Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jeroen Hermans 22-01-2012

Beste prijs die ik kon vinden en duidelijke site. Ik heb nog even gezocht naar gebruikerservaringen en niets verontrustends gevonden. Besteld en volgens planning enkele dagen later in huis.

Prima winkel.

todw50 22-01-2012

laagdrempelige website, informatief.
makkelijke bestelprocedure, goede iinformatie over de bestelling
vlotte levering

HoogendoornJH 22-01-2012

Ik had de Braun Digiframe 1560 gekocht maar die beviel niet omdat het foto's niet random genoeg kon afspelen. Retourneren was geen probleem en het bedrag was al snel op mijn rekening teruggeboekt.

kgb49 22-01-2012

Besteld,

een foutje gemaakt in de adressering, maar CameraNu paste dit snel en probleemloos aan

Eric Ulrich 22-01-2012

Alles verloopt snel en soepel

Gijs van der Heijden 22-01-2012

Cameranu.nl is gewoonweg super. Duidelijke website.
, prima prijzen en de levering is perfect.

prinsesje2012 21-01-2012

Doorslaggevend voor deze nieuwe bestelling : betrouwbaar ; duidelijk ; service als laatste de prijs.

Rudi55 21-01-2012

Super snelle levering goede info na mail kan niet beter

Eliza van de Ven 21-01-2012

Nadat ik eerst bij een andere leverancier een telelens besteld had, die na 2 weken nog steeds niet afgeleverd was, heb ik die bestelling gecancelled, en bij cameraNu.nl besteld. De volgende dag was de telelens al afgeleverd, perfect! en zelfs nog iets voordeliger dan bij de eerdere firma.

Coes 21-01-2012

Niets is perfect, dus geen tienen, maar de website is overzichtelijk en duidelijk. Er wordt ook aangegeven als iets minder geschikt is voor bepaalde toepassingen. Een ontbrekend voucher bij mijn order (afgehaald in de winkel), werd na één emailtje opgestuurd en lag de volgende dag in de brievenbus. Email werd ook snel beantwoord.

J. Brunsveld 21-01-2012

probleemloze snelle levering

Michael___ 21-01-2012

Zeer vlotte afhandeling (binnen 24 in huis), duidelijke bevestigingen via mail en scherpe prijs

Graseter 21-01-2012

Lamp met statief besteld en na een dag in huis. Bij uitpakken bleek de reflector te zijn gedeukt. Na tel overleg met DOA nummer via antwoordnummer retour en 2 dagen nieuwe onbeschadigde lamp weer in huis. Dat is service. Ga zo door.

Frans Venray 21-01-2012

alles keurig volgens afspraak en op tijd.

trotse FX700 bezitter 21-01-2012

De site is erg duidelijk ook wat de voorraad betreft.
Ik heb eenmaal gebeld of ik ook kon ophalen of dat ik moest bestellen via de site.
Dit werk meteen duidelijk en helder uitgelegd.
het toestellag aal klaar toen we daar aankwamen.
Wel was het erg druk.
In de winkel kon de persoon die ons hielp het een en ander uitleggen over het toestel, helemaal top!

daan031987 21-01-2012

voor 22:30u besteld is volgende dag in huis (betalen via Ideal) gaat inderdaad op voor deze website, uitstekende service dus. (de binnen 24-uur levering is namelijk niet bij alle websites gegarandeerd, ook al zeggen ze van wel)

D.Tolman 21-01-2012

Prima voorlichting.
Normale prijzen.
Goed berijkbaar.

Atalanta 1 21-01-2012

Website is mooi om alles te bekijken en te vergelijken,
Met werkelijke siteverkoop heb ik geen ervaring omdat ik voor dit soort bedragen wil zien, voelen en ervaren wat ik daadwerkelijk koop.

After sales heb ik geen ervaring mee, juist omdat er geen after sale nodig was.

Goed en correct door personeel behandeld.

Zal er zeker vaker komen of misschien wel via de site bestellen.

