Deze score is berekend op basis van 2390 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Frank Bogers 08-01-2012

Had al een tijdje zin in de Pentax K5. Bezit al een Pentax K20D. Met de K5 kun je ook filmen, hogere iso, meer snufjes dan op de K20D. Vrijdagavond (23/12)laat nog de camera besteld, wel voor 22.30 uur. Zou leuk zijn als ik hem de andere dag nog had (dacht ik zo). Kon ik de camera met X-mas uit proberen. Zaterdagmorgen waren we niet thuis en vond een briefje van postnl in de bus dat hij was geweest. Verdorie nou, cameraNU.nl komt na wat ze zeggen en ik ben niet thuis !!! Maar.... de bezorger had zijn 06 nr op het briefje achter gelaten. Ik gebeld, voice-mail ingesproken en kwartiertje later wie komt er aangereden, jawel postnl. Dus een heel fijne Kerstmis gehad dankzij CamuraNU.nl - Postnl - en van mijn vrouw dat ik de camera mocht kopen. Die was voor 10 personen een Kerstmaal aan het voorbereiden en dat loopt ook in de paparassen. Toppie dus voor allemaal.

JB_ 08-01-2012

CamaeraNU.nl levert echt de volgende dag: besteld op zondagavond om 10:00 uur en de volgende dag de camera in huis. Aanrader.

Trebor1980 08-01-2012

Na zelf een uitgebreide productbeoordeling te hebben gemaakt, kwam ik tot deze keuze. De website van CameraNU.nl is overzichtelijk en duidelijk in hetgeen meegeleverd wordt. Daarbij keuzemogelijkheden voor aflevering door een eigen bezorgdienst of door TNT. Ik heb gekozen voor de eerste, wegens slechte ervaring met TNT en andere 'derden'-leveranciers.

Het pakket werd binnen twee dagen bezorgd en zelfs een tussentijdse wijziging in het afleveradres leverde geen probleem op. Ik heb bij aflevering het product eerst nog bekeken, wat geen probleem was voor de oudere en vriendelijke chauffeur.

Derhalve een goede waardering voor de 'aftersales' en daarmee de klantvriendelijkheid.

Indomak 08-01-2012

Dit is niet mijn eerste aankoop bij Cameranu.nl. De webshop biedt goede informatie over het product dat ik op het oog heb. De bestelling en de levering is vlekkeloos. Met after sales heb ik, ook voor de vorige aankopen, geen ervaring.

jimmmm 07-01-2012

Ik koop voor het eerst bij deze webwinkel en ik krijg een gebruikt product (waarschijnlijk een demomodel)wat zo in de doos is gestopt en met plakbandjes is verpakt.
Als ik een gebruikt model wilde, dan ging ik wel op marktplaats kijken of naar een gewone winkel en met korting een demomodel aanschaffen.

MGP 07-01-2012

Prima shop! Snelle levering. Prima prijs!

janter 07-01-2012

Zoals beloofd perfecte levering

C. de Leeuw 07-01-2012

Prettige website om te bezoeken, alles duidelijk en gemakkelijk te vinden.
Al een paar keer goede ervaringen gehad.

Emmy123 07-01-2012

Duidelijke info over bestelling, voorwaarden, verzending.
Snelle en correcte bezorging.

GooitzenHilbert 07-01-2012

Bestelling was stipt op tijd en was compleet.

rob571 07-01-2012

Goede Service en snelle levering

Dries93 06-01-2012

ik vind dit persoonlijk de beste webshop van Nederland, ze zijn zeer correct in het leveren van pakketjes, mede dankzij UPS!
zeker een aanrader :-)

Hensepens 65 06-01-2012

Beoordelen, bestellen, betalen, volgende dag in huis.
Zo wil je toch je bestelling afgehandeld hebben?
Ga zo door, mij bevalt het prima.

robert kars 05-01-2012

Product was op voorraad. Elke stap in het proces via mail bevestigd. 's avonds om 8 uur besteld en de volgende dag al in huis. Perfect!

