mieke320 30-03-2012

Advies en informatie prima gegeven door de winkelmedewerker. Camera fantastisch. Jammer dat de verkeerde foto kaart erbij is geleverd. Dus dat betekende een extra ritje naar de plaatselijke fotoshop i.p.v. naar Urk . En wel erg veel GB voorraad voor mijn spiegelreflex waar dat kaartje wel in past.
En die mevrouw zette het kaartje er ook voor me in.
Ik ben speciaal naar de winkel in Urk geweest om een goed advies te krijgen. Dat deel is gelukt.

Henk Henkes 30-03-2012

Website is overzichtelijk en informatief. Prijstechnisch en kwalitatief zeker concurrerend.
Voortgang wordt correct medegedeeld.
Bestelling is de volgende dag al in huis

de Groot39 30-03-2012

Nette en snelle afhandeling na bestelling via website.

testiturtle 30-03-2012

Duidelijke site, goede informatie, uitstekende afwikkeling van de bestelling.

M. Nijveen 30-03-2012

Cameranu heeft een overzichtelijke goede website en levert mijn bestelde producten altijd zo snel mogelijk. Bovendien hebben ze een uiterst klantvriendelijke instelling en zijn ze een betrouwbare en professionele leverancier van fotografische producten.

jvkr 29-03-2012

Camera is snel en goed afgeleverd. Alles heel soepel verlopen. Maar dat ben ik helemaal gewend van camera.nu. Al veel spullen gekocht daar en altijd zonder enig probleem! Prima

De Cor 29-03-2012

Heldere website. Prima prijs. Duidelijke communicatie over de bestelling. Netjes op tijd geleverd. Zou er de volgende keer weer zaken doen.

Wa1234 29-03-2012

Goed product, snelle levering. Handige bestelprocedure.

Rob Roos 29-03-2012

Gemakkelijk besteld en gemakkelijk betaald. Product was op voorraad, dus vlot geleverd.

TonnyvT 29-03-2012

De levering van de lens was supersnel: de volgende dag werd ie afgeleverd. Helaas maakte de lens bij het scherpstellen (IS) een naar krassend geluid (BULK-produkt, ik weet niet of dat er mee te maken heeft). Meteen gebeld met vraag wat te doen. Erg vriendelijk en duidelijk te woord gestaan. Nieuwe lens (op mijn verzoek geen BULK-produkt) zou worden toegestuurd zodra defect exemplaar binnen was. Is inderdaad per omgaande gebeurd. Dus niets aan te merken op service en snelheid. Enig minpuntje: ik kreeg een mail dat aan de door mij geretourneerde lens niets mankeerde. Op mijn verzoek dat toch nog eens goed te controleren, aangezien het defect zich niet continu manisfesteerde, heb ik geen reactie meer ontvangen. Het zou dus zo maar kunnen dat iemand anders dit toch echt defecte exemplaar gaat ontvangen. Jammer, anders had de after sales ook een 10 gekregen.

Nikonnetje 29-03-2012

Prima geregeld, snel, conform afspraak, bestelling goed te volgen.

P.Vette 29-03-2012

Veel keus in producten tegen een goede prijs. Snelle bezorging.

fransieh 29-03-2012

Duidelijke en overzichtelijke website. Bestelling via de website verloopt makkelijk. Het telefonisch contact wat ik heb gehad (met een vraag over de bestelprocedure) verliep naar tevredenheid en gaf antwoord op mijn vraag. Via verschillende mails ben ik goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Bestelling was uiteindelijk binnen 2 dagen in mijn bezit, in originele verpakking en in goede staat. Dus al met al zeer tevreden over de service van CameraNU.nl

sailingsophie 29-03-2012

Om 15:30 besteld en de volgende dag binnen, netjes factuur op de mail. Duidelijke garantie en erg goede prijs en geen verzendkosten! Super

Tolletje 29-03-2012

Supersnelle levering, 's avonds om 22:00 uur besteld en de volgende dag al thuis ontvangen.
Camera was keurig ingepakt, top prestatie van CameraNU.nl.
Reeds meerdere keren naar volle tevredenheid bestellingen gepleegd bij CameraNU.nl. Ik zal deze dan ook aanbevelen onder vrienden en kennissen.

