Deze score is berekend op basis van 2400 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Britt 04-09-2018 Via de website gekocht

Super snelle service

Ik heb een polaristaie filter besteld bij Cameranu.nl
Allereest was keuze geweldig goede uitleg bij de producten en vooral goede prijs/kwaliteit verhouding.
EN overdag besteld volgende dag in huis! keurig in bubbelplastic verpakt!

Mijn volgende product bestel ik zeker weer hier!

ron2all 04-09-2018 In de winkel gekocht
Urk

vertrouwde winkel

Kreeg snel bericht dat mijn reservering binnen was. Prettig geholpen en alles was naar wens verlopen.

K. Breijer 04-09-2018 Via de website gekocht

Super snel.

Via Kieskeurig kwam ik op cameranu.nl uit voor een goede E-reader. 's avonds besteld en de volgend dag in middag, zat ik al lekker te lezen.
De E-reader en het daarbij bestelde beschermhoes waren keurig en degelijk ingepakt.

Helemaal geweldig.

Ank 04-09-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Super snelle service. Alleen jammer dat niet duidelijk was dat levering op zondag tegen extra kosten zou plaatsvinden.

Jan C.D. Thiermann 04-09-2018 In de winkel gekocht
Urk

Wat een verrassing!

Het batterijklepje en het huis van mijn YongNuo Macro Ring Lite flitser was beschadigd en als gevolg daarvan konden de batterijen niet meer aangebracht worden. De garantieperiode was evenwel verstreken maar CameraNU gevraagd of dit reparabel was. Op verzoek van CameraNu de flitser opgestuurd en ik zou op de hoogte gehouden worden van de voortgang en reparatiekosten. Behalve dat de voortgang door de berichtgeving helemaal gevolgd kon worden werd er vandaag tot mijn grote verrassing en blijdschap een geheel nieuwe flitser bezorgd (de oude kon niet meer gerepareerd worden), zonder additionele kosten. Ik kan CameraNu en YongNuo alleen maar bedanken voor hun bijzonder attente service, geweldig!

Zebo 04-09-2018 Via de website gekocht

Zoals het hoort!

Recent mijn eerste ervaring met CameraNu gehad en ik ben erg tevreden.

De overzichtelijke website bracht mij snel naar het product waar ik naar opzoek was. Ook het bestellen ging vrij makkelijk omdat ook hier CameraNu ervoor zorgt dat het duidelijk is. Geen overbodige info maar een makkelijke manier van navigeren. Ik vind dat heel belangrijk.

Door een klein bedrag extra te betalen had ik mijn bestelling dezelfde dag nog in huis.

Kortom; niets op aan te merken. Ik zal zeker bij CameraNu terugkomen!

Esther 03-09-2018 Via de website gekocht

Snel en goed!

Als je iets moois gaat kopen is het natuurlijk fantastisch als je het ook snel in huis hebt. Niet lang in spanning hoeven zitten zeg maar want je wil ermee aan de slag. Ook deze keer weer gewoon zoals beloofd supersnel in huis, en kon ik aan de slag met een occasion top-lens! Het hoeft niet altijd nieuw te zijn om goed te werken, en bovendien: ik vertrouw volledig op de service van Cameranu.nl mocht het nodig zijn...

Jup Goffin 03-09-2018 Via de website gekocht

Goede en klantvriendelijke service en concurrerende prijzen

Ik zocht een voice recorder met goede kwaliteiten tegen een aantrekkelijke prijs. Niet alleen bleek het product, de Sony ICD-PX370, aan mijn eisen te voldoen, ook was de prijs bij CAMERANU.NL de laagste die ik in mijn zoektocht kon vinden. Een kennis van mij was zeer enthousiast en wilde dit apparaat ook graag. De service was van dien aard dat ik zeker vaker aankopen bij deze firma zal doen. Uiterst klantvriendelijk, snelle levering, goede producten en zeer scherpe prijzen, wat wil een consument nu nog meer.

