Deze score is berekend op basis van 2397 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bas de Maat 02-04-2012

Snelle levering tegen erg lage kosten. Product wordt goed beschermd verzonden.

renesteur 02-04-2012

Zeer snelle afwerking an de bestelling en snelle en uitstekende bezorging......en oh ja, de camera is ook nog eens fantastisch!!

Michaelfreak 02-04-2012

Veel keuze en uitstekende prijzen, en bovenal hele snelle levering.

Mariet 1944 02-04-2012

Snelle levering, uitstekende verpakking.

Natas4you 02-04-2012

Goede en duidelijke afhandeling van de bestelling. Snelle bezorging. Helemaal top.

user85 02-04-2012

Duidelijke website, goede service ook als ik ergens vragen over had, en ook snel een antwoord terug. Product is gewoon zoals het is beschreven en in prima staat.
Niets te klagen, supershop!

R. ter Heide 02-04-2012

Heb de eenpoot in de winkel zelf gekocht. Ik vind de website erg prettig in gebruik. het zoeken gaat vlot, er is regelmatig gebruik te maken van verschillende filters en de mogelijkheid om zelf een verlanglijstje aan te maken vind ik er prettig.
Het persooneel dacht goed mee bij de aankoop van het product. Wel vond ik het jammer dat niet alle statieven te zien waren in de winkel. Wel waren deze vlot uit het magazijn te halen.
Het statief zelf bevalt erg goed, inmiddels lopen alle sluitingen mooi soepel, het is licht en comfortabel in gebruik.

A. Boerma 02-04-2012

Goede prijs en informatievoorziening.
Uitstekende betalingsmogelijkheden.
Snelle verwerking.

Japie brood 02-04-2012

Snelle aflevering, duidelijke gebruikers handleiding. Camera voldoet aan de verwachtingen.

Bert van Tl 02-04-2012

Prima en snelle levering binnen 1 dag. Makkelijk te volgen bestelling via internet
Lens voldoet goed. Mooie scherpe beelden. Zeer tevreden over levering en prijs

N. Verkaik 02-04-2012

Snelle levering, geen problemen. Netjes afgehandeld.

1949naam 01-04-2012

Snelle levering. Weet niet of het lensje bevalt. Is een kadootje voor onze schoondochter.

noorman14 01-04-2012

Fijne winkel
Overzichtelijke website
Vriendelijk personeel
Vooraad op de site is actueel
Ga zo door

Robert1703 01-04-2012

Goede bereikbaarheid van de winkel. Op het moment van aankoop een van de weinige die de camera op voorraad had. Tevens een snelle levering.

sjoeke13 01-04-2012

Correcte levering goed verpakt en binnen twee dagen bezorgd wat wil je nog meer.Website zeer duidelijk en ook de product omschrijvingen. Dus dan nog is bestellen niet zo moeilijk enkel klikken en `t product is al onder weg.Goede ervaringen met CameraNU.

Judith19998 01-04-2012

Levering was zeer snel, maar ik hoefde de vereisde handtekening niet te zetten. Ook geen id hoeven laten zien bij pakjegemakje. Ligt waarschijnlijk aan pakjegemakje zelf ipv CameraNU.nl. Verder had ik het fijn gevonden om een mail te krijgen waarin stond dat het pakketje afgeleverd was bij pakjegemakje.

gerby77 01-04-2012

Door de snelle levering en het gemakkelijke bestellen wil ik deze keer cameranu.nl een echte 10 geven!

Dalilea 01-04-2012

Snelle en goede levering. (Gelukkig) geen ervaring met de aftersales!

