Deze score is berekend op basis van 2394 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Paul de Wit 51 31-03-2012

Niet eerder meegemaakt, 's avonds 22.00 uur besteld en de volgende ochtend om 10.30 uur in huis; geweldig!
Daarnaast staat CameraNU.nl niet als goedkoopste vermeld maar zijn het wel. Anderen hebben verdekte bijkomende kosten waar je pas achter komt wanneer je wil gaan betalen.
Jofiale groet,

Suze97 31-03-2012

snelle en correcte levering

peteralm 31-03-2012

De website heb ik gevonden door Google, welke mij doorverwees via de zoekresultaten naar een vergelijkingssite. De scherpe prijs viel mij op, maar anders was ik waarschijnlijk niet op deze website terecht gekomen.

De website komt op mij wel wat druk over en lijkt vooral een shop voor accessoires. Dat ik hier een printer kan kopen zou ik op basis van de eerste blik niet verwachten. Het accent lijkt daarnaast vooral op fotografie te liggen.

De scherpe prijs, geen verzendkosten actie waren doorslaggevend om te kiezen voor bestelling bij CameraNu.nl Het bestellen gaat soepel en de bestelling is keurig, snel en correct afgehandeld. Zeer tevreden over deze eerste kennismaking.

After sales is zichtbaar, doordat men blijkbaar waarde hecht aan terugkoppeling vanuit de klant.

GerardH1 31-03-2012

De winkel is de moeite waard om te bezoeken.
Alle cameras zijn te bekijken, voelen en testen. er zijn ongeveer 10 balies,
En boven is een aparte afdeling voor professionele cameras en toebehoren.
ik werd goed geholpen. Vragen worden correct beantwoord, ook beginners vragen.

j kuurstra 31-03-2012

Snelle levering en goed verpakt

Martien R 31-03-2012

Prima service, goed verpakt en snelle levering!
Heb al vaker gekocht bij CameraNU.nl en zal dat zeer zeker blijven doen.

riekievdrd 31-03-2012

De levering vind ik geweldig! Vrijdag besteld en zaterdag in huis, dus niet persé op werkdagen! De camera zelf is geweldig! Ik heb hem nog maar een paar dagen, maar ben er direct mee aan de slag gegaan. Hij is erg gebruik vriendelijk. Geeft geweldig scherp beeld, zelfs in het donker (zonder lamp). Dingen die met het blote oog haast niet te zien zijn, haal je met de camera scherp in beeld. Echt een super camera, zeker een aanrader.

Hans d W 31-03-2012

Ik kon op de valreep toch nog een Lightroom 3 kopen, terwijl Lightroom 4 al uit was. Lightroom 4 draait niet op Windows XP wat ik wel op mijn computer heb. Geweldig te spreken ben ik over het aanbod van CameraNu om de duurdere Lightroom 3 voor de prijs van Ligthroom 4 te ontvangen.

Fam Seegers 31-03-2012

het artikkel was goed verpakt en dat stelde ik er op prijs want tnt post is niet al te voorzichtig met het vervoeren van pakketjes (is mijn persoonlijke ervaring) erg blij met me aankoop (fotocamera canon) ik zag al dat jullie site een erg hoge waardering had aan cijfers maar dat is geheel terecht!! helemaal top ga zo door! vriendelijke groeten

DCREX 31-03-2012

Prima website en goede en snelle levering.

Anna1990 31-03-2012

Snelle levering,overzichtelijke webshop.
Extra aanbiedingen worden aangegeven bij het behorende product.

Willem Mugge 31-03-2012

Duidelijke en overzichtelijke webshop, alles is goed te vinden. Super leveringstijden. Op CameraNu is werkelijk niets aan te merken.

E Reining 31-03-2012

Al vaker besteld bij CameraNU.nl. Een tevreden klant die deze ook zeker bij anderen aanbeveeldt. Duidelijke website, niet te moeilijk. Voorraadbeheer, betalingen en levering keurig zoals op de website beschreven. Ook de prijzen zijn concurrent.

Burry 31-03-2012

Ik heb al diverse keren een artikel gekocht bij CameraNu. Altijd snelle levering (volgende dag). Helaas zijn er ook produkten kapot gegaan binnen de garantietermijn van 2 jaar, maar ook dan wordt dit prima afgehandeld bij CameraNU.

derwilhelm 30-03-2012

Toestel besteld, was tocht te groot, geen problemen met ruilen en geld terugbetalen. Als het kan koop ik er weer.