RM75 05-01-2012

Op de website is niet altijd duidelijk te vinden welke accessoires je bij jouw modelcamera kan gebruiken. Daarin tegen is de service en zeker de bereikbaarheid top. We kwamen in de problemen qua levering (niemand thuis, courier). Dit is keurig en snel afgehandeld waardoor we de lens toch nog mooi voor onze vakantie geleverd hebben gekregen.

Willem van Zuylen 05-01-2012

Uiters simpel bestellen en razensnelle levering

veer38 05-01-2012

woensadgavond voor 22.30 uur een videocamera besteld,de volgende dag werd het al keurig aan de deur afgeleverd.

Wendy 82 05-01-2012

Nette service na een dag mijn camera ontvangen en ben goed geholpen!!

Neeke de Hikker 05-01-2012

Allereerst via contactformulier een vraag gesteld met snelle reactie terug.
s`Avonds om 21.00 bestelling gedaan, via i-deal betaald en s`morgens om 09.15 uur de bestelling al in huis. Supersnel!!! Keep up the good work.

A.Y. 05-01-2012

Erg snel geleverd (de volgende dag). Op verzoek ingepakt. Erg netjes, met deze winkel ga ik vaker zaken doen.

Overzichtelijke website, alhoewel er misschien wat extra zoekfilters kunnen worden toegevoegd.

Jos 1934 05-01-2012

Het hele proces van kiezen, bestellen en leveren verliep vlekkeloos

Luigi Bulsing 05-01-2012

Ben geen liefhebber van webshoppen mede omdat je met het passeren van de plaatselijke middenstand de leefbaarheid in je eigen dorp/stad de nek omdraait. De snelle levering van het gewenste artikel gad helaas de doorslag. De afwikkeling van het een en ander liet overigens niets te wensen ov er.

Bartel Hulst Uq Design 05-01-2012

ING-ideal betalingen lag er landelijk uit.
CameraNU stuurde meteen een mail met een link waarmee ik na de storing eenvoudig de betaling kon herstellen.
Inmiddels al een aantal keer camera's gekocht bij CameraNU en zoals altijd weer perfecte afhandeling van de order en supersnelle aflevering.

Tinekea 05-01-2012

Voor de eerste keer een camera besteld.Goede gemakkelijke website met veel informatie over de artikelen. Bestelling keurig de volgende dag in huis. Met vriendelijke groet, Tineke

Rienegade6910 04-01-2012

Cameranu is een geweldig bedrijf. Zowel de winkel in Urk als de webshop bieden een ongekende service. Ook voor wat betreft de prijzen zijn ze erg scherp. Voordat ik m'n bestelling plaatste heb ik contact gehad met de winkel omdat ik e.e.a. aangepast wilde hebben. Daarbij wordt alle medewerking verleend en met de klant meegedacht. Ook de supersnelle service mag best eens genoemd worden. Vaak als je iets besteld wil je het liefst zo snel mogelijk de bestelling thuis hebben, althans ik wel. Dit is ook geen probleem bij Cameranu, de volgende dag was het in huis, goed verpakt precies volgens wens.
Kortom, een fijn bedrijf waar ik graag mijn spullen koop. De volgende aankoop zal zeker weer bij Cameranu zijn.

MarcenMonika 04-01-2012

Goede prijs-kwaliteitsverhouding van het produkt.
Duidelijke website,de laagste prijs,snelle levering en goede informatie in de periode tussen bestelling en levering.CameraNu is een aanrader.

RichardM2011 04-01-2012

Net een week voor de Kerst besteld en keurig op tijd voor de kerstvakantie op donderdagavond ontvangen. Perfect geregeld.

Jan 1980 04-01-2012

In december 2011 heb ik een Canon D600 gekocht bij Cameranu in Urk. De zaak is goed bereikbaar en ziet er modern en overzichtelijk uit. Het personeel is klantvriendelijk, zeer deskundig, neemt echt de tijd voor je en je merkt gewoon dat ze kwaliteit hoog in het vaandel hebben staan. Ze geven dan ook liever een goed advies, dan dat ze per se iets aan je willen verkopen. Misschien wel de mooiste zaak op fotogebied van Nederland.

