Weskam 12-03-2012

Alweer een snelle levering na bestelling. Ook kon ik zonder problemen nog een artikel retourneren terwijl de datum daarvoor al verstreken was.

F. Meppel 12-03-2012

5,5
Het bestelde is tot op heden niet geleverd.
Op de mail werd wel snel gereageerd, maar met het advies om nog even te wachten kon ik niet zo veel. Ik had het produkt snel nodig. Uiteindelijk maar in de winkel gekocht. Dus nu dubbele kosten, want ik denk dat het bestelde niet meer komt.

eFFemeer 12-03-2012

De website geeft duidelijke info en is makkelijk in gebruik. Vlot geleverd en te volgen via track&trace.

CvG1959 12-03-2012

Bijzonder handig via de website een artikel te kunnen bestellen. In mijn geval was het een omkeerring waardoor ik een objectief met filtermaat 49 mm achterstevoren kan schroeven op een op de camera gemonteerd macro-objectief met filtermaat 62 mm. Hierdoor heb ik de mogelijkheid van heel dicht bij macro-opnamen te maken. Mijn bereikbare resultaat was reeds 1:1, maar is nu 2:1 geworden. Vaak is het noodzakelijk bij een webwinkel een account aan te maken, maar bij CameraNu.nl was dat niet eens nodig. Dit is - wat mij betreft - een extra stimulans om hier eerder een product te bestellen dan bij een webwinkel waar wel een account moet worden aangemaakt.

Martin Pfeifer 12-03-2012

Super overzichtelijke website, gemakkelijke en prompte bestelling mogelijk. Dito de levering.

Verheugd 12-03-2012

De website is duidelijk en de levering was accuraat en snel.

Roll the bones 12-03-2012

Via internet besteld en na enkele keurige mailwisselingen en een bevestiging van mijn bestelling had ik het objectief na een paar dagen in huis. Dat is erg makkelijk en snel geregeld.
Het objectief besteld in verband met de gunstige prijsstelling in vergelijking met de winkels in mijn omgeving. Dit is voor herhaling vatbaar!

Kareltje86 12-03-2012

De e-mails dat de betaling ontvangen is en dat het product verstuurd is vond ik handig.

Ab58 11-03-2012

Op voorraad, tijdig geleverd, goede berichtgeving, kortom, afspraken nagekomen.

Wim Veen 11-03-2012

Het te leveren produkt is goed afgeleverd en ook heel snel. Ben goed op de hoogte gehouden waar mijn zending was.
Het enige punt van kritiek is van de website.
Het is moeilijk te vinden welke accessoires van een bepaald produkt te vinden zijn. Ik had een specifieke kabel nodig voor een type camera. Dat vond ik persoonlijk lastig te vinden. Wat ook geresulteerd heeft in een verkeerd besteld produkt.
Ik neem nog contact hierover op, hoe dit op te lossen.

Natasja8500 11-03-2012

Alle lof, ik had snel de camera in mijn bezit, al bleek dat ik niet de goede camera had besteld. Snel mailcontact. In de winkel omgeruild, winkel met heel veel camera's en toebehoren!

Joop Versteeg 11-03-2012

Geweldige webshop. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Is aanbevolen bij familie en vrienden/kenissen.

KjG 11-03-2012

Prima afhandeling van bestelling van cameranu. Versturen via PakjeGemakje heeft totaal geen voordeel boven thuisbezorging door verlate bezorging. Ondanks melding op TNT site bleek pakketje nog niet bezorgd..

Rob Z Jo 11-03-2012

Heldere en overzichtelijke website.
Beoordelingsmogelijkheid product en bestelling invoeren prima.
Levering zeer snel en leveringsafspraak vooraf met eigen koerier uitstekend.

Edward2707 11-03-2012

LS
Makkelijk zoeken op de webside !
Snelle correcte levering en goede info over de status van de order !
Pretig afgehandeld voor een order van een laag bedrag.

Groet

Marieblabla 11-03-2012

Zeer prettige winkel: Overzichtelijke site en zeer snelle levering. Goed gesorteerd, veel voorraad en handige combi-deals.

gabber 1 11-03-2012

De bestelling perfect afgeleverd en goed verzorgd.
Vriendelijk aan de telefoon en goede uitleg.

