James Steward 28-03-2012

Dit is niet de eerste keer dat ik bij CameraNu heb gekocht. Het feit dat ik terug kom zegt genoeg...
De Panasonic camera heb ik in de winkel opgehaald: leuk om even in de winkel rond te sneupen en je door medewerker laten helpen.
Aangename bijkomstigheid: mijn woonplaats ligt niet zo ver van Urk, én...het is altijd leuk om even langs de Urker haven te struinen.

Volvo V70 28-03-2012

Prima contact! Bestelde Sigma lens was helaas defect. Maar zeer snel een nieuwe kregen.

Uitstekend prijzen.

Wouter Roerdink 28-03-2012

Mijn vorige camera bij een ander bedrijf gekocht. Helaas ging deze na drie jaar al onherstelbaar kapot. De leverancier en Canon gaven aan dat het ongebruikelijk was, maar daar bleef het bij. Daarom nu bij CameraNu gekeken en een camera besteld. Leuke aanbieding van camera, accu en geheugenkaart, dus maar besteld. Ik kreeg al snel een berichtje dat mijn camera onderweg was en had de volgende dag hem al in mijn bezit. Tot nu toe dus een tevreden klant!

Mirafiori 28-03-2012

Alles was helder, levering ver binnende 24 uur en vriendelijk

Bosbessenbasje 28-03-2012

Zoals altijd een zeer snelle levering! Goed en deuglijk verpakt. Met een vorige aankoop een probleempje gehad, viel net buiten de garantie maar werd door cameranu.nl zeer proffesioneel opgelost (nieuwe lens gekregen). Ook vragen worden snel beantwoord.

Kortom, ik kom er graag terug (in de webwinkel) en dat is wellicht de bete graadmeter.

Rubennnnnnn 28-03-2012

De website is overzichtelijk en erg prettig om te navigeren, het bestellen gaat makkelijk en het verzenden is snel. Bestellen is eigenlijk de hele dag mogelijk en de bestelling wordt vrijwel altijd de volgende dag geleverd, erg prettig en zeer snel! Een klein minpuntje: sommige bestellingen worden niet in een neutrale doos verzonden maar direct in de originele verpakking. Aangezien foto-apparatuur over het algemeen niet de meest goedkope electronica is zou ik dat persoonlijk liever anders zien.

Javi56 28-03-2012

De website van Cameranu.nl reageert vlot en direct.
De bestelling is 's avonds laat geplaatst omstreeks 22.15 u. en ook betaald. Heerlijk om dan de daaropvolgende dag de bestelde lens al in huis te hebben.
Hele snelle levering; mijn complimenten.

Aart Bouwers 28-03-2012

De bestelling was op het einde van de dag en de tas was de volgende dag al binnen.

Couperus 28-03-2012

Snelle levering, maar het meest opmerkelijke: geen verzendkosten! En dat bij een veel lagere prijs dan bij andere onlinewinkels. Bij CameraNu.nl kost de scanner maar €79,-, terwijl hij elders €115,- moet kosten en dan komen er ook nog verzendkosten bij.
Kortom, ik ben heel tevreden en heb inmiddels al een paar honderd prima scans gemaakt van oude foto's en documenten.

Jochem1978 28-03-2012

Prijs van de camera was erg goed + de snelle levering zorgen voor een prettige ervaring.

fluga 28-03-2012

makelijk kiezen, makelijk betalen ( Ideal), snelle en correcte levering.

CWI 28-03-2012

Na aanschaf van een objectief was ik niet tevreden over de kwaliteit van mijn foto's. Objectief is twee keer ter reparatie geweest, maar nog steeds niet tevreden.
Het vertrouwen in het objectief was ik kwijt.
Uiteindelijk is mijn objectief via cameranu.nl terug naar de importeur gegaan ter controle. Afhandeling is sterk ondersteund vanuit Cameranu.nl. Zodra de importeur de lens heeft gecrediteerd had ik de volgende dag een nieuwe lens op de mat. Supergoede aftersales van Cameranu.nl.
Ik ben een tevreden klant!

Blijeklant321 28-03-2012

Moeilijk verkrijgbaar via bol.com en winkels maar bij Cameranu gewoon op voorraad en binnen een week twee stuks in huis!

Voordelen:
Direct een reactie op vragen via e-mail

cvries 28-03-2012

hele snelle levering, s'avonds besteld en volgende dag al in huis, erg prettig!

studiovandijk 28-03-2012

Ik heb hele goede ervaringen met Camera.nu. Klein materiaal bestel ik via de website maar voor lampen, camera's en printers ga ik naar de winkel. Daar wordt je geholpen door enthousiaste en deskundige medewerkers.

