Henk_P 15-03-2012

Duidelijke website met logische keuzemogelijkheden na aankoop vlotte verzending en goederen goed ingepakt.

M.Ghandi 15-03-2012

Heel tevreden met jullie service en vooral snelle levering.

Fireman_dirk 15-03-2012

Ik vind Cameranu.nl een super winkel zowel op internet als de winkel zelf, zeer overzichtelijk ruim en alles duidelijk aangegeven. een groot assortiment, snellen en goede afhandelingen bij de aan koop en de service is ook goed. internet bestellingen worden goed en snel afgehandeld even zo bij eventuele gebreken en klachten. kort om ik ben super te vrede over cameranu.nl als over de medewerkers.

Jarik 15-03-2012

Veel producten op de site.
Bestelling snel geleverd.

Laurens93 15-03-2012

Zo nu en dan koop ik mijn materiaal in bij Cameranu.nl. Soms een besteding van 20 euro soms van een paar honderd euro's. Altijd is Cameranu.nl snel met verzenden, geven de juiste informatie en bied een uitstekende klantenservice. Ook bij gebreken denken zijn 100% aan de klant en zorgt Cameranu ervoor dat alles op zo snel mogelijk, kosteloos, in orde wordt gemaakt.

Peter362 15-03-2012

Totnutoe 2x bestelling geplaatst en beide keren heel dik tevreden over de afhandeling en snelheid van verzending.
Kan menig webshop nog van leren.

Brouwer2000 15-03-2012

Ik heb bij het filiaal op Urk een camera gekocht. Ik ben daar uitstekend geholpen door één van de medewerkers. Deze nam alle tijd om alles uit te leggen en advieen te geven.

a999 15-03-2012

duidelijke productbeschrijving
gemakkelijk bestelproces / duidelijke voorwaarden
's avonds besteld en de volgende dag rond 14:00 geleverd, conform bestelling!!

NickyV 15-03-2012

Snelle levering. Goed product.

Willy_the_wolf 15-03-2012

Goede en snelle service. De 2e camera die ik bestelde bleek niet meer voorradig en er werd hier meteen contact met mij opgenomen. Hierna hebben we samen gekeken naar een vervangend model. Goede en vriendelijke service!

Tevreden koper123 15-03-2012

Service erg goed en heb snel en makkelijk kunnen bestellen wat ik wilde hebben. Binnen 1 dag in huis en dit keer zelfs zonder verzendkosten.

mijnaam 14-03-2012

Mijn vragen zijn dezelfde dag per mail beantwoord, product voor 12 besteld en een dag later thuis !

Marian8776 14-03-2012

Na een mislukte bestelling bij bol.com waarbij na een aantal weken wachten de camera in deze kleur niet leverbaar was en de klantenservice te wensen over liet, ben ik op zoek gegaan naar dezelfde camera in dezelfde kleur, met dezelfde prijs. Deze vond ik bij cameranu.nl. Ik heb hem s'avonds besteld en had het de volgende dag al in huis. Dat is even wat anders dan weken wachten en nog niks hebben.

Carleau 14-03-2012

Het product zat keurig netjes en compleet in de doos. En de levering van het product was zeer snel. Al met al een goede ervaring!

seti 14-03-2012

Geweldige advies en vriendelijke service, binnen enkele uren bezorgd. Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop.

fn1946 14-03-2012

ondanks dubbele bestelling toch correct uitgevoerd en begrepen dat dit niet zo bedoeld was
Keurig mensen die met je meedenken

Perfect !!!!!!!

Niomio31 14-03-2012

De winkel is echt een aanvulling op de webshop.
Winkelpersoneel weet waar ze het over heeft.
Het zou handig zijn dat je in de winkel een basic-checklist kunt vinden of je alles hebt gekocht als je een nieuwe camera koopt. Nu was ik nieuwe swibes vergeten.. Toch jammer dat ik dan weer verzendkosten moet betalen. Zou leuk zijn als je je bestelling op komt halen dat je een bon krijgt met een keertje de verzendkosten tegoed :-)

fdknarf7 14-03-2012

Zeer snelle levering en het was makkelijk zoeken op de site.
Het enige wat vreemd is, is dat de prijs per dag fluctueerd. Dan € 139,00, dan € 129,00 en nu weer € 149,00.
Verder alles uitstekend.