Keecie57 21-01-2012

Voor de eerste keer gebruik gemaakt van CameraNu.nl en ik kan niet anders zeggen dat alles supergoed geregeld is. Een van tevoren gestelde vraag werd meteen beantwoord en zowel de bestelling als levering ging supersnel.
In de avond besteld en de volgende dag geleverd.
Zo zouden alle webshops moeten werken!!
Ik beveel jullie graag aan bij andere.

bertie256 21-01-2012

geweldige tas voor even een dagje foto's maken! ligt heerlijk op je rug! beide handen vrij en super indeling voor elle camera benodigheden! service en levering was perfect!!!

fotograaf33 21-01-2012

Snel en vlot geleverd. Helaas bij CameraNu moet men ook vooruit betalen via het net, dit is niet de veiligste methode.

Aekiameh 21-01-2012

Prima service, snelle, perfecte levering. Retourzending werd zonder pardon geaccepteerd, ook daar weer prima service. Prijzen liggen hier behoorlijk lager dan in de winkels, assortiment is ruim.

kijfje 21-01-2012

Duidelijke website en wat er staat qua bezorging, wordt ook aan gehouden. Op de dag van bestelling terug gebeld door cameraNu.nl i.v.m een onvolledige opgave van persoons gegevens.De dame die mij terug belde handelde t op een rustige en vriendelijke manier af.
De volgende dag werd zoals beloofd de camera op het huis adres geleverd. Tot nu toe erg tevreden met de aanschaf. Camera maakt schitterende panorama foto's
:-)

Geert M 21-01-2012

Heel duidelijke website. Kreeg onmiddellijk antwoord op mijn mail. Werd super snel geleverd. Een tevreden klant bij !

DutchChow 21-01-2012

Zeer u2date met fotoapparatuur en scherpm in orijssstelling. Goede omschrijvingen van de diverse artikelen.

Waldster 21-01-2012

Via de overzichtelijke website een eerste keus gemaakt. Voor de winkel was ruim voldoende parkeergelegenheid. Werden vlot, vriendelijk en met kennis van zaken geholpen. Met een voldaan gevoel (en statief) weer naar huis gereden.

Waldster 21-01-2012

Via de overzichtelijke website een eerste keus gemaakt. Voor de winkel bleek ruim voldoende parkeergelegenheid.
Werden vlot, vriendelijk en "met kennis van zaken" geholpen. Met een voldaan gevoel (en statief) weer naar huis gereden.

grimbeer 21-01-2012

overzichtelijk aanbod, goede produktinfo, correcte en snelle levering

Richard Dijkema 21-01-2012

Een van de grote voordelen van CameraNU.nl is de combinatie van een webwinkel en een echte winkel waar vakmensen de kennis in huis hebben om je van goed advies te voorzien. Ben erg blij met mijn Tamron 10-24 mm groothoek.

Jan2051 21-01-2012

's avonds om 21 uur besteld, de volgende ochtend om 11 uur op de stoep. Amazing!

Martin-H 21-01-2012

De hele bestelling liep zoals het zou moeten lopen: perfect...

Marielle152 21-01-2012

Goede service, woensdagavond besteld en donderdag ochtend al in bezit! Super!! Goede combinatie acties was prettig voor een beginnende fotograaf. Gelijk een complete set waar je genoeg mee kunt.

Robsp5 21-01-2012

Snelle levering! Overzichtelijke site met vergelijkingsmogelijkheden.

tombie1998 20-01-2012

Ik heb met plezier een hele mooie camcorder gekocht die zeer goed werkt en snel is geleverd. Als ik weer iets nodig heb zoals een camera weet ik waar ik moet zijn!

Freddylong 20-01-2012

Goed gedocumenteerde site waar alle artikelen snel en overzichtelijk te vinden zijn.
No-Nonses website die gewoon doet wat ze zeggen.
Deden alle webwinkels dat maar!

katje46 20-01-2012

Zeer overzichtelijk site, alles wat je moet weten op de home-page, het gebruik wijst zich de weg vanzelf. Binnen een uur na bestelling een mail en track en trace code en link naar de postnl site. Binnen 24 uur geleverd. Zeer goed beschermd verpakt. Een volgende keer zou ik hier beslist weer bestellen!

