Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

mp3master 01-02-2012

binnen 24 uur in huis goed geregeld daar en goed verpakt michien is het wat om gratis te verzenden iets bij cool blue is dat wel zo bij jullie somigen artikelen wel en niet het is maar een idee

Vi 01-02-2012

Ruime keuze, goede prijzen. 's Avonds besteld, volgende dag goed verpakt in huis, heel prettig zo snel! Weet van eerdere aankopen dat de tel. bereikbaarheid en snelheid beantwoordem mail prima is.
Gelukkig geen ervaring met After Sales.
Deze zaak is betrouwbaar, snel, een aanrader.

anneke80 01-02-2012

Overzichtelijk en duidelijke website, scherp in de prijs. Ook ondersteuning vanuit winkel toen product door TNT nog niet geleverd was.

FairMedia.tv 01-02-2012

Mijn bestelling via de website van cameranu.nl verliep zoals altijd weer vlekkeloos. De accu werd de volgende dag netjes afgeleverd door TNT. Ik ben al een aantal jaren zeer tevreden over cameranu.nl.

Dhr. Kluit 01-02-2012

Doen wat ze beloven: 21:30 uur besteld, volgende dag geleverd! Uitstekend! Zo hoort een webshop te zijn...

Hanzinho 01-02-2012

Camera.nu doet wat wordt beloofd: goede, snelle levering en prima communicatie.

HansNieuwkoop 01-02-2012

ik was al lang op zoek naar een betaalbare ringflitser totdat ik hem bij Cameranu.nl tegen kwam en ook nog voor een goed prijs. Ik heb de bestelling eind van de dag geplaatst en de volgende ochtend vroeg werd hij keurig verpakt afgeleverd. Ik heb heel tevreden.

B.Drenth 31-01-2012

is heel netjes de volgende dag bezorgd.

Art63 31-01-2012

Zeer goede site en zeer mooie winkel. Voorraad en assortiment is zeer breed, klantvriendelijke instelling.
Aanrader!

jethro56 31-01-2012

De bestelling is snel en prima afgehandeld
Mijn foutive dubbele bestelling werdt netjes gecorriseerd.

Charly20 31-01-2012

Zeer groot assortiment, overzichtelijke website, accurate voorraadstatus, je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling en een zeer snelle levering.

Smit76 31-01-2012

CameraNu heeft in de behandeling van mijn bestelling volledig waargemaakt wat zij pretenderen te zijn, namelijk snel, accuraat en betrouwbaar!

wouter0602 31-01-2012

Zeer snelle levering. Makkelijke en snelle site, en het betalen via IDEAL is snel, makkelijk en veilig.

Ik zou graag een keer in de winkel op Urk komen kijken.

Hendrik1980 31-01-2012

Makkelijke website en super snelle levering!! Helemaal tevreden over de bestelling.

Kruisman 31-01-2012

Zo een service heb ik in mijn leven (64 jaar) zelden meegemaakt! Door een vergissing van mij betaalde ik per ongeluk mijn bestelde camera twee keer. De volgende dag werd ik al direct om 9.00 uur gebeld door cameranu waarbij zij mij te kennen gaven dat het waarschijnlijk niet de bedoeling was om iets dubbel te betalen. Binnen enkele dagen was het bedrag op mijn rekening teruggestort. De levering verliep zeer vlot, maar dat viel al binnen mijn verwachtingen.
Met een duur woord: dit was proactieve service!

H. Cornelius 31-01-2012

Supersnelle levering, supersnelle klantenservice, zeer scherpe prijs! Nu all blij dat ik hier mijn camera heb gekocht!

yvonne35 31-01-2012

Supersnelle levering, niet alleen deze keer maar ook bij eerdere bestellingen. Na een mail van mijn kant dat er iets niet in orde was kreeg ik nog dezelfde dag een telefoontje om e.e.a recht te zetten. Perfect.

Sean von Stockhausen 31-01-2012

De website is overzichtelijk, prijzen zijn duidelijk, voorraad is duidelijk. Altijd binnen één dag binnen. Geweldig elke keer als ik iets moet hebben voor mijn camera dan is het hier.

