Paul Dijstelberge 13-03-2012

Ik heb uitsluitend meer dan uitstekende ervaringen met Cameranu. Ik ben al klant sinds de dagen dat het drie zeebonken waren met een kantoortje boven een viswinkel aan de haven. Dat was wel romantischer, maar ze blijven onveranderd goed - en leuk.

irmarc 13-03-2012

filmcamera besteld nadat we hem cadeau zouden krijgen van ouders.
het verzenden zou aangetekend geburen, dus d.w.z. dat wij moeten tekenen alleen wij als geadresseerden voor de camera.
wat schetst onze verbazing, hij wordt afgeleverd bij een ander adres.
wat betekent dan aangetekend verzenden voor zo'n groot bedrag?? wie tekent er nu dan?
wat als de mensen zeggen we hebben het niet ontvangen?

irmarc 27-03-2012

Een dag later kregen wij bericht via de mail dat
Camera Nu het uit ging zoeken waar het mis gegaan is.
TNT had een foutje gemaakt.
Ter compensatie hebben wij een kadobon gekregen.
Keurige afhandeling en bedankt voor het meedenken.
We kregen de kadobon aangetekend geleverd, dit keer ging alles zoals het hoort te gaan.

eiddegmeel 13-03-2012

Snel gegaan, Lens is goed scherp en ook scherp van prijs.

mahoflan 13-03-2012

Prima geregeld en geheel conform hetgeen voorgesteld wordt. Betrouwbaar dus.

sijmen95 13-03-2012

Goeie levering en goed product

VVVVV 13-03-2012

Was al een tijdje op zoek naar een converter om filters op mijn Canon SX20IS te kunnen monteren. Via Google kwam ik op CameraNU.nl. Meteen besteld en de volgende dag al in huis. Prima.

Lis3101 13-03-2012

Goede snelle service, echter vind ik nooit een gebruiksaanwijzing bij de producten die ik bestel bij CameraNU.nl. Als je vervolgens beld wordt je vriendelijk en snel verder geholpen maar men vind het vreemd als je om een gebruiksaanwijzing vraagt want "je moet toch enkel weten waar alle knopjes voor zijn"!
Conclusie: zeer snelle en vriendelijke service maar kan nog net even iets beter door een kleine handleiding bij de producten te stoppen.

Anita666 13-03-2012

Deze winkel is altijd erg snel met zijn bestellingen versturen. Mijn pakket was zorgvuldig ingepakt, en helemaal zoals het hoort te zijn! Als ik spullen bestel, ga ik altijd hierheen, omdat ik ze vertrouw.

a.winckers 13-03-2012

de site is prima in orde heel overzichtelijk en de afhandeling na de koop was binnen 24 uur zo als beloofd op de site

Paulnoo 12-03-2012

snel goed volledig en ook nog service na die tijd.

Leok123 12-03-2012

Op de website snel gevonden wat ik zocht.
Goede info over de leveringstermijn.
Apparaat de volgende dag al in huis.
Lage prijs en geen verzendkosten.

petersch1975 12-03-2012

Makkelijke site. Zaterdagmiddag besteld en maandag in huis. Goede prijzen, wat wil men nog meer....?

EB007 12-03-2012

Overzichtelijke website, ruim assortiment, gewenste product was op voorraad, scherpe prijs, telefonisch goed geholpen bij vraag over levering en verzendkosten

Julia Ewalt 12-03-2012

De site vond ik heel overzichtelijk en ik kon makkelijk het product vinden dat ik zocht. De beschrijvingen van de producten zijn ook goed en het bestellen was snel en makkelijk gedaan. Mijn bestelling was de volgende werkdag al in huis en ik ben tot nu toe super blij met mijn aankoop!

yuma 12-03-2012

Perfecte afhandeling van bestelling. Lens was op voorraad en volgende werkdag al geleverd. Goed verpakt, zending via Track en Trace te volgen. Kan nit beter.

jankeeshelms 12-03-2012

Canvasprints bij CameraNU besteld en ze werden goed verpakt bezorgd. Daarnaast zagen de prints er goed uit. Wat een gemis is, is dat er geen preview is op internet, waarop je de uitsnede kan beoordelen, maar na telefonisch overleg met een werknemer is dit goed opgelost.

