Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

peru8 07-02-2012

Perfecte afwikkeling door CameraNU.nl, ook na retourzending.
De informatie over dit product op de website is zeer compleet. De bestellingsprocedure en de levering verlopen vlekkeloos en zeer snel.
Omdat deze camera niet geheel aan de (mijn) verwachtingen zoals gesuggereerd door Sony voldeed, heb ik de camera geretourneerd. De afwikkelingsprocedure hiervan (inclusief de terugbetaling) is zeer snel en perfect verlopen.

B. Kalma 06-02-2012

Op donderdag Canon powershot sx40 hs bestelt. Helaas lag Ideal eruit waardoor de betaling niet doorging. Volgende dag een link gekregen naar Ideal om alsnog te betalen. Vervolgens vlotte afhandeling na telefonisch contact en op zaterdag PostNL op de stoep. Helaas vrouw net even naar de wc en niet op tijd bij de deur waardoor de camera weer meeging. Op maandag 2e poging en inmiddels vol lof over de nieuwe camera!

ME76 06-02-2012

Na bestelling is de scanner de volgende dag geleverd.

Het enige minpuntje was de verpakking. De adressering was direct op de doos vd scanner gedaan ipv een extra doos eromheen te doen.

Verpakking was dus beschadigd echter de scanner had geen schade.

DirkdeBoswachter 06-02-2012

Goede service en aflevering, Cameranu is begaan met de klant en communiceerd daar duidelijk mee, dat kunnen veel andere niet zeggen!

Jan ter Maat 06-02-2012

De voorraad van cameraNU is heel erg goed, zij hadden een objectief wat zelfs bij de winkels van de grote jongens op dat gebied niet op voorraad was.
Na een controle via de telefoon bleek het gewenste objectief inderdaad op voorraad te zijn.
Daarbij werd ik zeer goed en accuraat te woord gestaan.
De internetbestelling was gemakkelijk, de belofte van de volgende dag geleverd klopte ook als een bus.
Kortom een bedrijf wat ik iedereen kan aanbevelen, en waar ik in de toekomst zeker meer gebruik van ga maken.

Michael P.D. 05-02-2012

De site is duidelijk en de levering is zoals aangegeven op de site. ERG snel, GEWELDIG.
Prijs kwaliteit verhouding goed.
Ga zo door!

Radyhyn 05-02-2012

Duidelijke website en zeer snelle levering.
Als combodeal besteld zoals als suggestie op de pagina stond. Heel tevreden, het was precies wat ik zocht.

Syds 05-02-2012

Zeer snelle levering door Cameranu.nl, echt TOP!
Prettig klein camcordertje. Makkelijk om snel leuke filmpjes te maken.

Ebro 05-02-2012

Via meerdere zoekcriteria terecht gekomen bij cameranu.nl. Prijs was zeker prima in orde en de levering was erg snel. Je wordt netjes op de hoogte gehouden. Vanwege het (nog) geringe gebruik van het product kan ik hier nog niets nuttigs over melden.

Erna 22 05-02-2012

Tijdens de week van de studioflitsers ben ik in Urk geweest, uitgebreid gesproken met 1 van de medewerkers. Deze flitsset uitgekozen en hij heeft de gegevens doorgemaild. De bestelling gedaan en de volgende dag in huis. Omdat ik iets niet helemaal begreep, heb ik gebeld en daar een heel duidelijk antwoord op gekregen. Fijn! Ook na de aankoop een prima service.

Erna 22 05-02-2012

Website is overzichtelijk / duidelijk. En bij vragen word je heel vakkundig te woord gestaan. Deze bestelling was ik vergeten, maar 's avonds om 21.00 uur besteld en keurig volgende morgen in huis. Top!

Henk98 04-02-2012

Bestelling en bezorging binnen 24 uur!! Wat wil je nog meer.

Rudy1972 04-02-2012

Snelle vlotte levering. Besteld voor 22:30 is volgende dag in huis, klopte helemaal.
En gratis aangetekend verzonden!

tttammy 04-02-2012

Zeer duidelijke website en mooi assortiment! Gisteravond de Sony DSC-HX9V Gold besteld en keurige updates via de mail ontvangen. Vanmorgen werd het fototoestel al geleverd! Zeer snelle levering dus (en nu ook nog eens zonder verzendkosten!), heel erg blij mee! CAMERANU.NL IS EEN ABSOLUTE AANRADER!

