Deze score is berekend op basis van 2400 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

RSL4u2 17-03-2012

Cameranu.nl heeft een uitgebreid assortiment. Ze hebben een duidelijke website.
Ze hebben mij goed op de hoogte gehouden van het bestel en levering proces
De zending was keurig in een ongemarkeerde doos verstuurd en werd in een paar dagen geleverd.
Via de Cameranu.nl site werd ik attent gemaakt op een Olympus cashback actie waar ik ook gebruik van heb gemaakt. Dat had ik bij andere sites nog niet gezien.

PerrieR 17-03-2012

Snelle service. Juiste bestelling geleverd en als ze zeggen op voorraad is het ook op voorraad.
Bovendien uitstekende prijs

F. Meppel 17-03-2012

De eerste zending kwam niet aan. Wel een snelle reactie van de winkel. Na een kleine 2 weken werd ik gebeld of de zending inmiddels binnen was. Helaas nee.
Toen is het opnieuw verstuurd en was het een dag later binnen. Eind goed, al goed.

schaijik 17-03-2012

Alles werkte perfect, snel en goedkoop, precies wat ik zocht.

Hans Visserx 16-03-2012

Duidelijke informatie, scherpe prijs en peilsnelle levering. (vrijdagavond besteld op zaterdag in huis !)

arie pahuijzen 16-03-2012

Ik zocht een flitser voor mijn canon 1000D na even zoeken kwam ik op de site van camera nu uit daar mijn flitser bestelt omdat de prijs daar goed was heb deze flitser nu enkele keren gebruikt en hij doet waar ie voor is geeft een flinke licht bron en hij werkt perfect samen met mijn camera
de bestelling werd goed vepakt en binne 24 uur afgeleverd op mijn adres

zorra123 16-03-2012

Duidelijke uitleg op de site en zeer snelle levering met de mogelijkheid zelf te bepalen hoe je geleverd wilt hebben. Zelf ophalen, leveren aan de deur of ophalen bij zelf gekozen punt. Top

Kruimel53 16-03-2012

Vrijdagavond net voor 10 uur besteld, zaterdagochtend geleverd, nou, sneller kan gewoon niet! Prima prijs, prima lens. Geen ervaring met aftersales want alles is puik in orde. Voor een volgende aankoop ga ik zeker weer bij CameraNu kijken.

frits. 16-03-2012

Gewoon een keurige levering.
Wel een heel grote doos voor
zo'n klein toestelletje :)
Actie; gratis tasje en geheugenkaart
Dus uitermate tevreden

eddy... 16-03-2012

Duidelijk website, echter jammer dat de lenzen bouwers zoals Sigma niet te selecteren zijn per type vatting.

Uitstekend geholpen in de winkel door mensen die weten wat fotograferen is en dat zelf ook als hobby hebben!

Per ongeluk werd een fototas dubbel gescanned/afgerekend, waar ik thuis pas achter kwam. Het te veel betaalde is snel weer terug gestort na een telefoontje. Kortom prima service.

Rinie de Jonge 16-03-2012

Ik ben uitstekened door de webshop van Camaranu geholpen
Mail voor ontvangst van order, mail voor het tijdstip van opsturen. Daarnaast in korte tijd order binnen. Heel erg goed

Dajen 16-03-2012

Van voortraject tot natraject, bij cameranu.nl ben je aan het juiste adres! Overzichtelijke website, goede bereikbaarheid en reactietijd per e-mail en als er iets mis gaat met je bestelling houden ze je volledig op de hoogte. Top!

Pijlman 16-03-2012

Gebeld was op voorraad en opgehaald. Klantvriendelijk en goede service

esje69 16-03-2012

s 'Avonds laat besteld en inderdaad de volgende dag bezorgd.

Rob Schulp 16-03-2012

CameraNU, niet alleen nu maar altijd! Uitstekende service.

hannieberben 16-03-2012

Ik had bij mijn nikkon een sd kaartje besteld. Deze bleek niet te werken. Na contact te hebben gehad, deze terug kunnen sturen en kreeg een nieuwe. Super!

01steven 16-03-2012

Heb onlangs een Epson V600photo gekocht via de zeer duidelijke website.
S'avonds besteld, de volgende dat in huis.
Ze doen wat ze beloven.
Heel tevreden.

pixie 16-03-2012

Heldere communicatie, bestellen tot laat op de avond en toch al volgende middag bezorgd.