JohnnyBgood 11-03-2012

Spullen zijn makkelijk te vinden op de site en handig in categorieën verdeeld (prijs/ merk etc.). Eindelijk een site waar je in een paar klikken bij de spullen bent die je zoekt. Ruime sortering. Levering is vlekkeloos. Goede informatie over zending (trackTrace)+ fatsoenlijk verpakt.

fototropie 11-03-2012

De bestelling is volledig op tijd uitgevoerd. Toen in de verpakking van Canon een klein boekje bleek te ontbreken heb ik daarover gemaild; de reaktie van CameraNu kwam binnen een dag. Het ontbrekende boekje is binnen vijf dagen nagezonden. Dit vind ik professioneel.

Huib van Holst 11-03-2012

Na zoek raken van zending bij TNT keurig opgelost door CameraNu.nl.
Hebben geheel kostenloos vervangende artikelen geleverd!!!
Perfecte After Sales!!!!

Iisabel 11-03-2012

Goede, duidelijke website en bestelling op tijd geleverd. Heb echter geen informatie ontvangen over de levering, had wel graag een afhaalbericht of track&trace nummer ontvangen.

geer 75 11-03-2012

een zeer overzichtelijke site en de levering ook perfeckt op tyd al met al zeer tevreden en ook met het produckt voor een heraling vatbaar

Rob Appelman 11-03-2012

bestellen ging makelijk via de site,heb ook telefoonies contact gehad, werd goed tewordt gestaan en vlot geholpen.
heb de spullen zaterdag's besteld en had die dinsdag er op alles netjes binnen.

JohanH1961 11-03-2012

snelle levering in stevige verpakking.
Zoals het hoort!
Ik heb al vaker via cameranu.nl gekocht, en telkens ben ik dik tevreden over hen.
Ook was cameranu.nl duidelijk de goedkoopste aanbieder van deze videocamera.

bernard rieken 11-03-2012

snel te vinden van de website.
vlotte levering.
goede verpaking.
en een goede voor verwerking en voorlichting.

Langius 10-03-2012

Het gewenste artikel was goed te vinden op de website, prima . In een paar klikken gevonden met een goede en heldere beschrijving er bij,
Het bestellen verliep in een paar goed aangegeven stappen vlekkeloos
Het bestelde artikel had ik binnen twee werkdagen in huis. Na bestelling ontving ik mails die de bestelling bevestigen. Dat gaf al voldoende zekerheid en vertrouwen.
Het artikel werd goed verpakt aangeboden. De betaling via Ideal verliep probleemloos.

Wilko1963 10-03-2012

Makkelijk te bestellen, goede informatie, op voorraad en snelle levering.

Mc drek 10-03-2012

Goede shop en zeer vriendelijk en snel reagerende service. Helaas kon een artikel niet geleverd worden en waren er bij de leverancier ook problemen, waardoor ik 2.5 maanden heb gewacht. Maar het annuleren van dit artikel ging zonder problemen, ook het terugboeken van het betaalde bedrag.

Weirdrutger 10-03-2012

Heldere website met eenvoudige bediening.
's avonds besteld, de dag erna al in huis, wat wil je als consument nog meer tegenwoordig.
+1 in mijn boekje, het aanraden waard.

Jan19751234567890 10-03-2012

Handige site, goede informatie en voorwaarden wat garantie en ruilen aan gaat. Grandioos goed levering. Topsite. Kom ik bij terug.

martijn_me 09-03-2012

's avonds besteld om acht uur, na 10 minuten een emailtje dat het verzonden was, echt supersnelle service.
Produkt was degelijk verpakt, ga hier zeker vaker spullen bestellen!

J.Bösel 09-03-2012

Ik had eerst een digitale camera bij CameraNu gekocht,maar vergeten er een geheugenkaart bij te bestellen.
Een mail gestuurd naar CameraNU of ik de kaart geleverd kon krijgen onder dezelfde conditie's als de camera,zij hebben zonder comentaar de kaart gestuurd.
Dat noem ik service,KLASSE

J Reinders 09-03-2012

Duidelijke afspraak.
Goede prijs-kwaliteitverhouding
Prima levering

Joop Lenting 09-03-2012

Heb de camera gehaald in de winkel. Prima geholpen!
Kreeg via email bericht dat mijn camera voorradig was.
Cameranu verdient een dikke pluim!!

