Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

hjhgfhgfhgfhgfhgfhjgjhgjhg 26-01-2012

Altijd goede service en snelle afhandeling.

J.G.Bosch 26-01-2012

Zowel per telefoon als ook via webshop: Prima service en snelle antwoorden en levering.

Mike J.A 26-01-2012

Goede snelle levering TOP

LauraVer 26-01-2012

S'avonds om 21 uur hebben we de camera besteld, de volgende dag gewoon al in huis! We hebben keurig van te voren een track and trace nummer gekregen. Betrouwbare webshop en supersnelle levering. Ik ben heel tevreden en zou hier zeker nog eens bestellen!

Guy Dhaen 26-01-2012

Perfecte service :

goeie begeleiding,
correcte mededelingen,
snelle levering !

Dickok 26-01-2012

Na even zoeken kwam ik voor de camera bij camera.nu uit. Goede prijs, goede aflevering. De duitse handleiding was jammer, maar via internet een nederlandse handleiding gevonden.

gerrit_gh 26-01-2012

goede , overzichtelijke website met veel relevante info; beriekbaarheid winkel vanuit Meppel goed

H.Steenman 26-01-2012

Bestelling en levering vlekkeloos verlopen.
Een tien was vroeger alleen voor de juf. Vandaar een 9.

BertKk 26-01-2012

Bestelling en levering goed verlopen

Simsax 26-01-2012

Snelle levering, aantrekkelijke prijzen en een prima website maken deze (web)winkel tot een must voor camera liefhebbers. Daarnaast zijn er regelmatig workshops die meer dan de moeite waard zijn!!

Karin24 26-01-2012

Zeer overzichtelijke site.
Bij vergelijk de goedkoopste.
Snelle levering. Geen verzendkosten.
Camara.nu werd mij aangeraden door een familielid die ook al prima ervaringen had.
Prima advies wat betreft bij producten bij het gewenste product.
Ik ga zeker in de toekomst vaker bestellen.

Arienic 26-01-2012

De website is duidelijk, navigatie verloopt probleemloos. Bij afhalen van de camera en accessoires in de winkel word je op een prettige en deskundige manier geholpen.

L10M 26-01-2012

Er wordt heel alert gereageerd op mail. Goede en snelle afhandeling van vragen. Prima service: vriendelijk en klantgericht. Komen afspraken na.
Website biedt veel informatie en is toegankelijk.

Brendidos 25-01-2012

Prima overzichtelijke site. Goede detailering productgroepen Snelle afhandeling order en levering. Aanrader. AAA

kerkje 25-01-2012

Buiten verwachting snelle levering, maar vooral het juist bestelde.

Killron 25-01-2012

Website was duidelijk. Geen verzendkosten vind ik een pré. Bestelling en levering volgens afspraak. Daarom geen review over after-sales. Heb ik (hopelijk) niet nodig.

Harold_ 25-01-2012

Zeer uitgebreide website, met duidelijke informatie over de producten. En na bestelling een ultrasnelle levering! Binnen 12 uur na bestelling belde de postbezorger aan!

Nathalie2503 25-01-2012

Mooie fotocamera, makkelijk in gebruik binnen en buiten, niet vergeten zelf de flitser open te zetten, want dat gaan niet automatisch.
Mooi pakket gekocht met alles erop en eraan, prijs kwaliteitverhouding vind ik er goed!

hajo35 25-01-2012

Aanvankelijk een (op advies van de site van Lowepro) te kleine tas gekocht. Na de constatering hiervan de tas teruggestuurd, waarna CameraNU.nl adviseerde de grotere tas te kopen die volgens hen wel zou passen. Goed meegedacht!

volledig tevreden klant 25-01-2012

Bestelling werd snel en volgens afspraak geleverd, valt niets op aan te merken.

