Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

MaryB 02-02-2012

Prima service, uitstekende prijs!

G . de Groot 02-02-2012

Snelle levering, 's avonds om 8 uur besteld de volgende morgen al in huis.

GDvS 02-02-2012

Duidelijke site, heldere uitleg per product, vlotte levering en nette rekening.

R.B.35 02-02-2012

verkeerde artikel bezorgd als gevolg van een fout op de site - daarom scoort de site niet hoog. het verkeerd bezorgde artikel was al eens geopend geweest en was niet het goede, de levering zelf was snel en ook de afhandeling na retourneren correct en snel, de houding van degene aan de telefoon ervoer ik als onprettig en belerend. Overige mailcorrespondentie prettig en snel.

marmardu 02-02-2012

's Avonds besteld en volgende dag al in huis.
netjes verpakt en is een goede lens van Nikon.
Ik zal best meer bij cameranu bestellen, ik ben zeer tevreden.

Mark Kuiken 02-02-2012

Levering was zeer snel had de lens binnen 24uur binnen.
De levering was zelfs gratis in mijn geval en de lens was netjes en goed verpakt.

Willem Heres 02-02-2012

Eerst een retournering, gevolgd door een vervangende koop met verrekening.
Alles correct verwerkt!

A.P.C. Scheulderman 02-02-2012

Ik had een achtergrondsysteem nodig voor mijn achtergronddoeken. Ik was echter opzoek naar een simpel systeem zonder te veel extra's. Zoals altijd kwam ik weer bij CameraNu.nl uit omdat de keuze daar gewoon het grootst is en het merendeel op voorraad is. CameraNu.nl leverde weer snel en het product voldoet aan mijn verwachtingen.

Piet Roos 02-02-2012

Vragen die ik telefonisch stelde, werden vriendelijk en correct beantwoord.
Site is duidelijk.
Prima aanbiedingen.
Zeer snelle levering in goede verpakking.

Hamradioshop Jubbega 02-02-2012

De bolyguard camera besteld met SD-card en bijbehorende afstandbediening. Echter bij aankomst bleek het apperaat niet goed te werken. Direct contact gezocht met cameranu en er werd direct een nieuwe opgestuurd. Deze werkt uitmuntend. Vind het de beste service die ons tot nu toe is verleend door welk bedrijf dan ook. Een 10 voor de after sales.

w.bovenkamp 02-02-2012

snelle levering, prima afgehandeld

hulsi 02-02-2012

Goede service en zeer snelle levering via internet.
In de winkel goede service.

CJE 1947 02-02-2012

duidelijk product omschrijving; snelle afhandeling en bezorging.

Hetty M. Kroes 02-02-2012

Alles prima, alleen zou het handig zijn als bij PakjeGemak stond dat het een postkantoortje is, waarbij een legitimatie gevraagd wordt, in dit geval bij een Brunawinkel hetzij van een paspoort of een rijbewijs. Mij was dat niet bekend en kwam zodoende de eerste keer, kon ik in de kou onverrichter zake weer naar huis.
Dus voortaan graag:
Bruna
PakjeGemak (postkantoorof TNT vestiging)
legitimatie vereist bij het ophalen

19 johan 52 02-02-2012

Al enkele keren wat besteld bij Cameranu.
Als het op voorraad is ,is het binnen 1 a 2 dagen in de bus.
Zo hoort het ook.

MF75665 02-02-2012

's avonds om 21:30u besteld, en de volgende dag werd het objektief al door postnl bezorgd. Zo snel heb ik het nog nooit meegemaakt. Ik geloofde vooraf ook niet dat het kon, maar dus toch.
Bovendien de laagste prijs van nederland, voor dit artikel, mede door gratis verzending, dat wel.

jpsp 02-02-2012

Zeer snel geleverd. Product volledig in overeenstemming met de beschrijving op de website

Bierum 02-02-2012

Geweldig snelle levering, alles staat goed omschreven.
Om 19.00 uur besteld en de andere dag om 11.00 uur al binnen. Alles netjes verpakt, zeer tevreden dus!

M.A. Gras 02-02-2012

De website was overzichtelijk en de informatie die ik zocht kon ik snel vinden
Ik bestelde de scanner op woensdag en ontving het de dag er na (donderdag) KEURIG
Ik heb nog geen contact hoeven op te nemen met CameraNU vandaar dat ik vraag 2 en 4 niet heb ingevuld.

hamperium 02-02-2012

Super goede service van camera
's avonds besteld en de volgende dag alles al keurig en compleet in huis
niks dan lof

doerak2010 02-02-2012

Goede en snelle levering. En keurig geleverd product.

J.van Duivendijk 02-02-2012

Ik was zeer tevreden over de levering van het product.