J.Vervaart 27-03-2012

De bestelling werd door Camera.nu aangetekend verzonden. Bij mijn afwezigheid vond ik het paketje naast de voordeur op de stoep zonder dat ik ervoor heb getekend. Minpunt voor de bezorger.
Snel maar slordig afgeleverd!

monica d. 27-03-2012

Totnogtoe zeer tevreden. Ik had hiervoor een Canon 105, maar doordat het lensmechanisme niet meer werkte na net 1 jaar, ik de aankoopnota niet meer kon vinden en reparenen te duur was, heb ik door beoordelingen op deze site weer voor een Canon gekozen.

Wouter van der Linde 27-03-2012

Voor het eerst bij CameraNu.nl besteld, hiervoor jaren lang bij Cameratools klant geweest. Aangezien Cameratools die dingen die ik wou bijna allemaal niet meer op voorraad had, verder gaan zoeken naar andere shops, wat bleek, camera nu was de enige die alles op voorraad had wat ik zocht!

Het enige minpuntje wat ik vond is de prijs van de verzendkosten, tenminste dat dacht ik, want dat geld was het dubbel en dwars waard.
Ik had het tegen de middag besteld en de volgende dag stond er om 7 uur 's ochtends al een persoonlijke koerier vanuit Urk naar Deventer op de stoep!
Dat is nog eens service!

Misschien een idee voor de mensen van CameraNu om bij het afrekenen een optie te maken voor snelle verzending en normale verzending, zodat de koper zelf de verzendkosten kan bepalen.

Mijn eerste keer bij CameraNu goed bevallen, en zeker van plan hier vaker te bestellen.

JanPaul1966 27-03-2012

Bestellen was gemakkelijk, informatie over volgen bestelling goed aangeleverd en levering snel.

Leo Commandeur 27-03-2012

Al een aantal keren zaken gedaan met CameraNU.nl zowel in de winkel in Urk als via het web.
Bestelling zeer keurig afgehandeld. Verbazingwekkend, 's avonds bestellen en de volgende morgen kun je fotograferen. Prima!

harten2012 27-03-2012

Geen problemen ondervonden.
Bestelling en aflevering voorbeeldig.
's Avonds om 10 uur besteld.
Volgende dag om 2 uur's middags afgeleverd.

hxt 27-03-2012

Ongelofelijk maar waar: 's avonds besteld, de volhgende dag bezorgd! Het bestaat echt. Toen ik dit mijn collega vertelde, nam hij de proef op de som. En ook daar het zelfde resultaat. Hulde!

Susanna W 27-03-2012

Prettige site, makkelijk te bestellen, duidelijk wat in de doos zit, en goedkoper dan de winkel.
Binnen 1 dag geleverd, perfect een aanrader !!

Rene000 27-03-2012

-Betaald via Ideal.
-Bevestiging en bon ontvangen per e-mail met alle benodigde info.
-Supersnelle levering.
-Zeer goed verpakt.

05.sammy 27-03-2012

Beide artikelen waren op voorraad en door mij 's ochtends besteld en zouden dus de volgende dag geleverd. Na 4 dagen nog steeds niks ontvangen en blijkbaar was er iets "in het systeem blijven hangen".
Uiteindelijk 7 dagen op mijn bestelling moeten wachten.

jeffrey1984 27-03-2012

Snelle afhandeling (voor 22:30 besteld, de volgende dag in huis) netjes verpakt en de goedkoopste.

Fraak 27-03-2012

Goede aanbieding, scherp geprijsd.
Netjes verpakt en snel verstuurd.

Astrid19 27-03-2012

Een zeer goede en snelle levering.
Alles keurig voor elkaar

Karin2004 27-03-2012

snelle levering, alleen de betaling via Ideal werkte in eerste instantie in het weekend niet. Ik weet niet of dit aan de site of aan ideal lag.

31Patrick 27-03-2012

bestelling, betaling, levering zonder problemen
Camera stuk na 6 maanden (sensor gaf strepen):-(

Onberispelijke opvolging naar de hersteller toe (herstelling was niet OK, dit werd door Cameranu.nl gedetecteerd en terug gestuurd aan hersteller: toestel gratis vervangen)

Altijd de dag zelf antwoord op mails!

Een voorbeeld om te volgen!

j.29 27-03-2012

Belofte vandaag bestellen, morgen ontvangen klopt inderdaad. Zeer makkelijk en efficient. Ook bevestiging en factuur a la minute ontvangen.
Zeer tevreden.

