Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Arthur29 18-03-2012

Heldere productinformatie.
Snelle, foutloze afhandeling en levering.

BteD 18-03-2012

Website zit goed in elkaar geeft goed aan wanneer bestelling is afgerond
contactgegevens staan duidelijk vermeld dus bereikbaarheid geen probleem
Bestelling en levering geheel zoals beloofd

PteE 18-03-2012

De website is overzichtelijk ingericht, en makkelijk te navigeren. Filters staan mooi gesorteerd op type in plaats van alles op een hoop.

Telefonische bereikbaarheid is prima, maar de fysieke winkel is voor mij wel ver weg. Gelukkig is het normaal gesproken niet nodig om naar de winkel te rijden, dus dat is niet zo'n punt.

Bestelling en levering is helemaal top. Op vrijdagavond (vrij laat zelfs) besteld, op zaterdagmiddag al bezorgd! Dit terwijl de PowerShot S100 voor de rest nergens op voorraad is. Verpakking was prima.

Met after sales heb ik (ook voor andere produkten die ik bij CameraNu heb gekocht) nog geen ervaring, dus daar kan ik niks over zeggen; vandaar n.v.t.

Tony V H 18-03-2012

Zeer snelle en correcte afhandeling van de bestelling.
De bestelde verrekijker heeft een zeer gunstige prijs/kwaliteits verhouding.

Cor van Ingen 18-03-2012

We hebben al enkele artikelen bij Cameranu besteld
en afgehaald zijn altijd corect behandeld en ze hebben altijd tijd genoeg voor vragen en uitleg

Jeroen Hein 18-03-2012

Erg goede service, ik kom er ongeveer twee keer per jaar.
Min punt, ik krijg weinig goede informatie voor een lens die ik met motor race's kan gebruiken. Diegene wist er weinig van.

P Koning 18-03-2012

mede omdat ik met de aankoop van een camera een paar jaar geleden CameraNu.nl als een betrouwbaar bedrijf beschouw, had ik besloten om ook deze aankoop hier te verrichten.
Tot op heden heb ik daar nog geen spijt van!

Johan Wezenberg 17-03-2012

Aftersales kan ik na een paar dagen nog niet beoordelen aangezien zich daar nog geen gelegenheid toe heeft voogedaan. Bestellling heb ik niet gedaan omdat ik de camera op internet had uitgezocht en die allen ben gaan ophalen in Urk. Winkel is erg professioneel ingericht met ook, naar mijn indruk, vakkundig personeel dat erg servicegericht werkt.
Website is prima, fysieke bereikbaarheid van de winkel idem. Enkel had ik, en ddat zal aan mij gelegen hebben, viel mij Cameranu pas zeer laat in hetbeslissingstraject op. Eigen had ik al een keus gemaakt voor een winkel elders (voor mij verder rijden, zelfs en ook nog € 10,- duurder); hoe dat komt vraag ik mij serieus af. Was het zo dat ik maar een keer op internet had gekeken dat zou dit mogelijk zijn, maar dat was allerminst het geval.

Haas de 17-03-2012

Prima service ook nadat even gedacht werd dat de bestelling niet goed was overgekomen, prima hulp geboden. En snelle levering zonder problemen. En een goed toestel aangekocht waarmee we veel plezier hopen te hebben.

Steven Naessens 17-03-2012

Op maandag 12/03/2012 Canon Ixus + memorycard (8Gb) en tasje besteld (bombokit). Totaalprijs is nog altijd lager dan goedkoopste winkel in België ! Betaald via overschrijving (woon in België).
Op dinsdag 13/03/2012 reeds mail met bericht dat alles verstuurd is (track and tracecode via UPS). Hierbij valt op dat de status via UPS zeer up to date is. Hier besteld vanwege zeer positieve reacties op kieskeurig en tweakers. Misschien klein puntje ter verbetering : op het order overzicht kan je geen detail meer kan zien van je bestelling (je ziet dit dan enkel na verzending, omdat factuur hier als pdf document dan zichtbaar is). Het zou handig zijn dat dit wel nog kon. Maar voor de rest meer dan ok. Ik kom hier nog zeker terug !
-----------------------
Verzending
Maandag 13/03/2012 besteld. Op woensdag 14/03/2012 product reeds geleverd (in België). Maw zeer snel. Product zeer goed verpakt met voldoende opvulmateriaal.

Marco996 17-03-2012

Perfecte service en snelheid. Vandaag besteld, morgen in huis.

Rob_77 17-03-2012

Snelle levering en eenvoudige bediening. Past naadloos op mijn Nikon-camera. Een prijsbewust alternatief voor een Nikon flitser.

