Deze score is berekend op basis van 2397 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

RVolders 03-02-2012

Gewoon goed en snel. Zoals het hoort. Altijd weer.

Mgudg 03-02-2012

Vrijdagavond om 17.50 besteld en de volgende dag binnen. Echt super. Was er zo blij mee. Het is ook een prachtig toestel. Mooie foto s. Website ook duidelijk en van genoeg informatie voorzien.

P.H. Hilgers 03-02-2012

zonder vele worden kan ik een aankoop aanbevelen het was gewoon perfect

kanzi 03-02-2012

hele snelle levering.

heb hiervoor ook andere dingen besteld. Het ging altijd heel goed, in alle opzichten, en heel snel.

van gelder 03-02-2012

Wij hebben een sigma lens 18-250 besteld via de website van cameranu.nl. De website ziet er prima en overzichtelijk uit, de produkten zijn makkelijk te vinden. De bereikbaarheid van de webshop is prima en je wordt vriendelijk te woord gestaan. De levering was prima op tijd en het bestellen is zeer gemakkelijk. De after sales is prima verzord omdat je een mail krijgt en daar kan je dan op reageren.

Johan11235 03-02-2012

Het was de dag erna gewoon in huis. Prima! Belofte waargemaakt!

Rien Reijbroek 03-02-2012

Ik heb diversen producten bij camera.nl besteld en dat ging zeer correct door de bezorger ( super ) en mooi optijd
Ook al is het op een ander wat duurder zal ik bij jullie bestellen
Het is vertrouwd en veilig ,dat is wel belangrijk

katje 74 03-02-2012

Echt een super prijs en service.
Het scheelt met de media markt €14,-. Fotograferen is mooi en kostbaar dus dit voordeel is mooi meegenomen!

David Warren 03-02-2012

De product was bij mij de dag na de bestelling.

Hartelijk fijn

P.van Roon 03-02-2012

Service is goed, de koerier erg vriendelijk. Ruime keus in de webshop. Zal zeker in de toekomst meer bestellen.

Ess71 03-02-2012

Zeer snelle levering (binnen 12 uur) en goede en duidelijke webshop. Camera nu is heel goed aan te bevelen.

zanna 03-02-2012

Op de vraag die ik op mijn bestelformulier had gesteld kreeg ik heel snel antwoord.

Er ontbrak een klein onderdeeltje van de bestelde afstandsbediening. Dit werd zonder enige discussie vlot nageleverd, erg prettige service.

AZ

Robda370 03-02-2012

Alles naar wens verlopen.
Er was dus geen aanleiding om contact op te nemen.
Voicerecorder functioneert naar behoren en daarom nog geen ervaringen met de Aftersales
CameraNU.nl heeft bij mij een goede indruk achtergelaten.
Een bestelling aldaar is voor herhaling vatbaar!

Carlo2012 03-02-2012

Ben zeer tevreden over deze WEBshop, goede prijsstelling en snelle levering (volgende dag al in huis).
Ook kan je via track en trace alles prima volgen.

Barend143 03-02-2012

Hi,
Op tijd geleverd,goed verpakt.
Vriendelijk te woord gestaan bij een telefonische vraag.
Alleen jammer dat ik 14 Euro moest betalen voor het gebruik van
mijn Visa card.

A. Rijk 03-02-2012

Snelle levering en snelle reactie op vragen. Prima site. geen ervaring met after sales.

vdbrinken 03-02-2012

buitengewoon snel en prima levering

H.K.A. Booij 03-02-2012

Ben al jaren klant de website wordt steeds beter.
En de levering zoals gewoonlijk weer goed en snel.

Ton HGH 03-02-2012

's-Middags tegen 18:00 uur de bestelling geplaatst op de website. De volgende dag, omstreeks 12:00 uur, werd de bestelling door de postbode in de brievenbus gedeponeerd. Zo'n snelle levering nog nimmer meegemaakt.