Maarten vC 31-01-2012

Snelle en betrouwbare service, ruim assortiment.

Ik had met spoed 2 extra pro-grade CF kaarten nodig voor een aanstaande bruiloft-reportage. Om 21.30u de bestelling geplaatst en de volgende middag bezorgd. Heb de order ook per abuis dubbel ingevoerd en dat is door de klantenservice naar aanleiding van mijn notitie keurig rechtgezet.
Bovendien fantastisch dat je dit soort (minder gangbare) producten zo snel in huis kan hebben.

Leon en Adrienne 31-01-2012

Perfecte online winkel. Na mij werk thuis (rond 18.30 uur) via de pc besteld en de volgende morgen om 9.00 uur kwam de postbode het pakket al bezorgen. Dat noem ik nou echte snelle service.

HH1977 31-01-2012

Helemaal super jullie service en levering!!!
Om 22.15 besteld en de volgende dag geleverd. Blijkt het toch niet de goede camera te zijn. Dus de camera dierct geretourneerd. Vervolgens erachter aan gebeld dat ik graag het andere type camera wilde hebben. En geen enkel probleem camera werd opnieuw bezorgd en het nog te verrekenen bedrag stond binnen een aantal dagen alweer op mijn rekening. Dus al met al helemaal super geregeld.

Robemo 31-01-2012

Ongelooflijk hoog tempo van orderverwerking. De terugkoppeling die je krijgt over de status van de order is zeer volledig. Levering in zijn totaal perfect uitgevoerd. Een voorbeeld voor alle webshops en vooral voor die webshops met vage kreten, onduidelijke procedures en gebrekkige terugkoppeling.

miranda lamper 31-01-2012

Mail ontvangen dat het artikel op voorraad was, direct besteld. Was al rond 20.00 een uurtje later mail dat het artikel verzonden was en de volgende dag ontvangen. Zeer goeie en snelle service, alles top verpak. Voor mij geen ander.

Patricia101 31-01-2012

overzichtelijke website, leuke aktie: geen verzendkosten. Na 2 dagen al meteen met de nieuwe spullen aan de slag!

Mircea 31-01-2012

Ben in de winkel geweest, op het juiste moment zeer correct geholpen met goed antwoord op mijn vragen.
Goede bereikbaarheid ( geen file route ) van de winkel, prettige prijzen.
Bestelling via webwinkel was de volgende dag binnen, via mail op de hoogte gehouden van de afhandeling.
Een volgende aankoop dus weer bij Camera Nu, een aanrader.

Dennis24011979 31-01-2012

Voor 17:00 besteld en de volgende dag in huis. Netjes gegaan!

Jan-Willem65 31-01-2012

CameraNu geeft in mijn beleving exact wat je van een gespecialiseerde internet-zaak mag/ kan verwachten. Een goed breed assortiment, helder aangegeven of het op voorraad is of niet, prijsstelling (incl verzendkosten) duidelijk concurrerend met andere traditionele aanbieders. Levertijden & betalingsmethoden transparant gecommuniceerd en met het track-and trace systeem is het bijna op de miunuut te herleiden wanneer je bestelling aankomt. Product was goed, zorgvuldig en met aandacht verpakt. Kortom: zeer tevreden.

leon2012 30-01-2012

Een overzichtelijke site en een razend snelle levering inclusief follow-up (tracktrace + facturatie) Complimenten voor deze service.

german46 30-01-2012

ik ben heel goed te spreken over de totaale handling van het bedrijf,van het momement dat ik de bestelling gedaan heb tot de aflevering. Self daarnaar is nog geinformeert of alles naar wens is verlopen.

german46 30-01-2012

erik130 30-01-2012

Prettige overzichtelijke website.
Objectief werd de volgende geleverd.

Ltdphoto-com 30-01-2012

erg overzichtelijke website.

winkel ligt niet ver van de snelweg en is makkelijk te vinden.

de lens in de winkel uitgebreid kunnen testen en ik mocht hem mee naar huis nemen en als hij niet beviel binnen 2 weken terugbrengen/ruilen.
handig want thuis/in het veld fotografeer je toch net even anders.

after sales gelukkig nog nooit gebruik van hoeven te maken.

ben burg 30-01-2012

zal een volgende keer graag bij jullie terug komen
super service op het laatste moment door mij nog even bezorg adres gewijzigd geen probleem.

