Deze score is berekend op basis van 2398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sjeuf 06-03-2012

Bestelde spullen snel en goed afgeleverd.
Aftersales was nu niet van toepassing, heb wel enige tijd geleden een lens opgestuurd met problemen. Alles was binnen redelijke tijd prima opgelost.

BAHEER 06-03-2012

Snelle levering , zeer goed verpakt tegen een faire prijs

fotograaf 1965 06-03-2012

CameraNU.nl ..... Prettige/vakkundige mensen om mee zaken te doen. Snelle levering Kortom : Aanrader

Koos Geluk 06-03-2012

De vragen die ik over mijn geplande aankoop had
werden correct en snel beantwoord. Eenmaal in mijn bezit ben ik een tevreden klant

Hans Otten 06-03-2012

Prima van te voren geinformeerd over beschikbaarheid, uiterst snel geleverd in prima verpakking en van elke stap op de hoogte gebracht.

MilleCose 06-03-2012

Overzichtelijke site, snel gevonden wat ik nodig had, en het was voorradig. De volgende dag geleverd!

Hannah65 06-03-2012

Dit is niet mijn eerste bezoek aan de winkel en het feit dat ik de moeite neem om weer terug te komen voor deze aankopen zegt eigenlijk al genoeg. Het is toch een uur heen en een uur terug.
Het personeel kwam ook deze keer weer vriendelijk en klantgericht op me over.
Ik had me al goed voorbereid op wat ik wilde gaan kopen dus ik had niet echt een uitgebreid advies nodig.
Er hing een ontspannen sfeer in de winkel en je kunt er rustig rondkijken en een kopje koffie of thee pakken.

Thijs - Limbricht 06-03-2012

Prima overzichtelijke website; Besteld via de webshop (voor 22.30!), volgende dag in huis! Zeer snelle afhandeling! Producten prima in orde.

everthen 06-03-2012

er werd een verkeerde bestelling verstuurd, maar de fout werd op een zeer vriendelijke, snelle wijze verholpen

mamatjemies 06-03-2012

Niets als lof, mooie prijs, snelle levering, super!!!!

FJ Schouten 05-03-2012

Cameranu levert snel en correct. Ook telefonisch goed bereikbaar. Duidelijke en correctebinfo op de website.

P.J. van der Veen 05-03-2012

Meestal koop ik mijn fotobenodigdheden direct in de winkel. Ik heb een ritje vanuit Groningen er graag voor over. In de winkel wordt men zeer plezierig en accuraat geholpen. De medewerkers hebben verstand van zaken en zijn erg vriendelijk.
Kopen via de webwinkel werkt ook net zo prettig. Het bestelde materiaal wordt op tijd geleverd en er wordt duidelijk vermeld wanneer er levertijden voor bepaalde producten zijn.
Al met al is CameraNU.nl een betrouwbaar bedrijf.

fotoharlingen 05-03-2012

vlotte levering van mijn camera en accuraat reageren op mijn vragen.
De website is duidelijk en makkelijk.

Ray-007 05-03-2012

Snelle levering, Makkelijke bestelprocedure, Goede betaalmogelijkheden. Geleverd wat ik besteld heb. Goede informatie op de website.

eagle123 04-03-2012

Goede service en snelle levering. Eerder al eens een camera besteld. Deze kreeg problemen en probleemloos omgeruild voor nieuw exemplaar.

falstring 04-03-2012

website: goeie productinfo
bestellen: heldere, snelle procedure
bevestigen: bevestigingsmail prompt ontvangen
uitleveren: verzending gemeld per mail
beloofde tijd: op beloofde tijd verzonden
ontvangst: correcte aflevering, zorgvuldig verpakt

dbloem 04-03-2012

CameraNu - heel gemakkelijke website ! - kwam haar belofte na (wat ik niet had verwacht: op vrijdag besteld, dus zaterdag misschien ? Maar de scanner wea er op zaterdag !).
Zeer tevreden over CameraNu. Toegankelijkheid en afwikkeling soepel en probleemloos.

name1078 04-03-2012

Duidelijke site, prima product, netjes verpakt en geleverd. Wij zijn dus tevreden!

Bart Willemsen 04-03-2012

Prijs is goed, website duidelijk en snelle levering, prima

Rini1957 04-03-2012

Reservering van het artikel, de uitleg erover in de winkel en de tijd die men voor je neemt zodat je met ee tevreden gevoel de winkel uit loopt: helemaal top!!!

Gilster 04-03-2012

No nonsens website. Zeer bevallen ook de mogelijkheden van pakje gemakje en in de winkel ophalen geven deze winkel een toegevoegde waarde.

Pakketje netjes ingepakt en optilde geleverd. Communicatie website over status duidelijk.