Rinus Plots 30-03-2012

Er ontbrak 1 item bij de levering. After sales heeft dit zeer voortvarend opgepakt en 2 dagen later was ontbrekend item al bij mij gearriveerd.
Ook communicatie mat after sales was prima, hulde.

eg90804 30-03-2012

De camcorder in de avond besteld en betaald met iDeal. De aankoop kwam ook netjes de volgende dag aan zoals aangeduid op de website. Een klein minpuntje was dat de vulling van de verzenddoos ietwat aan de magere kant was, dit had wat beter gemogen. De website zelf werkt goed en is overzichtelijk.

Pieter vS 30-03-2012

De camera werd volgens afspraak een dag later geleverd.
De camera zelf voldoet prima. Indrukwekkend wat een dergelijk klein toestel aan grootse prestatie levert.

Toppertje1949 30-03-2012

De Lens is snel en goed bezorgd. De betaling verliep ook prima.
Ik ben heel tevreden.

MarcH1962 30-03-2012

Goeie en snelle service.Betrouwbaar hoe CameraNu met de bestelde goederen (je bestelling) omgaat. Goede verpakt dat deze in goede ontvangst kan genomen kan worden. zeer tevreden en als er weer een aankoop ga doen doe ik dat zeker bij CameraNu. Bedankt CameraNu.

ceesmich 30-03-2012

Heldere en duidlijke routing naar de artikelen op de website.Perfecte en goed te vinden informatie over het op voorraad zijn van de artikelen. Na ontvangen internetbetaling supersnelle verzending, binnen 24uur had ik mijn bestelde artikelen in huis. Enige opmerking de doos was wel enkele maten te groot, gezien de inhoud.

Johnny Post 30-03-2012

Na eerder een LCD televisie gekocht te hebben en hierbij na garantiemoeilijkheden bij de fabrikant door CameraNU.nl uitstekend geholpen te zijn, ook besloten een nieuwe digitale camera te kopen.
20.00 uur besteld en de volgende dag keurig op tijd , goed verpakt in huis.

jakkerma 30-03-2012

Ik ontving de bestelde camera binnen 3 dagen.
Het bleek een foute keuze van mij!!
Meteen teruggestuurd.
Binnen 1 week geld terug.
Nu (bij een concurrent) een betere Canon gekocht..
Ik ben dus zeer tevreden!

marlou w. 30-03-2012

ik ben zeer tevreden over deze website,
heb de canvasdoeken in 100% tevredenheid ontvangen.

max1964 30-03-2012

Duidelijke Website en zeer snelle levering

Frank de Brabander 30-03-2012

Meerdere keren wat besteld, altijd snel gelevered.

mieke320 30-03-2012

Advies en informatie prima gegeven door de winkelmedewerker. Camera fantastisch. Jammer dat de verkeerde foto kaart erbij is geleverd. Dus dat betekende een extra ritje naar de plaatselijke fotoshop i.p.v. naar Urk . En wel erg veel GB voorraad voor mijn spiegelreflex waar dat kaartje wel in past.
En die mevrouw zette het kaartje er ook voor me in.
Ik ben speciaal naar de winkel in Urk geweest om een goed advies te krijgen. Dat deel is gelukt.

Henk Henkes 30-03-2012

Website is overzichtelijk en informatief. Prijstechnisch en kwalitatief zeker concurrerend.
Voortgang wordt correct medegedeeld.
Bestelling is de volgende dag al in huis

de Groot39 30-03-2012

Nette en snelle afhandeling na bestelling via website.

testiturtle 30-03-2012

Duidelijke site, goede informatie, uitstekende afwikkeling van de bestelling.

M. Nijveen 30-03-2012

Cameranu heeft een overzichtelijke goede website en levert mijn bestelde producten altijd zo snel mogelijk. Bovendien hebben ze een uiterst klantvriendelijke instelling en zijn ze een betrouwbare en professionele leverancier van fotografische producten.

jvkr 29-03-2012

Camera is snel en goed afgeleverd. Alles heel soepel verlopen. Maar dat ben ik helemaal gewend van camera.nu. Al veel spullen gekocht daar en altijd zonder enig probleem! Prima

De Cor 29-03-2012

Heldere website. Prima prijs. Duidelijke communicatie over de bestelling. Netjes op tijd geleverd. Zou er de volgende keer weer zaken doen.

