij u in bestelling

Richard Bekkers 27-01-2012

Goede overzichtelijke site. Altijd scherpe prijzen. Nog nooit problemen gehad met levering of retours. Zelfs in het verleden een x na een jaar wat problemen met mijn camera gehad. Binnen een week was dit verholpen.

10 punten!

Harry19000 27-01-2012

's avonds om een uur of 9 besteld
de volgende dag al in huis

supper snelle levering

joratten 27-01-2012

Keurige afhandeling keurig gedocumenteerd.
Erg prettig en dat zonder verzendkosten !

Jacob4 27-01-2012

Duidelijke informatie op de site.
Supersnelle levering: 's avonds om 20.00 uur besteld, de volgende ochtend al geleverd.

JG78 27-01-2012

Info op website is prima, maar voor de indeling van de tassen moet je ze toch wel even zelf zien om verantwoord te kunnen kiezen.
Bereikbaarheid hangt af van de afstand, die is voor ons redelijk. Op zich heel makkelijk en goed te bereiken.
Heb bestelling opgehaald, en nadien geen contact gehad (was ook niet nodig!), dus laatste twee opties nvt.

Jan Melchers 27-01-2012

Goede webshop, goed up-to-date wat betreft de voorraad.
Ook de bereikbaarheid is prima.
Kennis van zaken ligt op een zeer behoorlijk niveau.

Nell 1972 27-01-2012

Fijne ervaringen met CameraNu. Snelle afhandeling en netjes verpakt wat weer belangrijk is tegen beschadigingen van het artikel.
Zeer tevreden klant!

Jeroen196t 27-01-2012

Uitstekend product, snelle levering, scherpe prijzen.

brar 27-01-2012

Website was duidelijk, steeds bereikbaar. Bestelde product was de volgende dag in mijn bezit. Heb nog geen ervaring met aftersales (geen nederlands woord voor?)

Gladoren 27-01-2012

Zeer snelle levering. Geen ervaring met "after sales" omdat de kijker pas de komende weken uitgebreid zal worden gebruikt. Ziet er nu allemaal prima uit.

Iamnikon 27-01-2012

Helaas nog niets ontvangen omdat de post het waarschijnlijk heeft zoekgeraakt of verkeerd bezorgd. Volgens de voorwaarden kan ik bij Cameranu geen aanspraak maken op vervanging. Ok, daar kan ik mee leven. Afspraak is afspraak. Mijn klacht betreft dan ook richting Postnl dat een waardeloze organisatie is geworden door de z.g. privatisering.

Mat Lejeune 27-01-2012

CameraNU.nl is duidelijk in wat ze wel en niet hebben, goede en juiste informatie en .... ze zijn erg scherp met hun prijzen. De zending was compleet en perfect verpakt en dat is bij deze dure spullen erg belangrijk.

Bernd Kottier 27-01-2012

Artikel was zoals beloofd volgende dag al bezorgd. Goede communicatie over de bestelling en levering. Alles prima, dus verder geen contact of aftersales nodig gehad.

Marc Dieters 27-01-2012

Prima levering, correcte communicatie. Geen probleem :)

Johan85 27-01-2012

Erg fijne en snelle service. Mocht ik weer iets voor de camera willen aanschaffen zal ik zeker eerst even op deze site kijken.

Wim Onderdelinden 27-01-2012

Ik had een fout gemaakt met mijn bestelling.
Geen probleem bij Camera.nu
Zeer vlot geholpen en afgehandeld door de klanetenservice zowel telefonisch als via e-mail

Paul den Breejen 27-01-2012

Zeer snelle levering. Nog te weinig gebruikt om product te kunnen beoordelen.

Nis 27-01-2012

Mijn ervaring met cameranu.nl is uitstekend. Al een paar keer via deze site wat artikelen besteld. Een bestelling plaatsen gaat vrij simpel en snel en de producten zijn goed verpakt. Super!

Sander de Vree 27-01-2012

Dit is de derde camera die ik bij Cameranu.nl bestel zonder problemen en op tijd geleverd.

Bert_2 27-01-2012

Overzichttelijke website, kreeg snel reactie op mijn vraag, prduct was snel geleverd en erg netjes verpakt.
Prima!

RonvanKempen 27-01-2012

Toegenkelijke Website, het is makkelijk te vinden wat je nodig hebt.
De beriekbaarheid is gebaseerd op eerdere aankoop, evenals aftersales, deze heb ik nu niet nofig gehad, maar bij de vorige aankoop was deze fantastisch en correct, keep ip the good work.
Levering is even niet maximaal, maar dit komt door TNT, welke om iets over vijf een bericht had achtergelaten dat er niemand aanwezig was (afgeleverd op werkadres), terwijl duidelijk was aangegeven dat bij geen gehoor even gebeld moest worden, er waren meerdere mensen aanwezig.
Door ziekte ben ik komende tijd aan huis gekluisterd, de lensbabysetjes zijn dan ook zeer welkom, hier zijn al menige foto's meegemaakt van mijn zes fotomodellen (Ragdoll katten), dit zijn enorm leuke lenzen voor de fotograaf die leuke foto's wil maken zonder gebruik van Paintshop of fotoshop.
Het was een flinke aankoop, maar ik kan weer heerlijk mezelf uitleven.
Bedankt Cameranu !

jv36 27-01-2012

Voor zover ik kan beoordelen na 1 week is het een fijne compacte camera die zich goed laat bedienen.
Ook de bijgeleverde beschrijving is goed te volgen.

