Deze score is berekend op basis van 2267 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marcel Terol 27-12-2018

Product wat ik zocht s'avonds besteld volgende dag in huis. Dat noem ik een snelle service.

Erik Dignum 27-12-2018

Onlangs een VisibleDust Arctic Butterfly 724 Super Brite besteld, ik ben al een aantal jaren klant van deze winkel en altijd naar volle tevredenheid, ook als er iets in 1e instantie niet goed gaat, dan wordt keurig geregeld en opgelost. Hierddor bij de bestelling van de Butterfly totaal geen zorgen, en geheel volgens verwachting een vlotte levering. Dat maak je wel eens anders mee bij andere online winkels

Wim 27-12-2018

Snelle levering, alles op voorraad. En oja ook nog goedkoopste... ben ik blij mee...

Justyna 27-12-2018

Hello, I am very happy with my Remote Control ML-L3. I put the camera on a tripod and all the holidays I took pictures using remote control. It was very easy to use and pleasant.

T. Kurvers 27-12-2018

Cameranu.nl is bij uitstek de shop waar ik altijd mijn cameraspullen haal. Goede klantenservice, groot assortiment en altijd een scherpe prijs.

Iuno 27-12-2018

Ik bestelde een compacte fotoprinter. De informatie op de website was erg duidelijk. De printer kwam keurig verpakt aan en werd snel geleverd, ook rond de feestdagen.

J.A. van de Wijngaart 27-12-2018

Ik vind de site erg duidelijk.Onlangs per ongeluk een verkeerd objectief besteld,wat overigens erg snel werd bezorgd en na een telefoontje van mij weer snel retour kon. Terug betaling moet nog binnen komen maar heb daar vertrouwen in. Heb daar in het verleden ook besteld en was altijd goed

Koos Voorn 27-12-2018

Ik bestel al geruime tijd producten van Cameranu.nl en ben altijd tevreden met het bestelde product. De levering is altijd zoals vermeld staat op tijd. Ook tweedehands producten, waarvanik er verschillende heb gekocht, zijn altijd van zeer goede kwaliteit en nauwelijks van nieuw te onderscheiden. Met de service heb ik geen ervaring omdat de producten alrijd in orde waren.

Joop 27-12-2018

S Avonds om tien uur een fototas besteld bij Camera nu. Om elf uur kreeg ik al bericht dat hij verzonden was en nog wel aangetekend.
Fantastisch. De volgende dag had ik hem al in huis. En dat net voor de Kerst.
Geweldige service.

Walter 27-12-2018

Cameranu is een goede (internet)winkel. Service staat op nummer 2 tot en met 5, de tevreden klant op 1.
Aan de telefoon of aan de balie wordt je correct en vriendelijk geholpen, we komen er samen altijd uit.
Breed assortiment, voor de beginnende tot en met de ver gevorderde pro fotograaf.
Ook organiseren ze lezingen en/of workshops in ongedwongen sfeer, leerzaam en informatief.

Henk Drost 27-12-2018

Ik melde me aan voor een lezing van Albert Dros.
Mooi vond ik aan de aanmelding dat de site 'Red een kind' ondersteund. Vanuit onze rijkdom iets doen voor anderen.
Super

Angelique 27-12-2018

hier besteld vanwege laagste prijs en goede extra actie. Hele snelle levering ondanks drukke periode ( kerst). Erg blij mee.

Jan van Zoest 27-12-2018

Twee weken geleden de Canon EOS R gekocht. Heb veel gelezen en filmpjes gekeken op YouTube over deze camera, die er over het algemeen niet al te best vanaf komt in de reviews vergeleken met Sony. Ik ben een Canon gebruiker sinds een jaar of 15 en werk met een 1D en was van plan om over te stappen naar Sony. Heb uiteindelijk toch gekozen om bij Canon te blijven vanwege de nieuwe RF lenzen waar ik veel vertrouwen in heb. Heb nu de Canon EOS R (voor de toekomst als back-up camera gekocht) twee weken in bezit en ben erg blij met de camera. Snap de reviews op YouTube werkelijk niet, wat een geweldige camera! Ook de Touchbar werkt super! Heb hem wel altijd aanstaan, dan werkt hij geweldig! Heb de camera gekocht in de winkel op Urk, ben erg goed geholpen.

johan 26-12-2018

vorige week een nieuwe lens voor mijn camera gekocht, snel gevonden in de webshop en met een zeer scherpe prijs.
Om 20:00 besteld en de volgende dag al in huis(ook met de kerstdrukte).
Meteen een duidelijke mail ontvangen met verzendgegevens en in de bijlage een factuur en pakbon.
Product netjes verpakt ontvangen.