F.W. van der Hartt 01-04-2012

Dit is de eerste keer dat ik met Camera-Nu zaken doe. Het was top. Bestelling werd na betaling prima afgehandeld en het op de hoogte blijven van de status was uitstekened

dezeookalbezet 01-04-2012

Snelle levering. Zondagmiddag besteld, Dinsdag ontvangen. In goede staat ontvangen.

marien Bruno 01-04-2012

Dankzij verkoper die ervaring heeft opgedaan bij Foto Quelle in Lelystad waardeer ik Camara.Nu met een 10. Persoonlijke, vakkundige en zeer prettige benadering

Eiberto 01-04-2012

Toestel besteld via de webshop en betaald met vooruit betaling. Kreeg netjes 2 dagen later het toestel thuis bezorgd

Koelewijn1971 01-04-2012

Het produkt was zeer snel im mijn bezit.
Dus het was een snelle levering.
Top service

Lilipat65 01-04-2012

Lens is snel geleverd en het door mij teveelbestelde zonnekapje is zonder problemen teruggestuurd en terugbetaald.

rheerooms 01-04-2012

makkelijke website, goed navigeerbaar. heldere voorwaarden en levertijd. Prima communicatie omtrent de levering van het product.

George_20 01-04-2012

Ik vind het knap dat cameranu een bijna simpel uitziende site heeft gemaakt die juist daarom erg overzichtelijk is. En, bijna helaas:), uitnodigt om verder te kijken dan het product wat je zoekt.
Ook de prijsstelling is erg goed, je hoeft als goede webwinkel niet de goedkoopste te zijn maar Cameranu hoort wel altijd bij de laagste.
Als laatste de voorraadsituatie/bestelling, zeer veel is op voorraad en het wordt werkelijk supersnel geleverd.
Ga zo door!

GB1984 31-03-2012

Erg mooie en professioneel ogende winkel. Kundig personeel, men laat je rustig rondkijken onder het genot van een heerlijke Cappuccino. Men heeft erg veel op voorraad en alles is uit te proberen!

dolotean 31-03-2012

Zeer vlotte bestelling en afwikkeling. 's Avonds om 22.00 uur besteld de volgende dag (op een zaterdag) om 14.00 uur in huis. Ook een prima website met duidelijke en eerlijke informatie. Zelfs de extra service, omdat ik een andere naamsvermelding op de factuur wilde hebben, was binnen één dag geregeld.

Harings 31-03-2012

Heldere duidelijk site. Gewenst product snel gevonden. Zeer snelle levering. Erg handig het tracking nummer. Dus zeer tevreden!!!

Paul de Wit 51 31-03-2012

Niet eerder meegemaakt, 's avonds 22.00 uur besteld en de volgende ochtend om 10.30 uur in huis; geweldig!
Daarnaast staat CameraNU.nl niet als goedkoopste vermeld maar zijn het wel. Anderen hebben verdekte bijkomende kosten waar je pas achter komt wanneer je wil gaan betalen.
Jofiale groet,

Suze97 31-03-2012

snelle en correcte levering

peteralm 31-03-2012

De website heb ik gevonden door Google, welke mij doorverwees via de zoekresultaten naar een vergelijkingssite. De scherpe prijs viel mij op, maar anders was ik waarschijnlijk niet op deze website terecht gekomen.

De website komt op mij wel wat druk over en lijkt vooral een shop voor accessoires. Dat ik hier een printer kan kopen zou ik op basis van de eerste blik niet verwachten. Het accent lijkt daarnaast vooral op fotografie te liggen.

De scherpe prijs, geen verzendkosten actie waren doorslaggevend om te kiezen voor bestelling bij CameraNu.nl Het bestellen gaat soepel en de bestelling is keurig, snel en correct afgehandeld. Zeer tevreden over deze eerste kennismaking.

After sales is zichtbaar, doordat men blijkbaar waarde hecht aan terugkoppeling vanuit de klant.

GerardH1 31-03-2012

De winkel is de moeite waard om te bezoeken.
Alle cameras zijn te bekijken, voelen en testen. er zijn ongeveer 10 balies,
En boven is een aparte afdeling voor professionele cameras en toebehoren.
ik werd goed geholpen. Vragen worden correct beantwoord, ook beginners vragen.

j kuurstra 31-03-2012

Snelle levering en goed verpakt

Martien R 31-03-2012

Prima service, goed verpakt en snelle levering!
Heb al vaker gekocht bij CameraNU.nl en zal dat zeer zeker blijven doen.

riekievdrd 31-03-2012

De levering vind ik geweldig! Vrijdag besteld en zaterdag in huis, dus niet persé op werkdagen! De camera zelf is geweldig! Ik heb hem nog maar een paar dagen, maar ben er direct mee aan de slag gegaan. Hij is erg gebruik vriendelijk. Geeft geweldig scherp beeld, zelfs in het donker (zonder lamp). Dingen die met het blote oog haast niet te zien zijn, haal je met de camera scherp in beeld. Echt een super camera, zeker een aanrader.