Arne Wouterss 27-03-2012

Paar weken geleden 's-avonds om 20.30 uur besloten om Epson fotoscanner aan te schaffen mede wegens de positieve reacties van andere gebruikers. De volgende dag al werd het apparaat bezorgd. Ben er zeer tevreden mee en heb al tientallen negatieven mee ingescand welke mooi digitaal op je computer verschijnen vaak zelfs mooier dan het origineel want stofje en krasje worden automatisch weggewerkt. Erg eenvoudig in bediening en mooi resultaat. Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend!

Jos van der Poort 27-03-2012

Heldere en informatieve website. Bestelde zonnekapje snel in huis. Prima zaak!

Yolanda3 27-03-2012

Duidelijke productbeschrijving op de website. De bij de camera passende accessoires vind ik onoverzichtelijk weergegeven.

De bestelling en de levering is perfect verlopen. Bestelling is goed te volgen en na een werkdag geleverd.

naam Odette 27-03-2012

Goede service. Heb nog e-mail contact gehad. Netjes binnen 2 uur al reaktie op een vraag die ik bij de bestelling had gedaan.

Eggie07 27-03-2012

Snelle levering, verreweg de beste prijs voor het product die ik op het internet heb gevonden. Website werkt uitstekend.

Anoniem11aa 27-03-2012

goede website, volledig in informatie voorziening. Goede verzend service. Komen afspraken na!

tamis 26-03-2012

na een rondgang op internet kon ik wat ik wilde allemaal bij Camera nu in één keer bestellen.
De bestelling en aflevering verliep snel en vlekkeloos met een goede terugkoppeling over de status

Wim01r 26-03-2012

snelle levering, ik heb het bij het post agentschap laten bezorgen. via mail werd ik goed op de hoogte gehouden over de vorderingen van de bestelling.

janssen69 26-03-2012

Product staat goed beschreven op site met duidelijk foto's. Gratis verzending vind ik erg positief.

ik kocht een nikon 26-03-2012

's avonds besteld, de volgende dag kunnen ophalen. Aangezien ik me in dit product verdiept had, was tekst en uitleg over het product niet nodig. Hoewel hier bij het afhalen absoluut de tijd en ruimte voor was. Mijn bestelling werd vlot en naar wens afgehandeld. Prima geholpen.

Jos de Jong 26-03-2012

Camera.nu heeft goed gereageerd en een Twitter van mij bericht met daarin een vraag over deze lens aan mijn volgers. Door de snelle en vriendelijke reactie heb ik besloten de lens bij hen te kopen. Zij deden ook gelijk een goed aanbod. 's-Avonds rond 10 uur besteld, de volgende middag om 4 uur bezorgd. Echt geweldig (ook de lens)!

Rotatrim 26-03-2012

Een moderne webshop die voldoet aan de verwachtingen. Mijn Ideal betaling verliep niet goed door een foutje van mijn kant. Even bellen met CameraNu en ik kon na een mailtje alsnog de Ideal betaling doen.

risayv 26-03-2012

Ik ben al een paar keer in de winkel geweest en deze camera heb ik dan via de website gekocht, Urk is toch 90 km, en dat gaat allemaal perfect.

M Doornekamp 26-03-2012

Goede beoordelingen verder goedkoop en snelle levering

312XYZ123 26-03-2012

De bestelling gaat heel vlot en wijst zichzelf.
De levering is ook conform wat er op de site staat, nl de volgende dag.
Product is goed verpakt (monkeyproof) en zal tijdens het transport niet snel opengaan.

wieke123 26-03-2012

Snelle levering. Op mijn vragen over producten kreeg ik zowel telefonisch als via de mail snel en vriendelijk antwoord. Ik ben heel tevreden en zal hier in de toekomst vaker bestellingen plaatsen.

G. Weber 26-03-2012

Ik heb goede ervaringen met CameraNU.nl
Snelle reactie en snelle levering.
Ook voor een eerdere levering ios dit van toepassing.
Wat mij betreft heeft CameraNU.nl er een vaste klant bij.

P. Precies 26-03-2012

Laagste prijs die op het internet te vinden was. Vandaag besteld is volgende dag in huis. Werd voor 10 uur 's ochtends bezorgd.
Ideaal.

John van Halderen 26-03-2012

Web site is toegankelijk, producten makkelijk te vinden.
Geen enkel probleem gehad met de bereikbaarheid van de webshop. In Urk ben ik ook wel eens geweest, beetje druk maar goed geholpen.
Bestellen was eenvoudig, de levertijd is minder goed aangegeven en de spullen kwamen twee dagen later dan waarop was gerekend.
After sales ervaring: geen - niet nodig gehad.