Nelson1234567 02-02-2012

Website is helder en levering was vlot. Verpakking was solide.

Het belangrijkste van een webshop vind ik de after sales, maar hier hoef ik hopelijk geen gebruik van te maken. Aftersales maakt voor mij een product aanschaffen op een e-shop spannend. Ik kan niet even langs gaan voor garantie.

A Parker 02-02-2012

Hoewel ik natuurlijk ook altijd zéér snel van betaling ben was ook CameraNu.nl, wederom weer eens, zeer snel met de mailbevestigingen van e.e.a. en met het verzenden van de spullen.
Aan deze aankoop zat ook nog een te verrichten service-aspect en een creditering van een bedrag vast, wat eveneens correct en snel geschiedde.

2R0bin0 01-02-2012

Dit is de derde keer dat ik heb besteld bij cameranu.nl.
Elke bestelling tot nu toe de volgende dag al bezorgd, zeer goede service!

De website is zeer overzichtelijk ingedeeld. Bij de producten staan specificaties en soms nog nadere informatie. Dit zou bij sommige producten voor het gemak wat uitgebreider kunnen, maar zelf wat meer informatie opzoeken over een bepaald product is ook een kleine moeite. Verder is er wel keuze uit een groot assortiment.

Bij het bestellen wordt alles goed omschreven. Genoeg mogelijkheden tot betalen en alle producten waar ik belangstelling voor had waren op voorraad. De consument wordt goed op de hoogte gehouden via e-mail en cameranu.nl staat open voor kritiek/vragen/opmerkingen.

Over de prijzen van de producten die de webshop aanbied ben ik over het algemeen ook zeer goed te spreken.

Conclusie: Zeer positief! Zou hier zo weer bestellen!

Ria51 01-02-2012

Ik vind CameraNu een top-zaak. Ik rijd het liefst even naar Urk. Je krijgt veel en goede informatie van aardige medewerkers in de winkel. Ook mijn ervaring met telefonische info is prima. Iedereen in mijn omgeving die op zoek is naar een camera, geef ik het advies naar CameraNu te gaan.

E90 01-02-2012

Duidelijke website en voorraad informatie. 's Morgens vroeg besteld en ik kreeg binnen een uur al een mail dat mijn bestelling verzonden was. Zo snel heb ik het nog nooit meegemaakt! De volgende dag heb ik een nette, zorgvuldig ingepakte doos ontvangen.

Top verzending van CameraNu! Hier zal ik zeker meer bestellen.

Jangwb62 01-02-2012

Goed en deskundig geholpen, net als bij eerdere aankopen.

Wimmes45 01-02-2012

correcte behandeling via telefoon.
en tijdens bezoek aan de winkel prima behandeld

Annikaatje 01-02-2012

Ben zeer tevreden over deze winkel, ze zijn zonder meer hun beloften nagekomen.

Had s'avonds een camera besteld, werd gelijk via de mail geinformeerd over de status van levering, de volgende dag werd het netjes met de post bezorgd.

Heel fijn om zo zaken te doen, top!

sandy82 01-02-2012

levering was heel snel, super goed

W.J. Heijster 01-02-2012

Supersnelle levering 's avonds om 22.30 uur besteld, de volgende morgen binnen. Aftersales heel snel en correct! Ga zo door!

Aminda Aerts 01-02-2012

Ik heb nu 3x iets besteld bij CameraNu.nl en ik heb daar 3 keer goede ervaringen mee gehad. De bestelling wordt iedere keer een dag nadat ik het heb besteld thuis afgeleverd. De producten die ik heb ontvangen zaten allemaal netjes verpakt en functioneren uitstekend!

richard 68 01-02-2012

woensdag besteld en donderdag in huis klasse

mariette van hees 01-02-2012

ja ja..... ik ben gewoon weer supper blij dat mijn camera het weer doet !
lens kapot
naar urk ....dan wordt hij opgestuurd, even verder gebabbeld..het is voordeliger 79.95 om deze lens te nemen ...helaas geen pi nbij me ...hup naar huis en via telefoon en service .....geweldige service ...ik als digibeet kon er wijs uit!
top voor camera Nu !

Nu..... ben ik gewoon weer echt blij met mijn rechterhand ...mijn camera nikon 3000
soory voor de ventuele type fouten...
het gaat om het effect
en dat is top

hier zie perfecte foto's van mijn tuinen gemaakt met deze camera...ga NU maar even kijken naar die mooie plaatjes.