Johan Clement 26-12-2018

Uitstekende telefonische service, na wijziging van betaling en leveringsadres. Aanbevolen !

Jeannette 26-12-2018

Al jaren vaste klant bij Cameranu.nl. Duidelijke website met goede omschrijvingen en de prijzen zijn eerlijk. De ene dag tot in de avond besteld, is de volgende dag geleverd. Zelfs met de Kerstdrukte!

bart 26-12-2018

De meest veelzijdige winkel on-line om op zoek te gaan naar fotomateriaal. Snelle levering, helaas ver van de deur om even binnen te wippen om een keuze te kunnen maken.

Peter H 26-12-2018

Hier een rol printerpapier gekocht. Ondanks dat ik hem 's avonds bestelde en de drukke dagen rond kerst had ik deze de volgende binnen. Keurig verpakt.

Jack 26-12-2018

Zeer uitgebreide winkel met alles op het gebied van fotografie. Zeer scherpe prijzen en snelle levertijden.

Edwin 26-12-2018

Super service, snelle en correcte levering, duidelijke web site, goed chat gesprek , kom hier graag weer !

Miquel 26-12-2018

Fijne duidelijke site en zeer snelle service,
ik kreeg mijn bestelde artikelen nog dezelfde dag binnen ondanks de kerstdrukte. Toen ik een vraag had over een artikel werd deze direct beantwoord. Ik ben zeer tevreden over Camaranu.nl.

Jasper R 26-12-2018

Het is een goede service! Lang berijkbaar op social media (messenger). Een aanrader voor foto en film gerief!

Dick 25-12-2018

Leuke aanbieding voor een Zoon H2n microfoon + gratis accessoires. Helaas 2gb SD kaart ontbreekt. Na telefonisch contact naast excuses een mooiere oplossing: 32gb SD kaart onmiddellijk opgestuurd en volgende dag in huis. SUPER Dat is nog eens servicegericht en klantenbindend.

Canonjo 25-12-2018

Ik ging voor een verbeterde video camera kijken en ging na uitstekend advies met een Sony a6000 met gimbal a1000 naar huis. Perfecte combinatie! Dank voor het vakkundige advies. GJ. Dankjewel. De resultaten zijn prima.

Joes 25-12-2018

Altijd vriendelijke mensen tijdesn een gesprek, van gezicht tot gezicht of via de lijn.
Wat mij heel erg aansprak was het feit dat de winkel een poos geleden twee dagen volledig gesloten was om een bedrijfsfeest te vieren. Dat noem ik nog eens personeelsbeleid! Chapeau!
Medewerkers denken met je mee, vragen eventueel assistentie van een collega als ze twijfelen. Heel verstandig. Op zich niet spectaculair, maar wel ongelooflijk (zeker in deze tijd) klantgericht.
Het enige minpuntje dat me van de tien punten afhoudt is dat de op zich bijzonder uitgebreide website nog steeds een aantal heel plezierige (lees: noodzakelijke) filters mist. Bij veel overzichten kan ik niet allerlei producten uitsluiten die totaal niet met mijn camera werken. Ik heb alleen maar hinder, tijdverlies en ergernis wanneer ik een uitgebreide serie lenzen voorgeschoteld krijg die niet op mijn merk camera-body passen. Heb dat meermalen aangegeven, maar dit is tot nu toe niet aangepast. Ik tweifel er niet aan dat CameraNu dit een keer verbetert, maar liever gisteren dan morgen.
Nog even een dikke plus: zelfs in de drukke tijd voor Kerst werd me aangeboden een (kleine) levering extra snel te versturen omdat de koeriersdienst het liet afweten. Geen knullig beroep op overmacht, maar gewoon meedenken. Heerlijk.
CameraNu is me voorlopig nog niet als klant kwijt.
Merci.