Danny Dukers 30-01-2012

Naast de bereikbaarheid, levering after sales, is voor mij een zeer belangrijke factor om bij CameraNu artikelen aan te schaffen de deskundigheid van de verkopers, het is zeker niet een zaak vaan "dozenschuivers"; er is kennis en iedereen wordt, of je nu een uitgebreide set koopt of een simpele klikklakcamera, met hetzelfde enthousiasme en kennis van zaken geholpen.

nader1970 30-01-2012

Mijn ervaring met CameraNU.nl is zeer goed.
De afhandeling van de bestelling is heel snel.
Na een fout van mij(een dubbele bestelling)was er al snel een E-mail dat de tweede bestelling was geanuleerd.
Klasse!.

Marcellus57 30-01-2012

Makkelijk te bestellen en zeer snel geleverd

Goudas Glorie 30-01-2012

Prachtige camera, snel en netjes in huis.

oldenwise 30-01-2012

Reeds een paar artikel besteld bij CameraNU.nl.
Ik ben dik tevreden, snelle levering, goed verpakt en prima kwaliteit producten voor een scherpe prijs.

Tom Loman 30-01-2012

Ik snap heel goed dat webshop/sites wel varen bij positieve kritieken op consumenten websites en dat ze daar enorm hun best voor doen om veel sterren achter hun naam te krijgen. En ik als consument vind het heel erg fijn als een bedrijf ook werkelijk dat levert waar je om heb gevraagd en daar dan een goed gevoel aan over houd omdat de communicatie soepel verloopt, de bestellingen zeer snel worden geleverd en de klantenservice, in tegenstelling tot menig ander bedrijf in Nederland, snel en adequaat reageert. Dan heeft een winkel als Camera Nu geen revieuws of puntentelling nodig. Dan functioneert een winkel zoals het hoort. En dat mag gezegd worden!

foto workshopper 30-01-2012

Per stap in de order werd ik goed op de hoogte gehouden.
Bij een vervolgbestelling was er agv storingen bij ING, Ideal niet bereikbaar en ontstonden 2 bestellingen. Dit is naar mijn idee niet correct in de website. Echter na tel contact was eea snelverholpen

henry1956 30-01-2012

Overzichtelijke website.
Goede omschrijving van het produkt.
Ruim aanbod.
Tijdelijk geen verzendkosten dus daarom de goedkoopste.
's Avonds besteld en de volgende dag al geleverd.
Aanrader.

Bassetto 30-01-2012

Het is een goede en overzichtelijke pagina. De afhandeling en het versturen ging goed en gemakkelijk.
Ik ben ten volle tevreden.

Gerda11 30-01-2012

De website is eenvoudig, de bestelling makkelijk te plaatsen. Ik had de camera op dinsdag nodig, pas maandagavond besteld en.... hij was op tijd, geweldig.

Geertje20 30-01-2012

We hebben op zondag het foto toestel besteld en het was op dinsdag middag al binnen. Perfect geregeld.
De site en de bestelling liep op rolletjes, geen problemen.

han2012 30-01-2012

op de site vind ik de verdeling van fotostudioattributen over de 2 hoofdstukjes accessoires en hardware erg onduidelijk. Verder vind ik dat de optie ontbreekt hoeveel produkten er op een pagina verschijnen, waardoor je soms heel veel moet bladeren.

r.v. ginkel 30-01-2012

Op website bestelling geplaatst, niet op voorraad, kreeg een email dat het binnen was, direct opgehaald in de winkel, waar nog de nodige tips kreeg voor filters en zonne-kap.
Hartelijk dank voor snelle service.

Bert Bulder 30-01-2012

's Avonds om 10 uur besteld. Volgende dag al in huis... Geweldig!

Hans Moison 30-01-2012

Levering door problemen bij TNT iets vertraagd.

Nico Deinum 30-01-2012

Geen enkele klacht, alles heel soepel en snel verlopen.
Prima webshop

Bert Hekkelman 30-01-2012