Uw bedrijf doet wat ze zegt, na 1 dag was de camera in mijn bezit.

basbrrr 27-01-2012

Goede overzichtelijke site en bestellen / bezorgen kan gewoon niet beter!!!!

J.J.Wittens 26-01-2012

Goed snel en betrouwbaar.

brou0905 26-01-2012

Heb online de Canon PowerShot SX220 HS complete pack besteld en heb het de dag daarna opgehaald in de winkel.
Winkel is erg mooi en goed ingericht, webwinkel is ook zeer overzichtelijk. Het aangeboden pack is zeer compleet: de camera zelf, extra accupack, 4gb sd card en een hoesje waar alles inpast voor een goede prijs.

marco64 26-01-2012

Alles naar behoren volgens aangegeven route ontvangen.
Opgeven verzendadres pakjesgemak vind ik bijzonder prettig!

Schoupmtouter 26-01-2012

Website is makkelijk in te navigeren en is duidelijk in opzet en structuur. De zoekfunctie werkt ook goed. Betaling is duidelijk en overzichtelijk, en de levering is snel.

wallie1953 26-01-2012

duidelijke website,vlotte levering en goede aftersales

dimitri75 26-01-2012

Heb eerst voor een paar tientjes goedkoper op simplyelectronics.net de camera proberen te kopen maar heb uiteindelijk nooit een camera geleverd gekregen en na veel gedoe mijn geld terug gekregen. Nooit doen dus.
Vervolgens 2000uurbij Cameranu besteld en volgende dag om 1800 uur in huis.
Super service en aftersales

Hans Engelbrecht 26-01-2012

Zeer snelle en correcte levering voor een gunstige prijs!

GerryV 26-01-2012

Overzichtelijke website, snelle levering, goed ingepakt.

hettyvandonge 26-01-2012

De bestelling werd direct na betaling afgeleverd. De verpakking was prima zodat het product in goede staat is ontvangen. Cameranu.nl was de goedkoopste aanbieder van het product.

Peter Gerits 26-01-2012

Goede beschrijving en compatibiliteit van diverse items en apparaten.
Zeer tevreden over de prijs en suggesties voor een eventueel vervangend onderdeel!

Berend Jan L 26-01-2012

Eén telefoontje voor een diagnose op afstand.
Goede en duidelijk bericht hoe verder te handelen.
De website heeft een perfect opdrachtbon die digitaal naar CameraNU gaat.
Per kerende mail een opdrachtnummer waarmee ik mijn lens op kon sturen.
De aankomst van mijn lens wordt gemeld.
De offerte wordt gemaild. Accoord op de reparatie wordt bevestigd. De reparatie was binnen no time klaar.
Helemaal top.

kosta63 26-01-2012

duidelijke en eenvoudig te doorzoeken website.
snelle en correcte levering.

famvandijk 26-01-2012

vandaag besteld morgen geleverd. Top geregeld dus! Geen ervaring met aftersales

Ad 1955 26-01-2012

Het hele traject van orderverwerking tot levering verliep perfect. Wat vooral prettig is dat je alles kunt volgen, ook de levering zelf.
Dat wat beloofd wordt, wordt ook stipt nagekomen.

Henk Hubers 26-01-2012

Ben in de shop geweest, had verkeerde zonnekap opgegeven,deze terug gestuurd op vrijdag(20 januari), zaterdag ( 21 januari)was er aleen mail dat deze ontvangen was.
Nieuwe zonnekap is maandag aangeboden op mijn huisadres.
Het teveel betaalde geld is inmiddels ook al teruggestort.

nvt bestel gewoon 26-01-2012

zeer snelle service 's avonds om 22.15 betseld, volgende dag in huis

Pjotr82 26-01-2012

Ik was via kieskeurig op cameranu.nl uitgekomen, via de link die bij het product hoort. Ik heb de website dus niet hoeven te gebruiken om te zoeken o.i.d.
Mij is niks opgevallen aan de website, heel negatief of heel positief. Het functioneert in ieder geval prima en is overzichtelijk.

Bereikbaarheid kan ik niks over zeggen. Ik heb geen contact hoeven te zoeken verder.

Bestelling en levering: Ik had het om 22.15u besteld op een woensdag en had voor 'Pak je Gemak' gekozen. Zelf ophalen bij een ophaalpunt dus. De bestelling was om 22.45u verwerkt. Op donderdag kon ik het al ophalen. Heerlijk snel dus!
In de doos zat wat weinig vulling, maar canon verpakt de spullen ook goed, dus samen was het voldoende om de gangbare schokken goed op te vangen.
Al met al een 9. Een wat betere vulling van de doos, voor het geval dat, zou een 10 betekenen.

After sales: nog niet nodig gehad. Hopelijk blijft dat ook zo!:)

naamrenkum 26-01-2012

Snel op te zoeken op de website en duidelijke gegevens over de aankoop. Bestelling en levering snel en accuraat. Aan tre bevelen!

duco10 26-01-2012

Makkelijk vanaf de A6 te bereiken. Website ziet er goed uit.