John Aertssen 01-02-2012

telefonisch contact gezocht met de vraag of ik de juiste tussenring had geselecteerd. De medewerkster die ik aan de lijn kreeg, hoorde mijn verhaal aan, stelde een paar goede vragen en beloofde dat zij mijn informatie zou checken en vervolgens zou terugbellen. Binnen een half uur werd ik teruggebeld met het advies een andere tussenring te kopen. Vervolgens besteld en het advies was correct. De tussenring paste op mijn camera.

Hulde voor deze medewerkster.

Timmie1983 01-02-2012

Prima service, kreeg bestelling geleverd zoals verwacht.

Kazzie1977 01-02-2012

Binnen 24 uur mijn bestelling binnen. Perongeluk dubbel besteld en betaald, maar binnen een paar minuten was het weer geregeld.

Foto hobbyist 01-02-2012

Het plaatsen van de bestelling verliep erg vlot, de site is erg overzichtelijk. En er staat voldoende juiste informatie over het product. En ik werd goed op de hoogte gehouden van de bestelstatus aan de hand van mailtjes en ik kreeg een track and trace link. De aftersales heb ik niet hoeven gebruiken.

achamel 01-02-2012

Fantastische service, en heel snelle levering,s,avonds besteld, de andere dag om half tien in huis.
Geweldig.

MadeByMaus 01-02-2012

Snel beteld, Snel geleverd en goede afhandeling.
2-3 dagen later nog een bestelling gedaan.

Justin79 01-02-2012

Zeer snel geleverd, eindelijk weer een bedrijf wat zijn afspraken direct en keurig nakomt!! Keurig verpakt en goed op de hoogte gehouden via e-mail.

Echt een aanbeveling voor iedereen die iets gaat bestellen bij dit bedrijf!!

xfilethe 01-02-2012

gewoon goed , was op vooraad , besteld op een avond met ideal , de volgende dag in huis... origineel product , werkt zoals het hoord... tog weer 20 euro goedkoper als ergens anders :-)

S Zomer 01-02-2012

Webshop geeft een duidelijk beeld van de voorraad.
De site geeft bij mijn keuze`s ook duidelijke foto`s en voldoende info.

Deze (extra) aankopen zijn gedaan na een bezoek aan de fysieke winkel, waar wij een rugzak voor mijn vrouw hebben gekocht. Niet alle tassen en rugzakken die op de webshop worden aangeboden zijn ook in de winkel te zien (is ook logisch de keuze is enorm)

De fysieke winkel ligt niet centraal in Nederland wat in mijn geval een behoorlijke reis betekende.
Deze moeite werd wel beloond door de prettige en deskundige hulp van één van de medewerkers.

Tevens was die zaterdag de gelegenheid om een lezing bij te wonen van natuurfotograaf Paul v Gaalen.
De ruimte boven de winkel was ook uitstekend verzorgd en ook hier staat er gratis koffie.

De bestelling over het internet was snel gedaan de betaling kon via Ideal.
Wat wel een nadeel is dat bij een betaling met een creditcard (waar ik persoonlijk de voorkeur aan geef) er een toeslag van 2 % wordt berekend, eerlijk gezegd niet meer van deze tijd.

De levering is dezelfde avond nog verzonden en werd de volgende dag met de pakketpost aangeboden gewoon supersnel..

Over de aftersales heb ik geen oordeel, gewoon niet nodig gehad de bestelde goederen waren juist en in ongeschonden staat.

Hermans143 01-02-2012

Een zeer volledige site met een ruime en overzichtelijke sortering, met name de indicatie wat wel en niet op voorraad is vind ik belangrijk. De verzending was uitstekend, binnen 14 uur werd de bestelling bij mij afgeleverd.

Pinky135 01-02-2012

Goede verrekijker, snel bezorgd en heeft een zeer blije vader veroorzaakt.

m van delft 01-02-2012

ik heb in diversen winkels en webshops gekeken naar
de camera die ik gekocht heb .
camera nu was met voorsprong de goedkoopste.
na een informatief telefoontje waarin ik keurig te woord werd gestaan heb ik de camera via de webshop besteld .
en de volgende dag keurig in huis
wat wil je nog meer

top top

ratjetoe 01-02-2012

Cameranu heeft duidelijk op de site staan of dingen op voorraad zijn, tevens bieden ze zeer concurrerende prijzen en leveren erg snel. Telefonisch en per mail zijn ze erg prettig in de omgang en geen vraag is te veel of vervelend. Ook als tussenpersoon in garantie-gevallen erg goed in informatie verstrekken. Ronduit een superwinkel waar ik regelmatig even spiek naar de aanbiedingen en wat er verder al is om van te dromen

gs-twin 01-02-2012

uitstekende kwaliteit, prima geholpen, snelle verzending

ljip 01-02-2012

niks anders dan lof,snel geen problemen bij terugsturen