Egni1966 17-03-2012

De bestelling is snel thuis en als je belt wordt er altijd snel opgenomen.

stef197530 17-03-2012

perfecte service!!! goede bereikbaarheid en klantvriendelijk

botrans 17-03-2012

Alles prima geregeld, goede info en spullen snel in huis. Zo zou het eigenlijk altijd moeten gaan!

H Krist 17-03-2012

Via vergelijkingsite op cameranu.nl terecht gekomen, heel overzichtelijk, en omdat ik wist wat ik ongeveer wilde, kreeg ik ook vrijwel direct de gevraagde info in beeld. De bestelling is zo geplaatst en de levering in prima staat en heel snel gedaan

NvdK1970 17-03-2012

Prima website, duidelijk, prijzen zonder addertjes.

Snelle verzending en ook nog eens gratis in het geval van de camera die ik heb gekocht.

Zeer tevreden tot dusver!

Ludo W. 17-03-2012

Uiterst correcte levering. Maar ook telefonisch word je zeer correct te woord gestaan en geholpen. Geen lange wachttijden. Moeten ze het even nakijken dan stellen ze voor je terug te bellen, dus geen onnodige telefoonkosten. Zeer tevreden.

Frits Sihan 17-03-2012

Diverse producten besteld. aantrekkelijk ruim aanbod van accessoires op het gebied van fotografie. Supersnel bezorgd op aangegeven adres. Ook retourzending goed geregeld.
Ook bij telefonisch opvragen van info professioneel afgehandeld.
Ben zeer tevreden.

Cevaga 17-03-2012

Via de overzichtelijke Webshop kwam ik al snel bij het artikel, wat ik zocht. In vergelijking met verschillende aanbieders bleek de prijs zeer gunstig te zijn. Dank zij voorgaande goede ervaring heb ik snel de bestelling afgerond en de volgende dag werd het objectief reeds afgeleverd door de besteldienst. Gemakkelijker kan het niet! De volgende keer is de kans groot, dat ik weer mijn bestelling doe bij CameraNu.

P538 17-03-2012

Overzichtelijke website, ik ben netjes op de hoogte gehouden van de status van mijn levering, die erg snel en netjes geleverd is!

R.Groen 17-03-2012

een week geleden voor de tweede keer een bestelling geplaatst bij cameranu.nl
Prachtig foto toestel voor een gunstige prijs.
De bestelling ging makkelijk en de camera was supersnel geleverd. Omdat ik de vorige keer ook zo'n goede ervaring had met cameranu.nl, deze keer als eerste bij cameranu gekeken of de ixus hadden voor een gustige prijs.
After sales nog niet nodig gehad maar daar heb ik wel goede berichten over gelezen.

Cees Poels 17-03-2012

Goede informatie, overzichtelijk, begrijpelijk stappen bij het bestellen, snelle betaling en vooral snelle levering van het artikel. TOP.

RSL4u2 17-03-2012

Cameranu.nl heeft een uitgebreid assortiment. Ze hebben een duidelijke website.
Ze hebben mij goed op de hoogte gehouden van het bestel en levering proces
De zending was keurig in een ongemarkeerde doos verstuurd en werd in een paar dagen geleverd.
Via de Cameranu.nl site werd ik attent gemaakt op een Olympus cashback actie waar ik ook gebruik van heb gemaakt. Dat had ik bij andere sites nog niet gezien.

PerrieR 17-03-2012

Snelle service. Juiste bestelling geleverd en als ze zeggen op voorraad is het ook op voorraad.
Bovendien uitstekende prijs

F. Meppel 17-03-2012

De eerste zending kwam niet aan. Wel een snelle reactie van de winkel. Na een kleine 2 weken werd ik gebeld of de zending inmiddels binnen was. Helaas nee.
Toen is het opnieuw verstuurd en was het een dag later binnen. Eind goed, al goed.

schaijik 17-03-2012

Alles werkte perfect, snel en goedkoop, precies wat ik zocht.

Hans Visserx 16-03-2012

Duidelijke informatie, scherpe prijs en peilsnelle levering. (vrijdagavond besteld op zaterdag in huis !)

arie pahuijzen 16-03-2012

Ik zocht een flitser voor mijn canon 1000D na even zoeken kwam ik op de site van camera nu uit daar mijn flitser bestelt omdat de prijs daar goed was heb deze flitser nu enkele keren gebruikt en hij doet waar ie voor is geeft een flinke licht bron en hij werkt perfect samen met mijn camera
de bestelling werd goed vepakt en binne 24 uur afgeleverd op mijn adres

zorra123 16-03-2012

Duidelijke uitleg op de site en zeer snelle levering met de mogelijkheid zelf te bepalen hoe je geleverd wilt hebben. Zelf ophalen, leveren aan de deur of ophalen bij zelf gekozen punt. Top