Stampilo 04-02-2012

Bestellen, betalen en afleveren verliep probleemloos.

Toepus 04-02-2012

Zeer snelle levering. Datgene wat vermeld wordt op de site: "voor 22.30 uur besteld, volgende dag in huis" wordt zeker waargemaakt. Ook factuur en orderbevestiging allemaal duidelijk en snel binnen via e-mail. Uitleg op de site over extra 5 jaar garantie op Tamron objectieven staat duidelijk (via link) omschreven. Uiteraard was ook de prijs doorslaggevend om bij CameraNu.nl te bestellen.

Kees Nix 04-02-2012

Ik ben zeer te spreken over de service en het geduld van de medewerkers. Ze nemen echt alle tijd die nodig is om je te informeren over mogelijkheden en werking van het te kopen object. Klasse.
Ze zijn ook nog eens goedkoper dan Ebay.
Ben er graag klant.

Trips 04-02-2012

Gebruiksgemak van de site is goed. Bestelling is gemakkelijk te plaatsen. Snelle levering. Zeer tevreden.

Bart502 04-02-2012

Prima levering en zeer snel ! s avonds half 10 besteld, volgende ochtend om half 10 al bezorg.

Tjerk zweers 03-02-2012

Prima op tijd geleverd, betrouwbaar

fcgrunn78 03-02-2012

Site overzichtelijk,met leuke combo aanbiedingen.
volgende dag keurig in huis tegen een scherpe prijs

Henrique50 03-02-2012

Goede, snelle site en zoekmachine, voldoende keuzemogelijkheden voor camera's, objectieven, etc. Levering conform de op de site vermelde voorwaarden. After sales niet nodig gehad.

MartvanOers 03-02-2012

Geen ervaring met after sales omdat alles perfect is.

robbie77 03-02-2012

besteld om 19.00 volgende dag 16.00 in huis zonder verzendkosten echt een voorbeeld voor anderen! top!

RVolders 03-02-2012

Gewoon goed en snel. Zoals het hoort. Altijd weer.

Mgudg 03-02-2012

Vrijdagavond om 17.50 besteld en de volgende dag binnen. Echt super. Was er zo blij mee. Het is ook een prachtig toestel. Mooie foto s. Website ook duidelijk en van genoeg informatie voorzien.

P.H. Hilgers 03-02-2012

zonder vele worden kan ik een aankoop aanbevelen het was gewoon perfect

kanzi 03-02-2012

hele snelle levering.

heb hiervoor ook andere dingen besteld. Het ging altijd heel goed, in alle opzichten, en heel snel.

van gelder 03-02-2012

Wij hebben een sigma lens 18-250 besteld via de website van cameranu.nl. De website ziet er prima en overzichtelijk uit, de produkten zijn makkelijk te vinden. De bereikbaarheid van de webshop is prima en je wordt vriendelijk te woord gestaan. De levering was prima op tijd en het bestellen is zeer gemakkelijk. De after sales is prima verzord omdat je een mail krijgt en daar kan je dan op reageren.

Johan11235 03-02-2012

Het was de dag erna gewoon in huis. Prima! Belofte waargemaakt!

Rien Reijbroek 03-02-2012

Ik heb diversen producten bij camera.nl besteld en dat ging zeer correct door de bezorger ( super ) en mooi optijd
Ook al is het op een ander wat duurder zal ik bij jullie bestellen
Het is vertrouwd en veilig ,dat is wel belangrijk

katje 74 03-02-2012

Echt een super prijs en service.
Het scheelt met de media markt €14,-. Fotograferen is mooi en kostbaar dus dit voordeel is mooi meegenomen!

David Warren 03-02-2012

De product was bij mij de dag na de bestelling.

Hartelijk fijn

P.van Roon 03-02-2012

Service is goed, de koerier erg vriendelijk. Ruime keus in de webshop. Zal zeker in de toekomst meer bestellen.

Ess71 03-02-2012

Zeer snelle levering (binnen 12 uur) en goede en duidelijke webshop. Camera nu is heel goed aan te bevelen.

zanna 03-02-2012

Op de vraag die ik op mijn bestelformulier had gesteld kreeg ik heel snel antwoord.

Er ontbrak een klein onderdeeltje van de bestelde afstandsbediening. Dit werd zonder enige discussie vlot nageleverd, erg prettige service.