JasperK. 16-03-2012

Ik ben zeer te spreken over de snelheid en service van dit bedrijf. Na mijn bestelling was deze binnen 24uur in huis, netjes en veilig verpakt.

Helaas was mijn bestelde objectief defect, ik heb gebeld naar cameranu.nl en werd vriendelijk te woord gestaan en duidelijk geholpen met het terugstuur proces. Ik heb mijn objectief terug gestuurd en ik kreeg een e-mail van cameranu dat ze mijn pakketje retour hebben ontvangen. Ze hebben direct een nieuw objectief besteld en deze naar mij verzonden.

Bedankt voor de goede service!

RobN2 16-03-2012

Zoeken op de site gaat goed. Telefonische informatie werd snel gegeven (geen wachttijd).
Levertijd: bloedsnel; de volgende dag.
Komplimenten

DUVOILE 16-03-2012

Geen enkel probleem met bestellen, betalen en levering gehad

Rick60 16-03-2012

Heldere website. De bestelling is goed verlopen. De volgende dag werd order aan geleverd. De RD16 paste niet op mijn statief, Er was een verloop nippel voor nodig en deze zat er niet bij. Na gebeld te hebben werd zonder probleem deze verloopnippel opgestuurd. Deze ontving ik de volgende dag zonder kosten. Top service en snel!

Rick60 16-03-2012

Duidelijke website. De bestelling is vlot verlopen en de levering was al de volgende dag. De lens was goed verpakt. Alles onbeschadigd ontvangen. Ik heb de after sales niet nodig gehad dus deze kan ik op dit product niet beoordelen.

NO NAME 48 16-03-2012

Vlotte,en vriendelijke afhandeling...

Bestelling optijd afgeleverd ,KLASSE!!!

Frits Wijnants 16-03-2012

Perfecte levering door Cameranu.nl , zeer snelle levering en goede prijsstelling.
Ben zeer tevreden en kan iedereen dit bedrijf aanraden

explosives41 15-03-2012

Gemakkelijke en duidelijke site, vlotte informatie omtrent levering en snel geleverd.

Rockdans 15-03-2012

Duidelijke website met een juiste prijs/kwaliteit verhouding van de producten .
Snelle levering zonder veel rompslomp.

K. Biemond 15-03-2012

Goede service. Website is overzichtelijk. Pakketje was de volgende dag meteen binnen. Terugsturen ook geen probleem.

M.J.Lochtenberg 15-03-2012

website: Duidelijke website snel reagerend op aanklikken van menu items. Logische indeling van de site. Uitgebreid artikel bestand

bereikbaarheid: telefoonnummers mailadressen etc. makkelijk terug te vinden op de site zelfs een route beschrijving.

bestelling en levering: Makkelijke, duidelijke bestel en betaal afronding en snelle levering, een artikel op voorraad, is ook op voorraad. Goed bijgewerkte voorraad beheer.

aftersales: nog geen ervaring mee, geen (moeilijke) vragen hoeven stellen

RuthD 15-03-2012

Makkelijk site en wat ze beloven gebeurd ook.
's Avonds besteld en af laten leveren bij een pakjegemak winkel. Via de website kun je de bestelling volgen, dus de volgende ochtend gekeken, en toen stond er dat hij zelfs al was afgeleverd op het pakjegemak adres, dat was om 09.00, dat noem ik een supersnelle levering. Ook hebben ze scherpe prijzen. Vanwege de goede beoordelingen bij CameraNu besteld en daar heb ik dus geen spijt van.

Henk_P 15-03-2012

Duidelijke website met logische keuzemogelijkheden na aankoop vlotte verzending en goederen goed ingepakt.

M.Ghandi 15-03-2012

Heel tevreden met jullie service en vooral snelle levering.

Fireman_dirk 15-03-2012

Ik vind Cameranu.nl een super winkel zowel op internet als de winkel zelf, zeer overzichtelijk ruim en alles duidelijk aangegeven. een groot assortiment, snellen en goede afhandelingen bij de aan koop en de service is ook goed. internet bestellingen worden goed en snel afgehandeld even zo bij eventuele gebreken en klachten. kort om ik ben super te vrede over cameranu.nl als over de medewerkers.

Jarik 15-03-2012

Veel producten op de site.
Bestelling snel geleverd.