NicoHuls 29-03-2012

Snel geleverd, goed verpakt. correct geinformeerd.
Zeer tevreden

A. Cornet 29-03-2012

Zeer goede voorraadposities. Sterke prijzen en zeer snelle levering. 's Avonds om 21.30u besteld en de volgende morgen al in huis!! Werkelijk fantastisch.
Tevens zeer goede feedback op de bestelling. Juiste terugkoppeling van de order/verzendstatus. Hier zien ze me vaker terug....

F. de Ridder 29-03-2012

Supersnelle afwikkeling en levering. Kan niet verbeterd worden. Geen incident omdat ook een eerdere levering net zo adequaat werd afgehandeld. Dit bedrijf al met aparte mail complimenten gemaakt

aadwagner 29-03-2012

Ik heb al meerdere malen spullen besteld op Cameranu.nl en ben erg tevreden over de website, prijs en de levering. Heel betrouwbaar.

antoinetje 29-03-2012

Supersnelle verzending, nette en stevige verpakking. Website is gebruiksvriendelijk opgezet.

rhk22463 29-03-2012

Volop keuze en scherpe prijzen.
Levering is lekker vlot en alles is goed verpakt.

J. van Soest 29-03-2012

Heb al diverse malen bij CameraNU.nl besteld en het werd de volgende dag keurig verzorgd geleverd. Is een aanrader.

MarloesOpp 29-03-2012

Bestelling was snel en duidelijk. Duidelijke mails over elke stap die binnen een levering wordt gedaan.
's Avond om 21.00 uur bestelt, volgende dag al binnen!

ptpt 29-03-2012

Snelle en correcte aflevering, vandaag besteld en morgen in huis, goede informatie-communicatie, heeft zoveel assortiment, de prijzen zijn tussen de gemiddelde en goedkoopste (vergelijk met de andere)

Rene-1983 29-03-2012

Op wonsdag rond het middaguur besteld en op donderdag om 15.30uur in huis. Zeer goed verpakt!

fotofanny 28-03-2012

De bezorging was inderdaad de volgende dag, terwijl het de avond ervoor besteld was. Het was keurig verpakt.
De lens voldoet aan onze vewachtingen, is zelfs scherper dan de vorige orginele lens.
De factuur werd ook keurig verzonden. En van de status van de bestelling werden we goed op de hoogte gehouden.

MrGreen 28-03-2012

De afstandsbediening werkt over het algemeen goed, al reageert hij niet altijd even goed/snel. Verder is er weinig informatie beschikbaar bij het product, en zit er geen beschrijving bij voor het geval de batterij leeg is.
De service van cameranu.nl is redelijk, voor de aankoop had ik een paar vragen gesteld en de reacties daarop waren snel maar minimaal. De levering was simpelweg slecht, het doosje met de afstandsbediening zat helemaal open en deels kapot in de enveloppe.

Wfrietse 28-03-2012

Je kunt op de website goed alle merken bekijken en met elkaar vergelijken. De winkel is goed bereikbaar, vlak bij de snelweg. Prima personeel met verstand van zaken. Ook bij ruilen, bedenkingen prima service.

Live4life 28-03-2012

Kan het niet duidelijker maken dan dit: het werkt gewoon precies zoals het hoort te werken.

Joomar 28-03-2012

Toestel was inderdaad op voorraad.
Levering volgens afspraak ( de eerst volgende dag)en via trek en trace keurig op de aangegeven tijd.

mariska de graaff 28-03-2012

het ging super snel.om de lens en ringen binnen te hebben.
daar na moest ik een T2 retour sturen om dat hij niet werkte.
maar ook dit is zeer snel op gelost.zonder morren.
werd mij gelijk een andere gestuurt.
het bestellen en het retour ,en het op nieuw toesturen
ging alle maal binnen een week.ongelofelijk .wat een service.zeker ga ik dit door geven aan mijn vrienden en ook ga ik zelf weer bestellen als ik iets nodig heb.

HG Hennus 28-03-2012

Laagste prijs, makkelijk besteld, vlot geleverd, werkt perfect.