AZ

Robda370 03-02-2012

Alles naar wens verlopen.
Er was dus geen aanleiding om contact op te nemen.
Voicerecorder functioneert naar behoren en daarom nog geen ervaringen met de Aftersales
CameraNU.nl heeft bij mij een goede indruk achtergelaten.
Een bestelling aldaar is voor herhaling vatbaar!

Carlo2012 03-02-2012

Ben zeer tevreden over deze WEBshop, goede prijsstelling en snelle levering (volgende dag al in huis).
Ook kan je via track en trace alles prima volgen.

Barend143 03-02-2012

Hi,
Op tijd geleverd,goed verpakt.
Vriendelijk te woord gestaan bij een telefonische vraag.
Alleen jammer dat ik 14 Euro moest betalen voor het gebruik van
mijn Visa card.

A. Rijk 03-02-2012

Snelle levering en snelle reactie op vragen. Prima site. geen ervaring met after sales.

vdbrinken 03-02-2012

buitengewoon snel en prima levering

H.K.A. Booij 03-02-2012

Ben al jaren klant de website wordt steeds beter.
En de levering zoals gewoonlijk weer goed en snel.

Ton HGH 03-02-2012

's-Middags tegen 18:00 uur de bestelling geplaatst op de website. De volgende dag, omstreeks 12:00 uur, werd de bestelling door de postbode in de brievenbus gedeponeerd. Zo'n snelle levering nog nimmer meegemaakt.

Jeffrey1991 03-02-2012

De website was goed en makkelijk te bedienen en ik vond snel wat ik nodig had
Verder is er een groot assortiment aan camera spullen (waar de site voor bedoeld is)

De levering was zeer snel en was netjes afgeleverd en alles zat netjes in de verpakking

En ik heb al wat plezier gehad van de lens die ik er gekocht heb

stef346 02-02-2012

Levertijd van bepaald product bleek langer te zijn dan op de website vermeld. Telefonisch beperkt bereikbaar. Verder snelle verwerking order en levering door hun eigen koerier. Scherpe prijzen, mooie producten.

Duncan33 02-02-2012

Ik wist precies wat het me ging kosten. Daarnaast is mijn bestelling goed en veilig verpakt, waardoor het in goede staat door mij ontvangen is. Helaas is binnen 24 uur net niet gelukt. Al zou ik niet weten hoe het sneller kan...

specialmade 02-02-2012

Goede prijs/kwaliteits verhouding. Uitgebreide site met veel aanvullende informatie. Snelle levering, goed verpakt en thuisbezorgd.

Huib van Holst 02-02-2012

4,8
Is door Cameranu op 27-01-2012 verzonden naar Yerseke
maar nog steeds niet ontvangen (02-02-2012).
Volgens Cameranu is er door Postnl wel op 28012012 geleverd maar niet voor ontvangst getekend.
Het pakket is nu zoek en ik kan nu gaan zitten wachten en hoor verder niets meer - zeer slechte zaak want net als in URK geldt ook in het vissersdorp YERSEKE "een man een man een woord een woord"!!!!!
Heb wel al betaald maar wordt nu in de wacht gezet en een vervangend artikel is ook al niet op voorraad.
Cameranu regel een nieuwe zending binnen een week en dan zijn we weer tevreden, zoniet dan nemen we stappen.
Snap trouwens niet waarom jullie op vrijdag met de post pakjes naar bedrijven sturen - die ggan dat op zaterdag proberen af te leveren maar staan dan voor een dichte deur - simpele oplossing - verstuur op maandag!!!!!!!!!!

R.J.J. Janssen 02-02-2012

Het feit dat ik slechts een 5 geef voor de site is omdat ik op het moment van bestelling dacht dat ik er zoals in de omschrijving staat een flashbounce en Encore Fast Charger + 4 AA Batterijen (2700 mAh)-setje bij zou krijgen. Na betaling zag ik in de mail die ik ontving slechte alleen de YN565EX staan... Toen bleek dus dat ik een extra bundel had moeten bestellen... Ik had hetzelfde produkt inclusief flashbounce en ZONDER bezorgkosten voor €169,95 in Aalten kunnen bestellen. Nu was ik €175,50 kwijt en heb ik geen flashbounce... Ik zal hierdoor volgende keer alles 5x goed nakijken voor (en als) ik nog ooit iets bij cameranu.nl bestel...

edv1 02-02-2012

ik vind de website erg goed ingedeeld, er is makkelijk mee te werken en je kunt producten gemakkelijk vinden.
de levering is geweldig en ik vind het prettig dat ik mijn camera hier heb besteld