Jeffrey1991 03-02-2012

De website was goed en makkelijk te bedienen en ik vond snel wat ik nodig had
Verder is er een groot assortiment aan camera spullen (waar de site voor bedoeld is)

De levering was zeer snel en was netjes afgeleverd en alles zat netjes in de verpakking

En ik heb al wat plezier gehad van de lens die ik er gekocht heb

stef346 02-02-2012

Levertijd van bepaald product bleek langer te zijn dan op de website vermeld. Telefonisch beperkt bereikbaar. Verder snelle verwerking order en levering door hun eigen koerier. Scherpe prijzen, mooie producten.

Duncan33 02-02-2012

Ik wist precies wat het me ging kosten. Daarnaast is mijn bestelling goed en veilig verpakt, waardoor het in goede staat door mij ontvangen is. Helaas is binnen 24 uur net niet gelukt. Al zou ik niet weten hoe het sneller kan...

specialmade 02-02-2012

Goede prijs/kwaliteits verhouding. Uitgebreide site met veel aanvullende informatie. Snelle levering, goed verpakt en thuisbezorgd.

Huib van Holst 02-02-2012

4,8
Is door Cameranu op 27-01-2012 verzonden naar Yerseke
maar nog steeds niet ontvangen (02-02-2012).
Volgens Cameranu is er door Postnl wel op 28012012 geleverd maar niet voor ontvangst getekend.
Het pakket is nu zoek en ik kan nu gaan zitten wachten en hoor verder niets meer - zeer slechte zaak want net als in URK geldt ook in het vissersdorp YERSEKE "een man een man een woord een woord"!!!!!
Heb wel al betaald maar wordt nu in de wacht gezet en een vervangend artikel is ook al niet op voorraad.
Cameranu regel een nieuwe zending binnen een week en dan zijn we weer tevreden, zoniet dan nemen we stappen.
Snap trouwens niet waarom jullie op vrijdag met de post pakjes naar bedrijven sturen - die ggan dat op zaterdag proberen af te leveren maar staan dan voor een dichte deur - simpele oplossing - verstuur op maandag!!!!!!!!!!

R.J.J. Janssen 02-02-2012

Het feit dat ik slechts een 5 geef voor de site is omdat ik op het moment van bestelling dacht dat ik er zoals in de omschrijving staat een flashbounce en Encore Fast Charger + 4 AA Batterijen (2700 mAh)-setje bij zou krijgen. Na betaling zag ik in de mail die ik ontving slechte alleen de YN565EX staan... Toen bleek dus dat ik een extra bundel had moeten bestellen... Ik had hetzelfde produkt inclusief flashbounce en ZONDER bezorgkosten voor €169,95 in Aalten kunnen bestellen. Nu was ik €175,50 kwijt en heb ik geen flashbounce... Ik zal hierdoor volgende keer alles 5x goed nakijken voor (en als) ik nog ooit iets bij cameranu.nl bestel...

edv1 02-02-2012

ik vind de website erg goed ingedeeld, er is makkelijk mee te werken en je kunt producten gemakkelijk vinden.
de levering is geweldig en ik vind het prettig dat ik mijn camera hier heb besteld

MaryB 02-02-2012

Prima service, uitstekende prijs!

G . de Groot 02-02-2012

Snelle levering, 's avonds om 8 uur besteld de volgende morgen al in huis.

GDvS 02-02-2012

Duidelijke site, heldere uitleg per product, vlotte levering en nette rekening.

R.B.35 02-02-2012

verkeerde artikel bezorgd als gevolg van een fout op de site - daarom scoort de site niet hoog. het verkeerd bezorgde artikel was al eens geopend geweest en was niet het goede, de levering zelf was snel en ook de afhandeling na retourneren correct en snel, de houding van degene aan de telefoon ervoer ik als onprettig en belerend. Overige mailcorrespondentie prettig en snel.

marmardu 02-02-2012

's Avonds besteld en volgende dag al in huis.
netjes verpakt en is een goede lens van Nikon.
Ik zal best meer bij cameranu bestellen, ik ben zeer tevreden.

Mark Kuiken 02-02-2012

Levering was zeer snel had de lens binnen 24uur binnen.
De levering was zelfs gratis in mijn geval en de lens was netjes en goed verpakt.

Willem Heres 02-02-2012

Eerst een retournering, gevolgd door een vervangende koop met verrekening.
Alles correct verwerkt!