Gerrit van IJzeren 28-03-2012

We hebben een canon ixus 115 en een canon 1100 besteld.
Snelle levering.
De 1100 was een foutje van ons.
Zonder probleem retour.

Remco159 28-03-2012

Uitgebreide info bij de producten.
's Avonds bestelt en de volgende dag al in huis, dat is bijna sneller dan in de winkel.

Klaas Nooit 28-03-2012

Altijd correct in kontakt en fouten worden netjes afgehandeld.

tkleinwo 28-03-2012

Verrekijker in webshop uitgezocht, naar Urk gegaan omdat ik er niet echt uitkwam, zo veel keuze. In Urk een uitstekende voorlichting gekregen zodat ik gemakkelijk een goede keus kon maken.

Albert Vuijk 28-03-2012

Super Snelle levering want had de Sony HDR-TD10E de andere dag al in huis. De keuze om deze 3D Camcorder bij CameraNu.nl te bestellen , daar hoefde ik niet lang over na te denken. Hun service is perfekt . Al eerder heb ik zaken met hun gedaan tot volle tevredenheid! En als je als klant goed behandeld wordt heb je ook meer vertrouwen in het bedrijf. De 3D camcorder ben ik erg blij mee want hij heeft haarscherpe lenzen. De 3D beelden zijn prachtig en kun je meteen al op het display in 3D afspelen. Na het opladen van de akku kon ik meteen een video maken en het eerste resultaat was al verbluffend. Ik raad iedereen aan om een 3D camcorder aan te schaffen En ja dan natuurlijk SONY want die heeft de beste lenzen!

K. Dijkmans 28-03-2012

Snelle en goede levering en bestelprocedure. Betaling via PayPal zou nog pretitg zijn.

joophaan 28-03-2012

Ze hebben gewoon precies gedaan wat ze beloofd hebben. De toestellen waren op voorraad, en werden dus de volgende dag al direct netjes bezorgd. Netjes verpakt en werkend. Dus tot nu toe was after sales niet nodig.

Erik Bergmans 28-03-2012

Perfecte, snelle bestelling, betaling en levering.

Sierk Jan Schotanus 28-03-2012

Cameranu.nl heeft erg veel te koop op fotografiegebied. De prijzen zijn altijd aan de onderkant van de markt en al een tijdje zonder bezorgkosten. De bezorging is echt binnen 24 uur en uitstekend ingepakt zodat beschadiging nagenoeg uitgesloten is. Wat een gemak dat je voor belangrijke aankopen niet naar allemaal verschillende winkels hoeft maar gewoon bij zo'n mooie complete webwinkel kunt bestellen.

hesje 28-03-2012

Prima site, goede en snelle afhandeling!

hesje 28-03-2012

Prima afhandeling van mijn bestelling en snel! Ook goed verpakt. En de site vind ik erg overzichtelijk en logisch, extra accessoires zijn goed te vinden. Top!

gm4950 28-03-2012

snelle levering, prima info, zorgvuldige verpakking en
kwaliteitsartikelen....kortom een prima adres.

gebruiker67 28-03-2012

De snelheid van afhandelen is erg hoog. 's-avonds laat besteld, de volgende ochtend vroeg al in huis.
Super!!

Kieker 28-03-2012

De bestelde Metz flitser, de volgende dag in huis!
Zij zijn een van de weinige die Metz flitser voor de Panasonic leveren.
Tevens een UV-filter 37mm besteld, ook al zo zeldzaam.

MCBoss 28-03-2012

Via mail wordt je goed geïnformeerd over de levering. Tevens maken ze de levertijd waar, voor 21:30besteld is de volgende dag afleveren.

EdW44 28-03-2012

Uitgebreid assortiment, goede website en hele snel levering zelfs bij late besteltijd.
Handig als je iets snel nodig hebt.

pasmartens 28-03-2012

Duidelijke website, zeer snelle en correcte levering.

Auke van Hal 28-03-2012

Sony Camcorder werkt naar volle tevredenheid.
Echter bij de aankoop in de winkel werd door de verkoper gemedl dat in de camera een geheugen zat. Dit bleek echter niet juist. Daar er een kaart bijgekocht is kon toch de camera worden gebruikt. Jammer voor deze misser.
Camaera werkt zoals je dat van Sony mag verwachten.