Dick B 25-12-2018

Voor het eerst een camera gekocht bij CameraNU.nl. Dat was echt geen tegenvaller. Duidelijke website met veel informatie bij elke camera. Gelijk geprofiteerd van een leuke aanbieding. Het bestelproces op de webshop was makkelijk. De levering geheel zoals op de website aangegeven. Al met al een aanrader.

JP 25-12-2018

Cameranu.nl een prima winkel met goede producten. Duidelijke omschrijving met foto’s. De service is prima, snel en bestelling is goed te volgen via de mail die je krijgt.

willem 25-12-2018

Heel gebruiksvriendelijke webshop met een top service en een snelle levering van de goederen.

Michael 25-12-2018

Ondanks de kerstdrukte mooi op tijd geleverd! Bij de aanschaf van het objectief kreeg ik een filter en cadeaubon cadeau!

Florin 25-12-2018

I am very happy with the services of CameraNU.nl.

First I contacted them using the chat. They responded very fast with complete and accurate details about the products, the promotions and the delivery options. I live in Belgium and they confirmed the delivery is free of charge. They also provided very useful details about the Canon winter promotion and the links where to register my purchase. In addition to other online shops, they offer a discount coupon for further purchases.

The product was well packed and delivered fast (I chose UPS from the options). I would definitely recommend this shop.

Hendrik van Harskamp 25-12-2018

Een canon camera bij cameranu.nl gekocht! Geweldig bedrijf, goede online chat service en goede klantenservice. Ik zal iedereen dit bedrijf aanbevelen!

Henk 25-12-2018

Perfecte service! Had eerst een foutieve afstandsbediening voor mijn Fujifilm X-T2 besteld en kreeg onmiddellijk het voorstel om deze om te ruilen. Nu de originele van Fijifilm RR-100 en deze werkt prima.

Cor Speek 25-12-2018

Ze gaven me een prima advies en namen alle tijd hiervoor.
Alles geleverd volgens afspraak zelfs tijdens de Kerst en Nieuwjaars drukte.
Mijn gekochte producten met een lage prijs zijn zelfs nog van een prima kwaliteit.

Marjolein 25-12-2018

Het artikel was op voorraad, en daarnaast ook snel geleverd ondanks de kerstdrukte in december!

Willem 25-12-2018

Cameranu.nl is een shop die snel volgens belofte en keurig en goed beschermd in de verpakking afleverd. En scherpe prijzen. Een top shop

Henk 24-12-2018

Ik had geen ervaring met levering van producten binnen 24 uur. Oftewel dezelfde dag. Om 11 uur besteld en om om 21 uur geleverd. Geweldig. Netjes verzorgd. Perfecte behandeling en een fijn product gekregen.

Wim 24-12-2018

Ik heb een fisheyelens gekocht. Omdat ik nog wat vragen had om half 10 savonds gebeld. Kan tot 10 uur. Keurig geholpen door een jongedame die kennis van zaken had, en als ze het niet wist, ff ging vragen. Prima. Dus de lens gekocht. Goede prijs. Ik zocht een goedkope om mee te spelen, en dat is gelukt.

Wolters jb 24-12-2018

Waardeloos. Een week geleden besteld en betaald en nog altijd niet ontvangen. Dag kerstcadeau!!!
Officiele reactie van CameraNU.nl 27-12-2018

Beste JB,

We hebben je ook al even een email gestuurd, en daarin hebben we je onze excuses aangeboden voor het uitblijven van de levering van je bestelling.