willy de jong 03-09-2018 In de winkel gekocht
urk

top cervice 100%

ik heb deze shop gekozen om zijn vriedelijkheid en een luisterend oor vooral wat ik zelf heb megemaakt een sigma lens 8 jaar oud de stabelisatie werkte niet op mijn nikon d 7200 camera nu heeft de lens opgestuurt naar sigma naar plus minus 2 weken lag er een pakket in huis de lens op de body gedaan het werkte perfect en op de nota stont een bedrag van 0,0 euro super veel lof voor cameranu

Levine 03-09-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd

Duidelijke site, goede prijzen en snelle levering. Via e-mail werd ik netjes op de hoogte gehouden van waar mijn pakje zich bevond en wanneer het werd geleverd.

Frans Paalman 03-09-2018 Via de website gekocht

snelle levering

Prima winkel, goede snelle levering, perfecte afhandeling van vragen of problemen, en prima advies ook de retourservice is goed geregeld dus aanrader

Ronald 03-09-2018 Via de website gekocht

Wederom top service

Super service weer van cameranu
De volledige bestelling klopte en was binnen de verwachte bezorgtijd afgeleverd.
Daarnaast is de website overzichtelijk en is er een ruime keuze voor vrijwel elke categorie aan producten.

De prijs van de producten zijn ook vaak het laagst van wat er beschikbaar is, niet voor niets ook een hoge rating op Tweakers.net

Hinse 03-09-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering. Goede prijs.

Zeer goede webshop. Alles voor fotografie te vinden tegen goede prijs. Levering zeer snel en nooit te grote dozen!

René 03-09-2018 Via de website gekocht

Snel en netjes geleverd!

Bestelling geplaatst en volgende dag in huis.
Wat mij ook opviel, was dat de verpakkingen van de producten er zo netjes uitzagen, dat het net leek of ze echt letterlijk vanuit de fabriek afgeleverd waren!
Complimenten daarvoor.

W 03-09-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Duidelijke webshop, alle info over producten staan erbij. snelle levering door Post.nl, Netjes verpakt in doos.

Jan Saris 03-09-2018 Via de website gekocht

Hele snelle service

Mooi dat er een ZELFDE DAG service aangeboden wordt voor maar 1,99 euro meer…. heb je het gelijk in huis!!!
Ben tevreden over het product, DIASCANNER.

Paul 03-09-2018 Via de website gekocht

effectief en efficiënte afhandeling

Snel het juiste product gevonden, dmw vergelijking. Uitermate tevreden over het product, en over de snelheid van afhandeling.

Leo 03-09-2018 Via de website gekocht

Fijne website, goede prijs en nette levering

Via wat zoeken kwam ik bij deze site; net wat betere prijzen en een goed overzicht wat er bij de camera komt kijken. Fijn ook dat ze eigen reviews hebben.
De levering was netjes en snel; helaas was de cameratas uitverkocht dus die zie ik graag snel komen. De aangekondigde datum gaat nog komen, dus dat komt wel goed.

Gree 03-09-2018 Via de website gekocht

Super snel afgeleverd en perfecte service van cameranu

Cameranu geeft inzicht waar de bestelling is. Cameranu geeft je advies over het product en helpt je verder heel vriendelijk met eventuele vragen. Kortom je wordt als klant serieus genomen en gewaardeerd.

Jonathan Waterreus 03-09-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf!

Cameranu.nl heeft een goeie en zeer profesionele service. Ze beschikken over een groot en goed assortiment en als je online besteld zijn ze snel met leveren.

Toon 02-09-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering.... zelfs op zondag!!

Ik koop enkel in een winkel die voor mijn gevoel vertrouwd overkomt. En daaronder valt zeker ook Cameranu.nl

Goede service en snel geleverd..!

Erik v N 02-09-2018 Via de website gekocht

Top product voor zeer scherpe prijs

Al een tijdje op zoek naar led light voor video camera. Bij cameranu voor bijzonder scherpe prijs ‘m gekocht. Goede info op de site, levering op tijd. Kortom aanrader!