Kristina846 12-03-2012

Een echte aanrader als je niet alleen de goedkoopste camera, maar ook de BESTE service wilt! Ik had een TG 3000 besteld en die bleek kapot te zijn( het niet te doen) ik kon hem meteen terug sturen en zelfs een ander model uitzoeken. Heel vriendelijke mensen. Ik stuurde een mail met de klacht er werdt meteen terug gebelt en vriendelijk geholpen. Een bedrijf waar KLANTENSERVICE nog groot geschreven word! Zij verdienen een PLUIM!

Th. Winters 12-03-2012

Zeer komplete website.
Je hebt snel iets gevonden wat je zoekt.
De snelheid van leveren is uitstekend.
Extra mailtje over de 3 jaar garantie ter herinnering van de klant spreekt mij wel aan.

Moby Braams klant nr 821733 12-03-2012

Ik koop graag bij CameraNU,omdat in de meeste gevallen
de prijs concurerend is.
Deartikelen vrijwel altijd voorradig zijn en de service en nazorgservice zeer correct zijn.

Weskam 12-03-2012

Alweer een snelle levering na bestelling. Ook kon ik zonder problemen nog een artikel retourneren terwijl de datum daarvoor al verstreken was.

F. Meppel 12-03-2012

5,5
Het bestelde is tot op heden niet geleverd.
Op de mail werd wel snel gereageerd, maar met het advies om nog even te wachten kon ik niet zo veel. Ik had het produkt snel nodig. Uiteindelijk maar in de winkel gekocht. Dus nu dubbele kosten, want ik denk dat het bestelde niet meer komt.

eFFemeer 12-03-2012

De website geeft duidelijke info en is makkelijk in gebruik. Vlot geleverd en te volgen via track&trace.

CvG1959 12-03-2012

Bijzonder handig via de website een artikel te kunnen bestellen. In mijn geval was het een omkeerring waardoor ik een objectief met filtermaat 49 mm achterstevoren kan schroeven op een op de camera gemonteerd macro-objectief met filtermaat 62 mm. Hierdoor heb ik de mogelijkheid van heel dicht bij macro-opnamen te maken. Mijn bereikbare resultaat was reeds 1:1, maar is nu 2:1 geworden. Vaak is het noodzakelijk bij een webwinkel een account aan te maken, maar bij CameraNu.nl was dat niet eens nodig. Dit is - wat mij betreft - een extra stimulans om hier eerder een product te bestellen dan bij een webwinkel waar wel een account moet worden aangemaakt.

Martin Pfeifer 12-03-2012

Super overzichtelijke website, gemakkelijke en prompte bestelling mogelijk. Dito de levering.

Verheugd 12-03-2012

De website is duidelijk en de levering was accuraat en snel.

Roll the bones 12-03-2012

Via internet besteld en na enkele keurige mailwisselingen en een bevestiging van mijn bestelling had ik het objectief na een paar dagen in huis. Dat is erg makkelijk en snel geregeld.
Het objectief besteld in verband met de gunstige prijsstelling in vergelijking met de winkels in mijn omgeving. Dit is voor herhaling vatbaar!

Kareltje86 12-03-2012

De e-mails dat de betaling ontvangen is en dat het product verstuurd is vond ik handig.

Ab58 11-03-2012

Op voorraad, tijdig geleverd, goede berichtgeving, kortom, afspraken nagekomen.

Wim Veen 11-03-2012

Het te leveren produkt is goed afgeleverd en ook heel snel. Ben goed op de hoogte gehouden waar mijn zending was.
Het enige punt van kritiek is van de website.
Het is moeilijk te vinden welke accessoires van een bepaald produkt te vinden zijn. Ik had een specifieke kabel nodig voor een type camera. Dat vond ik persoonlijk lastig te vinden. Wat ook geresulteerd heeft in een verkeerd besteld produkt.
Ik neem nog contact hierover op, hoe dit op te lossen.

Natasja8500 11-03-2012

Alle lof, ik had snel de camera in mijn bezit, al bleek dat ik niet de goede camera had besteld. Snel mailcontact. In de winkel omgeruild, winkel met heel veel camera's en toebehoren!

Joop Versteeg 11-03-2012

Geweldige webshop. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Is aanbevolen bij familie en vrienden/kenissen.

KjG 11-03-2012

Prima afhandeling van bestelling van cameranu. Versturen via PakjeGemakje heeft totaal geen voordeel boven thuisbezorging door verlate bezorging. Ondanks melding op TNT site bleek pakketje nog niet bezorgd..