Kruimel53 16-03-2012

Vrijdagavond net voor 10 uur besteld, zaterdagochtend geleverd, nou, sneller kan gewoon niet! Prima prijs, prima lens. Geen ervaring met aftersales want alles is puik in orde. Voor een volgende aankoop ga ik zeker weer bij CameraNu kijken.

frits. 16-03-2012

Gewoon een keurige levering.
Wel een heel grote doos voor
zo'n klein toestelletje :)
Actie; gratis tasje en geheugenkaart
Dus uitermate tevreden

eddy... 16-03-2012

Duidelijk website, echter jammer dat de lenzen bouwers zoals Sigma niet te selecteren zijn per type vatting.

Uitstekend geholpen in de winkel door mensen die weten wat fotograferen is en dat zelf ook als hobby hebben!

Per ongeluk werd een fototas dubbel gescanned/afgerekend, waar ik thuis pas achter kwam. Het te veel betaalde is snel weer terug gestort na een telefoontje. Kortom prima service.

Rinie de Jonge 16-03-2012

Ik ben uitstekened door de webshop van Camaranu geholpen
Mail voor ontvangst van order, mail voor het tijdstip van opsturen. Daarnaast in korte tijd order binnen. Heel erg goed

Dajen 16-03-2012

Van voortraject tot natraject, bij cameranu.nl ben je aan het juiste adres! Overzichtelijke website, goede bereikbaarheid en reactietijd per e-mail en als er iets mis gaat met je bestelling houden ze je volledig op de hoogte. Top!

Pijlman 16-03-2012

Gebeld was op voorraad en opgehaald. Klantvriendelijk en goede service

esje69 16-03-2012

s 'Avonds laat besteld en inderdaad de volgende dag bezorgd.

Rob Schulp 16-03-2012

CameraNU, niet alleen nu maar altijd! Uitstekende service.

hannieberben 16-03-2012

Ik had bij mijn nikkon een sd kaartje besteld. Deze bleek niet te werken. Na contact te hebben gehad, deze terug kunnen sturen en kreeg een nieuwe. Super!

01steven 16-03-2012

Heb onlangs een Epson V600photo gekocht via de zeer duidelijke website.
S'avonds besteld, de volgende dat in huis.
Ze doen wat ze beloven.
Heel tevreden.

pixie 16-03-2012

Heldere communicatie, bestellen tot laat op de avond en toch al volgende middag bezorgd.

JasperK. 16-03-2012

Ik ben zeer te spreken over de snelheid en service van dit bedrijf. Na mijn bestelling was deze binnen 24uur in huis, netjes en veilig verpakt.

Helaas was mijn bestelde objectief defect, ik heb gebeld naar cameranu.nl en werd vriendelijk te woord gestaan en duidelijk geholpen met het terugstuur proces. Ik heb mijn objectief terug gestuurd en ik kreeg een e-mail van cameranu dat ze mijn pakketje retour hebben ontvangen. Ze hebben direct een nieuw objectief besteld en deze naar mij verzonden.

Bedankt voor de goede service!

RobN2 16-03-2012

Zoeken op de site gaat goed. Telefonische informatie werd snel gegeven (geen wachttijd).
Levertijd: bloedsnel; de volgende dag.
Komplimenten

DUVOILE 16-03-2012

Geen enkel probleem met bestellen, betalen en levering gehad

Rick60 16-03-2012

Heldere website. De bestelling is goed verlopen. De volgende dag werd order aan geleverd. De RD16 paste niet op mijn statief, Er was een verloop nippel voor nodig en deze zat er niet bij. Na gebeld te hebben werd zonder probleem deze verloopnippel opgestuurd. Deze ontving ik de volgende dag zonder kosten. Top service en snel!

Rick60 16-03-2012

Duidelijke website. De bestelling is vlot verlopen en de levering was al de volgende dag. De lens was goed verpakt. Alles onbeschadigd ontvangen. Ik heb de after sales niet nodig gehad dus deze kan ik op dit product niet beoordelen.

NO NAME 48 16-03-2012

Vlotte,en vriendelijke afhandeling...

Bestelling optijd afgeleverd ,KLASSE!!!

Frits Wijnants 16-03-2012

Perfecte levering door Cameranu.nl , zeer snelle levering en goede prijsstelling.
Ben zeer tevreden en kan iedereen dit bedrijf aanraden

explosives41 15-03-2012

Gemakkelijke en duidelijke site, vlotte informatie omtrent levering en snel geleverd.

Rockdans 15-03-2012

Duidelijke website met een juiste prijs/kwaliteit verhouding van de producten .
Snelle levering zonder veel rompslomp.