Niks op of aante merken.

Magyar 04-03-2012

Ik ben tevreden met de wijze waarop deze bestelling door u is afgehandeld. Daarnaast ben ik tevreden met het product. Ideaal om gebruik te kunnen maken van een speciale aanbieding.

CarlijnC 04-03-2012

Altijd prima bij CameraNU, bestel er al tijden mijn fotoapparatuur, normaal spiegelreflexen en objectieven, nu eens een klein compactcameraatje, en ze hebben me nog nooit teleurgesteld. Levering altijd snel en ze staan je altijd op professionele wijze bij als je vragen hebt. Ook is de garantieregeling goed. Niks dan goeds voor deze winkel!

pdame1 04-03-2012

Ik ben zeer tevreden over de leveringen. De betrouwbaarheid van het bedrijf is voor mij zeer belangrijk en jullie voldoen hier ruimschoots aan.

Gerda51 04-03-2012

Ik ben in de winkel geweest, ik vond het ontvangst perfect.
De winkel zag er keurig netjes uit ook het personeel zag er repesentatief uit.
Ik werd met heel veel kennis van de producten geholpen.
Een zeer fijne winkel voor je fotoproducten, ik raad het iedereen aan.

Bedankt voor de fijne service.

roodmusje 04-03-2012

Prima service, zowel telefonisch als in de praktijk. Probleem goed opgelost en snel. Heel tevreden over deze webshop!

Robert696969 04-03-2012

Mooie prijs, snelle levering en geen bezorgkosten. Kan een ieder deze winkel aanraden.

Jean De Keukeleire 01-03-2012

Zeer vlugge levering naar België, ontvangen op 2 dagen

HSch 28-02-2012

Weliswaar een eenvoudig product, maar de levering was dan ook supersnel: 's avonds rond 10 uur besteld, de volgende dag netjes verpakt thuis.
Perfect.

Peter van Duijn01 27-02-2012

Ik ben erg tevreden rondom het bestellen van artikelen bij CameraNu. De service is er goed. En de artikelen worden erg snel afgeleverd. Van mij krijgt CameraNu een dikke 9!!!

bedankt

BJ5D 23-02-2012

Na telefonisch overleg over de beschikbaarheid had ik de camera via de webshop besteld.
Een paar uur later via de mail de factuur en volgcode ontvangen.
Het pakket werd binnen 24uur bezorgt.
CameraNu is eerlijk, meedenkend, niet patserig, en scherp geprijsd.

Robemo 16-02-2012

Werkelijk ongelooflijk snelle levering, namelijk de volgende dag, terwijl 's avond om 10 uur was besteld. Ook de feedback over de bestelling is snel en helemaal volledig. Ik zou niet weten, wat je nog meer zou willen. Super
Een voorbeeld voor andere webshops. Zo hoort het. Overzichtelijk, snel en volledig.

marapi 16-02-2012

Heel snel bezorgd. Netjes verpakt. En werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn spulletjes. Top site. Overzichtelijk. Makkelijk dat je ziet of de spullen voorradig zijn.

Roel Duijnhouwer 16-02-2012

Website prima opgebouwd en heel goed onderhouden.
Bereikbaarheid had nog beter kunnen zijn, maar niet heel erg veel.
Bestelling gedaan om 21.00 uur... de volgende dag al in huis. Ongelofelijk !!
After sales ook helemaal niets mis mee.
CameraNU is dé shop voor mij!

P.Haaksma 16-02-2012

Alles volgens afspraak en de voorraadgegevens van de
site geleverd.

Ton de V 16-02-2012

Cameranu is een goede keuze omdat zeker de service bijzonder goed is te noemen. Als je de service verdient doet men niet moeilijk over kleinigheden. Ook is er ondanks de webwinkel een persoonlijk contact mogelijk. Ben ook in Urk geweest en heb de mooie winkel die goed bereikbaar is bekeken. Het telefonisch contact vooraf aan de aankoop met één van de medewerkers was verhelderend en aangenaam. Zeer belangrijk vandaag aan de dag. Als ik weer wat nodig heb rijd ik liever een ommetje van 100 km dan een kat in de zak te kopen. Inmiddels heeft een kennis van mij in de buurt de winkel ook op mijn aanraden bezocht en een camera gekocht.

Fotootjemaken 16-02-2012

Supersnelle levering en keurig verpakt alles compleet,
TOP!!

rialtho de schitterende 15-02-2012

gister (14-02-2012) besteld na 22:00 omdat de website waar ik dit artikel had besteld (en betaald via iDEAL) mij om 22:00 doodleuk belt dat de voorraad informatie niet up-to-date was. Daar heb je natuurlijk niets aan. a.s. vrijdag een amateur toneel voorstelling van mijn nichtje en ik wil foto's maken, zonder flits, vandaar deze lens. CameraNu kan tenminste wel leveren. als je voor 22:30 besteld en betaald. Dus opnieuw betaald en ja hoor, volgende dag netjes afgeleverd door TNT. Prima zo.