Jacqie80 04-01-2012

Helaas voldeed het digitale lijstje niet aan mijn verwachtingen. Toen ik hem uit pakte vond ik hem toch te klein, maar ik heb hem gewoon zonder problemen terug kunnen sturen en alles is netjes afgehandeld.

Robby42 04-01-2012

de site is gemakkelijk .
De flitser was de volgende dag al in huis .
dus ze doen wat ze beloven.
dus erg goed.

Waltertjooo 04-01-2012

Vaker na tevredenheid besteld bij Cameranu.nl.
ben zeer tevreden over de camera.
Eerder ook al een voor mijn ouders gekocht en ze zijn er heel blij mee.

Swinkels MJ 04-01-2012

Leuk ingerichte winkel.
Deskundig personeel.
Men wordt bij de klantenservice netjes behandeld.

Gios1 04-01-2012

meerdere items bij deze zaak gekocht altijd zeer tevreden. En wat nog belangrijker is "personeel heeft verstand van zaken"

Lyla 04-01-2012

Om 18 uur besteld en om 19 uur een mailtje dat de bestelling onderweg is, super toch! De dag erna hadden we de camera inderdaad in huis!

yokado 04-01-2012

voor het eerst via jullie een betselling geplaats maar zeer tevreden goede service goed email contact en perfecte levering voor mij zeker een aanrader voor anderen toppie

jeandarque 04-01-2012

snelle levering per post , goed verpakt

ritaber 04-01-2012

Snelle levering en goede afhandeling.

wimgottmers 04-01-2012

Heel Heel goed!Bij mijn zat geen EOS Cashback kaart bij even gebeld en de andere dag in mijn brievenbus nog bedankt.

Monique F. 04-01-2012

Zeer snelle levering: donderdagmiddag besteld en vrijdag al in huis in degelijke verpakking.
Prijzen goedkoper dan elders.
Ik ben zeer tevreden over deze webshop.

marcopaula 04-01-2012

IK heb de tas op 2e kerstdag besteld en kreeg de dag er na 's morgens al een mail dat hij op de post was. De volgende dag is hij al aangekomen. Tevens kreeg ik een mail waar op een trackentrace nr stond vermeld. IK ben ook zeer te vreden over de website. Via de site kon ik een formulier in vullen over wat ik allemaal in de tas wilden hebben. En hier kwamen dan aanbevelingen uit. Verder klopt wat er op de site over de tast staat precies met het product wat ik heb ontvangen. Dus ik ben zeer tevreden. Ik zal zeker vaker iets bestellen.

Henkbt60 04-01-2012

goede prijs, service en aflevering

post46 04-01-2012

Wat CameraNu belooft, wordt ook nagekomen: Keurig en supersnelle levering van een macro-objectief tegen een aantrekkelijke (laagste prijs). Ik heb al eerder een camera besteld bij CameraNU en die bevalt me nog steeds prima! Als ik weer foto-accessoires nodig heb, neem ik eerst een kijkje op hun website.

Zora1983 04-01-2012

's avonds om 20.30 uur besteld en de volgende dag al bezorgd. Netjes op tijd dus. Er was een voucher die neit bij mijn camera zat en na gemaild te hebben kreeg ik heel snel een mail terug en 2 dagen later alsnog de voucher in de bus. Dus ik kan niets anders zeggen dan superservice en ben erg blij met mijn 600D!!

TheoP56 04-01-2012

Levering ondanks de feestdagen razendsnel!

Rudi Middel 04-01-2012

Uitstekende en snelle service. Website helder en overzichtelijk.

mirjelle 04-01-2012

de bestelling en aflevering is goed en betrouwbaar, en verpakking netjes en veilig

margreet01 04-01-2012

keurige prijs, snelle levering

fotolex62 03-01-2012

Cameranu doen wat ze beloven en bovendien niet te duur

nhvg 03-01-2012

Weinig aan te merken, koop al heel lang bij cameranu.nl.
Bij deze zending viel me wel de hoeveelheid verpakkingsmateriaal op. Allemaal wel papier, geen plastic, maar toch. De doos was wel erg veel groter dan de inhoud.
Verder zeer tevreden.

HaLemmer 03-01-2012

Lekker simpel zoeken, snelle levering. Top!