Laurens93 15-03-2012

Zo nu en dan koop ik mijn materiaal in bij Cameranu.nl. Soms een besteding van 20 euro soms van een paar honderd euro's. Altijd is Cameranu.nl snel met verzenden, geven de juiste informatie en bied een uitstekende klantenservice. Ook bij gebreken denken zijn 100% aan de klant en zorgt Cameranu ervoor dat alles op zo snel mogelijk, kosteloos, in orde wordt gemaakt.

Peter362 15-03-2012

Totnutoe 2x bestelling geplaatst en beide keren heel dik tevreden over de afhandeling en snelheid van verzending.
Kan menig webshop nog van leren.

Brouwer2000 15-03-2012

Ik heb bij het filiaal op Urk een camera gekocht. Ik ben daar uitstekend geholpen door één van de medewerkers. Deze nam alle tijd om alles uit te leggen en advieen te geven.

a999 15-03-2012

duidelijke productbeschrijving
gemakkelijk bestelproces / duidelijke voorwaarden
's avonds besteld en de volgende dag rond 14:00 geleverd, conform bestelling!!

NickyV 15-03-2012

Snelle levering. Goed product.

Willy_the_wolf 15-03-2012

Goede en snelle service. De 2e camera die ik bestelde bleek niet meer voorradig en er werd hier meteen contact met mij opgenomen. Hierna hebben we samen gekeken naar een vervangend model. Goede en vriendelijke service!

Tevreden koper123 15-03-2012

Service erg goed en heb snel en makkelijk kunnen bestellen wat ik wilde hebben. Binnen 1 dag in huis en dit keer zelfs zonder verzendkosten.

mijnaam 14-03-2012

Mijn vragen zijn dezelfde dag per mail beantwoord, product voor 12 besteld en een dag later thuis !

Marian8776 14-03-2012

Na een mislukte bestelling bij bol.com waarbij na een aantal weken wachten de camera in deze kleur niet leverbaar was en de klantenservice te wensen over liet, ben ik op zoek gegaan naar dezelfde camera in dezelfde kleur, met dezelfde prijs. Deze vond ik bij cameranu.nl. Ik heb hem s'avonds besteld en had het de volgende dag al in huis. Dat is even wat anders dan weken wachten en nog niks hebben.

Carleau 14-03-2012

Het product zat keurig netjes en compleet in de doos. En de levering van het product was zeer snel. Al met al een goede ervaring!

seti 14-03-2012

Geweldige advies en vriendelijke service, binnen enkele uren bezorgd. Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop.

fn1946 14-03-2012

ondanks dubbele bestelling toch correct uitgevoerd en begrepen dat dit niet zo bedoeld was
Keurig mensen die met je meedenken

Perfect !!!!!!!

Niomio31 14-03-2012

De winkel is echt een aanvulling op de webshop.
Winkelpersoneel weet waar ze het over heeft.
Het zou handig zijn dat je in de winkel een basic-checklist kunt vinden of je alles hebt gekocht als je een nieuwe camera koopt. Nu was ik nieuwe swibes vergeten.. Toch jammer dat ik dan weer verzendkosten moet betalen. Zou leuk zijn als je je bestelling op komt halen dat je een bon krijgt met een keertje de verzendkosten tegoed :-)

fdknarf7 14-03-2012

Zeer snelle levering en het was makkelijk zoeken op de site.
Het enige wat vreemd is, is dat de prijs per dag fluctueerd. Dan € 139,00, dan € 129,00 en nu weer € 149,00.
Verder alles uitstekend.

Petervh1276 14-03-2012

Update:
CameraNu heeft bijzonder veel moeite gedaan een vervangend artikel aan te bieden voor een ongekend scherpe prijs. Omdat ik toch het eigen gekozen artikel wilde en de exacte levertijd daarvoor niet te geven was, heb ik gekozen voor de optie "geld terug". Dit is meteen uitgevoerd. Ik ben zeer onder de indruk van de snelheid en de betrouwbaarheid van deze firma.

CameraNU.nl heeft uit eigen beweging direct contact met mij opgenomen met de mededeling dat dit niet had moeten gebeuren. Mij is aangeboden de scanner kosteloos om te ruilen. Bedankt voor deze goede service.

Johnniexxx 14-03-2012

Goede en eenvoudige flitser voor de amateur.
Degelijke behuizing.

Enigste nadeel: flitser kan alleen naar boven gericht worden, niet naar de zijkanten.

Snelle en accurate levering door cameraNU.nl binnen 2 dagen. Je krijgt direct een bevestigingsmail van je opdracht en de dag erna (heb 's avonds besteld) een bericht met de trackingcode. Super.