Wim Denekamp 25-01-2012

Camera in de winkel in Urk opgehaald. Mooie winkel, een walhalla voor fototechneuten. Prima geholpen, goede adviezen en geen onnodige verkooppraatjes. En goede koffie.

gelukkige klant 25-01-2012

Zoals beloofd werd de camera de volgende werkdag per aangetekende post toegezonden. Prima service!

Tamara de Boer 25-01-2012

Razend snelle levering! Binnen 18 uur was de bestelling in huis. Goede producten (objectief en opzetflitser) tegen goede prijs. Kortom: heel tevreden.

Ingrid971 25-01-2012

erg tevreden over de snelle reactie per e-mail, bevestiging van bestelling/betaling en vervolgens snelle levering.

zeer klantvriendelijk, dank

Henk Diepeveen 25-01-2012

Laagste prijs, gratis levering.
Camera 's avonds om 21:55 u. besteld, werd onmiddellijk bevestigd, ook de i-Deal werd direct bevestigd, en de camera werd de volgende dag al geleverd.
Prima service, verbazingwekkend vlotte afhandeling.
Complimenten!

Marielle_82 25-01-2012

Supergoede service en nette behandeling! Zoals altijd tevreden over CameraNU.nl

Roger45 25-01-2012

Duidelijke en overzichtelijke site,deskundig personeel en nemen tijd om je te helpen met vragen en/of uitleg.Snelle levering.

beppie222 25-01-2012

20:00 besteld, volgende dag in huis. Helemaal top!

Marco_1975 25-01-2012

Ik ben zeer te spreken over cameraNu.nl kreeg alles op de afgeproken tijd en kon meteen alles met het track en trace nummer volgen, zeer goed en zeer gunstige prijzen die ze hebben.

Domstadsplato 25-01-2012

Prima webwinkel voor je cameraspullen. Goedkoper dan grote webwinkels zoals bol.com en zeer veel keuze, alleen jammer dat de verzendkosten relatief groot zijn. 6,50 is te groot bedrag!

John Grofstein 25-01-2012

Groot assortiment, toegankelijke site. Goede prijs/kwaliteit verhouding. mijn nummer 1 website.

Pinhead13 25-01-2012

Printer nu een week in het bezit en deze bevalt goed. Met name draadloos printen is een voordeel. De prijs kwaliteit verhouding is erg goed.
Printer s' avonds bestelt en de volgende dag al in huis!

ismofoto 25-01-2012

Kreeg een camera dat niet aan de verwachtingen voldeed maar kon 'm zo ruilen. Was makkelijk en snel. Nu heb ik iets wat veel beter werkt en was niet duur.

kees van harten 25-01-2012

zeer overzichtelijke site,
goede concurrerende prijzen,
snelle, zorgvuldige en prima levering.
een aanrader !

Daan de Vries 25-01-2012

Een eerste bestelling via de website op woensdag avond 21.30 uur besteld, afgeleverd de volgende ochtend om 11.00 uur. Ik ben onder de indruk van de proffesionele benadering, zeker nadat ik door mijn eerste ervaring naar de winkel in Urk ben gereden. Een echte speciaal winkel met grote diversiteit aan apparatuur, overzichtelijk opgesteld. Deskundige adviseurs (totaal 7 stuks direct beschikbaar na het trekken van een nummertje).Ik ben zelf eigenaar van een bedrijf met 150 mensen in dienst, daarom vallen voornoemde aspecten mij zo op.

Wilco 26 25-01-2012

Prima bedrijf, duidelijk overzicht op de website en directe en corecte levering.

Frank0310 25-01-2012

Duidelijke website.
Ik heb dit product later op de dag besteld. En ja, ongelooflijk, de vorige dag was het er. Keurig afgeleverd. Ze maken waar wat op hun website staat.

karen stonestore 25-01-2012

Ik ben erg enthousiast over cameraNu.nl en heb er al meerdere onderdelen gekocht, ze hebben veel keus, zijn super snel en vaak ook nog de goedkoopste, maw helemaal top!

mambaum 25-01-2012

Flitser bleek niet goed samen te werken met tussenringen. Ze gaven zelfs een Antwoordnummer om hem terug te sturen en gaven uit zichzelf het geld terug.
Zoek functie op site is even wennen, maar dan kun je er best goed mee filteren om het juiste te vinden.
Overzichtelijke site, goede prijzen, goede service. Snel en sores-loos. Zo maken we dat graag mee. Het zijn dit soort leveranciers waar je graag terug komt.