Wa1234 29-03-2012

Goed product, snelle levering. Handige bestelprocedure.

Rob Roos 29-03-2012

Gemakkelijk besteld en gemakkelijk betaald. Product was op voorraad, dus vlot geleverd.

TonnyvT 29-03-2012

De levering van de lens was supersnel: de volgende dag werd ie afgeleverd. Helaas maakte de lens bij het scherpstellen (IS) een naar krassend geluid (BULK-produkt, ik weet niet of dat er mee te maken heeft). Meteen gebeld met vraag wat te doen. Erg vriendelijk en duidelijk te woord gestaan. Nieuwe lens (op mijn verzoek geen BULK-produkt) zou worden toegestuurd zodra defect exemplaar binnen was. Is inderdaad per omgaande gebeurd. Dus niets aan te merken op service en snelheid. Enig minpuntje: ik kreeg een mail dat aan de door mij geretourneerde lens niets mankeerde. Op mijn verzoek dat toch nog eens goed te controleren, aangezien het defect zich niet continu manisfesteerde, heb ik geen reactie meer ontvangen. Het zou dus zo maar kunnen dat iemand anders dit toch echt defecte exemplaar gaat ontvangen. Jammer, anders had de after sales ook een 10 gekregen.

Nikonnetje 29-03-2012

Prima geregeld, snel, conform afspraak, bestelling goed te volgen.

P.Vette 29-03-2012

Veel keus in producten tegen een goede prijs. Snelle bezorging.

fransieh 29-03-2012

Duidelijke en overzichtelijke website. Bestelling via de website verloopt makkelijk. Het telefonisch contact wat ik heb gehad (met een vraag over de bestelprocedure) verliep naar tevredenheid en gaf antwoord op mijn vraag. Via verschillende mails ben ik goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Bestelling was uiteindelijk binnen 2 dagen in mijn bezit, in originele verpakking en in goede staat. Dus al met al zeer tevreden over de service van CameraNU.nl

sailingsophie 29-03-2012

Om 15:30 besteld en de volgende dag binnen, netjes factuur op de mail. Duidelijke garantie en erg goede prijs en geen verzendkosten! Super

Tolletje 29-03-2012

Supersnelle levering, 's avonds om 22:00 uur besteld en de volgende dag al thuis ontvangen.
Camera was keurig ingepakt, top prestatie van CameraNU.nl.
Reeds meerdere keren naar volle tevredenheid bestellingen gepleegd bij CameraNU.nl. Ik zal deze dan ook aanbevelen onder vrienden en kennissen.

NicoHuls 29-03-2012

Snel geleverd, goed verpakt. correct geinformeerd.
Zeer tevreden

A. Cornet 29-03-2012

Zeer goede voorraadposities. Sterke prijzen en zeer snelle levering. 's Avonds om 21.30u besteld en de volgende morgen al in huis!! Werkelijk fantastisch.
Tevens zeer goede feedback op de bestelling. Juiste terugkoppeling van de order/verzendstatus. Hier zien ze me vaker terug....

F. de Ridder 29-03-2012

Supersnelle afwikkeling en levering. Kan niet verbeterd worden. Geen incident omdat ook een eerdere levering net zo adequaat werd afgehandeld. Dit bedrijf al met aparte mail complimenten gemaakt

aadwagner 29-03-2012

Ik heb al meerdere malen spullen besteld op Cameranu.nl en ben erg tevreden over de website, prijs en de levering. Heel betrouwbaar.

antoinetje 29-03-2012

Supersnelle verzending, nette en stevige verpakking. Website is gebruiksvriendelijk opgezet.

rhk22463 29-03-2012

Volop keuze en scherpe prijzen.
Levering is lekker vlot en alles is goed verpakt.

J. van Soest 29-03-2012

Heb al diverse malen bij CameraNU.nl besteld en het werd de volgende dag keurig verzorgd geleverd. Is een aanrader.

MarloesOpp 29-03-2012

Bestelling was snel en duidelijk. Duidelijke mails over elke stap die binnen een levering wordt gedaan.
's Avond om 21.00 uur bestelt, volgende dag al binnen!

ptpt 29-03-2012

Snelle en correcte aflevering, vandaag besteld en morgen in huis, goede informatie-communicatie, heeft zoveel assortiment, de prijzen zijn tussen de gemiddelde en goedkoopste (vergelijk met de andere)