Justin 02-09-2018 Via de website gekocht

Lens hood

Ordered a lens hood for an Olympus wide angle lens. No complaints except for the fact that they put the address of the pickup point on the parcel instead of my address. So they could not find my parcel and I had to phone PostNL to sort things out.

Vera 02-09-2018 Via de website gekocht

Goede communicatie

Ik had een koptelefoon besteld en deze was echter niet leverbaar in de gewenste kleur, ze dachten mee en ik mocht voor dezelfde prijs een andere kleur kiezen (er was prijsverschil). Heel fijn! Bezorging was een dag later. Helemaal tevreden!

MBCamera 02-09-2018 Via de website gekocht

Altijd snel en goed!

Ik bestel vaker bij cameranu.nl en de service is perfect. Snelle levering en goede info. Ook altijd snel antwoord op vragen per mail, kortom top!

Ilse 02-09-2018 Via de website gekocht

Snelle en fijne service en reactie

De levering bij cameraNu is snel. Zelfs op zaterdag voor bepaalde tijd maandag nog geleverd. Ik had het zelf even verkeerd begrepen en een mail gestuurd. Zeer snele en vriendelijke reactie. Werd zelfs opgebeld om een oplossing te vinden.
Goeie pakket deal met goede kwaliteit extra’s bij mijn camera.
Top

Perry 02-09-2018 Via de website gekocht

Gaat wel

Ik had extra vroeg ophalen aangevibkt alleen. Had CameraNU de zelfde avond het pakket niet verzonden.
Wat best balen was omdat ik het product die dag echt nodig had, voor de rest wel netjes verpakt alleen jammer dat het factuur er niet bij zit

Officiele reactie van CameraNU.nl 03-09-2018

Hoi Perry,

In de eerste plaats bedankt voor je review.
We hebben even nagekeken wat er is gebeurd, omdat we gewend zijn bestellingen altijd meteen te versturen. Tot onze verbazing zien we dat dat dit ook bij jouw bestelling wel is gebeurd. De vertraging die ervoor heeft gezorgd dat je bestelling niet op tijd geleverd was trad op in het sorteerproces bij PostNL. Hierdoor was de bestelling te laat in het juiste depot. Dat vinden wij bijzonder vervelend voor je, ook al konden we er weinig aan doen. We sturen je ter compensatie een kleinigheidje toe.

De factuur sturen we inderdaad niet meer met de bestelling mee. Deels uit oogpunt van kosten en efficiency, maar deels natuurlijk ook om een boom te sparen. Je ontvangt de factuur van ons digitaal, samen met de verzendbevestiging als PDF zodat je deze indien gewenst zelf gemakkelijk kunt printen.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Roland 01-09-2018 Via de website gekocht

Rommelig

Prima, maar er valt gauw wat tussen wat en schip als je vragen of bijzonderheden hebt.
De levering was uiteindelijk in orde, maar daar waren wel wat telefoontjes voor nodig.
Iedere keer een andere medewerker te spreken krijgen helpt dan niet echt...

Tristan Boland 01-09-2018 Via de website gekocht

Goede Service

De website is zeer overzichtelijk, ik heb snel het product gevonden en hier informatie meer informatie over gekregen. Verder zijn er een groot aantal bezorgmogelijkheden zodat het in ieder geval passend is. De levering was overigens zeer snel en ik ben blij met mijn product.

Renske 01-09-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Op aanraden van een kennis hier gekeken en ook aangeschaft. De prijs was lager dan bij andere winkels (altijd goed natuurlijk!) en mijn bestelling werd de volgende dag geleverd!

Dave 01-09-2018 Via de website gekocht

Snelle service!

Ik heb hier een cameratas besteld. Na wat struinen op het internet en het lezen van reviews kwam ik terecht bij cameranu.nl. Overzichtelijke specificatie van de betreffende tas met veel foto's en oa de reviews deed mij overtuigen om deze aan te schaffen. Bij de volgende uitbreiding van mijn camera gear neem ik zeker een kijkje bij cameranu.nl!