We vinden het jammer dat je niet even contact met ons hebt opgenomen toen de bestelling niet op de afgesproken datum geleverd is. We hadden namelijk nog alle mogelijkheid om de bestelling op tijd bij je te laten bezorgen, desnoods via een andere bezorgdienst. Op Kerstavond is er logischerwijs niet heel veel meer mogelijk...
Jammer dat we je hebben teleurgesteld, en vooral dat we niet in de gelegenheid zijn geweest het voor je op te lossen. We hopen dat je desondanks wel een gezellige Kerst gehad hebt, en we zorgen er uiteraard voor dat je bestelling alsnog zal worden bezorgd.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

anoniem123 24-12-2018

Snelle afhandeling, je hoeft niet lang te wachten op een online bestelling, zelfs als het niet meer leverbaar is. Na 3 dagen heb je de bestelling alsnog.

Harry Witsiers 24-12-2018

Bestelling vlot verwerkt in deze drukke periode. Bij bezorging is iets misgegaan. Pakje was op ander adres bezorgd zonder achterlating bericht. Omdat ik niets ontvangen had terwijl t&trace aangaf dat er bezorgd was, contact opgenomen met Cameranu. Op mijn probleem is goed en snel gereageerd. Ondertussen heeft de ontvanger het pakje alsnog bij mij afgegeven waarmee alle problemen waren opgelost.

Josua 23-12-2018

Het gevraagde product werd snel en goed verpakt geleverd. Via track en trace was het pakket goed te volgen, en kwam eerder binnen dan verwacht. Klasse.

Fam. Jansen 23-12-2018

Deze shop heeft vaak mooie aanbiedingen en ze worden snel geleverd. Zelfs ondanks de drukte werd het op tijd brzergd. De uitleg op de site is helder en duidelijk en ik bestel hier graag

Dyan 23-12-2018

Het is super fijn dat je CameraNu een whatsappje kunt sturen, hierdoor heb je namelijk super snel je antwoord als bellen even niet uit komt ivm werk! Daarnaast is de shop gewoon overzichtelijk en hebben ze een hele lage prijs voor de producten! Niemand is perfect en alles kan altijd beter dus vandaar geen 10.. Maar wat voor nu beter kon, kan ook zo niet zeggen.

S.Bomhof 23-12-2018

Goede voorlichting en vriendelijk personeel .veel keus in de winkel. En je kunt even wat proberen

Chris 23-12-2018

Er is een grote keuze van materiaal. De zoek functie werkt vlot. Voldoende informatie over de producten. De bestelde producten zijn zeer vlot ontvangen zoals opgegeven.

Henk de Graaf 23-12-2018

ruime keuze, en heel snelle levering. statiefkop 's morgens besteld en dezelfde avond in huis.

Wim Breeman 22-12-2018

Wow! Wat een service bij telefonische vraag eind december! : halve minuut wachttijd, iemand die adequaat mijn vraag kon beantwoorden over bestelling en binnen 5 minuten nieuwe factuur op verzoek! Helemaal top deze helpdesk!
Wat een verschil met Kamera Express: daar laatste tijd ervaring met extreem lange wachttijd en een misleidende laagste prijs garantie. Hoewel niet echt in de buurt, wordt Cameranu.nl mijn vaste bestelpunt!

Herman 21-12-2018

niet wetende welke kabel ik nodig had heb ik een chat gestart en binnen een paar minuten was ik al klaar met bestellen, afrekenen en de volgende dag thuis. Precies hetgeen ik nodig had. Had dus al veel langer mijn toestel kunnen gebruiken omdat ikzelf het product niet kon vinden. In een woord super.

Fotograaf 21-12-2018

Overzichtelijke en mooie website. Voordeel is dat je bij een product met een klik de belangrijkste info ziet, of alle gegevens en specificaties.
Bestellen ging heel gemakkelijk en snel, zo hoort het. Een ander groot voordeel is dat er geen verzendkosten worden berekend! Tot laat in de avond bestellen, en wanneer het product op voorraad is diezelfde avond nog verzonden!
Al snel een e-mail met track en trace, en de volgende dag het pakje in huis! Steeds meer webshops kunnen en doen het zo snel, maar het blijft bijzonder. Echt een aanrader!

Kane 21-12-2018

Ik ben goed geholpen door camernu , want mijn pakketje was zoek en ze deden er alles aan om hem toch te vinden voor mij en uiteindelijk is het gelukt en ben ik heel erg tevreden met de service.