JH Smit 14-02-2012

Hallo
Ik wil even laten weten hoe byzonder tevreden ik ben over de service van CameraNu .Al geruime tijd koop ik daar al mijn fotospullen en er wordt altijd zeer snel gereageerd en het zijn altijd de laagste prijzen.
Bij een foute bestelling ook altijd binnen een dag geruild en nu mijn laatste ervaring een kabeltje van een remote control(door mij gesloopt)dat vlgs mij niet los te koop is "hadden ze nog liggen"en is kosteloos naar mij verzonden .
WAT MIJ BETREFT EEN HELE HETE DOUCHE.

wim120949 14-02-2012

Per ongeluk een aantal artikelen dubbel gekocht en via Ideal betaald. Mijn fout. Een email gestuurd naar de klantenservice om de teveel bestelde artikelen te corrigeren en het teveel betaalde bedrag terug te storten. Volgende dag ook nog telefonisch kontakt gehad met de klantenservice. Levering van de juiste artikelen was de volgende dag en na 2 dagen was het veel betaalde bedrag terug gestort. Hulde voor CameraNu.nl

naa1853 13-02-2012

Na zorgvuldige vergelijking een camera uitgezocht op zondagmiddag. In Urk was men het goedkoopst en het kwam betrouwbaar over. Meteen besteld en vervolgens een mail gestuurd. Had namelijk haast in verband met vakantie. Maandag keurige reactie op de mail en op dinsdag de camera van de post in ontvangst genomen.

NijhoffJ 13-02-2012

Duidelijke website met goede voorraadindicatie, de telefoon wordt snel beantwoord en wijziging van verzendmethode en creditatie van een deel van de verzendkosten zijn probleemloos opgelost na 1 belletje. De volgende dag geleverd.

Kortom topwinkel.

Hansduyx 09-02-2012

Email gekregen toen het product op voorraad was, meteen besteld en de volgende dag binnen. 's Avonds nog een telefoontje gehad ivm de adres controle. Perfect!

A Hakvoort 09-02-2012

service staat hoog in het vaandel bij CameraNu.
Ik kocht er in het verleden al diverse fotospullen.
Nu had ik een nieuwe cf-kaart gekocht. Hij was slechts een 3 tal keren gebruikt, maar ik kreeg de kaart niet meer uitgelezen/geformatteerd.
Geen probleem: retour sturen en je ontvangt per omgaande een nieuwe.
Grote klasse!

5Y3GT 08-02-2012

Prima site . Met een paar klikken ben waar je moet zijn.
Had per ongeluk met het betalen op een verkeerde knop gedrukt, alles weer weg. Contact gezocht met telf en binnen een halve minuut was alles geregeld.
Ik hoor en zie wel eens wat anders.

dennisos 08-02-2012

er was een probleem met de chip kaart op een cartridge. was onmiddelijk en ZONDER problemen geruild. Perfecte service

Bart 18 07-02-2012

Meerdere reparaties aan de lens, uiteindelijk van Cameranu een nieuwe lens gekregen.

Marlon H. 07-02-2012

Reeds 3 producten bij CameraNU.nl besteld waarvan het duurste product €900,00 was. Verpakking was met zorg verricht. En kan niet anders zeggen dat van bestelling, verpakking, verzending, administratieve afhandeling en after sales alles correct en klantvriendelijk was afgehandeld. Gewoon een goede service!!

peru8 07-02-2012

Perfecte afwikkeling door CameraNU.nl, ook na retourzending.
De informatie over dit product op de website is zeer compleet. De bestellingsprocedure en de levering verlopen vlekkeloos en zeer snel.
Omdat deze camera niet geheel aan de (mijn) verwachtingen zoals gesuggereerd door Sony voldeed, heb ik de camera geretourneerd. De afwikkelingsprocedure hiervan (inclusief de terugbetaling) is zeer snel en perfect verlopen.

B. Kalma 06-02-2012

Op donderdag Canon powershot sx40 hs bestelt. Helaas lag Ideal eruit waardoor de betaling niet doorging. Volgende dag een link gekregen naar Ideal om alsnog te betalen. Vervolgens vlotte afhandeling na telefonisch contact en op zaterdag PostNL op de stoep. Helaas vrouw net even naar de wc en niet op tijd bij de deur waardoor de camera weer meeging. Op maandag 2e poging en inmiddels vol lof over de nieuwe camera!