Gert Jan 01-09-2018 Via de website gekocht

Snellere levering kan haast niet!

Vrijdag middag om 16 uur deze mooie camera gekocht en deze werd zaterdag om 10 uur al netjes geleverd!
Alles was netjes ingepakt factuur bijgeleverd korrtom zo wil je graag behandeld worden!

Sander 01-09-2018 Via de website gekocht

Prima product, levering ging minder

Heb een statieftas besteld welke precies is zoals beschreven op de site.
De statieftas zou de volgende werkdag bezorgd worden bij een pak je gemak punt.
Helaas was het pakket toch naar mijn huis adres gestuurd waarna het uiteindelijk na 3 dagen op een ander postkantoor is afgeleverd.
Officiele reactie van CameraNU.nl 03-09-2018

Hoi Sander,

Dank voor je review! Jammer dat het met de levering even niet helemaal goed is gegaan. Op het moment van je bestelling is er een storing geweest in de koppeling tussen onze bestelpagina en de database van PostNL. Ook andere winkeliers hadden last van deze storing, maar die zorgde ervoor dat er geen afleveradres werd ingevuld als er voor aflevering op een afhaallocatie werd gekozen. Toen we de storing ontdekten was deze ook snel opgelost, maar het leed was inmiddels voor een aantal zendingen al geschied.

We rekenen er op dat we je bestelling een volgende keer weer gewoon op het gewenste adres bezorgen, zoals je van ons gewend bent. Onze excuses voor dit ongemak in ieder geval.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Eef 31-08-2018 Via de website gekocht

de beste webwinkel op fotogebied

Supersnelle levering: 's avonds besteld en de volgende middag geleverd. Cameranu heeft ook (bijna) alles op voorraad. De prijzen zijn zeer concurrerend

Roelof Jonkers 31-08-2018 Via de website gekocht

Super services en alles op de plank!

Deskundig en vriendelijk personeel die prima advies kunnen geven. Niets is teveel en er is heel veel direct beschikbaar. Reactietijd op de mail ook heel snel.

Nahanni 31-08-2018 Via de website gekocht

Ik had met spoed een nieuwe lamp nodig omdat de mijne het had gegeven en ik had hem de volgende dag in huis. Super happy met het product en de service.

Jori 31-08-2018 Via de website gekocht

Cameranu.nl heeft een geweldige service!!

Cameranu heeft geweldige producten voor een lage prijs. Daarnaast hebben ze ook een snelle levering.
Mijn pakketje was een dag eerder binnen!
Ook is het pakketje makkelijk te traceren daardoor kon ik ook zien dat het product eerder aan kwam!
Voor mij is cameranu een top website om te winkelen.

Cameranu is zeker een aanrader!

(veilig, makkelijk, goedkoop)

eko 31-08-2018 Via de website gekocht

snelle reactie maar retourzending kan beter

Voor het retourneren van een hoesje van 3,95 moeten verzendkosten betaald worden. Dan heeft retourneren weinig zin.
Dat kan beter.

Hanna 31-08-2018 In de winkel gekocht
Urj

Vlot, vlotter, vlotst

Ik had een nieuwe lens via internet besteld maar eenmaal in huis bleek hij mij toch een maatje te groot. Retourneren was geen enkel probleem, had ook snel geld terug. Omdat we in de buurt waren zijn we naar de winkel in Urk gereden en heb ik een passende, kleinere lens gekocht. Helemaal te reden nu!

Edgar 31-08-2018 Via de website gekocht

Groot aanbod en een goede service

De winkel heeft een heel groot aanbod en ook veel producten in verschillende prijsklassen. De website is duidelijk en makkelijk te gebruiken, ook is er een chat functie die goed werkt.

