Deze score is berekend op basis van 2386 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Annemiek1010 24-01-2012

Ik kon mijn producten makkelijk vinden op de website. Ik had de bestelling 's avonds om 22.00 uur gedaan en eind van de middag, volgende dag had ik het al in huis. DAt was wel supersnel. Handig hoor.

chrbos 24-01-2012

Goed, snel en deskundig advies met betrekking tot vragen gesteld voor doen van juiste aankoop.

Delilahs 24-01-2012

Duidelijke overzichtelijke website, je weet waar je aan toe bent!
En zelfs voor 22.30 uur bestellen de volgende dag in huis!!!
En de prijzen zijn ook nog aantrekkelijk, wat wil je nog meer :-) M'n volgende aankopen voor mn camera ga ik hier weer zeker aanschaffen.

Jochem678 24-01-2012

Lekker overzichtelijke site met de juiste informatie. Geen pretenties en komt eerlijk over. Zakelijk en doelgericht wat het prettig maakt om specifiek te zoeken. Er zijn geen plotseling bijkomende kosten en de prijs is scherp. Snelle levering met de mogelijkheid om het pakketje elders te laten bezorgen. Ik ben een tevreden klant. Ik heb nog niets met de klantenservice van doen gehad en hoop dat dat zo blijft (hangt af van hoe lang de camera meegaat), maar heb het idee dat dat wel goed komt, ook als ik er toch mee naar de klantenservice moet.

nicoV75 24-01-2012

Er was iets mis gegaan met de levering,dit is KEURIG!!! En naar alle tevredenheid opgelost,super geholpen door de klantenservice door snel te reageren en goed op te lossen,daarom een dikke 10 ....vr gr nico

Jan Dijkst 24-01-2012

De bestelling was zo geplaatst en bevestigd.
het pakketje was via TNT goed te volgen en werd op tijd bezorgd!
Ook de after sales was priam. De mail over een vraag werd keurig op tijd beantwoord.
Grote pluim!!

robbert65 24-01-2012

Voor ik tot aankoop ben overgegaan had ik nog meerdere vragen.
Alle vragen zijn zeer correct afgehandeld.
Verder snelle en nette levering.

edodb 24-01-2012

Uitzonderlijk snelle levering. Om 21 uur besteld en het was de volgende middag geleverd. Het product was naar behoren.

LarsValk 24-01-2012

Ik vind de website goed, maar minder dan de vorige. Bestellen en afrekenen gaat prima en eenvoudig. Heb deze afgehaald in Urk en stond binnen 5 minuten weer buiten.

Hans2100 24-01-2012

Snelle en duidelijke afhandeling van de bestelling.
Donderdagavond besteld en zaterdag geleverd.
Supersnel !

karel o57 24-01-2012

de wedside is goed opgezet overzichtelijk
zoeken gaat goed
bereibaarhied is evereens goed
besteling klopte alles wat ik bestelt had klopte
en de levering was optijd volgens afspraak

B V D
Karel 123

N.P.Feenstra 24-01-2012

Heb een flitsschoenkapje besteld en binnen 24 uur in huis.
Grote klasse Super service!!.

HvdK65 24-01-2012

De batterijgrip was fors afgeprijsd. Ik was er al langer naar op zoek en heb deze daarom besteld.
Aanvankelijk gaf de site aan dat per koerier geleverd kon worden of zelf afgehaald. Daar was mijn keus niet bij.
's Avonds werd ook de optie afleveren per pakketpost aangegeven; vervolgens de bestelling geplaatst waarna de volgende dag werd geleverd.

Sandra Lever 24-01-2012

Dit is al de tweede camera die ik binnen een paar weken bij deze shop koop.
Prijs + verzending de goedkoopste, goed aangeschreven en supersnel. Vandaag besteld en morgen in huis.
De webshop is overzichtelijk, geeft gelijk aanvullende opties weer. Ik ben super tevreden en zal zeker mijn volgende aankoop bij deze winkel doen.

elly hagens 24-01-2012

De bestelling werd vlot uitgevoerd en was prima verpakt.Ook een vraag die ik van te voren hierover stelde werd snel beantwoord!

Kick 1947 24-01-2012

De website is zeer duidelijk.
Snelle en correcte levering.