Rob Z Jo 11-03-2012

Heldere en overzichtelijke website.
Beoordelingsmogelijkheid product en bestelling invoeren prima.
Levering zeer snel en leveringsafspraak vooraf met eigen koerier uitstekend.

Edward2707 11-03-2012

LS
Makkelijk zoeken op de webside !
Snelle correcte levering en goede info over de status van de order !
Pretig afgehandeld voor een order van een laag bedrag.

Groet

Marieblabla 11-03-2012

Zeer prettige winkel: Overzichtelijke site en zeer snelle levering. Goed gesorteerd, veel voorraad en handige combi-deals.

gabber 1 11-03-2012

De bestelling perfect afgeleverd en goed verzorgd.
Vriendelijk aan de telefoon en goede uitleg.

JohnnyBgood 11-03-2012

Spullen zijn makkelijk te vinden op de site en handig in categorieën verdeeld (prijs/ merk etc.). Eindelijk een site waar je in een paar klikken bij de spullen bent die je zoekt. Ruime sortering. Levering is vlekkeloos. Goede informatie over zending (trackTrace)+ fatsoenlijk verpakt.

fototropie 11-03-2012

De bestelling is volledig op tijd uitgevoerd. Toen in de verpakking van Canon een klein boekje bleek te ontbreken heb ik daarover gemaild; de reaktie van CameraNu kwam binnen een dag. Het ontbrekende boekje is binnen vijf dagen nagezonden. Dit vind ik professioneel.

Huib van Holst 11-03-2012

Na zoek raken van zending bij TNT keurig opgelost door CameraNu.nl.
Hebben geheel kostenloos vervangende artikelen geleverd!!!
Perfecte After Sales!!!!

Iisabel 11-03-2012

Goede, duidelijke website en bestelling op tijd geleverd. Heb echter geen informatie ontvangen over de levering, had wel graag een afhaalbericht of track&trace nummer ontvangen.

geer 75 11-03-2012

een zeer overzichtelijke site en de levering ook perfeckt op tyd al met al zeer tevreden en ook met het produckt voor een heraling vatbaar

Rob Appelman 11-03-2012

bestellen ging makelijk via de site,heb ook telefoonies contact gehad, werd goed tewordt gestaan en vlot geholpen.
heb de spullen zaterdag's besteld en had die dinsdag er op alles netjes binnen.

JohanH1961 11-03-2012

snelle levering in stevige verpakking.
Zoals het hoort!
Ik heb al vaker via cameranu.nl gekocht, en telkens ben ik dik tevreden over hen.
Ook was cameranu.nl duidelijk de goedkoopste aanbieder van deze videocamera.

bernard rieken 11-03-2012

snel te vinden van de website.
vlotte levering.
goede verpaking.
en een goede voor verwerking en voorlichting.

Langius 10-03-2012

Het gewenste artikel was goed te vinden op de website, prima . In een paar klikken gevonden met een goede en heldere beschrijving er bij,
Het bestellen verliep in een paar goed aangegeven stappen vlekkeloos
Het bestelde artikel had ik binnen twee werkdagen in huis. Na bestelling ontving ik mails die de bestelling bevestigen. Dat gaf al voldoende zekerheid en vertrouwen.
Het artikel werd goed verpakt aangeboden. De betaling via Ideal verliep probleemloos.

Wilko1963 10-03-2012

Makkelijk te bestellen, goede informatie, op voorraad en snelle levering.

Mc drek 10-03-2012

Goede shop en zeer vriendelijk en snel reagerende service. Helaas kon een artikel niet geleverd worden en waren er bij de leverancier ook problemen, waardoor ik 2.5 maanden heb gewacht. Maar het annuleren van dit artikel ging zonder problemen, ook het terugboeken van het betaalde bedrag.

Weirdrutger 10-03-2012

Heldere website met eenvoudige bediening.
's avonds besteld, de dag erna al in huis, wat wil je als consument nog meer tegenwoordig.
+1 in mijn boekje, het aanraden waard.

Jan19751234567890 10-03-2012

Handige site, goede informatie en voorwaarden wat garantie en ruilen aan gaat. Grandioos goed levering. Topsite. Kom ik bij terug.

martijn_me 09-03-2012

's avonds besteld om acht uur, na 10 minuten een emailtje dat het verzonden was, echt supersnelle service.
Produkt was degelijk verpakt, ga hier zeker vaker spullen bestellen!