Petervh1276 14-03-2012

Update:
CameraNu heeft bijzonder veel moeite gedaan een vervangend artikel aan te bieden voor een ongekend scherpe prijs. Omdat ik toch het eigen gekozen artikel wilde en de exacte levertijd daarvoor niet te geven was, heb ik gekozen voor de optie "geld terug". Dit is meteen uitgevoerd. Ik ben zeer onder de indruk van de snelheid en de betrouwbaarheid van deze firma.

CameraNU.nl heeft uit eigen beweging direct contact met mij opgenomen met de mededeling dat dit niet had moeten gebeuren. Mij is aangeboden de scanner kosteloos om te ruilen. Bedankt voor deze goede service.

Johnniexxx 14-03-2012

Goede en eenvoudige flitser voor de amateur.
Degelijke behuizing.

Enigste nadeel: flitser kan alleen naar boven gericht worden, niet naar de zijkanten.

Snelle en accurate levering door cameraNU.nl binnen 2 dagen. Je krijgt direct een bevestigingsmail van je opdracht en de dag erna (heb 's avonds besteld) een bericht met de trackingcode. Super.

Siert Sytse 14-03-2012

Zijn in winkel vlot geholpen.
Deskundige uitleg waar ik iets mee kon.
Product inmiddels in gebruik en ik ben zeer tevreden.
Wat mij is uitgelegd is terug te vinden in het gebruik.

B-O 14-03-2012

De achtergronden dinsdagmiddag laat besteld en donderdagmorgen al in huis. Supersnelle levering!

Nielsb1981 14-03-2012

Ik vind de site door het grote aanbod wat rommelig. Maar dit maakt het ook meteen weer een grote plus. Ze hebben zo veel keuze.
Bestelling geplaatst op 22.20 en de volgende dag voor 11 uur was deze binnen.

Jekkel 14-03-2012

Zo als mijn vorige bestellingen wat het dit keer weer uitstekend.
alles wat ik nodig heb bestel ik het via de site ik ben er zeer tevreden mee

ad4370 13-03-2012

De vijfde keer iets gekocht en dit keer voldeed het product niet. De retourzending werd heel snel en zonder gezeur afgehandeld, de terugbetaling volgde een paar dagen later. Algemene indruk blijft heel positief over deze webwinkel.

Anouk34 13-03-2012

dinsdagavond laat de camera besteld, de volgende dag in huis. Prachtige camera met een extra jaar garantie via camera.nu. Ik beveel deze winkel zeker aan

Hans747 13-03-2012

Ben er al jaren klant, Je wordt vakkundig geholpen. men heeft er echt verstand van zaken.
Ook als er een probleem is met de spullen die geleverd zijn, kun je er goed terecht in hun winkel in Urk.

Ankiko51 13-03-2012

Om 22 .00 uur mijn bestelling geplaatst volgende ochtend om 8.30 uur lens al thuis geleverd! Keurig en goed beschermd verpakt.
Bevestigingsmail en track conform afspraak na 23.00 uur in mijn mail.
Kortom beter kan een webwinkel niet presteren.

Fred vW 13-03-2012

Prima Site, up to date en in reel life een goede winkel/showroom met zeeer deskundig personeel, de koffie staat klaar als je moet wachten, ben je aan de beurt nemen ze alle tijd voor je. Ook telefonisch worden de vragen deskundig afgehandeld, kortom alle complimenten

Pat600 13-03-2012

De ultieme webshop, grote voorraad, besteld en volgende dag geleverd, zeer goede updates omtrent de bestelstatus, voor al mijn fotoapparatuur nu en in de toekomst, Camera.nu !!

Jan Drenth 13-03-2012

Heb meerdere keren onderdelen besteld na alle tevredenheid. Goed telefonisch advies. Snelle levering en prettig betalen.

Paul Dijstelberge 13-03-2012

Ik heb uitsluitend meer dan uitstekende ervaringen met Cameranu. Ik ben al klant sinds de dagen dat het drie zeebonken waren met een kantoortje boven een viswinkel aan de haven. Dat was wel romantischer, maar ze blijven onveranderd goed - en leuk.

irmarc 13-03-2012

filmcamera besteld nadat we hem cadeau zouden krijgen van ouders.
het verzenden zou aangetekend geburen, dus d.w.z. dat wij moeten tekenen alleen wij als geadresseerden voor de camera.
wat schetst onze verbazing, hij wordt afgeleverd bij een ander adres.
wat betekent dan aangetekend verzenden voor zo'n groot bedrag?? wie tekent er nu dan?
wat als de mensen zeggen we hebben het niet ontvangen?