Albert Heldoorn 24-01-2012

Duidelijke en overzichtelijke website. Makkelijk te bestellen. Volgende dag geleverd. Helemaal top.

Bunte 24-01-2012

eerste aankoop gedaan via website. informatie daar was onjuist. follow up zeer correct.
In winkel correcte en deskundige bediening, soms lange wachttijden.

mijn naam is 1938 24-01-2012

Alles via mail geregeld, naar volle tevredenheid. Wist precies wat ik wilde kopen en na het bedrag overgemaakt te hebben via telebankieren, werd het product met hun eigen koerier bij mij thuis afgeleverd.
Niets dan lof voor deze internet winkel.
Ook andere internet winkels geraadpleegd maar hadden het product niet in voorraad maar gelukkig bij cameranu wel ondanks dat het product moeilijk te krijgen is vanwege de vraag naar dit product.

Ericaan 24-01-2012

Ondanks dat het een compacte camera is, is de beeldkwaliteit fantastisch.
De bediening is intuïtief: vrij simpel, op je gevoel kom je heel ver.
Klein minpuntje: er zit niet standaard een draagtasje bij.

6415 24-01-2012

Snelle levering. In tegenstelling tot andere internetaanbieders was dit toestel wél met Nederlandsetalige gebruiksaanwijzing. Prima.

Zefke 24-01-2012

Zeer duidelijke website en de voorraadstatus lijkt accuraat. Thuiswinkelwaarborg. E-mail vragen worden snel beantwoord. Prijzen zijn zeer goed, maar accessoires kunnen elders goedkoper zijn. Snelle bestelling en betaling mogelijk. Zeer snelle levering! Geen ervaring met aftersales.

Joop233 23-01-2012

Duidelijke en overzichtelijke site. komen hun levertijden na.

Johan Smits 1963 23-01-2012

Bij CameraNU.nl bestellen is een lust.
vandaag bestellen morgen heb je het product al thuis.
Zo doe je nog eens zaken.
CameraNU.nl ga zo door,geweldig.
Volgende keer bestel ik weer bij jullie.
Wel de prijs scherp houden.
Groetjes
Johan Smits

b de g 23-01-2012

snelle levering, en goede begeleiding via email, je wordt steeds goed op de hoogte gehouden.
ziet er goed betrouwbaar uit en maakt dat volgens mij ook waar, verder nog geen ervaring met deze web winkel.

mr earl 23-01-2012

ik heb besteld bij camera.nu wegens de lovende recensies. en urkers leken mij ook wel betrouwbare mensen. bovendien scheelde het behoorlijk in de prijs in vergelijking met andere (web)winkels. ik heb daarom geen spijt van deze aankoop.

Wieg88 23-01-2012

Tot 22.30uur nog kunnen bestellen en dan de volgende dag geleverd is fantastisch. Je wordt goed op de hoogte gehouden per mail betreffende je levering.

Valente 23-01-2012

Hallo,
Super duidelijke website, staat goed vermeld wat voor functie er zijn over het product, ook hoe de levering wordt gedaan of het op voorraad is en dat je alles kan volgen en idd op tijd geleverd wordt.
Zo zouden ze allemaal moeten zijn.

Nikon coolpix 23-01-2012

Zer vlotte afhandeling van de bestelling, goed verpakt en goed te volgen in de levering

Richard189 23-01-2012

Vragen die ik vooraf per e-mail stelde werden binnen een etmaal beantwoord en de lens werd 1,5 dagen na de bestelling keurig verpakt afgeleverd. En nog een scherpe prijs ook. Prima service dus!

Willlie1956 23-01-2012

Ik ben zeer tevreden over de webshop, maar ook de afhandeling na de bestelling.

R. Kamps 23-01-2012

Goede h8ulp bij uitzoeken Objectief. Snelle bevestiging en levering.

Harry Brouwer. 23-01-2012

Ik heb voor eerst een foto besteld en ik ben voor de volle 100% tevreden. Het resultaat is werkelijk schitterend en ook nog eens goedkoper dan bij reguliere zaken als Hema en Kruidvat.
Inmiddels heb ik anderen in kennis gesteld van dit bedrijf.