Ik heb al een aantal bestellingen bij CameraNu gedaan en alles is altijd netjes en op tijd geleverd. Alles is altijd goed verpakt en je wordt goed op de hoogte gehouden over de bezorging.

Frans Uffing 31-08-2018 Via de website gekocht

Super service..... Super snel

De site is overzichtelijk en werkt zeer snel. Dat is prettig, zodat hetgeen je besteld ook snel geleverd kan worden.

Johan H 31-08-2018 Via de website gekocht

Goedmakertje van €5,00 maakt alles goed

Mijn aanvankelijk bestelde statief wer maar niet geleverd omdat deze kennelijk toch niet op voorraad bleek. Op advies van een medewerker een ander iets duurder statief gekozen en promt werd dat de volgende dag geleverd! Met een goedmakertje van €5,00 voor de volgende bestelling. Kijk dat is nu excuus en een echte goedmaker! TOPPERS!!!!

Vera 31-08-2018 Via de website gekocht

Bijzonder goede klantenservice

Ik had na lang twijfelen de Sony A7 II besteld bij Cameranu en helaas hield de camera er tijdens een opdracht mee op. Niet de schuld van Cameranu maar ik belde ze op en er werd meteen aangeboden deze in te ruilen voor een nieuwe. Na het wisselen van de accu kwam ik erachter dat de camera het weer deed maar omdat m'n vertrouwen een beetje geschaad was mocht ik 'm alsnog inruilen. Ook hierna zijn ze altijd heel attent geweest! Beste klantenservice die ik in lange tijd heb meegemaakt.

Daarnaast had ik laatst een lens om 23:56 besteld en was deze écht de volgende ochtend om 10:30 al in huis.

Perfecte shop! Ik kan er niks anders van maken. Bedankt cameranu.nl!

J. van Wijlick 30-08-2018 Via de website gekocht

Tamron SP 24-70mm f/2.8 Di VC USD G2 Nikon

De Tamron SP 24-70mm f/2.8 Di VC USD G2 Nikon objectief is een zeer scherp en top obejctief voor de Nikon-camera. De foto's zijj super strak. Het objectief voldoet helemaal aan de verwachte eisen, het overtreft mijn verwachtingen. De telefonisch hulp van Cameranu.nl was ook zeer goed.

Mark 30-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service , kwaliteit en levering

Ik belde deze shop en ze konden mij goed helpen met al me vragen en wisten ook wat ik wilden en waar ik naar zocht .. ook heel vriendelijk aan de telefoon en nemen gewoon de tijd voor je . Super fijn
Ik raad deze site echt aan voor iedereen

Romanova 30-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige servies!

Duidelijke beschrijving van product. Snel servies.Volgende keer zal ik zonder twijfel bij cameranu.nl bestellen.

Chiel Kievit 30-08-2018 Via de website gekocht

Super klantvrklantvrien

Heel uitgebreid assortiment. Was een probleem met de betaling via de creditcard. Dit is echter heeh fijn opgelost.

leon 30-08-2018 Via de website gekocht

Fijne service

Na bestelling met creditcard erachter gekomen dat de betaling geverifieerd moest worden en de levering niet vrijdag maar zaterdag zou worden. Nu had ik aangegeven dat de items op werk geleverd moesten worden, daar ben ik op zaterdag natuurlijk niet. Na een belletje, wat 's avonds ook kan, was zonder problemen het adres omgezet naar mijn huisadres. Super fijne service dus :)

Svenja 30-08-2018 Via de website gekocht

Snel, goed en keurig

Prima service
Goede verpakking
Uitstekende producten
Kwaliteit en prijs kloppen

Benne 30-08-2018 Via de website gekocht

Super snelle service

Kort na het bestellen van een rol achtergrondpapier kwam ik er achter dat deze niet op voorraad was. Meteen een mailtje gestuurd met de vraag of ik deze kon wisselen voor een andere kleur die wel op voorraad was. Binnen 5 minuten had ik antwoord: geen probleem en mijn bestelling werd de volgende dag gratis geleverd. Top service!