irmarc 27-03-2012

Een dag later kregen wij bericht via de mail dat
Camera Nu het uit ging zoeken waar het mis gegaan is.
TNT had een foutje gemaakt.
Ter compensatie hebben wij een kadobon gekregen.
Keurige afhandeling en bedankt voor het meedenken.
We kregen de kadobon aangetekend geleverd, dit keer ging alles zoals het hoort te gaan.

eiddegmeel 13-03-2012

Snel gegaan, Lens is goed scherp en ook scherp van prijs.

mahoflan 13-03-2012

Prima geregeld en geheel conform hetgeen voorgesteld wordt. Betrouwbaar dus.

sijmen95 13-03-2012

Goeie levering en goed product

VVVVV 13-03-2012

Was al een tijdje op zoek naar een converter om filters op mijn Canon SX20IS te kunnen monteren. Via Google kwam ik op CameraNU.nl. Meteen besteld en de volgende dag al in huis. Prima.

Lis3101 13-03-2012

Goede snelle service, echter vind ik nooit een gebruiksaanwijzing bij de producten die ik bestel bij CameraNU.nl. Als je vervolgens beld wordt je vriendelijk en snel verder geholpen maar men vind het vreemd als je om een gebruiksaanwijzing vraagt want "je moet toch enkel weten waar alle knopjes voor zijn"!
Conclusie: zeer snelle en vriendelijke service maar kan nog net even iets beter door een kleine handleiding bij de producten te stoppen.

Anita666 13-03-2012

Deze winkel is altijd erg snel met zijn bestellingen versturen. Mijn pakket was zorgvuldig ingepakt, en helemaal zoals het hoort te zijn! Als ik spullen bestel, ga ik altijd hierheen, omdat ik ze vertrouw.

a.winckers 13-03-2012

de site is prima in orde heel overzichtelijk en de afhandeling na de koop was binnen 24 uur zo als beloofd op de site

Paulnoo 12-03-2012

snel goed volledig en ook nog service na die tijd.

Leok123 12-03-2012

Op de website snel gevonden wat ik zocht.
Goede info over de leveringstermijn.
Apparaat de volgende dag al in huis.
Lage prijs en geen verzendkosten.

petersch1975 12-03-2012

Makkelijke site. Zaterdagmiddag besteld en maandag in huis. Goede prijzen, wat wil men nog meer....?

EB007 12-03-2012

Overzichtelijke website, ruim assortiment, gewenste product was op voorraad, scherpe prijs, telefonisch goed geholpen bij vraag over levering en verzendkosten

Julia Ewalt 12-03-2012

De site vond ik heel overzichtelijk en ik kon makkelijk het product vinden dat ik zocht. De beschrijvingen van de producten zijn ook goed en het bestellen was snel en makkelijk gedaan. Mijn bestelling was de volgende werkdag al in huis en ik ben tot nu toe super blij met mijn aankoop!

yuma 12-03-2012

Perfecte afhandeling van bestelling. Lens was op voorraad en volgende werkdag al geleverd. Goed verpakt, zending via Track en Trace te volgen. Kan nit beter.

jankeeshelms 12-03-2012

Canvasprints bij CameraNU besteld en ze werden goed verpakt bezorgd. Daarnaast zagen de prints er goed uit. Wat een gemis is, is dat er geen preview is op internet, waarop je de uitsnede kan beoordelen, maar na telefonisch overleg met een werknemer is dit goed opgelost.

Kristina846 12-03-2012

Een echte aanrader als je niet alleen de goedkoopste camera, maar ook de BESTE service wilt! Ik had een TG 3000 besteld en die bleek kapot te zijn( het niet te doen) ik kon hem meteen terug sturen en zelfs een ander model uitzoeken. Heel vriendelijke mensen. Ik stuurde een mail met de klacht er werdt meteen terug gebelt en vriendelijk geholpen. Een bedrijf waar KLANTENSERVICE nog groot geschreven word! Zij verdienen een PLUIM!

Th. Winters 12-03-2012

Zeer komplete website.
Je hebt snel iets gevonden wat je zoekt.
De snelheid van leveren is uitstekend.
Extra mailtje over de 3 jaar garantie ter herinnering van de klant spreekt mij wel aan.

Moby Braams klant nr 821733 12-03-2012

Ik koop graag bij CameraNU,omdat in de meeste gevallen
de prijs concurerend is.
Deartikelen vrijwel altijd voorradig zijn en de service en nazorgservice zeer correct zijn.