Kina 20-01-2012

Betrouwbare, gebruikersvriendelijk en strakke website, erg veel keuze, goeie prijzen, snelle en zorgvuldige bezorging, goeie bereikbaarheid. Aanrader om online je foto materiaal aan te schaffen. Voelt safe!!!

Egon Verharen 20-01-2012

Bestelling en product top, alleen jammer dat ze postnl gebruiken voor aflevering. Wat een slecht bedrijf is dat. Niet werkende website, niet meewerkende medewerkers. Heeft me 4 dagen extra gekost om de camera in mijn bezit te krijgen terwijl het de dag van bestelling verstuurd is.

R.Zaaijer 20-01-2012

Duidelijke website betaling ging makkelijk en levering was snel vrijdag besteld zaterdag binnen.After sales niet nodig gehad ik zal hier zeker vaker gaan bestellen.

margrad 20-01-2012

supereenvoudig bestellen en betalen, razendsnel opgestuurd, alleen bezorger Post.nl liet het afweten, dus zelf op moeten halen bij postkantoor. Prima flitser!

sonja starbucks 20-01-2012

Prima, nog nooit snellere levering gehad.
Vrijdag half 10 's avonds besteld. Zaterdag middag in huis!

reinier47 20-01-2012

ik had een foute bestelling gedaan, terug gestuurd geen probleem van gemaakt, geld na een week al terug gestort. prima en netjes geregeld

Mark432 20-01-2012

Producten zijn goed te vinden op de site. Vrijdag middag bestelt, zaterdag geleved. Prima! Ook het retourneren van 1 van de accessoires verliep zonder problemen.

Markwnchatrin 20-01-2012

Ben zeer tevreden over de Webshop van Cameranu.nl om de volgende reden.

Ben chauffeur van beroep ( vaak laat thuis ) en kan bij de webshop altijd nog wat bestellen en de volgende dag in huis hebben als ik een foto klusje heb of in t aankomende wknd.

Men kan ook voor vrage online goed terrecht en worden zeer netjes binnen korte tijd (dag) beanwoordt en ook duidelijk beanwoordt.

Prijzen zijn netjes en kwaliteit van produkten is perfect.

Johannes41 20-01-2012

De lens had problemen met scherpstellen, is na een test daar (was erg druk) gelijk omgeruild voor een nieuwe, snelle levering, deskundig personeel, goede service.

boeroe666 20-01-2012

Na diverse prijzen vergeleken te hebben, heb ik de gok genomen om via cameranu.nl te bestellen.

Vrijdagavond om 22:00 uur de bestelling geplaatst en betaald via Ideal.
Diezelfde avond kreeg ik al een bevestigingsemail dat de bestelling in behandeling was en de dag erna bezorgd zou worden.
En inderdaad! De zaterdag erop (dus direct de volgende dag) werd de camera rond 17:00 uur door TNT bezorgd. Dat noem ik nog eens een snelle service!

Heb met aftersales nog geen ervaring aangezien de camera nog steeds werkt en ik (nog) niet voor garantie moet reclameren. De camera was trouwens verpakt in een grote doos en werd zo keurig beschermd.
Nogmaals petje af voor de snelle bestelling/bezorging.

phonik41 20-01-2012

Website is overzichtelijk
snelle levering en goed verpakt

waesje 20-01-2012

Alles zoals je maar kan wensen; duidelijk, correct en erg snel geleverd.

LydiaR 20-01-2012

Super camera! Netjes verpakt.Paste alleen niet in de cameratas, maar deze kon zonder problemen retour. Kreeg netjes een mail dat ze de tas ontvangen hadden en daarna was het geld ook zo weer retour op mijn rekening.

John171b 20-01-2012

Telefonisch contact was effectief, speciale notities betreffende de aankoop, inclusief wijzigingen t.o.v. de website, was geen enkel probleem.
Levering de volgende dag al !