Huib Kamminga 09-03-2012

Een eerlijk en prijsvriendelijk bedrijf.
Ik had mijn huisnummer verkeerd ingevuld waardoor mijn pakketje niet op de afgesproken datum afgeleverd kon worden. Ik werdt zeer vriendelijk door de helpdesk geholpen en de volgende dag werd mijn pakketje als nog afgeleverd zonder extra betalingen.
Bij cameraNu krijg je de laagste prijs en veel service.

W Duys 09-03-2012

Ook voor garantie ben je bij Camera nu op het juiste adres, wij hebben een camera gehad welke na ruim een jaar kuren kreeg, deze is omgeruild voor een nieuwe!
Camera nu is een echte aanrader!!

van Eijl 09-03-2012

Alles supersnel binnen en via pakketpost kunnen laten afleveren bij een distributiepunt (zoals supermarkt Jumbo) bij mij op loopafstand.

M.Bune 09-03-2012

supersnelle en correcte levering en hele scherpe prijs voor het door mij gekochte produkt.

Ivo_S77 09-03-2012

Uitstekende prijs t.o.v. de concurrentie. Snelle levering uit voorraad, zoals beloofd werd de bestelling nog dezelfde dag verzonden.
Helaas staat op de website niet vermeld dat, indien men kiest voor afhalen bij een afhaalpunt, dit op zaterdag niet mogelijk is, omdat PostNL op zaterdag alleen nog maar aan huis bezorgt. Daardoor moest ik helaas twee dagen langer wachten, terwijl de bestelling keurig op tijd was verzonden. Geen fout van CameraNu.nl maar voor de volledigheid had het vermeld kunnen worden.

Leon1958 09-03-2012

De website was duidelijk en de bestelling ging makkelijk. Ook was de bezorging snel, zelfs sneller dan verwacht. De flitser is inmiddels een aantal keren uitgeprobeerd en voldoet uitstekend.

Joepr 09-03-2012

Om 16:00 besteld, volgende ochtend in huis en de goedkoopste, wat wil je nog meer?

In het verleden ook dezelfde ervaring en de klantenservice reageert snel.

Walliebal13 09-03-2012

Bij Cameranu heb ik al eens een Nikon D3000 Kit en onlangs een Nikon 55-200mm lens besteld. De website is erg duidelijk en het bestelproces ook. Verder wordt je goed op de hoogte gehouden van de status via emails. Cameranu is gewoon een van de top-webshops en hun prijzen zijn altijd concurrerend. Een dikke aanrader dus.

Tosca9 09-03-2012

Gratis (snelle) verzending en één van de goedkoopste aanbieders voor deze lens die tevens op voorraad was.

SliverCreations 09-03-2012

Aantal dagen geleden 3 achtergrond rollen besteld en een Rode Stereo Video Mic. Rollen moesten apart geleverd worden en daarvoor werd ik netjes gebeld wanneer mij goed uit zou komen. Rollen waren prima in orde maar nadat ik microfoon uit de zak had gehaald kon ik zien dat ik niet de eerste gebruiker was. De ronde afplak stikkers waren op beide plekken door gesneden en er zal een kaartje in van een of andere universiteit. Omdat ik de microfoon snel nodig had heb ik het gelaten zo maar ik vind het wel slordig.

Sjaak A 09-03-2012

duidelijke en overzichtelijke website, met per product de nodige uitleg.
snelle levering.
after sales is niet aan de orde, daar de artikelen in goede staat zijn.

37JP 09-03-2012

Product is snel geleverd tegen een goede prijs.
Bestelproces verliep vlot.
Laten afleveren via Pakjegemak vind ik erg handig.

Micky Brown 09-03-2012

Heb deze camera bij camera.nu besteld,
hun kwamen als goedkoopste leverancier via google en kieskeurig naar boven.
de bestelling ging erg makkelijk en levering sneller dan verwacht.

volgens tnt track en trace zou de camera tussen 1645 en 1845 uur aankomen maar de postbode stond al om 13.00 uur voor de deur,
verder een top camera en een zeer goede en snelle service

kater01 09-03-2012

Het is een prima camera met hoge kwaliteit!
Ik ben erg te spreken over de goede service en de snelle levertijd, fijn!

wagelmans53 09-03-2012

duidelijke site die makkelijk stap voor stap doorneemt. Vervolgens snelle levering

Cornelis1970 09-03-2012

Ik kocht een camera en accesoires. Vooraf gebeld, goed advies over de accesoires gekregen. Bij levering was het statief stuk. Ik kon het terugsturen en twee dagen later kreeg ik een nieuwe. Goed geregeld!