Bea Smit. 25-01-2012

Op vakantie bleek dat onze onder water camera toch niet zo goed tegen water kon,en na de tweede duik bleek hij stuk te zijn. Ik heb dit gemeld bij Cameranu, en zij hebben dit keurig geregeld met de leverancier en binnen korte tijd kregen we te horen dat we een nieuwe camera toegestuurd kregen.
Toen onze kapotte camera al verstuurd was kwamen we er achter dat we de disc er niet uitgehaald hadden. Ik heb dit gemeld bij Cameranu, en zij hebben de leverancier hierover gemaild. Toen bleek dat dit niet meer te achterhalen was (camera waarschijnlijk al in de kliko lag)kregen we heel netjes van Cameranu een nieuwe disc (die hadden we tegelijk met de camera bij hun besteld, dus zij konden precies terugvinden wat voor disc we hadden). Al met al een geweldige service van Cameranu.

Francis Ford 25-01-2012

Vriendelijk geholpen en snel geleverd. De site en het aanbod zijn goed op orde.

G.C. van den Berg 25-01-2012

Website is goed doorzoekbaar, bestellen + betalen via Ideal verloopt probleemloos.
Er komt direct een bevestiging en iets later een mail voor het volgsysteem.
De bestelde goederen zijn tot nu toe steeds binnen 24 uur ontvangen.
Van de aftersales heb ik nog geen gebruik hoeven te maken.

Pi.Frank 25-01-2012

Bestel al vele items bij cameranu.nl, snel en correcte levering.

Corrie24 25-01-2012

Goede overzichtelijke website.
Op de website was niet alleen de camera te koop, maar kan je ook kiezen om aanverwante producten te kopen, zoals een tasje, geheugenkaart en een extra accu.

MarkVanEijj 24-01-2012

Snelle levering en goede prijs. De accessoires zijn te duur qua prijs, dus geen pakgarens kopen bij des firma

Annemiek1010 24-01-2012

Ik kon mijn producten makkelijk vinden op de website. Ik had de bestelling 's avonds om 22.00 uur gedaan en eind van de middag, volgende dag had ik het al in huis. DAt was wel supersnel. Handig hoor.

chrbos 24-01-2012

Goed, snel en deskundig advies met betrekking tot vragen gesteld voor doen van juiste aankoop.

Delilahs 24-01-2012

Duidelijke overzichtelijke website, je weet waar je aan toe bent!
En zelfs voor 22.30 uur bestellen de volgende dag in huis!!!
En de prijzen zijn ook nog aantrekkelijk, wat wil je nog meer :-) M'n volgende aankopen voor mn camera ga ik hier weer zeker aanschaffen.

Jochem678 24-01-2012

Lekker overzichtelijke site met de juiste informatie. Geen pretenties en komt eerlijk over. Zakelijk en doelgericht wat het prettig maakt om specifiek te zoeken. Er zijn geen plotseling bijkomende kosten en de prijs is scherp. Snelle levering met de mogelijkheid om het pakketje elders te laten bezorgen. Ik ben een tevreden klant. Ik heb nog niets met de klantenservice van doen gehad en hoop dat dat zo blijft (hangt af van hoe lang de camera meegaat), maar heb het idee dat dat wel goed komt, ook als ik er toch mee naar de klantenservice moet.

nicoV75 24-01-2012

Er was iets mis gegaan met de levering,dit is KEURIG!!! En naar alle tevredenheid opgelost,super geholpen door de klantenservice door snel te reageren en goed op te lossen,daarom een dikke 10 ....vr gr nico