Rob 1947 23-01-2012

besteld een ocassion lens voor canon eos camera, ben bekend met camera nu dus is vertrouwd en goed adres.

anicaembregts 23-01-2012

Ik ben tevreden. Op de website is alles gemakkelijk te vinden, en de camera was vlot geleverd.

mvdkous 23-01-2012

Voor deze website gekozen omdat hij deze camera het goedkoopste aanbood. En geen verzendkosten. Maandagavond laat besteld en wat schetst mijn verbazing dinsdag werd hij al bij mij bezorgd. En gewoon voor normale bezorging gekozen. Ik ben super tevreden over cameranu.nl en zou het aan iedereen aanbevelen.

RGP Bakker 23-01-2012

Al vaker dingen (objectief, flister, statief) via deze webwinkel gekocht. Snel en keurig verpakt geleverd. Kan niks zeggen over de aftersales, alles werkt gelukkig nog :-)

mspoorenberg 23-01-2012

zeer duidelijke website en ongelooflijke snelle en gratis levering.

Robertleendert 23-01-2012

De scanner is gelijk verstuurd en ik had hem de volgende dag al binnen. Zo hoort het. Ga zo door Camera nu!

ReijnenVenlo 23-01-2012

Deze lens voor op mijn Canon EOS 600d is mijn tweede bestelling bij CameraNu. Ze boden weer een scherpe prijs en snelle levering. CameraNu is een veilige keuze voor mij. Als ik weer iets wil bestellen ga ik zeker eerst bij CameraNu kijken!

Jacqie110 23-01-2012

Duidelijke website, check alleen goed je adres voordat je verder klikt want als je na afloop nog even wilt checken dan verlies je je bestelling! Super snelle bezorging, telefonische klantenservice snel bereikbaar en super vriendelijk!

Fontein01 23-01-2012

Cadeaubonnen besteld voor een verjaardag via website. Keurige en snelle levering.

meer dan tevreden klant 23-01-2012

Via Kieskeurig vrij gedetailleerd geinformeerd over de mogelijkheden van de camera : precies wat ik nodig heb.
De waardering van eerdere klanten (en de prijs !) was de reden om mijn bestelling te plaatsten bij Cameranu.nl

En daar heb ik zeker geen spijt van. In minder dan 24 uur (besteld rond het middaguur op vrijdag) had ik de camera al zaterdag in huis. Via track & trace wist ik ook precies wanneer ik even thuis moest zijn.
In een woord : Super, voor herhaling vatbaar....

Marianne van Es 23-01-2012

Site is duidelijk. Informatie na bestelling is snel en goed. Levering op tijd.

Bart en Wil 22-01-2012

Ging allemaal erg soepel. De enige reden dat we bij Camera.nu uitkwamen was de prijs. De levering ging erg snel dus we komen vast nog eens terug.

Peru8 22-01-2012

Goede en snelle service (ook after sales) van deze webshop. Goede prijsstelling. Ervaar het voordeel van een speciaal(web)zaak!

william003 22-01-2012

Reeds eerder besteld toen goed en nu ook weer.
Snelle en correcte levering.

W. ten Bloemendal 22-01-2012

Ik heb verrekijker besteld en betaald op 15-01-2012.
Op 20-01-2012 nog geen bericht of bezorging.
Op 20-01-2012 gebeld; direct daarop een verzendbevestiging en op 21-01-2012 aangetekend ontvangen.
Alhoewel ik heel vriendelijk en behulpzaam te woord wer gestaan, vrees ik dat de bestelling niet goed doorgekomen was bij de expeditie. Eind goed, al goed.

kamera 22-01-2012

het bestelde artikel is dezelfde dag verzonden en de dag daarna ontvangen. Toen bleek echter dat er geheel andere artikelen verzonden waren dan besteld en op de orderbon in de verpakking vermeld. Ik heb direct gebeld met de klantenservice en deze beloofde me per omgaand het bestelde artikel toe te zenden, het foutieve artikel kon ik naar een antwoordnummer retourneren. De volgende dag is inderdaad het juiste artikel bezorgd.

Ondanks de in eerste instantie foutieve levering, mijn complimenten voor het snelle herstel van de bestelling.

Berry11 22-01-2012

Artikelen zijn goed te vinden op de site; site reageert vlot. Levering zonder mankeren op tijd op de post; aandacht na levering of alles naar wens is.