Hans d W 31-03-2012

Ik kon op de valreep toch nog een Lightroom 3 kopen, terwijl Lightroom 4 al uit was. Lightroom 4 draait niet op Windows XP wat ik wel op mijn computer heb. Geweldig te spreken ben ik over het aanbod van CameraNu om de duurdere Lightroom 3 voor de prijs van Ligthroom 4 te ontvangen.

Fam Seegers 31-03-2012

het artikkel was goed verpakt en dat stelde ik er op prijs want tnt post is niet al te voorzichtig met het vervoeren van pakketjes (is mijn persoonlijke ervaring) erg blij met me aankoop (fotocamera canon) ik zag al dat jullie site een erg hoge waardering had aan cijfers maar dat is geheel terecht!! helemaal top ga zo door! vriendelijke groeten

DCREX 31-03-2012

Prima website en goede en snelle levering.

Anna1990 31-03-2012

Snelle levering,overzichtelijke webshop.
Extra aanbiedingen worden aangegeven bij het behorende product.

Willem Mugge 31-03-2012

Duidelijke en overzichtelijke webshop, alles is goed te vinden. Super leveringstijden. Op CameraNu is werkelijk niets aan te merken.

E Reining 31-03-2012

Al vaker besteld bij CameraNU.nl. Een tevreden klant die deze ook zeker bij anderen aanbeveeldt. Duidelijke website, niet te moeilijk. Voorraadbeheer, betalingen en levering keurig zoals op de website beschreven. Ook de prijzen zijn concurrent.

Burry 31-03-2012

Ik heb al diverse keren een artikel gekocht bij CameraNu. Altijd snelle levering (volgende dag). Helaas zijn er ook produkten kapot gegaan binnen de garantietermijn van 2 jaar, maar ook dan wordt dit prima afgehandeld bij CameraNU.

derwilhelm 30-03-2012

Toestel besteld, was tocht te groot, geen problemen met ruilen en geld terugbetalen. Als het kan koop ik er weer.

Rinus Plots 30-03-2012

Er ontbrak 1 item bij de levering. After sales heeft dit zeer voortvarend opgepakt en 2 dagen later was ontbrekend item al bij mij gearriveerd.
Ook communicatie mat after sales was prima, hulde.

eg90804 30-03-2012

De camcorder in de avond besteld en betaald met iDeal. De aankoop kwam ook netjes de volgende dag aan zoals aangeduid op de website. Een klein minpuntje was dat de vulling van de verzenddoos ietwat aan de magere kant was, dit had wat beter gemogen. De website zelf werkt goed en is overzichtelijk.

Pieter vS 30-03-2012

De camera werd volgens afspraak een dag later geleverd.
De camera zelf voldoet prima. Indrukwekkend wat een dergelijk klein toestel aan grootse prestatie levert.

Toppertje1949 30-03-2012

De Lens is snel en goed bezorgd. De betaling verliep ook prima.
Ik ben heel tevreden.

MarcH1962 30-03-2012

Goeie en snelle service.Betrouwbaar hoe CameraNu met de bestelde goederen (je bestelling) omgaat. Goede verpakt dat deze in goede ontvangst kan genomen kan worden. zeer tevreden en als er weer een aankoop ga doen doe ik dat zeker bij CameraNu. Bedankt CameraNu.

ceesmich 30-03-2012

Heldere en duidlijke routing naar de artikelen op de website.Perfecte en goed te vinden informatie over het op voorraad zijn van de artikelen. Na ontvangen internetbetaling supersnelle verzending, binnen 24uur had ik mijn bestelde artikelen in huis. Enige opmerking de doos was wel enkele maten te groot, gezien de inhoud.