A.P.C. Scheulderman 02-02-2012

Ik had een achtergrondsysteem nodig voor mijn achtergronddoeken. Ik was echter opzoek naar een simpel systeem zonder te veel extra's. Zoals altijd kwam ik weer bij CameraNu.nl uit omdat de keuze daar gewoon het grootst is en het merendeel op voorraad is. CameraNu.nl leverde weer snel en het product voldoet aan mijn verwachtingen.

Piet Roos 02-02-2012

Vragen die ik telefonisch stelde, werden vriendelijk en correct beantwoord.
Site is duidelijk.
Prima aanbiedingen.
Zeer snelle levering in goede verpakking.

Hamradioshop Jubbega 02-02-2012

De bolyguard camera besteld met SD-card en bijbehorende afstandbediening. Echter bij aankomst bleek het apperaat niet goed te werken. Direct contact gezocht met cameranu en er werd direct een nieuwe opgestuurd. Deze werkt uitmuntend. Vind het de beste service die ons tot nu toe is verleend door welk bedrijf dan ook. Een 10 voor de after sales.

w.bovenkamp 02-02-2012

snelle levering, prima afgehandeld

hulsi 02-02-2012

Goede service en zeer snelle levering via internet.
In de winkel goede service.

CJE 1947 02-02-2012

duidelijk product omschrijving; snelle afhandeling en bezorging.

Hetty M. Kroes 02-02-2012

Alles prima, alleen zou het handig zijn als bij PakjeGemak stond dat het een postkantoortje is, waarbij een legitimatie gevraagd wordt, in dit geval bij een Brunawinkel hetzij van een paspoort of een rijbewijs. Mij was dat niet bekend en kwam zodoende de eerste keer, kon ik in de kou onverrichter zake weer naar huis.
Dus voortaan graag:
Bruna
PakjeGemak (postkantoorof TNT vestiging)
legitimatie vereist bij het ophalen

19 johan 52 02-02-2012

Al enkele keren wat besteld bij Cameranu.
Als het op voorraad is ,is het binnen 1 a 2 dagen in de bus.
Zo hoort het ook.

MF75665 02-02-2012

's avonds om 21:30u besteld, en de volgende dag werd het objektief al door postnl bezorgd. Zo snel heb ik het nog nooit meegemaakt. Ik geloofde vooraf ook niet dat het kon, maar dus toch.
Bovendien de laagste prijs van nederland, voor dit artikel, mede door gratis verzending, dat wel.

jpsp 02-02-2012

Zeer snel geleverd. Product volledig in overeenstemming met de beschrijving op de website

Bierum 02-02-2012

Geweldig snelle levering, alles staat goed omschreven.
Om 19.00 uur besteld en de andere dag om 11.00 uur al binnen. Alles netjes verpakt, zeer tevreden dus!

M.A. Gras 02-02-2012

De website was overzichtelijk en de informatie die ik zocht kon ik snel vinden
Ik bestelde de scanner op woensdag en ontving het de dag er na (donderdag) KEURIG
Ik heb nog geen contact hoeven op te nemen met CameraNU vandaar dat ik vraag 2 en 4 niet heb ingevuld.

hamperium 02-02-2012

Super goede service van camera
's avonds besteld en de volgende dag alles al keurig en compleet in huis
niks dan lof

doerak2010 02-02-2012

Goede en snelle levering. En keurig geleverd product.

J.van Duivendijk 02-02-2012

Ik was zeer tevreden over de levering van het product.

Nelson1234567 02-02-2012

Website is helder en levering was vlot. Verpakking was solide.

Het belangrijkste van een webshop vind ik de after sales, maar hier hoef ik hopelijk geen gebruik van te maken. Aftersales maakt voor mij een product aanschaffen op een e-shop spannend. Ik kan niet even langs gaan voor garantie.

A Parker 02-02-2012

Hoewel ik natuurlijk ook altijd zéér snel van betaling ben was ook CameraNu.nl, wederom weer eens, zeer snel met de mailbevestigingen van e.e.a. en met het verzenden van de spullen.
Aan deze aankoop zat ook nog een te verrichten service-aspect en een creditering van een bedrag vast, wat eveneens correct en snel geschiedde.